Моуриньо пречи на добрия имидж на Реал

14:47
Моуриньо пречи на добрия имидж на Реал
Над 61 процента от членовете на Реал Мадрид смятат, че старши треньорът Жозе Моуриньо вреди на добрия имидж на клуба. Допитването, публикувано във вестник "Марка", беше направено сред 704 членове на белите.

Точно 61.6 процента от запитаните казват, че португалецът не е подходящ за треньор на Реал Мадрид, а 33.1 процента от анкетираните не смятат, че Моуриньо не вреди на имиджа на Кралския клуб.

Проучването е направено преди двубоя от Примера дивисион между Реал Мадрид и Реал Сосиедад в неделя. Вестник "Марка" твърди, че резултатите от анкетата в никакъв случай не са се харесали на президента Флорентино Перес, защото той е дал прекалено голяма власт на Моуриньо.

Реал Мадрид вече няма шансове да спечели титлата в Примера дивисион, след като изостава на 16 точки след лидера Барселона.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

MU121
10.01.2013 10:50

И то много слаб,като водеше Челси повечето им мачове бяха с победи 1:0 и хайде в защита.В едното елкласико когато Роналдо вкара в 25 мин и Реал поведе най великия веднага ги дръпна в защита и Барса победи с 3:1.Кое му е велико че купува играчи за десетки милиони и накрая нищо.Един сезон шампиони и това е.Като стана шампион с Челси МU бяха в преход,Интер в Италия нямаха конкоренция ,а тази година с Реал нищо няма да вземе и ще го изритата кат краставо коте.

hrasta
09.01.2013 23:21

мОУ Има труден период и всички го плуят! Въпреки вчсичко остава най-добрия тррениор на Реал за последното деситилетие ! Мислите ли, че е толкова лесно да се сработи такъв отбор?

Blueisthecolour
09.01.2013 22:52

Върни се в Челси*smile*Просто когато ни беше треньор нямаше кой да ни спре*smile*

Neooo_1995
09.01.2013 20:33

1 - [@link http://www.youtube.com/watch?v=S7TtIHdOJPY]
2 - [@link http://www.youtube.com/watch?v=oTelLbeUbzQ]
3 - [@link http://www.youtube.com/watch?v=eoFKMjBvYN4]

Neooo_1995
09.01.2013 20:39

Да изчистия ,но как я изчисти?Като се избоца като последният селянин....

catalan
09.01.2013 20:35

1- Меси чисти топката в тъч- напълно по правилата 2- Пепе настъпва Меси при спряна игра = червен картон и доста мачове наказание 3- Меси спъва Пепе и съдията дава фаул.

ivanrealmadrid1
09.01.2013 20:32

по умния отстъпва , спори си сам *wink*и се заблуждавай

ivanrealmadrid1
09.01.2013 20:29

аз спирам да споря за глупости темата е за Моу. Жозе > хосеп

catalan
09.01.2013 20:29

Моу бърка в очи, Роналдо блъска Гуардиола, такива са португалските селяци, израсли на улицата без 2 стотинки, станали милионери и показват циганията си, колкото и богати да са винаги ще са невъзпитани селяндури от гнусна Португалия. Преводача е бил смирен в Барса и чак сега почна да лае *smile*

Neooo_1995
09.01.2013 20:47

Глупости...

catalan
09.01.2013 20:45

Ми нищо общо няма.

Neooo_1995
09.01.2013 20:40

Знам бре.В БГ да не е по различно.?

catalan
09.01.2013 20:38

50% от Португалците са цигани, ако си беше учил уроците по История щеше да знаеш, защо има толкова мангали там.

Neooo_1995
09.01.2013 20:36

Че ние българите да не сме по-хубави от тях?

ivanrealmadrid1
09.01.2013 20:30

"Моу бърка в очи, Роналдо блъска Гуардиола, такива са португалските селяци, израсли на улицата без 2 стотинки, станали милионери и показват циганията си, колкото и богати да са винаги ще са невъзпитани селяндури от гнусна Португалия.:" можеш ли да кажеш същото за стоичков ? а можеш ли бе отртепко

pavkata_7
09.01.2013 20:16

Отдавна е Да! Ама и 5-0 не беше тая или миналата година! Бийте ни на следващото класико с над 3 гола разлика и признавам, че са най-добрия отбор..Последните издания на Ел Класико на Барса им треперят коленцата обаче

Johan_Cruyff_14
09.01.2013 20:23

Съществува вероятност, но да кажеш, че ни е страх е смешно.

Neooo_1995
09.01.2013 20:20

Не казвай голяма дума.Нали знаеш ,че в футбола всичко е възможно и може да стане всичко.*wink*

Johan_Cruyff_14
09.01.2013 20:19

Страх ни е от вас... Че може и да стопите 16 точки*lol*

pavkata_7
09.01.2013 20:12

Напомняйте ни за 5-0 аз ще ви припомня за ТОВА ---->
[@link http://www.google.bg/imgres?imgurl=http://www.madridista.hu/web/kepfeltolt/10609_.jpg&imgrefurl=http://www.madridista.hu/web/index.php?rssid%3D15209&h=528&w=577&sz=44&tbnid=k3-7iHkJsUvhtM:&tbnh=93&tbnw=102&prev=/search%3Fq%3Dreal%2Bmadrid%2B11-1%2Bbarcelona%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=real+madrid+11-1+barcelona&usg=__6U_1zzC5gIYdEy1DcGuRN-UAhKA=&docid=LZwypcM5ugxnDM&hl=bg&sa=X&ei=dbLtUNTgG8iOswbo0YBw&sqi=2&ved=0CDkQ9QEwAw&dur=500]

Johan_Cruyff_14
09.01.2013 21:19

Никога не съм казвал, че Роналдо е провъзгласен за джентълмен. Казах, че Гуардиола няма причина да се ръкува с него, след като преди 2 години го е блъснал така.

catalan
09.01.2013 20:30

Какво ли ти пиша, толкова си глупав и не можеш да разбереш какво искам да ти кажа ,че няма на къде.

ivanrealmadrid1
09.01.2013 20:28

не, гуардиола показва колко е жалък както ти казваш и че не е никакъв джентълмен за какъвто той се пише хаха

Neooo_1995
09.01.2013 20:27

Че Роналдо кой го е обявил за джентълмен?

ivanrealmadrid1
09.01.2013 20:27

ааа да роналдо пък е обяввен за джентълмен следователно няма закакво да спорите че е блъснал хосеп, това е логиката и за моу

catalan
09.01.2013 20:25

И от какво да го е страх ? Отново показваш колко си глупав, страх го е да не го набие ли *lol* Личи си ,че си малко детенце, Гуардиола показва безразличие към човек ,който не заслужава внимание, нормална постъпка.

ivanrealmadrid1
09.01.2013 20:25

точно така това става и в момента някви фенове на барса :д плюят по роналдо че бил арогантен и нз си какав , а и те са имали такива играчи , което е нормално

Johan_Cruyff_14
09.01.2013 20:25

Него никой не го е обявявал за джентълмен. Защото... просто... НЕ БЕШЕ.

ivanrealmadrid1
09.01.2013 20:24

а пък възпитания гражданин гуардиола го е страх да направи една здрасти с роналдо

Neooo_1995
09.01.2013 20:23

А Камата където го провъзгласявате ,как отиде и настъпи съдията*smile*По време на мач всичко става.Много нерви има ,особено като губиш в резултата.

catalan
09.01.2013 20:21

Еми припомни си, само селяк би бутнал треньора на другия отбор, доста е жалак и невъзпитан селянин вашия човек.

ivanrealmadrid1
09.01.2013 20:19

стига си ми спорил за тъпия тъч казах ти че не си спомням

Johan_Cruyff_14
09.01.2013 20:18

Резултатът не е признат от ФИФА, тъй че тази победа е еквивалент на приятелски мач.

catalan
09.01.2013 20:17

Ми тъча беше за барса и мачът 11-1 е неофициален НЕПРИЗНАТ от фифа. Тъча не е за Реал виж клип, ти глупав ли си ? Тъча е за Барса, защо да му дава топката, то даже работата му не е там на грозния португалец.

ivanrealmadrid1
09.01.2013 20:16

пхааха неофициален мач добре добре "Не пиши без да знаеш малчо бездарен." мача беше отдавна не помня за кой е бил тъча , но след като роналдо се засилва към тъча нормално е да се сетиш че е за реал

catalan
09.01.2013 20:12

Това е неофициален мач преди 100 години, пробвай пак.

Johan_Cruyff_14
09.01.2013 20:03

Линкът е:
www.youtube.com/watch?v=bdC7jTBRa38

catalan
09.01.2013 20:23

Не му обеснявай, първо тъча е за Барса и тоя даже не трябва да е там, второ за да бутнеш треньор трябва да си португалски циганин какъвто е той, не знам за друг такъв случай на такова футболно ниво, да бутнеш треньора на другия отбро, доста доста жалак футболист, кво стана взе ли злантата топка дето обеснявахте ? Взе х*я ми.

Johan_Cruyff_14
09.01.2013 20:22

Е как докато бавим време 1 час(!) вкарваме три гола! Вярно, силнички си бяхме, ама щом тогава сме бавили време, какво ли щеше да стане, ако не бяхме! С логиката си ни докара до нови величини!

ivanrealmadrid1
09.01.2013 20:18

само че в този момент резултата е 2:0 не 5 при 2:0 едва ли реал не са бързали да отбележат

Johan_Cruyff_14
09.01.2013 20:16

Ние точно бавехме време тогава, да се чудиш как с бавене на време от 30-тата минута ви бихме 5:0*lol*

pavkata_7
09.01.2013 20:13

Аз съм 100% сигурен, че ти си мислиш, че от Барселона няма по слаб футболист от Роналдо..! Просто Роналдо е на най-ниското ниво в Испания/Европа/Света.. Даже и българските футболисти са по-добри от него.. (какво да кажа..)

catalan
09.01.2013 20:13

Тъча беше за Барса бе смотаняко *lol* Не пиши без да знаеш малчо бездарен.

ivanrealmadrid1
09.01.2013 20:12

ти как ще се почувстваш ако си футболист , водят те в резултата и бързаш да играеш и тренера на другия отбор ти я подхвърля настрани за да бави вместо да ти я подаде

catalan
09.01.2013 20:11

Ти нормален ли си ? Нормално да не го здрависа, той го бълска, Моуриньо пък бърка в окото на Тито, просто доста интелигентни са португалците в Реал, супер са голямо уважение, голямо възпитание, много големи джентълмени, нормално да му обърне глава на тоя дето не му е на нивото, Гуардиола и като футболист беше много повече от Роналдо.

Johan_Cruyff_14
09.01.2013 20:10

Нима? И как точно го е заслужил? А заключението, че Гуардиола не е искал да се ръкуват е прибързано, Роналдо просто го потупва по рамото.

miro_slavcho
09.01.2013 20:09

Добре бе, Моуриньо бръкна в окото на Тито. После се здрависаха?!? Просто това е проява на неуважение. Представи си обратното...Меси и Моуриньо и медиите в Испания! Ти си фен на Барса и е нормално да реагираш така, но пак ти казвам това не е нормално...

ivanrealmadrid1
09.01.2013 20:05

и ще ми кажеш че гуардиола е обиден като ученичка за нещо което е станало отдавна ? а пък и си заслужи това бутане

miro_slavcho
09.01.2013 19:57

Големия Гуардиола! Най-добрият треньор, джентълмен и още, и още...или пък не е?? [@link http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=iphu65q3NrI] преценете сами *wink*

BerbaTheBest
09.01.2013 21:15

Аз тук не виждам Роналдо да подава ръка, за да се здрависат. На 0.05 - 0.06 се вижда част от ръката на Роналдо на рамото на Гуардиола, поне аз така го виждам, не знам дали съм прав, може и да греша, но не смятам Пеп за такъв селянин, като какъвто ще се прояви ако откаже да се здрависа с Кристиано.*thumb_up**wink*

ivanrealmadrid1
09.01.2013 20:10

нали това коментирам бе бал1к . miro slavcho много правилно ви написа - ":Най-добрият треньор, джентълмен и още, и още..." ако е такъв за какъвто се пише нямаше да се прави на п***а

catalan
09.01.2013 20:08

Роналдо блъсна Гуардиола по време на мач, това забрави ли го ?

ivanrealmadrid1
09.01.2013 20:03

пълен нещастник :Д както някой беше написал и магаре да води барселона ще им същите резултати , ще го видим като хване различен отбор как ще се бори за оцеляване *lol*

Johan_Cruyff_14
09.01.2013 20:02

За да му направи това ли? m.youtube.com/watch?v=bdC7jTBRa38

ivanrealmadrid1
09.01.2013 19:57

и пак тема за моу и пак само каталанци идват да злобеят . да го д***те прекрастете си стадиона камп моу , по-добре ще звучи

Johan_Cruyff_14
09.01.2013 20:05

Знаем, ще ни напомня винаги за 5-0.

Johan_Cruyff_14
09.01.2013 19:48

Не, но не го прави велик. Ариго Саки(потърси в гугъл) има в пъти по-малко успехи, но пак е по-велик, защото е дал на футбола много повече отколкото преводача. Иначе съм учуден как фенове на Реал продължават да му се кланят, въпреки начина по който се отнесе с легенда на клуба. Само за сведение - Моуриньо е треньорът на Реал с най-много загуби от Барса начело на белите. Той е никой в исторята на Кралския клуб.

Johan_Cruyff_14
10.01.2013 00:32

Не съм казал, че е слаб, а че не е велик!

TotalOverdose
10.01.2013 00:07

Това че Моу се държи като простак и говори много глупости включително и за Барса не може да кажете че е слаб наставник .( Може да го каже единствено просто фенче на Барса *wink* )

catalan
09.01.2013 20:07

Да дето се гаври с Касияс и тея малчугани се радват на преводача.

catalan
09.01.2013 19:40

Мяу може по 2 сезона в отбор и тва му е *lol* След 2 сезона става трагикомичен, даже статистиката долу го показва ЯВНО.

TotalOverdose
09.01.2013 19:33

Порто (2002–2004)

Примейра Лига (2): 2002–03, 2003–04
Купа на Португалия (1): 2002–03
Суперкупа на Португалия (1): 2003
УЕФА Шампионска лига (1): 2003–04
Купата на УЕФА (1): 2002–03

Челси (2004–2007)

Премиър лига (2): 2004–05, 2005–06
ФА Къп (1): 2006–07
Купа на Футболната лига (2): 2004–05, 2006–07
Къмюнити Шийлд (1): 2005

Интер (2008–2010)

Серия А (2): 2008–09, 2009–10
Купа на Италия (1): 2009–10
Суперкупа на Италия (1): 2008
УЕФА Шампионска лига (1): 2009–10

Реал Мадрид (2010–настояще)

Примера дивисион (1): 2011–12
Купа на краля (1): 2010–11
Суперкупа на Испания (1): 2012

СМЕШНИЦИ ПРОСТИ ТОВА НА КЪСМЕТ ЛИ СЕ ПЕЧЕЛИ !!!!!!!!!!!

miro_slavcho
09.01.2013 18:18

Добър имидж??? Добрият имидж беше да се мълчи, да се купуват многомилионни звезди с цел маркетингови печалби. Много отбори на Реал страдаха от факта, че някой друг (по висшестоящ от треньорите) избираше състава. Добър имидж имаше при Пелегрини, но играчи, които бяха ценни за отбора от бяха продадени с оправдание "вече не носят доходи". Заради този "имидж" беше освободен и Дел Боске. Просто е смешно. Добрият имидж е да отпадаш на 1/8 финал или да си боксова круша на Барса?!? Да, признавам си, Моуриньо прави глупости с Касияс, но поне има смелостта да казва "Аз съм виновен, не играчите". Знам, че феновете на Барса не харесват Моуриньо заради тактиките с които излиза с/у тях, за изказванията му, за действията му, но той поне е открит.

ПС: Честита 4-та, фенове на Меси!

Johan_Cruyff_14
09.01.2013 19:38

За последното не си прав. Този сезон португалецът не пропуска да обвини играчите си, когато е възможно, а те се присъединяват към обичайните заподозряни съдията, теренът, публиката, бабата на левия бек на съперника и какво ли още не. Добрият имидж е да се приема загубата, когато е заслужена, например. А на онзи отдолу ще му кажа едно име -Висенте Дел Боске. Когато Моуриньо спечели световно и европейско подред, без помощта на милиардите на Абрамович, Морати и Перес, тогава може да се сравни с Дел Боске. И моля те не ми давай Порто за контра аргумент. Порто открай време си доминира в Португалия, а ШЛ му беше спечелена с много съдийска подкрепа срещу Юнайтед и Ла Коруня.

MU121
09.01.2013 16:55

Какво е постигнал чак толкова,той в който и отбор да отиде започва да се практикува анти футбол.От както отиде в Реал елкласико не е същото.Спомнете си как води мачовете на Интер на полуфинала на ШЛ.

ryangiggs1000
09.01.2013 16:58

За антифутбола не си прав,все пак поставиха рекорд за най-много отбелязани голове.Начина му на игра с/у Барса наистина не е хубав,нито отношението му към външни фактори,а и някои вътрешни такива,но той е добър треньор и всеки казващ обратното или е хейтър или просто не разбира играта.Същото като да кажеш,че Ибряма е слаб футболист.К*рва си е като човек,но на терена малко са по-добри от него.

RealMafia1
09.01.2013 16:56

КАК ?

Johan_Cruyff_14
09.01.2013 15:46

Факт. Реал Мадрид винаги си е имал някакви ценности, които очевидно са чужди на преводача от Сетубал.

jimidim
10.01.2013 08:10

Иване,едно трябва да разберете,и фактите го потвърждават.Той е енергиен вампир.През който и клуб да е минал,след него клуба остава в дупка и полу-разрушен.И с Порто беше така,и с 4елси,и с Интер.Взима само готови отбори,изградени с години от други специалисти,изнудва да му се купуват звезди на килограм(на половината на които съсипва кариерите),изсмуква целия възможен капитал на клубовете за 3-4 години,и...Bey.Моу няма създаден от него нито един футболист.Повтарям-нито ЕДИН.Този 4овек е доста болен от нарцисизъм.Явно в детството му е бил доста пренебрегван,и сега си си избива комплекситеНе може да стъпи и на малкия пръст на САФ.Фергюсъм има титли и на Острова и в Европа и с малки отбори като Абърдийн,а този какво има.Що не стана треньор на Пасош,Леванте Сампдория или Сток Сити,и да ги направи шампиони(при цялото ми уважение към тези отбори).При игра4ите,които е имал ,и има в момента,всеки що годе подготвен треньор щеше да спе4ели титлите.Докато не спрат пристрастията,и липсва обективен анализ винаги ще се носи на гребена.Що веднъж не каза,какво е нау4ил от самия Кройф при престоя му в Барса.Не за психолога за психиатър е Моуриньо.Думи и постъпки до този извод водят.

Johan_Cruyff_14
10.01.2013 00:54

Бих добавил Ариго Саки, Висенте Дел Боске, Боб Пейзли, Щефан Ковач, Марио Загало, Луис Ван Гаал, Ото Рехагел, Бил Шенкли, Фабио Капело, Нерео Роко, Удо Латек, Мат Бъзби, Джок Стейн, Мигел Муньос, Брайън Клъф, Сър Алекс Фъргюсън, Еленио Ерера, Джовани Трапатони

kirowe
10.01.2013 00:08

Най-великия тренер?! Dude, you must be living under a rock.. Имало е много по-велики треньори - Марчело Липи, Хелмут Шон, Ернст Хапел, Отмар Хицфиелд, Ринус Микелс, Йохан Кройф. Жалко е да наричаш арогантния португалец най-великия. Първо научи малко за тези които ти изброих, тогава наричай Моуриньо велик. Моуриньо не може да им стъпи на малкия пръст на тези. *smile*

Johan_Cruyff_14
09.01.2013 21:14

То понеже е много трудно да газиш в първенство с най-силен конкурент Рома на Раниери...

Marto17
09.01.2013 20:53

требъла в ИТАЛИЯ помниш ли го?Интер как газеха всичко ?

Neooo_1995
09.01.2013 20:03

Дел Боске!Спечелил е всичко възможно.

ryangiggs1000
09.01.2013 18:06

САФ също никога няма да го видим в национален отбор(освен ако в Англия не го викнат за 2014,но шанса е равен на този Левски да спечели ШЛ).А що се отнася до клубни успехи Моу има повече от Липи.Не знам,какво е това омаловажаване на успехите на Моу,вярно кофти характер и гаден тип е,но си разбира професията.

jimidim
09.01.2013 18:01

Хайде сега да млъкнеш дете.. Мар4ели Липи..да ти изброя ли титлите му.. 5-6 титли само в Италия Купа на Италия. ШЛ-1 титла финалист в ШЛ-3 пъти Междуконтинентална купа. Суперкупа на Европа. Купа на Италия. Световна титла с Италия. Какво от тези има Моу.И ако ги броиш,не можеш да преброиш тези на Липи.А с национален отбор клоуна никога няма да го видиш.Няма знания да води национален отбор.Затова си трай.Дел Боске е с класи по- добър като треньор

RealMafia1
09.01.2013 16:55

То не че на Барса не им ги подариха тва е се едно да не подаряват на Ментеси 4 златни топки хаха

RealMafia1
09.01.2013 16:54

хех "без да иска" ок нека така печели без да иска значи представям си какво ще е ако поиска хахах лошото е че той без да иска ги печели а другите искат но немогат да ги спечелят........

ryangiggs1000
09.01.2013 16:45

Излагаш се,ако Моу ги е спечелил без да иска Пеп са му ги пуснали от небето....

catalan
09.01.2013 16:42

Какво е постигнал Моу ? Спечелил е 2 ШЛ без да иска, тва е.

RealMafia1
09.01.2013 16:03

Преводача както го наричаш е най великият тренер на света мойто момче ако ми покажеш един който е постигнал това което е постигнал Моу евала ти правя...

Marto17
09.01.2013 15:53

ти не цапай във всяка една тема.. на РМ

dido_bz12
09.01.2013 15:45

моу чкамете в Юнайтед всички тея глупаци в реал не те заслужават

response
09.01.2013 15:30

Нямаме защитници, може да вземе 2-3 защитница и малко дефанзивни халфове и сме готови, но върви му обясни.

CMD
09.01.2013 15:11

Еми пречи им, да си отива в Интер или Челси*angry*