Хауърд Уеб ще ръководи реванша между Реал и Борусия

14:59
Хауърд Уеб ще ръководи реванша между Реал и Борусия
Английският арбитър Хауърд Уеб ще ръководи полуфиналния мач реванш от Шампионската лига между отборите на Реал Мадрид и Борусия Дортмунд.

Срещата ще се играе във вторник вечер на стадион "Сантяго Бернабеу". В първия двубой жълто-черните извоюваха домакинска победа с 4:1.

Уеб е считан за един от най-класните съдии в света. Той ръководи и финала на Мондиал 2010 Испания - Холандия (1:0).

Предстоящият сблъсък ще е петият мач от евротурнирите, който е свирен от Хауърд Уеб. Той е показал 15 жълти и един червен картон в тези срещи.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

_Vendetta_
28.04.2013 18:11

Пожелавам му на човека, двубой без кой знае какви фрапиращи грешки, защото грешки ще има-няма как, но дано поне да не са сериозни.

bale3
28.04.2013 17:54

Тука всички няк'ви антифенчета .. МИНУСИ :Д

Vaskovas
28.04.2013 17:02

То всеки знае че таза година Уефа иска да даде купата на Реал и можеби и така ще стане като се покаже някой смешен червен картон отново....ДАНО УЕБ свири нормално и ще видите как Дортмунд надиграва за 4-ти път тази година курвите на РЕАЛ !

sdw
28.04.2013 19:51

Що ли не се учудвам,че фен на Манчестър пише пак нещо свързано със съдии и картони.На теб ти пожелавам,като пишеш в теми на Реал Мадрид да се обосновяваш,вместо да използваш епитети като курви,защото такива може да са само майка ти и сестра ти.

sdw
28.04.2013 16:26

Кой пък успя да ми прочете толкова бързо коментара,че да даде минус *lol* Много жалки сме ние българите...

sdw
28.04.2013 16:16

Това съобщение беше за този Йохан Кройф.Извинявайте за дългия коментар,но за последен път влизам в подобен спор,а който се интересува реално на нещата,да прочете дългия ми коментар.Може така да спестите малко време за да не хейтнете 2-3 пъти в някоя друга тема.

sdw
28.04.2013 16:15

Сега аз ще те коментирам тебе специално,като преди това ти дам един увод:
Това,което пишеш е писано 100 пъти в тоя сайт и аз не веднъж съм го коментирал,писнало ми е до болка и ме боли главата,но тъй като съм в обедна почивка и няма какво да правя в офиса,ще ти обърна специалното внимание,което търсиш.Първо искам да кажа,че пишеш само негативите и нещата,които Реал са криви,това е така и са факти,но като сложиш грешките,които са ощетявали Реал и везните се изравняват,това нещо ясно ли ти е?Преди няколко коментара аз те провокирах,не за тая година,а като цяло...Казах ти,че Реал по принцип не са такъв отбор,който да бъде подпиран системно.Барса бяхте такива до преди 1 година,в продължение на 3 години.Манчестър са такива,откакто ги помня.Реал са като повечето отбори в това отношение,днеска подпирани,утре не.Мнението ми беше изцяло принципно,за разлика от твоето,фактологично.И пак повтарям,изравни нещата и ще видиш,че има светлина в тунела.Ще ти дам пример от живота,който не вярвам да си на 47,защото ще е бил твърде занемарен,за да не разбираш принципните неща и да изтъкваш неща като малко дете.Ако си направиш равносметка на лошите неща,които си правил в живота ще излезнеш престъпник.Ако си направиш равносметка с пътите в които си се държал лошо с жена ти ще излезнеш най-лошия съпруг на земята.Дано разбираш какво искам да ти кажа,винаги има баланс,който прави нещата нормални,защото си вършил и добри неща през живота си,държал си се и хубаво с жена ти.
Та по темата,за да те изкоментирам,пряко по твоите точки:
1. Прав си,не е последвало.Можеше да има червен картон за спъване в атака.Но и други съдии биха замълчали,съдийството е импровизация и всичко зависи от това какво е ял срал и ебал съдията предния ден.Ако беше друг по-строг съдия,като нищо да го беше извадил.Не го извади и тва е.Защо трябва да гледаме толкова просто и повърхностно на нещата.
2. Серхио Рамос е такъв тип играч,груб и опасно играещ.Това му е стила и на мен ми харесват такива играчи.Не е получил жълт картон,защото не е направил прекалено грубо нарушение,а съдията не му е личен пъдар,за да го следи колко нарушения прави и как скача.Ако беше направил нарушение като Варан,щеше да получи директно червен картон.Опа...сега разбираш и защо Варан не го е получил,защото му беше първото нарушение в мача.По принцип това няма никакво значение,при такова преспъване отзад,но някои съдии обръщат специално внимание на това нещо.Пак ще повторя момента с импровизацията.
3. Корнер нямаше,гол имаше.Голяма работа,че корнера не е бил съществуващ,гол си имаше за Манчестър и аз не съм оспорвал,така че тук сме на едно мнение.
4. и 5. Скандално беше съдийството на Чакър,но феновете на Юнайтед дъвчат само червения картон,защото само това и изнася.Толкова са нагли тези фенове,че не правят обективна равносметка на цялостното съдийство на Чакър,за да видят колко ни ощети и нас,този рязан турчин.Или не-даването на дузпа не означава ощетяване.Картона за Арбелоа трябваше да е жълт,не знам от къде ги гледаш тея правила на играта,но футбола не е шах мат с точно определени правила,а е според ситуацията.Скандално щеше да е ако му дадат червен картон.Червения картон на Нани за мен беше 40% заслужен и 60% незаслужен,зависи от гледната точка на съдиите.Да кажем,че Юнайтед имаха мал шанс в случая.Нани не може да се е съсредоточил в топка,да избяга 10 метра и да скочи с крака напред,той да не е единствения на терена.Опасна игра и толкоз,дали е било умишлено или не,няма никакво значение.Той да не е на голф игрище,на тоя терен има 21 човека освен него.Тъпа португалска постъпка,която не може да се оправдае,освен от фенове на Юнайтед и заблудени хора като теб.Аз се чудя ако не беше дал червен картон,дали нямаше да е по-скалдано и след това феновете на Реал да оверем света.Да,щяхме.Което ми доказва теорията,че щом една ситуация е спорна,значи решението на съдията е вярно,каквото и да е то.Факт.Един гранд като тях не може да се оправдава с червен картон,даден 35 минути преди края на мача.Да не говоря,че и набутахме 2 гола след това,които аз лично смятам,че и 13 да бяха на терена,пак щяхме да вкараме.Модрич влезна и промени терена.
6. Лакътя на Рамос не беше нито с топка,нито беше умишлен.Спречкване на футболисти по време на корнер,това го има във всеки мач.Това е футбол,не балет.Че аз когато съм играл футбол,при корнерни се хващаме направо за ръчички и не се пускаме.А и дори да не съм прав,защо мислиш толкова повърхностно,това е било игра без топка,ти май наистина си мислиш,че Чакър е личен пъдар на Рамос.В момента ти се опитваш с този лакът,да извадиш под вола теле.
7. Феновете на белите твърдим,че гола на Юнайтед е от засада,за да отвърнем от милионите вълни провокации на най-смотаните фенове в света- Манчестър Юнайтед,един велик клуб,доста симпатичен,но с такива лекета за фенове.Не всички разбира се,не мога да ги сложа всички под общ знаменател,то след коментара ми сами ще видим кой ще хейтне и ще ми докаже твърдението.Според мен тази 7-ма точка е абсолютно излишна,феновете не касаят отбора пряко.
8. Ти за жребии не ми говори,щото ние бяхме в групата на смъртта,ние се паднахме с Юнайтед на 1/8.Ако толкова беше нагласен жребия,помисли,че щяхме да сме в по-лесна група и нямаше да се паднем с Манчестър на 1/8.ГОляма простотия от твоя страна,все повече ме съмняваш,че си на 47 години.
9. Да,имаше дузпа за игра с ръка от страна на Кедира.Лично аз когато гледах мача и видях,че не дадоха дузпа се подразних.Но това не промени развоя на мача ни най-малко.И като цяло ти все още ли мислиш,че грешките на съдиите винаги са "подпиране",а не си оставят просто професионални грешки?
10. Високо вдигнатия крак на Бензема заслужаваше жълт картон,с опции за червен.Факт.
11. Жълтия картон на Йълмъз беше пресилен за "симулацията",защото такава нямаше.Но стига си винил съдиите,той ако е на 10 метра не може да види дали Рамос го е настъпал отзад или дали наистина е паднал.Истината.че когато резания падна и аз викнах,че симулира,просто така изглеждаше.На повторението разбрах,че го е настъпил.А за дузпа за такова настъпване не може да се и споменава даже,ще бъде голям скандал.
12. Алонсо и Рамос не са си чистили картоните толкова демонстративно,както точно те двамата го направиха през 2011г.Просто са си извършили някакви нарушения и са и дадени тези картони.Може умишлено да са ги направили тея нарушения,но ходи ти докажи,че са се опитвали да си чистят картоните.Наистина нямаш опит в живота.Ако в истинския живот ти набия един тупаник в тъмното и ти
насиня окото,ходи после доказвай,че аз съм го направил,за да ми изтискаш парички.Ще успееш ама нанайци.Това е само пример,държа да спомена,защото се убеждавам,че може да приемеш всяка една моя дума като чиста монета,а аз нямам навика да пиша буквално.
13. Тази твоя точка е изцяло ненужна,хейтърска,попита в злоба към клуба ми и абсолютно неприемлива,дори за коментар от мен.Но все пак ще се унижа,за да ти обясня,че при 3:0 първи мач и 1:0 на полувреме,мача за Реал приключва,всичко става като на тренировка.Лично аз пусна в бета на полувремето,че Галатасарай ще победят и спечелих парички,като играех срещу любимия си отбор.То беше логично просто.
14. От точка на точка,коментарите ти са все по-ненужни и лишени от всякаква логика и мисъл.А в началото ми харесваше ... Не смятам,че тази промяна в правилника на УЕФА е свързана с Реал,само един хейтър би го твърдил.Освен това на полуфинал няма лесен противник.И да ти кажа,на нас най-добре щеше да ни е Барса да ни се бяха паднали,а не Дортмунд,които са единствения отбор в ШЛ до момента без загуба.Ти нямаш никаква логика.
15. Ей човек,почваш да ме дразниш наистина.Ще почна да ти следя коментарите и нарочно да се заяждам във всяка една тема,заради тва дето си го написал тука.Кажи ми как разбра,че щом отбора ми загуби с 4:1,това доказва позиция,че отбора ни е изцяло съдийски?Паднахме,защото бяхме по-слаби,какво общо има това със съдиите.Ти си един лишен от всякакви правдоподобни мисли човек,живеещ в една твоя реалност без никакви светло бъдеще,докато не направиш нещо със себе си.А относно твърдението ти за дузпата,нямаше никаква дузпа и нарушение от страна на Варан,гледах го хиляда пъти това повторение и такова нямаше,ходи да го гледаш и ти после,като за домашно ти го поставям.
16. Един човек с нормален коефициент на интелигентност трябва да спре да употребява термини от сорта "Реален резултат".Реалния резултат в един даден мач трябва да е средно около 15:10,примерно ти казвам.Ти нямаш достойнство,че се излагаш толкова много.

Neooo_1995
29.04.2013 11:43

Като добавим и една 100% дузпа с/у Галата ,която не беше свирена и една не толкова чиста в Мадрид.Сме квит.Няма смисъл да си хабиш времето и нервите да обясняваш на човек ,който не му дреме какво ще му кажеш и ще продължи да ръси и да показва колко е "умен".

Neooo_1995
29.04.2013 11:40

8.Тя нашата не беше трудна ,вашата беше най-трудна!

Neooo_1995
29.04.2013 11:38

14.И какво от това ,че са спечелили 5:0 преди 2 години ,май забравяш какви са последните резултати. Както каза колегата ,за Реал щеше да е много по-добре да се паднат с БС на 1/2 ,защото Реал и Моу познават отлично БС и също така нямаше да играем на коварната немска земя.Борусия може да нямат опит ,ама на немска земя Реал са пълна 0. Няма да коментирам другите ти точки ,доста простотии си написал...

sdw
29.04.2013 00:09

Това не говори добре за теб човече.Опасявах се,че наистина си на 47 години и ръсиш такива безсмислици,но сега вече съм потресен.

Johan_Cruyff_14
28.04.2013 20:31

Бил съм извън България повече пъти, отколкото са твоите години. Обидите ти само доказват правотата ми.

sdw
28.04.2013 19:48

Ей братле,аз съм сигурен,че Реал са причината за 11 септември... Да не говорим,че Флорентино Перес е сред старши Илюминатите и диктува новия световен ред....

sdw
28.04.2013 19:46

Защото той не е толкова фен на Барса,колкото е фен на "Анти-Реал".Разбираш ли,той гледа секцията на Реал Мадрид по-често,отколкото гледа на Барса.Само виж какво той каза,ще ти го цитирам : "Белите показват, че са отбор, направен изцяло от съдии и губят с 4:1." , другото е "В Турция съдията не е човек на Реал(ако изключим грешката на страничния при гола на Роналдо) и логично бе Реал да загубят, както всъщност и стана." ... Също каза,че Реал са причината от тази година УЕФА да си сменят правилата и да теглят жребии за полуфинала. Ти представяш ли си какъв безмозъчен човек е тоя.Или е някое малко неразбиращо лапе,или е някой доста занемарен човек от към живот,без никакъв опит и доста глуповат.Само скив ... Реал Мадрид сме били отбор изцяло от съдии и затова сме изгубили с 4:1 от Дортмунд.Виж колко е прос(без Т,Т-то му се обиди и избяга)... А В Турция сме били паднали от Галатасарай,защото там съдиите не са били наши хора хахахаха... Ми кви са били бе,на някоя друга асоциация ли? Аз просто думи нямам за този човек,ако бях администратор щях да го банна,въпреки че не е нарушил правилата на сайта,просто защото ще ме е яд,че има толкова нискоинтелигентни хора.Дано да не излезе никога от България,защото само ще ни посрами пред чужденците ...

Matteo_Poker
28.04.2013 18:28

Защо изкарваш Реал Мадрид съдийски отбор,тези грешки които направиха съдиите в мача Реал Мадрид срещу Манчестър Юнайтед и Реал Мадрид срещу Галатасарай,това не са предпоставки да кажеш,че отбора е съдийски...Мача на Реал Мадрид срещу Манчестър Ю. и 2-та мача съдиите правеха грешки и към 2-та отбора,за мене картона на Нани е пресилен,но защо трябва се изкарва отбора съдийски и така да се оплюва.Срещу Галатасарай дузпа за ръката на Кедира имаше,но задържането с Есиен беше с гърди,всъщност те се опитаха да я задържат,а след това се удари в ръката на Кедира.Можеше да си тръгнат с гол от 1-вия им мач Реал Мадрид,но това не е предпоставка да кажем,че отбора е съдийски.А само в мачовете на Реал в ШЛ ли видя грешни отсъждания на съдиите?А ми в мача Борусия Д срещу Малага 2-рия мач.3-тия гол на Борусия падна от очевадна засада.Същото и при ПСЖ срещу Барселона,засада на Ибрахимович,толкова явна....И в мача Байерн М срещу Ювентус пак имаше грешки.1/2 финала Байерн М срещу Барселона има спорни ситуации....Като цяло съдийството не е на ниво..Защо гледаш само Реал М.?А това за нагласения жребий звучи глупаво....Уж Барселона,Реал М. и Борусия Д бяха сигурни,щяха да бият още 1-вия мач с убедителен резултат(това са ваши думи),а те за малко да бъдат отстранени от уж аутсайдерите ПСЖ,Малага и Галатасарай.

sdw
28.04.2013 17:17

Не аз се обърках,5 са наистина,а от 8 имате 1,тва исках да напиша от самото начало *smile*

Johan_Cruyff_14
28.04.2013 17:06

Хубаво, спирам да ти пиша. П.П. 5 са мачовете без победа, а не 8.

sdw
28.04.2013 16:59

Няма как 15 и 16 да ти ги коментирам,като са толкова лишени от логика и реално мнение.И като цяло много пристрастно гледаш на нещата.Разсъждаваш повърхностно и смяташ,че детайлите на един мач са от такова значение,а не разбираш,че футбола точно за това е интересен,за да няма такива философи като тебе.Хора,прочетете му 15 и 16 точки от предния му коментар с номер 17 и ще разберете за какво ви говоря.А ти няма кво да ти пиша на тебе,ти си от тея хора,с които не може да се излезе на глава.И аз имам мнение,и ти имаш мнение,когато две мнения са различни обикновено се стига до спор.Разликата между твоя и моя коментар е,че аз се унижих,да ти го коментирам,тъй като спаднах до нивото,за да отговарям на въпроси,зададени от толкова повърхностно мислене.Факта,че спомена за 5:0 срещу нас преди 2 години е достатъчно доказателство.Барса са страхотен отбор и съм сигурен,че някой ден ще започнете отново да ни биете,защото футбола е такъв,кръговрат,един ден вие ни бийте,друг ден ние.Но това 5:0 не е критерий,защото след това 5:0 идват едни фатални 8 мача срещу нас,в които нямате победа.Ще ви бием още 1-2-3 пъти,след това отново ще започнете да ни биете 1-2 години и пак ще си разменим ролите.И със всеки мач е така,а ти се закачваш на всеки червей,точно като един шаран.Ако беше Шаран,вече да беше се пържил тигана.В това последното изречение за шарана,не можеш да си и представиш колко логика има,ако човек се замисли.

Johan_Cruyff_14
28.04.2013 16:42

1. Няма значение кой свири мача, Варан е последен в защитата. По всички правила това Е червен картон. 2. Може на теб да ти харесват такива играчи, но действията на Рамос СА против правилата. 3. Пак казвам, един корнер сам по себе си не е гол. Така че ситуацията трябва да бъде третирана по същия начин, както решението да не се остави на Юнайтед да си бият корнера в края. 4,5 За нарушението на Арбелоа имаше много повече аргументи, отколкото това на Нани. ТА ТОЙ ДОРИ НЕ ИГРАЕ ЗА ТОПКАТА! А щом в спорните ситуации, съдията винаги бил прав, защо си направи труда да коментираш точки 3 и 7? 6. Лакътят не беше при статично положение, а в игра. 7. Вярно е, че феновете не касаят отбора пряко, но точка 7 беше написана, ако случайно някой ми отговори, че Юнайтед са вкарали гол от засада... 8. Групата не ви беше толкова трудна. Един отбор с МНОГО слаба защита(Аякс) и един МНОГО СЛАБ отбор ви се паднаха. Класирането не подлежеше на съмнение. Дори и жребият срещу Юнайтед да не е бил нагласен, съдията ви помогна срещу тях. 9. Когато има някаква тенденция за съдийските грешки, тогава не са ,,професионални". 10. Тези опции обаче стават 100 процентови, като се има предвид мача ви с Юнайтед. 11. Скандал? О, не, това си е категорично нарушение. 12. За Алонсо не помня, но Рамос най-умишлено ПОГЛЕДНА съдията, за да се увери, че вижда и изрита топката нарочно, в ситуация, в която не се играеше. 13. Факт е, че в Турция не ви подпираха и паднахте. А има да си говорим дали мачът щеше да свърши 3:0, ако съдията свиреше обективно. 14. Най-лесно било с Барса? Да, предполагам е много лесно да играеш срещу отбор, спечелил с 5:0 срещу теб преди 2 години. А Дортмунд бяха най-лесният отбор заради липсата им на опит. Коментарите ти по точки 15 и 16 нямат нищо общо със ситуациите, така че предполагам смяташ, че съм прав.

holigan4e
28.04.2013 15:33

Реал - Борусия Д - 3:0
Барса - Байерн М - 4:0 и продълженията 1:0
Финал Реал - Барса - 2:1

CreationKiller
28.04.2013 15:36

Да,да само в мечтите *lol*

sparco24
28.04.2013 15:28

айде Дортмунд!!!

sparco24
28.04.2013 16:57

защо трябва да съм им фен?! не може ли да съм за тях в този мач *wink*

sdw
28.04.2013 15:31

И за да наспама още малко темичката,тъй като сте много тея дето трябва да ви обърна специално внимание,ти спарко ли си къв си,от кога стана фен на Дортмунд!!! *lol* От 1/8-а тази година ? За абсолютно всички потребители: Бъдете за отбора си,подкрепяйте го,но спрете да хейтвате другите отбори,за тва България ще е на това деридже още дълги години,защото хората са ни такива.

sakata_97
28.04.2013 15:15

Тоя плешивец дано не направи някой резил за Реал,защото жив до Англия няма може да се върне,ако му се живее още за негово добро е да не помага на Дортмунд да отидат на финала

CreationKiller
28.04.2013 15:29

Че аз говоря за тази година,че са с класи над вас.Поне това показват. *smile*

sdw
28.04.2013 15:28

Виж сега.Като цяло едва ли някой от отборите ще бъде подпирван изобщо,тези съдийски грешки са във всеки мач.И да ти напомня,че Реал не е спечелил ТАКА,предните два рунда.Срещу вас имаше множество грешки на съдията,касаещи и двата отбора,а Галатасарай си ги пребихме като кучета първите три полувремена,за да казваш,че така сме си го спечелили.

manutd_forlife
28.04.2013 15:25

Ти си никой, че да заплашваш. Едва ли ще подпрат Борусия по-скоро обратното. Миналите два рунда така спечелихте, ама сега не вярвам да отстраните Дортмунд, дори и съдията да е на ваша страна

sdw
28.04.2013 15:24

Дортмунд не са с класа над Реал Мадрид.Класата не определя начина на игра или успеха.Просто ни пръснаха от бой и Клоп надви Моуриньо тази година където го хвана.Това не прави един отбор по-класен.Яд ме е когато някои не толкова интелигентни хора сбъркат само една дума и се смени целия контекст в една глупост,а иначе си прав,че са по-добри от нас тази година.

CreationKiller
28.04.2013 15:19

Че за какво им е на Дортмунд съдия,все едно не могат да ви бият без тях (съдиите).С класи над Реал са тази година.

Premierleague9
28.04.2013 15:14

И естествено фенчетата на изкуствения обор Шмелси отново намесиха Юнайтед*lol*

drogba_fen_91
28.04.2013 15:11

Не, той е на Юнайтед човек, така че ще отмъсти на Реал че ги отстраниха, ще изгони от Реал един-двама *lol*

Johan_Cruyff_14
28.04.2013 15:05

Той е техен човек, така че очаквам Реал да се класират.

Johan_Cruyff_14
28.04.2013 16:16

Къде? Кога?

Marto17
28.04.2013 16:13

3 ДУЗПИЧКИ ви спестиха ейо и ми говориш за съдията?

Marto17
28.04.2013 16:06

ей саднато момче хвани се осъзнай.

Johan_Cruyff_14
28.04.2013 15:42

Реал нямат нужда от подкрепа. Имат си съдиите и УЕФА.

BerbaTheBest
28.04.2013 15:38

Сега не мога да разбера защо гледаш да се заядеш с феновете на Реал (М), като и двата отбора сме в едно и също положение (почти) и мисля, че във вторник и сряда, ние феновете на Барса и Реал няма да подкрепяме само клубовете си, но испанския футбол изобщо! Няма нищо за губене, смело напред и каквото стане! Visca el Barca !!! Hala Madrid !!! *wink**thumb_up*

Johan_Cruyff_14
28.04.2013 15:31

Да бъркам? О, не, не бъркам: 1. В 60-тата минута на първия мач между Юнайтед и Реал, основният защитник на белите Рафаел Варан направи нарушение срещу играч на Манчестър Юнайтед, като беше очевидно последен в защитата. Червен картон щеше да подкопае позициите на Реал в мача, а и щеше да извади ключовия им защитник от реванша. Естествено, такъв не последва. 2. През целия първи мач Серхио Рамос се мяташе като риба, а и дори удари играч на Юнайтед без топка в наказателното поле. За тези си действия той дори не получи картон. www.youtube.com/watchv=lhllr-JXpJA Обърнете специално внимание на 1:35. 3. Дани Уелбек вкарва гол с глава след изключително спорен корнер, даден в полза на Юнайтед. Един корнер сам по себе си не е гол, така че грешката на съдията трябва да бъде третирана по същия начин като решението му да прекрати мача точно преди корнер на Юнайтед. И ако за гола на Уелбек беше спорно дали има корнер или не, то съдията няма абсолютно никакво оправдание защо не даде на Юнайтед да изпълнят опасното статично положение в края на мача. Реал Мадрид е последният отбор, който може да протестира за грешно отсъден ъглов удар, защото след именно такъв те изравниха на Барселона в първия мач за Купата на Краля на ,,Сантяго Бернабеу". 4. Идва ред на втория мач между двата отбора и скандалното съдийство на Джунейт Чакър. Теслите започват още през първото полувреме, когато Чакър спестява абсолютно чист червен картон на Алваро Арбелоа. Според всички правила на футбола, цветът на картона трябва да е червен. Фалът е умишлен, а Арбелоа си няма представа къде e топката. Юнайтед унижаваха съперника си при равен брой играчи, а какво ли щеше да стане, ако бяха с човек повече? www.youtube.com/watchv=DRcdX9-U1Uk Ако някак се опитаме да приемем решението на Чакър, ще достигнем до извода, че просто толерира по-груба игра, но както ще ни убедят следващите редове, това не е точно така... 5. Повратният момент в мача. На Луиш Нани е даден изключително смешен червен картон, а Чакър не оставя съмнение за кого ще свирят съдиите в Шампионската лига тази година. Португалецът изцяло се е съсредоточил към топката и не вижда връхлитащия Алваро Арбелоа, който чудесно вижда Нани и с умисъл иска да му изкара червен картон. Алваро Арбелоа ли? Това не беше ли същият човек, за който не беше даден очевиден червен картон през първото полувреме? Да, същият. Това вече категорично ни убеждава, че Джунейт Чакър прилага двоен стандарт. 6. Споменатият вече Серхио Рамос отново удря с лакът футболист на Манчестър Юнайтед и то в наказателното поле. Дузпа? Не. Картон? Не. Нарушение? Не. Сигурно някой читател ще си каже, че му е навик на Рамос да удря съперниците си с лакти и ръце... Е, няма как да не му е навик, след като вече втори сезон лактите му в Ла Лига не се санкционират... 7. Феновете на белите упорито твърдят, автоголът на Серхио Рамос е бил след засада на Ван Перси, но все пак говорят за ,,чистия" им гол срещу Галатасарай в Турция... Естествено, дори и те знаят, че вече са шампиони, така че подобна наглост е обяснима. 8. Жребият за четвъртфиналите на Шампионската лига е няколко дена по-късно. Светът все още е разтърсен от съдийството в мача, а от хората, които са играли или свирили във футбола, единственият, който подкрепя решението на Чакър, е Пиер Луиджи Колина, шефа на съдиите... Но това сега е без значение, защото идва ред на четвъртфиналите, където Реал за трета поредна година се пада с най-слабия отбор - Галатасарай. 9. Скандален първи мач срещу турците на ,,Сантяго Бернабеу". В 25-тата минута няколко играча на белите държат топката като ритуален предмет в собственото си наказателно поле. Дузпа? Можете да се досетите какъв е отговорът. 10. Няколко минути по-късно, Карим Бензема вдига високо крак и удря играч на Галатасарай в лицето. Червен картон? Не и срещу Реал Мадрид. 11. През второто полувреме Серхио Рамос настъпва звездата на турците Бурак Йълмаз в наказателното поле на домакините. Дузпа естествено няма, но нещо повече - основният голмайстор на Галатасарай получава жълт картон за симулация. Картон, който го изважда от втория мач. Реал води с 3:0, но съдията все пак се опитва да ги улесни за гостуването им в Турция, ако случайно там не свири техен човек. И успява... 12. През 2011-та година Джани Инфантино(по повод действията на Реал Мадрид и Жозе Моуриньо, не се и съмнявайте) каза, че за всяко ,,чистене" на картони ще бъдат давани два мача наказание. Шаби Алонсо и Серхио Рамос правят това срещу Галатасарай. Дали получават два мача? Отговорът е ясен. 13. В Турция съдията не е човек на Реал(ако изключим грешката на страничния при гола на Роналдо) и логично бе Реал да загубят, както всъщност и стана. 14. За пръв път в историята на Шампионската лига се тегли отделен жребий за полуфиналите. Реал отпада именно там през последните две години, така че УЕФА се бяха погрижили да им извадят най-лесния съперник - Борусия Дортмунд. 15. Белите показват, че са отбор, направен изцяло от съдии и губят с 4:1. Подпиране естествено имаше. Една минута преди гола на Реал Варан събаря Ройс в наказателното поле. Дузпа няма. 16. Нещо повече, през второто полувреме беше отменен чист гол на Борусия. Реалният резултат е 6:0.

sdw
28.04.2013 15:25

Ако беше гледал Сити и Реал в груповата фаза,последния мач от нашата група,щеше да разбереш,че се бъркаш с това,че трофея ще е наш.

Johan_Cruyff_14
28.04.2013 15:24

Не сте такъв отбор? Моля ти се, винаги сте били такъв отбор, а тази година трофеят ще е безспорно ваш.

sdw
28.04.2013 15:21

Ние не сме такъв отбор.Случвало се е да ни подпират,но на кои отбори не се е случвало.Нали знаеш,че започваш тема,в която ако почнем да спорим на тебе ще ти се види малък света...Точно колкото една каталуния.

Johan_Cruyff_14
28.04.2013 15:17

Не се притеснявай, ще даде някое червено картонче, 2-3 дузпички и ще се класирате.

real_madrid973
28.04.2013 15:11

Сигурна ни е победата на Бернабеу, но за класирането.. :/