10 от Барса убиха Челси в 93-а минута

23:40
10 от Барса убиха Челси в 93-а минута
Отборът на  Барселона се класира за финала на Шампионската лига в Рим след като постигна равенство 1:1 срещу Челси на стадион "Стамфорд Бридж". В герой за каталунците се превърна Андрес Иниеста, който отбеляза изравнително попадение за гостите в 93-а минута.

Първият двубой, игран на "Камп Ноу", завърши без отбелязан гол - 0:0, а тази вечер двата тима възобновиха спора в Лондон. Първото попадение в срещата бе дело на Майкъл Есиен, който откри резултата след страхотно воле от около 25 метра в 9-а минута. Въпреки че Барселона владееше повече топката, каталунците така и не успяха да стигнат до чисто голово положение през първите 45 минути. Домакините имаха възможност да удвоят резултата в тяхна полза още през първата част, но Джон Тери и Дидие Дрогба пропуснаха изгодни положения. В състава на Барселона отсъстваше френският нападател Тиери Анри, който не попадна в групата заради контузия.

През второто полувреме събитията на терена не се промениха. Барселона задържаше повече топката, а съставът на Челси се бе прибрал в собственото си наказателно поле и изчакваше удобен момент за контраатака. В 54-а минута Дидие Дрогба бе изведен на чиста позиция от Никола Анелка, но ударът на африканския нападател бе спасен от Виктор Валдес. Гостите от Барселона останаха и с човек по-малко в 66-а минута, когато Ерик Абидал видя червения картон, за нарушение срещу откъсващия се срещу Валдес Никола Анелка. "Сините" претендираха и на три пъти за единадесет метров наказателен удар за падания в наказателното поле на Анелка и Дрогба, и игра с ръка на Жерад Пике, но главният арбитър Том Хенинг Йовребо от Норвегия остана безмълвен. В добавеното време на срещата, след грешка на Майкъл Есиен, топката попадна в Лионел Меси. Аржентинският талант извади кълбото на границата на пеналта, където Андрес Иниеста с техничен фалцов удар не остави никакви шансове на Петър Чех. В 96-а минута Михаел Балак от отбора на Челси претендираше за дузпа, след като изстрелът му от воле се отби в ръката на Самуел Ето\'о, но съдията отново не уважи претенциите на домакините. След края на срещата "сините" изразиха остро протеста си към главния арбитър Том Хенинг Йовребо, като най-активен бе смененият поради контузия Дидие Дрогба.

Челси - Барселона - 1:1
1:0 - Майкъл Есиен - 9 мин
1:1 - Андрес Иниеста - 93 мин

Съставите на двата отбора:
Челси: Петър Чех, Ашли Коул, Джон Тери, Алекс, Жосе Босингва, Майкъл Есиен, Франк Лампард, Михаел Балак, Флоран Малуда, Никола Анелка, Дидие Дрогба (Белети \'70)
Резерви: Иларио, Иванович, Ди Санто, Джон Оби Микел, Калу, Белети, Мансиен

Барселона: Виктор Валдес, Ерик Абидал, Жерард Пике, Яя Туре, Дани Алвеш, Серхио Бускетц (Боян Къркич \'86), Андрес Иниеста (Силвиньо \'96), Шави Ернандес, Сейду Кейта, Лионел Меси, Самуел Ето\'о
Резерви: Пинто, Касерес, Гудьонсен, Боян Къркич, Силвиньо, Хлеб, Педро

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

vladura307
08.05.2009 16:48

Точно така трябваше да стане !!! Много по добре е да гледаме Барса с/у Манчестър , Челси са мишки нестават какво правят затварят се не могат да стигнат до топката и играят само на контра атаки. Съдията се излигави наказа барса с червен картон въпреки че нямаше такъв.А вие фенове на челси мърморите че нямало дузпи как да има на съдията му стана супер тъпо с тоз картон. Но важното е че Барса са на ФИНАЛ *smile*

ruskiq_vt
08.05.2009 14:56

според мен тоя мач бее нагласен .. просто уефа неискаше за втора поредна година 2 английски отбора да са на финал .. и това беше причината тапия съдия да не даде дуспа *joking* *wink* *stop*

chanev92
08.05.2009 12:35

stavrev, не съм съгласен за играта на Милан. Най-лесно е да кажеш първия италиански отбор, който ти дойде на ум. А защо италианците играят такъв футбол, можеш да разбереш от историята на Торино. Порови се в нета, мисля че имаше статия и в спортал наскоро. Поздрави!

barcata_
08.05.2009 12:27

радвам се че ги прецакахме така както те преди години когато ни биха 4-2 а 4 гол бе за отменяне поради факта че играч на челси хваща виктор валдес за раката и по този начин му попречи да хване топката която в случая влезе и стана 4-2 и те ни отстраниха такаче си го върнахме даже и по болезнено *devil* *smile* *wink*

Evoto
08.05.2009 10:09

Имаше 2 чисти 100% дузпи, те Барса играха баскетбол, а ония гологлавия помияр нищо, прави с на невидял!

Kockarafcb
07.05.2009 22:48

Абе тия Лондонски котенца да не мялкат толкова много имаха шансовете си не ги вкараха пак и с такива като дрогба и анелка които са учили актиорско маисторство не могат да се сардят на садяата цял мач за дуспа играха и имаше една при което нормално е да нея отсъди зареди червения картон... важното е че вие ще плачите а БАРСА ще ликува.... и при такава ситуация водиш в резултата и си с човек повече и изкарваш нападател за защитник КОМИЧНО.... VISCA EL BARCELONA Красавицата победи звяра

Vratarchety
07.05.2009 22:17

Честита победа на всички от Барса и дано да спечелят срещу Манчестър. Аз съм фен на Арсенал ,но с тая слаба игра *sick*

sasho_kg
07.05.2009 21:51

абе да ви кажа честно исках до някаде Барса да бие ама също така мисля че поне една от дуспите за Челси тряаше да буде свирена (Когато Пике одари с ръка ) Ама както и да е дано Барса да смажат Ман утд

bamberman007
07.05.2009 21:50

аве хора забелязах ,че всички фенове на ливърпул не си гледат смешното отборченце не струващо и лев,а гледат да се правят на интересни.Като ви вкарахме 7 гола в два мача трябва да гледате земята смешници такива и ШЛ не спечелихте и висшата лига няма да спечелите а пък ние поне може да вземем някакъв трофей този сезон *joking*

stavrev
07.05.2009 21:46

Вижте какво ще ви кажа , деца малки:Визирам повечето от изказалите се.Фен съм на Барселона.Ако погледнем реално на нещата то те са такива: можеха да се свирят всичките дузпи за Челси , но те не се свириха , защото бяха спорни освен една ръката на Пикет когато анелка искаше да го финтира.Това навежда мисълта към следното: или рефера не става за нищо или е корумпиран и е заложил на Барса. Да и аз смятам че Барселона имаха късмет в този мач и също така в 93мин. събудих блока, но аз искам да гледам техничен футбол, а не като едно време през 70-80 години когато повечето от вас не са били замислени даже.Да се играе с 11 човека в защита едно до друго и само на контаатака.Запитайте се -Кой от двата отбоа играе по-красив футбол? Дори дядовците от Милан играят по красиво от Челси

leomesi
07.05.2009 21:22

BUBOLE4O_ME4O от ника ти разбирам че си между 8-12 години

onzzy
07.05.2009 20:48

е поне хидинг разбра как са се чувствали испанците срещу неговата ю.корея на световното

BUBOLE4O_ME4O
07.05.2009 20:02

Още ли дъвчете тук и си чешете езиците? Финалистите са ясни. Успокойте се вече. Много грозно съдийство! На финала обаче съдията ще се замисли преди да помага така на барселона в последните 10-15 минути... *wink*

leomesi
07.05.2009 20:00

www.as.com това не е ли мадридски сайт ? *erm*

leomesi
07.05.2009 19:57

ceco_pl
Спри менажерските симулатори

ceco_pl
07.05.2009 19:54

Петте дузпи за Челси неотсъдени от съдията със снимки и коментар може да видите тук
www.as.com

ceco_pl
07.05.2009 19:52

Витрина на мача!!!!
Великия и неповторим Барселона с невероятно атакуващата игра има 9 удара по посока на вратата, от които 1 в очертанията /гола на Иниеста/
Челси със защитната си и грозна игра също има 9 удара по посока на вратата, от които 4 в очертанията.
Барселона са владеели топката 79 % времето а Челси 21 %.
И сега, изключително важния факт!!!!
Челси са контролирали 57 % от и терена за целия мач а Барса 43%
Излиза че "великите" Барса са си подавали топката в тяхното поле и са създали 1-ЕДНО реално голово положение.
Има много коментари, че герой на мача не е Иниеста а Виктор Валдес!!!

bobolino
07.05.2009 19:44

Не се карайте.Още първия мач Челси трябваше да получат 3 червени картона.Колкото до дузпите които само слепите видяха имаше и игра на защитник от Челси в полето си,но съдиата си затвори очичките.Айде лека на всички и умната.Гледайте преди да коментирате *thumb_up*

AviMC
07.05.2009 18:31

След като претендираш,че отбора ти играе най-красивия,най-качествения и най- атакуващия футбол-трябва да създаваш положения пред противниковата врата,да отбелязваш голове и да не допускаш по възможност.Независимо дали съперника ти играе с 4,5 или 10 човека в защита.Барселона/които визирам с текста по-горе/не успяха да направят това!Единственото което можеха ,е да си подават топката и нищо повече!Челси разчитаха на контра-атаки,било то 3,5 или 7 на брой.Създадоха си ги,но бяха спряни по един или друг непозволен начин!Ако Дрогба бе спънат в нак.поле защо не бе отсъдена дузпа?Ако е симулирал защо не получи жълт картон?Ако беше наказан с такъв,дали щеше да си позволи 2-ро падане или би предпочел да "прегази" защитника до него?Ако Пике е докоснал топката с ръка или просто тя му се удря?Не спира ли по този начин полета на топката?Финт на Анелка,с който го елиминира?Ако го елиминира успешно-това ти е положение за гол!Просто ЧЕЛСИ си направиха играта както са го искали,защото го могат.Отборът от Испания не успя!
CHELSEA 4FR *thumb_up* CHELSEA FOREVER

idol_bg
07.05.2009 18:02

andrei4eto...Ще се направя че не съм разбрал,за какво ми говориш...В противен случай трябва да падна на нивото ти.А то е малко по високо отколкото на един олигофрен.Защо след като имам мнение различно от твоето...трябва да си го.....отзад.Ти ли си най големият експерт тука.Това че на теб (а и на повечето) не ти харесва как са играли Челси не означава че са селяци или че са играли лошо.А те според мен си играха нормално и поради тази причина Барса не игра както явно на теб ти се е искало.Все пак...едно е Лион или Байерн...друго е Челси..поне за момента.За твое сведение...80% от феновете на каталунците в Испания...смятат че Барса са имали голям късмет.Просто хората са загърбили фенските си страсти и гледат с очите си...а не с клубната си принадлежност.И това ...."ей"...ще го викаш на аверите в маалата,понеже там повече се котират мозъчни пръдни от тоя сорт.

Karlovo
07.05.2009 17:43

Але тоо Хидинг като дадоха чарвен картон на барса и си помисли че сичко свършва изкара дрогба вкарва защитник да пази резултат сам си е виновен съдията тва съдията онова българите винаги гледаме съдията ако челси бяха по добри що трия вкарват гол от дуспа а не от хубава атака. С тоя италиянски фодбол не заслуйаваха финала

Ginekologa
07.05.2009 17:09

Том Хенинг Йовребо ТОЯ МАЗЕН ГЕЙ 82 МИН ОЩЕТИ ЧЕЛСИ АМА НА ВС СВАРШИ ФАКТ *sick*

roommen
07.05.2009 15:53

Това което искам да кажа е че през второто полувреме съдята се усра и овърте до ушите .Искаше ми се Челси да станат ЕШ ,заради двамата ми любимци Тери и Лампард ,но истината е че Барса искаха и търсеха повече победата и успяха дори и с равен.Челси сами са си виновни за отпадането ,при такива отбори численото неравенство не е от голямо значение дори в повечето случеи тимът с останал с 10 души се мотивира доста по-лесно и заиграва по-концентрирано .Ако Барса съумеят да изградят добра защита до финала то мисля че шансовете им за ЕШ са много големи .

stanislavsgg
07.05.2009 15:43

въпреки че и дадоха червен картон на барса те продължиха да играят с 11 защото съдията беше с тях така че друго не знам какво да кажа само МАН ЮНАЙТЕД *sick*

andrei4eto
07.05.2009 15:27

еи idol_ bg наври си аматьорския коментар там където не огрява слънце ве !!!! Как се играе срешу единадесет селяци ж собственото си наказателно поле ве футболиста!!!!

andrei4eto
07.05.2009 15:23

най - долния отбор тази година в Шампионската лига най - накрая бе отстранен от златната БАРСЕЛОНА !!!! Този ЧЕЛСИ е отбора с най - грозен футбол в света !!!! С такава умряла игра и този гол ( наистина евала на ЕСИЕН за него) не зслужаваха да играят на финал!!! А за МАН . ЮН да внимават защото ако се надиграват с БАРСЕЛОНА ще загинат както умря скапания клуб РЕАЛ МАДРИД!!!!!!!!!!!!!! *sick* *evil* *joking*

haidukovi
07.05.2009 15:14

не съм привърженик нито на челси нито на барса и двата отбора заслужаваха да играят на финал.стига сте се карали дали челси са играли антифутбол а бара супер-футбол.челси играха малко по защитно и какво им пречи да го правят все пак футбола вече не е игра в която топката само се рита на посоки и се чака някак си да влезе във вратата.съвременния футбол е повече игра на мисъл.Барса играят добре бих казал прекрасно стилът им е много добър и дори малко наподобява онзи на отбора в който беше стоичков.все пак полу финалните мачове вече са в историята и сега можем само да очакваме сблъсък между може би най добрите два отбора в момента.

idol_bg
07.05.2009 14:35

FidoDido....Аз не съм привърженик на Челси,но въпреки това не можах да не забележа многото твои изписани глупости.Най-вече относно червеният картон.Ами приятелю...това ако не е картон,не знам кое е.Личи си че си играл футбол само в махалата.Само на махленски мач,нападател който се откъсва сам срещу вратаря може САМ да се спъне.Анелка беше дръпнат след като преминаваше покрай Абидал.За това изгуби равновесие и се препъна.Картона е не за препъването а за това че Абидал го предизвика.Гледайте малко преди да плещите глупости.И ако Челси са играли антифутбол...какво играха Барса пък в тоя мач конкретно.Аз пък ще ти кажа че на финал не се отива с минали заслуги...че били играли супер-футбол.Ама срещу Челси нещо не го видях тоя супер-футбол.То по тая логика...ми дайте да им даваме на Барса купата...щото играели супер и изобщо за какво играят тоя турнир.

FidoDido
07.05.2009 13:50

Абе всички привърженици на Челси реват, че имало дузпа незнам си кв'о, ако бяхте били щяхте да се радвате, но уви. Първо за положението на Малуда- нарушението започна още 2-3 метра преди наказателното и съдията се опита да даде авантаж, но след като Малуда неможа да се откъсне го свири фала, естествено е че намя да свири дузпа. Манчестър ми е също любим отбор както Барса, но Дрогба почва да прекалява с непрекъснатите си симулации и да се тръшка като малко дете, че родителите не му купуват желаната играчка. И Роналдо ме дразни много симулира. При положението на Пике дузпза имаше но можеби съдията не го видя или компенсира за измисления червен картон на Абидал. Тоя Анелка може прощапулник да му направите за догодина *smile* , защото сам се препъна. А накрая дузпа няма, защото удара на Балак беше много силен, разстоянието между него и Е'то беше малко и топката го удари по рамото и летеше високо над вратата. Неможе с анти футбол да искаш да играеш на финала, Левски въпреки че съм ЦСКА-р играха по открито срещу Барса преди 2 години

KoKIcHaAa
07.05.2009 13:38

и 2та финалиста са абсолютно заслужено на финал

KoKIcHaAa
07.05.2009 13:36

просто челси с този АНТИфутбол (в стил Интер) няма да успеят,те абсолютно заслужено отпаднаха, тва е

paunQ
07.05.2009 13:34

Съдбата обича смелите! Барса не се отказаха и макар с 10 души търсеха гола! Постигнаха го и заслужено са на финал!

KoKIcHaAa
07.05.2009 13:34

просто уникално наистина , най накрая двата ми любими отбора са на финал ЕВАЛА *smile* *wink* очаква ни спектакъл в Рим

MeToDueB
07.05.2009 12:48

Късмета помага на силния !
Барселона си заслужи финала, ако Челси беше отишъл, нямаше да е заслужено. Те освен да се ритаха и да симулират .. аз друго не видях. Жалко, че контузиха Анри .. ако беше влязъл, щеше да им го върне с някой гол. Фактът е, че Челси са бъзливци. Имат добра отбрана, но най-добрата защита е нападението, а те не го знаят. Пропуснаха някой възможности, защото Барса игра с "осакатена" защита .. на финала не ми се мисли. Без Абидал, без Алвеш ...

Трябваше още миналия път Барселона да приключи с Челси .. но нито едно положение от доста такива не влезна .. пък и е трудно, като Челси излиза не за да играе футбол, а за да се рита, бута и чисти .. с по 10 човека пред наказателното и в него. Грозния футбол на Челси ги лиши от финал и сега целият Свят се радва, че ще гледа зрелище. На финал са двата най-добри отбора на Света, с най-доброто нападение, най-добрите футболисти, които имат стил и играят красив футбол.

Още преди началото на полуфиналите се бях зарекъл, че ако финала е Арсенал - Челси (което е малко вероятно), няма да го гледам, а мечтаех за финал Манчестър - БАРСА. Любимите ми отбори и мечтата ми се сбъдна :}

ForzaMilan1899
07.05.2009 12:46

Добре не мога да разбера как може да викате на черното бяло...не можете да ме убедите , че някой от вас мисли (тези които могат да мислят) , че БАРСА незаслужено са на финал.Че те ако не са го заслужили кой е ?

Ghasper
07.05.2009 12:08

и ше ми кажеш чес тази касапска игра челси са ти харесали и заслужават повече място на финала...

Ghasper
07.05.2009 11:42

XFactor мисля че се изказа глупаво и в двата мача доминиращия отбор бяха барса особено в първия челси имаха късмет да се отърват без гол първия мач но 2 мача не стана според мен не играха правилно все пак това е полуфинал на ШЛ трябва да се играе нападателно а не да се пазиш и ако вкараш после гол айде добре дошло... пък и с тая игра груба и неспортсменска си спечелиха много врагове според мен това не е присъщо за отбор претендиращ за титлата *wink*

Ghasper
07.05.2009 11:38

никой не е крив на челси те имаха предимство като бяха с човек повече вместо да натиснат и да вкарат 2ри гол те се прибраха и чкаха на контраатаки...великите отбори не се оправдават с това ама то имаше дузпа затова пак казвам можеха да си решат мача но не го направиха сами са си виновни и ще носят последиците като играят като мишки и ги е страх да играят нападателно с барса *wink*

veselu6ko
07.05.2009 11:05

Баси нагласения мач !!!
Вижте, че при гола ма Барса защитниците на Челси се чудят как да не изчистят топката.Това е мое мнение, не е нужно да се съгласявате !

LucHo_GoNzaLez
07.05.2009 10:52

10 от Барса убиха Челси в 93-а минута - 11 от Челси Убиха садиата след 93-а минута !!!

BoBi_Levskara
07.05.2009 10:37

Истината е че на Барса извадиха уникален късмет просто уникален.С 1 удар към вратата се класираха.А бяха над играни от Челси.Но това е късмет просто късмет.

XFactor
07.05.2009 10:35

иначе Челси заслужаваха повече финала *wink*

XFactor
07.05.2009 10:33

Съдията опропасти мача , момчета... Това е ... и за двата отбора можеше да съди доста ситуации.

ceco_pl
07.05.2009 10:13

Червения картон на Абидал беше доста пресилен!!!
След този си ход съдията се уплаши, че е "порязал" Барселона и може да има неприятности и си затвори очите за всички нарушения на играчите от Барселона.

ceco_pl
07.05.2009 10:11

Идете на който искате сайт и вижте "Витрината на мача"
Челси - 9 удара -- 4 във вратата
Барселона 9 удара -- 1 във вратата
Притежание на топката
Челси 21 % Барселона 79 %
Покритие на терена
Челси 57 % Барселона 47%
От тези статитстики излиза че Барселона са си подавали в тяхната половина без да могат да стигнат до вратата на Челси.
Меси - 1 удар към вратата на Чех в 65 минута и той високо в облаците.
Пике си признава след мача за играта с ръка и се радва, че съдията не е отсъдил дузпа!!

mineral
07.05.2009 10:04

ОФФ ае стига бе.Фенове на Челси мислите си,че сте играли мн добре ли?Мисля,че по всички показатели Барса ПАК ви водеха,или се лъжа?А май забравяте 1вия мач?Където бяхте като мишоци,като ОПЪЛЧЕНЦИИТЕ НА ШИПКА !Удари 10х повече имаха Барса от вас,пасове 10х всичко беше 10х.Челси неможеше да излезне от наказателното си поле!Имаше една грешка на Маркез и това ви беше положението !Отбор разчитащ на детски грешки на другия отбор и на "ама имаше дузпа" не е отбор !Но то си е така,като неможеш да си вкараш положенията разчиташ на съдията да ти даде дузпа!Не казвам,че нямаше дузпа,но Челси и 2мата(айде 2рия имаше нещо) мача не играят нищо и искат на финал,е не става тая *smile* Барса заслужено победиха !

FLY_I
07.05.2009 09:53

Нека някой разбирач да ми каже колко удара имаха Барселона във вратата на Челси и колко удара направиха Челси във вратана на Барса.Съдията жестоко се изложи- два пъти имаше игра с ръка в полето на барса, а дрогба беше дърпан за фланелката от абидал.Това са 3 дузпи 100%-ви.ЧЕЛСИ ЗАСРУЖАВАХА ФИНАЛА И ТВА Е ИСТИНАТА

Jayfrog
07.05.2009 09:53

Казах,че Барселона ще бие Реал.Казах,че ще се класира за финал на ШЛ,но ако играят така както вчера абсурдно е да бият Ман Ютд!

ivanecy
07.05.2009 08:59

ЕИТВА Е БАРСЕЛОНА а за 4если ко да кажа не са чували за 90 мин БАРСЕЛОНА ФОРЕВЕР *smile*

sL0rD
07.05.2009 08:39

Съдийството под всякаква критика. Съдията разби представите за евро-турнир...И двата отбора бяха ощетени и то брутално...

Bat_Vane
07.05.2009 08:24

Само Барсааааааааааааааааааааа *beer*

torres_228
07.05.2009 07:43

Истината е , че Челси ги е страх от Барса.. как може без Анри , Маркез и Пуьойл да не се хвърлите поне малко в атака.. Те Барса ве смачкаха! Добре , че до някаква степен успяхте да блокирате Меси , иначе бяхте за никъде. И да знаете , че отборът , който играе ИСТИНСКИ футбол побеждава!!! Абсолютна заслужена победа за БАРСА ... Аз съм за тях на финала и се радвам , че Челси не продължи , защото щяхме да гледаме още един смешен безсмислен финал.... *sick*

LFC_N1_YNWA
07.05.2009 06:43

БАРСА ЖАЛКИ .. АМА СА НА ФИНАЛ *stop* .. СЛЕДВАЩИТЕ СА МАН Ю *lol* *lol*

docs
07.05.2009 06:25

Челси играели правилен футбол... Ами като са играли правилен футбол, защо не са на финала? И кое е правилно да играеш 180 мин в глуха защита това ли? Челси изобщо не е оня челси от преди две три години, тогава играеха открит нападателен футбол с разиграване по терена и бяха различният отбор в Англия, защото там от 50 г се играе един и същи футбол никакво развитие. Бягане по фланговете и някакви изсипани високи топки в наказателното поле.Но това беше тогава, сега Челси игра антифутбол срещу Барселона едно тъпо и грозно италиянско Катеначо! Къде са италиянските отбори, че нещо ми се губят напоследък в евротурнирите *lol* "Великият Милан" дъртата госпожа незнам си какви там интер минтер ... Италия = футболна гробница!

GalStan
07.05.2009 05:16

Абе който си иска да говори това което му е на душа,но истината е че на света все още има справедливост.Победи отбора който 180 мин не спря да атакува.Челси загубиха ,защото ги беше страх от Барселона и това се видя.Те дори и с човек повече не се и опитаха да натиснат,защото ги беше страх да не им вкарат.Никога не съм си и представял,че отбор с амбициите и финансите като Челси ще бере страх от друг отбор.Срамота е че има такива отбори.

MeToDueB
07.05.2009 04:14

Якото е, че се срещат двата ми любими отбора. За този финал си мечтаех през тази година. Двата отбора, които следя всеки мач. Любимият ми отбор Барселона и любимия ми английски отбор (най-вече заради Бербатов и не съм им изпускал мач)

Най-добрите отбори, които заслужено отиват на финал с най-добрите играчи, които играят най-красивия футбол и най-големия мениджър Сър Алекс.

Страхотно.. КЕФ за душата

MeToDueB
07.05.2009 03:59

да при ръката на Пике имаше, при второто положение нямаше. И в миналия мач на Ноу Камп имаше чиста дузпа на Босингва срещу Анри, но не беше отсъдена. Съдийте не го правят умишлено, а просто така са преценили. Ако искаше да подпира някой .. нямаше да дава червен картон на Абидал .. безумен червен картон, но така е преценил.

Пък и дузпата не е сигурен гол .. и да имаше, можеше да я изпусне и пак Челси щеше незаслужено да се доближи до финала. Нека имаме в предвид двата мача и играта на Челси .. безумня анти-футбол, който ни предложиха .. Барселона си заслужи финала още в първия мач. Челси в първия мач освен да се защитават със своята система 9-0-1 и да се ритат .. аз друго не видях, а днес видях, че могат и да симулират доста добре.

MB_KrisS
07.05.2009 03:37

Аз ще ти кажа защо не си ги видял. Щото или нищо не разбираш от футбол или си кон с капаци и гледаш през каталунските си очила, розовия свят около теб. shitmix никой не е казал, че паданията на Дрогба са дузпи. Говорим за волейбола в пенала на Барса. Castello наистина Челси не играха красив футбол, но играха правилен футбол. Колкото до това дали топката е отивала във вратата при удара на Балак, на мен лично ми се стори че лети право на там. Но за играта с ръка на Пике, който ми каже че не е дузпа мога само да му се изсмея и повече не искам да го слушам какво ми приказва за футбол. Първо той отклонява напълно траекторията на топката, второ ръката му е разперена встрани и трето ако не я беше ударил Анелка излизаше сам срещу Валдес.

avir3x
07.05.2009 03:28

Смешни фенчета на Челси и английския футбол-боли ли ви след като Иниеста ви го подаде без вазелин?!? Смешни и жалки сте ми просто. 2 мача ми играете с 9 отзад, и претендирали че незаслужено отпаднали. Че и съдията ги бил жестоко ощетил-4 дузпи не бил дал! Аз защо не видях нито една чиста? Но видях поне 2 симулации в наказателното поле и един повече от смешен червен картон. Да не говорим как се насра съдията с това продължение след гола. А и Дрогба трябваше поне 3 жълти картона да му даде-за лежане и симулиране, не броим след мача, където направо червен трябваше да му даде. Така че не ми ревете много, ами се молете евреина да не ви загуби на покер. Че тогава и УЕФА няма да видите. А Манчестър да се готвят, че там сексът ще е доста брутален!

Castello
07.05.2009 03:18

Има две причини некадърния съдия да не даде дуспите за Челси и те са : Топката се удря в ръката на играч от Барселона без умисъл от негова страна, но тъй като тя така или иначе не е насочена към вратата то докосването може би не се тълкува като спиращо голов удар ... и за да се реваншира за заслуженият картон при несъществуващото нарушение срещу Анелка .. колкото до спорните положения през първото полувреме плешивецът трябваше да покаже жълти картони за симулации .. и искам само да добавя, че ако защитникът на каталунците не бе получил червен картон Барса щяха да отпаднат.Не искам да ругая футбола и тактиката на Хидинк, нито отборът му, нито привържениците на Челси, но терминът добре организирана защита придоби нов смисъл след като видях как всички футболисти седят в наказателното и чистят я в ляво, я в дясно я, към Дрогба.....Съдийската вария бутна бетона на лондончани.. дано Ман.Ю. играят по-начин който да доставя удоволствие на запалянковците а не да взема принцип от тимът на Абрамович.

shitmix
07.05.2009 03:16

Каквото и да говорите, справедливостта възтържествува! Ако Челси бяха продължили, щеше да е траги-комично. Ще съм честен и ще отметна факта, че по принцип Челси ми бяха симпатичен отбор...до този полуфинален сблъсък. Но каква беше картинката за Челси - 1. играят в глуха защита 90 мин и да ритат като касапини в първия мач 2. вкарват безспорно МНОГО красив, но СЛУЧАЕН и късметлийски гол и пак изпадат в глуха защита и във втория мач. Оттук нататък се разчиташе само на късметлийски контри, започнали от безцелно изчистване, хиляди изкуствени падания и измислен червен картон! Какви дузпи, бе хора??? При едно от тези "спорни положения" след абсолютно чиста борба ТЯЛО В ТЯЛО Дрогба падна на тревата, хвана се за главата и позволи на отбора си да вземе позволения в други спортове, но не и във футбола тайм-аут, за да може Хидинк да даде наставления в най-напечения за Челси момент!
Браво, Барса! Заслужихте си победата! След миналогодишното безумие на 1/2 финала с Ман Юн, този път ЛОГИКАТА и ФУТБОЛА тържествуват!

MB_KrisS
07.05.2009 02:59

Никой не казва, че съдията е свирил за един от двата отбора. Просто той допусна изключително много грешки във важни моменти. Направи една грешка и оттам като тръгна на компромиси, за да я поправи, всичко стана наопъки. Просто той диктуваше мача, а не остави отборите да играят футбол. Колкото до дузпите. Незнам за каква задна част на рамото говориш. Първото положение удари Пике в предмишницата, ръката му беше разперена - това ако не е дузпа не знам кое е. Последната ситуация топката го удари от долната страна на мишницата (частта от рамото до лакътя) и отново беше разперена встрани. Много ясно, че са играли неумишлено, но това има значение само за това какъв картон ще получат, а не дали да има дузпа. По тая логика айде всички да стоят с вдигнати ръце, когато правят стена пък ако ги удари топката, то е било неумишлено.

NAZARETH
07.05.2009 02:47

За мачът казвам следното: Барселона владееше относително играта но явно изнемогваше в опитите си да застраши Чех, някак играта им беше тягостна и безидейна, Лео не се прояви така както ни се искаше или нямаше възможност. Хареса ми Жерард Пике млад защитник който сякаш единствен се опитваше да разнообрази многоходовите и безрезолтатни атаки на своя тим.
За съдията той беше безпристрастен може да е сгрешил но не нарочно - да покажеш червен картон на отбор в позиция на отпадащ 30мин. преди края го доказва. За дуспата топката се удари в задната част на рамото на играча и беше неволно.
ДА СЕ НАДЯВАМЕ ЧЕ НА ФИНАЛА АНГЛИЙСКИЯТ НЕУТРАЛИГЕТ НАД ИСПАНСКИЯ ФУТБОЛ ЩЕ ПАДНЕ И ЩЕ ИМА МАЧ.

MB_KrisS
07.05.2009 02:29

Колкото и да си говорим, колкото и да ме е яд, нищо няма да се промени. За съжаление на "сините" (включително и мен) и за съжаление на Юнайтед, Барса е на финал и не виждам как ще го загуби.

NAZARETH
07.05.2009 02:27

МРЪСНО КОПЕЛЕ ИНИЕСТА КРАЛ НА БОГОВЕТЕ КАКЪВ ФИНАЛ КАКЪВ ГОЛ 93 МИНУТА ТОВА Е ЛУДОСТ БОЛНАТА ФАНТАЗИЯ НА НЕВМЕНЯЕМИТЕ СЕ СБЪДНА.
БАРСА НА ФИНАЛ ! БАРСА НА ФИНАЛ !
Какво се случи - каквото ви казах още когато станаха явни полуфиналистите - МАНЧЕСТЪР - БАРСА това е финалът, това иска вечният град РИМ.

Bai_Bradar
07.05.2009 02:24

уха...каза ми за цели 2 положения..1то (На Къркич) то не беше чисто,просто той се беше засилил мн и нямаше как,НО по-добрите положения остават за Челси...не че тва ме грее кат отпаднахме де *joking*

MB_KrisS
07.05.2009 02:09

zl3 ти май си гледал друг мач. Ако искаш да ми кажеш, че играта на Пике с ръка не е 10000% дузпа, значи нищо не разбираш от футбол или си от онези дето не са и помирисвали топка през живота си, но иначе са много компетентни. Как изобщо можеш да сравняваш 4-5 неотсъдени фала в центъра на терена с дузпа (между другото научи се да пишеш, казва се дузпа се пише със "з" не със "с"). За втори жълт картон не мога да се сетя на кого е спестил, освен може би на Алвеш. За червения съм съгласен, че го нямаше. Ако не го беше дал един Господ знаеше какво щеше да се случи. Просто съдията тръгна на компенсации после и всичко пропадна. А не можете да обвинявате Челси, че е играл защитно. С оглед на отборите, ако се бяха открили щеше да се получи като мача с Реал.

MeToDueB
07.05.2009 02:08

Барса не е имал Чисти положения първия мач мухахахахаха *joking* Ето'О имаше едно хиляда процентово, но Чех спаси. Къркич не оцели в 89-тата минута от 2 метра. Имаше и още доста положения и на Анри една неотсъдена дузпа и 2 несъществуващи засади на Ето'О се дигнаха .. а за съдий ми тръгнали да говорят хаха

Bai_Bradar
07.05.2009 02:05

В крайна сметка - качествения и красив футбол спечели този двубой! просто прекрасен...Имахте 2-3хубави положения през целия мач...Първият мач беше малко по-добър,ама и там нямахте от тези т.нар. 100%-ови положения,а Челси имаха 2(1вия мач).Е вярно-не ги вкараха,НО ги имаха...та кажи ми кое им е по-красивото на Барса в тия 2мача?

MB_KrisS
07.05.2009 01:57

Съдията прецака толкова хубав мач. Дори по бг терените не съм виждал толкова неграмотен съдия. Дано не му дават повече да свири толкова важни мачове. Първо какъв бе този червен картон. Второ имаше 2 да не кажа 3 100% дузпи, които го беше страх да отсъди. На Алвеш нарушението срещу Мауда беше в наказателното и ръката на Пике би я отсъдило дори малко дете, а какво да кажем и за последната ситуация. Просто този човек не знаеше къде се намира. Наистина спечели футбола с това че Барса победи, но не спечели правдата. Момчетата от Лондон изиграх перфектно тактически мача. Така се играе срещу съперник, които е по-силен от теб. Все пак всеки иска да спечели без значение как. А и казвате, че Барса са играли по-добре, ами я преброите положенията на Челси и тези на каталунците. Аз не помня Чех да се намеси нито веднъж, докато Валдес извади 3-4 гола и още толкова положения минаха в страни. Както обичат да казват нашите треньори: "ТОЗИ СЕ ПОДИГРА С ТРУДА НА МОМЧЕТАТА". Вече няма кой да спре Барса. В следващия мач ще се върнат Анри и Пуйол, нищо чудно да отменят наказанието на Абидал.

zl3
07.05.2009 01:57

След това идваме на днешния - съдията колкото ощети Челси, два пъти повече ощети Барселона. Сума и измислени "фалчета" свири в полза на Челси през целия мач. Червения картон на Абидал - Чиста симулация на Анелка ( трябва да кандидатства за състезанията по гмуркане от трамплин ). Т.нар. дузпички, за които онез реват - игрите с ръка, която търсят от Челси бяха или при прибрана до тялото ръка, или от от много близко разтояние. Пък за "завличането за тениската" ... колкото Абидал беше хванал Дрогба, толкова и Дрогба беше си го прегърнал и играеше за дузпа.
Освен това, както и в предния мач, така и в този, Челси основно залагаха на дефанзивна игра с контра атаки, както и предния мач и основно се стремяха да играят деструктивен футбол с цел да попречат на Барселона да си играят своята игра.
Така че с цялото ми извинение пред феновете на Челси или анти-феновете на Барселона - колкото имате право да се оплаквате, че са "ощетили" Челси, два пъти повече нямате право да си го помисляте дори!
В крайна сметка - качествения и красив футбол спечели този двубой!

zl3
07.05.2009 01:56

За всички дето плюят барса за този мач - я погледнете преди това първата среща! Първо - съдията ги закла неколкократно! Спестени втори жълти картони, неотсъдена дуспа. От към съдийство -това. После прехвърляме към игра - няма медия, няма обективен зрител на мача, който да не каже че 90 минути на Камп Ноу, Челси играха с 1 вратар и 10 играча в защита - т.е. пълен страх да не си отворят малко играта и да ги накажат.
Това за първият мач....

Bai_Bradar
07.05.2009 01:51

Африканският голмайстор заяви: (Дрогба) "...Те се опитват да окажат влияние върху рефера на мача, но съдията ще трябва да бъде на много високо ниво". За съжаление,не беше на високо ниво!

Ginekologa
07.05.2009 01:39

И СТИГА С ТАЯ ДРАМА ГЛЕДАЙТИ СИ ЖВОТА А НА МЕСИ КУРА МУ ЯДЕТЕ ФЕНЧЕТА ТАПИ ТОЙ ИМА ПАРИ А ВИЕ *wonder*

Ginekologa
07.05.2009 01:33

САМО ЕСИЕН НЕ СПОРЕТЕ ДОГУДИНА СМЕ НИЕ *devil*

Bai_Bradar
07.05.2009 01:30

еми ето..Късмета не е с Челси и просто всичко е толкова нечестно...

nCuXonaT
07.05.2009 01:30

ceco_pl и въпреки това Барса продължиха *smile* тази игра така е измислена-броят се головете *wink*

ceco_pl
07.05.2009 01:25

Ха ха ха!!!
Челси - 9 удара от тях 4 в очертанията на вратата!
Барселона - 9 удара от тях 1 в очертанията на вратата!
Притежание на топката
29 % Челси-71 % Барселона
И един много важен показател!
Контрол върху терена
52 % от терена е контролиран от Челси
48 % от Барса
Излиза че Барса са си подавали топката в тяпната половина!
А Меси е с един удар в 65 мин на мача
----------

nCuXonaT
07.05.2009 01:23

Методиев,именно това казвам-великите отбори са много.Всеки отбор си има силните страни и именно заради това казвам,че не можеш да ме убедиш,че защитниците не треперят от Рууни и Роналдо *smile* който и защитник да е срещу тях трябва да е нащрек във всеки един момент,както и срещу Меси.И тримата ми харесват страшно много,не ме разбирах грешно,гледам футболните качества и именно заради това се радвам,че се паднаха тези два отбора на финал.Защо ли?Защото който и да победи,крайният победител ще е един-футбола

fawlty_towers
07.05.2009 01:22

Както е казал бившият вратар на Челси от близкото минало( забравих му името) отборът който 180 мин игра футбол победи....ФУТБОЛЪТ победи !!! Напълно заслужаваха да играят финал Барса. На финала с Пуйол и Анри .....очаквам страхотен сблъсък с ОФАНЗИВНА игра и на двата отбора, тъй като Юнайтед имат много бързи и технични играчи. Дано да се насладим на хубав и резултатен футбол.

dunavec__
07.05.2009 01:20

А гола на Иниеста не беше "боц", както се изрази
един олигофрен по долу, а перфетно технично
испанско изпълнение граничещо със съвършенството!
И това да го направиш уморен в 93 минута на такъв решаващ
мач... това говори за нещо повече от класа! *wink*

TigerJK
07.05.2009 01:20

тренера на Челси уж е някф много уважаван и титолуван, а забравил да каже на играчите, че мачът се играе до последния съдийски сигнал *joking*

dunavec__
07.05.2009 01:17

Абе кво се оплакват челски бе, ако първия мач Къркич беше
вкарал онова положение на празна врата накрая Барса печелеше
с 1-0. При това положение тая вечер челси щеше да се отвори за да връща гола, което означаваше сигурна смърт... Барса на контри щеше да ги разцепи и да се получи нещо подобно на онова 6-2 срещу реал! *devil*

Naiki_14
07.05.2009 01:15

Надявам се Т.Анри да е готов за финала да им покаже кво е футбол на тез манафчестер иначе Барса рълз

ludotopse
07.05.2009 01:15

Чакайте сега бе олигофрени...плюете Меси..1 удар,хващали ли го били,не бил звезда,трябвало да стига Марадона,правите аналогия с Роналдиньо..офф...Меси е супериграча на нашето време...признайте го поне веднъж,нека всички сме на 1 мнение поне 1 път...не игра силно,но това е заслуга на Хидинк,който му пускаше по 2-3 играча да го бият.И ,MeToDueB ,този път сме на 1 мнение с теб за Меси и Барса *smile* Най-накрая *lol*

Ghasper
07.05.2009 01:12

ceco_pl пич сериозон земи си легни земаш да се излагаш просто млъкни не виждаш ли че е вярно нещо не каза всеки е против изказванията ти сигурно дори и ти си така само че те е яд че антифутболистите челси и пенсионерите милан си отиват *wink*

Delian_kn
07.05.2009 01:12

В момента Реал не е отбор , но в Испания няма конкуренция да 2-то място , а Барса , ако си мислят че победата над Реал ще ги изведе до триумф в ШЛ жестоко се заблуждават ... Гуардиола е голям човек и играч!

vplazarov
07.05.2009 01:11

Delian_kn неграмотно циганче такова ти може да си лягаш а утре ще правиш свирчоци спокойно *lol* аз тебе нема да те чукам щото си гнусен черен мангал... само свирчоци

MeToDueB
07.05.2009 01:09

ceco_pl

на Челси не беше ли случаен ?? Заслужиха си го .. миналия мач, като не играха футбол си го заслужиха и сега много се кефя, че отпаднаха в 93-тата минута.

popi84
07.05.2009 01:09

Боли ма Х.я за ваще тъпи коментарчета за Челси и Барса.Фен съм на Барса, и по важното, е че се нагълтах с 1000 лв от Г/Г и 1/Х. Колкото до мача благодаря на хандбалния съдия ако го срещна ще гочерпяедна бутилка черно Джони *thumb_up* хахаха пълен загубеняк, ама да е жив и здрав. М/у другото радваите се за финала и там ще е голяма лапаница.

ceco_pl
07.05.2009 01:08

MeToDueB , е и???
Един случаен гол и на финал!!!

dunavec__
07.05.2009 01:08

Сега относно съдията! И двата отбора могат да са недоволни
и да изтъкнат аргументи. До 65-а минута свиреше за Челси, всички
спорни отсъждания, след това даде пресилен червен картон
на Абидал и тогава се уплаши и реши да компенсира и докрая на мача обърна свирката.
Относно дузпите. Дори и да ги беше дал, нека Челси си зададат въпроса има ли смисъл по този начин да се класират за финал... Това тяхното не е футбол... играха някакъв друг СИЛОВ спорт! *joking*

ceco_pl
07.05.2009 01:07

dreadlord , къде я видя тая глуха защита???

MeToDueB
07.05.2009 01:07

ceco_pl

но ги разпиляваше по 3,4 нали и постоянно го пазеха хахаха. Стах ги беше много. Джудже не е .. 169 не е джудже.

Delian_kn
07.05.2009 01:06

vplazarov
А и дебе щете чукам яко в гъза - копеленце малко ! ще ви направя тройка на тебе ,майкати и бащати ... и си измийте задниците , че смърдите по- лошо от цигани - айде марш от тука мангал - с мангал

ceco_pl
07.05.2009 01:06

Джуджето Меси имаше един единствен удар през целия мач, в 65-та минута!

MeToDueB
07.05.2009 01:06

бразилците залязват бързо, но Меси няма да залезе *wink* СПокойно.

vplazarov
07.05.2009 01:06

MeToDueB не им се впечатлявай на неадекватните коментари - сега ги е яд че смешния отбор челси отпадна заслужено и се чудят кой да критикуват... Лионел Меси е един от най големите таланти в съвременния футбол и целия свят го знае

dreadlord
07.05.2009 01:05

ами Барселона заслужено си продалжават. Просто не мога да си представя отбор, които иска да спечели шампионската лига да играе 180 мин в глуха защита и после да ми го хвалите че бил много добър. А за Меси не бързаите да го сравнявате с легендите на футбола, защото те са играли в савсем различни периоди от развитието на играта. А и да припомня че имаше един бразилец дето също го сравняваха с велики играчи преди 2-3 години, но след това залезе някаде *joking* даже вече и името му не помня *devil*

MeToDueB
07.05.2009 01:03

еми звезда е .. ти си по-голяма .. ама на пиене и на писане *joking*

Той е признат от милиони хора по целия свят *wink*

Delian_kn
07.05.2009 01:02

"Голяма звезда е Меси" ще га видиш след година , две в Белмекен -
вие на там сте го подкарали...

dunavec__
07.05.2009 01:02

Какво против имате Красавицата Барса ?!?
Играха без Анри, без капитана Пуйол, без Рафа Маркес /основни играчи/... с 10 човека от 65-а минута и пак намериха сили да изравнят и то като гост на негостоприемен стадион! Едва ли друг отбор на тяхно място би го сторил с 10 човека!
А на челси ако им липсваха 3 основни играчи щяха да падат с много още първия мач... особено ако го нямаше Есиен! *devil*

vplazarov
07.05.2009 01:00

Delian_kn на мен пък твоята майка ми писна и я пуснах на околовръсното барем некой лев да изкара *lol* ама тя такава мангалка че никой не я иска та ти си малко по запазен и мисля да те пускам да правиш свирчоци зая по левче... само трябва да си с чувал на главата и ще ти пробием една дупка за устата, че то такъв изрод неземен като теб ще плаши хората

Ghasper
07.05.2009 01:00

mrkamenica абе умчо ощетения беше барса дето купения съдия цял мач свири за челси даде пресилен червен и още колко положения не ги свири правилно пристрастен си не става така *wink* и в 2та мача отбора който игра футбол беше барса а челси като башибозук самориташе и се блъскаше

Delian_kn
07.05.2009 01:00

За да стигне Марадона , на Меси му трябва само една спринцовка и малко кока *lol*

MeToDueB
07.05.2009 01:00

и на Ноу Камп не свири .. срещу Анри на Босингва .. ама никой не рева

MeToDueB
07.05.2009 00:58

Меси е на 21 години. Определено има още много и ще настигне по успехи Марадона. Целият свят го сравнява с Марадона, а това никак не е малко.

Голям играч е Меси и срещу отбор, като Манчестър ще го покаже.

dunavec__
07.05.2009 00:57

Меси е супер играч като качества, но за да стигне
Марадона трябва да има неговите успехи!
Да стане световен шампион с Аржентина... ШЛ вече има от 2006г.

Delian_kn
07.05.2009 00:56

MeToDueB
Много съм го гледал аз !
Мерси ,че ме подмлади толкова!
Всеки си има право на мнение - аз немога да се възхищавам на наркоман , а той винаги е бил такъв ...

MeToDueB
07.05.2009 00:56

дунавец.

Дори и да се разхожда, в 90% от мачовете си, в които Тевес не спира да тича .. пак не е толква ефективен. 2 чуквания на топката или са асистенция или гол на БЕрбатов. Просто талант.

Ти разбираш футбола по друг начин .. да търчи, като кон, пък може и да е много сакат .. ми ходи търчи, като толкова можеш, като говориш срещу Бербатов .. и да търчиш обаче .. дедов. Няма да станеш като Бербатов

Ghasper
07.05.2009 00:55

ceco_pl не говорим за марадона аз не отричам за него но не говори така за меси *wink*

dunavec__
07.05.2009 00:53

да пак го казвам бербатов е ЛАЙНО рядко!
Не може на другите да им излизат дробовете от тичане
по терена, а тоя да се разхожда по терена все едно
е в парка, а не на футболно игрище! *devil*

MeToDueB
07.05.2009 00:53

МАРАДОНА Е ЛЕГЕНДА ЗА ЦЯЛА АРЖЕНТИНА. БОГ ЗА АРЖЕНТИНЦИТЕ и е признат от целия свят.

Пусни си някой клип на Марадона по интернет. И това, че дрогиран дори е играл и е бил на 1000000% процента също покава за какъв играч става въпрос. Велик е .. ВЕЛИК.

Но .. ми ясно, че тук са го гледали най-много 10 човека от тия 100 дето пишат сега .. просто не са на години

Delian_kn
07.05.2009 00:53

vplazarov
А бе да ти кажа , са се сещам , че абах твойта в гъза , майка ти де ! И много ми се кефи , щото я разпрах , то бащати с тая мялка пишка само я е гъделичкал , даже и тя непроумява от къде си се пръкнал такъв изрод !!

dead_addicted
07.05.2009 00:53

Стига сте спорили кой къв е и за какво е бе ! Барса играе най-добрия футбол в света в момента. първата среща челси като се чудеха кой да сритат и кой да контузят? един есиен имат дето да ги спасява от загуби и тва е .. миналата година с Валенсия ги спаси на четвъртфинала.. няма какво да кажа повече! Барса шампион *wink*

Ugoo
07.05.2009 00:53

цецко млъкни ве сега няма как да осъзнаеш, но като станеш на 15 се някой ще ти покаже кое е красиво и кое е грозно във футбола и ще осъзнаеш че си бил смешен.

ceco_pl
07.05.2009 00:52

Ghasper , Марадона не е ли пенсионер и наркоман???!!!

MeToDueB
07.05.2009 00:51

dunavec__


е ти па смешко .. точно Бебратов ли намери да отделиш от тия .. какво толкова пък го мразиш

Меси е по-добър от него и от всеки друг, но не наричай БЕрбатов лайно .. анти-българино

ceco_pl
07.05.2009 00:51

dunavec__ , мисля да обеся първо тебе!!!
Мокър нещастник!!

Ghasper
07.05.2009 00:51

ceco_pl ние говорим за футболни отбори не за пенсионерски клубове *lol*

MeToDueB
07.05.2009 00:50

Delian_kn

ТИ на такава надморска височина, каквато в Боливия няма да можеш и да дишаш .. пък камо ли да играеш *wink*

На колко години си бе човече .. волейболист Марадона хахаха. Той е бог за цяла Аржентина и целия свят е признал таланта му. Определено не си на повече от 14,15,16,20 години .. и не си гледал за какъв футболист свата въпрос. Иди попитай баща си кой е Марадона и ще ти обясни

Delian_kn
07.05.2009 00:50

Марадона *lol*
Ми ходете в някоя нарко комуна , ако ви кефи много...

ceco_pl
07.05.2009 00:49

Милан е велик отбор и може да направи всичко във футбола!
Тук става дума за друго нещо.
Съдиите да свирят нарушенията без да се насират от страх!!!

vplazarov
07.05.2009 00:49

Delian_kn засега познанството с майка ти ми стига ако нещо се закучи ще те чу... и теб

dunavec__
07.05.2009 00:49

Хаха цецо паляка каза, че лайното бербатов бил по-добър
от МЕСИ! ХАХАААААААААААААААААААА!! *lol*
Вземи се обеси бе мизерник! *joking*

Ghasper
07.05.2009 00:49

ceco_pl аве я не говори тъй ве лягай си да спиш или коментирай по мача '*wink*

MeToDueB
07.05.2009 00:48

Психопат. ДА ТАКА Е. Първенството на Англия е по-добро от останалите, но това не значи, че четирите английски отбори са най-добрите в Света .. спомни си преди 2 години, когато Манчестър излезнаха срещу опитния Милан как бяха унижени с 3-0 ?? Спомняш ли си ?

Има големи отбори и в другите страни.

ceco_pl
07.05.2009 00:47

Ghasper , пикоч е баща ти който те е изпикал на майка ти в п*тката и си се родил ти!!!

Delian_kn
07.05.2009 00:46

Айде да не говориме за наркомани и волейболисти (Марадана). Всъщност , ако се окаже , Меси е като не го то тогава това говори много лошо за него и неговите подръжници! Боливия - Аржентина 6:0 какво да говоря за тях двамцата!

Ghasper
07.05.2009 00:45

ceco_pl аха ок видяхме колко отговори *lol* пикоч малък ай лягай си

MeToDueB
07.05.2009 00:45

Нищо не си му отговорил .. смешко *wink*

ceco_pl Целият свят и цяла Аржентина сравнява Меси с Марадона. Меси е само на 20 години, а вече е сравнен с Марадона и играе в най-добрия отбор на Света и е несъмненио най-добрия играч на Света .. кавко повече може да се каже срещу меси . .стига

на мен ми отговори .. не ми изреждай няккави футболисти .. да добри са, но не колкото Меси. Вземи гледай някой мач на Меси, в който отбора не е толкова смешен, като Челси. В който отборът не играе със система 9-0-1 ..

Ще видите на финала каква е силата на мЕси срещу истински отбор

dunavec__
07.05.2009 00:44

Тъпаци, за пореден път ви питам!
Как може да имате нещо против КРАСАВИЦАТА Барса!
челси грозниците не заслужаваха финал! *joking*

nCuXonaT
07.05.2009 00:44

Голям познавач си методиев,няма що...аз съм фен и на Юнайтед и на Барса,но просто няма място за сравнение между първенствата на Англия и Испания...в Англия силите са много по-изравнени и дълбоко се съмнявам,че ако ти си треньор на някой отбор и срещу теб са Рууни и Роналдо ще кажеш на играчите си,че те само тичат....продължавам да се чудя как може да казвате на черното бяло...

emrax4o
07.05.2009 00:43

НЯМА ЗНАчЕНИЕ ДАЛИ И СЕГА МЕчТАЕ ЗА РЕАЛ НАЛИ ИСКАшЕ ДА СИ ТРЪГНЕ ОТ УЖ НАИ ВЕЛИКИЯ ТИИМ.......

MeToDueB
07.05.2009 00:43

ceco_pl


Целият свят и цяла Аржентина сравнява Меси с Марадона. Меси е само на 20 години, а вече е сравнен с Марадона и играе в най-добрия отбор на Света и е несъмненио най-добрия играч на Света .. кавко повече може да се каже срещу меси . .стига

Ghasper
07.05.2009 00:43

ма дотука 5 и по какво са по добри ???

Ugoo
07.05.2009 00:42

Футболисти като Меси се раждат веднъж на 40 години!
Аз като се замисля играчите от Барса които са по слаби от тези на челси са можеби един или двама.. такае изобщо не може да става дума за сравнение Меси, Иниеста, Шави и т.н. да ми ги сравнявате със паляците от челси. Немога да разбера как въобще има привърженици тоя клуб... в край на сметка справедливостта възтържествува.

ceco_pl
07.05.2009 00:42

А ето и още няколко които са по-добри от Меси!

Бербатов, Алесандре Пато, Кака, Андреа Пирло, Жунинъо Пернамбукано

Ghasper
07.05.2009 00:42

emrax4o къв реал като видя какво направи барса с тях вече не мечтае ако не четеш и не слушаш *lol*

Delian_kn
07.05.2009 00:41

MeToDueB: Много ми е мъчно като ме карате да се принизявам на вашето ниво и да ви обиждам с вашите е питети.
ТЪПУНГЕР !!!

Bai_Bradar
07.05.2009 00:40

сравнявам ги по това как изпълняват длъжностите си вееееееееееееееееееееееее ееееее.А ве вие да не сте малоумници а?

MeToDueB
07.05.2009 00:40

МЕси може да бъде сравнен с големите, като Марадона. Най-великите играчи играли някога футбол. А Барселона с никой не може да бъде сравнен. Барса си има своя уникален стил на игра. Днес не можа да покаже пълните си възможности, но все пак без Анри, на малък терен .. Ще видите на финала, защото Манчестър не е смотан отбора, като Челси и няма да се затвори, както го напарви Челси на Ноу Камп .. Барса си има уникалния стил да владее инициативата през целия мач, да умъртвява с подавания и владеене и в най-неочваквания момент да направи пас зад защитата, който да матира защитниците на противниковия отбор, а Челси какъв стил има .. да се ритат, да се бутат и да симулират. СТРАХОТЕН СИЛ .. и ако може няккой боц да влезне. А СРЕЩУ МЕСи въобще не говорете. На милиарди светлинни години сте зад него. МИЛИАРДИ !!!

Ghasper
07.05.2009 00:40

ceco_pl ама ти ше отговориш ли или още ще увърташ *wonder*

emrax4o
07.05.2009 00:40

АКО МАН БЕшЕ ТОЛКОВА ВЕЛИК КЛУБ КОЛКОТО ТВАРДИТА И КАЗВАТЕ чЕ ВСЕКИ ТРЯБВА ДА ИГРАЕ ПРИ ТЯХ РОНАЛДО щО МЕчТАЕ ЗА РЕАЛ???

Bai_Bradar
07.05.2009 00:39

vplazarov не,обаче има такива,които са по-евтини и по-добри от други,които са по-скъпи...по-добре лягай келеш смотан..

Ghasper
07.05.2009 00:39

Bai_Bradar абе чук ли си къв си стила им на игра позициите са различни как сравняваш така играчи по какво ги сравняваш не моа те разбера специалист *joking* *lol*

Delian_kn
07.05.2009 00:39

vplazarov :
Ти както е тръгнало ще се запознаеш и с мен !!!

ceco_pl
07.05.2009 00:39

Ghasper, ти си жалък палячо, досущ като Меси!!!
И не го сравнявайте с Пеле и Марадона.

Bai_Bradar
07.05.2009 00:38

Ghasper ето ти ги по-добрите от Меси:К.Роналдо ,Руни,Уолкът,Аршавин, Джерард, Лампард,Робиньо,М.Петров, Адебайор,Ф.Торес......

Ghasper
07.05.2009 00:38

ceco_pl ще изброиш ли по добрите отбори от барса и по добрите играчи от меси и да застанеш зад тезата си или ще продължаваш да псуваш великите *wonder* *stop*

ceco_pl
07.05.2009 00:37

Ghasper , това са пърите 7 в Премиершип!!!

vplazarov
07.05.2009 00:36

Bai_Bradar те цените им се определят случайно и нямат нищо общо с играта извинявай палячо *lol*

MeToDueB
07.05.2009 00:36

защо пък да е в Юнайтед ??? Нима Барселона не е по-добър от всеки друг отбор на Света. Нима Реал не е най-великия отбор на Света ? Нима Милан не е по-велик от Манчестър Юнайтед. Защо пък е задължително, като е добър да играе в Манчестър или в Англия .. и в Италия има страхотни отбори. В Испания са Барселона и Реал.

Всеки велик футболист отива или в Барса или в Реал или в Милан или в някой друг голям италиански отбор

Ghasper
07.05.2009 00:36

ceco_pl и майка ти така вика нямаш силици ма ми останаха да я боц-на ч път и виж кой се появи

emil_enchev
07.05.2009 00:36

Барса 3:0 Ман.Юнайтед !!! Месси е един от най-великите футболисти играли някога. Който не го харесва да гледа головете му на финала. *beer*

vplazarov
07.05.2009 00:35

Delian_kn аз пък познавам майка ти тя е културист *lol*

Bai_Bradar
07.05.2009 00:35

vplazarov значи ти съдиш за футболистите по тяхната цена така ли? ...сега разбрах,че ти си жалкия...

Ghasper
07.05.2009 00:35

ceco_pl чакам те да изброиш 7те отбора по добри от тези в испания и тези 10 играча по-добри от меси да не заспа е келешче

ceco_pl
07.05.2009 00:35

Ха ха ха ха ха!!!!
Гола на Барса пък беше толкова изпипан че нямам думи!!!!
Алоооо, кой мач сте гледали?????
Гола на Барса си беше 200 % късмет!!!!
Иниеста не можеше да ходи по терена, "великия" халф остана без силици!
Добре че му останаха за един "боц"!

boykov
07.05.2009 00:34

Къде го видяхте този красив футбол на барска през целия мач бе?
Какво за вас е красив футбол? Някакви разцъквания в центъра? Айде моля ви се ... Челси изигра почти(почти заради гола ...) перфектно издържан футбол. Създаде своите положения, но бяха отрязани за 2 от тях, а другите изпуснаха(човешко, макар и не толкова, защото взимаш милиони за тази работа). Барса какво направи? Разцъкваше двойни и обикаляше наказателното ... *sick*

MeToDueB
07.05.2009 00:34

Delian_kn Точно па за Юнайтед не ми говори, защото ги гледам всеки мач и в лигата и в ШЛ и за купите, както гледам и Барселона. Има много мачове, в които Рууни си остава само с тичането и не ефективен, а Меси много, ама много рядко има такива мачове, в които или да не ангажира целия отбор и да ги прави луди, или да не отбелязва А Рууни има много такива мачове, в които само си търчи .. Меси е най-добрия играч на Света, ако и Анри е на терена той е още по-добър, защото като мине 2,3,4,5,6, .. след това следва страхотен пас към Анри и гол НЕ ГОВОРЕТЕ СРЕЩУ МЕСИ и не го сравнявайте с играчи на Юнайтед .. познавам отлично и двата отбора.

Frankie_Lampard
07.05.2009 00:34

Няма смисъл да се спори в момента! Аз съм фен на Челси ми мисля, че мачът беше доста интересен и емоционален,но Барса имаха късмет и продължават. ТОВА БЕШЕ ФИНАЛА НА ШАМПИОНСКАТА ЛИГА!!!! Просто Челси е единственият отбор, който може да противодейства на Барса.И все пак както Барса, така и "сините" заслужаваха да продължат. Футболистите на "лондончани" мисля, че направиха страхотен мач, но уви.Мисля, че в такива моменти няма смисъл да се коментира садията, випреки че и аз бих казал, че сбърка, но всичко свърши. Той също е човек,на всичкото отгоре беше под много голямо напрежение. И да отговора на въпроса за най-добрия играч.. - МЕСИ да наистина той е най-добрия, но се видя, че "сините" бяха по опитния отбор и мога да изтъкна, че без Меси, Анри и Иниеста, Челси е класа над Барса.. *smile*

Delian_kn
07.05.2009 00:34

Какво познаваш бе профан !? Голям , глупендар си , то ако Меси беше най-добрия щеше да е в Юнайтед !!! А, за Руни няма право да говори никой той е духът на Ман Ю...

SchweppesS
07.05.2009 00:34

И оставете го Цецо да си говори, лапетата винаги са фенове на най-добрите

Ghasper
07.05.2009 00:33

ceco_pl чакам те да изброиш 7те отбора по добри от тези в испания и тези 10 играча по-добри от меси

MeToDueB
07.05.2009 00:33

а това, че е бил дребен и да казвате, че не е добър е много тъпо .. Марадона, Пеле, Еузебио са по метър и 50 и 60 .. дори по-ниски то МЕси и са признати от целия свят, като най-добрите играчи играли някога футбол. а Крауч, като е 2 метра и кусор какво .. да не би да е най-добрия.

Няма значение кой колко е висок .. важното е какво може.

SchweppesS
07.05.2009 00:33

Предлагам на феновете на Челси първо да осъзнаят Хидинг сбърка,че не търси второто попадение ПОСЛЕ да обвиняват съдбата
Така е тази вечер се обедих, че може би има Господ и възмездие
Неможе 11 телета да се блъскат и ръгат цел мач и накрая да печелят с един красив ,но голяма доза и късметлийски гол щото волетата са най -трудните удари

dunavec__
07.05.2009 00:32

Колко от вас са против КРАСАВИЦАТА да е на финал ?
Грозния челси не заслужаваше да се класира! *joking*

vplazarov
07.05.2009 00:32

ceco_pl ти сигурен ли си че гледаш футбол???? Меси ако е жалък значи всички са жалки *lol* в момента той и роналдо са най скъпите футболисти но знам ли може да е случайно ти по ги разбираш тези неща сигурно вместо футбол следиш шампионската лига по балет

ceco_pl
07.05.2009 00:32

Ghasper , калмук е баща ти, дето те направил толкова смотан!

ceco_pl
07.05.2009 00:31

В Англия има поне 7 отбора които са на, и над нивото на тези в Испания.

Delian_kn
07.05.2009 00:31

Ми аз я познавам баба ти тя е ватман . Мара общата ли беше !?
*sick* И давайте примери , а не говорете наизуст ...

MeToDueB
07.05.2009 00:30

Delian_kn

Точно па за Юнайтед не ми говори, защото ги гледам всеки мач и в лигата и в ШЛ и за купите, както гледам и Барселона. Има много мачове, в които Рууни си остава само с тичането и не ефективен, а Меси много, ама много рядко има такива мачове, в които или да не ангажира целия отбор и да ги прави луди, или да не отбелязва *wink* А Рууни има много такива мачове, в които само си търчи .. Меси е най-добрия играч на Света, ако и Анри е на терена той е още по-добър, защото като мине 2,3,4,5,6, .. след това следва страхотен пас към Анри и гол

НЕ ГОВОРЕТЕ СРЕЩУ МЕСИ и не го сравнявайте с играчи на Юнайтед .. познавам отлично и двата отбора.

Ghasper
07.05.2009 00:30

ceco_pl ако аз съм много далеч от футбола ти сигурно не знаеш какво е това футбол смешко меси мой да е дребен ма е мн добър играч не вкарвал голяма работа някой друг вкара нали затова има 11 човека на терена ти си викай за оня изнежения дето си играе самичък мисля че всички разбраха за кой говоря

ceco_pl
07.05.2009 00:30

Има поне 10 футболиста в Европа, които са много по-добри от Меси!!!
Да ги изброя ли????

plamkisa
07.05.2009 00:28

И като в Испания се въртели 2-3 отборя я ми кажи в Англия кога последно отбор извън т.нар. голяма 4-ка е печелил титла?Мерси предварително *joking*

ceco_pl
07.05.2009 00:28

Ghasper , ти си много дълеч от понятието "футбол"!!!
Солисти търсят само в операта.
А Меси и малък, жалък, смешен дребосък!!!!
Това не е футболист а смешник!!!

Ghasper
07.05.2009 00:27

CrAzYtAtA туй майкати ли ти го каза че съдията е свирил за барса ти да не си сляп бе абрамович налял сумата му и пари в тоя плешивец само и само да измъкнат мача!!!

MeToDueB
07.05.2009 00:27

аз не знам защо говорите срещу Меси .. какво като не е вкарал. Барса е голям отбор с много играчи .. точно така мислиме и в националния. Бербатов, защото е най-добър и ако не е вкарал .. край . .вече не е добър .. ма това е отборна игра бе хора. Нападателтие не отбелязаха в тия два мача .. но имаше кой да вкара. Какво като Меси не е вкарал. Правеше ги луди, а и те го бяха хванали 2ма .. и постоянно по него. Ако Анри беше натерена отбора щеше да се възползва от празни пространства, които на моменти се откриваха, точно затова, че Челси ги беше доста страх от МЕси и го бяха хванали по 2 .. гонеха го 3,4 ..

plamkisa
07.05.2009 00:27

Мда е,Меси бил жалък.Е,значи тоя пич цецо ли мецо ли къв е разбира повече от целия свят и отрича че Меси е най-добрият в света в момента.На колко ли да се доверя? *joking* Дали на този виден спец или на всички останали? Поне като говориш глупости дали сам си вярваш?

Delian_kn
07.05.2009 00:26

Колкото иска да минава Меси , но не е ефективен ! А , Руни е най-добрия в Юнайтед , гледайте мачове преди да говарите !

ceco_pl
07.05.2009 00:26

Ха ха ха ха ха!!!!
Английския футбол е на севтлинни години он този в Испания.
В Испания са 2-3 отбора на върха и се въртят само те, останалите са пълнеж!!!

vplazarov
07.05.2009 00:26

Delian_kn ти ако си специалист баба ми е ватман *lol*

Ghasper
07.05.2009 00:26

ceco_pl ти си най-големия палячо помисли защо нямаше удари към вратата просто си ги минаваше както иска и беше пребиван буквално срещу цял тобор в защита не се играе!!! с атнифутблисти не се играе фубол а челси бяха точно такива

rado_kz91
07.05.2009 00:25

Преди началото на мача си мечтаех за разгромана победа на Барселона, но сега след този развой сам излючително доволен. ТАКА БОЛИ ПОВЕЧЕ. Барса уби Челси сам собственото им оръжие. След 85 мин "каталунците" предодоха инициативата в ръцете на лондончани и разчитаха повече на контри и дълги подавания към Ето'о. Просто нямаха сили за друго. И точно когато Абрамович посегна към шампанското, те нанесоха своя съкрушителен удар. Велика, паметна нощ в историята на европейския футбола. Сега с трепетно желание може да чакаме 27 май, когато ще се чудим кого да подкрепяме магията футбол, наречена Барселона или България в лицето на Митко Бербатов.
А сега фенове на Челси пуснете си прекрасното призведение на Гершуин "Рапсодия в синьо" и блянуваите за финала на следващото издание на Шампионска лига!
Лека нощ и приятни сънища!

CrAzYtAtA
07.05.2009 00:25

БАРСАААААААААААААААААААА- може само да духате супата,защото ако не беше шибания садия щяхте да видите от каде изгрява слънцето. И още нещо ЧЕЛСИ ви показа какво е футбол.Аз съм фен на ЮНАЙТЕД и им честитя повторно вземане на ШАМПИОНСКАТА ЛИГА в РИМ. А пък ако някой се радва че БАРСА спечели по такъв мизерен начин с помощта на съдията значи не знае какво е футбол *thumb_up*

pesh00
07.05.2009 00:25

хахА много разбирачи има тука. Много по големи и по умни хора са казали че МЕСИ е най добрият футболист в момента!

emrax4o
07.05.2009 00:25

МАН ю БЯХА КЪСМЕТЛИИ И СЪС СЪщАТА ТАКТИКА КАТ НА чЕЛСИ (КАТЕНАчО) ЕЛЕМИНИРАХА БАРСА МИНАЛАТА ГОДИНА ДАЖЕ В ПОСЛЕДНИТЕ МИНУТИ ГРЕДАТА СПАСИ МАН СЛЕД УДАРА НА АНРИ БЕЛИКИЯ

Ghasper
07.05.2009 00:24

оставете ги тея те не разбират от футбол само злобеят и завиждат на талантите въпреки че си нямат на идея от ФУТБОЛ!!!

MeToDueB
07.05.2009 00:24

абе какво говорите срещу Меси бе хахаха Меси около 15 пъти ги завъртя по 3,4 .. те не знаеха къде е топката, но нямаше с кой да комбинира .. ако Анри беше на терена щеше да е по-различно Меси е футболен бог !Нека им е на Челси .. нека реват, нека .. нека пак играят защитно и в следващите им мачове в лигата, за да се борят за второто място. Да редят на конче на голлинията 10 човека и дрогба сам напред ..страшен стил имат Челси .. добра защита, но грозна игра .. отвратителна ..

Delian_kn
07.05.2009 00:23

Ще се смееш още глупец... Гледай футбол не необразовани аржентинчета... Колко пропуска има меси от безумната си егоистичност и какъв е смисъла от дрибъл без никаква мисал след това ...

ceco_pl
07.05.2009 00:23

Ghasper , ще го повторя пак!!!
МЕСИ Е МАЛЪК ПАЛЯЧО!!!!
КОЛКО УДАРА ИМАШЕ КЪМ ВРАТАТА В ДВАТА МАЧА????
НЕ ПОВЕЧЕ ОТ 5!!!

vplazarov
07.05.2009 00:22

Delian_kn ако питаш мен Меси е точно толкова голям талант колкото и Роналдо.... Руни е малко по назад според мен макар че играе много сърцато... Ако си гледал мача щеше да видиш че Меси ги минаваше по трима четирима но когато се играе с 10 защитника е трудно дори за него

docs
07.05.2009 00:22

ceco_pl много си жалък *smile* Най-силния футбол се играе в ИСПАНИЯ!
английските отбори са добри само в англия и за да ти опресня мозъка който нямаш, ще ти напомня че Вияреал е побеждавал Манчестър Юнайтед с 3:0 .... а ти си пиши каквото си искаш барем такива клоуни като тебе тук ги има достатъчно, че да има с кого да се забавляваме *lol*

pesh00
07.05.2009 00:22

Хаха как може Руни да се сравнява с Меси? Delian_kn ти футбол гледаш ли ? *joking*

MeToDueB
07.05.2009 00:21

абе какво говорите срещу Меси бе хахаха

Меси около 15 пъти ги завъртя по 3,4 .. те не знаеха къде е топката, но нямаше с кой да комбинира .. ако Анри беше на терена щеше да е по-различно *wink*

Меси е футболен бог !

Нека им е на Челси .. нека реват, нека .. нека пак играят защитно и в следващите им мачове в лигата, за да се борят за второто място. Да редят на конче на голлинията 10 човека и дрогба сам напред ..страшен стил имат Челси .. добра защита, но грозна игра .. отвратителна ..

Ghasper
07.05.2009 00:21

ceco_pl меси бил малък смешник ти си същия меси 2 мача праеше кото си иска и после грубо политаше това пазене и неутрализиране ли е в рамките на позволеното един от най-великите играчи в момента а ти му викаш смешник я се опрай малко ве к*леш и спри с малоумните си коментари че дразниш дори повече от тея сини б*клуци

ceco_pl
07.05.2009 00:20

CiSSe7 , за другото положенийце става дума!!!!
На защитничето, което си прибра топката с дясната ръчичка!!!
А гот ли ни беше кагот на световното през 1994 госина есин италиански бокрлук направи същия номер и спря пътя на национала???

hrasta
07.05.2009 00:20

Хехе тука доста се посмях*smile* Меси бил бледа сянка на Руни.....

emrax4o
07.05.2009 00:20

БАРСЕЛОНА Е ЗНАМЕТО НА ФУТБОЛА (И ФИНАЛА щЕ ПЕчЕЛИ ФУТБОЛА ДЕМЕК БАРСА)

saseda77
07.05.2009 00:20

За Еврофутбол -а мача завърши 1, нали?

Delian_kn
07.05.2009 00:18

plamkisa:
Колко глупост и простотия има по света , боже.
Кой е Меси ? Бледа сянка на Роналдо и на Руни... Ман Ю би Барселона и пак ще го стори , защото са веблики , защото не сменят треньори и футболисти ката насни кърпички , и защото имат традиции ...

dunavec__
07.05.2009 00:18

челси са страхливци и заслужено отпаднаха! И в двата
мача играх бетон... по-зле и от италианците!
Не може с човек повече да си като домакин пред пълни трибуни
и да оставиш Барса отново да владее топката и да те натиска!
Каквото и да говорим всичко свърши! КРАСАВИЦАТА е на финал, а звяра убит! *devil*

loooshiq
07.05.2009 00:17

Много грешна тактика от страна на Хидинк, един щастлив гол във 9 мин. и после 80 мин. в защита! Господ ги наказа за това им пренебрежение към състава на Барселона. И все пак справедливоста възтържествува

ceco_pl
07.05.2009 00:17

Съдията умля от страх след като извади червения картон и спря да свири всичко което можеше да обърне мача в полза на Челси.
А Меси е един малък смешник!!!
Беше неутрализилан и в двата мача.
Точно пък ти със името на Милан трябва да знаеш за тактиката на отборите от Ботуша!!!
Да си чувал за "Катеначо"????

Milan1989
07.05.2009 00:16

Бях за Челси, но тяхната игра беше извън всякакви граници. Вкараха леко случаен гол и какво - българска игра. Джаскай,Ръгай,Соли ма да е извън нашето поле *sick*

CiSSe7
07.05.2009 00:16

Ей мишоци нещастни, 7 минути продължение и несъществуващ червен картон, малко ли ви са, че съдията да псувате, нещастници прости....Ако за вас след удар от 1,5м топката удари ръката (спорно че беше ръката) на някой в 97 мин, трябва да се свири дузпа, наистина сте уникално прости сини парчета...Ако не беше измисления червен картон гола в 93 мин щеше да е 2-я или 3-я...

MeToDueB
07.05.2009 00:16

ЗАСЛУЖАВАХА ГО ТОВА ЧЕЛСИ, а БАРСА ЗАСЛУЖАВАШЕ ФИНАЛ. Макари с човек по-малко, макари без големите Анри и Пуьол те не се предадоха и в този страхотен сезон със 100 гола в примиера и сигурната титла, заслужаваха и ФИНАЛ НА ШЛ, а сега заслужават и да го спечелят. АНТИФУТБОЛА НА ЧЕЛСИ САМ ГИ ПОГРЕБА. НЕКА ИМ Е. НЕКА ИМ Е !! НЕКА ПАК играят защитно всек мач .. по-добре да се наредят на конче на голлинията целия отбор .. ФАКТИТЕ СА НИЩО ПРЕД БОГОВЕТЕ !!! 100 гола в лигата. Страхотен мач на Ноу Камп срещу Челси, сега пак играха по-добре. НЕ Заслужаваше Челси ФИНАЛ !!!

Ghasper
07.05.2009 00:15

cesekarchetooo и ти си същия нищо обективно просто някакъв озлобен келеш дето не разбира нищо от футбол барса излезе игра ФУТБОЛ и излезе краен победител... челси излезе рита се вкара без да иска прибра се и чакаше да си го получи Б*Н ЗА ТАКИВА КАТО ТЕБЕ!!!

MeToDueB
07.05.2009 00:15

Стига говорили за дузпи и т.н .. той ако съдията искаше да подпира някой, нямаше да даде този безумен червен картон.. Много се радвам, че Челси загуби в 92-рата минута и сега ще реват за тия дузпи. Те си го заслужиха с безумния им анти-футбол на Ноу Камп. И нека да не реват да дузпи, а да се сетят какво нарпави Босингва на Анри в наказателното поле на Ноу Камп .. имаше чиста дузпа за Барса тогава и задържане на Босингва .. За днес съдията така е преценил .. при първото положение за дузпа си помислих, че ще даде дузпа .. за второто положение не може да се отсъди дузпа от много близко се удари в ръката и не оцелваше вратата, но все пак да си имат едно наум с неотсъдената дузпа на Босингва на Ноу Камп.Кеф ми е, че Челси загуби така в 92-рата и сега ще страда, защото те го заслужаваха. Те заслужиха тази мазна загуба, защото играха като пълни анти-футболисти на Ноу Камп и само се защитаваха уплашени .. в този мач Дрогба бавеше.. симулираше. Анелка и той. Нямаше червен картон от нищото падна Анелка (имаше мн леко задържане), но не му навреди на равновесието .. артистично падна.

Milan1989
07.05.2009 00:15

ceco_pl ти май си гледал някой друг мач тази вечер или си прекалил с някой течности. Ако не си гледал си изтегли мача и преброй колко пъти Меси си води гвардия от 4-5 играчи на Челси зад себе си!!!!!!!

docs
07.05.2009 00:14

Като толкова ревете привържениците на Челси, отбора ви се пазеше като девица в двата мача! Играеше антифутбол и никво право нямаха да отиват на финал. Колкото до финала Манчестър не са путки сато Челси и съм сигурен че Купата ще отиде в Испания защото Барселона са най-добрия и най-красиво играещият отбор в европа ако не и в света направо в момента.

MeToDueB
07.05.2009 00:14

ЗАСЛУЖАВАХА ГО ТОВА ЧЕЛСИ, а БАРСА ЗАСЛУЖАВАШЕ ФИНАЛ. Макари с човек по-малко, макари без големите Анри и Пуьол те не се предадоха и в този страхотен сезон със 100 гола в примиера и сигурната титла, заслужаваха и ФИНАЛ НА ШЛ, а сега заслужават и да го спечелят. АНТИФУТБОЛА НА ЧЕЛСИ САМ ГИ ПОГРЕБА. НЕКА ИМ Е. НЕКА ИМ Е !! НЕКА ПАК играят защитно всек мач .. по-добре да се наредят на конче на голлинията целия отбор .. ФАКТИТЕ СА НИЩО ПРЕД БОГОВЕТЕ !!! 100 гола в лигата. Страхотен мач на Ноу Камп срещу Челси, сега пак играха по-добре. НЕ Заслужаваше Челси ФИНАЛ !!!

Ghasper
07.05.2009 00:13

ceco_pl ти си най-смешния ве не видя ли за кого свиреше съдията заслужено барса е на финал първия мач играха с ръгбисти втория срещу парите на Абрамович!!!

ChelseaV
07.05.2009 00:13

грозни барселонски маймуни дано умрете,целувайте задника на съдията

ceco_pl
07.05.2009 00:13

На Острова се играе най-силния и елитен футбор в Европа.
Барса не могат да игрят срещу тим от Острова.
Помните ли ги миналата година как се бяха строили в наказателнтото,а????
А Меси е един малък смехурко!
Да си хоказва финтчетата срещу Сантандер, Билбао,Рекреативо и другите "страхотни" отбори от Испания!!!

MeToDueB
07.05.2009 00:12

ЗАСЛУЖАВАХА ГО ТОВА ЧЕЛСИ, а БАРСА ЗАСЛУЖАВАШЕ ФИНАЛ. Макари с човек по-малко, макари без големите Анри и Пуьол те не се предадоха и в този страхотен сезон със 100 гола в примиера и сигурната титла, заслужаваха и ФИНАЛ НА ШЛ, а сега заслужават и да го спечелят. АНТИФУТБОЛА НА ЧЕЛСИ САМ ГИ ПОГРЕБА. НЕКА ИМ Е. НЕКА ИМ Е !! НЕКА ПАК играят защитно всек мач .. по-добре да се наредят на конче на голлинията целия отбор ..

ФАКТИТЕ СА НИЩО ПРЕД БОГОВЕТЕ !!! 100 гола в лигата. Страхотен мач на Ноу Камп срещу Челси, сега пак играха по-добре. НЕ Заслужаваше Челси ФИНАЛ !!!

Milan1989
07.05.2009 00:12

Добре последен анализ на мача 67% притежание на топката от Барселона ,14 удара/1 гол, койото е и единствен във вратата от всички тези удари. Челси 13 удара/3 точни - Дрогба осра най-чистото положение в мача. Тези факти говорят за едно териториално надмощие на Барселона и един Челси който играе на контра, но няма точност на завършващия удар. Съжалявам, но Гуус Хидинк убърка тактиката днес - Анелка беше абсолютен фигурант, Белети пипна топката 3 пъти и 2 пъти падна за фал, Дрогба направи поредната порция дежурни пропуски и още и още. Барселона - Алвеш едно центриране нямаше,Шави игра под формата си, НО Меси поне мешаше по 4-5 играчи, а Иниеста е играч на мача 10 фала срещу него,раздаде се и вкара най-важния гол за сезона за Барса. Това е накратко за мача. Съдията и дуспите на са толкова важни. ПОВТАРЯМ – НЕ МОЖЕ ПРИ ОСКАТЕНА ЗАЩИТА НА БАРСА И СЛЕД СМЯНАТА ОСОБЕНО КОГАТО НАЗАД ОСТАВАХА САМО БУСКЕТС И ТУРЕ ЧЕЛСИ ДА СЕ ДРЪПНЕ В ГЛУХА ЗАЩИТА!!!! Не става така. Смятам че Челси отпадна абсолютно заслужено!!!!

erhi
07.05.2009 00:12

Каквото и да си говорим барса имаха голям късмет,но да не забравяме,че на финала няма да е челси или реал а МАНЧЕСТЪР ЮНАЙТЕД тогава и късмета няма да им помогне

KUKAMUNGA
07.05.2009 00:11

Каквито и да наричате че са отбора на Барселона те бяха единствените които се стараеха да играят футбол.Какъв футбол игра Челси ? Те ако се включат в някое първенство по ръгби ще са шампиони.. *stop* Днес се доказаха 2 тези : че като не вкараш ще ти вкарат и че по качествения,достоиния ,упорит ,отборът с повече желание се ликува . А за съдията не се оплакваите 66 мин червен картон на Абидал и какво от това Барса продължи да мачка и заслужено изравниха ! Пожелавам успех на Барса на финала и нека по - добрия отбор победи *wink*

kitrin
07.05.2009 00:11

да да треперят видяхме ги барса като сре6наха някои по стоиностен отбор от лион и баиерн какво стана немогат д ажкарат гол180 мин п1к за садията д ане говорим 4е не дади 2 4исти дузпи ..........

MeToDueB
07.05.2009 00:11

Стига говорили за дузпи и т.н .. той ако съдията искаше да подпира някой, нямаше да даде този безумен червен картон.. Много се радвам, че Челси загуби в 92-рата минута и сега ще реват за тия дузпи. Те си го заслужиха с безумния им анти-футбол на Ноу Камп. И нека да не реват да дузпи, а да се сетят какво нарпави Босингва на Анри в наказателното поле на Ноу Камп .. имаше чиста дузпа за Барса тогава и задържане на Босингва ..
За днес съдията така е преценил .. при първото положение за дузпа си помислих, че ще даде дузпа .. за второто положение не може да се отсъди дузпа от много близко се удари в ръката и не оцелваше вратата, но все пак да си имат едно наум с неотсъдената дузпа на Босингва на Ноу Камп.

Кеф ми е, че Челси загуби така в 92-рата и сега ще страда, защото те го заслужаваха. Те заслужиха тази мазна загуба, защото играха като пълни анти-футболисти на Ноу Камп и само се защитаваха уплашени .. в този мач Дрогба бавеше.. симулираше. Анелка и той. Нямаше червен картон от нищото падна Анелка (имаше мн леко задържане), но не му навреди на равновесието .. артистично падна.

Skobata
07.05.2009 00:10

Страдаитеее , феновете на БАРСА , спрете да пишете няма смисал , нашия отбор е на финал и тва е !!! а завистниците дет са от 4елсии но за жалост отпаднахааа , и сега казват 4е ман4естер ще ги сма4ка на финалл , некк си легнат и да преглъднат загубата и да гледат положително *smile*

Delian_kn
07.05.2009 00:10

Съдията нямаше качествата да ръководи този двубой !
Задължителен жълт картон на Иниеста , след изравнителния гол не бе показан, за това че си свали фланелката. УЕФА трябва да разгледа всяко едно положение от този мач под лупа и да вземе съответните мерки. Поне една задължителна дузпа за Челси , трябваше да се свири. Много слаб мач за Дрогба.

plamkisa
07.05.2009 00:09

Искам да кажа на феновете на Юнайтед да почват да треперят отсега *wink* На 27-ми като паднат ще се насерат в собствените си ръце сигурно *joking* А на феновете на Барса искам да кажа НАЗДРАВЕ *beer*

wordbors
07.05.2009 00:09

Барса галакти4еския отбор само с садията бият *joking* свикнали да бият в испания сме6ните отбори и ся кат видяха 4е немогат да вкарват са насраха *smile* не расбирам кво толкова го хвалят тоя сме6ен отбор ... само ви6те колко титли имат на европа .. *sick* сме6ни са пак ги пи6ат за наи-великия отбор в блиските 20 год *lol*

ceco_pl
07.05.2009 00:08

Ха ха ха ха!!!!
Колко сте нещастни само!!!????
Колко хандбалисти имаше в отбора на Барса????
Аз видях двама!!!

vplazarov
07.05.2009 00:08

Лично за мен щеше да е много по интересно ако Ливерпул се беше класирал за полуфинала - тогава щяхме да гледаме футбол а сега 180 минути гледахме едни сини палячовци наредени в наказателното си поле които логично бяха наказани

gonzo_niki
07.05.2009 00:08

аве ко приказвате глп ве .... барца ми играели хубав футбол ... играят ама в испания ... мача гледа ли ... един точен удар... явно щото мн хубаво ираят... меси бил мн добар куде беше тоя мач нему се чу името.... кое им е доброто кажете ми .... 1000000%дуспа не отсади.... така ли се стига до финал ///

ceco_pl
07.05.2009 00:07

Видяхте ли един удар на Меси в очертанията на вратата????

vplazarov
07.05.2009 00:05

Вие продължавате да ревете палячовци сини *lol* съдията та съдията.... като са били толко добри челси да беха вкарали още 1-2 гола и готово.... ама то само мангала дрогба изпусна 2 чисти гола и логиката се доказа - като не вкарваш ти вкарват и разбира се имаше справедливост - по класния и играеш по красив футбол отбор на Барселона се класира а сините защитници останаха с пръстче в устата *lol*

Milan1989
07.05.2009 00:05

Джудже, джудже ма май си изпуснал моментите, когато го гонеха по 4-5 играчи на Челси *joking*
Не мился че се казва Снежанка се пак *devil*

ireli
07.05.2009 00:05

Какъв отбор е Барса? Тва са най-големите нещастници и лигльовци в света! Меси? - Бахти боклука. Нищо не направи! За 180 минути имахте около 3 точни удара! Ебахти класата. Владеят топката, но срещу добре организирана защита сте кръгла нула. Ебахти клошарите! А съдията? Кво да кажа - псе нещастно. Червен картон имаше 1000%. Фала ако гледахте ръцете, щяхте да забележите, че го бута. И 2 дузпи?! Що не ги свири? Пълен боклук! На тоя трябва да му спрат правата доживот! И Челси донякъде са виновни, че не си решиха мача по-рано... не ми остава друго освен да честитя лигата на Юнайте! евала точно така е!барса са смешни женчовци!

idol_bg
07.05.2009 00:05

plamkisa ...Приятелю...май ти си пристрастния,щом говориш подобни небивалици.Ако беше гледал мача без каталунските си очила разбира се.Не знам къде видя по добрата игра на Барса.Те имаха един удар във очертанията.Футбола се играе на голове..а не на владеене на топката.Да Барса играе по принцип най-уникалният футбол за момента.Но конкретно за този мач...не заслужаваха да идат на финал.Челси ги надигра...с повече хъс и себераздаване и с повече положения.За съжаление и съдията се оказа фактор.Ако Барса играят така на финала...не ги чака нищо добро.

Milan1989
07.05.2009 00:03

Да си го кажем Барса - Ман Ю ще е идеалния завършек на сезона :
Кристиано Р.,Рууни, Гигс, Бербо и ко срещу Ето'О, Меси, Анри, Алвеш, Шави, Иниеста и ко. Е дали няма да е мач мечта а *smile*

ceco_pl
07.05.2009 00:02

Ха ха ха ха!!!!!
Смешниците от Барса пак на финал след съдийство на съдия-слепец!!!!
Насра се от страх като им даде червен картон и после си сложи тъмните очила.
Това на нищо не прилича.
Футбола от острова е най-добрия в Европа!!!!

pipi78
07.05.2009 00:01

3-0 за Ман.Юн. в РИМ палячовците от каталуния ще гледат как се играе футбол ,защото ми писна да гледам как играят хрътка искаме голове

Skobata
06.05.2009 23:59

Про4етох много мнения но ви казвам 4е финала ще бъде коренно разли4ен . ще се насладим на 1 красив футбол и от 2та отбораа . Погледнато реално със оглед на 2та ма4а Барса продължава заслужено напред , защото първия ма4 ги сасипаха но за жалост не вкараха , а във вториа дори със помоща на садиата , отбора от Лондон неможа да ги отстрани . Заслужено 2 наи добри отбора във Европа ще играят ФИНАЛ , БАРСЕЛОНА - МАН . УТД , със оглед на представянето си през целиа сезон !

nCuXonaT
06.05.2009 23:59

смешното коментаторче,фенче на ливърпул,пак лае срещу манчестър...сега не играят ли бърз футбол???не вкарват ли голове...как можеш да кажеш на черното бяло бе...

nom3rcy
06.05.2009 23:59

КАЖЕТЕ НЕ НА АНТИФУТБОЛА!!!!!! БАРСАААААААААААААААА

paco_kl
06.05.2009 23:57

stoqn_maradona
с 2 думи си тъпо копеле неразбиращо нищо от футбол,а май и от чукане.за това си продължавай да си гледаш осрания гъз в огледалото и мастурбирай.кавал

sashaserg
06.05.2009 23:57

Садята е най-големия гей на света, шибания плешивец сигурно е сляп или е бил подкупен със солидна сума от Шибаните говедари на барселона. 3 сигурни и една спорна дуспа гея шибан що не игра със жълт екип Норвежеца сигурно са му праили свирки сички от барса, ако има правосъдие поне в УЕФА трябва да бъде позволено на Челси да обжалва шот две ръце три събарания в наказателното нз ако някой фен на барса се гордее с това е гей кат съдията. Мразя Мачестър от 94 година(роден съм 95) ама след тва съдииство съм за тях. Педерасата с тоз гол 93 да си го вре. Подкрепях Барца преди тоз мач ама вече ги мразя!!! Фена на барса с черни дрехи дано умре у некоя канавка. Аве тоз добре че ни зачете гола. КК аре бб че ми омръзна таз гейщина.

kobrata_kz
06.05.2009 23:57

а и забравих да допалня съдията трябваше да свири поне 1 дузпа че 2 щеше да са много за 1 и същ отбор и то на полуфинал ама все пак имаше дузпа поне 1 такаче според мен барса с късмет се класира за финала ама и челси не ми хареса как играят в защита и толкоз мъчат се да правят номерата на Ливърпул когато победи челси в първия мач през този сезон в ПШ вкараха 1 гол и след това бетон в защита но са малко отборите който го могат ама челси почти успя

cesekarchetooo
06.05.2009 23:56

Какъв отбор е Барса? Тва са най-големите нещастници и лигльовци в света! Меси? - Бахти боклука. Нищо не направи! За 180 минути имахте около 3 точни удара! Ебахти класата. Владеят топката, но срещу добре организирана защита сте кръгла нула. Ебахти клошарите! А съдията? Кво да кажа - псе нещастно. Червен картон имаше 1000%. Фала ако гледахте ръцете, щяхте да забележите, че го бута. И 2 дузпи?! Що не ги свири? Пълен боклук! На тоя трябва да му спрат правата доживот! И Челси донякъде са виновни, че не си решиха мача по-рано... не ми остава друго освен да честитя лигата на Юнайтед!

hrasta
06.05.2009 23:56

Мразя затворения футбол и се радвам че Барса победи ! Видя се че отбора не е същия без Анри, отново невероятен Меси минаваше ги спокойно по трима !

Ghasper
06.05.2009 23:55

каквото и да говорим заслужен успех за БАРСЕЛОНА тея антифутболисти челси да си ходят намразих ги не заслужават...

BeckhamD
06.05.2009 23:55

Хайде, да видим на финала какво ще стане! *wink*

idol_bg
06.05.2009 23:55

Смятам че Челси бяха ощетени в този мач.Не разбирам какво хвалите Барса...след като вкараха гол с единственият си точен удар за мача.Червеният картон беше абсолютен.Не може играч излизащ сам срещу вратаря да се спъне сам....това е лудост.Иначе за първи път Хидинк наистина сбърка защото накрая трябваше да направи смяна за да забави играта.За повечето нарушения в полето на Барса..нямам претенции,но ръката на Пике се видя от самолет.Не знам как съдията не я видя.Още повече че Пике беше елиминиран след докосването на Анелка,който минаваше зад него.Не само дузпа,но и жълт картон.ФИФА трябва да направи нещо,за да не се решават подобни мачове от един съдия.Сега след мача съдията ще каже....ами да сбърках...дузпа имаше...извинявам се на Челси.И какво от това...бих добавил аз.

kafaka
06.05.2009 23:55

Челси с 10 защитника си го заслужи най-накрая!!!

Sarch
06.05.2009 23:54

мале мале мале , страшно са кефяяя!!! да мрат сините лешове . е тва беше финала, от преди няколко месеца съм го казал! Барса ще е шампион !!! *sick*

Kockarafcb
06.05.2009 23:54

Браво маняци злобете се колкото искате садията дуспи няма значение БАРСА НА ФИНАЛ А челси с пенис в устата *wink* *joking* Доброто красивото надделяха в този мач,а вие можете да си избършете сълзите !!! *sick* VISCA EL BARCELONA, ¡¡¡ VISCA EL CATALUNYA LIURE !!!

plamkisa
06.05.2009 23:54

Съдията,тоя,оня.Каквото и да говорите Челси 2 мача играха като страхливци.В крайна сметка спревеливостта поне 1 път възтържествува *wink* Всяко различно мнение от това,че Барса бяха пъти по-добре в тези 2 мача би било просто сантиментално и пристрастно Желая на Барса на разплачкат Манчестър на финала

tagor
06.05.2009 23:53

Барселона са смешници !!!! Бяха силни а???? 10 удара към врата нито един точен .... а какво да кажем за съдията.... КУРа да ми яде и не са 2 дуспите които спести ... ами в началото още първото полувреме имаше две 100% дуспи.Челси водеше цял мач , а в края с късмет барса излязоха напред. СЪДИЯТА ТРЯБВА ДЪ БЪДЕ СЪДЕН !!!!

vplazarov
06.05.2009 23:53

Колкото и да говорите смешници сини - Барса е на финал а челси само ще го сънуват

Milan1989
06.05.2009 23:52

Изглежда че единственият отбор направил анти-футболна тактика и успял ще остане Гърция от 2004та.Днес се доказа, че във футбола има логика - ако не вкараш ще ти вкарат.Много ще се изпише за дузпите и т.н. . Но Ето'о и Меси проспаха двата мача,макар че днес Меси мешаше по 4-5 играчи и даде асистенция за гола. Но не може Дрогба да пропилява по 1 100% ситуация и двата мача -все пак е 1/2 финал за КЕШ. Иначе да хандбал имаше на 2 пъти, но не може Чесли с човек повече 25 минути да не натисне Барса ами пак да ги остави да играят. Калу, ане тромавия Белети щеше да е коза, но нали затова е цар ФУТБОЛ. Айде лека на сички и финала ще е трепач *smile*

kobrata_kz
06.05.2009 23:52

Искам да кажа първо честито равенство на Барса и второ четит дубъл на Манчестър ако играят така Барса както сега играха само със центрирания ще им е невъзможно да вкарат дори и 1 гол срещу манчестър така че ако не си променят играта ще ядът голям бой и то със 3 гола и отгоре разлика защото в този мач можеше да се реши още в началото на 2-рото полувреме когато дидие дрогба изтарва чисто положение а това според мен беше лесен гол малко по високо трябваше да чукне топката и беше неспасяема ама във футбола и късмета има значение дано Барса да победи манчестър ама много ме съмнява вече *sad*

vplazarov
06.05.2009 23:52

Ахахахх отбора на защитниците отпадна - и имаше справедливост

stoqn_maradona
06.05.2009 23:51

абе да ВИ ЕБА МАЙКАТА БЕ!!!ТВА било НАЙ-ДОБРИЯ ОТБОР НА СВЕТА!!!МИШОЦИИИ!!!Съдията ГЕЯ ви класира....За 90 минути нито 1 точен удар?!? Чак в 93 оцелиха вратата....Да ми ядете хуя...ПЕДАЛИ!!!CHELSEA FOREVER!!!

pipi78
06.05.2009 23:51

"големият" отбор на барса ,смешници пълни да преведат парички на съдията че повече няма да свири в европа горкият, иначе вкарали 100 гола в испания, а сега 90 мин. немогат да уцелят вратата *joking*

Castello
06.05.2009 23:51

Как да не е измислен картона .. съприкосновение имаше при маневрата която предприе Анелка, но липсваха умисъл сила и прочие .. Французинът просто се просна и съдията се разтрепера .. после реши да върне услугата и както казах опорочи мача *evil* аман от такива недъгавляци .. Липсва ми Колина *wink*

nekakav_pi4
06.05.2009 23:51

Тоя съдия и слабата Барса дето уж галактическа ме карат да съм за Ман Юн на финала, а много не им симпатизирах.Балак трябваше да го събори малко в края така и така отпадат ще пропусне някой мач от първия кръг догодина *joking* Сега ще кажа нещо, което не съм казвал май никога, но по принуда: Glory Glory Man United *smile*

DraK
06.05.2009 23:50

гол на чужд терен е с по-голяма тежест

paco_kl
06.05.2009 23:50

хахахххаа,БРАВО НА НАЙ-ГОЛЕМИТЕ!истински щастлив съм,а дузпите ги нямаше.те сами търсиха съприкосновение!този път футболната логика възтържествува!стига с този бетон който забъркаха челси!на много от футболистите на барселона не спореше играта,но на финала ще е друго.БАРСА ЗАВИНАГИ

wordbors
06.05.2009 23:49

амии садията простоо нямам думи ! 2 дуспи *evil* барса у6 много силни като ги натиснат и немогат да оцелят вратата .... бахти леимарите

BeckhamD
06.05.2009 23:49

ОФ, ПАК ЩЕ ПОВТОРЯ. ТАКА, НЕ ГЛЕДАХ МАЧА, НИТО СЪМ ФЕН НА НЯКОЙ ОТ ТЕЗИ ОТБОРИ, НО НАЛИ КОГАТО РЕЗУЛТАТЪТ Е РАВЕН БИ ТРЯБВАЛО ДА ИМА ДУЗПИ? ЗАЩО НЯМАШЕ? *sad*

nCuXonaT
06.05.2009 23:49

Защото Барса се класират напред с гол на чужд терен.А такива дузпи не се свирят в големия футбол,на село може би да,но не и тук.Вместо да пл'ете по съдията,помислете си заслужавате ли да сте не финал с тоя антифутбол... *smile*

La4kata89
06.05.2009 23:48

Нямаше измислена дузпа бе хора разберете ! Последен беше в защита затова се даде тоя картон,както по утлра случайност на нас не ни дадоха такъв с/у Кипър ако сте гледали мача...Просто заради тва,че остана последен в защита го изисква от правилника да се покаже червен картон,а 2 дузпи за Челси бяха супер много спестени... *sick*

qkubu
06.05.2009 23:48

Квот и да говорим Барса имаха касмет в последната минута и продължават !!!

BeckhamD
06.05.2009 23:47

Абе аз не съм из никой отбор, но кажете защо нямаше дузпи?

dunavec__
06.05.2009 23:47

Красавицата изнасили/наеба звяра в 93-та минута! *devil*
Харесва ли ви това за заглавие на някой утрешен вестник! *joking*

Castello
06.05.2009 23:47

Дузпа против Барселона имам предвид *** извинявам се адреналина е висок .......

Ginekologa
06.05.2009 23:47

КАК ДА НЯМА БЕ 2 ИМАШЕ КВО СИ ПЕРАТ РАЦЕТЕ *evil*

IvailoIlkov
06.05.2009 23:47

Мисля че тук в този сайт преди няколко месеца имаше статия която глъсеше че ако има логика във футбола то на финала на шампионската лига трябва да играят Ман Юн и Барселона е явно има някаква логика

AviMC
06.05.2009 23:46

Гениалният ,галактическият,непобедимият Барселона-им трябваха 180 мин за да вкарат гол.Ако това за вас е достоен финалист-така да е!
Поздравления на,поне да биете МЮ
Only CHELSEA Only CHELSEA Only CHELSEA

Castello
06.05.2009 23:46

О БОЖЕ МОЙ!!! АЗ ДА НЕ УПЛАШИХ СЪДИЯТА С КОМЕНТАРА СИ ??? СЛЕД ИЗМИСЛЕНИЯ ЧЕРВЕН КАРТОН ЗА ИЗМИСЛЕНО НАРУШЕНИЕ СЕГА СПЕСТИ ДУЗПА ЗА БАРСЕЛОНА .. ПОНЕЖЕ САМО ИГРАТА С РЪКА БЕШЕ 99% наказуемо със наказателен удар, но пък колко картона за симулации спести на "Сините" от Стамфорд Бридж .. Не съм сигурен дали искам "Блаугранас" да достигнат финала по този пошъл начин ... раздвоен съм .. единствените хубави моменти бяха красивите голове на 2та тийма и това за 100 минути игра (+3м на първото и +7м продължения на второто полувреме)

ForzaMilan1899
06.05.2009 23:46

Ако някой каже , че БАРСА незаслужено са на финал ДА УМРЕ!Щеше да е голяма загуба за футбола ако Челси бяха продължили.Сега идва време на ВЕЛИКИЯ финал...Манчестър Юнайтед - Барселона ... ЩЕ Е ВЕЛИКО .

Bai_Bradar
06.05.2009 23:45

shady_lp ти гледа ли мача ве отворко? че се дразня на съдята и не искам да си го изкарам на тебе...велики били хаха...съдята заслужава да бъде пребит до смърт.бахти нещастника веееееееееееееее

nCuXonaT
06.05.2009 23:45

Дузпи нямаше и точно вие от Челси трябва да го знаете,стига с тия инициативи дари левче подари дузпа на челси,стига с тоя антифутбол,красивото спечели,плачете колкото искате...и преди да го направите позамислете се имаше ли нарушение срещу Анелка при червения картон...гледайте на нещата така-всичко се връща..а аз ли?Аз се радвам-двата ми л'бими отбора са на финал-всичко е заслужено-и Юнайтед и Барса бяха по-добрите отбори..плачете

denso_90_vn
06.05.2009 23:45

Манчестър пази сеееее идва влака от Барса ! ТУ ТУУУУ !!!! *wink*

BeckhamD
06.05.2009 23:44

Абе нямаше ли дузпи, че не гледах мача. Нали е равен?

Dido_Man_U
06.05.2009 23:43

Съдията го върна тъпкано на ПЕДЕРЕЛСИ за Голямото Рамо *devil* и сега ще чакаме Финала мечта Манчестър Юнайтед - Барселона *beer*

IvailoIlkov
06.05.2009 23:42

бях за барса ама съдията е егати балтията *smile*

izpwrc
06.05.2009 23:41

барса са велики-дрън-дрън-челси са бастуни,но не по-големи от изключително и невероятно слепия съдия!

plezliooo
06.05.2009 23:41

ох на точен *smile* дано на финала Юнайтед да спечелят

cazorla
06.05.2009 23:37

Стана тя каквато стана...Май ни очаква интересен финал с отворен футбол.Затворения футбол се наказва

IvailoIlkov
06.05.2009 23:34

Финала от миналата година ще се повтори дано и победителя да е същия

bulletproof
06.05.2009 23:25

Знаете ли кой футболисти от Челси са застрашени да пропуснат финала(имат по 4 жълти картона).Видях,че ако Челси продължи Алекс ще го пропусне.

Dido_Man_U
06.05.2009 23:16

shady_lp прочети коментарите по-долу и ще разбереш *wink*

ForzaMilan1899
06.05.2009 23:16

Футбола умря *sick* и имаше дузпа за игра с ръка на Балък ама кой да я даде ? .. Челси показва пълен анти футбол

shady_lp
06.05.2009 23:15

ще се самоубия.пичове пишете горе долу какво става защото сум в англия и не мога да гледам мача.

Castello
06.05.2009 23:13

Едно гениално изпълнение на Есиен и едно съдийско рамо през целия мач до момента решават напълно сблъсъка и за пореден път гледам как футбоната логика е решила да не присъства ....

cazorla
06.05.2009 23:11

Честно казано не съм много сигурен,защото с този червен картон Барса зрдаво хапнаха тоягата.

shady_lp
06.05.2009 23:10

пичове не се заблуждаваите,не гледаите статистики и не харчете пари за залозл напразно.Барса-Манчестер са на финал.резултат.за тоз мач резултата е 1-1.

Dido_Man_U
06.05.2009 23:09

Съдията съдията съдията п***рас *evil* *angry* *angry*

cazorla
06.05.2009 23:07

Извинете ме,исках да кажа "липсата на каквато и да е интрига" , но явно късните часове се отразяват зле на концентрацията ми *joking*

cazorla
06.05.2009 23:02

Не помня кой беше оставил коментар в сайта относно Барса,че всеки път когато видят малко съпротива срещу себе си се "насират" и за сега май така става.Ето какво лошо въздействие има липсата на почти никаква интрига във вътрешното първенство.

Dido_Man_U
06.05.2009 23:01

Нещата вървят като миналогодишния 1/2 между Барса и Ман Ю . 1 мач в Испания Барса неуспя да вкара както и миналата седмица а сега сранен гол Педерелси води точно както на реванша мин година в Манчестър *stop* *thinking*

Dido_Man_U
06.05.2009 22:52

То е ясно че ще им бъде трудно но не е невъзножно *wink* *devil*

Dido_Man_U
06.05.2009 22:47

Ебахти съдийството как ммое да свири фал който несъществува а и Педерелси 1 атака 1 гол и тва беше . 1-2 според мен ще бъде Барса ще ги обърне *devil*

MeToDueB
06.05.2009 22:47

Ей .. добре че ги няма АНРИ И ПУЮОЛ ... и добре, че терена е метър на метър ..

stefko18
06.05.2009 22:44

и аз сам от Ман Юн и не се притеснявам кои ще е на финал срещу нас защото сме ги били и двата отбора *stop*

buzzblister
06.05.2009 22:44

Сега уния дето пишеха че Барса ще мачка Челси не ги виждам... аз не съм за Челси , но то очевидно беше че Челси ще елиминира Барса. Барса мачка всички подред, но не и английски отбори! Финала ще се повтори, Дяволите отново ще бъдат шампиони ОЛЕ, но този път ще победят "сините" още в 90-те мин *smile* *stop*

BiFi_MaN
06.05.2009 22:41

Глейте сеа то е ясно че Челси е много по класния и доста по-добрия отбор и безпорно днес той е победителя , но на мене ми се иска Барселона да се класира по простата причина че 1-о съм за Ман Юн . а ако се класира Челси ша бие манчо тъй че по-добре Барселона , а пък по хубаво е на финала два отбора от две различни страни

stefko18
06.05.2009 22:38

тва е пи4ове 1:0 мисля си 4е така ще сварши тоя ма4 . мн са мощни в отбрана 4елси

mumzi
06.05.2009 22:36

haide sinite...man4o vi 4aka....CHELSEA NE E RAEL!!!!!!!!!!!!!!!

MeToDueB
06.05.2009 21:38

Лелеле. Анри трябва да играе бееее ... луди ли сте. Дано да го има поне в резервите, защото е МАШИНА

petar_drenovec
06.05.2009 21:24

За всички разбирачи,вижте статистиката на Барса,колко победи има Барселона с Анри и Меси,и без Анри а само с Меси,Барселона без Анри неможе,също така Меси без Анри неможе да играе.В това число според мен мач е 1X.

dakatabg
06.05.2009 21:16

Ghasper абе лай-----------о не те питам теб аз сайта че,навсякаде другате Анри е в резервите само тук не.Туре Яя в центъра на защитата срещу Челси, Анри резерва

Мистерията кой ще е титуляр до Жерард Пике в центъра на защитата на Барселона в полуфиналния реванш от Шампионската лига с Челси бе разгадана. Туре Яя ще бъде върнат назад, Андрес Иниеста ще бъде преместен на лявото крило, а техни заместници в полузащитната тройка до Чави ще са Сержи Бускетс и Сейду Кейта. Тиери Анри пък започва на резервната скамейка. Това твърдят каталунските вестници "Ел Мундо Депортиво" и "Спорт", които обявиха преди минути следния стартов състав на Барса: Валдес - Алвеш, Пике, Туре Яя, Абидал - Бускетс, Чави, Кейта - Меси, Иниеста, Ето'о.

Ghasper
06.05.2009 21:14

писах го на точен 1-5 *joking* ще видим какво ще излезе *lol*

Ghasper
06.05.2009 21:13

dakatabg мн разбираш.. веднага след Ел Класико се разбра че Анри е с контузия и ще пропусне двубоя с Челси недопустимо или не факт *wink*

dakatabg
06.05.2009 21:10

Защо го няма Анри,това е недупостимо.

silvi91
06.05.2009 21:03

И двата тима според мен ще се хвърлят директно във атака. Прогназа 2 ТР 2-4 както *wink* *joking*