И Барса кръжи около Рууни

10:47
И Барса кръжи около Рууни
Барселона следи внимателно ситуацията около грандовете, сменили треньорите си това лято, с надеждата да се възползва и да вземе по-евтино звезда, която не попада в плановете на новия наставник, а водещата сред тях е Уейн Рууни. Това информира “Ел Мундо Депортиво”.

Английският национал подаде трансферна молба в Манчестър Юнайтед още преди напускането на Алекс Фъргюсън, а идването на Дейвид Мойс не изглежда да е променило намерението му да си тръгне. На опашката за 27-годишния нападател са Челси, Арсенал, Реал Мадрид и Пари Сен Жермен, ала от Барса смятат, че биха имали предимство, тъй като отдавна е известно възхищението на Рууни към асовете на “блаугранас”.

Освен положението в Юнайтед, на “Камп Ноу” следят изкъсо и случващото се в Манчестър Сити, Челси, ПСЖ и Байерн Мюнхен, за да успеят да направят още някой неочакван трансферен удар.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

dancho350
24.06.2013 21:07

Само на мен ли ми се струва, че на сниката Скоулс е с екип на Иниста..
Ако не ми вярвате погледнете чорапите и панталонките и косата....
Поне за мен това е Скоулс... *smile*

dancho350
24.06.2013 21:41

Аз снимката нея гледах много сега я заглегах и за това, иначе аз честно не разглеждах коментарита на тази статия и за това.. *smile*

Messi9818
24.06.2013 21:25

еми всички знаеме че това е Сколс просто се бъзикаме*wink*

sdw
24.06.2013 18:33

Да,но и Барса и Реал са отбори с големи приходи.Или така да го кажа - по-големи приходи от разлики.Мислиш ли,че тези президенти на клубовете не живеят в палати и са едва ли не "благородници"

Johan_Cruyff_14
24.06.2013 18:38

Президентът е ръководна фигура, която трябва да следи за дейностите в клуба, да договаря трансфери, да взима решения и т.н. Разликата между президент и собственик е голяма. Флорентино е милиардер, но не заради Реал Мадрид и приходите на клуба. Нито пък отделя пари за Реал от своите собствени средства.

sdw
24.06.2013 18:17

А такива социота като тебе трябва да си много тъп за да не печелиш.Значи ти ако си социо имаш привилегии с продукти на Барселона,с билети на Барселона,с безплатни достъпи до музеи и обучителни училища ако не се лъжа..

Johan_Cruyff_14
24.06.2013 18:31

Изчезват, според твоята теория. Липсата на акционери си има и добри, и лоши страни. Не трябва да изплащаш приходи на никой, но и никое външно лице не инвестира големи пари в клуба. Ако не се лъжа единствените испански клубове с подобна структура са Барса, Реал, Билбао и Осасуна.

sdw
24.06.2013 18:24

А мислиш ли,че примерно 30 милиона от продажба на един играч не ги взима никой,както казваш.Че не взима нито и цент.Вие 170 000-те социота може и да не взимате,но нали не мислиш,че тея пари всички отиват за клуба?

Johan_Cruyff_14
24.06.2013 18:21

Да, а и участват във важни решения за бъдещето на клуба като избор на президент, бъдещето на стадиона и т.н.

sdw
24.06.2013 18:15

А къде отиват приходите на клуба бе.Аз не ти говоря,че парите отиват при такива социота като тебе ... или олицетворение на глупаци ...

sdw
24.06.2013 18:13

Аджеба,ти ми казваш,че членовете на едно дружество с ограничена отговорност,каквото е Барселона,не печелят своя дял?

Johan_Cruyff_14
24.06.2013 18:16

Там е въпросът, че Барселона НИКОГА не е била акционерно дружество. Нататък спорът е излишен.

Arsenal966
24.06.2013 17:31

Барса ако искат да вървят нагоре,да взимат стабилен защитник,който да е по-бърз от Пике,тоест ...Хумелс или Луиз.За мен Хумелс е по-стабилен.Луиз е много добър,но понякога отива напред много,в някой мачове игра и като дефанзивен халф за сините.Това за Рууни са само спекулации.Аз не го искам в Арсенал и дано отиде в ПСЖ да си се радва на парите *erm*

sdw
24.06.2013 20:03

верно е посредствен.

Johan_Cruyff_14
24.06.2013 20:00

Рами? Впечатленията ми за него са, че е доста посредствен защитник. Пролича си и на Евро 2012.

Messi9818
24.06.2013 19:59

гледам че се задълбочавате в примери кой е защитникът за Барса,давате примери че Мангала и Пападопулос са алтернативи ако не дойде Хумелс или Луиз,но според мен Рами е по-добра опция от Мнагала и Пападополус.. а до АРСЕНАЛ966- при Гуардиола това нямаше как да се случи,Тито дава по-малко шанс на резервите от Пеп,като изключим почти половината пролетен сезон когато водехме с 15 точки на Реал и нямаше смисъл да се натоварват титулярите и се даваше шанс и на резервите,като цял съм доста против продаването на Тиаго*smile*

Arsenal966
24.06.2013 19:10

Относно Хумелс,съгласен съм.Непостоянен е и със тези контузии....Интересно ще е да се даде пълен шанс на Марк Бартра.Барса спряха да дават шанс на талантите си,пример за това-Тиаго Алкантара.Много добър млад халф и иска да си тръгва,защо ? Защото Шави и Иниеста "нямат слаб мач" или просто защото са ...Шави и Иниеста.Фабрегас също му пречи на Т.Алкантара,но ако го загубят Барса и отидат при манафите...МНОГО голяма грешка !!!

Johan_Cruyff_14
24.06.2013 19:03

В интерес на истината, считам за написаните по-долу за много по-класни от Луис, че и от Хумелс. Едно, че и двамата приличат на Пике като игрови стил, а и правят страшно много грешки за централни защитници. Особено тоя прехвален Луис. Хумелс има класа, но направи слаб сезон и не съм сигурен дали ще си върне формата от 2010-2011 и 2011-2012.

Arsenal966
24.06.2013 19:00

Огбона почти сигурно преминава в Юве,Косиелни каза че ще остане.Същото се отнася за Вертонген и Компани.Тиаго Силва ще остане при парите.Мангала и Пападополус са интересни опции,но като цяло само Хумелс и Луиз имат нужната класа за да са титуляри в Барса.Иначе Тиаго Силва ако дойде *silent*

Johan_Cruyff_14
24.06.2013 18:29

Компани, Иниго Мартинес, Маркиньос, Косчелни, Мангала, Вертонген, Пападополус, Суботич, Огбона, Алдервейрелд. Тиаго Силва е мираж. Ако го привлечем, ще призная Росел и Суби за гении.

Arsenal966
24.06.2013 18:21

Бадщубер пък беше уникален отляво,пък и не е бърз,перфекно позициониране и тези контузии *silent**silent* Много ме хвана яд за момчето,ако не бяха тези проблеми,Боатенг ( в Байерн) отдавна щеше да е резерва *joking* Боатенг като бек,като цяло изобщо не ми харесва,защото не го бива в центрирането.Бърз е но...дотам,някакси Бадщубер или Шмелцер са по-добрите опции.Иначе ако не искаш Хумелс или Луиз в Байерн...кой друг ?

Johan_Cruyff_14
24.06.2013 18:16

Като каза това, имаше един вариант с Лам, Мертезакер, Хумелс и Бадщубер, което направо избива рибата*lol*Поне преди контузията си последния беше титуляр за сметка на Шмелцер. Кел защо да не играе много? Записа 32 мача миналия сезон, 9 в ШЛ, което за 33 годишен играч си е страхотно постижение. А и е капитан. Руни не е лоша опция, ако намали заплатата си трикратно. Иначе не. Пази боже някой от Луис и Хумелс да дойде на Камп-а.

Arsenal966
24.06.2013 18:08

Иначе ми е направило впечатление,че повече Гюндоган помага на централните защитници.Кел нали играе много *erm* а пък Бендер е бавен.Гюндоган има нужната скорост за да ходи и напред и назад.

Arsenal966
24.06.2013 18:06

При наличието на Шмелцер,Льор пуска Боатенг в средата,но за мен Мерте е по-стабилен от него.Боатенг е просто по-бърз иначе Мерте се позиционира много добре.Иначе пуска Лам-Мерте-Хумелс-Боатенг,ако Шмелцер го няма и Боатенг и Лам се въртят по бековете,но да не спамим повече.Относно Рууни,пак казвам,изобщо не е за Барса.Това от което имат нужда каталунците е стабилен централен защитник и за мен Хумелс е идеалният избор.Ако вземат Луиз също няма да сгрешат,просто ще им излезне повече пари *smile*

Johan_Cruyff_14
24.06.2013 17:57

Гюндоган не е играчът, който помага на централните защитници, а по-скоро са Кел или Бендер. A партньор на Хумелс в Германия почти винаги е Боатенг, защото Льов не е идиот да слага два охлюва в центъра на отбраната. Липсата на скорост от страна на Хумелс беше видно в мачовете срещу Байерн и Италия.

Arsenal966
24.06.2013 17:50

Сигурно не ти е направило влечатление бързината на Хумелс,защото се появява рядко.Гюндоган помага винаги на Хумелс и Съботич и не им се налага толкова да спринтират,но например в националния отбор на Германия ми е направило впечатление,че Хумелс компенсира МЕКО КАЗАНО бавния Мертезакер *joking*

Johan_Cruyff_14
24.06.2013 17:46

Следя и двамата отблизо и мога да кажа, че и двамата бягат с меко казано посредствена скорост.

Arsenal966
24.06.2013 17:45

Ама ти сериозно ли мислиш,че Хумелс е по-бавен от Пике ?!? Първо рефлексите са му по-добри и 2ро....по-бърз е *joking* Може да не е бърз като Косиелни,Луиз или Варан например,но определено е по-бърз от Пике !

Johan_Cruyff_14
24.06.2013 17:33

*lol**lol**lol* Хумелс от кога е по-бърз от Пике?

darko13
24.06.2013 15:53

До коментар [#27] от SweeT_DG7

Да стабилен е ,но само когато наистина му върви , а и вече не виждам за коя позиция може да се бори освен за пейката ;д

Lubo0o
24.06.2013 14:52

Да спрат да кръжат ,че вадя въздушната пушка *blush*

a00011
24.06.2013 14:30

Не знам тия Барса взимат толкова много пари от телевизионни права , продажба на млади таланти , спечелени трофеи , пък все гледат да чопнат някой за жълти стотинки . Къде отиват тези милиони *thinking*

SweeT_DG7
27.06.2013 12:35

Наясно съм със структурата на клуба, идиоте. Иначе наиситна по подобие на Реал, собствениците на Барселона са сосиос (членовете на клуба), които избират борд на директорите на всеки 4 години.

Johan_Cruyff_14
24.06.2013 17:33

Май не си запознат със структурата и на Реал, и на Барса. Преди да ме обиждаш, си провери фактите! Собствениците са така наречените socios, които не получават и цент за това, а даже напротив - плащаме сума от порядъка на 200 евро годишна такса. Клубовете никога не са били акционерни дружества, вероятно няма и да бъдат. ,,Идиоте"...

sdw
24.06.2013 15:50

идиоте,това,че няма собственици не означава,че няма акционери,които печелят пари от приходите.

Johan_Cruyff_14
24.06.2013 15:45

Какви собственици, идиоте? Запознат ли си въобще със структурата на клуба?

SweeT_DG7
24.06.2013 15:22

В джоба на собствениците *thumb_up*

shiko.musov
24.06.2013 14:01

Незнам нищо за този трансфер за Рууни но съм сигурен че няма да е в Барса може да отиде в ПСЖ

shiko.musov
24.06.2013 13:59

Съобщаваха че Бегович ще е новият вратар на Юнайтед някой ако разбере за този трансфер да се свърже с мен.

MaLkO_LuD94
24.06.2013 13:28

Вратар си имаме само един защитник ни трябва и сме готови *thumb_up*

sdw
24.06.2013 14:01

За Пике доста точно го описа и е точно така.Той май само с глава при статични положения и корнери е добър.А срещу бързите Байерн не знам дали забеляза за колко гола той беше виновника. И за Масчерано няма нужда от коментар както каза.Спешно се нуждаете от централен защитник,за какъвто спрягахте Давид Луиз напримерно.

MaLkO_LuD94
24.06.2013 13:50

Пуйол - Вечно контузен просто е на годинки и му трябва заместник Пике - Много тромав и доста често се връзва на елементарни финтове но по принцип е стабилен и добър Масчерано изобщо няма нужда от коментар *thumb_up* Алба си е идеален *thumb_up*

luiss_nani17
24.06.2013 13:46

И кой по точно е кръгла нула? Пике ли ? Пуйол ? Масчерано ? Алба ? .... к'вото и да си говорим Валдес е слаб за отбор като Барса.

MaLkO_LuD94
24.06.2013 13:45

Ако питаш за вратар Валдес ще остане и този сезон аз бих искал и за по-дълго а ако питаш за защитник може би Хумелс защото Пуйол е постоянно контузен а и с Алба-Пике-Хумелс-Алвеш мисля че ще изглеждаме добре в отбрана *thumb_up*

sdw
24.06.2013 13:44

Ти си единствения фен на Барса,който подкрепя Валдес.То е очевадно колко е добър ... 1 мач играе на световно ниво,4 играе на селско ниво.Ако си правиш изводи колко е добър,когато наистина варди добре,тва е грешно мислене.Много е непостоянен.Напомня ми на Дейвид Сиймън рибката.Само дето оня правеше някой път ненормални неща.

Georgi.Attanasow
24.06.2013 13:41

Кой по точно !??

MaLkO_LuD94
24.06.2013 13:37

Шегаджия си ти *thumb_up* Валдес е много добър вратар това че защитниците пред него са кръгла нула е друг въпрос но той за това няма вина *thumb_up*

luiss_nani17
24.06.2013 13:33

Брато, извинявай ама дори и вратаря на Берое е по-добър от Валдес. Определено ви трябва вратар.

Georgi.Attanasow
24.06.2013 13:23

За вратар се говори за Ханданович, но Интер няма да го пуснат под 15-20 милиона!

darko13
24.06.2013 13:23

къде ги виждате тия много нападатели,имаме само крила нито един централен нападател като Руни. Мисля ,че ще е перфекно ако това е истина .Neymar Messi i Rooney ще са перфекната атака след това ще помислим и за защитата и най-вероятно ще се отървем от Санчез, Педро и Адриано

SweeT_DG7
24.06.2013 15:27

Педро е стабилен. Защо да се отървавате от него?

Georgi.Attanasow
24.06.2013 13:23

Барса има нужда от защтиници!! Ако този сезон не се земат 1-2 класни защитника Барса отново може да се надява само на Испанския шампионат!

Gopcho
24.06.2013 13:08

Неймар - Меси - Санчез, Педро(явно търсят алтернатива на Санчез и Педро)

catalan
24.06.2013 13:14

Глупости, 100 нападателя не им трябват, те Вия гледат да махнат, четох ,че и Тейо искали да махат, при положение ,че Тейо си е голям талант.

dzhalev_71
24.06.2013 13:00

Тоя Иниеста всъщност е малко Скоулс след финала на Уембли.

MaLkO_LuD94
24.06.2013 12:51

Тоя Иниеста на Снимката много рус бе *joking* Да не се е боядисвал нещо *lol*

sdw
24.06.2013 11:44

Тая новина според мен е пълна измислица на редакторите на тоя сайт.Дори не вярвам да е спекулация в чужди сайтове.Както каза пича отдолу,Барса няма да купуват само нападатели я...

Johan_Cruyff_14
24.06.2013 18:09

За дейностите на клуба отиват, глупако. Аз самият съм сосио на Барселона и досега не са ми давали и цент, но щом ти казваш... Мисля да предприема пътуване до Барселона, за да ги питам защо не ми дават нищо*lol**lol**lol*

sdw
24.06.2013 18:05

За последния ти коментар не съм прочел хубаво. Но дървени философе ще ти го обясня по-грамотно,защото ме е жал,че си 47 годишен и си толкова повърхностен.Ако правилната дума за теб не е акционер,така е-черно на бяло няма акции в клуба.Но какво е според теб да има 170 000 члена един клуб,които всеки един от тях да получава заплата?Клуба има борд на директорите с президенти и т.н,а това което казваш,че не взимат и цент е най-голямата глупост която съм чувал през живота си... Кажи ми тея пари от телевизионни права,реклами и приходи къде отиват тогава дебил такъв?

Johan_Cruyff_14
24.06.2013 17:35

Вие сигурно това четене за нищо не го бръснете. То си има посочен източник, а ти ми казваш ,,не вярвам да е спекулация в чужди сайтове"*lol**lol**lol*

persie1992
24.06.2013 11:11

На тия Барселона колко нападатели са им нужни? Няма ли да си купят вратар и защитник, защитата им ми прилича на тази на Рединг...

mstriker9
24.06.2013 13:15

И вратар ни трябва!Поне още двама защитници

Messifan10
24.06.2013 12:36

Съгласен съм с теб! Трябва ни защитник, а те нападатели купуват....

catalan
24.06.2013 12:02

Това надали е вярно, Руни нали в Арсенал щял да ходи *lol*