Кой от двамата ще направи разликата между двата тима? Статистиката е на страната на аржентинеца. Според изявите на двамата футболисти през сезона във вътрешните първенства и Шампионската лига, почти всички показатели говорят за превъзходство на Лионел Меси.
На "Стадио Олимпико" Роналдо и Меси ще са основни фигури за своите отбори, но дали ще успеят да покажат истинския си потенциал?
Вижте представянето на двамата играчи през сезона в цифри:
ЛИОНЕЛ МЕСИ | Първенство и Шампионска лига |
КРИСТИАНО РОНАЛДО |
42 | играни мачове | 44 |
36 | титуляр | 41 |
3353 | Общо минути | 3669 |
Завършваща фаза
31 | Голове | 22 |
214 | Минути средно за гол | 383 |
1 | Голове с глава | 3 |
6 | Голове с десния крак | 15 |
24 | Голове с левия крак | 4 |
12 | Голове при домакинства | 17 |
19 | Голове при гостувания | 5 |
26 | Голове от наказателното поле | 14 |
5 | Голове извън наказателното поле | 8 |
3 | Голове от дузпи | 4 |
1 | Голове от свободни удари | 5 |
2.5 | Изстрели средно на мач | 3.6 |
31 | Минути средно за изстрел | 23 |
56% | Точност на изстрелите | 56% |
29% | Успех на изстрелите | 14% |
16 | Асистенции за гол | 8 |
97 | Създадени опасности | 74 |
44 | Средно пасове на мач | 37 |
84% | Сполучливи пасове | 82% |
7.2 | Средно дрибъл на мач | 4.8 |
46% | Успешен дрибъл | 40% |
Центрирания
1.7 | Центрирания средно на мач | 4.8 |
18% | Сполучливи центрирания | 15% |
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
27.05.2009 20:35
Ех, иска ми се веднъж Роналдо да играе така, както може, да видя, че той е най-талантливият в света. Защото засега е показал единствено, че е много добър футболист... и нищо повече. Не обичам такива футболисти не защото не съм фен на техните отбори, а за това, че нямат никаква личност и се държат много арогантно, дори цинично. Не е редно за професионалист да излиза с 5 гаджета за има-няма месец, да ходи по дискотеки, да си разбива колата и прочие. Според мен Рон има по-голям талант, но постоянството и любовта на Меси към "Барселона" го правят по-добра личност. Като неутрален фен се надявам на един зрелищен мач и ... нека по-добрият победи!
27.05.2009 20:00
абе прави сте че има голяма разлика но аз мисля че кристияно е по добър от меси въпреки че не играе за колектива както казвате но го превъзхожда във много неща и тази статистика е фалшива ще видите довечера кой ще бие един гол от фал и сте готови *party*
27.05.2009 18:34
Роналдо е с класи над Меси.Ако ми успорвате ми пишете на ЛС-та *stop* По-класният играч в по-класния отбор
27.05.2009 15:47
И 2-мата футболисти са изключително,но Меси има доста качества,които Роналдо няма!
Роналдо не играе с хъс и желание,Роналдо предпочита да се докаже и да загуби отколкото да играе семпло да подава и отбора му да бие!
Меси играе за отбора!
А Юнайтед играят за Роналдо!
Меси!!!
27.05.2009 13:34
неможе Меси да има повече пасове .... Не съм съгласе ( не искам да те обидя *smile* ) просто няма по голяма лакомия от К.Роналдо ! вземе ли топката не я пуска ... никакви пасове нищо от негова страна вкарал 2 гола и вече е най-добрия.За момента по добър Л.Меси няма няма и да има поне докато играе ( това си е мое мнение де *tongue* ) да вземем 1 Тери Джерард къде къде по добре играят от него тва че няма по добри в Юнайтед т'ва не го прави най добрия. Ако дадът шанс на Бербатов мисля че е достоен да замени К.Роналдо ( макар че е нападател ) ! Един от най противните ми футболисти е К.Роналдо няма никакъв дух за игра в него ! А за днескашния мач 2:3 за Барса
27.05.2009 13:15
Кефя се на Меси, но смятам че статистиката куца неможе Меси да има повече пасове , повече сполучливи пасове като сметнем че Роналдо е двигателя в Манчестер и повечето топки минават през него
27.05.2009 12:12
Хах аз знам какво ми се иска за тия двамата -Меси става новия Фигу и отива в Реал с Кристиано Роналдо и Кака. Дали няма да е грубо, а?! Така Реал ще убият още едно поколение футболсти - както с Бекъм,Зидан и Фигу. Не смятам, че сравнение може да има. Преди писах просто пример за сравнение по показатели- има си статитици за тая работа. А Меси и Кристиано са добри, но когато Кака е във форма съчетава силните страни и на двамата...
Та дотук със спора за най-добрия в съвременния футбол. Дори Лампард изказа това мнение, а той е звезда от световен калибър.
27.05.2009 11:23
Роналдо точно в най-важните мачове изкара отбора от дупката,докато Меси остана безличен в 2 най-важни мача на Барса през годината.Головете на Меси повечето не са кой знае какво,а за тези на Роналдо ще се говори и след 10 години даже.Довечера след като за пореден път докаже,че никой не може даже да помисли да се доближи на нивото му,всички тези дето го плюете ще се върнете по дупките откъдето изпълзяхте,ама вие вече си имате опит,то тва не става за 1 път.
27.05.2009 11:07
Ами не защото съм за БАРСА но Меси си е по-добър *smile* *wink* и та пържа ще показва какво може *thinking*
27.05.2009 10:50
Notlike е най-умния тук, явно човека разбира повече от така наречените фенове на Манчестър. Момчета сигурен съм, че не знаете нищо за Ман. не ви вълнува никаква история за Манчестър, защото сте тъпи. Вярно е че Роналдо е добър футболист, но никога неможе да бъде по-уважаван и културен колкото Меси, Кака, Рибери, Торес, Джерард, Лампард, Тери, Гигс ... и така нататък и така нататък. На мен ми омръзна да гледам лекета, които симулират по 12 213 пъти по време на мач, а съдията да дава нарушения като дрогиран.
djoni7 - Очевидно си някой циганин или Турчин , по ника ти си личи. Меси бил смешник така ли ... Ами вземи прочети малко по - нагоре. Очевидно смешника си ти заедно с Роналдо.
Както каза logitecha : Роналдо е 4ист помяр
27.05.2009 08:51
меси е егати смешника само к.рон алдо аз сам фен на ман юн успех ман
27.05.2009 03:51
messi vodi vuv vsqka vajna stastika taka4e e po dobar ot tupiq ronaldo *smile*
26.05.2009 23:49
Notlike,съгласен съм за всичко с тебе,макар че съм фен на Юнайтед *stop*
26.05.2009 22:52
Ето каква е разликата. Роналдо е всеки брой в таблоидите, изпълнен с негови неща. Но вижте на терена и извън него. Меси е отдаден на отбора и не го е срам да го каже. Докато Кристианчо просто си желае Реал Мадрид и никой не може да ме убеди, че не е така! Меси е изключително полезен не само като нападател, а и като мотор. Не знам дали Роналдо е мотор за Юнайтед, просто много хора остават с грешни представи. Моторите на Юнайтед са Гигс, Рууни, Тевез и Андерсон. Роналдо просто си дриблира по крилата и обича, когато тимчето му бие, да се "гаври" с опонента и да симулира. Лео е възпитан млад футболист, който знае какво иска и какво трябва да даде от себе си... и се раздава! Докато манекенчето Роналдо излиза на терена с идеята да вземе 140 000 паунда на седмичния доклад и да си отиде на дискотека с 281885 гадже. Затова феновете помнят ЛИЧНОСТИ, а не футболисти..защото феновете се печелят с ХЪС и ОТДАДЕНОСТ. Лично мое мнение и навярно 2000 фена на Юнайтед ще се нахвърлят срещу мен, че съм объркал представите, но - УВИ! Когато фактите говорят, и боговете мълчат. Ако вие сте богове - преборете ме *wink*
26.05.2009 21:45
29% Успех на изстрелите 14%
Почти всеки трети изстрел на Меси е гол. На Роналдо всеки седми е гол.
Това заедно с асистенциите, са най-важните неща и много добре се вижда кой е по-добрия.
26.05.2009 20:44
А Милан 1989 две години разлика във възрастта може да е минус като време за развитие за по стария, но не и в един мач.Опитът е по важен, а и когато говорим за 22 и 24 няма никакво значение.
26.05.2009 20:41
Според вас двамата ще се мешкат в центъра ли *joking* Това е колективен спорт глупости на търкалета
26.05.2009 18:48
Роналдо може да е по-бърз , но без топка *smile* иначе с топка се самнявам , меси също е много бърз с топка.
Просто роналдо няма нищо общо с Меси и статистиката го показжа голове 31:22 за Меси асистенциите също са в полза на Меси , така че тази тема е изчерпана
26.05.2009 18:42
Milan1989 ти кога за последно си гледал Гигс да е главно действащо лице в няког мач *smile*
26.05.2009 18:31
В противовес на коментара си бих написал, че Роналдо и Меси са всичко друго но не и типични футболисти.
26.05.2009 16:14
Надали сравнението е уместно като цяло. И двамата са крила, но Меси е по-техничен, а Кристияно по-бърз.Отделно ако се прави цялостна съпоставка:
1.Възраст - Меси 22 Роналду 24 1:0 за Меси
2.Физика- Роналду е доста над Меси 1:1
3.Титли-абсолютни равенства 2:2
4.Демараж и дрибъл - Роналду 3:2 Меси
5.Техника и импровизация - Роналду 3:3 Меси
6.Отборен принос - Роналду е много много лаком, макар че показва някакво израстване, а Меси е с 16 асистенции...
Роналду 3:4 Меси
7.Национално представяне- 3:5 за Меси. Роналдо няма два свястни мача за Португалия един след друг, докато Меси е мотор за Аржентина
8.Излъчване извън терена - 4:5 Роналду - той е просто новия Бекъм само му трябва Виктория.
Това е само примерна статистика, Но Меси има 2 години игра в повече, за да можем да направим една абсолютно неутрална статистика. За мен Меси и Роналду ще изиграят посредствени мачове на 27ми... Очаквам Шави,Иниеста,Анри от Барса и Карик,Андерсон и Гигс да са главните действащи лица, но това е само моя прогноза!
26.05.2009 14:42
Роналдо и Меси са различни футболисти затова небива да ги сравняваме. Роналдо е типичния здрав футболист - висок, бърз, силен удар и изключително прецизен, много силно техника на скорост и невероятна игра с глава. Меси е типичен дрибльор, не толкова здрав и бърз но трудно някой може да му отнеме топката, ударът му е мек и елегантен както и пасовете, които са доста непредсказуеми, съумява да открие и най-малката пролука за гол и я реализира. Като цяло Роналдо е по опасен за-противниковия отбор и в по-голяма степен можем да разчитаме че ще прояви потенциала си в пълна (или по близо до нея) степен. Твърде възможно е Меси да бъде неутрализиран в предстоящия мач.
26.05.2009 13:36
Роналдо е 4ист помяр тоя барнат ли го веднага пада мн ме дразни тоя да отиде да играе балет а Messi е наи великия игра4 в момента !!!
26.05.2009 11:03
Симпатизирам повече на Ман.Ю,но Меси си е най-великият в света в момента
26.05.2009 01:57
Въобще не ме интересува тази статистика както и Сър Алекс Фъргюсън и Гуардиола!Важното е в сряда Роналдо да покаже на какво е способен в нападение,а Видич и Фърдинант,Евра и О'Шей в защита!!!!!!!
25.05.2009 23:48
Хмм радвам се,дано след мача пак да се вяснеш тука за да не ми четеш коментарите,а да не се покриеш н някоя дупка,а от истината боли,затова не ми четеш коментарите *joking*
25.05.2009 23:45
Crisstiano .. на теб, не ти чета коментарите .. не си прави труда. Знам какво си написал, без да го чета *joking*
25.05.2009 23:43
MeToDueB Роналдо на няколко пъти спаси сезона на Юнайтед с "некадърните"си удари,а Меси викаш не опропастява атаките на отбора си и не прави безмислени и смешни удари,само ще ти кажа да видиш мачовете с Челси,на няколко пъти тръгваше да се лъже след като можеше да подаде и почти всеки път му вземаха топката,а отностно ударите,при 2 мач с Челси 5 удара- и 5-те неточни и при 2 от тях ми се струваше че се опитваше да извърши покушение срещу някоя птица в небето,но вие продължавайте да го възвеличавате и да не виждате многото му грешки на терена,а Роналдо ще продължи с "некадърните"си удари и на финала и Барса много ще има да страда
25.05.2009 23:41
има ли значение, кой колко е вкарал ?? Не само това се брои, ако тръгнем да броим и асистенциите (които са също толкова важни) Меси ще надмине Роналдо, нали знаете ?? И ще го надмине с много, особено пък през този сезон !
25.05.2009 23:40
Статистиката - Меси води с 14 - 11
25.05.2009 23:39
Ще напиша един цитат вие си правете изводи дали горе посочените данни са верни или поне дали са пълните !
" Португалската звезда на Манчестър Юнайтед Кристиано Роналдо получи "Златната обувка" за най-добър голмайстор в Европа за сезон 2007/08 на официално церемония късно снощи в своя роден град Мадейра. "
Е може би тогава Месси още се учеше да играе де и тази година той я заслужава ?! Едва ли ... *stop* *sick*
25.05.2009 23:32
jakos ?? И това лошо ли е, че повечето от головете на Меси са от наказателното поле ??? Това е добре, а не зле, защото не ощетява отбора си с някакви некадърни удари. Роналдо прави по 10 удара на мач .. 7 неточни, 2 във вратаря и тук-таме .. вкара някой гол .. това добре ли е ? Да опропасти 10 атаки с неговите безмислени и неточни удари, точно това е - един голям минус на Роналдо, че е лаком .. Роналдо вкарва много, защото бие всяка дузпа, всеки фаул .. има мачове, в които дори не уцелва вратата от фаул .. но както и да е. И двамата са добри, но Меси не е по-слаб !!! Може английското първенство да е по-силно, но Меси и с националния си отбор и в ШЛ се справя по-добре ! Роналдо на чужд терен нищо не прави... да ги сравним и в тоя показател. И двамата ми харесват, но Меси ме кефи повече, защото не злобее срещу съотборниците му, когато сгрешат и не му подадат, защото играе за отбора и там му е първата мисъл, а не като на Роналдо .. прическата, да е номер 1 той .. и да се мисли за бог ..
25.05.2009 22:41
Лео Меси е добър никой не му го отрича но сичките му голове са от наказателното полее и един "уж" с глава дето май беше с ръка и един гол от фаул докато Роналдо има голове с глава голове от фаул голове след топалки и голове в наказателното.Нормално е Меси да има повече голове понеже Роналдо не игра около 7 седмици и му трябваше още около месец.Моето мнение че за по добър от двамата неможе да се говори но за мен Роналдо е по разнообразния и по завършения играч поради многото начини по които може да вкарва.На 27 ще се види важното е да има шоу и по-добрия да победи.GGMU
25.05.2009 22:34
Чакайте сега едно е да играеш в англия и да имаш страхотна конкуренция и добри отбори и деуги е да играеш сас селските отбори от Испания .. Помислете малко видяхте ли какво направи Меси срещу Челси ? Един по-добър отбор и Меси само го меси *devil*
25.05.2009 22:28
Хаха какво спорите всички, то ясно се вижда кой е по-добър !
25.05.2009 21:55
абе деца стига сте спорели на 27 ще видим и ще комептираме за ся спрете *sick*
25.05.2009 21:21
Цифрите сочат Меси за по-добър, но ако Манчо пазят Меси много ще сгрешат, защото Шави, Иниеста, Анри и Ето'О ще им го набучат *stop*
25.05.2009 20:27
Много тъпо сравнение Роналдо не може да пръдне на к**а на Меси *lol*
25.05.2009 19:21
Роналдо има повече мачове в ШЛ, но дали са повече головете му не знам .. при положение, че през миналата година отбеляза първия си гол .. срещу Рома, а преди това не беше вкарвал гол. Меси е поне с класа над Роналдо, защото е отборен играч, а Роналдо не е ! Меси ще остане легенда и цял Свят ще го признава и обича, а Роналдо няма .. заради характера му и за това, че се мисли за бог и иска все да е най. Манчестър не гори за Роналдо, така както Барселона гори и обича Меси!!!
25.05.2009 19:14
MeToDueB за момента Роналдо е мн класи над Месси месси няма нито ШЛ нито Златна топка и роналдо има повече голове в ШЛ
25.05.2009 18:58
Добре .. като така си мислите, намерете статистика за ШЛ и пак Меси ще е по-напред с по-малко мачове .. *wink*
25.05.2009 18:28
Аве тоя Келеш Роналдо просто немога да разбера от къде на къде му дадоха тая златна топка ? Трябваше Меси или по заслужено Джерард.Аз съм голям фен на Барса,но най добрия играч в момента е Джерард в това няма какво да спорим така,че тази статистика нещо не е както трябва *wink*
25.05.2009 18:21
Вижте, че Меси е добър - добър е спор няма. Но едва ли би се справял толкова добре в Англия и по-корави защитници като Хангеланд, Лескът, Мелкиот, Майка Ричардс, О'Нийл и т.н (Нарочно не изброявам защитниците в Топ 4). Едва ли би се разхождал сред тях. Докато Роналдо пак може да си вкарва на поразия в Испания. Няма база за сравнения. Играчите си приличат само по поста, на който играят - Меси е нисък, много техничен, умее да пробива в наказателното поле, колективен играч, личност. Докато Роналдо е висок, умее да играе с глава, не му се отдават финтовете, силен изтрел, лигаве. Да той бележи много важни голове, да той е може би най-важният играч за Юнайтед, но е прекалено голям егоист. Юнайтед би се представял в пъти по-добре с Рибери, Робен. или Меси на мястото на Роналдо
Искам да отбележа, че съм заклет фен на Манчестър Юнайтед преди някои да ме нахокат за критиките ми към Роналдо и да ме изкарат фен на Барселона или Ливерпул.
25.05.2009 17:37
За мен Меси е най-добрият в момента *devil*
25.05.2009 16:57
Евала на тази статистика ... ето сега вече и по незапознатите с футбола могат да видят , че МЕСИ Е ПО-ДОБЪР ОТ РОНАЛДО ...Меси има повече голове и асистенции за по малко време на терена от Роналдо . Повече точни подавания , по-голям успех на изстрелите , по-добър дрибъл и др. *wink* MESSI THE BEST *joking*
25.05.2009 16:41
*smile* не го знам тоя сайт къф е ама така може до утре да си даваме да си четем щото някои си пишат кфото си искат
25.05.2009 16:32
опа .. да да и първенства и ШЛ е .. моя грешка, но както и да е ... както казах на долния коментар по тая логика не тряа да има такива престижи и т.н.
25.05.2009 16:32
Ше видим на финала кой е по-добър кво спорите ся.Най-доброто мерило зе един играч са титлите който е печелил.Победите правят футболистът добър не финтовете.Мен и РОНАЛДО И МЕСИ МЕ КЕФЯТЩЕ ВИДИМ КОЙ Е ПО НА ФИНАЛА
25.05.2009 16:31
Ахах .. то по тая логика начи не трябва да има и награда Златна топка и обувка ... щото как така ги сравнятват тия играчи там като са в различни първенства ? + тва тая статистика мисля, че беше само от ШЛ не от първенствата ?
25.05.2009 16:26
nom3rcy ако ZeroCold е тъп,ти трябва да си изключителен тъпанар.Той е напълно прав-не може и да става дума за сравнение на играчи от тяхната класа и то които играят в различни първенства.В Испания футболът е различен от този на Острова,нормално е Меси да има повече голове.Ако си гледал Челси-Барселона нямаше да пишеш глупусти.Испанският футбол е бърз,техничен с много голове...но отборите от Англия играят по груб и защитен футбол...затова Барса вкараха с 300 зора . Затова мисля че не може да се сравняват двамата играчи и затова заставам зад ZeroCold
25.05.2009 16:24
Maryan незнам какви са тея глупости ама Гуардиола е казал съвсем различно нещо ... Ето част от това което казва. .. ''“Ясно е, че трябва да покажем 110% от възможностите си, ако искаме да победим... Според мен няма фаворити в този двубой....'' и т.н.
25.05.2009 16:15
ZeroCold а ти си още по тъп ... щото явно няма да можеш да е направиш тая статистика...
25.05.2009 16:10
Гениално - сравнение между играчи играещи в различни първенства *smile*))
Браво, браво - невероятно (тъпа) идея *joking*
25.05.2009 15:43
и в ШЛ, ако им погледнем статистиката, пак Меси е по-добър. Честно казано, не я знам, но си спомням, че Роналдо вкара първия си гол в ШЛ през миналия сезон, а Меси има голове преди това. Роналдо е слаб в гостуванията, а Меси не е .. Английското първенство е по-трудно, но вратата е една и съща във футбола, а Меси има повече точни удари, по-малко и повече голове ..
25.05.2009 15:43
seriousssam евала... *smile*
25.05.2009 15:41
ей сливки обезпаразитени едното е англия другото испания така че с тази статистика моа да вляза само в кенефа
25.05.2009 15:30
роналдо със златна топка, меси БЕЗ - хахахахахахаха мърша
25.05.2009 15:26
може да е стоикаджия ама 100% 6те пла4ите на финала заради него *devil* Ман наи - добрите
25.05.2009 15:26
Гуардиола: Юнайтед е най-добрият тим в света, шансът да загубим е 110% ! Съгласявам се с него *smile* *wink*
25.05.2009 15:24
Мисля че всеки си има мнение,а доколкото статистиката това не го гледайте!По статистика и Бербатов е най-добрият играч на Манчо, така че...Фен съм на Юнайтед и се надявам да спечелят.Доколкото Меси или Роналдо, мисля че Кристиано е по-добрият... *smile* Дано да направят хубав мач в сряда :Р
25.05.2009 15:21
TigerJK
няма да споря,просто казвам,че не може да сравняваме двама чудесни футболисти и да казваме,че единия е по-добър от другия.Всеки е добър сам по себе си. *devil*
25.05.2009 15:13
На финала ще видим кой колко е добър. Всички приказки и сравнения са излишни. Може би Меси е малко по-добър, защото има по-малко минути, но повече голове. Но пък и Роналдо си има своите положителни качества, да не говорим, че е носител на Златната топка...
25.05.2009 14:56
Меси е много по ефективен и по бърз във финтовете. *wink* Меси ще стане легенда за разлика от оня стойкаджия *stop*
25.05.2009 14:47
тос Роналдо е просто една вазелинова принцеса *sick*
25.05.2009 14:45
също Меси има два пъти повече асистенции за гол и също повече създадени опасности като цяло *joking*
25.05.2009 14:44
fena_man_utd , статистиката показва, освен че Меси прави повече пасове като количество, и % успеваемост е по добра.
25.05.2009 14:41
Хайде да не спориме кой е по-добър и кой не е.Ще се види в сряда,всеки си има мнение.Роналдо може да не подава много често,но когато го прави,го прави много точно и създава непрекъснати опасности пред противниковата врата.
25.05.2009 14:40
Меси е с класа над роналдо *wink*
25.05.2009 14:35
TigerJK (clap) (clap) (clap) точно това е
25.05.2009 14:25
както казах и в една друга тема: Меси иска да играе за отбора, а Роналдо иска отбора да играе за него. В това е разликата, иначе и двамата са много добри, но Меси никога няма да се ядоса на свой съотборник, че е решил да завърши атака, вместо да му подаде. Меси никога няма да се разсърди на своя треньор ако е резерва или бъде заменен по време на мач. Меси си е Меси *joking*
25.05.2009 14:24
Кристиано Роналдо е много по-добър от Меси.
25.05.2009 14:03
Crissstiano ти гей ли си ? Забелязял съм,че във всяка тема свързана за Роналдо пишеш по 10 коментарa,за това колко е велик . Ти за мен си дървен философ,който е заслепен и знае само едно и също и не на последно място си малко гейче .
Относно по темата Меси е отборен играч и е в пъти по-добър от този мазен егоист.
25.05.2009 13:58
Признавам ,че Меси е по добрия играч , но Манчестър Юнайтед ще стане шампион не само на англия , но и на европа *wink*
25.05.2009 13:50
Опа грешка MeToDueB исках да кажа
25.05.2009 13:49
mrkamenica Да и освен това МЕСИ ОБИЧА ОТБОРА СИ !
25.05.2009 13:48
MeToDueB,съгласен съм с теб,също така според мен,ако Роналдо започне и той да подава повече,2та играчи ще бъдат равни,а не да се сравняват и хората по сайтовете да се псуват и т.н.,заради пристрастията им .. *stop*
25.05.2009 13:44
Само МЕСИ, Роналдо и МАН. да мрат. Барса ни биха нечестно, но дано да бият и МАН.
25.05.2009 13:39
И двамата са МЕГА- ДОБРИ, но .. Меси е по-добър, защото е отборен играч, а Роналдо не е .. Роналдо мисли единствено за себе си, а Меси мисли за отбора .. ето там е разликата.
25.05.2009 13:38
Лео Меси е най-добрия футболист в момента. Барса - Манчестър 4:1 (2 гола на Меси и по един на Ето'о и Къркич, а за Манчестър - Бербатов)
25.05.2009 13:37
Както се вижда и от статистиката.. Аналда е по слабата .. Меси е най-добрия футболист в света в момента !! Аналда SUX !!!
25.05.2009 13:37
Абе вие сте пълни малоумници бе , на черното казвате бяло . Хората дори статистика ви изкараха тук и се вижда , че Меси е доста над роналдо и пак го обожествявате тоя циганин . ВИе изобщо за какъв чеп гледате мачове и ми пишете некви глупости тук , незнам ?
25.05.2009 13:36
Той и миналия сезон беше по-добър от манекенчето, но ....
тфа средно дрибъл на мач можеби е задържането на топката или маменето на съперници можеби и аз нз точно *smile* VAMOS BARCELONA ! Barca, Estic Boig Per Tu !
25.05.2009 13:33
кфо ше рече средно дибъл на мач ? *joking* иначе меси тоя сезон е много по-дпбър от роналдо ! Glory , Glory Man.United *beer* *party* barsa 0 - 3 man.utd (хеттрик на Бербо *wink* )
25.05.2009 13:29
Наистина и двамата са много добри *wink*
Но за мен Кристиано Роналдо си е най!!!
Меси може да има повече голове,но го видяхме срещу Челси с малко по-твърда игра и Меси БЕЗЛИЧЕН!
А Рио и Видич просто нямат стигане тоз сезон,и двамата са доста агресивни и не мисля,че на нападателите на Барса ще им бъде лесно,ноо да видим с нетърпение чакам 27 май *party* *thumb_up*
25.05.2009 13:25
И преди и сега Кристиано е върха.Втората златна топка наближава,дано някой се доближи до класата му през следващите няколко години,ама не ми се вярва,просто за момента няма кой да му стъпи на малкия пръст