Венгер: Това момче може да стане най-добрият в света (видео)

19:55
Венгер: Това момче може да стане най-добрият в света (видео)
Мениджърът на Арсенал Арсен Венгер се изказа ласкаво за Джак Уилшър. Полузащитникът направи страхотен мач за Англия срещу Бразилия, а Венгер е недоволен, че Джак бе на терена през всичките 90 минути.

"Очаквах да изиграе само част от двубоя в сряда. Уилшър обаче не бе сменен, защото е страхотен футболист и е много ценен. Трябва обаче да внимаваме с преизползването му", заяви специалистът.

"Джак има желание непрекъснато да се развива, притежава огромна страст към играта", продължи Венгер.

"В момента Уилшър е фантастичен играч, ако продължи да се развива, един ден може да стане най-добрият в света", коментира мениджърът на топчиите.

Това ли е следващият номер 1 в света на футбола?


Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

overdrive
09.02.2013 12:46

Уинър мерси че все пак ми изтрихте всички коментари освен първите. Все пак в правилника ви май триете коментарите, които:
- Ви засягат лично (като този)
-Коментар изцяло на латиница
-Постване на линкове в коментарите
-Смислени коментари, които не ви изнасят, заради факта че сте пристрастни и е ясно кои отбори подкрепяте и кои не харесвате ..

alexandart
09.02.2013 11:39

Ем за най-добрия не се знае, но един от най-добрите със сигурност.

livarpul4evar
09.02.2013 11:36

Френският педофил на Арсеанал явно за пореден път е прекалил с домашното вино. Ментилшър щял да бъде най-добрия в света ? хахахаха смееееех. тоа бяга на страни и скача на долу.

GunnerTillDie
09.02.2013 12:24

Еми няма да е Хендерсън или Шелви , я ....

TS26
09.02.2013 10:23

В английския футбол се появиха много добри таланти в последните 1-2 години и в скоро време очаквам това да си каже своето . В халфовата линия имаме Уилшър , Клевърли , Шелви , Хендо , Ливърмор . В атака Заха , Уелбек , Окслейд , Стъридж , Уолкът . В защита Уолкър , Смоулинг . Въобще в близките няколко години очаквам Англия да се превърне в истинско страшилище !!!!!*thumb_up*

tonisport
09.02.2013 10:45

Бате не се излагай!

catalan
09.02.2013 09:57

Като стане номер 1 ми се обадете.


09.02.2013 10:43

Значи до 2 години.Ако няма контузии ще е най-добрия халф със сигурност.Още преди 2 години като игра срещу Барса не показа никакъв страх от Шави и Иниеста и игра невероятно.

tonisport
09.02.2013 09:37

Фен съм на испанския футбол,но от Клевърли и Уйлшър много повече ме радва Уйлшър ,но да стане номер 1 в света е преувеличено.

vlatkyn
09.02.2013 00:34

Клевърли в кой мач игра , че не си го спомням ?

Rafael_da_Silva
09.02.2013 00:30

Феновете на Манчестър Юнайтед, айде кажете си, че Уилшър е по-добър от Клевърли, че ми омръзна да чета караници и глупости! А и дори и наистина Джак да е по-добър (според повечето фенове на Арсенал), сравнете другите играчи на двата отбора: ВИДИЧ > Вермален, КАГАВА > Касорла, ВАН ПЕРСИ >>> Жиру, РУУНИ > Подолски, ЧИЧАРИТО > Жиру, ФЪРДИНАНД > Кошчиелни/Мертезакер, РАФАЕЛ > = Саня, НАНИ >>>>> Жервиньо, ВАЛЕНСИЯ > Уолкот !!!

Highbury
09.02.2013 00:27

160 КОМЕНТАРА КАТО ВИДЯХ И ми стана ясно колко Хейтване е паднало ! Даже не си направих труда да ги преглеждам мога да кажа, че да Джак има потенциал да стане велик !!!!

Rafael_da_Silva
09.02.2013 00:20

Какво спорите кой е по-добър? Мога да ви изброя с какво Клевърли превъзхожда Уилшър и с какво Джак превъзхожда Том! Другото е, че единия играе с ляв крак, а другия с десен и стиловете им на игра са различни! Мисля, че изчерпах темата!

korektor
09.02.2013 00:25

аз и с нито един от 2та немога да ритам това ме прави по добър от 2мата ли :Д зада приключи спор трябва фатки да дадеш а не да каже той е по добър ,но и тоий е по добър ..

RAFKATA
09.02.2013 00:13

Много талант,класа и др.неща показва Уилшър.Той ще стане един от най -добрите в света .В мача АНГЛИЯ БРАЗИЛИЯ той беше основата в състава на Англия.Ако го нямаше там Англия щяха да загубят .

spain_lydaka
09.02.2013 00:04

Уникално виждане върху играта, уникална техника, уникален нюх... УНИКАЛЕН ИГРАЧ !!! Определено има потенциал да стане един от най-добрите в света *smile*

LM10_BARCA
08.02.2013 22:57

E Венгер къде забравяш брадчеда на 10 бе *lol**evil*

CreationKiller
08.02.2013 22:37

Джак Уилшър,Том Клеверли,Чембърлейн,Стърлинг,Фил Джоунс,Смолинг - това са бъдещето на Англия.Мое мнение! Дано не съм изпуснал някого, което е много вероятно да съм направил.

CreationKiller
08.02.2013 23:51

За Хендо мисля,че трябва да се види още нещо.Последните му мачове много ме кефи как играе.

GunnerTillDie
08.02.2013 22:45

Уолкът е колко Клевърли оО Защо да не спада към младите .

persie1992
08.02.2013 22:40

Добави и Гибс, Хендерсън, Уолкът (не е чак толкова млад, ама спада май към младите..)

ceco26
08.02.2013 22:04

дам, Джак и Тио за мен са най-добрите в изграждащият млад се нацинален отбор на Англия, а и в Арсенал са много важни /споменавам и Тио, защото за мен заигра и той много добре и това си личи/

Pechenqgata
08.02.2013 21:49

Уникален талант наистина и се надявам искрено да остане верен на Арсенал!

GunnerTillDie
08.02.2013 21:27

Много време отделих на тези спорове . Айде със здраве .

DenisBergkamp
08.02.2013 21:22

Толкова глупости сте изписали, че ми стига за година напред!

ryangiggs1000
08.02.2013 21:19

Като каза Юнайтед в мача тоя сезон,той какво направи?Лесно е да си голям играч в отбор без амбиции и без конкуренция на поста...

GunnerTillDie
08.02.2013 21:25

Кагава дойде този сезон , а Андерсон се разигра този сезон същото е и за Клевърли . Флетчър не е толкова добър като за Юнайтед иначе за останалите съм съгласен , но то кой остава ? Карик и Скоулс единствено .

truered
08.02.2013 21:22

Въобще даже не ни е проблема халфовата линия - Карик, Скоулс, Клевърли, Андерсон, Кагава, Флетчър. Не виждам и един слаб играч, не виждам един, който да е подобен на другите - РАЗНООБРАЗИЕ.

GunnerTillDie
08.02.2013 21:21

Не , че нещо , но от както следя Арсенал ( 97ма ) винаги в халфовата ни линия е имало само стойностни играчи и винаги е имало конкуренция , а този сезон по нищо не отстъва докато при вас напоследък халфовата Ви линия точно е проблема .

Strraxo
08.02.2013 21:19

До коментар [@comment 1282632] от [@user GunnerTillDie]:

Не просто аз направих комплимент на Джак и ония миндил почна се заяжда .. Нямаше да стане това ако не ми беше казал кво намесваш Том

GunnerTillDie
08.02.2013 21:18

Том Инс , Заха , Чембърлейн , Уолкът и Ленон са бъдещите крила на Англия за момента , а и тримата са невероятни на тази позиция .

Alexandar_97
08.02.2013 21:17

Онзи ден гледах отборите на Англия и Швеция по 21 и ми направи впечетление този Том Инс ,които вкара и 2 гола обаче много ми хареса как играе начина по които се движи беше уникален много добър определено има бъдеще в националния а по темата Уилшър е много по талантлив от тоя Клевърли

dqmvolceto
08.02.2013 21:13

Не след един мач на Англия в който Клевърли съсипа всички играчи на другия отбор тогава и Рай Ходжън каза че той е бъдещето а и Клевърли не си е чупил крака влезнаха му стил Сколси и му навехнаха глезена затова сложиха ботуш после се върна рано и пак му съдадсе проблем глезена!

GunnerTillDie
08.02.2013 21:14

В мача със Сан Марино ? :Д

zerocgti
08.02.2013 21:12

Ей, тия Арсеналните мноо на нож, братче! Ше речеш след две и половина години няма да са го продали на нас Уилшърчо..

truered
08.02.2013 21:21

Перси избра Юнайтед, той можеше да отиде и във Сити, и във Ювентус. Венгер го държа, защото той не искаше да ходи другаде, а самият Венгер не искаше да го пуска в Юнайтед и то разбираемо защо. Той сам каза, че е решил да отиде в Юнайтед, защото са сплотен отбор и не иска да играе за пари във Сити, където му предлагаха 300 000 на седмица. А по въпроса със Уилшър, не мисля, че ще го продадат, той им е бъдещ капитан, сам каза, че никога няма да напусне. Точно затова го харесвам толкова.

GunnerTillDie
08.02.2013 21:13

Един играч Ви продадахме и си помислихте , че ще вземите който си пойскате ... Перси дойде при вас единствено защото нямаше оферти от друг отбор в края на прозореца , а не знам защо Венгер го държеше толкова време явно се е надявал да размисли . Ама само провокирате хората , а после се изкарвате жертви ...

underborg80
08.02.2013 21:07

К'во сте се разпи6тулили тука за толкова безсмислена тема .... Да сравнява6 Джаки със Смолинг е все едно да сравнява6 Фалкао с Божинов... Безсмислено е ! Фенчетата на Манафчестър да си гледат отбора ,че ако и тоя път Сити ви настигнат САФ ще вземе да гушне букета.

ryangiggs1000
08.02.2013 21:11

Остави борбата за трофеи на отбори,които могат да я водят.

truered
08.02.2013 21:10

Първо - сравняват се Клевърли и Уилшър. Второ , въобще не е такава разликата, каквато ти си мислиш, че е. Трето - не обижда отбора (камоли и Фъргюсън), а си гледай Арсенал, защото е по - добре да се бориш до край за титлата от колкото да се бориш за топ 4

SuperSizee
08.02.2013 21:04

Независимо за кой отбор играе, това момче за мене е почти напълно завършен футболист. Вземе ли дългите пасове от своя кумир Джерард, то той със сигурност ще бъде топ 3 на най - добрите халфове.

dqmvolceto
08.02.2013 21:02

Абе за вас феновете на Арсенал и Вермаелен е по -класен от Евънс ама не е така!

GunnerTillDie
08.02.2013 21:06

За този сезон спор няма , но като цяло до сега .... Няма да коментирам , че пак ще тръгнат едни спорове ...

truered
08.02.2013 21:04

Изнервящ заради факта, че казва нещо което не сте казали, но иначе е прав, че Еванс в момента е един от най - добрите във ВЛ

GunnerTillDie
08.02.2013 21:03

Е , после кажете , че не е прост и не ма нерви само ......

ryangiggs1000
08.02.2013 20:59

В кой мач срещу Барса е бил играч на мача?Този където не свириха 100000% дузпа на Меси или другия,където Арсенал нямаха точен удар? За Фабрето бяха същите лафовете,а какво стана?

TooClosee
08.02.2013 21:43

Изчакай няколко години.

Strraxo
08.02.2013 21:14

Поне ни бият на финал поне имаме Шампионска лига и поне имаме титли

GunnerTillDie
08.02.2013 21:11

Е , не ТИ ЧЕТЕШ ЛИ КАКВО ПИША , БЕ ИЛИ САМО ИСКАШ ДА СЕ ЗАЯЖДАШ ?! Кой ти говори кой продължи или какво стана във втория мач ?!? Аз му говоря за първия мач , а оня за к'во тръгнал да ми говори ... Ще каже човек , че вас не Ва биха 2 финала подред като се срещнахте ...

ryangiggs1000
08.02.2013 21:09

Изял ги викаш?И кой продължи напред?Точно Шави и Иниеста,които втория мач бяха с повече точни подавания от целия отбор на Арсенал,та същите тези едвам влизат в тройката за "Златна топка",а ваш Уилшър щял да я спечели?Както казах по-рано тоя филм сме го гледали.

truered
08.02.2013 21:03

За "Фабрето" бяха такива лафовете и той наистина си беше един от най - добрите, естествено е да отиде в Барса като е израстнал там. В случая Уилшър и Клевърли са от школите на Юнайтед и Арсенал, и си обичат клубовете.

GunnerTillDie
08.02.2013 21:01

100%-ва дузпа ?! Кога за бога е станало това ?!? Разбирам да беше казал за гола който отмениха заради засада ама тая дузпа от де я измисли ... Иначе точно в мача на Емирейтс Уилшър ИЗЯДЕ Шави и Иниеста .

truered
08.02.2013 20:56

На Уилшър ролята е да отнема топката, да спира атаките и да гради играта.
П.С. Стига сте се обединявали срещу всички фенове на Юнайтед, това че дама са казали нещо не означава, че всички го мислят.

blue9
08.02.2013 20:55

Абе фенчетата на Юнайтед защо не вземат да млъкнат. Не винаги вашето е най-доброто!!! Всичките сте един дол дренки. Клевърли това, Клевърли онова. Всички тука, фенове на Арсенал и не само, казват, че Дшак е по-добър от двамата, вие продължавате да си спорите. Самият факт, че легендите на Англия/Лампард и Джерард/ са го казали трябва да ви накара да млъкнете.

GunnerTillDie
08.02.2013 21:06

Да , Шийрър казва , че и Юнайтед и Англия губят от отсъствието на Клевърли , ако не бъркам когато си счупи крака . За това ли говориш ?

dqmvolceto
08.02.2013 20:59

А факта че Алан Ширър който е смятан за най великия да каже че Клевърли е човека!

truered
08.02.2013 20:53

Стига сте се товарили бе.. Напълно различни играчи, никаква база за сравнение. Единият е дефанзивен, борбен, разбивач, а другият е плеймейкър, човекът през когото минава топката при изнасяне от защитата до халфовата линия и чак до атаката. За мен Клевърли наистина направи голям напредък, но Уилшър има по - голям потенциал.

TooClosee
08.02.2013 21:40

Еееее, Кажи им го! *beer*

GunnerTillDie
08.02.2013 20:55

Само да кажа , че Уилшър отдавна не го играе като деф. халф . PEACE !

Johan_Cruyff_14
08.02.2013 20:41

,,В момента Уилшър е фантастичен играч, ако продължи да се развива, един ден може да стане най-добрият в света"
*lol**lol**lol*

Juan_Mata10
09.02.2013 13:41

Аре молч ти се недей се обажда,при условие,че и двете ШЛ дето спечелихте бяхте брутално подпряни и двата пъти

Johan_Cruyff_14
08.02.2013 23:19

Е малко е неуместно да сравняваш човек станал за пръв път треньор преди 6 месеца и такъв с 29 годишен опит(За Венгер и Тито става дума).

TheoWalcott14
08.02.2013 23:15

е Венгер да е анонимник неми се вярва , със сигурност е по-добър трениор от тоя тито ама все тая ... За Гууардиола за мен той е може би най-добрия тренъор за последните 3-4 години .Това ,че някои казват ами той има играчи и зареди това нещатата му се нареждат е да ама и Моуринъо и Бенитес имат играчи ма немогат да направят един свястен отбор .

Johan_Cruyff_14
08.02.2013 23:03

Глупости. При последния сезон на Рийкард бяхме трагични, а Пеп подмени половината състав. Ако беше отишъл в Челси, щяхте да кажете, че там имал много пари. Няма угодия... Колкото и да му завиждат анонимниците като Венгер, Пеп Гуардиола е единственият треньор печелил 6 трофея за една година. Останалото са приказки.

GunnerTillDie
08.02.2013 22:45

Нали ти е ясно , че и аз да отида и аз ще ги спечеля тези трофеи с Барселона която беше ? Сега ще го видим колко струва в Байерн ама пак се отърва мишката отиде при отбор пълен с играчи , а бе смешен е ... И в Барса наследи готов отбор и в Байерн същата работа .

Johan_Cruyff_14
08.02.2013 22:27

Никой, но ми се вижда смешно въпросният индивид да иронизира Гуардиола, та му показах как стоят фактите.

stani2001
08.02.2013 22:23

кои е казал че е велик *wink* ве ходи си гледай смарса

Johan_Cruyff_14
08.02.2013 22:14

Той самият анонимник Уилшър едва ли вярва в това, така че за какво повдигане на самочуствие говорим... П.С. ,,великия"Венгер - 11 трофея с Арсенал за 17 години. Пеп Гуардила - 14 трофея с Барса за 4 години.

chelsea_fannn
08.02.2013 21:34

Не се занимавай с този бавняр *wink* , иначе Уилшър е страшен !

GunnerTillDie
08.02.2013 21:26

Той не се изхвърля , а прави опит да му повдигне самочуствието .... Помня още "великия" треньор Гуардиола какво се изцепи за Уилшър и какво направи после на "Емирейтс" .

Johan_Cruyff_14
08.02.2013 21:23

Нямаше нужда да се изхвърля чак с най-добрия, можеше да каже ,,един от най-добрите", макар че и там може да се поспори.

GunnerTillDie
08.02.2013 20:47

Вие пък сте много смешни ... Искате да му каже " Дори ида се развива няма шанс да стане най-добрия " ?!?! Много ама много си зле съвсем често ти говоря .

dqmvolceto
08.02.2013 20:45

Вица на деня нали!

HB1
08.02.2013 20:38

тия с тоя уилшир се побъркахаааа

GunnerTillDie
08.02.2013 20:35

До коментар [@comment 1282556] от [@user extol]:

"Клевърли е много ама много по-добър от Джак ето това вече е пристрастие и реалност"

Наблягам над думата " реалност " . Иначе някакъв Страхо го е написал .

Strraxo
08.02.2013 20:52

Е кво аз ли съм виновен че казах че и двамата са добри и са бъдещето на Англия аз праа комплимент а ония разбирач ми се прави на интересен

extol
08.02.2013 20:44

"Точно , само Вие си знаете , че Клевърли е по-добър от Уилшър ... Ама Вие сте големи капацитети тука всички - СМЯХ ." Това ти е коментар адресиран до мен. Айде сега намери къде съм казал и една дума, която да е различна от това, което казваш и ти? На мен ми казваш "вие си знаете" при положение, че 12 пъти казах, че няма място за сравнение между двамата. А ти знаеш ли от къде почна цялата патаклама? От този коментар на Страхо " В Уилшър и Клевърли има адски много талант дано да станат най-добрите халфове в света..." И веднага някакъв ревностен фен на Арсенал започва да сипе жупел как това било статия за Уилшър, бля-бля-бля.... Надявам се сега проумя кой/кои фен/ове започнаха цялото това недоразумение....

GunnerTillDie
08.02.2013 20:39

Е , аз говорех на него , а не като цяло за всички фенове на Юнайтед . Обяснявам му как стоят нещата и извендъж се нахвърляте . Никъде не съм казал , че Клевърли не е добър , но просто за момента е с една класа под Уилшър .

extol
08.02.2013 20:38

Това е един от 10 фенове на Юнайтед и това прави "вие феновете на Юнайтед", така ли? Ти от днес ли си тук, та не знаеш какъв му е случая на тоя Страхо? Та той си мисли, че Валенсия е най-добрия играч.... Говорите си каквото ви изнася...

GunnerTillDie
08.02.2013 20:33

До коментар [@comment 1282550] от [@user hifonic]:

Юнайтед и класна халфова линия ?!? Я , по-добре ти си тегли ножа ...

drogba_fen_91
08.02.2013 20:33

Ей начи п*срахте се с тоя Уилшър... Добър е ама вие направо Господ го изкарахте...

TheoWalcott14
08.02.2013 20:33

До коментар [@comment 1282550] от [@user hifonic]:

как да няма конкуренция бе цепеняк прост , тоя Росицки , Диаби ,Касорла , Рамзи какви са ?? 20 класа играчи или ?

GunnerTillDie
08.02.2013 20:33

Вижте сега . Клевърли си е талант , ок . Но в момента е много зад Уилшър . Пак Ви казвам прочети какво каза Иниеста или Шави за Уилшър след мачовече с Барселона . А кога "умния" ще се изправи срещу класни съперници и няма да оцвети гащичките ?

TheoWalcott14
08.02.2013 20:28

До коментар [@comment 1282531] от [@user dqmvolceto]:

да и единия води отбора си напред ,а другия неможе да бъде титуляр да неговорим даже ,че е и по възрастен

TheoWalcott14
08.02.2013 20:39

да и после сравни и техниката им *smile*

dqmvolceto
08.02.2013 20:38

Клевърли ще бъде титуляр помни му думите то затова и не игра 90 минути за Англия просто Фърги иска основнитени играчи да са починали добре прреди мача на Сантяго Бернабеу!

dqmvolceto
08.02.2013 20:37

Виж физиката на Шави и Иниеста и на Швайни и Мартинес

GunnerTillDie
08.02.2013 20:36

Нали ти е ясно , че на Сантяго Бернабеу Клевърли няма и да мръдне от пейката ?!

TheoWalcott14
08.02.2013 20:35

Помни кфо си казал *smile* те шави и иниеста неможа да го смачкат така ,че не се безпокои

persie1992
08.02.2013 20:33

Уилшър не е ли титуляр бе, мозък? Та Джак смаза Шави и Иниеста, няма се справи с Швайни и Мартинес?

dqmvolceto
08.02.2013 20:32

Клевърли всеки мач е титуляр заедно с Карик а това че е по -възрастен няма значение както се казва има можещи и неможещи а на Сантяго Бернабеу Клевс ще покаже какво е класа за разлика от вашия Уилшър който поне за мен ще бъде смачкан от Бастиан Швайнщангер и Хави Мартинес!

GunnerTillDie
08.02.2013 20:27

От всичко нагоре Уилшър е и с 3 години по-млад от "всевишния" Клевърли който до 21 години се луташе под наем в отборите от Чемпиъншип и Уигън . Уилшър в момента е на 21 прави си сметката ...

dqmvolceto
08.02.2013 20:34

Клевърли беше под наем защото не се контизваше като вашия дет една контузия 9 месеца лекува и неможахне да го пратите защото не искат контузени!

Strraxo
08.02.2013 20:27

До коментар [@comment 1282539] от [@user GunnerTillDie]:

Ама то се гледа и трофейте приятел така че до тук темата спира.

extol
08.02.2013 20:27

Абе тука всеки си пише к'вото му изнася без да гледа какво му пишат другите.
Айде прегледайте всички коментари и вижте колко човека точно казаха, че Клевърли бил по-класен от Уилшър? Вие малоумни ли сте или просто такава ви изнася?
КОЛКО ЧОВЕКА, изключвам тоя дяволчето, ви казаха, че Том е по-добър от Джак?
Айде вижда и го пейстнете тука да ми покажете?
Малоумна челяд!!!!

extol
08.02.2013 20:35

То с коне с капаци дори не се разговаря. 10 пъти им повторих, че Уилшър очеизвадно е по-класен, те пак си хранят Клевърли. После ние сме го били намесвали...

adr
08.02.2013 20:31

Факт. Въпроса е, че повечето фенове на Арсенал изкарват Клевърли едва ли не СЛАБ и как нямал място в националния... по-безумно нещо не съм чел. Да, Уилшър е най-големия английски талант в момента и дори да е по-добър, какво от това? Клевърли-Уилшър трябва да играят заедно в националния, това е. точка.

GunnerTillDie
08.02.2013 20:29

Точно , само Вие си знаете , че Клевърли е по-добър от Уилшър ... Ама Вие сте големи капацитети тука всички - СМЯХ .

GunnerTillDie
08.02.2013 20:24

До коментар [@comment 1282531] от [@user dqmvolceto]:

Поредния "капацитет" от феновете на Юнайтед ... Клевърли ли се бори за титлата , бе момченце ?! Всичко зад нападателя в Юнайтед ( с 1-2 изключения ) в този сезон са с второстепенна роля за спечелването на титлата . И все пак защо ВСИЧКИ говорят ( Лампард , Джерард , Ходжсън и компания ) как Уилшър е БЪДЕЩЕТО на Англия , а не Клевърли ?!

persie1992
08.02.2013 20:28

То ако беше така виж колко много хора хвалят Уилшър - Джерард, Лампардм Рууни, Уолкът и всички медии в Англия. Да не забравя и Тиери Анри

dqmvolceto
08.02.2013 20:26

А я да споменем какво каза Алън Ширър преди време няма Лампард няма Джерард и Клевърли е истината той е бъдещето!

persie1992
08.02.2013 20:23

До коментар [@comment 1282531] от [@user dqmvolceto]:

Уоу, какво е това пристрастие? Джак всеки мач играе така, видяхме го клевърли каква отговорност пое. А е на 24 мисля?

Jay_Jay_Okocha
08.02.2013 20:20

Само не знам защо винаги феновете на Юнайтед казват на черното бяло.Абе просто си го кажете, че в момента Уилшър е най-големия талант в Англия и това е.Толкова ли е трудно. Такъв беше и Руни когато дойде в Манчестър и именно с хъса си за победа спечели фенове (включително и мен нищо, че мразя Юнайтед). Сега когато хората виждат новата звезда на Англия, само защото е в Арсенал дай да споменем че и Клевърли бил добър.Никой не го интересува за Клевърли, Иска ли ви се или не новата звезда в национала ще е от Арснеал още дълги години, а Клевърлито си го дайте под наем да се пообиграе още малко!

acmilan396
08.02.2013 20:15

Всички сте БОКЛУЦИ! Извинявам се почти всички!

Strraxo
08.02.2013 20:13

До коментар [@comment 1282511] от [@user overdrive]:

Да Перси стана герой на Юнайтед кара ни толкова много пъти да му се радваме кара ни и да плачем няма такъв играч

adr
08.02.2013 20:11

Хендерсън? Ама вие сериозно ли? *scared*

dqmvolceto
08.02.2013 20:24

абе момче кой играе за пари Клевс е наша юноша и повярвай ми като дойде време Уилшър да отиде в голям отбор Барса Юнайтед Реал Клевърли ще си остане закован в Юнайтед защото това момче обича Юнайтед виж ми профилната снимка там е едно 9 - 10 годишно момче което обича отбора си!

Strraxo
08.02.2013 20:22

Сити ни размазаха да не го отричам но с 6;1 мисля че 8;2 е доста по-унизително

persie1992
08.02.2013 20:21

Много забавно. Бихте ни с 8-2 срещу играчи като Джуру и Фримпонг (нищо против него но беше много млад). Айде като ги има Мертезакер Вермаелен Артета Уилшър Касорла Подолски Жиру да ни биете с 8-2? Или то помниш и Сити кво ви направиха ?

GunnerTillDie
08.02.2013 20:21

Еми , честно да ти кажа Хендерсън е поне една класа над Клевърли . Хендърсън има зад гърба си 3 сезона в ПЛ , а Клевърли е под наем постоянно . А за сравнение между Уилшър и Клевърли няма просто смисал . Единия играе със сърцето си и се раздава на 100% , а другия играе за парите . Защо в мача с Бразилия ( примерно ) НИКОЙ не говори за Клевърли ?! Всички говорят за Уилшър , Лампард или Джерард понеже Клевърли е в сянката и на тримата за момента . А и както каза един пич , когато Клевърли излезе срещу Барселона и изоре терена с Шави и Иниеста може да ми се обадиш .

Strraxo
08.02.2013 20:18

Незнам аз помня само 8:2..

adr
08.02.2013 20:18

Е Точно това момче е талантливо, ама да ми слагат Хендерсън и думата "талант" в едно изречение или да го изкарват по-добър от Клевърли е светотатство.

persie1992
08.02.2013 20:15

А не е ли? Помниш ли как се подигра с великия Евра преди година?

Strraxo
08.02.2013 20:14

Мани ги тия , за тях Охладе е добър..

TheoWalcott14
08.02.2013 20:14

тука съм сагласен

paunQ
08.02.2013 20:07

Strraxo, глупак смотан, писна ми да ти чета навсякъде простотиите! Когато има статия за Клевърли, тогава ще намесиш ли и Уилшър? Като нямаш интересно мнение, по-добре не си хаби копчетата на клавиатурата. *smile*

aa2
08.02.2013 20:07

Каквото и да спорите фактите са си факти - Арсенал за момента предлага едни от най-добрите млади англичани - Уолкът(не толкова млад, но все пак), Уилшър и Гибс.Другите такива кои са?Клевърли(който според мен не е чак толкова специален) и Стърлинг, някой да се сеща за друг млад и наистина качествен англичанин, който в бъдеще може да бъде звездата на Англия?Не разбирам защо ви е яд, че точно Арсенал за момента предлага най-добрия англичанин, може би защото всички ви е яд, че Арсенал сам си гради звездите?

Premierleague9
08.02.2013 22:19

Том Инс, Заха, Чембърлейн, Фил Джоунс, дори Смолинг ако щеш...

scouser_pool
08.02.2013 20:16

Уилшър и Уолкът наистина са може би най-добрите млади англичани , Стърлинг още не може да се прецени как ще се развие , Клевърли е добър , но е под нивото на Уилшър , според мен Стъридж може да стане също голяма звезда , в Челси не блестеше главно заради лакомиите си , но го гледам в Ливърпул и ми се вижда доста добър!Ама като цяло Англия трудно ще направят нещо значимо в близките 10 години каквито и таланти да произведат!

aa2
08.02.2013 20:10

Да, забравих за Чембърлейн.Дженкинсън все още не е показал нищо забележително и затова не го слагам в графата ''бъдещи звезди на Англия''.Хендерсън също с нищо не впечатлява в Пуул.

persie1992
08.02.2013 20:09

Окслейд-Чембърлейн, защо не и Дженкинсън и Хендерсън?

Notlike
08.02.2013 20:03

Уилшър е бъдещият лидер на Англия, просто това момче го има вродено. А иначе Клевърли първо да задмине Хендерсън, който е доста пред него, пък чак тогава да го мисли. А който не вярва, нека види статистиката на двамата. За мен Уилшър и Хендо са най-перспективните момчета на халфовата линия на англичаните занапред. Не го казвам, защото съм фен на Ливърпул, а защото съм гледал доста мачове и смело мога да твърдя това. Другият, който е страшно работоспособен, е Джеймс Милнър, който е на 27, но има още поне 5 години футбол на високо ниво - 2 световни и 1 европейско.

Strraxo
08.02.2013 20:01

Вашите са най-добри за това сте на това дередже топ 4 тази година и в сънъщата ви няма да го има.

Rafael_da_Silva
09.02.2013 00:35

Ленън е крило! Не могат да се сравняват той и Уилшър, просто защото играят на различни позиции!

ryangiggs1000
08.02.2013 23:00

Уолкът крило,ама вие сами не си вярвате май...нали изви ръцете на ръководството да го пускат централен нападател?

red_army_10
08.02.2013 22:46

Мани, мани, фенчетата на Юнайтед видят ли статия, в която се споменава талантът на друг футболист и веднага почват да лаят... Клевърли това, Клевърли онова. Това момче бе пълен анонимник в мача срещу Бразилия. Джак направи дузпа и въпреки това пак бе МоМ. Сами си правете изводите. Да не говорим и че Франки и Стиви Джи го гласят за бъдещата топ звезда на Англия, вие пак си намесвате Клевърли-та и други такива. Един пич го каза по-надолу "Когато Уилшър бе играч на мача с/у Барселона, Клевърли беше под наем в Лестър.". И моля ви не обиждайте Окса и Тио. Алекс бе титулярно дясно крило на Евро 2012, за сметка на онова пиле Ленън. Уолкът има 18 гола и 11 асистенции този сезон, а и крило на всичкото отгоре. Така че малко уважение към Уилшър, защото нито Хендерсън, нито Клевърли, нито Ленън и другите анонимници могат да се сравняват с Джак. (нищо лично към феновете на Юнайтед и Пуул)

Premierleague9
08.02.2013 22:17

Хаха да, с това се утешавайте*lol*. То заради съдийте сме с 9 точки преднина хаха *lol* Само да те светна ,че тоя сезон сме повече ощетявани отколкото подпирани (ако следиш Юнайтед ще знаеш ,че това е така). Ние не сме виновни ,че нямате титла от 7-8 години и падате от Брадфорд :Д И за това където ги сравнявате в бъдеще Клевърли ще печели трофеи, а Уилшър само ще гледа.*lol*

Strraxo
08.02.2013 20:10

Да *smile* Тоя сезон колко точки ни зеха съдията е виновен

persie1992
08.02.2013 20:09

То и титлата без съдията е невъзможна, нали?

aa2
08.02.2013 20:09

Особено Рууни...той направи ви тегли напред!В момента Перси е играч-отбор за вас, другия е Чичарито, който влиза и ви решава мачовете.Карик не мога да го коментирам, защото честно казано не следя Юнайтед(просто не са ми интересни, нищо лично)!

Strraxo
08.02.2013 20:07

Важното е да си забавен *smile* Той топ 4 не става само с шеги ..

Strraxo
08.02.2013 20:06

РвП, Рууни , Карик ни бутат този сезон.. Миналия сезон Рууни и Валенсиа така че .

persie1992
08.02.2013 20:06

Е че Хауърд Уеб не е ли англичанин?

aa2
08.02.2013 20:05

Вас пък щото англичанин ви бута напред и затова...За момента холандец и мексиканец ви бутат, другото при вас е пълнеж.Забравих и уелсецът, който години наред си ви носи на гърба си!

extol
08.02.2013 19:59

Най-добрия англичанин в света със сигурност! Има много хлебец, банички и козуначета да изяде докато може да се впише дори в графата с най-добрите в света.
Дано, харесвам го.

dzhalev_71
08.02.2013 19:58

Моля кретените от Гейчестър да си замълчат, защото когато Джак беше на 19 спечели наградата за най-добър млад играч във Висшата лига, а по същото време скъпоценния ви Клевърли се подвизаваше в Лига 1 с Уотфорд. За сравнение и дума не може да става. Като не ви изнася факта, че Джак е милион пъти по-добър от Клевчо по-добре подминете статията вместо да пишете простотии.

extol
08.02.2013 20:02

То щото в Юнайтед само милион пъти по-лоши играчи взимат от Уилшър и Том по някаква случайност е попаднал там. Смешен си с това ти изказване. Нямало кой да забележи Клевърли... боже, боже... Дори и Уилшър да е по-добър от Том, това не го прави по-лош футболист от колкото е, пристрастни смешници!

Jay_Jay_Okocha
08.02.2013 19:57

Уилшър- Клевърли ?? Не виждам никаква допирна точка за сравнение.Ако Клевърли не играеше за Юнайтед никой няма да го забележи дори, а Уилшър със страстта кояти показва няма как да остане незабелязан къде и да е. *smile* Лично мнение може би малко пристрастно но според мен е така *smile*

wilsherebeast
08.02.2013 19:57

Когато Уилшър бе играч на мача с/у Барселона, Клевърли беше под наем в Лестър.

El_Fenomeno_9
08.02.2013 20:06

май този коментар изчерпва темата за сравнението между Уилшър и Клевърли , не съм фен на английския футбол , дори го мразя , защото самото понятие английски футбол е доста спорно , при положение , че Висшата лига се крепи изцяло на чуждестранните си звезди , но Уилшър е може би единствения светъл лъч в цялата пасмина , наречена Английски национален отбор !!!

persie1992
08.02.2013 19:58

Е това е коментара! Евала!

Deadly_teams
08.02.2013 19:53

Много ми харесва как играе Уилшър дано се развие, много сърцат играч, смятам че благодарение на него Арсенал играят по-добре.(лично мнение).

Strraxo
08.02.2013 19:38

В Уилшър и Клевърли има адски много талант дано да станат най-добрите халфове в света...

degea97_
09.02.2013 04:11

Във Клевърли и Уилшър виждам новите Лампард и Джерард за Англия !

Strraxo
08.02.2013 19:57

Опитах се да съм мил но явно не става с теб *smile* Клевърли е много ама много по-добър от Джак ето това вече е пристрастие и реалност *wink*

Juventus333
08.02.2013 19:51

Не съм казал, че Джаки не е голям талант, не ме разбирайте погрешно. Просто и двамата са много добри и само времето и това да играят без контузии ще покажат дали наистина тези думи са били правилни. *smile*

persie1992
08.02.2013 19:49

[@link https://www.facebook.com/photo.php?fbid=484967284894171&set=a.213689035355332.52043.213516528705916&type=1&theater]

Juventus333
08.02.2013 19:46

Защо да вади пристрастие ? Като е точно така. *smile*

overdrive
08.02.2013 19:45

Голямо пристрастие просто!! Статията е за Уилшър, който още докато беше на 16 го имаха за една от бъдещите надежди на Трите лъва. Клевърли е много добър, но докато Лампард и Стиви не се пенсионират, той няма място в титулярния състав на Англия ..

persie1992
08.02.2013 19:35

Лично в Англия хората възлагат големи надежди към него заради таланта и сърцатата игра. Не виждам някой в близките 2 години да превземе халфовата линия Джерард - Уилшър - Лампард. Клевърли има още доста хляб да яде докато го достигне!

adr
08.02.2013 20:10

Може и да си прав, все пак е на 23 и аз му го пожелавам да играе дълго време както в момента, но просто ме съмнява.

TheoWalcott14
08.02.2013 20:06

удари се в някой ръб ! Уолкът преди този сезон може да не е вкарвал много голове , но сигурно 80 % от головете който вкарваше РВП бяха след негови асистенции , ако става за въпрос при него развитието те първа започва . Дори и миналия сезон когато небеше най-добрия за него пак беше едно от крилата с най-много асистенции в ВЛ ,а и вкара няколко много важни гола *smile*

persie1992
08.02.2013 20:01

Не съм съгласен. За около 1100 минути Тио има 18 гола и около 12 асистенции за Арсенал до сега.

adr
08.02.2013 19:59

Е? Уолкът преди тоя сезон с нищо не блестеше, засега прави много добър сезон, ама за мене тва е някво моментно явление което бързо ще отшуми.. :Д. Стъридж е копие на Уелбек, ама с подобрен мерник пред противниковите врати..

Juventus333
08.02.2013 19:57

С това изказване обиди футбола......

TheoWalcott14
08.02.2013 19:55

Пича разбира много от футбол за това така мисли *wink* ахахгасф

persie1992
08.02.2013 19:54

Франк Лампард си е Франк Лампард. Уолкът и Стъридж били втора класа футболисти? Е това само фен на МЮ може да го каже.

adr
08.02.2013 19:53

Лампард е на 34, кви близки 2 години.. бъдещето е Клевърли-Уилшър в халфовата линия и Джерард/Карик зад тях, въпреки, че и те не са първа младост. В Защита също има много стабилни хора, жалко че в атака имат само един Рууни. Уолкът,Ленън,Уелбек,Стъридж, все втора класа футболисти.