Моу посочи грешника в Реал и предрече бяла голова фиеста в Манчестър (видео)
"Харесва ми да играя първия мач у дома. Сега знаем от какво се нуждаем в реванша", каза още Моу, който е уверен, че белите могат да са резултатни на "Олд Трафорд".
"Тренираме, гледаме видео на съперника, за да разберем силните му страни, но когато губиш в индивидуалните двубои - никаква организация не може да ти помогне", допълни Жозе, който индиректно посочи Серхио Рамос като виновник за попадението на Манчестър.
Грешник ли е Рамос?






















За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
16.02.2013 12:36
Реал първия мач разпиляха юнайтед.. втория не ми се мисли какъв бой пак ще е ядат, чак жал ми става за Тролейбус Юнайтед *cry**vicious*
17.02.2013 15:45
кой кого разпиля смешник май не гледа мача!!!!!*devil**ball* GGMU
15.02.2013 12:06
Отбор които само се защитава със всичките си 11 футболисти е невъзможно да създава опасни положение абе изощо да преминат поне центъра. Според вас феновете които завиждат на отбор като М.Юнайтед в мача на Бернабеу М.Юнайтед имаха ли положениея? По-чисти ли бяха от тези на противника? Забелязахте ли в някои ситуации как съдията просто отказваше да свири в полза на М.Юнайтед?, а трябваше! Като доказателство ето една ситуация точно в края. ван Перси прави опасен удар и вратаря на Р.Мадрид спасява без проблеми във корнер. Минутата е 92 и 50 сек. М.Юнайтед се готвят да изпълняват корнер минутата вече е 92 и 55сек оставаха на-малко 5 сек до края на мача. Забелязахте ли, че съдията размисли и във последния момент реши да свири края на мача без изпълнение на ъгловият удар. ЗАЩО!? Най-логичното ми обяснение беше, че ако случайно М.Юнайтед вкарваше от корнера това шеше да се окаже твърде нечестно за Р.Мадрид понеже белите наистина заслужаваха поне равен и това може би щеше да донесе някакви ПРОБЛЕМИ за Р.Мадрид или за самия съди, я който според мен свиреше по-скоро в полза на Реал Мадрид, но това е само лично мнение. Но знайте във футбола няма честно или нечестно тоест победител във даден мач не се определя по това кои по-заслужаваше трите точки *lol* ако беше така Барса никога прези последните 5 години нямаше да направят загуба*surprized*.
На реванша на Олд Трафорд очаквам един доста интересен мач, но Юнайтед ще бъде по-агресивния отбор*beer*
15.02.2013 11:27
На Олд Трафорд ако на Роналдо не му тръгне играта, Реал ще отнесат много бой.
14.02.2013 17:29
Кой трябвало да спечели, кой имал повече положения, това във футбола "кой, ама" го няма. В ШЛ се играят 2 мача първият може да е 4:1 като милан - депортиво, втория 4:0 депортиво - милан и милан е трябвало да ги отстранят след такъв резултат, ама депортиво не са мислили така. Не правете кръчмарски сметки без кръчмаря. 1:1 определено е по-добър резултат за ман.утд , обаче реал има футболисти, които могат да наваксат този пасив, но понякога топката просто не влиза във вратата. Така че, абсолютно нищо не е ясно, докато не свърши и втория мач, защото мача си е троен, както и да го погледнеш, може да свърши 3:0 , 0:0 , 1:3 , 2:1 и прочее.
14.02.2013 17:38
точно така прав си,на какви ли не мачове сме ставали свидетели,сега на реванша просто всичко е вазможно
14.02.2013 16:09
Кагава цял мач спеше ,незнайно защо го пуснаха на терена.... Все едно Юнайтед играеше с човек по - малко колкото пъти го изведат толкова пъти споглежда само топката и как му я отнемат ....
14.02.2013 16:26
И какво излиза,че реал не можа да победи слабия юнайтед,а някой техни фенове имат претенции.
14.02.2013 16:12
не само кагава,и руни не се видя
14.02.2013 15:56
Да, бяхме по-затворения отбор ама все пак сме гости на Бернабеу, нормално? Головите положения бяха 25-15, демек разликата не е чак толкова огромна, при 15 създадени възможности за гол, не може да се говори за "окопаване". Да не говорим, че по-чистите положения бяха за нас... Греда на Перси, след това направи много голям пропуск сам с/у вратаря дето не нацели топката добре. Уелбек можеше 2 гола да вкара... Гигс при една ситуация ако беше бил веднага, а не беше тръгнал да си наглася топката на левия крак... поредната чиста възможност. Да не говорим за фала на Варан, който за мен е нарисуван и гаврата с корнера на края.. това можеше да е потенциален гол.
14.02.2013 16:11
не нападайте толкова много ВАРАН, 19,20 годишно момче без ОПИТ в великите мачове. и на сичкото отгоре играе централен зашитник кадето падат наи здраво битките,разбирам да беше направил нещо грубо,не е нападателче като неймар да си жунглира топката на преде ,такаче му се прощава
14.02.2013 15:47
повечето си нямате и напредстава за какви тактики и надигравания става дума между двама велики мозаци в футбола ,трагнали сте да мислите вместо тях нещо,и щом те казват че нещо е така ,значи е така
14.02.2013 15:26
Mного яко тука всички разбирачи как бъркат предоставянето на инициативата със слабост.
Реално Юнайтед имаха повече чисти голови положение от "натискащият" Реал...
14.02.2013 15:25
За мен "грешника" е Диего Лопез , но това е колективна игра така , че всички са виновни .
14.02.2013 16:19
При гола , когато остави топката да отиде в корнер , иначе се представи добре , доволен съм не мога да каже друго лошо нещо за него .
14.02.2013 15:42
Какъв грешник бе та той ви спаси от загубата :Д
14.02.2013 15:22
Докато Барса ги натискаш извинявам се
14.02.2013 15:26
А помниш ли колко чисти голови положеният имаха барса,колко греди удряха?И юнайтед изобщо не играч толкова защитно,владеенето на топката,и въобще цялата статистика го доказва.
14.02.2013 15:11
Първото полувреме Реал стояха много по-добре от нас на терена, а защитата ни беше трагична, все пак успяхме да вкараме, а най-любопитното бе невероятната игра на Уелбек и голът му, през второто полувреме се поотпуснахме и създадохме повече положения и трябва да съжаляваме най-вече за ситуацията, в която РВП можеше да вкара, но Алонсо изчисти от голлинията, публиката беше в огромен плюс за Реал, от друга страна домакините можеха да направят обрата, но пропуските на Роналдо, Йозил, Коентрао, Ди Мария и великолепните спасявания на Де Хеа ни отърваха, това може би беше най-добрият му мач откакто е в Юнайтед. Очаквам вторият мач на Олд Трафорд да използваме всичките си козове, да надиграем Реал и да излезем крайни победители! *beer**cup*
14.02.2013 14:58
На Олд Трафорд Реал ще бъде жестоко разбит!!! *tongue*
14.02.2013 14:31
Фен съм на Юнайтед и на Реал, НО ! ....Видях какви всъщност са Реал или по -точно част от тях .. тотално съм разочарован главно от Рамос много ми падна в очите *smile* Ще очаквам на тятъра на мечтите червените да им натрият носовете на тези ! !!!
14.02.2013 13:22
Бензема и Игуаин мноо зле ае по скоро да взимат Кавани или Фалкао ,че ми късат нервите тия двамата почти всеки мач
14.02.2013 13:18
Според мен Рамос не е грешника.Грешника е Диего лопес.
14.02.2013 12:50
Реал направо ги смаза ман. само дето завършиха 1-1
14.02.2013 17:46
освен йозил, и ди мария също много пъти навлизаше с левачката от крилото но не сполучи
14.02.2013 15:21
МЮ излезнаха с Перси, Кагава, Рууни и Уелбек това са четирима от 5-тимата им нападатели *wink* В 80 минута разликата в пасовете беше околко 10 в полза на РМ те ви предоставиха топката но вие не знаехте какво да я правите на няколко пъти Йозил можеше да вкара но той подаваше *wink* Определено играхте по-добре но чак да биете с 3-4 гола е смешно да не говорим МЮ какви положение изпуснаха можеха дори да ви бият *wink* Вие направихте повече атаки но на Олд Трафорд нали се сещаш че и МЮ ще атакуват много а те са доста ефективни когато е нужно *wink*
14.02.2013 15:10
Аз съм ядосан защото можехме да ги бием с 3,4 гола, Ман.в Англия бият смешните отборчета,но като се изпраят срещу грандовете от Европа ядът сопата,шрек не го чух през целия мач.
14.02.2013 14:30
Да бе да бе :Д Само дето ти може да си радостен че завършихте 1-1 а не паднахте накрая :Д
14.02.2013 12:48
Абе жалки фенчета на Юнайтед с болни мозъци,признайте че бяхте надиграни и газени по целия терен.Какво се кефите стиснали равния резултат,защото на Олд Трафорд ви трябва победа или поне да задържите 0:0..Според мен Реал Мадрид са много силни и на контра атака и вкарат ли ви 1 гол ще видим как ще обръщате мача! Кефете се сега на равния,но всичко ще се реши във втория мач. Също впечатление ми направи,че при всяко падане на земята футболисите на Манчестър гледаха жално към съдията като се едно се молеха за фал,но това не ви е Англия където съдиите ви бутат от всякаде.
14.02.2013 12:42
Руни грам не игра този мач ако Руни се впише в реванша ще стана добър мач
14.02.2013 13:45
прав си,руни не барна топка наистина
14.02.2013 12:39
Пални глупости говорите . Както Реал така и Манчо можеха да бият да Реал натискаха повече но и Манчо имаха хапеха лошо положенията на Перси бяха много по чисти от всички на Реал . Така че реваншите са за това , аз мисля че Манчо изиграха мача почти перфектно тактически нямат халфова линия която да противодеиства на Реал . Чакани интересен реванш искаше ми се да бъде 2:2 или 1:2 за още по интересен реванш
14.02.2013 12:39
Получи се хубав мач! И да кажа на по долните експерти че Юнайтед заслужи хикса! Борихме се докрай Вратаря ни беше на ниво + това недейте така ние също имахме доста положения, не ния а те имаха късмет че Ван Перси нямаше ден 2 положения испусна! Но не рева като вас! Продължавайте да мразите MANCHESTER UNITED и да ги подценявате! Това само ни прави по силни!
14.02.2013 12:35
Значи Юнйатед са трагични защото са били надиграни от Реал така ли !? :Д:Д:Д Че я ми посочете колко отбора в света в момента са отивали на Бернабеу и са надигравали Реал?! Аз освен Барса и донякъде Байерн миналата година не се сещам много други! Това е топка! Всичко може да стане! И 2та отбора изтърваха много! Нашите положения, които изтървахме бяха по-скоро от липса на концентрацния! На Реал изпуснатите положения бяха заради отличните изяви на Де Хеа в мача!
14.02.2013 21:42
Като знаеш толкова много..гледай реванша.. И след мача 100% съм сигурен че ще мълчиш като п...а... Юнайтед доказа че могат и то в бернабеу! На трафорд реал ще са мишки .. След мача ми пиши ще чакам!!
14.02.2013 16:42
Ми отпаднахме. Но за сметка на това когато ние стигнахме за 4 години 3 финала и то съвсем скоро вие се борихте по групите и по 1/8 финалите със зъби и нокти! Па и като стигнахет 1/2 финала кво?! Яко ли е?! Нали и вие получихте тоя, който и ние получихме! Специалисте! Ще се видим на Театъра! Дай боже пак да ни надиграете а резултата го оставете на нас! Ние сме тези дето играем за резултат с грозната си игра!
14.02.2013 16:38
Ние стигнахме полуфинал а вие къде стигнахте бе специалист???
14.02.2013 15:41
Те Реал от вашите коментари не съм видял да НЕ надиграят някой последнте 10 години пък все отпадат от тая ШЛ! Вие и Барса надигравате всеки мач и пак ви бият. Байерн сте надиграли - биха ви. Ливърпул преди време си спомням пак се приказваше как сте ги надиграли - биха ви 4 на 0! Нас надиграхте снощи - пак не ни бихте! Ми ако това значи думата надиграване силно се надявам Юнайтед всеки мач да играят грозно, да ги надиграват и да ги бият като шкембе у довар, но накрая да си тръгваме с победи!! Щото и вие последно време се мислите за богове покрай умрялата Ла Лига ама като ви дойде някой по-силен отбор и резултата е на лице!! Миналата година стигнахте 1/2 финал след като преодоляхте ГРАНДОВЕТЕ на световния футбол ЦСКА Москва и Апоел!! Дойде ви Байерн, който от както се помня където ви хване там ви оставя, заедно с Ювентус и всичко приключи!! Не искам да се заяждам със свестните фенове на отбора, но тъпанари като оня СМД и РеалМафиа да ми обесняват как едва ли не снощи не сме играли с топката пък резултата е 1:1 няма да го бъде!
14.02.2013 15:19
Забавен си *smile*,то затова сте на 16т. зад барса,щото надигравате другите отбори *smile*.
14.02.2013 15:13
Байерн надиграли Реал на Бернабеу??? Това че Реал смазаха Байерн и единствено късмета спаси баварците е истината *wink* Все едно да кажеш че Челси надигра Барселона на Ноу Камп или Байерн на финала.......
14.02.2013 12:01
Да в облаците за това Дехея има 8 спасявания,защото са в облаците *wink* Стига говорихте глупости гледайте реално! Реал заслужаваше да победи,но изпусна доста. Ман.Ю също изпусна! Реванша ще е уникален и учаквам голово равенство 2-2 *wink*
14.02.2013 11:43
Мн са но няма смисъл да говорим а доколкото положенията няма как да има 100% положения като имаш в предвид че всички 11 играча се бяха наредили в наказателното си поле.
14.02.2013 11:51
Пич... мен ако питаш очаквай Байерн, не коментирай където нети е мястото. Гледай си Арсенал и се надявай за доброто на отбора ти, тук нети е мястото *wink*
14.02.2013 11:33
Само едно ще ти кажа което никога няма да постигнете НЕПОБЕДИМИТЕ.
14.02.2013 11:37
Ами то май само с това можеш да се похвалиш като се замисли човек.
14.02.2013 10:56
Колкото и отрицателни да ми давате на коментарите фактите говорят Реал Мадрид заслужаваше да победи с разлика но елате и чуйте един испанец колкото и да обича даден отбор ако не е заслужил победата ако не е заслужил равенството, винаги ще каже ние не заслужавамe това равенство или тази победа нo късмета беше на наша страна не таи злоба както сме ние българите мн ни е злобата никога не признаваме макар да знаем че е така сигурен съм че 90% от феновете на Юнайтед никога няма да признаят че бяха надиграни и че заслужаваха да загубят злобата е голяма.
14.02.2013 14:37
екстра съм и да точно така вървеше мача. С пропоски за двата отбора, но реалната прогноза и резултат бе Х-а *wink*
14.02.2013 14:17
този мач е бил X ти май нещо не си добре
14.02.2013 14:16
А ако на Варан му бяха вдигнали картона,като последен в отбрана,какви щяха да са показателите?
14.02.2013 13:55
реал нищо не заслужаваха! Да имаха повече атаки, ама като няма кой да ги реализира е така. Юнайтед имаха много по-малко атаки обаче бяха ДОСТА по-опасни. Така, че, ако ще разсъждавате така Юнайтед трябваше да бият. За хората, които им е ясна тази игра и не гледат само статистиката ще се съгласят, че този мач си беше Х
14.02.2013 12:01
Много странно разсъждение - като изложа факти - съм против Юнайтед, така ли? Напротив, все ми е тая кой ще продължи от двата отбора, но бях писал преди мача, че Юнайтед имат предимство, защото са домакини във втората среща. *smile* Няма за какво да мразя Юнайтед по простата причина, че са ми безразличен отбор, както и Реал. *smile* Не ме грабват с играта си, не ми доставят удоволствие да ги гледам. *smile* И мога веднага да ти кажа за две положения на Коентрао - едно в първото и едно във второто полувреме, където Де Хея изби с крак. *smile* Търсиш под вола теле, както се казва. *smile*
14.02.2013 11:55
А ти как искаш да е ? Да ги водим във всички показатели ли? Все пак Реал са домакаини... Имат някви удари от 60 метра и ги пращат в облаците и това ми се брои за положение после...
14.02.2013 11:48
мухахахахаха..... ебати вица.. вие гледайте как ще се представите срещу Байерн, да не отнесете някоя тройка кебапчета
14.02.2013 11:36
Да ок и аз видях статистиката... кво доказва тя, като помислиш, че мача беше на Бернабеу невиждам огромна разлика, за да кажеш, че било късмет... като капак на цялата тая статистика невидях някакви 100% положения за Реал, ти видя ли? Не казвам , че в момента Ман. Юнайтед са нещо много, в никакъв случай, но и от реал не видях нещо особено... И в ммента защитаваш Реал, заради омразата си към Юнайтед, така че наистина няма какво да коментираме повече.
14.02.2013 11:29
Кои постижения пич? Светни ме... То на крива ракета космоса й е крив нали знаеш... *wink*
14.02.2013 11:26
Нз дали Арсенал е смешен но ако си човек би се засрамил кaтo знаеш мафиотския си отбор със купените победи Как бихте Ливърпул Челси Арсенал със измислени червени картони и помощи от съди така всеки отбор може да е на 1 място поне като се знаете мълчете Арсенал може да е смешен но никога няма да стигнете техните постижения ако ще и ония по 2 дъвки да дъвче мафи смешни .
14.02.2013 11:22
Владеене на топката - 55 % на 45% ; удари във вратата 11 - 6 ; удари извън вратата 11 - 5 ; ъглови удари 12 - 8, Да, Реал играха по-добре! Да, заслужаваха да спечелят и да, късмета спаси Юнайтед. *smile* Няма какво да коментираме повече според мен. *smile*
14.02.2013 11:17
А Арсенал защо се меси тук? Аз си гледам играта спокоен бъди, но такиви необективни, породени от злоба, коментари да си ги пази за него вместо да плюе.
14.02.2013 11:12
Не намесвай Арсенал в тая схема.. *smile* Ние се представяме по-добре на Бернабеу от вас. *smile* Гледайте си играта и стига закачки. *smile*
14.02.2013 11:10
Абе пич ти как е виждаш тая работа? Аз съм фен на Юнайтед и да признавам Реал бяха по- добри, но замисли се колко отбора могат да си позволят да идат на Бернабеу и да се надиграват с Реал? Другото което е Реал натискаха много, но замисли се кой имаше по- чистите положения от одвата отбора??? Разбирам, че мразиш Юнайтед, но дали твоя смешен Арсенал щеше да се представи по- добре в Мадрид?
14.02.2013 10:39
Преди този мач, мислех че точно Рамос ще бъде слабото звено на Реал, дори се надявах че ще има повече голове през него, някои може да мисли че Рамос е добър за централен защитник, но моето мнение е доста различно, той става за бек, но не и за централен защитник, жалко че не се възползваха от този факт малко повече. Въпреки че каквото и да си говорим Еванс също е слабо звено в Юнайтед, въобще защитата е плачевна, въпреки че е малко по силна от тази на Реал. Според мен в този двубой имаше следните силни и слаби страни: Реал по слаба защитна линия от Юнайтед, по силна средна линия поради наличните по добри играчи като индивидуалности(казвам като индивидуалности защото сетете се колко много далечни изстрели направиха, защо ли не си подаваха в наказателното?), и по слабо нападение, надявам се че не мислите че Роналдо е нападател, и че Бензема е по-добър от Перси, да не говорим че Юнайтед излязоха с трима нападатели в тази среща, като на върха имаше по един от тях, а другите се включваха в средната линия(затова и бяха Юнайтед по слаби в средата). Моето лично мнение е че Съра рискува този мач, за разлика от двата загубени финала срещу Барселона, когато направи тотални грешки в тактиката си. Интересно е на какво ще наблегнат двата отбора в реванша, моето лично мнение е че Юнайтед има по голяма резервна скамейка с възможности, като са играли с каквито се сетите схеми на игра и играчите са се въртели къде ли не по позиции на терена, докато Реал имат по малко такива тактически възможности и вероятно ще играят по подобен начин, което Съра го и очаква. Така че от тактическа гледна точка давам предимство на Съра, вероятно ще започне с подобен състав на този, като в процеса на мача тактиката му ще придобие убийствен замисъл, на който Моу ще трябва да отговори, вероятно в защитен план, те се познават и може би няма да е супер невероятна изненада, но знае ли човек. Иначе очаквам прекалено агресивни първи минути, като се надявам да няма червени картони, като там слагам играчи като Джоунс, Скоулс, Видич, Еванс и Рууни, а от отбора на Реал- Пепе, Рамос и Роналдо. Ще видим какво ще стане, до сега прогнозите не се оправдаха че Реал ще спечелят едва ли не с лекота, а как ли ще се почувства Роналдо на Олд Трафорд, като у дома или като в не обрано лозе?
14.02.2013 10:34
Нз но Юнайтед вкара напълно незаслужен гол Юнайтед заслужаваха да получа поне 4 гола но късмета беше на тяхна страна надиграни бяха от Мадрид но нямаха късмет Мадрид да отбележи 2 гол даже накрая вратаря на Юнайтед се чудеше как да спасява положенията на Мадрид със ръце или с крака отбора който заслужаваше победата и то с разлика е Реал Мадрид.
14.02.2013 17:48
ти мача гледа ли го? Юнайтед не седяха само в наказателното си поле *wink*
14.02.2013 17:11
Еми да така е *wink*
14.02.2013 17:06
Когато е Челси е автобус, а когато са Юнайтед е съхраняване на резултат и игра тактически... ахахахахаха
14.02.2013 15:22
Брато срещу големите отбори винаги се играе така,това не може да е оправданието,нали разбираш.Юнайтед бяха доста слабички,а реал не се възползва.Не ги оправдавай с това че противника е играл с 11 в защита.
14.02.2013 15:19
добре защо не си зададеш въпроса защо Реал нямаха 100% голови положения отговора е- докато Реал натискаха Юнайтед се струпват 11 човека около своето наказателно поле така и ЦСКА ще изкара х Юнайтед направиха подобно защитаване както миналата година Haправи Челси Срещу Барса целия отбор стояха в собственото си наказателно докато Бърка ги натискат яко та и на Юнайтед работата същата мн ште помнят Юнайтед йозил как ги въртеше даже свят им се завиваше всеки говори каквото му изнася .
14.02.2013 15:09
Надиграни?реал бяха хаотични,атаките им бяха предсказуеми,без острота..Нямаха чисти голови положения,отправиха няколко удара от далеч.На какво основание твърдиш,че юнайтед са заслужавали да получат 4-ри гола?Перси имаше 100% голово положение,нещо което реал нямаха,равенството си беше заслужено.И двата отбора не показаха нищо специално,мача като цяло не отговори на очакванията.
14.02.2013 11:14
То не късмета ,а за пореден път показахме как се съхранява резултат и как се играе тактически.
14.02.2013 10:15
Пак много ракия сте пили.