Фабрегас пред завръщане в Арсенал

08:25
Фабрегас пред завръщане в Арсенал
Съществува голяма вероятност атакуващият полузащитник на Барселона Франсеск Фабрегас да се завърне в Арсенал след края на сезона, съобщават днес различни испански и британски медии.

25-годишният халф е юноша на каталунците, а през 1997 г. става играч на артилеристите. За лондонския клуб испанецът играе до 2011 г., след което се завръща в Барса. За 6 г. в Арсенал Фабрегас е записал 212 мача и 35 гола. От 2011 г., след като преминава в Барселона, той има 53 мача и 18 гола.

Според осведомени източници Фабрегас не се чувствал щастлив на "Камп Ноу", тъй като след напускането на Хосеп Гуардиола загуби титулярното си място. Освен това футболистът бил на мнение, че отборът е изчерпан и разгромът от Байерн Мюнхен с 0:4 в първия полуфинален плейоф за Шампионската лига бил само началото на края на дрийм тима, създаден от Пеп.

Фабрегас минава за един от любимците на мениджъра на Арсенал Арсен Венгер. Тъкмо французинът откри навремето испанеца за големия футбол, като под негово ръководство халфът се разви и израсна като играч, стигайки до националния отбор на Испания.

В полза на все по-упоритите слухове, че Венгер иска да си върне Фабрегас, е и фактът, че в момента испанецът усилено си търси жилище в Лондон. Ако се стигне до сделка, трансферната сума вероятно ще е същата, която преди 2 г. Барселона плати на Арсенал за него - 40 милиона британски паунда.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

BAHKO01
01.05.2013 14:23

Ами то в тоя спорт си има закономерности пример РВП до преди 3 години всяка година липсваше за най-малко 3 месеца в сезона а сега си рита пича.Тио и той беше така но с течение на времето контузиите намаляха.Меси до сега не съм го виждал да се е контузвал освен тоя сезон но игра не възтановен а все си мисля,че всяка следваща негова контузия ще е по тежка от предишната(надявам се да греша).Но когато си играч на топ ниво и определено играят много по грубо срещу тебе късмет че в испания имат само двама убиеца в първенството и то единия е в барса.Ако имаше пердета като Шоукрос Тери Видич Вермален Стивън Теилар и още ред грубяни едва ли Меси щеше да прави пълни сезони.

jimidim
01.05.2013 08:59

Сеск повтаря моите думи едно към едно след мача с Байерн.На много деца може и да не им харесват тези думи,но това е истината.Началото на края настъпи.Няма отбор,играещ с 16-18 почти едни и същи играчи да не се изчерпа тотално за 6-7 години.Цялата защита на Барса,без Алба е за чистка.Искат се нови идеи в средата на терена.Единствено в нападение нямат проблеми с Меси,Тейо,Педро и Вия.

overdrive
01.05.2013 09:20

Ами и с нападението имат проблеми. Нито Тейо е достатъчно добър за момента (все пак има много да се развива), Вия вече започват да му тежат годинките, а и след онази ужасна контузия не е същия. Педро определено е много добър в сравнение със Санчес, но мястото му в отбора не е сигурно. За Меси каквото и да кажа ще е малко, но май нещо му идва времето да се контузва, което донякъде е очаквано. Не дай боже да стане нещо с него и Барса са обречени. За това имат нужда от класен нападател ..

overdrive
01.05.2013 08:43

Ако искаме да сме въвлечени в битката за титлата догодина ни трябва Фабрегас + 3, 4 класни играча на нужни позиции (например десен бек, нападател, централен защитник и може би вратар, както има слухове, че Венгер иска). А сега да кажа и защо ни трябва Фабрегас. Той ни беше двигателя на отбора и може би само последния му сезон, заради тези драми около Барса и циганския му трансфер и каталунското ДНК и всякакви такива простотии не беше същия, но винаги е бил нужен. Беше капитан и съм сигурен, че заради голямото уважение на Венгер към него върнем ли го той си връща капитанската лента 100% . Определено ни е нужен добър капитан, а Вермален показа, че не става за такъв.
А и за мен най-важното е, че ще покаже на повечето, които ни напуснаха търсейки пари или трофеи какво значи лоялност и да обичаш отбора, който те е създал ..

enjo2
30.04.2013 18:59

мале Фабрегас и Робин ван Перси ако бяха останали в арсенал + Уолкът,Санти Касорла и Артета и заедно с това и ако Анри бе се завърнал пак !!! щеше да стане доста интересно в английската висша лига повярвайте ми *wink*

aa2
30.04.2013 18:44

Дано се върне при нас, въпреки че ме съмнява да се случи скоро.Много ще се радвам да го видя отново с екипа на Арсенал.

Marto17
30.04.2013 17:14

Не трябваше да ги напускаш както и много други бивши 'звезди' на АРСЕНАЛ... та в АНГЛИЯ нямаше по добър атакуващ халф от тебе бе... :@

sakata_97
30.04.2013 15:22

Ако се върне ще е добре и за Арсенал и за него

Kalinski88
30.04.2013 13:56

Приятелю тука става въпрос за морални качества и характер. Никой не отрича таланта и физическите му възможности. Но не може да сравняваш Чист нападател и Полузащитник. В Барса тия 2 позиции са една идея по близки , но е безмислено да ги сравняваш. Все едно да сложиш Меси на вратата. Ми много ясно , че ще го надупчат.

Kalinski88
30.04.2013 13:35

Нека и аз изкажа своето скромно мнение. Една от причините поради които Пеп се маха бе , че не му разрешиха да продаде няколко играча . Той смяташе , че те не са отдадени на каузата на Барса. Един от тези играчи бе Фабрегас. И сега какво ? Ще се окаже , че Пеп е имал 6-то чувство и се е оказал прав. Фабрегас видя , малка дупка в кораба и давай да го напускаме ! Само , че въпреки всичко Барселона си е сигурен шампион на Испания, докато Арсенал се бори за място в турнири. А и с тая политика Венгер не 10 ами 20 години няма да види трофей. Колкото до титулярното място на Фабрегас - като не си във форма седиш на пейката. Това си е напълно нормално. Язък за невероятните дебютни мачове които направи за Барса. Колкото до това дали има нещо вярно в статията - Ще разберем на лято.

Johan_Cruyff_14
30.04.2013 21:09

От Санчес да, но за момента Сеск не е показал с нищо защо е по-добър от Педро. Канарецът определено е по-класен.

hifonic
30.04.2013 17:26

Да сравняваш Иниеста с Фабрегас е като да сравняваш Кока-Кола и Дерби Кола.

TheoWalcott14
30.04.2013 17:18

Еми бавен си кфо да ти кажа повече .... Иниеста като играе на крилото кфо скорост ли има ? Казорла , Мата също нямат скорост нито пък Силва тка ,че недей говори *smile* а тфа за техниката няма да го коментирам ... ..

hifonic
30.04.2013 17:08

Определено. С тази неземна скорост и техника, СеКС е перфектен за крило.

TheoWalcott14
30.04.2013 15:05

разликата е такава ,че педро не е нападател нито санче ,а играт като крила ,Сеск също може да играе на тая позиция

TheoWalcott14
30.04.2013 13:42

На Сеск дори и двата крака да му отрежат пак ще е по-добър от педро и санчез *smile* а и ако Сеск не е в форма кфо да кажем за тия двамата ?

Fabregas_boy
30.04.2013 13:17

Фабрегас бил предате...абе смотли мънички,да се завърнеш в родния си клуб и да уважаваш старите си мениджър,съотборници и изобщо отбор предателство ли е,бе?Аман от тъпо мом(и)ченца като вас-големи разбирачи.Фламини,Хлеб,РВП,Адебайор и Насри може да са ку*ви,ама не и хора като Фабрегас,Туре или Анри.Иначе имам въпрос към "разбирачите",които споменаха Абидал.Как виждате човек,койти скоро е преживял трансплантация на черен дроб с няколко тренировки да е титуляр в динамичен мач като този с Байерн?!Ох....не е възможно да има толкова тъпи и толкова много идиота на 1 място,не.

RAFKATA
30.04.2013 12:46

Пълен предател.Като чуят Барселона им се отваря г...........а.Такива футболисти ги мразя най - много.Дори и да ни е нужен аз пак няма да го изкам в състава на Арсенал.Той не заслужава да облича екипа на Арсенал.да не е отивал към Барселона

manutd_forlife
30.04.2013 12:41

Айде да идва по бързо и Арсенал да се върне на мястото си( да се бори за титлата, а не да се бори за вл) *beer*

gang_related
30.04.2013 12:14

Тито тотално му съсипва кариерата! Всеки мач Шави и Иниеста не става! Трябва малко ротация и да му се дава шанс! Оня дървар Санчез трябва незабавно да се продаде и да почне да се пуска Сеск! Иначе не виждам смисъл да държат такъв футболист!

MeToDueB
30.04.2013 11:34

замени* не замине

BAHKO01
30.04.2013 12:11

А замисляш ли се как се играе срещу Арсенал с двата крака напред и не ги бърка.Как играят срещу Барселона по същия начин само че съдиите ги подпират повече колко крака бяха счупени на футболисти на Арсенал.Ама на тебе ти е далече от мисълта.Полвинта тука на дали си спомняте играчи като Бергкамп Овермарс Виера Еду Гилберто Силва който със сезони не са получавали контузии.Ами за Краля какво да кажа Анелка докато беше при нас и много други.Това е футбол не е балет а когато играеш красиво това предразполага към повече контузии.

MeToDueB
30.04.2013 11:33

Да бе ще замине Барса за Арсенал .. и да отиде и пак да почне да се контузва при ония чопливите .. там не знам по какъв начин се грижат за футболистите си, но Перси докато беше там все контузен .. махна се, ОК Е .. с Фабрегас случая е същия, с Насри и с още много други .. в Арсенал всички се чупят, егати и лекарския екип, егати медикаментите ... едва ли ще се върне там, би било повече от идиотско като решение

BlueLndPride
30.04.2013 17:58

Значи и Уилшър трябва да се махне :Д

TheoWalcott14
30.04.2013 12:11

да той лекарския екип е виновен ,че Перси като вкарва си чупи пръста или Фабрегас като бие дузпа разтяга .... я изчезни от тука паляк ,,, преди два сезона реваха като мишки за него ся него пускат да играе ... от един от най-добрите играчи в света сега е резерва на играчи като педро , санчез , бускетс и др тем подобни ...

sdw
30.04.2013 11:43

Хах интересна гледна точка,не се бях замислял за това.Ама верно си е така.Нз може и съвпадение да е.

Highbury
30.04.2013 11:24

вие сте супер зле ве визирам феновете на Парца, това много ревахте за Сеск да дойде при вас и когато го направи не спряхте да плюете по него ! Вие не го заслужавате страхотен футболист и човек е, да си дойде вкъщи където му е мястото Арсенал ! А на другите злобари изяжте се мърши, знам че треперите от Фабрегас ако се върне при нас защото ще направим отново убийствен тим

BlueLndPride
30.04.2013 17:55

Че вие сега имате ли отбор ? П.С Дано остане , страхотен футболист е...

ggmancity
30.04.2013 11:21

Тоя боклик идва в Сити и със Силва ще цепимеееее

bavareca_BM
30.04.2013 11:16

ако се завърне в Арсенал няма да види повече титла *joking*

Fabregas_boy
30.04.2013 13:18

То и ти сигурно си някакъв хлапак ти ГГМУСА,Сър Роберто,Челси-АС Рома и,който само търси трофеите и моментната форма.Най-вероятно си фен на "баварците",откакто този на аватара ти е при тях...ако не и от по-скоро.

sdw
30.04.2013 10:59

Като цяло не вярвам на тази новина.

Patrik_Kluivert
30.04.2013 10:37

Преди няколко години , когато Фабрегас премина от Арсенал в Барса , пак пишеше футболиста усилено си търси квартира.

sdw
30.04.2013 10:33

Относно самата тема,Фабрегас не е от 97 в Арсенал,а от 2003.От 97 до 2003 е юноша в Барса.

chelsea_asroma
30.04.2013 09:57

Сега фенчетата на арсенал ще се спукат от радост хаха *lol*

holigan4e
30.04.2013 10:25

общото е , че аз и този който те е родил сме льохмани

ANDRV
30.04.2013 10:12

Кое е общото бе льохман?

holigan4e
30.04.2013 09:58

Е на Лампард , ако му предложат още един договор ти няма ли да се радваш бе чехъл

arsenal_gunners
30.04.2013 09:49

40 млн. паунда ? *joking* Според мен бяха по-малко от 30 милиона евро и едни евтини цигански номера *cool*

kolio_vg
30.04.2013 09:26

Не може с нападателен стил да идеш на Алианц Арена и да гониш победа. Видяхме какво се случи,ако беше пуснал абидал,пике,бускетс,алба и алвеш отзад друго щеше да е,а така хем обрече мача,хем разгром ни докара.

david_villa11
30.04.2013 09:16

Beckenbauer: "FC Barcelona are one of the most honest clubs in the world"...уважение

ceco06
30.04.2013 09:05

Барса 40млн. ли платиха за него преди? като се сетя какви драми имаше, си мисля, че са дали наполовината на тези пари дори, но не помня... иначе Сеск не заслужава да се върне в Арсенал, според мен-напусна Арсенал, за да прибере няколко трофея и сега като от Барса започнаха да играят по-слабо иска да се връща /в Арсенал титлите не са сигурни, но завръщането му ще бъде свързвано с някаква измислена лоялност към клуба, каквато той нещо позабрави за последните 2-3 години/, все едно МЮ да изпаднат в криза и РВП да започне да милее за Арсенал, когото предаде-пълни егоисти са и двамата, но за да не хвърлям изцяло на тях вината ще кажа, че и Венгер е виновен-ако се бе сетил да вземе някой добър защитник, а не някви Скилачита и не знам си кви можеше да задържи един от лидерите на тима, а например за това лято Фалкао трябва да му е главната цел, защото той носи красота в играта и същевременно може да направи достатъчно, че Арсенал да се бори отново за титлата и да наказва всеки-просто е перфектен за Арсенал, но дали Венгер ще види предостатъчната му класа, за да го вземе...Венгер с този начин на работа, ако напусне или бъде уволнен от Арсенал, 100% ще си намери работа в отбор като Валенсия, Атлетико, а може би и Аякс, където целта е да се откриват млади и талантливи играчи, които да се продават скъпо, а междувременно отбора да е в ШЛ /за Аякс и титлата ще трябва/
и отново за Сеск-ако ще се връща, то поне да е за 20-30млн.-все пак е резерва в Барса и далеч по-рядко му се чува името

kolio_vg
30.04.2013 08:59

Според мен Виланова не е за треньор на Барса. Не може играчи като Вия,Сеск и Сонг да са титуляри за сметка на Педро и Адриано. Защо не купи след като знае колко сме зле в защита,защитници ми зима Санчес пълната дупка в отбора. Сега ще го видим лятото какъв вратар ще намери и как ще подсили защита,ако изобщо се сети за нея. Просто съсипа отбора ни,дано отгоре се сетят и го настъпят малко. Да връщат Рийкард и това е!

BAHKO01
30.04.2013 18:12

Аз се надявам Лампард да остане при вас че няма кой да ви вади отборчето.Мислете следващите два мача че 100 милиона на лято пак няма да ви стигнат и пак няма да сте в 4-ката като гледам може 5 да останете.Тотнъм и МЮ ако ви напълнят кошницата ще ревете и Фалкао и Кавани да дойдат при вас на едно сте кръгла нула Евертън са с повече традиции от вас.

BlueLndPride
30.04.2013 18:01

За Сонг съм съгласен а Адриано е контузен няма как да играе

sa6etoo
30.04.2013 09:35

Да той сам иска да напусне. А Вия седи на пейката защото с Меси не се разбират много много и е по-добре единия да е на пейката и е ясно кой е той.

david_villa11
30.04.2013 09:13

о6те преди ма4а с баиерн като видех стартовия състав, запо4нах да се ядосвам на виланова, да пусне бартра вместо абидал, или пак сан4ес вместо вия...или пак много пати е пускал тоя теио...тои виланова сие пристрастен кам младите игра4е каде е имал като трениор в по малкия отбор...до 82 минута не е направил ни една смена а ние губиме с 4:0... !!!!

Drakoveca
30.04.2013 09:09

Виж за Адриано съм съгласен, че не е за Барселона, но Педро е много добър.

ceco06
30.04.2013 09:07

Виланова нали щях сам да напусна това лято? така чух, иначе и аз смятам, че бърка с оставането на Вия като резерва