Мойс прави Сеск номер 1 в трансферната история на Юнайтед

13:58
Мойс прави Сеск номер 1 в трансферната история на Юнайтед
Мениджърът на Манчестър Юнайтед Дейвид Мойс е твърдо решен да привлече Франсеск Фабрегас от Барселона.

Шотландският специалист не се отказва от бившия капитан на Арсенал, въпреки че ръководството на каталунците наскоро отказа оферта от 30 милиона паунда.

"Разбира се, винаги може да настъпи момент, в който да си кажем стига. Но аз вярвям, че когато се интересуваш от добри играчи, желаеш на всяка цена да привлечеш човека, който искаш", отговори Дейвид Мойс на въпрос, свързан с евентуален трансфер на Фабрегас.

Мениджърът на червените дяволи потвърди, че изпълнителният директор на клуба Ед Уудърд е в постоянен контакт с шефовете на Барселона. Мойс също така намекна, че предстои трети опит.

"Знам, че във феновете на Юнайтед има тревожност. Искам да ги успокоя, че работим сериозно по въпроса да вземем истински класни нови попълнения. До края на месеца ще има раздвижване", каза новият мениджър на тима.

В случай, че Барса каже "да" на третата оферта на ЮНайтед за Сеск, то плеймейкърът ще се превърне в най-скъпият футболист в историята на червените дяволи.

За момента този рекорд се държи от българина Димитър Бербатов, който акостира на "Олд Трафорд" за сумата от 30,75 милиона паунда през 2008 година.

По последни данни, Юнайтед ще пробва да изкуши Барселона с предложение на стойност 35 милиона паунда. Дали каталунците ще пуснат Сеск да се завърне на Острова?

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

NWC
23.07.2013 13:26

Тоя Мойс знае ли изобщо за клаузата на Фабрегас ?? ако от Барса го продадът то първо за това се питат АРСЕНАЛ дали те го искат ако го искат дават пари и го вземат ако не го искат тогава вече може да се свързва с други отбори ! и ако трансфера стане факт половината от парит отиват при Арсенал !

overdrive
23.07.2013 21:02

Не само половината ! Барса ни дължат още 5 милиона от транша му. Това е друга клауза в договора му.

london_is_red
23.07.2013 11:30

Сеск в Манчестър. *nerd**smile**blush**joking**joking**joking* Защо изобщо се коментира тази глупост, той никога няма да отиде там!

Burzynkow
23.07.2013 01:35

[@link https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/999644_559404117451034_271973434_n.jpg]

adr
22.07.2013 16:28

До коментар [@comment 1416444] от [@user Johan_Cruyff_14]:

То по тая логика и Рууни трябва да струва минимум 60 млн, ама другите отбори предлагат по 25. Вие искахте да го купите за 25млн, добре че Сеск даде сумати пари от него си, че офертата да нарасне до 35-40млн евро и да го вземете. Пък сега дето е в доста по-слаба форма от преди и повечето фенове на Барса го хранят, че не ставал 50 милиона е не смешно, ами дори жалко да се споменава подобна сума.

reikoto
22.07.2013 18:09

не знам какво толкова виждаш като качества в този посредствен за мене футболист, но определено цената му далеч не е 50 млн евро както смяташ...незнам колко мачове си гледал на сеск с екипа на барселона, но определено по никакв начин не пасва на стила им...да не говорим колко е тромав и безидеен в поечето мачове...да,,,в арсенал беше друго...определено...определено не е един от най добрите халфове в световен мащаб...според мен тиаго алкантара е по добър от него....едни 30 млн евро са предостатъчни за него, с оглед на представянето му в барса, което не бе никак задоволително...все едно фернандо торес в момента да струва 50 млн евро...да ама не струва толкова...та стига сте надценили сеск...по добре за барса щеше да е продажбата на сеск, а не на тиаго...ма гуардиола си знае работата де....що не избра сеск пред тиаго....да не е глупав човека?...

Johan_Cruyff_14
22.07.2013 16:55

Това не е вярно. Трансферът на Неймар беше на стойност 17.1 милиона евро, а останалите 40 милиона бяха комисионна за самия Неймар, за да избере нас. И нямаше как да е иначе, след като договорът му изтичаше 2014-та и Сантос рискуваха да го изгубят без пари. Колкото до евентуална продажба на Сеск, още един аргумент за високата му цена е, че за две места в центъра ще се борят Иниеста, 33-годишният Шави и... Серхи Роберто. Ако Тиаго беше останал, съм сигурен, че Росел би се съгласил на едни 40 милиона, но не и сега.

adr
22.07.2013 16:41

Той статистиката си я прави срещу отбори като Майорка,Селта,Райо, Валядолид и т.н. В големите мачове нищо не играе, ако изобщо е на терена в големите мачове. Тва не малко фенове на Браса са ми го казвали. В Арсенал си беше лидер и капитан, изпъкваше и във важните мачове, а не само за статистиката срещу изпадащите в испания. Може би просто не пасва на Барса, не знам, ама в Арсенал ми харесваше доста повече. А това за Рууни не е точно така, доколкото знам той сам си каза, че никога не е подавал молба за трансфер. Ма дори да е така пак са смешни цените дето предлагат. Той и Неймар искаше в Барса и да се махне от Сантос, ама въпреки това пръснахте 60+ милиона.

Johan_Cruyff_14
22.07.2013 16:33

Забравяш нещо! А именно желанието на играча. Руни доколкото знам иска да си ходи, така че суми от този сорт са напълно нормални. А слабата форма на Сеск е мит и статистиката потвърждава това. Никога не е имал подобни данни и в най-добрите си периоди в Арсенал. А това, че отборът и по-специално Иниеста страда от неговото присъствие, няма никакво значение в случая.

Johan_Cruyff_14
22.07.2013 16:25

Един играч, който няма намерение да си тръгва, за който ръководството твърдо казва, че не иска да продава, с оставащи много години по договора си, трябва да бъде продаден поне двойно по-скъпо, отколкото всъщност струва. Ако 50 милиона са достатъчни, за да накарат Барса да преговаря, то 60 милиона ми се вижда една много реална сума, за която можем да пуснем Сеск. Сегашните оферти са подигравка с Барса като клуб, но при такива идиоти начело, всеки свикна да се подиграва с нас.
П.П.Дори и да се стигне до сделка между клубовете, не съм убеден, че Сеск иска да ходи там.

Van_Persie_91
22.07.2013 16:22

Ем смешно ми е приятел дори класен играч като Сеск не струва по вече от 40 милиона ! според теб колко струва 60 милиона ли? Я стига ве човек как няма да ти се смея. Говориш глупости всичко под 50 милиона било смешна оферта как ги имаш ти тия милиони като вестници ли ?

Johan_Cruyff_14
22.07.2013 16:29

Е как така английските дръвчета струват по над 40 милиона, но пък световен и европейски шампион като Сеск, основен играч в националния отбор, не може да струва толкова. Доколкото си спомням, купихме Фабрегас за 37 милиона с бонусите, и то при положение, че той искаше да дойде при нас. Какъв е смисълът да го продаваме за същите пари, след като той иска да остане?!?

Johan_Cruyff_14
22.07.2013 16:18

Как може Анди Керъл да струва над 40 милиона, но за Сеск тези пари са кощунство? Обясни ми, моля те.

United9
22.07.2013 16:22

Хааахахаха 50 милиона хахахах

decobg
22.07.2013 15:44

идва въпроса защо ги напусна като го обича толко?

mancity99
22.07.2013 15:15

И да го купите и да не го купите пак си оставате слаби единствено ви трябва да подновите договора на Уеб и Клатенбърг иначе изпадате

Premierleague9
22.07.2013 16:35

500 млн. за трансфери и пак 10 точки зад нас*lol*

redlondon1886
22.07.2013 14:59

Мойс не разбра ли, че този трансфер няма се получи... По-добре да пробва с някой по-евтин и млад играч.

cobbzone
22.07.2013 14:36

Незнам дали повечето са наясно,но половината от парите,който ще бъдат дадени за Фабрегас отиват при Арсенал!

cobbzone
22.07.2013 18:11

ами за неосведомените това е публична иформация

adr
22.07.2013 14:51

тва Венгер ли ти го каза, или имаш връзки с ръководството на арсенал *lol*

decobg
22.07.2013 14:34

защо да не иска да отиде футболистите си гледат интереса тва им е работата не са предатели ако искат да печелят всички казвате че перси предател зашо не кажете че Пирло Кембъл преди години Гьотце а сички хате на Перси

scouser_pool
22.07.2013 14:20

Днешно време всичко става във футбола , и аз си мислех , че Барса ще разчитат на Тиаго и Фабрегас да заместят Шави след 2,3 години , ама дотогава ще са излезнали още 5има като Неймар,Гьотце и Иско така че ще си взимат нов , направят ли им оферта по-голяма от тази за която го купиха не си спомням колко точно май към 35 млн. точно ще го продадат според мен , това , че е играл в Арсенал нищо не значи всеки си гледа кариерата , две думи-Ван Перси!

overdrive
23.07.2013 09:46

Този пример с Ван Перси доста започва да ми омръзва. Да ! Имахме някои класни играчи, които постъпиха егоистично и ни напуснаха във важни и трудни моменти и наистина постъпката на РВП е най-лоша от всичките, но винаги да казвате "две думи - Ван Перси!" е малко тъпо ! Не всеки би го направил. А и не мисля, че Фабрето е толкова егоистичен, че да направи това ! За разлика от някои други показа голямо уважение към Венгер и отбора и думите му няма да бъдат забравени. Човека си каза, че иска да играе за Барса и там да се пенсионира, но ще гледа всяка седмица как Арсенал играят. Не ме радва, че и неговия трансфер беше голяма драма, но той остана още един сезон в отбора, а точно в този сезон Барса спечелиха ШЛ, а той можеше да е част от този отбор. Истина е че всичко е възможно във футбола, но това ще бъде просто ужасно. Ти едва ли би искал да видиш Стиви Джи да става шампион с МЮ и да се радва и да прави тъпи изказвания ..

adr
22.07.2013 20:18

Тва е яко фейк, сериозно ли си мислиш, че е вярно? *lol*

Fabregas_boy
22.07.2013 19:09

РвП беше казал,че ще се радва Фабрегас да отиде в Манчестър....е,Фабрегас го е махнал от Туитър-а си.А и преди няколко дни беше казал,че за него има 2 отбора-Арсенал и Барса,а слуховете за други отбори само го обиждат.Освен това все някой трябва да е заместник на Шави,Тиаго явно няма да е,кой остава?

scouser_pool
22.07.2013 18:04

Хаха , бил на проби , омг , по-тъпо нещо не може ли да напишеш , разбирам , че имаш някаква отдаденост към Фабрегас , но какво общо има Джерард не мога да разбера , че чак със заядлив тон ми обясняваш за някви си проби омг , тук в този сайт сте ебаси хората , тва , че Фабрегас е благодарен , ти кво си мислиш , че Перси не е ли , много ясно , че и той изпитва чувства към Арсенал , но щом Мойс го иска очевидно смята поради някаква причина , че абрегас би се присъеднил към Юнайтед иначе нямаше да си губи времето да прави оферти , но тва да си лоялен всеки е лоялен до няква степен , разбирам Джерард,Тоти,Гигс така нататъка да лоялни са но те са родени и израснали тях , това е техния дом , а и те играят във силни отбори , кой примерно има от Левски дето ако дойде оферта от Барса на би я приел и Бог не би го направил това дори и да фен на Левски , тъй че както казах хората са лоялни ако имат няква полза от това иначе всеки си е егоистичен по негово , никой не е лоялен просто ей така дори като обичаш някой отбор си лоялен защото ти харесва отбора и ти е комфортно там , но Фабрегас не е роден в Лондон и няма същата страст както Уилшър примерно може да е благодарен и да изпитва чувства към отбора , но в момента е по-напред в кариерата си и независимо дали Барса искат да го продават ако продължава ди играе на крилото и да стои на пейката ще иска да напусне и Барса ще обмислят това не казвам , че ще го продадат , но всеки футболист си има цена , всеки човек си има цена , понякога си има оферти , които биха били изгодни дори и за играчи като Меси и Роналдо примерно 1 милиард , да не говорим за Фабрегас!

Van_Persie_91
22.07.2013 15:53

Ами благодарен е човека на САФ каккъв е проблема отиде в МЮ и спечели ВЛ кво сте тръгнали да го обвинявате , че бил предател и т.н. На човека му писна да си къса задника в Арсенал и накрая резултата да е нулев.

redlondon1886
22.07.2013 15:23

Не приятелю, Сеск и Перси нямат нищо общо, защото Сеск знае кой го е направил това което е днес и не веднъж е благодарил на Венгер. Докато онова леке Ван Перси в едно интервю наскоро беше казал нещо от сорта, че е благодарен на Сър Алекс и Юнайтед за всичко... Прави си сметка каква е разликата.

Fabregas_boy
22.07.2013 15:07

Да кажеш,че Фабрегас ще отиде в друг отбор освен Арсенал и Барса е все едно да кажеш,че Джерард ще отиде в Евертън или Манчестър...упс,той вече е бил на проби там.

katal0neca
22.07.2013 14:12

Ей тея не разбраха, че не могат да го вземат Фабрегас!

manutd_forlife
22.07.2013 14:17

Накрая нахалните получават това което искат! Ситуацията беше подобна, когато вие взехте Фабрегас, само дето Юнайтед, няма проблем да вдига цената.

_beroe_
22.07.2013 14:04

Съмняваме Фабрегас да си тръгне от Барса и да отиде точно в Юнайтед, а и Барса не може вечно да разчитат на Шави, след като продадоха Тиаго би трябвало именно Сеск да замести Шави след някоя година.

ReDeViL666
22.07.2013 14:15

Да , ама кой би чакал кротко още 3-4 години на пейката кротичко шанса си в днешно време!*cup**cup**cup**cup**cool*

barca_forever33
22.07.2013 14:09

Напълно съм съгласен с теб *beer*