Бейл призна: Искам да играя в Примера дивисион

18:06
Бейл призна: Искам да играя в Примера дивисион
Звездата на Тотнъм Гарет Бейл разкри, че се надява в близко бъдеще да играе в испански клуб.

Както е известно, уелсецът е цел номер 1 на Реал Мадрид през това лято. Изглежда самият Бейл прави всичко възможно да помогне сделката между двата клуба да стане факт.

"За мен Примера дивисион е най-силното първенство в света. Там се играе изключителен футбол. Всеки път, когато съм се изправял срещу тимове от тази страна, ми е било много трудно. Надявам се скоро да играя в испански клуб", заяви Бейл, цитиран от "Марка".

Топреализаторът на Тотнъм от миналия сезон също така каза, че много му липсва да играе в Шампионската лига.

"Там е наистина различно. Когато чуеш химна на турнира, е неописуемо, наистина специално. В Шампионската лига всеки отбор е свикнал да побеждава и затова там мачовете стават страхотни. Много по-различно е в сравнение с Висшата лига, където малките отбори се затварят", обясни Гарет Бейл.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Gopcho
03.07.2013 21:52

"Един пита за последните 10 години освен Челси и МЮ кой е ставал шампион ами сити и арсенал птимерно а за последните 50 в испания депортиво биобал валенсия атлетико и останалите два ги знаем. ААре лек от мене."
Аз ти казах валенсия точно от когато арсенал, после почваш да ми говориш кой колко пари взимал.
От самото начало не говорех коя лига е по-силна, а че англичаните без чуждениците никви ги няма и футбола ще им е супер скучен, всичките ще играят като стоук сити и може да заспиш от скука, ти започна да ми говориш съвсем други работи. Както и да е. Ще видим този сезон кой ще стане шампион, Барса или реал и юнайтед или челси, колко ли % имам да сбъркам 0 сигурно, но ще видим.

BAHKO01
04.07.2013 14:12

ПиЧ казваш Чужденци я погледни Че и в двата гранда супер звездите са Чужденци Меси и Роналдо да барса имат деама супер добри испанци в лицето на шави и иниеста но до там.Я ми кажи преди меси кой еи беше лицето не беше ли роналдиньо с етоо а преди това кроиф и ривалдо.Замисли се Че реал имат повеЧе испанци звезди и то супер звезди от колкото вие сега имате иниеста и шави а реал еинаги са имали по класните испанци Мориентес Раул Ието Елгера Касиас и още куп играЧи а като Чуя барса се сещам все за Чужденци.Да може да се не вероятни но все са Чужденци който винаги са вдигали класата ви сега имате двама испанжи който ви вдигат класата и казвате Че испанците са много добри да но не можете да се дуете толкова при положение Че винаги разликата е идвала от Чужденци Марадона Кройф Роналдиньо Етоо Фиго даже и нашия СтоиЧков.

Tishoff7
03.07.2013 23:17

Испанците обаче си държат на футбола и те, винаги когато има отбор от в ЛЕ или ШЛ, стадиона е препълнен, Сан Мамес вреше и кипеше, когато гостуваше юнд, просто в първенството има слаба посещаемост, може би поради слаб интерес или други причини. Скоро и националният отбор на Англия ще почне да работи, има много добра основа.

Gopcho
03.07.2013 22:54

На Барселона не съм изтървал мач от 2002 сигурно. Не знам как си ги мислиш тези работи, годинките ли гледате не мога да ви разбера, ем не съм на тези, които пише. Ясно е, че е религия все пак те са го измислили, и наистина е супер интересен с това съм съгласен, когато играят отборите арсенал, юнайтед, челси, сити вече, тотнъм, ливъра в последно време не е отбора с атрактивни мачове, които правеха, но и те, когато играят с някой от грандовете се гледат задължително.

Tishoff7
03.07.2013 22:39

Разликата е, че в Англия футбола е религия, няма спор, че голям процент от красотата на играта идва от Испанците, може би, ако Мадрид и Барселона са в Англия, Испанската лига ще стане супер интересна, но сега няма как да ме убедиш в противоположното. Просто феновете на долните отбори в Испания ходят да подкрепят отбора си за да гледат Меси и Роналдо, иначе преди мача всичко е ясно, падат, когато пазят футболистите. Стига с този спор, и според мен не гледаш всички мачове на Барселона от лигата. Радвам се, че мога да гледам този завързан и привлекателен футбол в Англия. Много е тежко там, отборите се борят на 3 фронта, най-интересно е когато малки отбори, играят като равен с отборите от топ 3 в Англия. Англисия винаги си е била, и ще бъде най-добрата !

Gopcho
03.07.2013 21:44

И в интерес на истината коя лига е по-силна или по-интересна всеки си има пристрастия! Мен това не ме интересува, за мен е важно Барселона да вдига трофеи. Едва ли фенове на байерн им пука, че англия или испания били по-силни лиги.

BAHKO01
03.07.2013 21:07

Какво им позволява я виж колко пари полуЧава 3 в испания и 3 англия като самата федерация ландира два отбора ясни е на всеки Че МЮ не играха за победа с биобал с оглед на завързаното парвенство и борбата с сити за първото място и ле им беше по скоро преЧка.Каза вилереал това е град в които лиЧно съм ходил и на дали ти е ясно Че това е градЧе с население под 30000 житела а стадиона е с капацитет 350000 я ми кажи къде са сегавилереал и къде са по тоЧно звездите им за да остане клуба ги разпродадоха с изклЮЧение на Роси който не може да се възтанови от контузия и казващ играещколкото ти позволят реал и барса.Самата им футболна асоциация не им дава да играят срещу тия два отбора ти ми говорищ Че играеш колкото ти позволят помня как барса взе Алвеш от севилия помня и преди това как реал взеха Рамос пак от севилия как умишлено вземат всиЧко на конкурентите за да могат да опражят бЮджета гледаш ли какво става с малага сега гледаи и ще разбереш за какео ти говоря как малага до две години ще потъне в миша дупка.Защо реал не го направиха тоя трансфер по рано да ги спасят да могат да играят евро турнири да се впишат във финансовия фейрплеи нямаш отговор нали замислисе преди да напишеш поредната глупост от сорта играеш колкото ти позволят видяхме ги с БМ и предната година с Челси същото въжи и за реал да не кажат Че само барса храня когато съперник ти има ниво което го определя сам е много по трудно видя се с Челси с МЮ С БМ това е разликата.

Gopcho
03.07.2013 21:40

виляреал пак се върнаха в ла лига, града няма значение колко е голям, и манчестър не е голям сравнение с лондон. Колкото и да получават клубовете в англия като се паднат с испански отбор и работата им отива на загуба. По тази логика и ливърпул са били отбор виж ги сега златната среда. В англия на кой залагаш да е шампион всяка година юнайтед? 99% другите вече ако при тях се получи.

BAHKO01
03.07.2013 15:35

Казваш от 2004 валенсия и другото реал и барса замисли се не е ли срамно стоук сити да вземат повеЧе пари от ФА на англия а отбора спеЧелил ЛЕ да вземе с 4 милиона по-малко от 10 в англия ъова говори достатаЧно за конкурентно способноста и не лансирането на един или два отбора с цел вдигане на нивото на лигата до сега не съм видял отбор като леванте да отиде на камп ноу или бенабеу да опляска някой от двата отбора.Но съм виждал как отбор каъо нориЧ отива и бие МЮ на техен терен как Саутхемтан за два кръга бие Челси и сити как Суонзи бие арсенал Челси и сити и пак миговори Че испанското е най-интересното първенство и Че играят най-големите звезди.Да има играЧи като Роналдо Меси Иниеста Чавитата и Йозил но всиЧко друго е по прехвалено покраи тях.Пике колЧе Валдес шаран Бускет симуланта Пепе убиец Рамос не сериозник Коентрао и Ди Мариа епизодиЧни.И какво излиза по няколко играЧа в отбор в англия всеки отбор си има супер звезда било то ярка или не.И най важното самата федерация дава шанс на всеки отбор да превлеЧе играЧ от премията за класирането и като погледнеш Че един отбор като Суонзи има по два маЧа с отбори като пул Челси арсенал сити и МЮ всеки сезон кое е по лесното и кое е по трудното да играеш срещу два отбора който могат да ти напълнят кошницата с много или с 6 отбора който ако са във форма ти слагат по 4 и отгоре.

Gopcho
03.07.2013 11:26

Да затова роналдо го правят на 2 стотинки там, Перси от 5 положения ще ти вкара 1 гол и е бил най-добър през целия мач.

Gopcho
03.07.2013 18:15

Просто там си тачат англичаните това ми е мисълта, гарет бари или милнър какви играчи са не са ли колчета или пък милнър тича с ремаркето, ама големи звезди, казвам, че в англия чужденците им дигат нивото. Харесвам английското първенство не изтървам мач, кажи-речи. Мисълта ми беше друга. Това, че Барса и реал взимат почти най-доброто от пазара не означава, че другите отбори са слаби, просто играят, колкото им позволят Барса и реал. И валенсия се справя добре в турнирите, вилареал, севиля, атл.мадрид, билбао се подигра с ман.утд. Испанското, английското, италианското ми харесват, другите ми са скучни. Като ги гледам и почвам да се чудя как ще си вкарат гол.

Gopcho
03.07.2013 14:37

2004 валенсия и арсенал от тогава *smile*

BAHKO01
03.07.2013 14:10

Нормално е за Перси да не се гоеори толокова като пропусне някое положение за него не са платени 91 милона не взима по 300 000 евро на седмица и да окрива данаци няма короната на златната топка която да му тежи.Ама какво ви обяснявам вие си знаете вашето вярваите си на есиЧко и на каквото искате.Един пита за последните 10 години освен Челси и МЮ кой е ставал шампион ами сити и арсенал птимерно а за последните 50 в испания депортиво биобал валенсия атлетико и останалите два ги знаем. ААре лек от мене.

Gopcho
03.07.2013 10:53

Харесвам английското първенство, в последно време чужденците променят стила на английския футбол и това се вижда.

Tishoff7
03.07.2013 10:19

Ако Англия не беше най-силна, то нямаше да правят 100 пъти финала на ШЛ, на УЕМБЛИ *beer*

Gopcho
03.07.2013 10:15

Колко английски играча са отишли в отбори извън англия и са вдигнали трофея в Шампионската лига?

YUNOFF
03.07.2013 11:15

Да бе сигурно всеки футболист се тръби като луд за да е титуляр независимо дали е англичанин или друг. А медиите в Англия сравнение с тези в Испания боб да ядат. Испанците не спират да хвалят Барса и Реал(защото само тези клубове могат да хвалят). Англичаните по-скоро са критични а не да хвалят футболистите. Една грешна стъпка и те осират от всякъде. А в Испания сгрешиш ли - се заобикаля.

Gopcho
03.07.2013 10:50

А защо го правят? дори и мега слаб да е пак ще го пускат да играе само защото е англичанин.

manutd_forlife
03.07.2013 10:38

Английските играчи не напускат първенството си. Защо да го правят? Всеки се стреми да играе с най-добрите. Единствения минус за тях е, че не винаги ще могат да играят в ШЛ, но за сметка на това са им гарантирани по 2 мача с Ман Юнайтед, Арсенал, Тотнъм, Челси, Ман Сити и Ливърпуул. Какво повече могат да искат

Gopcho
03.07.2013 10:10

В Испания всеки един отбор без Барселона и реал са донори на всички други останали клубове в Европа, защото всяка година в по-малките отбори изгрява звезда, докато в англия, те там сами си ги правят звезди "медиите". И когато заиграят в националния отбор са много под нивото си.

tishocfc7
03.07.2013 09:51

Самият факт, че Моу пускаше 3 - тия си отбор срещу отбори след топ 4 - ри, говори колко много е интересно първенството.

justbork0
03.07.2013 00:37

В момента по-добрите играчи са в Испанското първенство, Висшата лига е много интересна, защото има доста добри отбори като се играе мач между 1вия и отбор до 8мия поне в класирането, никога не е ясно победителя, затова първенството е по интересно, докато в Испания има макс 5 отбора, Италия също 5, Германия 3 др не искам да ги коментирам.

ddreamcatcher
03.07.2013 00:19

Мисля,че ще остане и този сезон в Тотнъм да види дали ще успеят да се класират за ШЛ все пак ''Шпорите" сега сформират супер отборче! *thumb_up*

sdw
03.07.2013 01:41

Според мен Бейл няма да иска да вижда дали Тотнъм ще се класира.Време му е да играе вече в ШЛ и съм сигурен,че и той го обмисля това нещо.И то ШЛ сезон 2013/2014

GGMUIvan
03.07.2013 00:09

Интересно е за колко пари Тотнъм ще го пуснат *ball*

catalan
02.07.2013 23:44

Играчите в Испания са много по-добри от тея в Англия, това се вижда и на национално и на клубно ниво.

Tishoff7
03.07.2013 10:21

Виждаше се !

catalan
03.07.2013 00:08

И какво като играят в Барса и Реал ? Кажи ги тея велики английски футболисти ?

YUNOFF
02.07.2013 23:58

Последната загуба на Испания на национално ниво е именно от Англия прави си сметка. А това, че в отбора на годината 11/11 били от Ла Лига и тези 11 от Реал и Барса само *party**party**party**party**party**party* едно е една Лига да е силна друго е няколко отбора от една лига да са силни. Я ми кажи защо сега излезе една новина играч на Барса премина в Стоук прави си сметката в Ла Лига играчите от топ 10 отиват в отбори в Англия борещи се за оцеляване.

ryangiggs1000
02.07.2013 23:56

Последните две години толкова ясно си лъсна всичко и на клубно и на национално,че чак отказаха планетата,то не бяха едни победи едни чудесии....божее 11 човека "дрийм тийм" пък ни едни на финал в ШЛ,е това е "турбо класа".И къде споменах Юнайтед?А,що се отнася до господин Cruyff,ако ми обясни как частна телевизийка като ТВ+ може да си позволи пакета за Премиера,а национални като Босфор ТВ и Нова не могат,ще го черпя компот от краставици. Испания са най-добрите по медийните циркове,я някой бил тъжен и реши да го сподели публично,я някой се скара с фенове,президент играчи и....свят,я някой направи една хубава сага за "клуба на сърцето,дроба и далака" и ей такива едни латиносаги,колкото да се напомня,че там на Пиринеите имало и първенство,а не две хранилки на ЕС,които ежегодно изяждат стотици милиони евро.Пък след това г-н Cruyff да ми обяснява как пустия испански гражданин е гладен,безработен и не ходи по мачове.

drogba_fen_91
02.07.2013 23:51

Има много велики английски футболисти, не е нужно да ти изброявам имена. Или поне в миналото, сега не толкова. Има разлика между играчите в Испания и Англия и испанците и англичаните. Ако е второто, за момента испанците са по-добри да. Иначе за първото, колко от звездите от Ла Лига не играят в Барса и Реал. В Премиер Лийг, всеки отбор си има няколко много добри играчи, докато в Испания от Барса и Реал само са звездите( и идеалния отбор беше само от тях+ Фалкао). Тук-таме има някоя друга единица от някой друг отбор..

drogba_fen_91
02.07.2013 23:31

Ла Лига може да е най-силна като сила на отборите( ама то кои ли са тия отбори освен Барса и Атлетико, Реал само до полуфинал стигат все)

Иначе няма по-добро, завързано, интересно първенство от английската Висша Лига!

Бундеслигата има страхотни фенове и стадиони, но за жалост никаква конкуренция( само Дортмунд и то за малко)

lybomirchy7
02.07.2013 23:21

А относно дали Висшата лига е по-добра от Примера дивизион, отговора е само един - не по-просто по-добра - тя е в пъти по-добра, интересна и най-вече с повече конкуренция за водещите 4 + 3 позиции. Конкуренцията между отборите и най-вече регионалните сблъсъци са на много по-високо ниво. Така че, Примера дивизион е сред първите 3 първенства, но не е пред Висшата лига по каквото и да било.

lybomirchy7
02.07.2013 23:16

Бейл в Реал Мадрид освен да се срине надолу не виждам какво друго може да се случи. За къде бърза не ми е ясно. На 23 години е, спокойно може да изкара още 1-2 сезона и тогава да ходи където реши. В момента единствено ще стане жертва на болните амбиции на Перес да не изостане от барселона в това да привлече някой "голям" играч...

_beroe_
02.07.2013 22:34

Абе тази тема е за Бейл и това, че иска да играе в Испания, а не кое първенство е най - силно. Какво толкова, че е казал "За мен Примера дивисион е най-силното първенство в света." Да няма да каже -Примера дивисион е слабо първенство, все пак иска да играе в по-голям отбор от Тотнъм.

catalan
02.07.2013 22:02

Най-добрите футболисти в света играят в Ла Лига и това е факт, факт е защото 11/11 бяха избрани за най-добри, което е напълно нормално. Всеки футболист играл в Ла Лига отиде ли в Англия става мега звезда - Мичу, Мата.Силва,Туре и т.н., а повечето, които отида в Испания след като са били в Англия, се осират защото нивото е в пъти по-високо, Секс горкия още не може да се адапритра, в интервюта казва ,че в ВЛ е елементарно да пуснеш топката зад гърба на защитници, докато в Испания отборите са тактически грамотни. Туре отива и си прави гавра с всеки, Агуеро също. Роналдо нормално да е силен и в Испания, той просто навсякъде ще е силен ,защото си е топ играч, и Меси ще ги прави смешни във Англия. Славата ,че е твърдо първенсво отдавна отмина, играчи като Оскар ,дето приличат на деца се гаврят с някакви горили, все пак играта си има правила и се спазват. Аз гледам и Ла Лига и ВЛ , ВЛ е по-интересно и по-оспорвано, но играчите в Ла Лига са по-добри, просто в Англия търсят само чужденци да им вдигат нивото, докато испанците не са слаби футболисти като англичаните,че да чакат чужденците. Внасят горили на килограм.

lybomirchy7
03.07.2013 00:10

Щом казваш...

catalan
03.07.2013 00:09

5 килограма малка разлика ли са ? Не само не е малка, ами при положение ,че са на една височина е ОГРОМНА разлика.

lybomirchy7
03.07.2013 00:07

Колко точно "по-хилав" е? Мата е 1.70 и 63 кг. Меси е 1.70 и 67кг. Огромна разлика *joking* Не можах да намеря снимка на Мата за да видиш и "огромната" разлика във физиката. *joking*

catalan
02.07.2013 23:43

Няма какво да коментирам с теб, голям философ си. Те всички играчи са слаби, освен тези на Юнайтед, и все отбор е с грешна политика, само този на Юнайтед е с перфектната.

ryangiggs1000
02.07.2013 23:39

Той,щото Фабрето дойде с ултра голямата визитка на нулебълист с Арсенал,та затова прави по 50 мача на сезон с Барса нали?Или пък Алонсо и Пике идваха с визитки на мега шампиони(Алонсо с едната ШЛ,подарена от Милан,а за Пике да не говорим).Я кажи кой отбор харчи като Реал?Всяко лято по 100 милиона някъде си за някой си.(повечето случаи следва мега трансферен флоп) или не ти е известно,че цяла Испания е пропищяла от методиката на Барса за привличане на юноши-тоест разговор с родителите зад гърба на школата.Евала,за "доминацията" за "интригата" и за "силата" пък нека си ги гледат двойно,че и тройно по-малко хора.Освен Мата,кой от изброените от теб направи повече от един ПРИЛИЧЕН сезон?Щото ей така небрежно,Силва е в "флоп тийма" на годината в Англия,като Туре също му прави компания.За величието на испанските футболисти всички знаем-1 Златна топка за....всички времена.

Johan_Cruyff_14
02.07.2013 23:33

А твоя любимец Мата, дето е в пъти по-хилав от Меси, как така незнайно защо оцелява?

lybomirchy7
02.07.2013 23:27

А понеже испанските отбори са тактически подготвени затова и Реал и барселона ядоха тактически и голов бой от Дортмунд и Мюнхен. Меси в Англия много, много не го виждам. След първия сезон или ще има поне една контузия или ще иска да напуска. Меси ще мине 1-2ма играчи и на 3-я пада и го изнасят.Кристиано ще е успешен, защото голямата му кариера започна от възможно най-доброто място - Висшата лига.

catalan
02.07.2013 23:02

Факт е ,че Оскар ,Азар, Мата,Силва и още доста футболист с не толкова голяма визика се справят супер в Англия.

ryangiggs1000
02.07.2013 22:32

Силва Мата и Туре май имат общо трофеи колкото Роналдо и Алонсо,а?Виждаме им класата в ШЛ,каква е.Оскар и Азар ако не са им симулациите и факта,че Стоук и УХ рязко си "отслабиха" състава отдавна нямаше да ги има.

catalan
02.07.2013 21:56

Най-посещаваното първенсво в света е НЕМСКОТО, средно на мач за целия 2011-2012 година сезон е имало по 45,116 души. Англия 34,601, Испания 30,275 , Италия 23,459

gang_related
02.07.2013 21:55

Успех в посредствеността! ВЛ>Бундеслига>Ла Лига!!!!

justbork0
02.07.2013 21:50

Бейл трябва да е много благодарен на Тотнъм и на Хари Реднап, след като го закупиха от Саутхемтъм Бейл беше доста куц, но Хари виждаше явно класата в това момче и го налагаше в състава първоначално като ляв бек, после като крило и накрая му даде пълна свобода. Може би всички специалисти на острова се чудеха защо го пускат, но в последните 2 сезона Бейл е неудържим... Дано остане силно се надявам !

ceco06
02.07.2013 21:05

абе погледнато откъм факта, че с една финансова инжекция в Англия МС и Челси станаха шампиони при компанията на великите Арсенал, Пуул и МЮ, а в Испания освен Барса и Реал скоро друг шампион няма да има, дори при подобна финансова подкрепа, смятам, че говори кое е по-силното, а и ако отборите бяха тооолкова корави от Англия, чудно как така шампиона последният сезон водеше с толкова много точки пред 2рия-май лягат на най-силния отбор, а в Испания има 2 най-силни отбора...
а относно френското-ами те там напоследък Лион нещо поотслабнаха май, иначе се чуваше само Лион шампион...

man4estara10
03.07.2013 12:22

Еми нормално да поодслабнат Лион.Кризата ни одари здраво.

dancho350
02.07.2013 20:31

"За мен Примера дивисион е най-силното първенство в света. Там се играе изключителен футбол. Всеки път, когато съм се изправял срещу тимове от тази страна, ми е било много трудно. Надявам се скоро да играя в испански клуб", заяви Бейл, цитиран от "Марка".

Цитиран е от ''Марка''. Не вярвайте, че всичко е вярно.

aa2
02.07.2013 20:20

Дадох пример с Атл. Мадрид, защото те завършиха на 3-то място миналата година(така мисля), и доколкото помня загубиха от Барселона с 0:4 и после с подобен резултат от Реал Мадрид.Късмет това да го видим в Англия когато 3-тия е във форма както бе случая с Атл. Мадрид.

Neooo_1995
02.07.2013 20:28

Това което написа имали някакъв смисъл?Сякаш в Англия не сме виждали такива рез. 1:6 .8:2 и така нататък.Тия Атлетико изкъртиха Челси с 4:1.Биха Реал за Купата на Краля.

ceco06
02.07.2013 20:09

най-силно първенство трябва да се дефинира-дали съдим по това отборите от коя лига печелят най-често ШЛ и ЛЕ или по това до колко има шанс примерно Селта да бие Реал или Барса и Бърнли МЮ...
реално е трудно да се определи-затова и бих казал, че най-трудно е италианското-Сериа А -аре Меси и Роналдо, и т.н. да нанижат над 30 гола /биха успели, ако само на тях подават и останат цели през сезона/...като изключим глупавите уговорени мачове, там не мисля, че е лесно
иначе за ПЛ и ЛаЛига-на испанското поне се залага повече на испанците и на национално ниво това си личи -в Премиър лийг е рядко явление даден клуб да купи англичанин, а отделно самият англичанин рядко се доказва като качество-често е прехвален;

Gopcho
02.07.2013 20:13

За мен френското е най-конкурирано за последните 5 години има 5 различни шампиона, сега обаче и там се наляха доста пари и не се дали няма да има отново нов шампион "монако" *wink*

madridista98
02.07.2013 20:03

Дано да дойде Реал! Ще е супер нещо от сорта на:
--------------------Касияс--------------------
Рамос----Варан----Пепе----Марсело
----------Модрич------Алонсо-------------
Роналдо----Йозил/Иско----Бейл
-----------------Бензема-------------------

levskirealfen
02.07.2013 20:00

Абе не знам дали Испания е само Барса и Реал, но като погледнете в Англия само МЮ и Челси се редуват за титлата. Добре че са парите на Сити, че и те да се намесят.

fenomenroni_9
02.07.2013 19:47

вече е трудно да се определи най силното парвеснтво,виждахме доста години барса постояно финалисти,последните 3 години реал полуфиналисти,миналият път челси спечели ,сега видяхме германски отбори до крайните фази

min4o1912
02.07.2013 19:43

Даниел Леви да си опича акъла и да продава Бейл още сега защото да не стане така че на края да го изтърват без пари и тогава ще му гледам сеира.Да му взима някакви пари и някой от играчите на Реал и да не се прави на луд.Той така викаше и за Модрич ама на края не стана на неговото *wink* Вижда се че и Бейл иска да играе в Реал така че не виждам как ще го спрат да си отиде.По добре да му вземе някакви парички и някой друг играч и да не прави номера.

vanko_liverpool
02.07.2013 18:41

Към всички фенове на Тотнъм: дори и да се махне, не съжалявайте ! Няма да загубите нищо, освен едно лайно. Лайно, което вкарва, но лайното си е лайно. При нас абсолютно същият пример е Суарес. Вярно-добър е, но никой не е по-голям от един отбор. Тотнъм e съществувал и преди Бейл, ще съществува и след него *wink*

Johan_Cruyff_14
02.07.2013 18:27

"За мен Примера Дивисион е най-силното първенство в света."
И британецът ви го каза...

ANDRV
02.07.2013 22:24

Те повече се пълнят на мачове на Етър.

Johan_Cruyff_14
02.07.2013 21:22

Ето една силна статия защо стадионите в Испания са празни: www.football-espana.net/25249/la-liga%E2%80%99s-dwindling-attendances%E2%80%A6

ryangiggs1000
02.07.2013 21:20

Я отиди на мач на Емирайтс и ако ти излезе под 100 паунда на прилично място пиши пак.

manutd_forlife
02.07.2013 21:02

Ако говорим и за цените на билетите това е поредният плюс за Англия. Билетите там са много по-скъпи и с причина. По качествен е продукта.

Johan_Cruyff_14
02.07.2013 20:37

Включи и фактора цена на билети, както и че един испанец няма пари сметките да си плати и после ми говори за посещаемост... Естествено, по-скъпо означава по-качествено. Във всички западни страни струва майка си и баща си да гледаш Ла Лига, докато нисшата лига и някой клошар с телевизор би се добрал до нея.

Neooo_1995
02.07.2013 20:36

Според теб никой не го гледа и никой няма желание да гледа Ла Лига.Обясними тогава факта ,как така най-гледаният мач в света е Ел Класико?

Neooo_1995
02.07.2013 20:21

Някъде да съм писал дали Ла Лига е интересна.Тука става въпрос за СИЛА.Никой нямал желание да го гляда ...дрън ,дрън.И как така го реши това?А за Уинър.Бг просто няма кво да коментирам.Това е под всякаква критика...Ами в Англия до колко се свежда?Кажи ми за последните 10г ,МЮ колко пъти са триумфирали с титлата?И в Англия има 2 отбора в последните няколко години.Факт!

aa2
02.07.2013 20:19

Това което казваш е адски грешно.Първо не са 2 отбора над другите, ако беше така статистиката на тези 2 отбора срещу другите щеше да е стряскаща както е при Барселона и Реал Мадрид, които разпорват Атл. Мадрид с по 4-5 на 0.Второ дали някога ще видим 5-я или 6-я(не помня на кое място бяха), в Испания да вдигне трофея в ШЛ?Не вярвам...не вярвам.Няма какво да спорим, вие си обичате испанското и си го гледате, радвайте му се, но не ни го хвалете, ние обичаме истинския и интересен футбол.

aa2
02.07.2013 20:15

Тя и първа Бундеслига в Австрия е 100 пъти по-интересна от Испания, защото в повечето случаи се борят 3-4 отбора за титлата докрая и за изпадане по 2-3.Да не говорим, че там редовно има нов шампион.В колко случая в Испания титлата беше решена в последния кръг?Кога за последно 3-тия в Испания е бил на 1-2 точки от 1-я до последните 5-6 кръга?Кога за последно в Испания Реал Мадрид или Барселона не завършиха на 1-во и 2-ро място?Мани го тва първенство, никой не го гледа и никой няма желание да го гледа.Само факта, че 99% от феновете на испанското първенство в Уинър.бг са фенове на Реал Мадрид и Барселона може да ти каже достатъчно за това глупаво първенство.В България малките деца не знаят какво е това Алмерия, не знаят какво е това Сегунда и т.н. Някой знае ли отбор от 4-та лига в Испания?Това е държавата от топ 5 в света с най-безинтересен футбол, защото просто там всичко се свежда до 2 отбора, това е, приемете го и спрете да се правите на интересни.

Neooo_1995
02.07.2013 20:15

В Испания тия играчи ,които изброи бяха в сянката на тези на Реал и Барса и нормално нямаха никакви успехи.Докато в Англия ги правят леш.Сам разбери ,защо е така.В Англия всеки може да победи всеки.Да това е факт ,но защо?Защото там 66% от отборите са кажи речи от една черга.Има само 2 отбора които са над останалите както е и в Испания.

Neooo_1995
02.07.2013 20:11

Е те щом от Барса и Реал не могат да купят ,то тогава какво може да си позволят богаташите от Англия.Как Барса и Реал може да си позволят всеки играч от ВЛ..

Neooo_1995
02.07.2013 20:07

То щото в ВШ лига беше много интересно този сезон.МЮ си осигуриха титлата още през 1 полу-сезон.Изпадащите и те бяха ясни.Като цяло последно време само МЮ вдигат трофея ,Сити имах късмет предната година.С онзи фамозен обрат.Една Лига 1 е къде ,къде по завързана и интересна ,а и сега с участието на Монако ще адски интересно.Та и Ередивизие също е много по-интересна от ВЛ.

manutd_forlife
02.07.2013 19:52

В Англия процента на посещаемост на стадионите е МНОГО над този в Испания. Само един отбор е под 80% процента посещаемост в Англия, докато в Испания, най посещавано е на Бернабеу и макар, да е с капацитет от 85 хиляди се пълни до 80%. Вярно стадионите на грандовете в Испания са по-големи от тези на Вл, но като цяло повече хора ходят на тези в Англия. Разбрира се изключение отново правят Реал Мадрид и Барселона, но те кога не са правили в испанското първенство? Ето сами да се уверите. [@link http://www.soccerstats.com/table.asp?league=spain&tid=s] [@link http://www.soccerstats.com/table.asp?league=england&tid=s]

Marto17
02.07.2013 19:37

не как ще има.. АНГЛИЯ е най доброто, най великото няма други първенства *wink* а мач на РЕАЛ М , Барселона,Валенсия,А.МАДРИД стадионите се пълнят до край.

catalan
02.07.2013 19:18

В Испания няма ли фенове ? *lol*

degea97_
02.07.2013 19:14

Точно това щях да публикувам и аз , първенство без фенове и конкуренция , не ми го хвали !

Marto17
02.07.2013 19:06

ВЛ е най интересното но е далеч от най доброто *wink*

Premierleague9
02.07.2013 18:49

Мичу: "Премиър лийг е много по-силно първенство във всеки аспект. Структура, фенове, конкуренция, и най-вече в икономически аспект. Всеки клуб в Англия може да купи всеки играч от Испания, с изключение на тези от Барса и Реал. Испанският пазар предлага добро качество за малко пари. Успехите на Хуан Мата, Санти Касорла и Давид Силва в Англия са доказателство за това. В Англия и конкуренцията е много по-силна. Тук всеки може да победи всеки, дори и като гост. В Испания е невъзможно да очакваш успехи на малките отбори на "Камп Ноу" или "Сантиаго Бернабеу". Освен това тук и феновете подкрепят отбора навсякъде. Всичко е планирано и организирано още от началото на сезона"

ryangiggs1000
02.07.2013 18:43

Ми Тотнъм няма да го продадат на друг отбор в Англия,а другаде кой ще даде 90 млн за него плюс 250 хиляди(минимум) заплата?Много ясно,че ще се подмаже на Примиерата и по-конкретно на Реал.

pesholudiq
02.07.2013 18:31

да. Там със сигурност е възможно последния, примерно, да победи първия. Не знам феновете на това умряло първенство защо си мислите, че е най-силно като след 15 кръга УЕФАлона и Реал дърпан другите отбори с по 30 точки и всичко вече е ясно.. -.-

panew
02.07.2013 18:30

Британец, уругваец, сенегалец... всеки да си пляка колко ще, Висшата Лига е най-интересното и завързано първенство в света.

brickbat
02.07.2013 18:16

тези трансферни спекулации вече станаха извратени...

justbork0
02.07.2013 18:15

Дано не отиде в Испания, а да си остане в Тотнъм поне още няколко сезона. След закупуването на Паулиньо, и евентуално, ако дойде Вия и Дамио и сочените за едни от най-добрите 2ма таланти от Динамо класата в отбора ще се вдигне доста и Тотнъм ще е фактор в ВЛ.