Моу: Най-лошият сезон в кариерата ми

09:23
Моу: Най-лошият сезон в кариерата ми
Старши треньорът на Реал Мадрид Жозе Моуриньо беше изключително разочарован след загубения финал в турнира за Купата на Испания. Неговите възпитаниците отстъпиха с 1:2 на Атлетико Мадрид след продължения на "Сантяго Бернабеу".

"Това е най-лошият ми сезон. Никога не се е случвало досега да не спечеля важна титла. Може да се каже, че пропуснах този сезон. С един финал, един полуфинал, второ място в първенството на Испания и спечелена Суперкупа на страната за много други треньори щеше да бъде добър сезон. За мен обаче това е най-лошото", каза Моуриньо след двубоя.

Играчите на Реал доминираха през по-голямата част от мача и три пъти уцелиха гредите.

"Не е нормално да уцелиш гредата три пъти. Не е нужно да си експерт, за да считаш, че този резултат не е честен, че Атлетико не е просто победител. Но във футбола всичко това е забравено - гредите, съдията и накрая Атлетико спечели", добави португалският специалист.

Моуриньо поясни, че ще реши бъдещето си след среща с президента на клуба Флорентино Перес след края на сезона в началото на юни, въпреки че в момента има слухове относно завръщането му в Челси.

"Имахме страхотен късмет, от който един шампион се нуждае. Това, което тези играчи направиха за последната година и половина е невероятно. Просто нямам думи", коментира Диего Симеоне.

"Невероятно. Ние сме толкова щастливи от тази победа. Трябва да се радвате за нас", каза Фалкао със сълзи на очи.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Matteo_Poker
19.05.2013 14:13

Също и,че "Трябваше още с идването в Реал Мадрид 2010 да взема Лопес"....

Matteo_Poker
19.05.2013 14:11

Не разбирам какво правят в тема на Реал Мадрид фенове на Манчестър Ю и критикуват отбора, и отново заговориха по тема за съдийството в мача за ШЛ Реал Мадрид - Манчестър Юнайтед ? sdw на Реал Мадрид не им трябва чистка само 1 нападател,за сметка се продава 1 от 2-та из между Игуаин и Бензема,може и да се продадат излишните,които не взимат много участия в мачовете като Кака,Раул Албиол,Адан,Карвальо да бъде освободен и някой от младоците да е под наем да се развива.Не успеха не знам на кое точно се дължи,но който е виновен да си тръгва.Аз лично с тези изказвания от Моуриньо "Лигата на рекордите е моя. Не може да ми отнемете Лигата на рекордите. Двайсет години без спечелена Купа на краля. Сега вече е спечелена, а не беше лесно. И нея не може да ми отнемете. Суперкупата е малък трофей, но трите 1/2-финала, които мен не ме задоволяват, също не са лесни за постигане." не ми харесва,защото със сигурност ако бе дадено повече шанс на предишните треньори може и те да постигнат някои от успехите които той ги постигна за за 4 години...

sdw
19.05.2013 14:43

Аз имах предвид под "чистка" за да се попромени самия манталитет на отбора.Като играчи никой не заслужава чистка,освен може би Игуаин.Всеки се е доказал като играч и играе страхотно,но мисълта ми май не беше схваната.Ако Моу не довърши тази революция която започна с премахването на Касияс от титулярния състав,Реал и с най-добрите играчи е Европа,няма да можем да вземем ШЛ още 20 години. +1 за Duhcheto_messi и -1 за lubodankov и най-вече за ryangiggs.

ryangiggs1000
19.05.2013 12:52

Кой пък ви излъга,че Касияс е лидер не ми е ясно.Какъв лидер е той?При 5:0 и 6:2 какво направи?Проси от Шави да намалят газта?Евала,голям е.А за това какъв човек,бил-еми щом гаджето му първа се изцепи за проблемите в съблекалнята,май на всички им е ясно какъв "мъж" и човек е.Нека да е най-добрия вратар 15 поредни години ако ще,но именно поради факта,че в периода октомври-декември всеки корнер с/у Реал бе равен на дузпа,титлата е в Каталуния.Рамос е ясен на всички,що за мъжле е-лакти,ритане,а ако го ударят него -лежане и просене на картон(справка мачовете с Реал и Юнайтед).Лошото е,че за разлика от Касияс,той никога не е бил голяма класа бранител,а присъствието му в разни идеални отбори за сметка на хора като Тиаго Силва,само показва "якото" управление на Блатер и Платини.Може да се сърдите,но този сезон Реал не заслужаваше нищо(Суперкупата ви я подари Валдес) и Моуриньо е най-НЕвиновен за всичко.Все пак не той носи фланелката на "най-великия клуб във вселената" не той е виновен,че "най-добрия халф Йозил" не може дори временно да играе като крило(че те и Рамзи и Клевърли не са такива трагедии на фланга,колкото него) не е виновен той,че Игуаната вкарва един и пропуска пет,нито че Бензема може да е "новия Анри" само на ФИФА(и то ако ползва Cheat engine за вдигане на статсовете).Интересно как на другия "натъжен" португалец не му се търси сметка?Не почнаха ли всички вакханалии от неговата "тъга"?Както и да е,Моуриньо ще си прибере неустойката(15+ милиона),а следващия треньор да му мисли с "лидерите".

sdw
19.05.2013 14:54

По принцип съм ти чел коментарите и съм останал с добро впечатление,че си обективен в повечето случаи,но днеска явно си станал накриво.Всички футболисти в света могат да бъдат критикувани,дори и Меси.Просто е тъпо когато единствено даваш минусите си за някой,без да казваш положителните черти.Относно играчите които коментира - Йозил е страхотно крило и не веднъж го е доказвал в Ла Лига,просто срещу Дортмунд нищо не направи.Дори да ме опровергаеш,Йозил си остава страхотен плеймейкър,без значение дали се справя на друга позиция или не.Я пусни Меси ляво крило да видиш дали ще вкарва?Ще играе пак силно,но ще асистира и няма да бъде голмайстор.Това е твоята логика,не моята.За Игуаин съм съгласен,но Бензема е страхотен нападател,не знам защо говориш глупости за него.А Серхио Рамос е сред най-добрите защитници в света,не знам нормален човек,който може да го отрече.Дори кръвните ни врагове Барса не могат да го оспорат.Втория ни мач срещу Дортмунд беше типичен пример,той беше най-добрия на терена.Не случайно е слаган в идеалните отбори на Фифа всяка година,не защото "ла*а" на Блатер и Платини.... И за Касияс не говориш обективно,той винаги е бил лидера на отбора,и в Реал,и в националния отбор на Испания.Ако ми прочетеш по-надолу дългия коментар ще разбереш защо смятам,че съм съгласен за заместването на Лопес пред Касияс,защото съм на същото мнение на Моу в случая-не един играч трябва да е лидера,а неговия треньор.Това е причината Икер да бъде махнат от титулярното място,за което между другото се радвам,защото тази революция може да бъде решаваща за така чаканата десета...

Matteo_Poker
19.05.2013 14:17

Това с лактите и ритниците на Рамос,то не само той ги прави,това е част от спорта,може да има моменти да е прекалил,но какво балет да играе? Ще прибере неустойката,ако има кой да я даде...

sdw
19.05.2013 11:07

Това може да се окаже единствено амбиция за Моу да остане в Реал и да спечели нещо повечко другия сезон,но за това нещо ще му трябва доста работа върху самия отбор и самите футболисти.Както се изказа в едно друго интервю,като нищо да направи чистка в отбора.

nik0s
19.05.2013 11:01

Моуринката е наи-добрия просто и тои не е виновен 4е нямахме касмет.имахме няколко греди,ако бяха влезнали.трениора не е виновен според мене.просто тя година нямаме никаф касмет.не забравяите миналата когато заваршихме сезона с 100 то4ки.незабравяите 4е именно при него Реал бие Барса няколко пати.ако остане няма да изгубиме

baro99
18.05.2013 23:00

В началото бях доста резервиран спрямо Моуриньо, но сега мисля че, ще стане най-големият треньор в света. Бил е треньор на малко отбори, но там където е бил винаги е печелил титли.

Duhcheto_messi
19.05.2013 13:58

Нищо не разбирам от футбол? Разбирам от футбол не се безпокой. Не ме познаваш така, че не знам как ти хрумна това. Има фенове на отбори като Астън Вила, Лигън и тем подобни слаби отбори, но какво от това? Според теб значи, ако не си фен на отбор претъпкан с пари като Манчестър,Реал,Барса,Байерн не си фен на клуба, който харесваш? Не съм фен на Пул, защото някой ми е казал или заради химна или заради емблемата им. Харесва ми как играят. От малък винаги най-много ми харесваха те дори, когато падаха. И не не съм им фен откакто взеха ШЛ през 2005, а много от преди това. Разсипвайте ме с минуси, но ще си кажа това, което искам, защото ме ядоса с този си пост. Много титли Манчестър са ги спечелили с помоща на реферите(става въпрос за Англия) така, че не ми говори. Аз не си спомням 1, ама 1 път Ливърпул да са им помогнали съдийте в важен мач.... Всеки си има право на избор на кой отбор да е фен.

Duhcheto_messi
19.05.2013 11:36

Разбирам те какво имаш предвид приятел. Никой не може да каже какво точно става в клуба относно Икер. Едни като теб казват, че Икер се е пробвал да контролира парада, други, че просто са се скарали с Моу и, че Моу е виновен. Но лично според мен Моу управлява клуба много лично. Например Касияс беше в върховна форма и почна да го оставя на скамейката постоянно. Аз, ако съм трениор ще водя клуба не според личните ми утношения с футболистите, ако ме разбираш *smile*. Не знам те си знаят какво е станало, ние можем само да коментираме и да гадаем *smile*.

Duhcheto_messi
19.05.2013 11:31

Не съм казал, че е слаб мениджър, а точно обратното. Но в никакъв случай не е и най-добрият. Един от най-добрите е. Просто искам да го видя в клуб с по-малко средства какво ще направи *smile*. Не казвам, че няма нищо да направи разбрал си ме погрешно *wink*

sdw
19.05.2013 11:18

За Клоп съм съгласен,но за Моу не съм съгласен.Проблема на Реал този сезон не е Моу.Моу е човека,който се опита да смени политиката на Реал към добра насока и определено не му е лесно.Като цяло Реал винаги са били отбор управляван от футболистите(Раул,Касияс...).Колкото и голям да е Касияс,колкото и да е добър и какъвто и да е лидер в отбора,Моу си знае най-добре защо го махна от титулярното място,а безредиците в съблекалнята не ги прави той,а футболистите,които не могат да свикнат с новия начин.Истината е,че Моу ще направи революция в Реал и усещам,че нашата ера скоро ще дойде именно заради тоя "португалски циганин".Колкото и противно за фен на Реал да го кажа,но Касияс и Пепе вън от отбора.После нека говорят,че Реал са си изгонили най-голямата легенда след Раул,но това ще подпомогне на политиката и начина на игра на отбора.Ако трябва чистка да направи и половината футболисти да си заминат...Колкото и добри да са,те трябва да уважават треньора си.Треньора прави отбора,треньора ръководи отбора.Не трябва да го правят вратари и футболисти.Сами си представете в една фирма за интернет напримерно какво става когато работниците ръководят парада,а шефовете седят за украса.Много ще се радвам ако Моу остане и съм готов да понеса загуби на футболисти,които са ми сред най-любимите(само да не е Серхио Рамос или Шаби Алонсо).Трябва чистка на отбора,защото от 2002 насам винаги сме имали топ играчи,които не би трябвало един Лион да ни отстранява толкова пъти от 1/8... Евала на Моуриньо за купуването на Диего Лопес.Човека си варди и си мълчи,не се опитва да контролира играчите,както го правеше Касияс.Икер разбира се от своя страна е страхотен лидер,но не това е начина да побеждаваш!Да стане треньор по-добре.За вратарски качества няма да говоря,те нямат нищо общо с това което Моу се опитва да направи.Икер и Диего са едни от най-добрите вратари в света,а играят в един отбор.Единия трябва да си отиде и смятам,че това трябва да е Икер.Сигурно много фенове на Реал няма да ме подкрепят,но така мисля аз,така мисли и Жозе,така трябва и да се мисли ако искаме да побеждаваме.

lubodankov
19.05.2013 00:20

Фен си на напълно обезличен с времето клуб, така че те разбирам. Т.е нищо не разбираш от футбол, понеже ти си фен щото са ти казали или заради химна на Поол, което е глупаво.Не съм фен на Мадрид но да кажеш на Моу слаб мениджър, говори че нияо не разбираш, особено с настъпването на комерсиализацията на футбола!

Duhcheto_messi
19.05.2013 00:00

Освен на Порто е бил треньор все на отбори с големииииии бюджети за селекция на футболисти и винаги е получавал това, което иска. Не е лош треньор, но според мен един истински треньор е Клоп. С толкова малък бюджет изкара отбора си до финал на ШЛ... Всъщност това май е най-ниско бюджетният отбор, който се беше класирал в групите на ШЛ този сезон и поне според мен бяха нещо като аутсайдъри, но ето на сега са на финал *smile*.

lubodankov
18.05.2013 22:14

Не знам какво искат феновете на Мадрид, при положение че имат най-добрия тренер след сър Алекс......Помня преди години като им беше Пелегрини мениджър, губеха от някакви третодивизионни отборчета за купата на краля и не можеха дълги години да прескочат осминафинала в ШЛ. Камо ли да спечелят титлата в Испания, иди ги разбери к'во искат.

myzrael
18.05.2013 21:34

Сега Челси г оискат. Не харесвам Реал и ще ми е приятно да остане и да продължи да ги проваля, но ако иде в Челси ще бъда направо щастлив, защото мразя това изкуствено отбрче и ще се радвам да иде и да го досъсипе!

mario93
18.05.2013 22:00

Мале ти ако си на 34,аз сум тролейбус.Вземи се връце и вместо да пишеш безсмилени кометрари,на които на никои не му пука от децките ти разъждения.Не е лесно да си прост, за това ти свалям шапка*beer*

myzrael
18.05.2013 21:31

Португалското цигане откъдето е минало трева след него не никне. Всички отбори се сринаха след като преводача ги напусна - изсмуква им парите, изсмуква им силите, внася раздори и караници и си бие шута за да не го усетят какъв боклук е, но...вече всички го разбраха...

Duhcheto_messi
18.05.2013 19:29

Не е лесно да си треньор на Real Madrid. Очакванията от теб са да вземеш минимум 2 купи на сезон/Примерно Купата и първенството/ или направо и 3-те/Първенството, Купата на краля и ШЛ....

mstriker9
18.05.2013 19:29

Идвай в Челси и ако можеш придърпай Роналдо!*beer*

kris.alek.arsov
18.05.2013 17:44

късмета беше за атлетоко мадрид няма какво да се спори.Има и такива моменти в играта в който и е писано да бият(например челси )но както и да ее....Реал мадрид също пропуснаха много.закон в футбола е че ако не ти вкарват ...Ще се нчдяваме на другата годинана
*goal*

pesholudiq
18.05.2013 15:09

Дубъл! *thumb_up* Много се радвам за Атлетико, много симпатичен отбор са ми *thumb_up**thumb_up*

selection
18.05.2013 15:05

Видя се вчера в мача с Атлетико, че имаха извънземен късмет, но както и да е, догодина повече..

devctid
18.05.2013 14:10

През последните 15 години Реал Мадрид са направили трансфери за над милиард и 200 милиона сигурно... От всички тези трансфери имат 2 успешни - Зидан и Роналдо... Правете си сметката ... И да всеки мечтае от дете като порасне голям да стане известен и добър футболист, да спечели всичко възможно, което може да се печели с отбор от ранга на Манчестър Юнайтед да кажем, след което на 28-29 годишна възраст да иде при Мадричани, да си получава мултимилионната заплата и да си стои на скамейката ( за справка последните 15 години от историята на клуба)...*nerd*

Neooo_1995
18.05.2013 14:17

Само Зидан и Роналдо ?...е ти сериозен ли си?

Neooo_1995
18.05.2013 13:59

Миналия сезон Моу надъхваше играчите си от пейката ,а този сезон ...няма братче и вчера на финала също..

devctid
18.05.2013 13:56

мн ми е антипатичен няма дузпа няма ръка а целия щаб на реал нахли в терена

rooney_fen_256
18.05.2013 13:05

Aми така е, Чакър не може да ви помага цял сезон и накрая се вижда резултата. *smile*

rooney_fen_256
18.05.2013 16:49

Кво да ме бърка. Бъркаше ме когато отпаднахме, но сега съм доволен, защото ние сме шампиони, а на вас ви лъсна гъза, колко сте слаби тоя сезон. И всичко се връща нали знаеш, вие ни бихте с помощ от съдията и сега Атлетико ви победи пак с помощ от съдията. *wink*

sdw
18.05.2013 15:55

ахахаха банални ставате някои фенове с тоя чакър,ще ви бърка в гъза и след 10 години което доказва само колко може да е жалък един човек.

MaLkO_LuD94
18.05.2013 12:12

Моу не става за Реал това се видя отдавна *thumb_up* Той обича предимно защитния футбол и грубиянщината аз не помня при някой друг треньор на Реал да е имало толкова разправии по време на мачовете и толкова раздори в съблекалнята *thumb_up*

MaLkO_LuD94
19.05.2013 14:34

Какво значение има кой трябвало да го спечели ??? То ако гледаме кой трябвало да спечели мача Челси нямаше да имат нито ШЛ нито ЛЕ *thumb_up* Това ''кой трябваше да спечели'' го няма в спорта трябвало не трябвало това е Атлетико ви би и за мен си е заслужено защото направиха много силен сезон и заслужаваха да спечелят нещо *thumb_up*

rooney_fen_256
18.05.2013 19:20

Ахахаха ти сериозно ли? Ами да ти кажа честно, аз предпочитам пак да паднем с 1-6, ама накрая да сме си шампиони, отколкото обратното. *wink*

selection
18.05.2013 19:16

По-добре без купи, отколкото унижени и размазани 2 поредни мача, пък и се видя кой трябваше да спечели вчерашния мач и ти много добре го знаеш..

sdw
18.05.2013 18:56

Точно феновете на Реал са повече фенове отколкото вие на Барса.Не сме в залеза на ерата на Реал,а на Барса,която беше 5-6 години,а повечето ви фенове станаха от сега.Всичко и зависи на колко години си,но аз станах 98 год.,когато взехме ШЛ.Тогава беше нашата ера.

MaLkO_LuD94
18.05.2013 18:41

Добре бате *joking* Добре че вие всички сте професори *lol*

cmd_real
18.05.2013 18:26

Зубри си уроците там и не хейтвай, хал хабер си нямаш от футбол.

MaLkO_LuD94
18.05.2013 18:17

Ко каза ко каза ко ? *joking*

MaLkO_LuD94
18.05.2013 18:16

Извинявай дядо не съм видял на колко си *thumb_up* Колко пенсия взимаш колко ?*joking*

MaLkO_LuD94
18.05.2013 18:12

Ама искам все така да ни давате урок и все така да сте без купи накрая на сезона *joking**joking* Ако всеки сезон е така още по-добре *lol*

RAFKATA
18.05.2013 17:55

остави го той е най - пребания фен на Барса.

Abramovichcfc
18.05.2013 17:38

*lol**lol* аз ли съм на 13 или вашите фенчета на Меси не на барса?Как дори можа да го кажеш това е пълен смях и тотална простотия.

selection
18.05.2013 15:04

Ти ебаваш ли се .Фенчетата на Барса са на по 13, за разлика от тези на Реал.Добре поне, че този сезон Моу даде урок как се побеждава " най-великия клуб" с резервите.

MaLkO_LuD94
18.05.2013 14:24

По-скоро вие сте единствените които НИЩО не виждате *thumb_up* Все пак е нормално най-големия сред вас е на 13 какво да се очаква от деца в предучилищна възраст *thumb_up*

Abramovichcfc
18.05.2013 14:01

Нямало какво да ми обяснява?!Да съм ти искал смешното обяснение?Така е само ние виждаме нещата такива каквито са а не като останалите фенчета.

MaLkO_LuD94
18.05.2013 13:13

Просто си казвам мнението това не е хейт *thumb_up* Това са факти ако не е така нека някой го докаже ??? Обаче няма какво да се обяснявам на ФЕН НА ЧЕЛСИ

MaLkO_LuD94
18.05.2013 13:11

Да след като излизаше срещу Барса със схема 0-0-10 и феновете се скъсаха да го освиркват и едва ли не му забраниха да играе защитно *thumb_up* Защото не може с играчи като Бензема, Роналдо, Ди мария, Йозил и тн.. да се защитаваш *thumb_up* Обаче това го помнят по-големите от теб и си го признават *thumb_up*

RAFKATA
18.05.2013 13:08

Той тоя луд бе.*lol**lol**lol*

Abramovichcfc
18.05.2013 12:34

Ти пък спри да ръсиш глупости и хейт навсякъде по сайта ,че ставаш банален и затапен от всички.

ivanrealmadrid1
18.05.2013 12:28

защитният футбол - 121 гола 100 точки ....

georgi.strugarev
18.05.2013 12:00

Така и не можа да направи това,което искаше в Реал Мадрид.

pavkata_7
18.05.2013 11:43

Полуспециалния развали Реал Мадрид тая година!

gang_related
18.05.2013 11:19

Това е Мауриньо!! Изтисква най-доброто от играчите за 2 сезона и после все едно торнадо е минало през отбора! Интер се сринаха след неговото махане, Челси също, сега и Реал! Не става само с оправдания за съдиите!

nikshan11
18.05.2013 14:54

Какви глупости дрънкаш?Аврам Грант пое отбора Септември месец,а полуфиналите бяха Април,Май другата година.. *joking*

gang_related
18.05.2013 13:07

Играхте финал защото когато уволниха Мауриньо беше точно между 2та полуфинални мача с Ливърпул. Аврам Грант просто спечели 1ия полуфинален мач и класира отбора на Финал.

Juan_Mata10
18.05.2013 13:05

И все пак загубихме всичко,друго си беше като ни пое Карлето и ни вдигна на крака

nikshan11
18.05.2013 12:39

Мхм стига сте мислили толкова,как сме били закъсали като то4но Моу като напусна Септември 2007 същия сезон играхме,финал за Карлинг Къп,финал за ШЛ и до последния кръг се борехме за титлата,а следващата спе4елихме ФА къп.. *nerd*

Juan_Mata10
18.05.2013 12:37

За жалост е така,ние успяхме да се оправим чак след 2 сезона,а гледайте сега с Интер кво става

dostalud994
18.05.2013 11:15

Сам си е виновен тоз идиот!Моуринйо вън!*cards**thumb_down**stop*

ivansky
18.05.2013 11:13

Само в България в статия за мача Реал Мадрид - Атлетико Мадрид може да се говори за Барса - Милан :Х :Х :Х П.С.: Честито на феновете на Атлетико !

ivanrealmadrid1
18.05.2013 10:15

може би никой няма да е на мойто мнение и ще ме нападнете, но за мен той е най-добрия възможен треньор и много искам да остане. обаче както е тръгнало за съжаление май ще се маха. Най-добрият !!!!

Horned
18.05.2013 13:02

за Барселона е най-добър да *smile*

rollingstones
18.05.2013 09:39

Португалския циганин не пропусна и да се похвали. Поне изнасили няколко пъти антиклуба - Барселона.

Отговор
:
17
LMessi_Barca
18.05.2013 10:46

Антифеновете на футбола да не коментират!!! Марш оттука бе!!

hifonic
18.05.2013 10:41

Ако за теб, в това да играеш откит, техничен футбол, с множество атаки и красиви комбинации има нещо "анти", не знам какво ти е мнението за катеначото на Милан. Не че то ви спаси от разгром на Кампа, де.. Но пак си бяхте жалка картинка, да падаш 2-0 и да продължаваш да си стоиш в наказателното.

rollingstones
18.05.2013 10:24

Феновете на антигутбола - УЕФАлона нямат право на глас *wink*

hifonic
18.05.2013 09:47

Във всяка статия ли ще намесваш Кан Барса? Донякъде те разбирам, все пак пенсионерите от Милано имат 1 победа от 8 мача над Барселона в последните 6-7 години. Нормално е да си яко комплексиран.