Барселона спечели Купата на Каталуния (видео)

00:59
Барселона спечели Купата на Каталуния (видео)
Шампионът на Испания Барселона триумфира с Купата на Каталуния за седми път в историята си. Това стана факт, след като на финала на турнира Блаугранас излъга градския си съперник Еспаньол след изпълнение на дузпи. Редовното време на мача приключи при резултат 1:1.

В 20-ата минута на мача Шимао Саброса изведе синьо-белите напред в резултата. Възпитаниците на Хавиер Агире обаче не съумяха да удържат предимството си и в самия края на срещата допуснаха изравнителен гол, който бе дело на Франсеск Фабрегас. В петата минута на добавеното време Александър Сонг от Барса и Кристиан Стуани от Еспаньол получиха директни червени картони.

След редовните 90 минути се премина към изпълнение на дузпи, при които футболистите на Барселона демонстрираха по-добра точност и се поздравиха с отличието.

Българският полузащитник Мартин Петров се появи в игра за Еспаньол като резерва на полувремето.

Състави:

Барселона
: Ойер, Патрик, С. Гомес, Адриано, Балиу, Роберто, Бускетс, Дос Сантос, Рафиня, Деулофеу, Педро

Еспаньол: Кико, Матиони, Раул, Виктор, Форлин, Баена, Шимао, Уакасо, К. Гомес, Алфонсо, Клерк

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

sdw
30.05.2013 18:38

Не знам защо си мислиш,че цифрите и годините са достоен аргумент за нещо?Ами ако ще е така,32 титли и 9 шампионски лиги кога ще ги вземете ? След 1 век...Еми тъпо е да се вадят такива аргументи,за да се изрази някакво такова твърдение.

Neooo_1995
30.05.2013 20:23

Той сам го е казвал ,не е нужно да си правя никви изводи.

Raul9520
30.05.2013 19:41

Както си го направил и ти...все тая нямам време да споря с теб.Ще извиняваш ама вечерта ме очаква.

Johan_Cruyff_14
30.05.2013 19:34

И как си направи този извод, че симпатизира на Меси? Да не говорим, че Платини няма никакъв пръст в гласуването за Златната топка. Ето ти списък с гласувалите за миналата година: [@link http://api.viglink.com/api/click?format=go&key=4f79a41c87cdf255c305fca463ba2d04&loc=http%3A%2F%2Fwww.xtratime.org%2Fforum%2Fshowthread.php%3Ft%3D271972&v=1&libId=ae013af3-7c40-4a62-9da7-2ba4953986eb&out=http%3A%2F%2Fwww.fifa.com%2Fmm%2Fdocument%2Fballond'or%2Fplayeroftheyear(men)%2F01%2F98%2F07%2F84%2Ffboawardmenplayer2012-bycountry.pdf&ref=http%3A%2F%2Fwww.google.bg%2Fsearch%3Fclient%3Dms-android-samsung%26ei%3Dun6nUY3-Ds3ltQaoqoHoCA%26q%3Dballon%2Bd%2527or%2B2012%2Bvoting%2Bresults%26oq%3Dballon%2Bd%2527or%2B2012%2Bvo%26gs_l%3Dmobile-gws-serp.1.1.0i19l3j0i30i19l2.1173.15114.0.17358.20.13.6.1.1.0.160.1567.3j10.13.0...0.0...1c.1j4.15.mobile-gws-serp.5rNcPbb28UM&title=FIFA%20Ballon%20d'Or%202012%20voting%20results%20-%20Xtratime%20Community&txt=http%3A%2F%2Fwww.fifa.com%2Fmm%2Fdocument%2Fball...-bycountry.pdf&jsonp=vglnk_jsonp_13699315763056] Да виждаш Платини някъде?

Neooo_1995
30.05.2013 19:21

"фенска маса" ами Платини като симпатизира на Меси и не крие симпатиите си ,това кво значи трябва да е по твоята логика ,че ей така се раздават Златните топки на Меси......

Johan_Cruyff_14
30.05.2013 19:18

От значение е, защото показва постоянство. Барселона никога не е изпускала година без европейски турнири, а за мен постоянството означава класа. Ако имаш проблем с дефиницията, няма смисъл въобще да спорим. Реал е избран за клуб на 20-ти век не от ФИФА, а от абонатите на ежемесечното официално списание на ФИФА. Излишно е да ти казвам, че по време на гласуването Реал беше отборът с най-голяма фенска маса. Недей увърта. Примерът с отборите беше за конкретен мач и как статистиката от мача довежда до извод, който е факт. Нямам конкретни данни колко участия в КЕШ имаме, а и не ми трябват, защото имаме различни представи за понятието ,,важно". А оттам нататък е безсмислено, защото нито ти, нито аз можем да го дефинираме точно. Защо най-великият клуб за 20-ти век има 32 години без КЕШ в същия този 20-ти век? И не ми опонирай, че нашата суша е по-дълга, нас никой не ни провъзглася за най-великия клуб на 20-ти век.

sdw
30.05.2013 18:57

Това за поредните сезони е от значение,но когато сравняваш два отбора като Виляреал и Валенсия напримерно.Това за поредните сезони дали е 58 или 50 не знам дали е от значение.Даже не си правя труда да гледам такава статистика за Реал,защото не ме интересува.Абе кой отбор беше отбора на 20 век? Не можеш да сравняван два отбора с математически знаци,защото в математиката X не може да е по-голямо днес от Y,а утре да е по-малко.Защото с футболните отбори е точно така.Единствения факт е,че Реал са отбора на 20 век и титлите които са спечелили по важност са повече от тези на Барса.Ти се опитваш да ми докажеш точно обратното на общо приетото не само от футболните фенове,но и на ФИФА.Фактите са доказали Реал като най-добрия отбор на миналия век.Дори от новия век имаме две шампионски титли на европа.Е,свърши се с хегемонията,започна вашата,и тя свърши.Защо фактите да са в полза на Барса?Защото за 2-ри път в историята си стигате до върха,веднъж началото на 90-те и веднъж за 5 години от времето на Рони?Не знам дали се усещаш докато ти пиша,но тези факти са супер скучни и тъпи.Пиша ти ги на ирония и съм сигурен,че ти досаждам с тях,защото това е истината и това се опитах да ти кажа по-рано.Това е тъпа и суха повърхностна статистика,която не прави X по-голям от Y или обратното.

Johan_Cruyff_14
30.05.2013 18:46

А вие кога можете да участвате в 58 поредни сезона в европейските турнири. Кога ще можете да се похвалите, че никога не сте ги изпускали, безспорен атестат за постоянство?

Johan_Cruyff_14
30.05.2013 18:44

Прав си, самите цифри не са аргументи. Но изводите, които могат да бъдат направени тях, са. Пак със схщия пример, отбор X е играл по-добре от отбор Y, защото е притежавал повече топката, имал е повече голови ситуации и т.н. А цифрите, които ти даваш, не са пълната картинка.

ivanrealmadrid1
30.05.2013 01:22

смешна купа, и после ми се фукат кооолко много купи имали хахах

Neooo_1995
30.05.2013 19:01

Намери и сам разбери..."Фенски творения" хахаха точно ти ли намери да го употребиш...

Johan_Cruyff_14
30.05.2013 18:40

А какво според теб е значението на думата ,,факт"? Не е нещо субективно, тоест директно да си кажеш например отбор X игра по-добре от отбор Y. Фактите са данни, ако се придържаме към същия пример - притежание на топката, брой на голови ситуации и т.н.

Johan_Cruyff_14
30.05.2013 18:37

И как бием с 0:3, би ли ми обяснил, че ми стана интересно? Не ми трябва от къде си го копирал, трябва ми АВТОР. Първо, за да видя дали е някой сериозен или е просто фенско творение. И второ, защото така копирана информация си е чисто плагиатство.

sdw
30.05.2013 18:37

Точно това ти обяснявах и затова ти казвам,че си повърхностен.Футбола не е математика.Сухите статистики не са от значение.Всеки един отбор си има хегемонии и падежи в играта си.Това се върти през няколко години.Единственото което ще отбележа под формата на цифри е номер 2.Тази ваша хегемония,която завърши вече да отбележа,е номер 2.

sdw
30.05.2013 18:35

Странно е,че ти си с около 30 години по-малък от този пич,а не мислиш толкова повърхностно и елементарно.

Johan_Cruyff_14
30.05.2013 18:34

Ами да. Аз имам факти - години и числа. Вие, така като гледам, не сте чували за подобен тип аргументиране.

Neooo_1995
30.05.2013 18:16

"Спекулация"...то всичко какво се каже за теб е спекулация и неаргументирано ,само твоето е "истина"..

Neooo_1995
30.05.2013 18:11

Я по-добре се заинтересувай как биете 0:3 насред Мадрид и после ми коментирай.По твоята логика паднали сте 1:11 заради Франко ,е тоя човек ,защо не е "заплашил" и футболистите на Билбао .Както се оправдавате вие. И тази статия е от спортал ,нали ти обичаш да си копираш от там разни статийки.

sdw
30.05.2013 17:33

Приеми ми нападките като конструктивни критики,за да не мислиш толкова повърхностно за в бъдеще.Аз не тая нито злоба,нито хейт.

Johan_Cruyff_14
30.05.2013 17:31

Щом казваш че има подобни статистики за Барса, ги дай, а не плямпай като папагал. И кажи ми с какво точно имате по-велика история от нас, без да ми казваш как целият свят го знаел. Популярността на едно твърдение не го прави непременно истина, даже напротив. За пример ще дам съвременната музика. И е много жалко да отговаряш на факти с лични нападки. Приеми го като конструктивна критика.

Johan_Cruyff_14
30.05.2013 17:25

Не ми отговаряш на въпроса. Не те питам за финала, питам те как е възможно да спечелиш с 3:0 и една седмица по-късно срещу същия отбор да паднеш 11:1... Още не съм намерил мадритист, който да ми отговори. ,,Закъсняли са" защото първата Ла Лига е проведена през 1929. Няма как да я спечелят през 1912, за разлика от по-стария турнир Купата на Краля. Останалото написано няма въобще да го коментирам, защото е неаргументирано мнение спекулация. Никой не твърди, че по време на Франко са ви подкрепяли повече, а даже напротив - и преди, и след Франко, и сега сте си държавен отбор. За въпросния Хосе Пласа може много да се поспори, как така имате 11 титли на Испания и почти нищо в Европа, за разлика от Барселона, които имат едва две, но са с европейски постижения. Щеше да е хубаво да напишеш и автора на последния абзац, защото едва ли е журналист. Журналист не би си позволил да говори толкова неаргументирано.

sdw
30.05.2013 17:14

Кво ми копираш информации написани във фен сайта ви бе,четох го това преди няколко дена и не ме изумява това каква суха статистика ми вадиш,ами как може някой възрастен човек като тебе,който се води да е зрял,да си прави изводи от тази информация.За да си обективен трябва да вадиш не само негативите да си изцяло обективен.Ти пишеш за Реал Мадрид.Да не си мислиш,че няма такива неща и за Барселона,просто не ги пишеш,защото не са ти удобни.Не ти личат годините момче.И да-ще те наричам момче,защото си близо 50 годишен,а си супер повърхностен.Дефинирай си думата повърхностен и сам ще го разбереш.Първо ми вади колко титли имали Барса,после ми вади някви сухи повърхностни статистики.А под цялата тая обвивка гори едно ядро,което те изяжда от вътре,че Реал имат по-велика история от вас и това е факт,знаещ се от футболните фенове по цял свят.Повърхностни хора,които приемат всяка една дума като чиста монета...Личи си,че живееш в чужбина...И сега ако ми кажеш,че това няма нищо общо само ще ми докажеш твърдението.Или ще започнеш да ми вадиш статистики пак?

Neooo_1995
30.05.2013 17:10

Интересно и защо на финала Мадрид губи от не по-мразените баски?Пак ли с твоята комисия...все по-банален ставаш.Реал печели първата си титла през 31/32....1911,1912/14/15/14/19 и така нататък ,не знам защо са закъснели с 1-та си титла ,а "уж" са "държавен" отбор.. "Хосе Пласа, двадесет и втори председател на Националната съдийска колегия на Испания – през 1972г. се завръща начело на Колегията и запазва поста до 1990г. В рамките на периода 1972-1990г. Реал (Мадрид) печели 11 титли на Испания срещу само две за Барселона." Интересно! "Барселона е спечелила близо половината си трофеи от домашната сцена по време на неговият „тираничен” режим – 8 титли на Испания, 10 Купи на Краля. След смъртта на Франко (1975), отборът на Барселона за 15 години има една титла (1985). Всякакви конспирации,че заради Франко не можело да станат шампиони отпадат автоматично." Виж кажи речи си съвпадат годините... "Всеки човек,запознат с историята на Испания по време на режима Франко знае,че тогава правата на каталунци и баски са били силно ограничени- нямали са право да говорят собствения си език, нямали са такава автономия като сега. Но по отношение на спорта, държавата не се е месила-фактът,че баски и каталунци печелят толкова купи по време на режима на Франко е красноречив."

Johan_Cruyff_14
30.05.2013 16:46

Пак ти казах, не е само той. И каквито и статистики да ми изкарваш, не можеш да обориш факта, че първо ви бием 3:0, а една седмица по-късно падаме 11:1. Просто не можеш. И понеже толкова много искаш да си говорим за статистики, аз ще ти дам една: Алфонсо Албенис Хордана, първи председател на Националната съдийска колегия на Испания – играч на Реал (Мадрид) пез сезон 1911-1912, сосио на Реал (Мадрид) от 1912г. насетне и част от ръководството на клуба в продължение на 8 години (от 1913г. до 1921г.) Карлос Диесте Вега, втори председател на Националната съдийска колегия на Испания – играч на Реал (Мадрид) през сезон 1914-1915, а впоследствие част от ръководството на клуба в периода 1914-1921г. Луис Колина Алварес, трети председател на Националната съдийска колегия на Испания – сосио на Реал (Мадрид) и член на ръководството на клуба през сезон 1919-1920г. Антонио Де Карсер, четвърти председател на Националната съдийска колегия на Испания – сосио на Реал (Мадрид) и част от ръководството на клуба. Брат му Хуан е първият треньор на Реал (Мадрид), а през 40-те години другият му брат – Фернандо, е вицепрезидент на Сантиаго Бернабеу. Луис Иглесиас Гарсия, пети председател на Националната съдийска колегия на Испания – временно изпълняващ длъжността. В двата месеца, през които е начело на Колегията, не взема никакви съществени решения. Хулиан Руете Муниеса, шести председател на Националната съдийска колегия на Испания – играч на Реал (Мадрид) в периода 1904-1910г., а впоследствие и секретар в управленския екип на клуба. Алфонсо Албенис Хордана, седми председател на Националната съдийска колегия на Испания – връща се начело на Колегията след като е бил неин първи председател. Антонио Де Карсер, осми председател на Националната съдийска колегия на Испания – връща се начело на Колегията след като е бил четвъртият й председател. Еулохио Арангурен Лабайру, девети председател на Националната съдийска колегия на Испания – играч на Реал (Мадрид) в продължение на десет години (1911-1921г.) и сосио от 1911г. насетне. Мануел Алварес Кориолс, десети председател на Националната съдийска колегия на Испания – прекарва само година начело на Колегията. Макар и мадридчанин, не е свързан с нито един от отборите от града. Емилио Суарес Марсело, единадесети председател на Националната съдийска колегия на Испания – сосио на Реал (Мадрид) от 1922г. и член на Икономическата комисия на клуба. Рамон Ечарен Сансмагарай, дванадесети председател на Националната съдийска колегия на Испания – оглавява Колегията в продължение на година. Не е сързан с нито един клуб. Педро Ескартин Моран, тринадесети председател на Националната съдийска колегия на Испания – признава, че е привърженик на Реал (Мадрид). Поради този факт дори отхвърля оферта на Барселона да бъде технически секретар на клуба. Журналист в MARCA. Луис Саура Дел Пан, четиринадесети председател на Националната съдийска колегия на Испания – играч на Реал (Мадрид) в продължение на 9 години, сосио на клуба от 1905г. По-късно оглавява и Испанската футболна федерация. Еулохио Арангурен Лабайру, петнадесети председател на Националната съдийска колегия на Испания – отново начело на Колегията след като е бил нейният девети председател. По-късно става и вицепрезидент на Испанската Футболната федеация. Емилио Алварес Перес, шестнадесети председател на Националната съдийска колегия на Испания – съществуват слухове, че е свързан с Реал (Мадрид), но не са открити документи, които да доказват това. Ниварио Де Ла Крус Ернандес, седемнадесети председател на Националната съдийска колегия на Испания – неприкрит привърженик на Реал (Мадрид), чиито контакти с членове на управленския екип на клуба са публична тайна. Мануел Асенси Мартин, деветнадесети председател на Националната съдийска колегия на Испания – не е свързан с нито един клуб. Прочутият Хосе Пласа, деветнадесети председател на Националната съдийска колегия на Испания – автор на знаменитата фраза „Докато аз съм председател, Барса няма да спечели първенството!“ Играч на тогавашния Б-отбор на Реал (Мадрид). През 1970г. подава оставка в знак на солидарност с Гурусета – рефер, обвинен в некомпетентност от Барселона след като в мач между каталунците и Реал (Мадрид) отсъжда дузпа за столичани за нарушение, извършено 2 метра извън наказателното поле. Хосе Фернандес Де Ла Торе, двадесети председател на Националната съдийска колегия на Испания – не е свързан с нито един клуб. Хуан Франсиско Пардо Идалго, двадесет и първи председател на Националната съдийска колегия на Испания – не е свързан с нито един клуб. Хосе Пласа, двадесет и втори председател на Националната съдийска колегия на Испания – през 1972г. се завръща начело на Колегията и запазва поста до 1990г. В рамките на периода 1972-1990г. Реал (Мадрид) печели 11 титли на Испания срещу само две за Барселона. Фернандо Де Андрес Мерино, двадесет и трети председател на Националната съдийска колегия на Испания – липсват доказателства за връзка между него и Реал (Мадрид), но е любопитен фактът, че по негово време твърде често за мачове на Барселона наряди получава съдията Рамос Маркос. Каталунците нямат нито един спечелен мач, под ръководството на въпросния рефер, който дори си позволява да коментира едnо от дербитата между Барселона и Реал (Мадрид) за телевизия… Телемадрид. Педро Санчес Санс, двадесет и четвърти председател на Националната съдийска колегия на Испания – макар да е реферирал мачове единствено от регионалните дивизии, оглавява Колегията след „мистериозен“ отказ от надпреварата за поста на каталунския рефер Алберт Хименес. Впоследствие Санс става част от Мадридстката съдийска колегия. Артуро Лопес Еспиноса, двадесет и пети председател на Националната съдийска колегия на Испания – сосио на Реал (Мадрид). От казаното дотук може да бъде направен следният логичен извод – Реал (Мадрид) е контролирал Националната съдийска колегия на Испания през по-голямата част от нейното съществуване. Подобна е ситуацията и по отношение на дисциплинарните комитети на Футболната федерация. Конците в испанския футбол винаги са били и продължават да бъдат дърпани от един клуб. Да, същия клуб, с чиято фланелка преди време за снимка позира настоящият президент на Испанската футболна федерация Хосе Мария Вийяр. Вероятно се досещате за коя спортна институция става въпрос. Обличат се в бяло… Автор:Рубен Урия, Евроспорт

Neooo_1995
30.05.2013 16:17

Пак ли трябва да ти казвам за Франко?Виж по неговото време Бс колко трофея имат .Франко онова ,Франко това...банални станахте.Престани д си плямпаш на изус..

Johan_Cruyff_14
30.05.2013 16:08

И понятието ,,важен" също ти е доста изкривено. До деветдесетте КНК се смяташе равносилна на КЕШ, а Купата на Краля - равносилна на Лигата.

Johan_Cruyff_14
30.05.2013 16:05

Не съм ,,отворен", само изреждам фактите. Забравил си да споменеш за Барса и 3 Копа Ева Дурате(предшественик на Суперкупата", 2 световни клубни и 1 междуконтинентална. Следователно общ брой 81. Имаме и две Копа Латина, ама нея никой не я брои за важен турнир.

Johan_Cruyff_14
30.05.2013 16:01

Лесно беше като ви подаряваха титлите във вътрешното първенство, за да може да играете в КЕШ, нали? Барса щеше да е с поне 10-11 КЕШ, ако всичко в първенството беше честно. И не говоря само за Франко.

MaLkO_LuD94
30.05.2013 14:40

А защо не са участвали ?

Neooo_1995
30.05.2013 14:32

Не че нещо ама сте играли един турнир от 1955 -1971 г. в който Мадрид не са участвали никога и имате 3 трофея.Факт е че имате 15 отличия ,само добавям.

MaLkO_LuD94
30.05.2013 14:11

Барса е най-успешният европейски клуб с 15 отличия следван от Милан с 14 и Реал с 12 *thumb_up*

Neooo_1995
30.05.2013 13:55

Ми играли сте в повече турнири ,забравяш да споменеш и този факт*cool*

sdw
30.05.2013 13:51

Ако ние имахме "Купа на Мадрид" и я печелихме почти всяка година нямаше да се фукам.

sdw
30.05.2013 13:45

Бе ти луд ли си,я си направи една справка по-добре.Имате 22 за Примера+26 купа на краля+10 за суперкупа на испания+4 за КНК+3 за Купа на панаирните градове+2 купа на испанската лига+4 за суперкупа на уефа + 4 ШЛ = 75. Реал - 32 примера + 18 на краля + 9 суперкупи на испания + 1 купа на испанската лига + 9 шампионска лига + 3 междуконтинентални + 2 купи на уефа + 1 суперкупа на европа = 75 Равен брой титли така,че не бъди толкова отворен.Като се има впредвид,че най-доходните и най-важните на Реал са 50(примера+ШЛ),а Барса там имат само 26,така че имате още доста да гоните.

Johan_Cruyff_14
30.05.2013 07:10

Ми повече от вас са ни купите, дори без да ги броим тези.

ivanrealmadrid1
30.05.2013 02:04

бре бре ти голям психолог се извъди . от 1 изречение ми направи цяла характеристика колко акъл имам и т.н. и това че съм фен на Реал и Челси каква връзка имаше простоо ... *lol*

tazz_000
30.05.2013 01:59

Зарежи,аз защо тръгвам да се занимавам с кухи глави като теб,дето акъла им нито може да се налее,нито да се присади.То какво друго да се очаква от фен на Реал и Челси...........*thumb_up*И продължавай в същия дух,лешпер........*thumb_up**wink*

ivanrealmadrid1
30.05.2013 01:51

добре модераторе щом ти си казал няма да пиша *lol* бтв къде злорадствам

tazz_000
30.05.2013 01:46

За такива като теб,който ръсят ла*ната си и злорадстват,ДА!*wink*

ivanrealmadrid1
30.05.2013 01:43

и какво като никой не ми го иска ? забранено ли е ?

tazz_000
30.05.2013 01:41

Ама никой не ти го иска БЕ*wink*

ivanrealmadrid1
30.05.2013 01:39

къде пише че не ми е мястото, изказвам си мнението бе

MaLkO_LuD94
30.05.2013 01:35

Вие като и такива нямате можеш само да мълчиш *thumb_up* Ето това е да си тъп *thumb_up* За съжаление акъла не се присажда *thumb_up*

tazz_000
30.05.2013 01:31

Ти отиди и си пиши при мадридистите,а не тук където не ти е мястото,мен*wink*

ivanrealmadrid1
30.05.2013 01:27

ами на теб кой ти го иска *lol*

tazz_000
30.05.2013 01:25

На теб пък кой ти иска мнението,Иване?!*wink*

tazz_000
30.05.2013 01:22

Честита титла на всички фенове на Барса!!!*beer**cup*Тия Еспаньол с единственият си смислен удар към нашата врата ни вкараха гол,а после какво видяхме от тях...........тотално грозен АНТИФУТБОЛ от тяхна страна.Та техните титуляри бяха в пъти по-слаби от нашите юноши,ама техният вратар почти ни отчая,НО ПОЧТИ и накрая след много мъки им вкарахме гола,който се печеше!!Иначе браво на Марто за реализираната дуспа!!!Още един път честита на всички фенове на Барса!!!*beer**cup*
MES QUE UN CLUB!!!!