Oфертата на Абрамович към Пеп потвърдена

11:54
Oфертата на Абрамович към Пеп потвърдена
Едно от водещите каталунски издания "Спорт" потвърди, че Роман Абрамович е отправил умопомрачителна оферта към Хосеп Гуардиола.
 
Както е известно, вчера в британското медийно пространство се появиха информации, според които руският милиардер е предложил на Гуардиола договор за три сезона с годишно възнаграждение в размер на 18 млн. паунда.
 
Ако бившият наставник на Барселона, който в момента не практикува професията си, се съгласи да застане начело на Челси, ще се превърне в най-скъпо платения треньор в света. Преди броени дни младият специалист обяви, че скоро ще се завърне във футбола.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

BerbaTheBest
13.01.2013 00:51

И то това с "педофила" и в друга статия го има!

jimidim
13.01.2013 10:07

Излишно е...все едно говориш на радиото.остави ги двамата с Хънтъра...на един акъл са.

overdrive
13.01.2013 02:42

Абе тоя може да си мечтае да е като него ("педофила"). Ама иначе в живота му остана да хейтва и да се кефи че е от София. Това, което по-долу го е написал е и голяма простотия, защото не ме познава. Аз може да съм от Враца, ама баща ми работи в Кипър и всяко лято съм там, а освен това ходя до София по 1 път на месец, два и горе/долу познавам града!!

Chelsea_FanBlue
12.01.2013 23:51

Челси си има мениджър. Пеп да ходи в Манчестърите или в друг отбор. Челси и Гуардиола са несъвместими. Респект към Хосеп , но футбола, който практикува не е за Висшата лига и още повече за ЧЕЛСИ.
ПП: Който ми даде "минус", нека поне да каже, Гуардиола какво би направил в CHELSEA?!

Double_De
12.01.2013 23:49

Дано не приеме, а Абрамович да се вразуми малко.

Johan_Cruyff_14
12.01.2013 18:47

,,Факт е че с ПОРТО и ИНТЕР спечели ШЛ, с Челси обираше всичко наред без ШЛ, с РЕАЛ обра всичко наред, с ИНТЕР също "

Прочети си изречението пак.

damexavi
12.01.2013 20:57

хахахах Приятелю не си прави труда ! Явно е че няма да се научи

Johan_Cruyff_14
12.01.2013 19:06

,,МОУ не мога да го изтраят, ама я ми кажи друг тренер в СВЕТА печелил 5 РАЗЛИЧНИ ПЪРВЕНСТВА" Аз броя 4 - Португалия, Англия, Италия, Испания.

headhunters
12.01.2013 18:59

Ти явно Бенфика за отбор не ги броиш а ? я пак преброй *smile*

Johan_Cruyff_14
12.01.2013 18:53

,,Кое не е факт бе пишлеме, че с 5 ОТБОРА постигна това което никой друг няма да успее след него ли бе ?!" Аз обаче броя 4 отбора - Порто, Челси, Интер и Реал. Ходи се оплаквай на мама, че си тъп.

headhunters
12.01.2013 18:50

Колкото и да чета всичко е истина *smile* с Порто и Интер спеечели ВСИЧКО ВЪЗМОЖНО, с Челси размазваше всеки, юнайтед не можеха да бият ЧЕЛСИ 5 ГОДИНИ, станаха шампион 2 пъти подред, обраха ФА къп 100 пъти подред, с РЕАЛ стана шампион, спечили всички купи без ШЛ *smile*

catalan
12.01.2013 18:07

Той Гуардиола няма да отиде, пука му на него за парите, в такъв жалък клуб как да отиде ? ТОй самият има повече успехи от клуба *lol*

BerbaTheBest
13.01.2013 00:46

1-во: Аз не съм те обидил, за да ме обиждаш ти! 2-ро: Ако аз съм мишка, то ти си плъх! 3-то: Пичът по-долу ти е писал така, защото си нарекъл треньора на любимия му отбор "педофил", което е нелепо, още повече, че се отнася за Венгер, който не е случаен мениджър! В случая ти си започнал спора с него! *erm*

catalan
12.01.2013 23:25

Ей мишко я виж той какво ми пише и тогава ми се обеснявай като ощипана госпожичка.

BerbaTheBest
12.01.2013 20:44

Пич, престани да обиждаш всички! Заради такива като теб се носи лошо име за нас, феновете на Барселона! И какво като момчето по-долу е от Враца - това да не го прави по-малко човек от теб! То да не е виновно, че всичко се прави в София, а по другите градове е мизерия, еми браво, радвай се, че си от София! Аз не знам - вместо да се коментира футбол, вие се карате като пълни селяни, нищо, че сте от "столицата"! Това е спортен сайт, ако има нещо го коментирайте, ако не - не пишете, ние другите потребители не искаме да ви гледаме как си избивате комплексите!*erm*

catalan
12.01.2013 20:16

Много добре знам ,че ще е във ВЛ, той си го каза, просто казвам ,че няма да е в Челси ,защото са най-жалкият отбор и Гуардиола има повече успехи от самия клуб, то и ти искаш педофила да живее с теб ама нищо не ти казвам, имаш право да си извратено дете, та ти си на 16 от Враца, кво ли ми пишеш, Враца най-голямата мизерия, в Чернобил е по-приятно.

Johan_Cruyff_14
12.01.2013 19:14

Той говори специално за Челси.

overdrive
12.01.2013 19:10

Като си толкова влюбен в Пеп иди му л***й!! Че той по свое желание напусна Барса за да не отиде в никой друг отбор!? Така ли си мислиш?? Много скоро ще го гледаме начело на някой отбор и вероятно ще е някой от ВЛ ..

headhunters
12.01.2013 18:10

Да, наистина няма да дойде в Челси, защото ще му проличи , че когато отбора му не е на готов , е посредствен тренер *smile*

Chelsea_4_life
12.01.2013 17:48

ЪъЪъ само на мен ли ми се струва като лоша идея това ?
Пеп е добър но ми се струва че в Англия няма да го бъде

headhunters
12.01.2013 17:47

Класация са направили, че МОУ е на светлинни години пред гуардиола и ти пак спориш.. кажи му фен на барса и повече не се занимавай *smile*

Redbula
12.01.2013 16:39

Ужас ако е вярно ще имаме следващия най-некадърен мениджър от Сколари насам. То се вижда с просто ако ще Барса и аз да отида да я водя и аз ще стана шампион в Испания. Сега са без трен. и пак с убедителна предмина.Само дето ше плаща огромни неустойки като го уволни след 1 месец

damexavi
12.01.2013 15:30

Феновете на Челси не заслужават такъв треньор в Лицето на Гуардиола ! Дано да отиде в Арсенал или Ман сити и да ви разкаже играта !

stoinochelsea
12.01.2013 14:46

Ако този смешник стане треньор на Челси ще се откажа да гледам футбол*scared*

crip1
12.01.2013 13:41

Абрама си мисли, че щом Гуардиола е направил нещо начело на Барса, ще го повтори и с Челси. Дано не остане разочарован.Аз не мисля че Гуардиола е толкова велик колкото го изкарват, но ще видим. И аз да застана начело на Барса ще печеля *lol*

headhunters
12.01.2013 13:46

Точно за това ще е грешка ако Абрамович привлече чеп... прекалено е прехвален, а не струва..докато МОУ се е доказал в 5 РАЗЛИЧНИ отбора, от различни първенства !

headhunters
12.01.2013 12:46

О божеее, дано това не е истина.. МОУ е на 2-ро място сред най-великите на СВЕТА, Гуардиола допълва 20-ката.. и тоя ще хвърли толкова пари на вятъра.. чак не мога да повярвам , че е истина това което се пише *confused**confused*

Johan_Cruyff_14
12.01.2013 18:59

,,МОУ не мога да го изтраят, ама я ми кажи друг тренер в СВЕТА печелил 5 РАЗЛИЧНИ ПЪРВЕНСТВА" Аз броя 4 - Португалия, Англия, Италия, Испания.

Johan_Cruyff_14
12.01.2013 18:49

И моля те не ме наричай пишлеме, когато е очевидно, че съм много по-интелигентен от теб и се отнасяй с нужното уважение към хора, използващи сивото си вещество.

headhunters
12.01.2013 18:33

Кое не е факт бе пишлеме, че с 5 ОТБОРА постигна това което никой друг няма да успее след него ли бе ?! Факт е че с ПОРТО и ИНТЕР спечели ШЛ, с Челси обираше всичко наред без ШЛ, с РЕАЛ обра всичко наред, с ИНТЕР също *wink*

headhunters
12.01.2013 18:32

Изграден отбор ?! Моу като дойде смени половината отборе поне, ти ми говориш за изграден отбор.. той откри 1 камара играчи , тия дето уж бяха готови като Бридж, Макелеле, Райт Филипс, Муту се оказаха пълни дупки, Бридж изчезна безславно, Макелеле 1 силен мач , 2 като пън за това беше пратен и при резервите, Райт Филипс освен с бързината си с друго не се запомни, Муту - наркоман.. и още и още.. Челси на МОУ , отбора който МОУ изгради беше ДОМИНИРАЩ в АНГЛИЯ, юнайтед нямаха победа 4 ГОДИНИ, привлече играчи като ДРОГБА, ДЖО КОУЛ, АШЛИ, БАЛАК , МАЛУДА и т.н и т.н .. а това което направи с Порто сигурно няма да се намери 2-ри такъв който да го повтори.. докато гуардиола ще се запомни с 1 барса и до там, сам ще се убедиш като поеме някой отбор и го съсипе за отрицателно време *smile*

Johan_Cruyff_14
12.01.2013 18:30

Детето има някакви проблеми с асимилирането на информация, безсмислено е да спориш с него.

Johan_Cruyff_14
12.01.2013 18:28

,,МОУ не мога да го изтраят, ама я ми кажи друг тренер в СВЕТА печелил 5 РАЗЛИЧНИ ПЪРВЕНСТВА." Това не е факт, малоумник.

damexavi
12.01.2013 18:26

Сериозно ? Рийкард е открил Меси, Шави или Иниеста ? Знаеш ли че по времето на Рийкард на 1 отбор на Барса, Гуардиола бе тренер на Барселона Б ? Следователно откриването и създаването на тези футболисти е било на Гуардиола *wink* Челси: Тери, Галас, Макелеле, Верон, Райт Филипс, Скот Паркер (не съм сигурен), Гудьонсен, Муту, Уеин Бридж, Деймиън Дъф - И тва не е изграден отбор ? Интер - Сезър, Занети, Лусио, Самуел, Майкон, Матераци, Киву, Мота, Виеира, Камбиасо... Реал М. - Няма смисъл да ти ги казвам ти си ги знаеш *wink*

headhunters
12.01.2013 17:46

Кое не е факт бе? Моу където отиде печели титла след титла *smile* , когато гуардиола успее да направи това поне с 1 отбор и половина тогава ми спори за глупости *smile*

Johan_Cruyff_14
12.01.2013 17:30

То това е проблемът, че не са факти. Португалия, Англия, Италия, Испания. Колко станаха?

headhunters
12.01.2013 17:27

С фен на фифа не спори.. няма смисъл, те винаги са правите и най-великите, няма 2ри като тях *smile*

Crazy89
12.01.2013 17:24

Смени дилъра брато *wink*

headhunters
12.01.2013 17:19

МОУ е взел изграден отбор на Челси, а бе ти добре ли си ? Робен , Джо Коул, Ашли Коул, Балак, ДРОГБА и още куп играчи именно МОУ ги откри и ги направи големи имена, кое му е било готовото бе?! Имаше само ЛАМПАРД на готово и това беше, а " великия " хаха гуардиола имаше на готово .. МЕСИ, ШАВИ,ИНИЕСТА, ВАЛДЕС (върепки че е най-смешния вратар на света) , Пуйол и още и още, гуардиола беше този на който всичко му беше на готово, черната работа беше свръшена от Рийкард който намери играчи като Шави,Иниеста и Меси..а гуардиола просто довърши започнатото от Рийкард *wink* , и за Интер също ръсиш глупости *wink* щом отбора му е бил на готово , защо НИКОЙ друг не успя да направя с ИНТЕР това което той направи бе ? Ти си някакъв много флегматичен тип.. докато ги загрее мозъка ще е минало деситилетие.. съжлавям такива хора като теб *sad*

headhunters
12.01.2013 17:16

Боже,боже като ти казвам истината и почваш да ръсиш небивалици , защото няма как да успориш ФАКТИТЕ които ти ги казах и които цял свят вижда, без теб защото си прекалено заблуден и виждаш само барса,меси,барса,меси , гуардиола ,барса за тебе футбола е само барса и меси *wink*

Johan_Cruyff_14
12.01.2013 15:34

От кое село си дошъл, родители имаш ли? Боже, боже, вече и да броим не можем*cry**sad**scared*

damexavi
12.01.2013 15:28

Авее манякк Моуриньо не взе ли изграден отбор в Челси ? А в Интер ? Пък да не говорим къв отбор взе в Реал ! Какво направи с Реал на готов отбор ????? Да не говорим че Гуардиола като взе Барса изгонии футболисти като Роналдиньо, Ето, Деко, Туре...

headhunters
12.01.2013 14:42

МОУ не мога да го изтраят, ама я ми кажи друг тренер в СВЕТА печелил 5 РАЗЛИЧНИ ПЪРВЕНСТВА, ШЛ с 2 РАЗЛИЧНИ ОТБОРА и 1 камара трофеи , а бе ? Няма такъв нали, аре сега тишина и на колене пред най-великия МОУ !

headhunters
12.01.2013 14:41

Ако Рийкард беше оставен още щеше да постигне СЪЩОТО , който и да е там щеше да постине това, вижда се сега с новия тренер.. нищо не прави,никакви промени, а отбора пак си бие *wink*

Johan_Cruyff_14
12.01.2013 14:36

Моуриньо ли, дето не могат да го изтраят и в посредствен клуб като Челси? Същият този Шави дори не беше титуляр при Рийкард, засенчен от Деко. ,,Малката бълха" нито беше толкова ефективен, нито толкова успешен. Благодарение на ГЕНИАЛНИЯТ Пеп Гуардиола, който го премести в центъра, Меси е това, което е днес. Забрави да споменеш и че Пеп продаде сърцето, мозъка и гръбнака на тогавашната Барса - Роналдиньо. Пък и дори и да е със същия състав, Пеп утрои успехите на Рийкард.

headhunters
12.01.2013 14:24

Продаде 2ма, ама имаше основата бе хлапако .. ШАВИ, Иниеста и малката бълха си бяха там още преди пепката да дойде.. кви глупости ми дрънкаш бе, продаде деко на 50 год като стана и ми го хвалиш .. с готов отбор и баба знае *smile* , като постигне това което МОУ постигна.. тогава ми пиши дребчо *smile*

Johan_Cruyff_14
12.01.2013 14:22

А що Рийкард със същите играчи беше трети в Ла Лига в третия си сезон? Сигурно заради тези двама трима*lol* Интересно как Пеп продаде най-силните играчи на Рийкард, но постигна пъти повече от него. Но очевидно миниатюрният ти мозък не може да проумее фактите.

headhunters
12.01.2013 13:57

Защото той почна да ГРАДИ отбора бе хлапе, тоя го пое на готово само смени 2-3 от състава и всичко потръгна *smile*

Johan_Cruyff_14
12.01.2013 13:52

Пхаха, Барса била изградена от Рийкард... И що Рийкард не спечели 6 трофея? Глупостта ти надминава човешките граници.

headhunters
12.01.2013 13:47

Ще говорим пак когато гуардиола поеме друг отбор и не успее да постигне и половината на тове което постигна в барса, той взе играден отбор от Рийкард и се помисли за много велик *smile* , а в тактически план не смени почти нищо *smile*

kalchy
12.01.2013 13:45

Не съм съгласен с теб, но както и да е не ми се спори ..

headhunters
12.01.2013 13:40

Да щеше да е по-различно .. нямаше да е в топ 20 :Д , сега ще видим прехваления тренер как ще се посрами в някой друг отбор и ще изпадне извън топ 1000 ,докато МОУ винаги ще е пред него !

kalchy
12.01.2013 13:23

Гуардиола е бил треньор 4 години .. ако беше трен. от поне 2000 щеше да е много по-различно

kaloqn_099
12.01.2013 12:26

незнам кво може да кара ама ако дойде, САФ ще се научи да кара бус *wink*

barca_forever33
12.01.2013 12:15

Някой знае ли,колко милиона годишно взимаше Гуардиола в Барса ?