Бъдещият ни шампион срещу преодолими отбори в Шампионската лига

15:12
Бъдещият ни шампион срещу преодолими отбори в Шампионската лига
С наближаване на края в повечето от шампионатите в Европа станаха ясни огромна част от потенциалните противници на българския шампион във втория и третия предварителен кръг на Шампионската лига.

Както е известно, тази година българският първенец трябва да изиграе цели шест двубоя, за да влезе в груповата фаза на най-комерсиалния футболен турнир.

Ако нашият представител отстрани своите претенденти във втория и третия предварителен кръг, той ще играе плейоф за влизане в групите.

За радост на феновете, българският шампион ще е поставен при първите два жребия, в които ще участва:

Ето и отборите, които ще срещнат Левски или ЦСКА във втория кръг:

Бохемианс -Ейре

Жрински -Босна

Дебрецен -Унгария

Шериф -Молдова

ВИТ -Грузия

Македония ГП -Македония

Баку -Азербайджан

Левадия -Естония

Тирана -Албания

Актобе -Казахстан

Пюник -Армения

Рил -Уелс

Гленторан -Северна Ирландия

ЕБ/Стреймур -Фарьорски острови

Дюделанж -Люксембург



Два отбора измежду Санта Хулия -Андора, Хибърнианс -Малта, Могрен -Черна гора и Шампиона на Сан Марино ще се присъединят към групата от споменатите по-горе тимове след първия квалификационен кръг.


Ето и част от тимовете срещу които може да изправи българският представител в третия предварителен кръг:

Ред Бул Залцбург -Австрия

Калмар -Швеция

Апоел -Кипър

Стабек -Норвегия

Слован -Словакия

Вентспилс -Латвия

Марибор -Словения

Хафнарфьордур -Исландия

Интер Турку -Финландия

Екранас -Литва



Жребият за тези два кръга ще се тегли на 22 юни.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

UltraBlueHool
26.05.2009 02:57

Който и да стане шампион на България,а то е ясно на всички прасета - Левски София, пак няма да е лесно в предварителните кръгове.Мисля че от 3-тия предвърителен кръг само Залцбург е по класен отбор от другите.Имат голям спонсор и голям бюджет за отбор от Австрия.Другите са преодолими.

ArSeNal4o_Vd
26.05.2009 00:35

mario1914 , бате , за левскарите се отнася същото ... половината левскари, които познавам са доста глупави... същото се отнася и до цскарите ... вярно, играли сте в ШЛ, ние пък сме имали къде-къде по-голями мачове само 30тина годинки по-късно ... онзи полуфинал си е наистина велико постижение за българския "футбол" *smile*

mario1914
25.05.2009 23:06

Някой май се дразни?Някой доста много го боли?Някой злобее и пише глупости?Някой умира от яд?Кой ли е?Естествено това е един обикновен чорбар,който е толкова прост,че не може на 2 магарета сеното да раздели.Умните чорбета оценяват факта,че Левски игра в ШЛ. (дори с голова разлика 1-17),Левски игра 14 мача в Европа-нещо,което дори "ЕВРОБОЕЦА" не е правил НИКОГА.Те затова си мълчат,защото имат акъл и мислят трезво.

Yavor90
25.05.2009 21:57

сега ще кажа една смешка да ви поразведря *joking*
единствения начин да вкараме свестен отбор в Европа е ако си направим сборен отбор с най-добрите футболисти от всички отбори в нашето първенство...и пак не се знае дали ще успеем

Yavor90
25.05.2009 21:54

с тва 1-17 не бива да се злобее, щото, който и БГ отбор дфа беше отишъл пак щеше да ги отнесе толкова, ако не и повече. Темата пак се превърна в спор между левскари и цесекари... ама много сте смешни! Те отборите не игарят почти никакъв футбол ама вие се лаете помежду си... абе опомнете се малко бе, ще се избиете за 40 футболиста от махлата дето са облекли сини и червени екипи и се правят на професионалиости... виждате в европа също има спорове между агитките, ама там поне се играе футбол

denso_90_vn
25.05.2009 21:46

ЕБ/Стреймур ---- това желая на Левскиииии ! хахах 3:0 и 1:1 са резултатите ! *joking* *lol*

spitara
25.05.2009 21:43

LFC_T9_G8 много ми стана смешно сега, хубаво 1-17 са не е за хвалене ама ЦСКА като игра в ШЛ колко и беше головата разлика , и без такива ЦСКА е била стигала до полуфинал на КЕШ ама е било 1920 година (ооп тя е комунистически отбор , много и е рано тази година) , гледайте последните 5 6 години не гледаите преди 50 ,60 от тогава и сега разликата е ......И нека си признаем за нашия футбол стигане до групите на ШЛ си е много с тези (повечето) некадарници , нямат и характер.... Няколко имат ама те немогат да играят (Гонзо)...

LFC_T9_G8
25.05.2009 21:27

msm16 .. Много май се хвалиш , че влизате в ШЛ .. ама какво правите там? .. нищо! .. ГР 1-17 .. това е СРАМ ЗА БЪЛГАРИЯ Е!!! СРАМ , СРАМ , СРАМ *stop*

EmilAnchev
25.05.2009 21:23

Schumaher ти футбол гледаш ли или се наслаждаваш на пародията в българското първенство ? Ако си гледал ШЛ трябва да знаеш че отбор като Ювентус не успя да победи 2 пъти отбора на Бате Борисов ? Трактористи трактористи ама и жабарите не успяха да ги бият . Така че по-добре повече не прави такива сравнения .. За жилина по може да се ебаваш .. но за бате е несериозно ! *wink*

Schumacher1
25.05.2009 20:10

Бате Борисов пак да отнесе рогатите и да не говорят повече че са европа че тогава ще ги наричат СУПЕР ЕВРОИДИОТИ

stefan_94
25.05.2009 19:57

опасни са само от втория дебрецен ,а от третия залцбург и апоел

eagle92
25.05.2009 18:58

Някой може ли да ми каже,откъде мога да намеря новите правила на Лига Европа и Ш.Лига *smile* Също така ми е интересно да знам коя страна на колко отбора има право в двата турнира

nekakav_pi4
25.05.2009 18:26

От втория кръг трудности може да създадат Дебрецен, Бохемиънс, Рил, Гленторан, но и другите могат да са опасни ако се подценят и се играе като срещу Жилина.В третия кръг ще е много трудно.Както са дадени в списъка отстраняване на някой от първите пет ще е подвиг, а вторите пет е си бъдат късмет.Най-важното е да е научен урока от Бате и Жилина и да се играе на 100% във всеки мач.Затова, че всички твърдят, че БАТЕ са трактори и много слаби не ъм съгласен.Отбора е много добър мачка в Беларус и се бори здраво в Европа.А че Левски игра слабо си е вярно, цесекарите могат да се подиграват за Жилина.

lubo_309
25.05.2009 18:02

Я някой да ми обясни за тия плейофи, с лично съобщение, за какво става на въпрос, защото до днес не бях запознат с това, че след 3-тия предварителен кръг ще има плейофи!!! Мерси.

msm16
25.05.2009 17:24

Ей смешните чорбари,гледайте си отборчето и не коментирайте Левски щото ви сложихме 2 ама май и те не са ви стигнали,за да си затворите зурлите.

ЛЕВСКИ ЗА ВТОРИ ПАТ В ШАМПИОНСКА ЛИГА,ц(*ка о6те 32-а титла дига!

goldi235
25.05.2009 17:14

ЛЕВСКИ ще е шампион и по европа пак ще има голям смях

cesekarchetooo
25.05.2009 16:54

Левски много трябва да внимават, защото при отпадане във 2 предварителен кръг НЯМА да участват във предварителните кръгове на Лига Европа. От една страна, ако Баку, ВИТ или някой от останалите анонимници ги елиминира, ще е добре за България, защото нагоре следват големи излагации. Плюс това се видя, че за Левски преодолими отбори НЯМА. От друга страна, аз си подкрепям българските отбори в Европа и се надявам всеки един от тях да стигне колкото се може по-нагоре. Така че успех!
ПП Ако шампионът на България отпадне в плейофите, се класира в групите на Лига Европа, ако не се лъжа.

Yavor90
25.05.2009 16:53

Не знам дали са слаби, но гледах мача с Левски... сумати пропуски направиха българите, суамти грешки

Barazite
25.05.2009 16:49

Бате Борисов слаб отбор?!-тогава питайте Ювентус дали успя да ги победи в ШЛ и питайте също Зенит дали ги победи в Русия *wink*

Yavor90
25.05.2009 16:47

Armagedon101 последно Левски се опитваха да влязат в ШЛ и играха срещу тези отбори, затова ги споменаваме постоянно. Сега темата отново е за това. А дали е Левски или ЦСКА, според мен и двата отбора са достатъчно смешни в момента, въобще не си заслужава да се спори заради тях

bokluka
25.05.2009 16:35

Yavor90 дам прав си ! Струва си се пак влиза по-милион на Мач + че сме се класирали ... В такъв случай да стискаме палци *smile*

FLY_I
25.05.2009 16:33

ДАДА ПРЕОДОЛИМИ.А БЪДЕЩИЯ НИ ШАМПИОН Е НАЙ-ПРЕОДОЛИМ ОТ ВСИЧКИТЕ

Armagedon101
25.05.2009 16:31

емм къде го видях ли ... от една страна Тампере , Тумпере .. Жилина , Бате Борисов .... от друга страна Черно море ... и после мми викаш , че не е спора между левскари и цесекари ...

Yavor90
25.05.2009 16:25

И къде видя спор между ЦСКА и Левски ? Тая тема е от малкото където ги слагаме на едно място срещу друг съперник

Armagedon101
25.05.2009 16:22

Незнам според мен времето ше покаже ... и кфо тва стана спор за ЛЕВСКИ - ЦСКА ... ммм тъпа история ... жалка ... ммм който от двата тима отиде там .... Ше мине 2-ри предварителен кръг ..... да се надяваме , че и 3-тия ше се понапънат и и него да минат ... а за отборите ... не може да се каже е тоя е добър е тоя е слаб ... и т.н верно е , че има отбори който са с класи по добри от други но тук всички са на едно дередже .... може би от симпати смятам че имаме голям шанс за групите ... е ако играем както миналата година (левски) за което ме е мноо яд шот съм левскар ... нема да имаме шанс ....

Yavor90
25.05.2009 16:14

еми да, те и БАТЕ Борисов и Тампере не бяха опасни ама.. *joking*

Yavor90
25.05.2009 16:10

EmilAnchev вече и в Лига Европа отборите не са много по-слаби от тези в ШЛ. Просто навсякъде се играе добър футбол, само в нашата държавица и още няколко новопоявили се страни след разпадането на СССР положението е усрано. Най-зле сме ние щото те колкото и да са западнали едва сега почват и се развиват, а ние само вървим назад.

EmilAnchev
25.05.2009 15:56

От втория кръг реално погледнато може би само Бохемианс и Баку да окажат някаква съпротива .. Но после в 3тия става много сложно .. Отбори като Залцбург , Калмар , Апоел и Интер Турку са много трудно преодолими .. Особено първия и 3тия .. ще берем много ядове с тях и чесно да си кажа би ми се искало да отпаднем в 3тия кръг и да си играем там кадето ни е мястото - Лига европа , а не да берем срам в ШЛ и да си отпаднем безславно .. просто не ни е мястото при най-добрите *wink*

angel_hi
25.05.2009 15:56

Футболът вече не е игра и удоволствие а правене на пари с купени мачове и тн простотии само нашето първенство е по-дълго до 13 прав е Вили отложихме 1-вия кръг почина треньор и пак се игра виште др държави

Yavor90
25.05.2009 15:54

bokluka има смисъл да сме във шампионската лига или поне само за отбора, който е влязъл там, щото идват и "големи" (за нашите стандарти) финансови постъпления, дори и да падат. Ето миналата година казаха, че Левски ако бяха влезли в групите щяха да получат 6-7 милиона евро (ако не ми изневерява паметта)

angel_hi
25.05.2009 15:54

Който и да играе Левски или ЦСКа не хранете мн надежди за нещо голямо аз съм реалист каквито са ни политиците такъв ни е футбола няма лесни отбори

spitara
25.05.2009 15:41

Аз пак сам на точно обратното мнение не мисля ,че отбори като Левски и ЦСКА немогат да отстранят някакви си отбори от Люксембург, Фарьорски острови или Азербайджан. Единствено по класни са Рил, Гленторан,Залцбург,Интер Турку може би и Апоел ,но наще са лигли и естествено ще отпаднат ...

Yavor90
25.05.2009 15:38

Момчета подкрепям ви като казвате, че няма отбори за ШЛ, но нашите отбори дори няма да преминат предварителните кръгове за да влязат в групите...
ето вижте тези 5 отбора единия от които е още във вторрия предварителен кръг:

Ред Бул Залцбург -Австрия
Калмар -Швеция
Апоел -Кипър
Стабек -Норвегия
Бохемианс -Ейре

реално погледнато нашите са по-слаби и като селекция и като школа и заплати на футболистите. Левски (ЦСКА) иска да влезе в групите трябва задължително да срещне един от тези отбори

bokluka
25.05.2009 15:35

ДА и аз не мисля , че няма български отбор който е за шампионска лига ... Лига Европа трябва да видим *smile* Няма смисъл в шампионската да сме боксова круша

Yavor90
25.05.2009 15:32

П.П
Сега някой ще ми скочи насреща и ще каже, че Левски и ЦСКА са по-напред в класирането от Литекс и Черно море... вярно е, но когато стане въпрос за евротурнири, последните два отбора играят много по-добре и нахъсано. А и не мисля, че реално заслужават да са толкова назад в класирането на родното ни първенство

MeToDueB
25.05.2009 15:31

Търсете отбора с най-смешно име, и ако Левски стане шампион, ще бъде орисан да играе срещу него, и да загуби .. после пак ще бере срам и подигравки, но такъв е живота ..

Иначе .. успех на този, който стане шампион, но не мисля, че Левски или пък ЦСКА имат отбор за ШЛ .. ще има пак 1-17, може и 1-19 този година .. абсолютен анти-рекорд да направят.

Yavor90
25.05.2009 15:29

Че кое му е преодолимото на отборите от третия кръг, разбирам да беше Литекс или Черно море... тогава можеше и да ги сметнем за преодолими, но с играта на Левски и ЦСКА и със селекциите им в момента едва ли ще успеят.Реално погледнато само половината от отборите са преодолими, за другите трябва сериозно да се потрудят и да изкарат голям късмет

bokluka
25.05.2009 15:25

Залцбург не мисля , че е лесно преодолим ...

Almalox
25.05.2009 15:23

Ако шампион стене Левски пак ще има издънки срещу уж преудолими отбори *lol*

jas3n
25.05.2009 15:19

Ако Левски стане шампион ето го и списъка с отборите срещу които ще се издъни.

MB_KrisS
25.05.2009 15:16

Ако по някаква случайност ЦСКА стане шампион, то те няма да са поставени в третия предварителен кръг. Но за щастие това няма да се случи *wink*