Клубовете в Европа против сливането на Шампионска лига и Лига Европа

15:08
Клубовете в Европа против сливането на Шампионска лига и Лига Европа
Европейската футболни клубове, членове в асоциацията ЕКА, застанаха срещу предложението на президента на УЕФА Мишел Платини за кардинални промени в Шампионската лига.

Според проучване, 92 процента от членуващите отбори са против елиминирането на Лига Европа и разширяването на Шампионската лига.

"Резултатите от това проучване сочат, че европейските клубове са доволни от настоящия формат на турнирите Шампионска лига и Лига Европа", лаконичен беше президентът на ЕКА и на германския гранд Байерн Мюнхен Карл-Хайнц Румениге.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

BlackSea
23.01.2013 22:03

Ами 15-20 год. дискриминация водят до слаби източноевропейски клубове вече не е по силите на Стяуа,Цървена звезда да достигнат до осминафинал ,четвъртфинал ..... това е по силите на новобогаташите Челси,Ман сити страни с по 3 или 4 отбора в турнира - 26-28 западноевропейски отбора.На нас ни е нужна East Champions League *wink* на мен лично отбори като Левски -Галата ,Стяуа-Партизан , Спарта Прага-Динамо Киев ми би било по интересно да гледам вместо всяка година Барса-Ман сити , Ман Юнайтед -Юве .................................................................................................*sick*

TotalOverdose
23.01.2013 19:09

Тоя тъп французин всичко иска да опорочи , както направиха с Златната топка с тва сливане, стана най измислената и нагласена награда ,сега иска и най интересния турнир Шампионска Лига да развали.... ВЪН СМЕШНИКА ПЛАТИНИ!!!!!!

Barsabg
23.01.2013 18:25

Да,направо да слеем английското и испанското първенство или А група да играе в Ла Лига .... що не ... (иронизирам)

fut_prof
23.01.2013 18:25

Преди години имаше 3 европейски турнира и така беше най-добре, но тъпите измишльотини на УЕФА объркаха цялата футболна игра.Аз не съм съгласен от дадена страна да играят по 4 отбора в Шампионската Лига и не съм съгласен с това да играят отбори заели 5-7 място в Купата на Лигата.
Както и искам да се възтанови КНК , който си бе много добър турнир.Тъй като и до ден днешен в много европейски страни Купата на страната е значима титла, но тук парите в футбола доведоха до това положение , че едва ли не бил нерентабилен и прочее. Ами да за Мам Сити и подобни отбори , които получават пари от нейде си е наистина нерентабилен, защото не успяват да си вземат обратно прекаленото много вложени пари, които не са необходими обезателно да се влагат, тук тази теза я доказват друго отбори.
И смятам също че формата на Купата на Уефа в която участие вземаха класиралите се на 2-4 място бе много добра.
И подържам мнението че само и изрично първенците от всички европейски страни би следвало да вземат участие в турнира на КЕШ, т.е. тук искам също да се върне старата схема.
Като цяло съм за връщане на 3-те стари и с по над 30 г. сполучливи схеми в европейските клубни турнири.*beer*

ryangiggs1000
23.01.2013 18:15

Аз съм за сливането,по този начин "групи на смъртта" няма да има и вместо удоволствието да наблюдаваме Галатасарай Малага и прочие ще гледаме Челси Сити и т.н(моля без хейт,абсурдно е да сравнявате футбола на заводските отбори с тези на турчалята и другия бивш заводски).Връщането на КнК също е добър вариант,но тогава вече мачовете ще станат наистина много и ще стане разминаване на приоритети(втория отбор в КнК и каквото стане+тотално заебаване на вътрешните купи)

ryangiggs1000
23.01.2013 18:34

Това,което ти искаш няма значение в случая(някакъв коментар за Галата все пак?).Платини има една цел-шефското място на ФИФА и ще преобърне всяко първенство отбор по отбор за да го получи,без групи на смъртта значи без Апоеловци Стяуи и подобни отборчета,които да му крадат милионите от ТВ права,за Платини основната цел на ШЛ е ПАРИ,жалко за тези,които не я виждат.Франсето има съвсем ясни представи за бъдещето,а те са унищожаване на "провинциалния" футбол(страните от бившето СССР,освен ако нямат бивш член на КГБ за президент) и центриране на всичките далавери около топ5 на Европа,като има дербита Реал-Юнайтед Юве-Милан и прочие на 1/4 финал ще си поема милиардите във УЕФА и от там конфедерацията ще си вдигне още повече акциите пред Блатер,а оттам е ясно на следващите избори франсето е президент и след 20 години ще има Мондиал на луната.Фенските желания и тези на клубовете са без значение,с огромните пари от ТВ приходи,спокойно ще могат да платят на ритнитопковците да играят и по 100 мача на сезон.Не знам,какво разбирате тук от макро икономика,но цялата идея на това са пари,Платини не е на печалба ако Пуул Наполи и прочие си обиграват вторите отбори в ЛЕ,мачлетата(защото те са си такива) на Пуул с Анжи са били гледани от по-малко хора отколкото последния им мач с Норич-изводи?Кой гледа Клуж-Спартак Прага?Никой,както и никой няма да гледа Галата-Малага,при положение,че като алтернатива са Челси-Сити(примерно).

catalan
23.01.2013 18:21

Малага кво не им хареса бе хейтър ? Хората завършват първи в групата като мачкат Милан, кво да им гледаме на Сити като не могат да преминат едни ГРУПИ ? Челси в група на смъртта ли бяха ? Които е слаб на 1/8 няма да играе, сега е перфектен турнира.

madridistaaaaaa
23.01.2013 18:14

Всички са против , това е пъна глупост на кой тъпак може да му е хрумнала ?

likata
23.01.2013 18:01

В Шампионската лига трябва да участват отбори който са шампиони на страните си,а не 2 и 3 от страни с по висок коефицент.Страните с по висок коефициент да имат отбори в Лига Европа.Да възстановят КНК да играят там само носителите на купи на страните и това е.

Bayern85_
26.01.2013 23:25

Брато ти виждаш ли какви глупости пишеш?ако турнира беше като едно време,знаеш ли кои отбори нямаше да играят миналата година?Барса,юнайтед,байерн,милан,и кой ще гледаме?Лудогорец ли?мура и тем подобни отборчета *smile*.Интереса ще е само към отборите в 4-те водещи първенства,как го смяташ това?Ще им награден фонд като в лига европа.

davidvilla19
23.01.2013 17:39

целта е да се увеличи броя на отборите като нордселанд, оцелул, левски, партизан, хапоел, дебрецен и т.н, което означава разнообразна и масова публика. особено ако тези отбори се класират на по нататъшен етап в шл футболът в дадена страна ще се популяризира повече. но все пак си имаме традиции да гледаме фантастични мачове още от груповата фаза. така, че нито ще стане много лошо, нито хубаво, само ще е по-различно с риск да изгубим традиционния ШЛ дух! (когато нещо работи, не го бърникай)

catalan
23.01.2013 17:32

Много ясно ,че против сливането ... сега си е перфектен формата.

_ManUtd_
23.01.2013 17:05

няма как да стане, защото първо ще има много мачове и ще бъде още по натоварена програмата за големите отбори, които не отпадат в началото и не се лъжете за интрига, някой хора, наистина стават изненади, но те са рядкост и това само ще развали качеството на футбола малките отбори ще са само отзад големите ще нападат и ще гледаме тренировки, в момента разделението е добро в лига европа има отбори, които са на ниво на шампионска лига, но те са малко *smile*

kris_666
23.01.2013 16:39

Против сливането! Това ще е пълна глупост! *smile*

IvailoIlkov
23.01.2013 15:45

От УЕФА да не би да нямат пари за два турнира ,че искат да ги сливат *smile*

blue4ever
23.01.2013 15:40

Турнирите не трябва да се обединяват, щото в тоя турнир от 64 отбора (поне толкова се говореше, че ще са) ще господстват само МанЮ, Барса, Реал, Байерн и може би италианските грандове и Челси..

ivanrealmadrid1
23.01.2013 15:43

така е , то целта е да има по-малко боксови круши , а 64 отбора .....

ryangiggs1000
23.01.2013 15:39

Щото в момента и в ЛЕ и в ШЛ е бъкано с отбори от бившия СССР(това наричаме ние малки отбори нали?) има няколко мастодона в европейския футбол и всички им знаете имената,и с цял свят да направят лига все същия чеп.

ivanrealmadrid1
23.01.2013 15:24

в момента шл си е перфектна , не виждам какъв е смисъла

Neill_88
23.01.2013 15:23

И аз съм против. Така дори и бг отбор ще се класира без проблем, а ги знаем тукашните колко стават.

jimidim
23.01.2013 18:57

Един + от мен...Сега е немислимо отбори като Динамо Киев,или Цървена ззвезда да се доберат до полу-финали,камо ли да спе4елят ШЛ.

jimidim
23.01.2013 18:55

Място под слънцето трябва да има еднакво както за носителя на ШЛ,така и за отпадналите в първи кръг.,като си спе4елиш титлата в съответната държава,си си спе4елил и правото да си там.А ако ти се падне Динамо или Дюделанж,още по-добре.Пари се дават за самото класиране дори..колкото и да са малко.И с всеки преминат кръг,те се увели4ават пропорционално.За по-малките отбори,тези пари са жизнено важни за съществуването им.Затова и борбата във всяко първенство е за квотите в Европа.Ако не ме лъже паметта,за класирането си в групите на ШЛ Левски прибра над 7 мил. евро.Това,за стандартите в БГ са много пари.

ryangiggs1000
23.01.2013 16:16

А преди време,когато тотални анонимници одупваха грандовете?Не беше ли по-добре?Сега всичко е порно.

Neill_88
23.01.2013 16:12

Ооо, аз не съм против бг отборите да играят в групите. Но, ако като ще играят, да са си го заслужили, а не само защото са отстранили Динамо Тирана,да си помислят, че са най-големите и да се забият в някоя чалготека и после да падат с по 5-6 на 0.

extol
23.01.2013 16:08

Какви премии бе? Видя се Левски като направиха онзи подвиг с класирането колко премии взеха за точки. Добре че беше цигането Огнянов да има поне едно голче. Нали се сещаш, че ако се промени структурата и формата на лигата, то тогава и премиите няма да същите, които се дават в момента за ШЛ. Той не ти го казва от гледна точка на "Нека на Вуте да му е зле", а че смисълът е нулев масово малки отборчета да играят с Реал, Барса и т.н. Духът на ШЛ е да се гледат мега-сблъсъци, а не Люцерн - Барса!

jimidim
23.01.2013 15:57

Елементарно мислене,от елементарен.."Не е важно на мен да ми е добре,важно е на Вуте да му е зле"..Типи4но мислене на Българин..И какво му е лошото да има БГ отбори..Нима,премиите от тези турнири трябва да е само за богопомазаните ли.Имаш ли представа,4е от подобни премии десетки отбори издържат юношеските си формации.Прекалено много лаладжии има в този сайт..

Deco_Sneijder
23.01.2013 15:15

И аз съм твърдо против...така по-малките клубове няма да имат никъв,ама никъв шанс за изява *sad*