Шок в Примера: Леванте – Ла Коруня уреден?

10:33
Шок в Примера: Леванте – Ла Коруня уреден?
Професионалната футболна лига на Испания ще разследва за нередности около мача от Примера между Леванте и Ла Коруня на 13 април (0:4) заради изявления на халфа на домакините Хосе Хавиер Баркеро, съобщи радио рубриката “Напречна греда”.

ПФЛ ще даде случая на антикорупционното звено на прокуратурата, като сред възможните наказания са: лишаване от състезателни права на замесени футболисти от две до пет години, отнемане на 6 точки на Леванте или дори изхвърляне от елитния ешалон.

Припомняме, че на почивката на двубоя при 0:3 Баркеро влязъл в съблекалнята с думите “не искам да участвам във фалшив мач, това е фарс”, а вратарят Густаво Мунуа му отвърнал: “Какво намекваш? На “Бернабеу” изядохме пет гола, а тук ни набиха три за четвърт час.”

Скандалът прераснал до хвърляне на бутилки от едната в другата посока, докато не се намесил треньорът Хуан Игнасио Мартинес. Любопитно е, че в мача с Барса наставникът остави Мунуа и капитана Байестерос на пейката, а миналия кръг Баркеро изтърва дузпа срещу Селта на “Сиутат де Валенсия” при загубата с 0:1.

Провинилият се от бялата точка халф после публично поиска извинения от колегите си Мунуа, Байестерос, Хуанфран и Хуанлу, задето им е навредил на имиджа и семействата. Случаят обаче явно ще търпи развитие.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Capitan_Puyol
03.05.2013 17:41

Жалките фенчета на ънглийските и жабарските отбори да мълчат! Бундеслигата изпревари жабите, скоро ще изпревари и ПремиърШИТ! А иначе Испания си остава номер 1!*beer*

RealMadrid_4ver
03.05.2013 17:16

Затова испанските отбори където хванат английските ги тръшкат всеки път, с изключение на мин.година където Челси имаха късмет.Погледнете през последните 4 години елиминациите между английски и испански отбори и ще видите колко голяма е разликата за испанците.

ComsteR
03.05.2013 16:55

[@link http://www.eurocupshistory.com/match/confrontation/GER-ESP/germany_against_spain_in_uefa_club_competitions] това е Германски-Испански отбори
[@link http://www.eurocupshistory.com/match/confrontation/ENG-GER/england_against_germany_in_uefa_club_competitions] Английски-Германски

[@link http://www.eurocupshistory.com/match/confrontation/ENG-ITA/england_against_italy_in_uefa_club_competitions] Английски-Италиански
[@link http://www.eurocupshistory.com/match/confrontation/ITA-ESP/italy_against_spain_in_uefa_club_competitions] Италиански-Испански

SuperSizee
03.05.2013 16:31

Изобщо не ми правят впечатление такива неща, защото не може букмейкърите да никнат като гъби и да няма един който да отчита спад на печалбите. Всеки който поне един път през живота си е залагал с целия си разум, всичката информация, която може да има и все пак нещо се случва и отбора не побеждава. Футбола е една голяма перачница на пари и е много по-лесно да се уреди мач от голямо първенство отколкото нашата А група, защото нас и да ни хванат голяма работа, само, че в Англия надали вярвате на тези прословути обрати да са плод на нещо повече от печалба на някой друг милион. Само за справка ще кажа, че Bet365, Willian Hill, Bwin отчитат умопомрачителни приходи за трилиони евро, който и какво да ми обяснява за мене всичко е ясно преди да е започнал мача. Просто се наслаждавам на това, което гледам колкото и абсурдно да ми се струва на моменти симулациите и смешните съдийски отсъждания.

Abramovichcfc
03.05.2013 15:56

Във всички първенства има уредени мачове но само малцина знаят кои са тези мачове.Не си правете илюзии за Испания,Англия,Италия,Германия 4-те най големи първенства в Европа на всякъде има уговорки и няма да спрат скоро подобни неща да се правят.

norwich_ajax
03.05.2013 14:13

хахахаахха тва парвенство запада все повече и повече *joking**joking**joking* хахаха ясно е че в близките години ПРЕМИЪРЛИЙГ ще е номер едно защото само в АНГЛИЯ няма корумция.*cigarette*

ryangiggs1000
03.05.2013 23:43

А сравнявам Роналдо от 2008 и от 2009 и начина по който лигата реагира на играч от неговата класа,нещо което не можем да кажем за Ла Лига.

Johan_Cruyff_14
03.05.2013 23:29

Кощунство е да сравняваш Роналдо от 2009-та и Роналдо през 2013-та. Освен че спря да симулира(е, с някои изключения), вече е доста по-комбинативен и завършен играч.

ryangiggs1000
03.05.2013 22:58

Скоулс има 50 мача на кръст.Дзола Хилиа и Стенли колко пъти са вдигали ВЛ?Да не говорим,че споменатите от теб бяха купени на по 20-23 години и бяха "отгледани" с английския футбол.Дзола и Стенли колко ВЛ имат?Тук говорим за наистина класните играчи в топ-отборите,а Челси на Дзола беше далееееко от това определение.Анри на 20 години дойде в Арсенал,след като развяваше фланелката в Юве,там стана легенда и голям играч.Роналдо четвърти пореден сезон мъкне Реал на гърба си,Пике доколкото знам е без алтернатива в Барселона.Освен Мата кой друг от пресвета Испания играе на ниво в момента във ВЛ?Всевишния според мнозина Роналдо има един единствен силен сезон в ПЛ,като на следващия конкуренцията му изучи номерата и той завърши с мижавите 18 гола.В Испания да се наблюдава подобно нещо?Тъкмо обратното,защото там хора като Биелса например,не ги е срам да падат с хандбални резултати само да гонят "философии".За това Англия е толкова конкурентна,защото там да дори и невероятно силни играчи имат спадове във формата.Роналдо правеше серии от по 5 мача без гол,а в Испания максимум в два двубоя да не вкара.Чудно защо ти не обориш нещата,които аз казах за финансовия допинг,предполагам ти е ясно какво може да направят Юнайтед и Арсенал с по 250 милиона бонус всеки сезон.

jimidim
03.05.2013 19:32

Отговора е елементарен Иване...Дзола,Дрогба,Солскяер,Хипиа,Анри,Бергкамп,Стенли....и още много други.Ако визираш покупките на Кристиано и Фабрегас,то това са редките изключения от правилото.Защо не кажеш,а колко са продали на острова.Да ти ги изброя ли само за последните 5 години.За да привлекат класни играчи на острова,непрекъснато в последните години се принуждаваха да вдигнат цената която са готови да платят.Така се стигна до тези изкуствено завишени цени.Зашото допуснаха и олигарси от цял свят да закупят клубовете от висшата лига.Но въпреки това,доста отбори на острова продължават да играят старомодния футбол с дълги балонни топки към тараните.Виж играта на Сток,Норич,Рединг,КПР,.....Самия факт,че националния на Англия е само участник на световни или Европейски първенства,без дори да помирише подножието на трофея,е красноречив за качеството на лигата.При това с две много качествени поколения-Линекер,Газа,Плат,Инс,Робсън,Коул,...и другото с Бекъм,Невил,Скоулс,Джерард,Фердинанд,Смит...Нещо да кажеш или опровергаеш??

ryangiggs1000
03.05.2013 15:44

Я ми кажи един чуждестранен футболист в последното десетилетие направил повече от 3 последователни силни сезона в Англия."Великата" Испания има един мижав носител на "Златна топка" за каква класа говорим изобщо.Ако Роналдо не беше в Мадрид,дали щяха да счупят рекорда за поредни 1/8 финали как мислиш?Защо Барса и Реал,които ужким са върха на айсберга(много бързо ги стопиха) купуват така бясно от острова,а не от една Германия да речем?Защо хора като Силва Туре Агуеро и прочие имат само един силен сезон в Англия и след него не можеш да ги различиш от Борис Галчев и Гонзо?Защо играч от отбор на пето място в класирането е искан за сума от порядъка на 50 милиона паунда?Защо половината отбори в Ла Лига са пред финансов колапс и само,циганските изпълнения на управниците им,които просят пари от ЕС ги спасяват?Защо има нереални собственици на клубове(социо),което е чиста проба финансов допинг и прави невъзможно отчитане на финансовия дефицит и дълговете?Защо два отбора делят над четвърт милиард евро ТВ права?

jimidim
03.05.2013 15:32

Момче,първо помириши острова,после приказвай...И най-бегла представа си нямаш за какво и как иде реч., ....Сокър,от далечната 1970 год. съм привърженик на Пуул,но в случая изобщо няма как да подкрепя тезата ти.Йохан е напълно прав.Английското първенство е най-добре рекламираното и продаваното.Това е факт.Но никога не е било най-силното.По една проста причина...Никога не е имало английски футболисти от класата на континенталните такива.Още повече,че допреди 20 години ,те и не допускаха треньори или играчи извън Обединеното кралство да стъпят на Острова.Първия такъв бе Освалдо Ардилес,прибран в Тотнъм от собственика Леви.,Едва след идването на подобни играчи,нивото на ПШ нарасна.Заради острова,и цените на играчите поскъпнаха драстично..Няма с какво друго да бъдат привлечени.За доказателство ще ти дам следния пример.Почти няма играч от цял свят,който да не се адаптира доста бързо към футбола на Острова.докато в другите първенства се изисква доста време.Питал ли си се защо??Защото в Англия се играе елементарен футбол..И обратната страна на монетата.Нито един футболист от Острова,не успя да остави следа или да спечели нещо в Европа.Единственото изключение е Кевин Кигън,който спечели ШЛ с отбора на Хамбург.Дори един голям играч като Газа,нямаше кой знае какви успехи в Лацио.Затова и няма да видиш никога Английски играч извън острова.А относно ШЛ-не се заблуждавай и ти като повечето хлапета тук.И там на преден план стои политика и пари,както и концерни,а после идва футбола.

biserms
03.05.2013 13:57

хахаха абе специалисти много ясно че се уреждат мачове навсякъде бе *joking* В Германия не се уреждали, в Англия *party**party*не се уреждали.... хахахахаха*joking* Те в ШЛ уреждат да няма да уреждат във вътрешшните първенства. Няма вече чисто първенство, почна се с Италия, но сега масово в целия свят е така.

scouser_pool
03.05.2013 13:31

Английското е най-силното,интересно,конкурентно и вълнуващо първенство , защо си мислите , че всички отиват там , феновете на испанското да питат Силва,Мата,Агуеро,Торес и всички останали защо идват там...в момента отборите им може да са в лека криза , но интензитета на мачовете е много по-голям , аз като си пусна мач от Испания и заспивам ...нали самите Моу и Роналдо казаха , че прекараха най-добрите си дни там , не се залъгвайте , на мен в Испания ми харесва , че играчите са технични и така нататък , но я няма същата тръпка като в най-богатото и гледано първенство в света(което не е случайно очевидно)!

scouser_pool
03.05.2013 14:52

Еми , да , те хората които следят Висша Лига и разбират обясниха , че точно подмладяването е голям фактор в Англия , там си има модел по който трябва да работиш , с опитни и млади футболисти поравно , които да са физически подготвони , не случайно Арсенал и Астън Вила в момента в който продадоха 2,3 опитни играчи затънаха , същото е и в Ливърпул , сега с Челси същото се случва и ще се случва 2,3 години , ама бъди сигурен , че до 2,3 години и Челси,Сити и Юнайтед ще са от най-силните в Европа и ще играят редовно на полуфинали , примерно Тотнъм много добре използват играчи между 22,23-28,29 години които са достатъчно свежи и физически издръжливи и също имат опит , сега гледай и Ливърпул как ще се развиват следващите 2,3 години(надявам се де) , но в Англия си има модел по който трябва да работиш и е много трудно да пробиеш , в Испания и другите първенства имаш отбори като Гладбах,Виляреал,Фиорентина,Сампдория,Удинезе,Фрайбург,Вердер,Волфсбург,Атлетико и т.н. които си имат своите добри години , но бързо отминават и въпреки това там абсолютно от всеки отбор можеш да очакваш след 2,3 години да пробие в топ 4 , аз всяка година се нагласям да предположа Сосиедад ли , Бетис ли ще е в топ 4 , или пък Еркулес ...в Англия има по-леки размествания в класирането с години и по-постепенни и това може би прави по-безинтересно първенството , но въпреки това всеки мач не знаеш какво да очакваш и отборите показват добър футбол !

ryangiggs1000
03.05.2013 14:41

Това не е правилно сравнение,тук говорим за спорт,а не за консумативи.Естествено,че Макдоналдс ще имат повече потребление от някакви биопродукти,заради големия маркетинг.Я ми кажи НБА,най-гледаното баскетболно първенство ли е?А най-силното ли е?Същото се отнася и за футбола.Няма вариант в спорта в който,дадена лига да е най-гледана,но да не е най-силната.

scouser_pool
03.05.2013 14:40

Ох , хубаво , че има някой с мен , че аз колкото и доводи да им дам , те са са твърди глави...аз даже не съм чак такъв фен на английското , но там както спомена продукта си е най-качествен , иначе не съм съгласен , че Арсенал и Челси са средняшки отбори , защото Челси с голяма част от футболстите с които спечели ШЛ спечели и първенството , това , че бяха 6ти наистина показва , че все още няма стабилност там (може би правилен мениджър) , но си има класа , за Арсенал важи същото и не става дума за Байерн само , срещу Барса също направиха силни мачове 2011 и можеше да ги елиминират , освен това този отбор е много постоянен , вече колко поредни сезона станаха , в които играе на 1/8финал в ШЛ и е в топ 4 , там просто има нужда от 2,3 футболисти от световна класа , примерно ако 2011 бяха задържали темпото пролетта когато се бореха за титлата и за изобщо 4,5 трофея , можеше сега да са от грандовете в Европа с играчи като Ван Перси,Насри,Фабрегас,Клиши,Сонг и всички останали , просто Венгер си е изградил един много постоянен тим ама сбърка с това , че прекалено много наблегна на младите футболисти и във Висша Лига обикновено това ти коства много неслучайно шампиона там винаги е с опитни футболисти , и заради това сега Арсенал затънаха в един цикъл от който трудно ще се измъкнат иначе те може да нямат купа в Европа , но между 2000 -2011 имаха все конкурентни тимове , които можеха да спечелят ШЛ , докато в Испания имаш едни Валенсия които стигнаха финала и не ги чухме повече , едни Виляреал на полуфинал и буквално не ги чухме повече в Сегунда , едни Атлетико,Малага,Билбао които имаха подвизи в Европа и сега тея Малага мога да се хвана на бас , че 20,30 години няма да ги чуем повече , главно заради наказанието за евротурнирите ама все пак...просто факта , че в Испания в момента 4тия ви отбор се бореше за оцеляване си е показателен , в Англия се изисква много повече да пробиеш , Евертън с години наред са в топ 6,7 и още не могат да се конкурират за топ 4 , Сити са пари , Тотнъм само ги признавам , но и на тях им отне много време да станат конкурентни и пак са по-некласен отбор от Арсенал!

Johan_Cruyff_14
03.05.2013 14:33

Това не е вярно. Само виж какви боклуци се продават на хранителния пазар и колко са търсени...

Johan_Cruyff_14
03.05.2013 14:32

И понеже ,,подмладявате" отбора, трябва да изпуснете 7 трофея*lol**lol**lol* Сигурно ,,подмладяването" ви беше виновно срещу Коринтианс.

Ginekologa
03.05.2013 14:30

а колко пъти ще ти казвам че се подмладява отбора но ти си тъп за това*wink*

Ginekologa
03.05.2013 14:27

тихо тихо че без меси сте Берое

ryangiggs1000
03.05.2013 14:25

И Висшата лига е по-гледана и от трите взети заедно.Най-големия признак за качество на даден продукт е неговото потребление/търсене.

Johan_Cruyff_14
03.05.2013 14:23

7? Броят на трофеите, които не успяхте да вземете този сезон. Поне по нещо сте рекордьори*lol**lol**lol*

Ginekologa
03.05.2013 14:19

7-0 кое му е силното така и не разбрах

Johan_Cruyff_14
03.05.2013 14:04

Факт е, че Ередивизи не е в най-добрия си период откъм качество на футбола. Винаги съм следял първенството и за съжаление не помня по-слаба Ередивизи. Но е факт също, че 2 кръга преди края 4 отбора имат шанс за титлата, като всяка година съдбата ѝ се решава последния кръг. Това наричам аз конкурентност.

scouser_pool
03.05.2013 13:59

Не , защото има най-много талант там...то ако става дума , аз от Европа националните отбори които подкрепям са на Германия и Испания след БГ разбира се , защото футболистите им имат талант и са дисциплинирани , но първенство и национален отбор не винаги имат общо , те точно за това талантливите играчи от тези страни отиват в Англия , просто ако си амбициозен футболист трябва да се докажеш във Висша Лига!

scouser_pool
03.05.2013 13:49

Еми аз си мисля , че повечето не отиват за пари(ясно е че има и такива) , но ти като си имаш мнение трудно ще ти го променя , просто ти дадох много доводи защо английското според мен си е най-интересно и конкурентно...а за Ередивизи няма смисъл да коментирам , тук жестоко се лъжеш ако си мислиш , че е конкурентно , там има точно 2 отбора(ПСВ и Аякс) останалото както споменах са еднодневки , които правят 2,3 добри сезона и след това пак са боксови круши...точно за това става дума , когато гледаш класата на отборите-постоянството , то ако става дума и Ливърпул правят някои страхотни мачове и ако имат ден могат да бият всеки , наистина всеки , но това се случва в 1/10 от случаите , докато в Англия има най-голямо постоянство на отборите , Ередивизи просто тук се поправи , защото там са трагични , както казах само Аякс и Псв имат известна класа и то за примерно 1/8финал на ШЛ макс , сега ще кажеш , че се борят много отбори за титлата тоя сезон , ама това е точно защото няма конкуренция и едни Витес и Фейенорд бият слабаците всичките и като дойдат мачовете с ПСв и Аякс падат и за това разликата в точките е само към 3,4 , но ти си ги видял сигурно Витес в Лига Европа срещу Локото а и след това какви са трагични!

Johan_Cruyff_14
03.05.2013 13:40

Отиват за пари, не за друго. Най-силното първенство е испанската Ла Лига, най-атрактивното - немската Бундеслига, а най-конкурентното - холандската Ередивизи. Англия яде дървото*erm*

one1win
03.05.2013 13:38

Добре тогава защо отборите в Англия искат да купуват само от Испания и Германия. Може би, защото е по-силното първенство.

Johan_Cruyff_14
03.05.2013 13:27

И откъде го научихте това? Вероятно от подслушващия цецо цветанов*lol**joking*
В Испания и Германия не се уреждат мачове, но такива изобилстват в Англия и Италия.

Johan_Cruyff_14
03.05.2013 14:09

Да, Болтън загубиха и играчите на КПР веднага щом разбраха, пуснаха два смешни гола на Сити. В Англия се уреждат мачове, но не от местните. Не можеш да си представиш какви печалби има в Азия точно от английски мачове.

scouser_pool
03.05.2013 13:54

Хаха , стига , Кпр се бореха за изпадане какъв дирижиран мач , аз нали си спомням , че до края не се знаеше Болтън ще бият ли ще паднат ли , те Болтън даже поведоха ако не се лъжа , след това ги обърнаха май и КПР се радваха в последния момент , ти знаеш ли кви пари се прибират за оставане в лигата , точно пък за 5 пъти по-малко пари ще паднат и ще отпаднат от първенството пълни глупости тук даже и ти не си вярваш , в Испания аз съм живял и мога да ти кажа , че всичките местни са ми казвали как са се уреждали мачове на Бетис(град Севиля)...просто не знаеш за какво става дума , Франция пък са кралете на уреждането там и вкъщи като си седя мога да ги помириша , че са нагласили парата , просто каквато е нацията такива са и действията на хората,испанци,французи италианци са лакоми хора и доста цигани имат , в Англия е на високо ниво всичко , не само футбола , така че не ме разсмивай!

Johan_Cruyff_14
03.05.2013 13:42

Има доста, но всички си прибират парите и мълчат. Ето например Сити-КПР миналата година беше дирижиран театър.

gang_related
03.05.2013 13:37

Ок специалисте! Ще ми кажеш ли дали поне във Франция се ореждат, понеже гледам, че ги разбираш. Ако може даже да ми кажеш някой оговорен мач от Англия да ходя да пусна еврофутбол със 200 лева и да си оправя месеца :Д

scouser_pool
03.05.2013 13:33

В Германия и Англия не се уреждат , не бих се съгласил за Испания!

devic
03.05.2013 13:20

уинър почнахте като едни други сайтове и вестници - шок,скандал,ужас. не знам кой изнася думите от съблекалнята пред камерите,за мене тая информация е пълна глупост. не я виждам в достоверните сайтове.

MaLkO_LuD94
03.05.2013 12:31

До коментар [@comment 1357032] от [@user chelsea_asroma]:

Очевидно това което го казваш е истина само за теб *thumb_up*

chelsea_asroma
03.05.2013 11:44

Какво очаквате в най затъналото и безинтересно първенство в Европа?Пълно с ромчета и така нататък....

ComsteR
03.05.2013 16:51

Тогава ми кажи как Билбао треснаха Юнайтед и в двата мача толкова силното първенство същото с Барселона 2 финала срещу Юнайтед ще ви предоставя и статистика между мачовете на Английските и Испанските Отбори Clubs Matches Win Draw Defeat Goals England vs. Spain 258 86 74 98 332-360 Ето и Линк [@link http://www.eurocupshistory.com/match/confrontation/ENG-ESP/england_against_spain_in_uefa_club_competitions]

Neooo_1995
03.05.2013 14:46

35 кръг пак ще говорим.

Johan_Cruyff_14
03.05.2013 14:15

За да спечелиш ШЛ се изисква най-вече късмет и много по-малко класа. Там една грешка може да ти струва скъпо, докато във вътрешните първенства не е така и затова челси завърши на 6-то място в нисшата лига - защото това отговаря на възможностите им. Арсенал биха един мач Байерн и тях ги изкарахме голям отбор*lol* Арсенал си е типичен среден европейски отбор на нивото на Шахтьор и Порто.

scouser_pool
03.05.2013 14:04

То ако Европейския Шампион не е силен отбор аз направо не знам какво повече да ти напиша брат...Атлетико кога станат европейски шампион ми се обади...за да спечелиш Шампионската Лига се иска класа , каквото и да си мислиш ти , а в Челси има много силни футболисти 7,8 от световна класа , в Атлетико има един Фалкао и още 2,3 добри като Тюран , нали ги видяхме в Лига Европа срещу Рубин , просто това са отбори с технични играчи , които могат да направят 1 ,2 силни сезона , но не могат постоянно да се задържат на върха , Арсенал може да си мислите , че са слаби , но реално и те са отбор който може да се противопоставя на силните като Барса и Байерн във ВАЖНИТЕ МАЧОВЕ подчертавам...Арсенал имат достатъчно класа при малко късмет като Челси също да стигнат поне 1/2финали на ШЛ дори финал , Атлетико даже и при късмет не могат да минат повече от 1/4финали!

Johan_Cruyff_14
03.05.2013 13:43

Сити, Челси, Арсенал, силни отбори?! Застреляй се, моля те.

scouser_pool
03.05.2013 13:40

Да , в мач за Суперкупата , мач с мач не си прилича , става дума за класа и постоянство , а не еднодневни изблици в незначителни мачове , самия факт , че сравняваш Европейски Шампион с отбор , който едва ли може да стигне 1/4 финалите на ШЛ си е смешен...много добре знаеш , че в Англия има 5,6 много класни в отбора , кво се правиш на ударен , Атлетико като са такъв гранд за това ли всеки мач ги пукат Реал и Барса , Валенсия са същите , в Англия имаш Юнайтед,Сити,Челси,Арсенал , отбори пълни с топ играчи и най-важното постоянни отбори , Атлетико и Валенсия , можеш да ги сравниш с Тотнъм и Евертън примерно , + това испанските отбори в Европа винаги играят на 100% какъвто и да е мача , защото първенството им не е толкова натоварващо , защо иначе отборите от двете най-физически изискващи първенства в Евопа(Германия и Англия) си мислиш , че не играят и на 70% от възможностите си в Лига Европа , пестят се много ясно иначе от Атлетико е ясно ,че има поне 4,5 по-добри отбора в Англия , и за разлика от Испания става дума за класа и постоянство , а не от отбор играещ в ШЛ да изпаднеш(виляреал) или да се бориш за оцеляване , Атлетико Мадрид (2009)и Билбао примерно

enjo2
03.05.2013 13:22

за туй Фалкао и компания ва наказаха много стабилно с 4:1 а пък атлетико са 3-тия по сила отбор в Испания *wink*

one1win
03.05.2013 13:04

Аз си казвам истиата. Испанското и Германското първенство са много по-силни вече. Аз съм си фен на Арсенал и няма да си сменя отбора НИКОГА дори и да изпаднат в Конференцията.

Yang_G
03.05.2013 13:01

Те са с 2 кръга назад (испанските)! Много ясно, че в Англия по-рано ще се решат нещата при една и съща конкуренция като в Испания за титлата! Това са глупости! Аз лично не виждам нищо интересно в испанското! Германското ми е по-интересно! (а за сила на първенствата или по-точно техните отбори, най-силните отбори бяха на 1/2 в ШЛ тази година! Англия изостава в случая, макар Манчестър Юнайтед и те да имаха класата за 1/2 финал, ама малко не им стигна.)

Ginekologa
03.05.2013 12:59

не те слуша нещо главата

Neooo_1995
03.05.2013 12:54

Официално никъде не го пише1

Italian4eto
03.05.2013 12:41

В Испания 6ампиона е ясен отдавна, за изпада6тите съм съгласен.

MaLkO_LuD94
03.05.2013 12:09

Какво да очакваме от фен на Челси ??? Естествено поредната безсмислена тъпотия *joking*

Neooo_1995
03.05.2013 12:03

В Англия вече официално е ясен шампиона ,в Испание все още не е.В Англия официално вече са ясни 2 изпадащи отбора ,а в Испания не е така .Ще има драма пак. Не виждам ВШ с какво толкова беше интересна тази година...

one1win
03.05.2013 11:55

ХАХАХА Безинтересно. Макар, че съм фен на Английски отбор Испания и Германия вече са много по-добри първенства от Английското. Ти изобщо гледал ли си някога Испански или Германски мач. Ама ти си си тъп няма какво да споря с теб.

eelche
03.05.2013 11:34

Публична тайна е,че в Испания и особено в Италия отборите нуждаещи се от точки си вземат мачовете по един или по друг начин.Има много по-скандални случаи от този.