Юве писа тройка на Челси, сините пътуват към ЛЕ (снимки)

23:35
Юве писа тройка на Челси, сините пътуват към ЛЕ (снимки)
Ювентус победи Челси с 3:0 у дома в голямото дерби между двата тима от 5-я кръг на груповата фаза в Шампионската лига.

Бианконерите можеха да поведат още в 4-а минута. След меко центриране отляво Лихщайнер на далечната греда засече, но топката срещна гредата. Въпреки дефанзивната си схема, сините от Лондон не изпадаха в глуха защита и още в 9-а минута организираха опасна контра. Оскар навърза двама защитници и пусна към Азар, който пропусна чудесна възможност, останал очи в очи с Буфон. Като цяло гостите покриваха добре зоните си и не даваха на старата госпожа почти никакви възможности. В 15-а минута обаче Юве матира защитата на Челси със заучено положение от корнер. Маркизио стреля коварно, но Чех се намеси великолепно. Въпреки интересното начало и създадените положения, мачът бе тактически. Италианският шампион не се хвърли сляпо в атака и търпеливо чакаше шансовете си. До Вучинич и Куалярела обаче не стигаха удобни топки. В 23-а минута черногорският нападател за миг се озова сам и стреля, но слабо в ръцете на Чех. Две по-късно и Пирло шутира от фаул, без обаче да затрудни вратаря на сините. Постепенно Челси изравни играта. Играта на Ювентус не спореше, а гостите използваха всяка възможност за опасна контра. В 36-а минута Оскар излезе на стрелкова позиция, финтира защитник, но Бонучи с хубав шпагат предотврати сигурен гол. В 38-а минута обаче старата госпожа поведе. Пирло би слабо отдалеч и Куалярела подложи крак, за да отклони топката неспасяемо във вратата на Чех – 1:0. Секунди по-късно Асамоа пропусна чудесна възможност да удвои.



Бианконерите започнаха по-добре и второто полувреме. В 49-а минута Вучинич поиска дузпа след единоборство с Кейхил, но реферът остана безмълвен. Сините отговориха с няколко опасни атаки, които създадоха напрежение пред Буфон. Защитниците на домакините обаче се справиха. В 59-а минута Куалярела бе изведен сам срещу Чех, преодоля го, но си скъси много ъгъла и пропиля чудесен шанс. В 61-а обаче надмощието на Юве даде резултат. Вучинич подаде добре към Асамоа, който върна на Видал и халфът с прецизен удар вкара за 2:0. Италианският шампион изцяло контролираше мача и в 73-а минута Вучинич след пас на Касерес пропусна да отбележи нов гол. До края на срещата гостите опитаха натиск, но защитата на старата госпожа се справи чудесно. В 91-а минута Джовинко излезе сам срещу Чех и вкара за 3:0.



► В другата среща от групата Шахтьор Донецк победи Нордселанд като гост с 5:2. Адриано се отчете с хеттрик, а Вилян добави два гола за успеха на украинците.

Стартови състави:


Ювентус: Буфон, Киелини, Барзали, Бонучи, Лихщайнер, Маркизио, Пирло, Асамоа, Видал, Вучинич, Куалярела

Челси: Чех, Иванович, Коул, Луис, Кейхил, Аспиликуета, Рамирес, Оскар, Микел, Азар, Мата

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

barca_991
21.11.2012 16:22

Феновете на Челси да не се обиждат но Юве си заслужаваха победата *smile* !

Drogs11
21.11.2012 20:09

Няма за какво да се обиждам брат *smile* Просто ни надиграха и дано чудото и тази година да стане *smile* peace !

Johan_Cruyff_14
21.11.2012 16:02

Този път липсата на търпение от руснака спаси ,,сините". Ако Бенитес е следващият треньор, ще се подобрят резултатите.

John_Jameson
21.11.2012 15:07

Барса победи Спартак с 3:0 ............
Юве победи Челси с 3:0 .................... абе, класическият резултат е МНОГО, ама МНОГО хубаво нещо !!!!! *joking**joking*

Drogs11
21.11.2012 20:15

Само едно име ще ти кажа - Дрогба . Peace

RoSKo0o0
21.11.2012 13:12

Днес един колега ме посрещна със следния коментар (той е фен на Челси): "Видя ли как ни биха тея слабаци, супер късметлии, само рикошети, пенсии не могат да играят". Затова никога няма и да ви уважавам.

RoSKo0o0
30.11.2012 20:02

Ми, как да ти кажа... постоянно едно и също... Челси най-велики... Челси мега добрите... всички други са боклуци и това се тъпче 8 часа на ден, когато сме на лекции... и напълно нормално е да ми стане антипатично всичко свързано с Челси... и когато някой друг ми каже, че е за тях и направо лошо ми става.

emosuperzle2
21.11.2012 15:21

Никога няма да уважаваш феновете на Челси, защото колегата ти е задник?

cartoonnetwork
21.11.2012 13:10

Заслужена победа на Юве !
Честито за класирането напред .*smile*))

ergeni
21.11.2012 10:56

Бравооо..влязохте в историята,хих много яко!!!

ultrachelsea
21.11.2012 10:42

Вчера играхме много слабо особено в защита,а и в атака не бяхме много идейни,някои контра-атаки ми направиха добро впечатление,но само това Ди Матео излезе с много странен състав и схема,което ме караше да мисля,че няма да ни е никак лесно дори и до равния да стигнем,много жалко,че отпадаме в такава ранна фаза,но това е футбола по някой път.

panew
21.11.2012 10:10

Стига се разправяйте тука за 1 мач. Всеки губи мачове. Това, че е пълно с олигофрени и детски гъзове които хейтват и дразнят ... не им се впрягайте. По-добре от колкото все едно нищо не е станало, това показва че сме фактор в Европа и всеки наш неуспех е радост за манафи и уефалонци. И обратното. *smile*

alechko
21.11.2012 09:39

Челси дано след тия загуби поне да бият Дюнерите Сити

bacardy_breezer
21.11.2012 09:35

И аз съм на мнение, че не трябва да се отписва Челси...Всички ги пратихме в ЛЕ, но ние имаме много тежко гостуване в Украйна и ако загубим - Челси се класира.В Украйна се играе много трудно, а както каза iksvel Шахтьор в момента може да се опъне на всеки един гранд в Европа, включително и на Барса.Просто много пари се наляха в този отбор, вижте им само стадиона - един от най-скъпите и модерни стадиони в целия СВЯТ.Така че все още не трябва да се радваме, че Юве се е класирал, защото това на практика не е така.Победата над Челси е хубава, но не значи нищо.Има още 1 кръг.

CHELSEA_EH17
21.11.2012 07:19

Днес нямахме късмет. Имаме още шансове за 1/8 финалите. Има и нещо позитивно в това, защото поставения от Абрамович ултиматум за 2 победи срещу Ювентус и Манчестър сити това значи, че Роби Ди Матео сигурно ще бъде сменен, което на мен ми харесва в началото поведе тима добре, но сега Челси не играят своя футбол. Не съм доволен от няколко мача на сам. Явно Роби не може да ръководи тима с толкова млади играчи, поне аз така мисля.

alx
21.11.2012 06:09

Миналия сезон казвах,че Челси са най смешния европейски шампион,който историята е виждала.Тогава много хора писаха минуси и злобни коментари.Сега какво ще кажат?

dexter
21.11.2012 03:30

Такива с по 10 любими отбора Челси, Реал, Милан, Байерн и Лион винаги са ми биле любимци *lol**lol**lol* Ти си истински фен Иване, евала *lol*

ivanrealmadrid1
21.11.2012 02:14

какво сте се впрегнали сички ... не че челси имат много шансове , ама как така сте 100% сигурни че отпадат шахтьор не са случайни и спокойно могат да бият ювентус, и ДАНО !

ivanrealmadrid1
21.11.2012 03:05

да иска ми се

vinni
21.11.2012 02:45

иска ти се !

Anders0n
21.11.2012 02:09

Звярът в Италия пак се пробуди и ще кърти наред! Искам да ги видя срещу Барса или Реал,вярвам,че и тях ще опънат *smile*

dexter
21.11.2012 01:37

Язък че си се напъвал да пишеш толкова, нищо смислено не си казал *lol* Изведнъж целият отбор се оказали старци *lol* Остарели за в миг *lol**lol*

dexter
21.11.2012 02:25

Ааааа не, изобщо не съм се засегнал, посмях се просто, а това за пояснението не го разбрах *lol* Нали не си мислиш, че съм ти прочел цялото есе *lol*

sashaserg
21.11.2012 01:49

Не се напъвах да излееш мислите си на лис хартия не е трудно. Казах доста неща, това че ти не можеш да разбереш си е изцяло твой проблем.. Тези за който съм го писал най-вероятно са го разбрали, иначе да засегнал си се от последната част и беше време да ме хейтнеш бях прав.. Иначе да поясня за теб, частта която те смути: Имам предвид че Челси разчиташе на един и същи състав от 2005 до миналата година, нещата вървяха добре и никой не си правеше труда да се прави подмладяване.. за това всички футболисти станаха стари без подмяна на постовете си, затова проблема е внезапното подмладяване на отбора а думата изведнъж има за цел да покаже как на никой не му пукаше за това до един момент в който постепенното подмладяване вече бе илюзия. П.С. Факта че не може да разбереш нещо обяснява твоя умствен капацитет а не този на другия *wink*

sashaserg
21.11.2012 01:24

Направих си труда да прочета всичките коментари от началото до сега и видях доста интересни тези. Първо ще се съглася с момчето със снимката на лампс, че отбора е не опитен, второ ще кажа че Няма друг отбор, който може да играе такъв защитен футбол като нас, но защитен футбол не се играе с тези 5ма човека които си пречат един на друг, а с 4ма който пазя зони и добър дефанзивен халф. Фразата: Челси най-смешният Шампион съдържа думата шампион, което моментално не го прави смешен, защото отбора показа че им дух лидери и качества. Ясно бе че не може да сме шампиони тази година:
1во защото никой няма да ни позволи да дублираме титла в ШЛ
2ро защото Челси не е отбор който може да играе в ролята на фаворит
Поради тази причина се направи нещо много важно започнаха да се сменят футболисти, цела тази година пред Челси е някаква купичка в Англия примерно Карлинг и класиране в топ3, Треньорите след Моуриньо не мислиха за подмладяване и всички играчи изведнъж станаха старци, което принуди ръководството да се прави рязка смяна, нещо не много добро о към моментна гледна точка, но все пак бяха оставени лидерите Джон Тери Ашли Кол Петър Чех Франк Лампард. Привличането на качествен нападател бе отложено за да не се допусне грешка както с Шева и Торес. Лапард и Тери са с контузии което до известна степен осуети плановете на ръководството. Челси в момента не е отбора който се цели в титли и прочие а е отбор който се цели в рязко подмладяване и изграждане на отбор който да спечели ШЛ някой ден... Интересното е че сега ще кажете не може шампиона да не се цели в дубъл, аз ще ви кажа може, защото едно подмладяване на отбора каквото се случва в момента ще донесе успехи в дългосрочен план, което е много по реалистично от дубъл в ШЛ, нещо което не е постигнато от нито един отбор, даже от Барса на Гуардиола!! Феновете на барса, наричайки ни най-слабия шампион обижда само себе си, защото те загубиха от нас ние ги отстранихме ние ги лишихме от повтор на титлата. До последния кръг бих казал следното за мен класирането ни е илюзия, но не защото Юве- Шахтьор е Х, а защото ние ще се провалим срещу онези балъци от Дания.. Иначе до мача Юве Шахтьор има два варианта:
1ви двата отбора решават че класиране в квалификационната фаза ги устройва и си спретва един дружелюбен Х, много поучителен за Челси!!!
2ри Юве решават че възможността да играят с Ман Ю, Барса, ПСЖ е прекалено рискована и решават да се боря за 1во място в групата, реакцията на което е отстрана на Шахтьор по абсолютно същия начин да се борят да си запазят лидерството в групата, Шахтьор няма риск от отпадане и се опива да си гарантира евентуалният по-лесен съперник и се раздава на максимум. Тогава един от двата отбора побеждава предимството на домакина наглася везните до известна степен в полза на шахтьор, но в същото време мотивацията на Юве и уникалният им състав им дава възможност за победа.
Такива мачове най-често завършват с Х, но вариант 2 не е изключен, поради тази причина и фактора късмет в най-трудния момент бих констатирал че Челси има не само теоретична , но до известна степен и практична възможност да продължи, но развой 1но или провал на челси срещу шампиона на Дания(отпадане на любимият ми отбор) ми звучи по-реалистична, но все пак бих помолил феновете на другите отбори да запазят достойнството си(не визирам тези на Манчестър защото 93% от тях нямат такова)и да не изразяват подигравателните си коментари тук, защото не всички фенове на Челси са от ерата Абрамович, има и такива като мен за които да си фен на Челси е по рождение и се предава от дедите им, защото хората който са имали възможност на опознаят английският футбол от 30-40-50 не говорят за успехи а за принадлежност. Пра дядо ми светла му памет последното което ми каза бе дори челси да са в 4та дивизия ги подкрепяй и давай сърцето си за отбора.
П.С. До мача днес Честита победа на Ювентус заслужиха я, грешка от страна на треньора ни лиши от възможността поне да се борим за равен резултат.

YUNOFF
21.11.2012 21:47

Току що доказа, че си единственият ''истински'' фен на Челси....изживял всичко със отбора още отпреди 89 не както всички да им стават фенове като нашумяха 03/04 и по-късно

Cvet666
21.11.2012 16:13

Абе хванал си се за Челси и това си е ....те и Стяуа са били шампиони на Европа ма не те чувам да ги наричаш най-слабия шампион на Европа... *lol* За жалост Арсенал немогат да се похвалят с тази титла...а "най-жалкия" отбор в Лондон може...както и забравен отбор от Румъния...както и спяща легенда от Сърбия и отбор от Чемпиъншип, но пак вие не...

pumpet
21.11.2012 09:42

Нека да ти обясня,незаслужил шампион няма.Щом е писано така ще стане.Прост пример през 2009 когато отпаднахме от Барселона на полу-финал това за теб сигурно също беше доста заслужено,а?Така,че не ми говори,че Челси били незаслужен шампион.

aa2
21.11.2012 09:39

Никой не отписва Челси, просто всички знаем каква мафия е футбола.Вчера се видя и с Валенсия - Байерн Мюнхен.Мислиш ли, че Шахтьор и Юве няма да са доволни на едно ''случайно'' равенство което да ги класира за сметка на Челси?Това, че Челси са жалки е факт!Миналия сезон ви го повтаряхме и вие не го разбрахте, този сезон е хубаво да си отворите очите и да го видите, защото един отбор, който е извоювал званието ''Шампион на Европа'' няма как за няколко месеца да се бори за точица в даден мач и да се надява след това на късмета си в последния мач от групата на ШЛ, това не е шампион, това е един късметлийски отбор!Миналата година с нищо не заслужихте трофея, гредите го заслужаваха повече от вас.Не може за 3 мача да има към 100 удара отправени към вратата на един отбор и той да претендира, че е заслужиш шампион на Европа, просто не може!

iksvel
21.11.2012 08:28

Първо - нямам нищо лично към теб. Но си фен на отбор, чиито играчи знаят, че не могат да спечелят значим трофей изобщо. Не го казвам като обида, а като факт. Точно затова се махат големите имена, защото знаят, че политиката на Арсенал няма нищо общо с взимането на каквито и да е купи. А феновете му имат претенции Арсенал да е фактор в Европа. Не мислиш ли, че е малко неуместно да наричаш Челси "жалки", само защото са станали шампиони ? Замисли се, знам, че можеш. Ясно е, че съставът на Челси в момента не е конкурентно способен на най-силните в Европа. Обиждайте го колкото искате, заслужават си го. Обаче не обиждайте миналия отбор, който спечели Шампионската лига, защото с двубоите си там си извоюва званието "Шампион на Европа". Също толкова лошо обиждате и Шахтьор. Не знам дали сте наясно, но Шахтьор Донецк е един от най-силните офанзивни отбори в целия свят. Направете си труда и се загледайте в някой техен мач, просто да видите как се доминира. Не съществува отбор в момента, който да отстрани лесно Шахтьор. Украинците са абсолютен фаворит срещу Ювентус, "старата госпожа" едвам отлепи Х-а в Италия, когато излезе за победа. Какво мислите, че ще стане в Украйна, когато чисто и просто ще си излезе за Х ? Мислете малко бе, хора. Челси най-вероятно ще бие Нордселанд. Не казвам, че ще се класират, а че е смешно да ги отписвате.

aa2
21.11.2012 07:48

Не те знам какво точно си написал в коментара си, но предполагам мислиш, че ако Юве бие и вие биете ще се класирате, нали?Еми грешиш, защото се гледат директните двубои между вас и Шахтьор, там имате равен брой точки, но те имат 1 гол повече като гост което означава, че дори да сте с еднакъв брой точки вие сте зад тях.Дори и тук да бяхте равни тяхната голова разлика е 2 пъти по-добра от вашата, така че можете да се надявате само и единствено на победа за Шахтьор, което според мен е малко вероятно да стане!Но дори да стане вие пак сте си жалки, защото един истински шампион няма да седи и да се надява други да му осигурят класирането напред след като цяло лято и есен сте говорили, че сте ''най-великия'' отбор в света!Жалки сте!

Mukovd
21.11.2012 01:13

За съжаление нямаме психика и нужната мотивация в такива мачове. Отбора е нов по млад с по малко опит от миналата година. Не играхме добре и загубихме само на себе си може да се ядосваме. честито на Ювентус за победата и на техните фенове.

RoSKo0o0
21.11.2012 01:05

И при победа на Ювентус над Шахтьор отпадат Челси. Иначе за такива мигове живея! Да видя безхарактерния отбор на Челси да губи и най-хубавото нещо е, че тези мигове са много!

RoSKo0o0
30.11.2012 20:03

Няма да мога да забравя гола на Дрогба, но не защото един вид победихте с него, а защото не беше заслужено Байерн да загубят. *smile*

Drogs11
21.11.2012 20:18

ХЯХЯХЯХЯХЯХЯХЯХЯХЯ още неможеш да забравиш как Дрогба ви показа как се вкарва от корнер и как се вкарва дузпа. We know who we areee , champios of europe , we know who we are

RoSKo0o0
21.11.2012 12:51

Хейтър ли съм, къв съм не ме интересува - но никой не харесва грозноигран футбол. Да, имате страхотна защита, но тя не е от 4-5 човека, а от 10 - там е проблема. Същата работа като Фетел... среден пилот - уникален болид - шампион може би за трети път.

RoSKo0o0
21.11.2012 12:47

Челси ни победи на нашия стадион на финала на Шампионската Лига! Никога няма да призная победата ви, защото картинката беше жалко! Интер ни надиграха 2009 и ни биха - признавам, ама Челси го направиха незаслужено. Защитавайте си ги колкото искате.... за пръв път виждам европейски шампион да се така осмиван от целия свят! Видяхме какво ги направиха Атлетико, ще видите какво ще ги направят и на клубното... пожелавам на Челси веднага да се паднат с Байерн, ама този път няма да има 43 удара - 1 гол... ама няма да стане, защото ще гледаме "най-добрият" шампион в Лига Европа.

Mukovd
21.11.2012 01:16

Гледам че си хейтър голям. Я ми кажи кой отбор ви би на вашия стадион на финала ? Мълчи и си гледай отбора *smile*)

Double_De
21.11.2012 00:59

Честита победа на Ювентус, заслужена! Надявам се на чудото. Играта на Челси беше под всякаква критика...

YUNOFF
21.11.2012 00:51

Сега от Щаба на Юве и на Шахтьор са поне малко умни ще се разберат за някое Х-че дори и без разбиране ще стане казват на играчите да ходят по терена колкото да минат 90-те мин и готово

BerbaTheBest
21.11.2012 00:49

Защо ги няма феновете на Челси? Докато играеше Барса бяха доста активни, сега са се изпокрили, не говоря за истинските фенове на отбора, виждам, че има такива, които признават загубата, а за тези, които само дразнят и хейтват по темите за другите отбори, но никога не пишат в тези за техните!
Честита победа на феновете на Юве! Радвам се, че след толкова години отново отборът се върна там където му е мястото! Още веднъж честито!*thumb_up**wink*

Sir_Roberto
21.11.2012 00:36

ето скандалния гол на Адриано
[@link http://www.youtube.com/watch?v=T905Z-9oulg]

Gogata85
21.11.2012 07:25

какво е направил Адриано,че видеото е махнато а никъде не мога да намеря друго?


21.11.2012 00:39

Бааааааааааахти пумярааааааааааа! Няма такъв антифеърплей! И то да кажеш да се борят срещу някакъв голям отбор пък да се радват, че ще го бият ами те срещу скандинавци... Бати смотаняка...

futbolista_rs
21.11.2012 00:39

Мога да кажа само СРАМ!

Zdr4Maho
21.11.2012 00:24

Тия па ми ако Шахтьор Донецк бие Юве ?

k1r37o
21.11.2012 00:24

Тая година ще видите как немците ще избухнатШЛ и ще смажат всичко къде мърда ама не говора за тия омяшляци от Мюнхен, а именно за шампиона на Гермния, тима от Борусия.

nofx
21.11.2012 06:03

хахахахх кои кои тим от къде? селянин не си мърдал от село но са ти вкарали нет и си компетентен вече а? копаи сади там квото се прави но не пиши!!!!

k1r37o
21.11.2012 00:29

Да, моя грешка *lol*

stoianpavlov
21.11.2012 00:27

Тима не е от Борусия, а от Дортмунд *smile*

Cvet666
21.11.2012 00:18

Трябва някой да сложи ред в защитата, защото не е същата от миналата година...

ilko_siti
21.11.2012 00:17

още ли не са го уволнили ДИ МАТЕО ?*erm**erm*въпрос на време*thumb_down**thumb_down*

Neill_88
21.11.2012 00:16

Честита победа на всички,които обичат Ювентус и всички,които мразят Ювентус. *beer**beer**beer*

Cvet666
21.11.2012 00:16

Абе няма какво толкова да го смятаме , тази година ми е жал да ни гледам имаме супер халфова линия ,но атаката липсва , а защитата все едно се вижда за първи път...нямаме разнообразие в тактиката, нямаме тактика *lol* Ди Матео се изчерпа ,а Лидерите ги няма. Също така Чех не е супер герой...прави каквото може ,но неможе 1 срещу 4-ма... просто и ясно. Тази година италяно-испански финал...според мен.

Sir_Roberto
21.11.2012 00:16

мале видяхтели скандалния гол на Адриано ? Шахтиор - Нордселанд

braberikos
21.11.2012 00:18

Много мазна постъпка от Луис Адриано .

stoianpavlov
21.11.2012 00:16

След като вече и аз направих сметката обобщавам. Шахтьор са класирани на 100%. Ако паднат от нас, а Челси бият Норд става Юве 12т. Шахтьор 10т. и Челси 10т . при което се класират Шахтьор заради повече вкарани голове на терена на Челси (преки мачове се гледат, не голова разлика). Ако в Украйна е Х, Шахтьор 11, Юве 10 и Челси 10, при което Юве продължават заради днешната победа. Ако Шахтьор бият Ювентус, продължават Челси и Шахта. И всичко това, при положение, че Челси бие Норд. Ако това не стане, няма смисъл от горните изчисления.

jelko
21.11.2012 00:14

След уволнението на Ди Матео да направят Торес треньор,за да не идат на вятъра 50 млн. Хахахаха.

ryangiggs1000
21.11.2012 00:13

Освен това ВИЕ ТРЯБВА ДА БИЕТЕ НОРД,не си мисли,че психиката на лапетии като Азар и Оскар е желязна.

ChelseaBoy4Ever
21.11.2012 00:11

Единствения шанс за Челси е Шахтьор да бие. ДРУГ ВАРИАНТ НЯМА !!!

Cvet666
21.11.2012 00:10

Оооо тая година ЛЕ ще е много интересна *lol* *lol* ... Челси, Пуул, Интер, Лион, БАТЕ, Ман сити *lol* *lol* *lol* това ще бъде интересна комбинация *lol* и пак Атлетико печелят *lol*

Честито на Юве ,тотално ни премазаха... *lol* *smile* айде наздраве *beer*

Icarus
21.11.2012 00:10

Честито на Юве и феновете им.. Просто си ни смазаха..

stoianpavlov
21.11.2012 00:09

Усещате ли как феновете на Челси (повечето) дойдоха и поздравиха бианконерите, а феновете на другите отбори стоят и подклаждат спорове.

ryangiggs1000
21.11.2012 00:11

Е те бяха убити,какво да кажат?Имахме 1 точен удар заслужавахме 3 точки?

Sasiro
21.11.2012 00:10

нормално надиграхтни цял мач , това си е така другите хора не знам от къде толкова злоба не разбрам ..

Sir_Roberto
21.11.2012 00:05

наистина кажете ако юве бие Шахтиор. и Челси Норселанд

то Шахтиор и Челси ще имат по 10 точки. и защо Шахтиор продължава ??

Icarus
21.11.2012 00:20

Да де , не се изразих правилно, иначе ми е ясно ,че сме с единия крак вън *lol*

stoianpavlov
21.11.2012 00:18

Не си прав. При равен брой точки, мачовете между двата отбора се разглеждат като от елиминации. Резултатът е 4-4 но, Шахтьор имат 2 гола в Лондон, а вие 1 в Донецк. Ако беше и двата мача бяха свършили 2-2, тогава щеше да се гледа голова разлика.

ryangiggs1000
21.11.2012 00:14

Те имат повече голове на моста."Юве трябва да падне,а Челси да бие Норд само това спасява Челси.

Icarus
21.11.2012 00:12

Да но резултатът е равен 4:4 и се гледат голова разлика.

ale10
21.11.2012 00:11

преките двубои се гледат *smile*

ryangiggs1000
21.11.2012 00:10

За да минете Юве трябва да загуби,а вие да спечелите.Шахтьор няма смисъл да се напрягат,защото са класирани,а Юве ще са по-силни и от днес.Да не говорим,че Норд доказаха,че могат да се озъбят на всеки.

genchooo
21.11.2012 00:10

головата разлика

ryangiggs1000
21.11.2012 00:08

Шахтьор са 100% класирани.

blitz
21.11.2012 00:07

Директните мачове се гледат *wink*

Rossonero92
21.11.2012 00:07

В директните двубои Шахтьор имат предимство заради повече вкарани голове на чужд терен *wink* FORZA MILAN!

Icarus
21.11.2012 00:06

По принцип голова разлика - тяхната май е по - добра, но има още 1 мач.

fcbarca2
21.11.2012 00:04

Юве са на финал тая година *beer* Ако преди тва не срещнат Барса *cigarette* смелси са пътници нямат шанс за нищо *ball**ball**ball**goal*

omerrr89
21.11.2012 00:04

Това ли е шампиона на Европа за миналия сезон???? БХУХАХАХАХАХА, шампиона не може да излезе от групите БХУХАХАХАХАХАХАХА, ето сега всички фенки на ФЕЛСИ да си видят ЖАЛКИЯ отбор какво представлява БХУХАХАХАХА*lol**cry*

Icarus
21.11.2012 00:03

До коментар [@comment 1214764] от [@user omerrr89]:

10 човека, камп ноу, Рамирес + Торес а ти си хейтвай колкото искаш :*

ChelseaBoy4Ever
20.11.2012 23:59

Еми така е момчета за жалост на 99% отпаднахме .... сега ще се надяваме на чудо от Шахьор. Само това ни остана за съжаление , ако Шахьор бие се класираме . Всики друг развой е отпадане на Челси от ШЛ...

Etihad
20.11.2012 23:59

Ако Шахтар и Челси имат по 10 точки ?? какво става ?

dexter
20.11.2012 23:58

Подлогите от Пуля се застъпват за подлогите от Челска, ще се разплача от умиление *lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol*

k1r37o
20.11.2012 23:57

Ако искат да се докажат като като п**ки мача Шахтьор - Юве ще е Х

Icarus
20.11.2012 23:57

Феновете на Парца не ви ли е сад, че с 10 човека "най-смешния" европейски шампион ви е отстранил ?
Според мен не трябва да се хвалите колко слаби сме били *wink*

ceco26
20.11.2012 23:56

феновете на МЮ кво хейтват ? падат от турците, а тука Челси с/у Юве се издънил, голяма работа...междудругото, групата на МЮ е сред най-БЕБЕШКИТЕ /отново и защо ли.../, а на Челси /заедно с на МС/ е най-трудната, защото Юве не са толкова слаби, а Шахтьор играят много готино и имат класата да победят или поне да се опълчат на топ-отборите, жалко, че Челси и Сити в ШЛ играят слабичко, но се случва, особено след съдииски гаври /в или извън ШЛ/

demetrio
20.11.2012 23:57

Добре че Ливърпул вече се класираха та да им олекне

MessiMania
20.11.2012 23:55

оо чакайте хахахаха ако Юве бие Шахтиор пак челси отпадааааааааа хахаахахахахахахаааахахаха

ryangiggs1000
20.11.2012 23:56

Юве трябва да падне и Челси да бие Норд за да минат сините.Няма как да стане.

dexter
20.11.2012 23:54

*lol**joking**joking**lol**lol**lol**lol**lol**joking**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**beer*

barseloneca1899
20.11.2012 23:53

Наи смешния отбор в историята на футбола Шмелсииии поемете 3те парцала на Ювето *lol**lol**lol*

Icarus
20.11.2012 23:54

Поне са три парцала от Юве, не Селтик *wink*

Abramovichcfc
20.11.2012 23:53

Първо искам да кажа честита победа на Ювентус тотално ни надиграха бяхме пълен позор на терена просто си нямахме ни най малка идея как да направим атака и да вкараме гол браво евала казвам за играта на Юве личи си кой е шампиона на Италия.

dexter
20.11.2012 23:50

А мача с УБА смешен ли ти беше *lol**lol**lol*

MessiMania
20.11.2012 23:50

Най Жалкия Шампион на Европа....

Icarus
20.11.2012 23:51

Ама ви надупи на полуфинала *smile* ? Не ти ли хареса Торес + Рамирес + Дрогба.. смешен прехвален испански отбор – ПАРЦА..

Julien_Ivanov
20.11.2012 23:50

фенчетата на юнайтед могат да се смят колкото си искат,но ние поне ще отпаднем от сериозни отбори не от Базел и другите селски отбори които ви бяха в групата *wink*

Icarus
20.11.2012 23:49

Искам феновете на Парца и Ютд тихи *wink*
Базел, Селтик е достатъчно, иначе аз не съм правил фантазии, че Челси ще дублира Шл....
А пък и защо всички отписахте веднага Челси ???
Шанса Ювентус да бият Шахтъор не е никак малък... А Челси, че ще бият Нъордесланд си е 100%..
И пак не разбирам какво е смешното, че Челси падна от най-добрия отбор в Италия в момента ??

Icarus
21.11.2012 00:24

Да по принцип да играеш за Х никога не ти се получава *lol* ... Очевидно ще търсим нападател през зимата... Да се надяваме на Фалкао или Игуаин..

Icarus
21.11.2012 00:23

Пари се вложиха в подмладяването на отбора... Не казвам, че играчите са лоши или че отбора е лош... Просто е млад и неопитен състава... Онзи отбор от миналата година имаше по - опитни играчи *wink* .. Дрогба можеше да реши всеки мач, сега не мога да кажа същото за Азар, Оскар, Мата и прочие, тези футболисти все още се развиват и не са разкрили потенциала си... 21,22 и т.н годишни момчета.. нормално е..

rooney_fen_256
21.11.2012 00:22

Според мен Челси трябваше да излезне с Торес, дори това да беше риск, по-добре с един изявен нападател, който да увлича поне един от защитниците на Ювентус и да се освобождават празни пространства за повратливите Мата и Азар. За това казах че съм изненадан от подхода на ди Матео, който вместо да потърси победата и сигурното класиране, заложи на дефанзивния стил на игра и по-скоро се надяваше на Х, което при никакъв случай не му помагаше.

braberikos
21.11.2012 00:20

Ае стига пък ти . Дадохте супер много пари за играчи през лятото и пак се оплакваш , че нямате добър отбор . Тоя отбор е много по - стабилен от онзи през миналата година , който завърши на 6-то място в класирането на Висшата лига .

Icarus
21.11.2012 00:18

Вярно е че триото Азар, Мата и Оскар са страшни, но са все още млади и непостоянни, което се видя в последните мачове, че когато те не играят един мач и Челси става зависим от тяхното представяне :/ Лично аз завиждам на Ютд за Перси и че все в Челси не може да дойде правилния нападател... (визирам Шева и Торес).. Да катеначото на Ди Матео не беше правилно, защото нямаше чист нападател... Азар и Оскар само печелеха фалове, а при малкото възможности пропускаха да отбележат ..

rooney_fen_256
21.11.2012 00:14

Незнам ти в какво лице виждаш сегашния Челси, но аз го виждам като един много по-силен отбор от миналогодишния. Вярно е че липсват играчи като Дрогба, но пък триото, което притежавате в лицето на Азар, Мата и Оскар прави чудеса в средата на терена. Нека не забравяме колко добри бяхте в първите 10-тина мача на сезона. Така че ми е странно, че отбор който, по мое мнение е по-добър от миналогодишния, падна от Ювентус и то с такава разлика. Аз честно казано очаквах Х, но Челси ме изненадаха със този свой подход към мача.

Icarus
21.11.2012 00:09

Мисълта ми е че това не е същия опитен състав от миналата година. Дали са напуснали или контузени повечето от миналогодишните играчи ги няма и това не ми е оправдание... Просто това не е същия отбор и не заслужава същите очаквания. Аз не знам дали на света има нормален фен на Челси дето да си е въобразявал, че Челси ще дублира ШЛ тази година... Съгласен съм донякъде с това за контузиите, но при нас липсва Лидер... и скорошното подмладяване на състава без такъв лидер Челси е много неопитен, което се забелязва от хора, които гледат повечето мачове и получените голове..

rooney_fen_256
21.11.2012 00:06

Ние какво да кажем като постоянно имаме поне по петима титуляри в лазарета и много рядко сме в оптималния си състав. Миналия сезон като изкарахме цяла пролет без нашия най-добър защитник и капитан - Видич и все пак загубихме титлата в последните 40 СЕКУНДИ на сезона да сме се оплакали? Ако Сити бяха изгубили Компани за 6 месеца мислиш ли че щяха да се класират дори и в тройката? Аз не!!!

Icarus
20.11.2012 23:58

Ти голям разбирач стана.. ЩЕ видим Юнайтед докъде ще стигне.. Ние играем без Тери, Лампард и напусналия Дрогба - играчите които спечелиха Шл мин година, как очакваш тва да е същия европейски шампион ????? Не ми говори за оправдания, вие сте кралете на оправданията *wink*

rooney_fen_256
20.11.2012 23:56

Кво е тва "няма нищо срамно че паднахме от най-добрия отбор в Италия в момента". СТИГА С ТЕЗИ ИЗВИНЕНИЯ БЕ. ВИЕ СТЕ ШАМПИОН НА ЕВРОПА, а последния път когато проверих Италия е все още част от Европа, което означава, че не би трябвало да се затрудните с тях, нали сте най-добрия отбор на Стария континент (или поне за такъв се изкарвахте). Ех тия оправдания...

Icarus
20.11.2012 23:56

Челси падна днеска щото ги нямаше играчите като Тери,Лампс и най - вече Дрогба... Те заедно с Чех спечелиха ШЛ САМИ миналата година... Като се сетиш, че и на полуфинала мин год срещу барса играхме 60 мин с човек по - малко и успяхме да ги отстраним.. така че знам за какво става въпрос ..

ryangiggs1000
20.11.2012 23:54

Я си пусни Байерн-Валенсия.Байерн с човек повече 60 минути един път не ги напънаха,чак като им вкараха и леееко натиснаха педала.Юве-Шахтьор е същото.

Icarus
20.11.2012 23:52

Аз съм зле ? мислиш че двата отбора ще играят за Х , а не за победата така ли бе мишко ?

MessiMania
20.11.2012 23:51

много си зле. на Юве и на Шахтиор стигат Х !

tetsubooo
20.11.2012 23:49

Много съм радостен ама не избързвайте много Челси да ги слагате на автобуса... нищо не се знае още! ФОРЦА ЮВЕ!

drogba_fen_91
20.11.2012 23:48

Честито на Юве, мега зле сме...

Остава да се надяваме Шахтите да бият Юве в Украйна, което е доста вероятно..

Хейтвайте фенчета на барса и юнайтед, сега ви се е паднало *smile*

kirowe
20.11.2012 23:48

Ювентус разцепи играчката на Абрамович. По-жалки европейски шампиони от Челси няма, късмета рано или късно свършва. *smile*

Juventus333
20.11.2012 23:47

Феновете на Челси няма какво да се карате с хейтърите. *smile* Приемате загубата и това е каквото такова няма как да се върнат нещата има и друг мач и гледате напред. Успех. *smile*

rooney_fen_256
21.11.2012 00:03

Има значение, защото като вече сигурен класиращ се отбор ние излязохме с резервите и не се напрягахме много, така че загубата е повече от нормална.

Icarus
21.11.2012 00:01

В тази група и Минъор Перник ще се класира ...

Juventus333
21.11.2012 00:00

С отбори като ?! Галатасарай ?! Кой бяха ТЕ за бога

braberikos
21.11.2012 00:00

То дали си първият или последният класирал се , все едно и също .

rooney_fen_256
20.11.2012 23:59

Ама забравяш да споменеш, че ние сме ПЪРВИЯТ сигурен отбор класирал се за елиминациите тази година, а???

Juventus333
20.11.2012 23:58

Говоря като цяло, а не за тоя или миналия сезон. *smile*

ryangiggs1000
20.11.2012 23:57

Юнайтед са по-силни от миналия сезон,но отново сме с контузени защитници и сме безобразни.За капак и Кагава го няма.Иначе с наличното се справяме повече от прилично.

Juventus333
20.11.2012 23:56

Ами като се замислите нещата са така. Знам, че на хората който Юнайтед и Сити са им любими отбори няма да се съгласят, но Юнайтед не са това което бяха преди години, а Сити не са това което бяха миналата година. Обидени или не това е истината приемете я. *smile*

Sasiro
20.11.2012 23:51

евала пич , имаш една бира от мен.. дали ще отпаднем в групите или след това без нападател и някой по сабудил се от Луиз няма значение

Juventus333
20.11.2012 23:50

Остави ги да си хейтват. Какво ти пука Юнайтед паднаха най безславно от ГАЛАТАСАРАЙ. А Сити са нищо тази година. *smile*

slowy
20.11.2012 23:49

Аз приех загубата ... но просто при факта,че Юнайтед и Сити ... миналата година бяха в ЛЕ ... сега тука да се правят на кой съм аз ... малко не им отива : )

vinni
20.11.2012 23:47

Показаха им от къде изгрява слънцето още преди 1 год някои трябваше да им го покаже че за нищо не струват ама както и да е толкова им беше на чехълчетата

petar94
20.11.2012 23:47

защо сте толкова смешни нали знаете че в украйна ма4а е 1 и 4елси пак продължава помните ли мин година падате от наполи мн сте слаби кви били що били после срещу барса байерн и еди си кой си пак ...стига сте хранили бе гнус ме е от такива сънародници като вас вие сте помия за хора който си взимат парите вие такава злоба да сте насадили ама сте прости злобни и комплексирани половината от вас са п*тки избиващи комплекси другата половина сса деца-комплексари или хейтъри и с тая злоба накъде ооо боже аз не ви говоря само за футбол напротив утре и на работа и на училище сте злобни и комплексирани охх Божеее слез и си прибери вересиите..иначе за мача играхме слабо ама пука ли ми ние сме шампионите и 100 години да не станем шампиони на 19ти май аз изпитах една от най-големите емоции в живота но по-важното е за мен животът не е да се правя на мъж в интернет пхахаха междудрогото 4естито на юве но аз знам и най-лошото е 4е вие също знаете че онези две изгубени точки в норвегия ще ви костват осминафиналите ..не ми отговаряйте не съм тук за да се дразня с комплексари и хейтъри лека вечер от мен и по-малко злоба това че челси падна не значи че вие сте постигнали нещо или че утре това ще ви донесе полза *smile*

Ginekologa
20.11.2012 23:47

много не се радвайте в Украйна ще ви видим*wink*

Ginekologa
20.11.2012 23:52

ахаха искам фиш с 100лв сниман

vinni
20.11.2012 23:50

ко ще видиш бе ? Шахтиор - Юве - мача си е Х !

Ginekologa
20.11.2012 23:48

ще Видим бе

catalan
20.11.2012 23:47

Глупендер мача е хикс, толкова ли не разбираш за какво става въпрос ?

sparco24
20.11.2012 23:47

за дето се подигравахте миналата година, че не минахме групите! *smile*

vaseto95
20.11.2012 23:45

Напълни се с хейтъри тука,както винаги.За мен това не са никакви фенове.Научете се на уважение към противника.В спорта това е най-важното.

stoianpavlov
20.11.2012 23:45

Ей тва е , момчета, просто полудях от радост. Излизат срещу европейския клубен шампион и почват натиск от първата минута. 20 чисти пропуска, 3 гола, ТОТАЛНО СМАЗВАНЕ по целия терен през целия мач. С аванс от 2 гола не ги оставяме да стрелят към Буфон. За всяка топка трима се хвърлят, битка до край, всичките горят в играта. Стадиона се тресе, долу играчите се надъхват, а противниците като пияни. Иванович изкарва топката в корнер, поглежда на ляво, поглежда на дясно клати главата, вдига ръката, погледа му лъха на отчаяние. Общо взето така Ювентус накара да изглежда целия отбор на ШАМПИОНА! Стадиона се тресе, а долу преса за всяка топка, без бавене на време, мъжка игра независимо дали е 1, 2 или 3 на 0. Бианконерите се оказаха доста по-добри отколкото някои хора в този сайт (и не само) си мислеха. Как да не го обичаш този отбор. При гола на Видал започнах да скачам от радост, започнах да си чувам сърцето, пичове. Няма такава емоция. Няма да се спи тази нощ. ФОРЗА ЮВЕНТУС !!!

CMD
20.11.2012 23:45

Браво на Юве, Челси просто няма да ги коментирам.

vinni
20.11.2012 23:45

Какво стана бе Чукотки ??? Юве ви показа реалноста !!! Айде честита Лига Европа догодина !!!

dexter
20.11.2012 23:44

Тия пък си мислят че ги хейтваме *lol* Не бе, просто ви се смеем смееем *lol**lol**lol*

demetrio
20.11.2012 23:52

Абе щом някой е победил европейския шампион автоматично си вдига класата *lol*

ryangiggs1000
20.11.2012 23:51

Минимум 5 класи.

Chelsea_Boy_Fan
20.11.2012 23:51

Сано където УБА е с класи над Норич и Базел макар да не играят в шл !

demetrio
20.11.2012 23:50

Смешното не е че паднахте. Смешното е че ви очаква същата участ като тази на Манчестър на която толкова се смеехте ! *lol**lol**lol*

dexter
20.11.2012 23:49

Аз се смея на вас, не се смея на Челси, те не са за смях, тяхното е за опело *lol**lol**lol*

catalan
20.11.2012 23:48

А смешно ли е да паднеш от УБА, аре стига се обеснява женичке.

Chelsea_Boy_Fan
20.11.2012 23:47

Снешно е да паднеш от отбор като Норич и Базел, но не намирам, какво е смешното, че паднахме от един от най-добрите клубове в момента, който и на вас ше ви набие 3-4 парцала !

nedelin92
20.11.2012 23:44

За мен не трябваше да приемаме играта толкова дълбоко в нашата половина и Торес трябваше да е титуляр може да не е в добра форма но с присъствието си щеше да ангажира защитниците на Юве ,но и Юве играха страхотно

ryangiggs1000
20.11.2012 23:44

Юнайтед падна от Норич,ама май пак е пред Челси в класирането?Сега и Сити ще ви набият и хайде нов треньор и още 500 милиона за трансфери и МОЖЕ БИ,само МОЖЕ БИ ще се класирате в топ3.

drogba_fen_91
20.11.2012 23:49

Абе той и предния беше отписан ама видя какво направихме. Никога не бързай да отписваш, мой човек *wink*

ryangiggs1000
20.11.2012 23:48

Аз се съмнявам Гуардиола да отиде там при положение,че може да отиде в Юнайтед ама ще поживеем и ще видим.Иначе по-скоро Моу да отиде след като му изтече договора с Реал.

Johan_Cruyff_14
20.11.2012 23:46

Зависи доста кой ще назначат. Този сезон им е отписан, ама следващия, с Гуардиола няма да излизат с 5 човека отзад.

petk0v_pz
20.11.2012 23:44

Честита победа на феновете на Юве! Заслужиха си победата.

basti31
20.11.2012 23:43

Жалко, че ''европейския клубен шампион'' пътува към Лига Европа. Много се надявах да продължат и да срещнат Барса или Байерн, че да изядат 5-6 парцала!

catalan
20.11.2012 23:45

Да и аз много исках, те и Реал,Валенсия,Малага абе който и да срещнат на осминафинала щяха да ядат чепа, ама им се размина, ще ги бият в Лига Европа.

MessiMania
20.11.2012 23:43

Видяхтели сега а ? че измисленият отбор на Абрамовиуч не струва !?!?!

John_Jameson
20.11.2012 23:42

Челси падана с 3:0 ................... но падна по шампионски !!! *joking**joking* Не всеки може да пада така !!! *lol* *lol* *joking**joking*

rooney_fen_256
20.11.2012 23:42

Не искам да се заяждам, но къде са всички фенове на Челси които миналата година ни се подиграваха, че отпаднахме от групите на ШЛ. Предполагам, че тези хора са се свили уютно в мишите си дупки, изчаквайки удобния момент да излязат и да почнат да хейтват. Иначе браво на Ювентус. Този велик отбор се възражда и в Европа и с нетърпение очаквам да видя как ще се справят в елиминационната фаза на турнира. *smile*

rooney_fen_256
21.11.2012 00:18

Руни ако не бележи прави асистенци, гради играта на отбора така че със сигурност помага на отбора по-всякакъв възможен начин. Ако може да се спори с това дали един от двамата изброени не е по-добър от Суарес то това определено е повече Перси отколкото Руни. Видяхме миналия кръг когато Руни го нямаше, колко зле бяха Юнайтед, ВЪПРЕКИ наличието на Перси. Иначе това, което е без съмнение е че ако Фалкао пристигне в Англия, то тогава той ще е най-добрият нападател в Англия безспорно.

Icarus
21.11.2012 00:13

Може да се поспори за двамата най - добри нападатели в Англия - за Рууни специално. Не е толкова ефективен, поне спроед мен Суарез (10 гола) и Перси биха били двамата най - добри нападатели в момента.

ryangiggs1000
21.11.2012 00:12

Барса без да имаме отговор на Меси като индивидуалност никога няма да ги бием.Не можем да се мерим с тях в средата на терена,а само с контри няма как да стане.

rooney_fen_256
21.11.2012 00:10

Нали знаеш че всичко си има начало и край. Както ще дойде момента, в който Барселона ще ви напълни кошницата, така ще дойде и момента, в който Юнайтед най-накрая ще победи/отстрани Барселона. Тази година имаме страшно нападение в лицето на двамата най-добри нападатели в Англия - Уейн Рууни и Робин ван Перси. Остава само да заздравим защитата (което ще се случи след като Видич се завърне) и да се осъществи добър синхрон между Карик и Клевърли и тогава да видим как ще играе Юнайтед срещу Барселона.

drogba_fen_91
21.11.2012 00:05

Абе може да сме жалки в момента, ама сме ШАМПИОНИ, докато вие пред Барса всяка година сваляте гащите и се мажете с вазелин.

Icarus
21.11.2012 00:02

Аз се надявах да отпаднем в групата, просто ми става смешно хора, които прочели заглавието, не гледали мача и решили, че тва е всичко... Иначе по хуаво да отпаднем от Шл, не искам да се паднем с реал и т.н отбори които съвсем ще ни унижат.

rooney_fen_256
21.11.2012 00:00

Повярвай ми минал съм по-този път. И аз така си казвах преди последния мач с Базел миналия сезон. Убеждавах се че не сме отпаднали, че имаме шансове, абе заблуда голяма. Съветвам те да не си правиш илюзии, после е по-трудно да приемеш факта, че напролет ще играете в ЛЕ. *smile*

Icarus
20.11.2012 23:51

Не сме отпаднали от нищо палячо..

rooney_fen_256
20.11.2012 23:50

Да де, ама ние не сме "Европейския клубен шампион", така че какво като отпаднахме голяма работа, ние сме просто един отбор, докато вие сте най-жалкия шампион в историята, който дори не може да излезне от групите само 6 месеца след като спечели Шампионската лига (благодарение на някакъв извънземен късмет). Така че недей приказва много. Изложихте се и това е ФАКТ!!!

catalan
20.11.2012 23:46

Вие сте "носител на ШЛ" ве ква лесна група *lol* За вас би трябвало групата да не е проблем КЛОУНИ *lol* Реве като шунда ,че била трудна групата хахаха

ryangiggs1000
20.11.2012 23:46

Класата на Шахтьор АХАХААХАХАХХАХААХАХА добре добре.

Icarus
20.11.2012 23:44

Вие с най-лесната група да си мълчите. Когато ЮТД излезе от група с два други отбора от класата на Юве и Шахтъор тогава ми се обади... Не с Галатасарай, Брага, Клуж, Млуж, Чунги-Мунги.......

ryangiggs1000
20.11.2012 23:41

Шахтьора и Юве ще направят каквото направиха Валенсия и Байерн.Цъкат топката и аре хикс(няма жив човек,който да ме убеди,че Байерн с човек повече нямаше да ги убият)

Banditos
20.11.2012 23:57

пич те за малко да загубят не че Байерн може да загуби от Бате в Германия,а Вие сега чакайте Шахтиор да ви свърши работата *lol* разправя пиле

catalan
20.11.2012 23:43

При тях е по различно,защото е ясно ,че ще са 1ви и 2ри, дефакто тяхната борба е за 1во и 2ро място, докато при групата на Юве има още един отбор ,които се бори за 1во или 2ро място, иначе е ясно на всеки ,че ще направят хикс и Челси са пътници.

Chelsea_Boy_Fan
20.11.2012 23:41

До коментар [@comment 1214627] от [@user MessiMania]:

Хейтар ли е най-добрата професия сега, като гледам много хора практикуват това.

catalan
20.11.2012 23:40

Първо Фалкао им показа ,че са мега жалки, сега и Ювентус. Тва ви беше, късмета е на 100 години един път, жалки.

Icarus
20.11.2012 23:40

Великите фенчета на Манчестър кво праят в тая тема, като падат от Галатасарай и пак са в най-лесната група, както винаги, но за тях ГРАНД като БАЗЕЛ е нещо уникално трудно да се победи....
А прехвалените фенчета на Парца - Смейте се, че падаме от ИСТИНСКИ гранд като ЮВЕНТУС, а ние ще ви се смеем как падате от Селтик, Базел, Норич и прочие..

catalan
20.11.2012 23:44

Хахах сигурен съм, той късмета ти казвам ,че е 1 път на 100 години, Барса убиха Челси и само КЪСМЕТА ви спаси, не случайно никои не ви почита титлата в ШЛ, всеки гледа с насмешка на жалкия ви отбор *lol* Паляци. Даже нито един играч от Челси няма да попадне в топ 10 за златната топка *lol*

Chelsea_Boy_Fan
20.11.2012 23:44

Хахаха чайах недей бъзра още !

extol
20.11.2012 23:43

Kaкво означава да падаш "истински"? Юве ви разпиляха измисленото отборче на съставни части... Късмета нали знаете, че не повтаря? Радвайте си се на миналогодишната купа и те тава е... вовеки! *lol*

Icarus
20.11.2012 23:43

И се радвайте, че не сме на осминафинал, защото се видя, колкото и жалка да ни е играта не можете да ни биете *wink*

Johan_Cruyff_14
20.11.2012 23:42

Нали сме на осминафинал*lol* Вие май не сте*lol*

catalan
20.11.2012 23:41

Незнам къде Барса падат от Базен и Норич, от Селтик падат ама минават групите нали ? И не падат с най-жалката игра на планетата *lol*

Chelsea_Boy_Fan
20.11.2012 23:40

Честита победа на Ювентус биха ни и на терена и на стадиона.Дано Ди Матео остане,че с смяна на треньорите сме за никъде.

PIMPDreamS
20.11.2012 23:39

Айде товарете се на АВТОБУСА и право в Лига Европа

Lampss
20.11.2012 23:39

Честито на Ювентус *smile* Заслужено биха.С тая жалка игра нямаше просто как да продължим *smile*

ale10
20.11.2012 23:39

Къде са надменните фенове на ФК Чукотка? FORZA JUVE *cup**cup**cup*

ryangiggs1000
20.11.2012 23:39

Вие ако пък мислите,че Юве ще се наакат баш на финала....

dexter
20.11.2012 23:39

не мога да спра да се смея с глас *lol**lol**lol**lol**lol*

vaseto95
20.11.2012 23:38

Честито на Ювентус и феновете им-заслужена победа. *smile*

Vidich
20.11.2012 23:38

къде стеее мишоцииииииии къде стеее

barseloneca1899
20.11.2012 23:38

хохохохох Класическо 3 - 0 и Автобуса си заминава Браво Юве

panew
20.11.2012 23:38

Много слаб мач, лоша тактика и малшанс. Не крия, че Ювентус ни надигра, но първите 2 гола бяха чист малшанс с тези рикошети, а третият бе доста голяма грешка на Чех при излизането му ... трябва ни огромен късмет за да продължим напред, единствено и само победа на Шахтьор в другия кръг ще ни отърве кожата, но мисля, че тази година се провалихме .... *sad*
А за тези, които хейтват Ди Матео - вие не сте никакви фенове на Челси и просто трябва да се скриете!!!

John_Jameson
20.11.2012 23:37

Къде сте бееееее, Челсииии !!!!!?????? *lol* *lol* *lol* *lol* *lol*

Johan_Cruyff_14
20.11.2012 23:37

Не бях виждал толкова слаб шампион.
Честито на Ювентус. напълно заслужена победа.

amet_95
20.11.2012 23:37

супер ма4 стана но жалко за 4елси определено 1 полувреме по добре се държаха

MaLkO_LuD94
20.11.2012 23:36

От както отстранихте Барса тук не се влизаше от ''фенове'' на Челси най-накрая ще се скрият за доста дълго време браво на ЮВЕ показаха на прехваления Европейски Шампион къде му е мястото *thumb_up*

ryangiggs1000
20.11.2012 23:37

"Европейския клубен шампион" тоя лаф колко ще ми липсва....

Dmxter
20.11.2012 23:36

Уникалния късмет свърши и най-слабия шампион в историята поема към Лига Европа.

k1r37o
20.11.2012 23:40

Ти не говори, защото Челси когато фане Барса ги шляпа, така че замълчи. А за мача кво да кажа, направо без коментар. Изиграхме добро 1во полувреме и имахме по чисти положения да пожедем 1-2:0, ами второто полувреме направо никаква идея и в защита и атака, грешка на Ди Матео на 100% няма вина при играчите, браво на Юве, заслужена загуба.

ryangiggs1000
20.11.2012 23:35

До коментар [@comment 1214603] от [@user PIMPDreamS]:

Фен на Сити......

PIMPDreamS
20.11.2012 23:37

да, ама Сити няма претенциите на Селски, само с тая купа се хвалеха, ТЕ ЩЕЛИ ДА Я ДУБЛИРАТ... МОЛЯ ВИ СЕ *lol**lol**lol**lol**lol*

catalan
20.11.2012 23:35

Челси 6-тите в Англия нормално да не минат групите *lol* Много лаехте преди мача *lol*

Banditos
20.11.2012 23:35

В такъв важен мач да падаш с 3:0 е недопустимо за Шампион на Европа *erm*

Johan_Cruyff_14
20.11.2012 23:34

Айде Чех великият вратар и Ди Матео големия тактик...

adr
20.11.2012 23:33

ЮВЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ *beer**beer*

Big_Di
20.11.2012 23:32

3-0 Марш в лига европа

slowy
20.11.2012 23:34

Моля те ти точно тихо... защото на вас миналата година не ви хареса много много в Лига Европа за това си траикай : )

blue4ever
20.11.2012 23:34

май много бързо забрави къде игра насрания ти отбор миналия сезон. За 2 месеца ви изритаха и от 2-те първенства в Европа хахаха

Banditos
20.11.2012 23:32

лъснаха Ви керливите ризи и това трябваше да стане рано или късно *lol*

ForBiDDeNMaN
20.11.2012 23:32

абе момчета, нали осъзнавате,че темата е за Ювентус и Челси...няма ли да спрете вече с барселони арсенали реал мадриди и прочее...направете си скайп стая и се карайте колкото искате, не можем да прочетем един свестен коментар от вас

k1r37o
20.11.2012 23:29

Как изведнъж половината Уинър станаха "фенове" на юве бре. Варете си гледайте ваще отбори, уж на които сте фенове. Псевдофенчета такива.

ryangiggs1000
20.11.2012 23:28

Юнайтед-силни нападатели нулева халфова линия,Юве обратното.Освен това и двата със собственици евреи.(като на Юве освен,че са скръндзи замазват очите)

Banditos
20.11.2012 23:26

Челси нямат никва идея нито за удар нито нищо *cry*

myzrael
20.11.2012 23:21

Удари в очертанията на вратата:
Ювентус 13
Челси 1

Челси са тръгнали да поставят рекорд хахаха

myzrael
20.11.2012 23:35

Официално: Арсенал счупи антирекорд в ШЛ срещу Барса 10 март 2011 Веднага след двубоя на "Камп Ноу" статистиката потвърди, че лондончани нямаха нито един удар по посока на вратата в рамките на 90 минути.

Johan_Cruyff_14
20.11.2012 23:31

0 точни удари, защото реално автологът на Бускетс не беше удар, отправен от играч на Арсенал. Тоест статистиката не го отчита. Интересно обаче къде се загуби моя човек headhunters...

myzrael
20.11.2012 23:30

Не, при антирекорда на Барселона-Арсенал, Арсенал нямаха нито 1 удар към вратата на Барселона. Не точен удар, а никакъв удар...

ryangiggs1000
20.11.2012 23:27

Антирекорда май е на Арсенал с/у Барса.Те имаха един точен удар и един гол.(и то май беше автогол).

Big_Di
20.11.2012 23:21

Манчестър Сити - Челси в лига европа БИТКАТА ЗА БРИТАНИЯ*joking**lol**joking*

black_wolf_97
20.11.2012 23:20

Blueisthecolour

Гледаи си отбоечето кво прави а не говори за барса ,че те се класират

blue4ever
20.11.2012 23:16

Честито на феновете на Ювентус, аз още като видях ш**аната система ми стана ясно, че ще падаме.. Дано само да не направим дебют в ЛЕ

Blueisthecolour
20.11.2012 23:17

Ами то има ли изобщо такива то само фенове на Манчо и Фарса!

ryangiggs1000
20.11.2012 23:15

Скивай какви положения търват.Както се вика и Йовов ще го вкара.

black_wolf_97
20.11.2012 23:15

Banditos

Сега гледаме Челси утре ще коментираме АРСЕНАЛ !!

catalan
20.11.2012 23:13

До коментар [@comment 1214537] от [@user Blueisthecolour]:

Не ме занимавай и си гледай смешния отбор, тръгнал съм да ти давам линкове.

Johan_Cruyff_14
20.11.2012 23:26

Предполагам мога да си го позволя, след като не Барса ще тръпнат за класиране... Иначе мача го гледам заради Юве, харесва ми как играят.

myzrael
20.11.2012 23:26

той не гледа Челси...той гледа Ювентус...те Челси играят ли? хихихи

Blueisthecolour
20.11.2012 23:21

Ами ти тогава що гледаш Челси а?

ryangiggs1000
20.11.2012 23:20

Забележи,че всеки отбор играещ грозно накрая гризе дръвцето.Интер 2010 бяха унижени с 5:2 от ШАЛКЕ.Сега вие ще се орезилите ставайки първия шампион не минал групата(а тя в сравнение с тази на Ман Сити е доста по-лека).

Johan_Cruyff_14
20.11.2012 23:19

Недей гледай Барса, Барса са първи групата си и се класират. Гледай там ,,еврошампиона" как ще се измъкне.

Blueisthecolour
20.11.2012 23:18

Няма значение важното е,че ги биха барса като имаха много удари какво направиха нищо*smile*

ryangiggs1000
20.11.2012 23:16

"Пръснаха Селтик" с 16% владеене и 4 удара....направо ги убиха.

Blueisthecolour
20.11.2012 23:15

Айде айде не можеш да докажеш нали???Айде махай се оттука и вас миналата седмица ви пръснаха Селтик ама...

catalan
20.11.2012 23:11

До коментар [@comment 1214530] от [@user Blueisthecolour]:

Хахах то ти си най-редовния ве, я изчезвай клоуне, гледай си бездарния отбор дето играе толкова грозен футбол ,че чак ми се повръща.

Banditos
20.11.2012 23:10

ооо то и на Арсенал не им е сигурно класирането накрая май ще остане само Манчо *joking* неможе да твърдите че Английското първенство е най силно,уж се пазели в първенството последния кръг за ШЛ и кво пак загуби *cry*

aman_ot_pidali
20.11.2012 23:10

Аре Челсииииииииииииииииииииииии поне земете точка от тея ЖАБАРИ БЕ!!!!!!!

catalan
20.11.2012 23:08

Челси с бездарната си игра нормално да не минат групите, Шахтьор и Юве правят хикс и Челси яде чепа.

black_wolf_97
20.11.2012 23:08

Браво на Челси *lol* *lol* *lol* ,може и да не се класирате *lol*

ryangiggs1000
20.11.2012 23:07

Честито отпадане...Англия.Арсенал също не са класирани,но дори и да минат с Юнайтед не могат да се мерят с останалите отбори и не само испанските,а и немските.

catalan
20.11.2012 23:09

Млъквай ти ве, в темите на другите отбори ти си редовен абонат, клоунчо, гледай си жалкарите и мълчи. Май много много не ти пука за Челси смешнико, скрии се най-добре.

Blueisthecolour
20.11.2012 23:08

Аре млъквай вече бе*angry*!

Blueisthecolour
20.11.2012 23:06

И защо само фенове на Уеафалона виждам не ми е ясно?????????????????????????????????????????????

MaLkO_LuD94
20.11.2012 23:09

Защото във всяка тема на Барса е пълно с ''фенове'' на Челсито затова *wink* Айде сега крийте се като сте толкова отворени *wink* Къде е headhunters___ смешника които е във всяка тема на Барса ??? Май се крие като мишле а ??? Айде Лига Европа и ще се отървем от фенчетата на челсито които се помислиха за най-великите

ChelseaFC10
20.11.2012 23:06

Слаби,Слаби,Слаби и пак Слаби *smile* и в Лига Европа ако отидем и ако ни се падне отборче във форма с тая игра.. както всеки сезон отбора изпада в дупка и тва е... и естествено абрамович ще направи поредната грешка с треьорската рокада..

ChelseaFC10
20.11.2012 23:16

Мерси пич *smile* жив и здрав

ForBiDDeNMaN
20.11.2012 23:14

Най-накрая се чу едно трезво мнение на истински футболен фен.Де да можеха всички да оставят за момент клубните пристрастия и да изкажат едно безпристрастно мнение... Мога само да поздравя ChelseaFC10, прочетете му коментара, замислете се..и току виж някой слънчев ден сайта да се превърне в истински сайт за спортни новини, мнения и коментари, а не жалко подобие на фейсбук

Banditos
20.11.2012 23:05

английските отбори са голяма комедия тази година,както е тръгнало два тима вече отпадат още в групите,къде ви е силното първенство бе и в лига европа кой ги хване ги бие *lol**lol*

ryangiggs1000
20.11.2012 23:04

Юве къде имат половин класен нападател(Куалярела) ви мажат,а ще ми говорите,че Реал/Барса няма да ви убият.То късмета е до едно време.

catalan
20.11.2012 23:03

Челси помиярите пак си помислиха ,че ще направят нещо с бездарната и грозната си игра. Един път става паляци 100 години титла няма да видите клоуни *smile*

catalan
20.11.2012 23:10

Те си знаят дразнителите, дето във всяка тема на другите отбори все много знаят, а сега немогат да се изкажат и мънкат като шунди.

ChelseaFC10
20.11.2012 23:09

ако обичаш не говори под общ знаменател *smile* тук има и истински фенове на отбора а не дразнители така че пиши за конкретни хора а не за всички..

LiverpoolFen20
20.11.2012 23:03

Един от малкото моменти ,в които се радвам да видя ,че Ювентус бият *beer*

ForBiDDeNMaN
20.11.2012 23:03

Няма какво да се сравняват отборите, Ювентус е отбор с традиции и история, Челси, без да ги обиждам или подценявам, станах отбор от високо ниво, след като дойде Абрамович...пак казвам, по никакъв начин не умаловажавам постиженията им, не искам и да се заяжвам, но се днес, на терена има един отбор и това е Ювентус

aa2
20.11.2012 23:02

Еееее, айде вече Челси да си сърбат попарата с тая игра жалка!

ryangiggs1000
20.11.2012 23:02

2:0.Молете се само с това да се разминете.

aa2
20.11.2012 23:04

Ти ли питаше кога ще им свърши късмета на Челси?Мисля, че сега получи отговор на този въпрос!

Juventus333
20.11.2012 23:02

ВИДАЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛ

Blueisthecolour
20.11.2012 23:02

Ами слаби сме си Ювентус наистина ни пръска то се види,че не може да излезем от половината си.

aa2
20.11.2012 22:55

Сега според мен Челси трябва да започнат да играят по-сериозно, защото вярвам, че в щаба на отбора са получили новините за 3-я гол за Шахтьор, който означава, че при загуба на Челси днес те почти сигурно си тръгват от ШЛ!

myzrael
20.11.2012 22:47

Така като гледам "великите" Челси, които са отбор на 10-ина години(ерата Абрамович) Юве ги съсипа от бой....Челси отпрашва към Лига Европа, там Атлетико също ще се изгаврят с тях и до там с "великите" хахаха
А за тези фенчета на Челси, които говорят за късметлийски гол да погледнат статистиката за мача - дотук ударите в очертанията са 11 : 1 за Юве - това говори достатъчно кои са късметлиите...

chobi123
20.11.2012 22:46

тука сме се събрали една сбирщина от нагли , непрофесионални коментатори и кртикуваме отборите :

paco1991
20.11.2012 22:46

ахахахаха Браво Юве много ще ме зарадвате ако изхварлите Автобуса

chelsea_fannn
20.11.2012 22:44

Моля наглия фен на Барса 13 годишния дето се е писал , че е на 50 да напусне , да си гледа меси то дето като види Чех и се насира !

chobi123
20.11.2012 22:43

вие грам не разбирате от футбол , толкова сте повърхностн и смешни всички сте лумпенизирани фенчета , изчакайте да свърши мача и коментирайте,.

ChelseaBoy4Ever
20.11.2012 22:41

Чесно да ви кажа заслужаваме да отпаднем с тази игра *sad* ... Едвам едвам Шахтьор бихме , сега Юве ни надиграва , а ние си изтървахме възможностите и какво сега , трябва да разчитаме на Нордселанд да измъкнат Х на Шахтьор , че да може да се класираме ли ? Несе ли стегнем с тази игра сме за никъде... няма кой да ни вкара гола просто. Разочарован съм... *sad* . Ве пак ЧЕЛСИ ДО КРАЙ , каквото и да се случи.... *smile*

vrajev
20.11.2012 22:41

ще помоля феновете на челси да спрът да пишат щот не са никви фенове те са по скоро ГМО фенове като феновете на ман сити и псж

Blueisthecolour
20.11.2012 22:41

Ей как не видях един фен на Юве да се дразни ами все фенчета на Мангалчестър и на Уеафалона дето съдиите ги подпират всеки мач!

Vidich
20.11.2012 22:37

тея смешковци оцеляват до момента....до кога тоз късмет...с Шахтьор предния път вкараха в продълженията и взеха 3 точки...тука ко ши ми вземът....пак с късмет ще излязат от групите...паляци...Юве ги смазва....да им напълнят кошарата дано

ryangiggs1000
20.11.2012 22:37

М/у другото Челси ако отидат в Лига Европа ще са в един поток с Атлетико Мадрид.

chelsea_fannn
20.11.2012 22:36

Значи , сега трябва да се върнем кам 4 5 1 обаче ЗДРАВ БЕТОн не ЛУиз да ми се лигави !

Big_Di
20.11.2012 22:36

ХА ХА ХА Челси в Лига Европа*beer**beer**beer*

chelsea_fannn
20.11.2012 22:37

В лига европа трудно , в украйня няма начин да е Х или Юве бият или Шахтар бият , който и да бие Челси се класира няма да има Х повярвай !

ryangiggs1000
20.11.2012 22:35

Абе гледате ли мача?Юве с един Чичарито щяха да водят с 3 гола.Челси се отървава с малко.Тоя Чех верно ще вземе приза за вратар номер 1.То бива бива калитарщина ама чак такава...

nikshan11
20.11.2012 22:34

В момента и с нападател и без нестава .. *lol*

fcbarca2
20.11.2012 22:33

Абе,отрепктие от смелси не знам на кво се радват .. щели да минат групите и такава радост няма никъде.. след тва ако ги минете доникъде няма да стигнете бе смешници въпрос на време е да се изгаврят с вас *beer*

ryangiggs1000
20.11.2012 22:32

Някой може ли да покаже статистика от първото полувреме.По мои скромни изчисления притежанието е 80-20.

MaLkO_LuD94
20.11.2012 23:03

Къде са сега УМРЕЛСИИИИИИИИИ ??? Айде ЛИГА ЕВРОПААААААААААА нали беше много отворен ????

Johan_Cruyff_14
20.11.2012 23:01

Ще ме побъркаш от смях*joking**joking**lol**lol**joking* Предполагам си на шестата ракия, друго обяснение няма.

ryangiggs1000
20.11.2012 23:00

В първенството как е?30:4?Иначе Ювето вече можеше с двуцифрен да водят.

headhunters___
20.11.2012 22:59

Малчо, Ювентус може да имат 10000 финала, ама са жалки че не са спечелили дори и половината *lol* , докато на нас ни трябваха само 2 да спечелим 1 път, а Ювето 55 финала 2 титли ахахаха , и не говори кой отбор как е изграден, че може да се излее много помия за Ювето *lol* , сладур !

ForBiDDeNMaN
20.11.2012 22:58

остави, това е поредното детенце, решило,че като е гледало 10 мача на един отбор и те са победили, вече им е най-отявления фен...коментарите са му само и единствено тип "хейтърски" той от дума няма разбере, не го насърчавайте и ще млъкне...

myzrael
20.11.2012 22:56

Абе пикльо, Ювентус имат повече финали, повтарям ФИНАЛИ в Шампионската лига, отколкото вие участия. Ювентус са най-великя, най-успешния отбор на 20-ти век, Ювентус имат повече титли, отколкото вие участия в А група....къде изобщо си тръгнал да сравняваш това жалко, смешно, лондонско отборче Челси изградено с руски мафиотски пари с този велик футболен колос Ювентус...смешник..

Juventus333
20.11.2012 22:56

Като не ти изнася е нормално да си тръгнеш. *smile*

Johan_Cruyff_14
20.11.2012 22:55

Нещо не ни стават прогнозите... 2-3 за Шахтьор.

headhunters___
20.11.2012 22:55

Да бе , Интер дето не знаеха къде са по едно време *lol* *smile* , аре дечко отивам да гледам мача а ти пиши тук с другите мафиотски фенове на Хиксентус *lol*

Juventus333
20.11.2012 22:54

По добре да паднеш от интер от колкото УЕСТ БРОМ *beer*

headhunters___
20.11.2012 22:52

Интер *smile* 1:3 , а трябваше да паднете поне с 1:5

headhunters___
20.11.2012 22:51

Шахтьор няма да се класират *smile* , правят сега, ние другия мач бие ШАМПИОНА на Дания, и Мафията и Челси продължават *smile*

Juventus333
20.11.2012 22:50

УЕСТ Бром *smile*)))))))

bacardy_breezer
20.11.2012 22:50

Чакай бе още не сме на 1/8 финал...Или ти отписа твоите хора ?

headhunters___
20.11.2012 22:49

2 пъти? Ти тогава въобще раждал ли си се бе *smile* , като са толкова велики да го направят сега бе , да вземат ШЛ , нали са '' страшилище '' хахахахахаах

headhunters___
20.11.2012 22:49

Остави ами великия '' КОЛОС " Ювето последните години ги нямаше на картата на света *lol* , сега като новоизлюпени пиленца пискат с пълни гърла *lol* , още на 1/8 ще им лъснат мафиотските номера *smile*

ryangiggs1000
20.11.2012 22:48

Дали не са я взели 2 пъти?И дали не са най-успешния италиански отбор?Единствено Пуул и Юнайтед могат да си мерят пишките с Юве(от Англия).

Juventus333
20.11.2012 22:47

Много си мъдър. Такива мисли и покойната Баба Ванга никога не даваше . *smile* А сега гледай как Мафиотското отборче ще победи така наречения КОЛОС челси аххаха *lol*

headhunters___
20.11.2012 22:47

Жал ми става *sad* , ама то поне 1 път да бяхте взели ШЛ бе .. да не ви съжалявам толкова *smile*

ryangiggs1000
20.11.2012 22:46

Реал Мадрид са отбор на 20 век.

bacardy_breezer
20.11.2012 22:45

Щото "Ювето си бяха мафия" за това през 90-те бяха най-големия доминант в Европа и бяха избрани за отбора на 20век.Спри да говориш простотии...

headhunters___
20.11.2012 22:45

Само за това съм съгласен , че Интер и Милан и те трябваше да играят в по долни групи , не знам защо ви изхвърлиха само до Б , като трябваше да почнете от най-ниското ниво *smile* ! За " нашето " отборче не се притеснявай ти , че така говориш сякаш вашите играчи са безплатни *lol* и вие сте този отбор с парите който си уреждаше мачовете *smile*

headhunters___
20.11.2012 22:43

Ами нали тези под теб нон стоп пишат за историята бе , вие само гледате историята на Челси, ама я си погледнете на вашите отбори смешната история *smile* , Юнайтед преди САФ 40 год. нямаха титла, Ювето си бяха мафия , нали много сте надъхани на тема история бе?!

ForBiDDeNMaN
20.11.2012 22:42

били са в б група, имали си , както ти се изразяваш "мафиотски тренери и собственици" това което ти няма как да разбереш е,че всичко е в минало време, да приемем че е било вярно..изтърпели са си наказанието, сега обаче, са там където им е мястото...първи в италия ... и след време, макар че и сега не играят зле в ШЛ, ще бъдат един от основните претенденти

Juventus333
20.11.2012 22:41

Виж аз съм го прием, но ти ще приемеш ли това, че НЕ САМО ние сме били забъкани там. Отботи като Интер и Милан също трябваше да играят в Серия Б, но заради връзките си в Италия не ги изхвърлиха. А това, че жалкото ти отборче може само с МИЛИАРДИ да направи отбор си е ваш проблем. Отбор без минало няма бъдеще. *smile*

headhunters___
20.11.2012 22:39

Знам , че Ювето играха в Б група, защото са мафиотски отбор *smile* , били са с мафиотски тренери и собственици и завинаги ще останат отбора на МАФИЯТА в Италия *smile* , ама истината боли и никога няма да я видиш, камоли да я приемеш *smile* , ако беше поне малко мъж щеше да приемеш ИСТИНАТА такава каквато е *smile*

headhunters___
20.11.2012 22:38

Остави ги те тия заблудени фенчета пак са пуснали някой друг мач, дори не знаят какъв е цвета на екипите на Челси хахаха *smile*

Juventus333
20.11.2012 22:37

Ти знаеш ли какво е станало ( Калчополи ), че само да говориш за мафия? *smile*

LiverpoolFen20
20.11.2012 22:37

48 - 52 или поне така пише тук [@link http://www.livegoals.com/] и на телефончето ми ... Някакси нереално ми се струва...


20.11.2012 22:34

Хаххахаха *lol* викаш белким отчетеш някой друг рекорд а *lol**lol*

headhunters___
20.11.2012 22:33

По мое виждане това беше най-късметлииския гол в историята на футбола *smile* МАФИОЗООООООООООООО , после Челси били късметлии а ?

headhunters___
20.11.2012 22:27

Щом украинчетата падат дори да загубим тук се класираме! ЧЕСТИТО *smile*

Johan_Cruyff_14
20.11.2012 23:04

Бих ти се изсмял, но ще замълча.

Johan_Cruyff_14
20.11.2012 22:59

Продължавай да си вярваш, че играете... А пък Шахтьор ще продължава да си вкарва, Ювентус ще продължава да ви бие.

Blueisthecolour
20.11.2012 22:58

Вярваш ли си бе една птичка пролет не прави да не стане обратното!

headhunters___
20.11.2012 22:56

52-48% владеене на топката, а бе дечко вие гледате какво ти е удобно на вас, преди викахте владеене на топката, като видяхте че е почти наравно и сменихте на удари *lol* , после на какво ще минете хаха *wink*

ryangiggs1000
20.11.2012 22:55

Ще биете минимум 5 пъти центъра какво да стане....

Johan_Cruyff_14
20.11.2012 22:54

9 на 2 точни удари си е смазване според мен, но аз гледам друг мач...

Blueisthecolour
20.11.2012 22:54

И какво ще стане бе?

headhunters___
20.11.2012 22:53

Да ни дойде една Барса по-добре, да ги треснем още веднъж *smile*

ryangiggs1000
20.11.2012 22:52

Искам да минете и да ви дойде един Реал Мадрид,хубаво ще ви се отрази.Роналдо както ви обича. .

headhunters___
20.11.2012 22:50

Играем, ама 10 години не могат да ни бият, и джуджето Месия не може да ни вкара гол и пълни гащите от яд ахахаха *smile* , докато вас ако ви хванат 5 гола не ви мърдат, както и да играете *smile*

Juventus333
20.11.2012 22:48

Моля те рашетай някъде вие сте мишки и такива ще сте ЗАВИНАГИ. *smile*))) Щом срешу Барселона играете 11-0-0 ще бъдете мишки. *smile*

headhunters___
20.11.2012 22:46

Какво са смазали бе 52-48% владеене на топката бе , ти кой мач гледаш бе ?

headhunters___
20.11.2012 22:46

В момента СА, щом са ЕВРОПЕЙСКИ ШАМПИОН !!!

Juventus333
20.11.2012 22:44

Ти изкара, че Челси са най великия отбор в Света бе пич. Пффф хааххахаха

Johan_Cruyff_14
20.11.2012 22:43

Недей сравнявай мач с мач, тъпо е, просто е тъпо. Фактите са, че Юве ви смачка в първия мач, мачка ви и сега. Шахтьор ви смачка и в двата мача. Но продължавах да се прехласваш по ШАМПИОНА на Дания.

headhunters___
20.11.2012 22:42

Ами щом '' страховития '' Ювентус не можа да ги победи, а Челси ги спука от бой като играха на 10% с 4 гола *smile* , сам се сети за какво говорим *smile*

headhunters___
20.11.2012 22:41

Тогава защо Ювето не можа да бие ШАМПИОНА на Дания? А ЧЕЛСИ ги унижи насред дания с 4 гола?

Johan_Cruyff_14
20.11.2012 22:41

Брех, този ШАМПИОН(!!!) на Дания, много е силен бе... Колос в европейския и световния футбол.

headhunters___
20.11.2012 22:40

Ние бием датчаните с 4 гола, а Ювето не можа и с 1 гол да ги бие *lol* *lol* *lol* *lol*

bacardy_breezer
20.11.2012 22:40

Остави го .... само дразни.Да се моли обаче да не загубят, защото какво по-унизително от това да те победи МАФИОТСКИ отбор ???

Johan_Cruyff_14
20.11.2012 22:40

То поне Дания е в пъти по-силно първенство от Украйна, дето се наливат милиони... Излагаш се.

headhunters___
20.11.2012 22:40

Няма как Шахтьор да бият ШАМПИОНА на Дания, те Ювето не можаха камоли пък тия сбърканите *smile* , правят 2-2 , ние дори да паднем сега, другия мач пишем 5-ца на ШАМПИОНА на Дания и се класираме *smile* , а вие по живо по здраво, догодина пак *lol*

Juventus333
20.11.2012 22:38

Пич резултата там е 2:2 ще видиш, че Шахтьор ще победи правим Х в Украйна и СТЕ ЧАО. *smile*))))

headhunters___
20.11.2012 22:37

Шахтьор да бият ШАМПИОНА НА ДАНИЯ с разлика?! Ти добре ли си бе хахахаа , точно пък Шахтьор ?! Пхахаха , то мафиотския отбор Ювентус не можа да ги бие като гост, камоли Шахтьор *wink*

Johan_Cruyff_14
20.11.2012 22:35

То вие биете датчаните с 4 гола, а пък Шахтьор, които ви скапаха от бой в двата мача, няма да могат да им вкарат? Айде моля ти се.

ryangiggs1000
20.11.2012 22:34

2:2,да не говорим,че Шахтьор в момента играят на 40%.

Johan_Cruyff_14
20.11.2012 22:33

Само дето ,,украинчетата" имат цяло полувреме да вкарат гол на Нордсееланд. Честито, Лига Европа ви зове.

headhunters___
20.11.2012 22:32

Шахтьор няма как да обърнат *smile* , играят в ДАНИЯ и второ Нордесланд са шампиони на Дания и ако си дадат малко зор могат да спукат Шахтьор *smile* , щом направиха с мафиотския отбор Х *smile*

Juventus333
20.11.2012 22:31

Ако Юве победят и Шахтьор обърнат и победят един Х в Украйна и си заминавате за скъпата Англия. *smile*

headhunters___
20.11.2012 22:31

Дори и Х да свършат украинчетата, пак се класираме като бием ония смешковци другия мач хахаха ЧЕСТИТО *smile* Мафиата поведе с най-късметлииския гол в историята на футбол и после ще ми казвате че ЧЕЛСИ били късметлии хахаха

ryangiggs1000
20.11.2012 22:31

Шахтьор са две класи над вас и губят.

LiverpoolFen20
20.11.2012 22:31

Датчаните нямат шанс в Англия ... Но на теория е възможно ,да ... Аз обаче искам Шахтьор да обърне ,а Юве да си бие Челсито ...

headhunters___
20.11.2012 22:30

Как Нордеселанд ще ни бие като гости бе хахахааха, ти чуваш ли сееееееее хахахаахаха , ние ги убихме с 4 гола в Дания, в Англия минимум 5 *smile*, така че ако украинците днес паднат , каквото и да стане в този мач се класираме, защото другия е протоколен *smile* ЧЕСТИТООООООООООО !

aa2
20.11.2012 22:30

1-во - Шахтьор изравняват, 2-ро - вие с тая игра едва ли можете да биете и Миньор Перник!

ryangiggs1000
20.11.2012 22:28

Грешиш.Ако след това Шахтьор бие Юве,а Норд бие вас се класират Юве и Шахтьор.

headhunters___
20.11.2012 22:26

Случаен гол на италианските мафиоти *smile* , по интересното е и че украинците падат хахахаа *lol*

myzrael
20.11.2012 22:26

този мач май трябва да се залага колко пъти Челси ще минат центъра...няма ли кой да им спука гумите на автобуса, че да погледаме малко футбол...то ако продължава да се играе на 1 врата направо Юве да си махат тяхната врата и да слагат една мрежа по средата на терена - поне да не тичат много момчетата..

Juventus333
20.11.2012 22:24

хохохоохо !!!!!!!! 1:0 !!! малиии от гол линиятааааааааааа

aa2
20.11.2012 22:23

Сега, ако Юве бият и Шахтьор бият ще видим един ''неумишлен'' Х в последния кръг, който да класира и 2-та отбора за сметка на Челси.

drogba_fen_91
20.11.2012 22:23

Излизаме с рейса, щото нападател НЯМАМЕ! НЕ го ли разбрахте???

ryangiggs1000
20.11.2012 22:24

Ами онова русото дето струва 50 милиона?Нали тука всичките говорехте за Златната обувка на Еврото?Май ги няма Шави и Иниеста да му я спират на гол линията?

Johan_Cruyff_14
20.11.2012 22:21

Пародия на еврошампион...

Johan_Cruyff_14
20.11.2012 22:32

Пародия можеш да правиш, ако имаш дефиниция за едно понятие. А предполагам за човек нямаш такава. Или ще кажеш, че нямам пъп?

drogba_fen_91
20.11.2012 22:26

Пародия на човек *smile*

ryangiggs1000
20.11.2012 22:19

Юве и Челси да минат за сметка на Шахтьора.Най-големия майтап.

aa2
20.11.2012 22:11

И Шахтьор изравниха набързо...*lol**lol*

aa2
20.11.2012 22:11

Нордселанд поведоха на Шахтьор!

ryangiggs1000
20.11.2012 22:10

На Ювентус халфовете отстъпват само на Барса.Само един звяр в атака им трябва и ще мажат сериозно.

Johan_Cruyff_14
20.11.2012 22:19

*thumb_up*

ForBiDDeNMaN
20.11.2012 22:09

Вие не сте добре... тема с име Стартови състави на Ювентус и Челси...а са изписани 100 безумни коментара с единствена цел да се заяждате...кой по-добър, кой пари кой не знам си какво... вместо да гледате интересните мачове по телевизията вие сте седнали да се зяждате..

blue4ever
20.11.2012 22:08

не искам да гледам такъв Челси :@ Дано да вземат някой хубав централен нападател..

ForBiDDeNMaN
20.11.2012 22:04

много интересен мач в първите 20 минути...като цяло поне според мен юве стоят много по-добре

blue4ever
20.11.2012 22:02

Челси, според мен, излизат с тая система, защото отбора няма типичен голмайстор. Ако беше Фалкао (примерно), според мен щяха да си играят с нормалната схема..

aa2
20.11.2012 21:59

Отбора на Челси излиза подобаващо за един истински европейски шампион - с половин отбор защитници.Това ли е шампион?Нормално ли е един шампион да се бори със зъби и нокти за точица?Толкова са смешни, че вече са направо жалки.Ди Матео във всеки мач ли ще се надява на греди и късмет на Чех?Ако Челси премине 1/8 финалите ще е истинско чудо!!!

aa2
20.11.2012 22:57

На Испания и вратарите им играят технично и ефективно.Недей да сравняваш Испания с Челси, просто нямат нищо общо помежду си!

unna7ural93
20.11.2012 22:56

Според твоята логика Испания играе за точката *lol* Мой човек, говориш пълни глупости ! *smile*

aa2
20.11.2012 22:08

Няма как да ме убедиш, че Челси не излиза за точката в този мач!Халфовете да са ти нападатели обикновенно означава, че или нямаш нападатели в отбора, или просто търсиш начин да натъпкаш центъра с играчи, които да печелят топката там и да спират атаките на противника, и да се опитат да вкарат на контра.Дори жалък играч като Торес би помогнал, ако се играе за повече от точка.Челси днес просто доказва, че тази купа от миналия сезон е просто въпрос на късмет!

blue4ever
20.11.2012 22:07

първите 3 мача не съм ги гледал, за това не мога да кажа

ryangiggs1000
20.11.2012 22:06

Срещу Уигън не бяхте ли същите?И като бяхте с Дрогба пак бяхте с 10 отзад.

blue4ever
20.11.2012 22:05

защо говориш без да си информиран ? Челси не са играли с тая формация от мача със Байерн... Много ме дразните тей като говорите неинформирани, по-добре си мълчи... А долу написах, защо, според мен, Челси играе с тая формация

ryangiggs1000
20.11.2012 22:05

Аз следя и Ювентус,проблем?"Манафите" Челси с още 10 милиарда няма да ги стигне,те са си опекли работата.Иначе се кефи на "красивата" игра на "европейския клубен шампион".

blue4ever
20.11.2012 22:03

ти си гледай мача на манафите, не тука да плюеш

aa2
20.11.2012 22:03

Сега ще ме налеят с псувни без да се опитат да разберат за какво говоря.Аз лично ако съм фен на такъв отбор ще взема да се самоубия!Айде, и моя Селтик игра като отбор пълен с п*тки срещу Барселона и в 2-та мача, но това е обяснимо като погледнем класите на отборите.И за Арсенал важи същото.Но при Челси това е във всеки мач, дали е Уест Бромич, дали е Барселона няма значение.Просто няма смисъл от тоя отбор, да го махат Ди Матео, че вече става наистина гнусно да се гледа тоя отбор с толкова много късмет, а всички знаем, че късмета рано или късно свършва!

Ginekologa
20.11.2012 22:01

с 4 са бе грозен аспи е крило

ryangiggs1000
20.11.2012 22:01

Сега ще ти обеснят каква класа се изисква за схема 10:0:0

fearcho
20.11.2012 21:50

До коментар [@comment 1214255] от [@user ilko_siti]:

Щом и коментатора го е казал,замисли се колко противен футбол играете! *wink*

Juventus333
20.11.2012 21:49

Европейските шампиони никакви ни няма. *smile*

extol
20.11.2012 21:44

Жалка история от страна на Челси, ако наистина излязат с този състав....

wonderfullcho
20.11.2012 21:43

Челси искам да смачкате тия жалки жабари *beer* Може да съм за Арсенал но трябва в Европа да се подкрепяме *beer* Трябва да има Луиз от пряк *lol**smile**beer*

ryangiggs1000
20.11.2012 21:38

Челси няма да падне.Юве нямат половин класен нападател.Освен ако някой от халфовете не се сети да гърми от дистанция не виждам как ще бият.

Cvet666
20.11.2012 21:36

Добре бе пуснете Марин де... Вместо Аспикуета един Марин в Атака няма да е в излишък... според мен. Луиз не се представя добре песледните мачове. Кейхил добре ма Луиз му липсва музата. А и марин е техничен , не го наричат немския Меси за нищо..

Cvet666
20.11.2012 22:01

в смисъл не да вземе мястото на Аспи ,а просто да го включи към Азар и Оскар, така назад пак са Коул, Бран, Луйз и Кейхил...а все пак трябва да извадим някаква изненада... или ще ги изненадаме непрятно или винаги може да паркираме рейса...

LiverpoolFen20
20.11.2012 21:43

Аспиликуета ще играе десен халф-бек ... Силно ме съмнява Марин да се справи с такава игрова позиция ... Още повече ,че не знам дали въобще е играл мач от началото на сезона ...

ilko_siti
20.11.2012 21:39

той изопщо в групата ли е ?

Ginekologa
20.11.2012 21:38

Луиз нападател*joking*

blue4ever
20.11.2012 21:36

Челси пак ще играят със схемата "Автобус".... НЕ искам да гледам такъв Челси, за Бога, това е адски противно :@ :@ :@ :@

norwich_ajax
20.11.2012 21:34

Де се е чуло и видяло английски отбор да излиза срещу италиански със 6 защитника ??? Направо си представям как излизат двата отбора - футболистите на Юве един зад друг в колонка,а от страната на Челси излиза клубния автобус, спира първо, за да чуе химна и после паркира на голлинията *lol**lol**lol* И все пак мисля че колкото и защитно да играе челси ще издебне на някоя контра и ще бие жабарите 0:2 *wink*

catalan
20.11.2012 21:33

Какъв е тоя състав на Челси ? *lol* Между другото много тъпо стана с Торес и вече е ясно ,че ще го продадат зимата, ако Челси успеят да вземат Фалкао ще спечелят много.

fearcho
20.11.2012 21:31

Само от състава си личи,че Челси пак ще бърка бетона.. *smile*

ilko_siti
20.11.2012 21:29

лелелеле кво крило иванович та те ЧЕЛСИ 7-2-1*joking**joking*ТОЯ МАЧ КАТ ЗА 0:0 *surprized*

Neooo_1995
20.11.2012 21:24

Дано стане мач и дано Челси да бият ,че съм ги пуснал 2*tongue*Вече 2 ми излязоха ,само и този да излезе.И ако ви срещна на пътя ще ви черпя по бира*beer*

chobi123
20.11.2012 21:22

ще играем , много защитно , но все пак ни трябва 1 - точка. Успех !

MessiMania
20.11.2012 21:19

Чуготката без нападател ? хахаха

10-0-0 *lol*

mincho97
20.11.2012 21:27

Те и Испания играха така на ЕВРО 2012 така че тоя състав мисля че е много добър. Азар, Мата и Оскар ще си сменят местата и ще объркат защитниците на Юве. Така и правеха и Русия и Испания на ЕВРО 2012 и имаше успех.

ilko_siti
20.11.2012 21:22

по скоро като ла фурия с фалшива 9 мухлио

TheBlue
20.11.2012 21:21

Е ай земи да млъкнеш бе, тъпанар смотан..

Ginekologa
20.11.2012 21:21

тихо бе лапе

drogba_fen_91
20.11.2012 21:17

Всеки е по-добре от Стъридж и Торес, и без това цялата работа се върши от халфовете...

sa6etoo
20.11.2012 21:15

Не случайно иванович луиз и кейхил са на терена все пак защитниците ни са най-добрите ни нападатели *joking**joking* Успех сини момчета! *smile*

ilko_siti
20.11.2012 21:10

кои ще ние нападател?*lol*

Ginekologa
20.11.2012 21:17

единия ще е крило

ilko_siti
20.11.2012 21:14

автобус да прават само да не падне ,че тогава лошо....а колкото до нападателя по добре енрике иларио да е нападател*joking**joking**joking**joking*

drogba_fen_91
20.11.2012 21:12

Азар, да видим как ще се справи. 5 защитника, ако автобус ще има *lol*

Ginekologa
20.11.2012 21:11

Азар ще е

fearcho
20.11.2012 21:06

Надявай те се вие.... как се бие Ювентус като гост... мача си е 1ца!

panew
20.11.2012 21:05

Трябваше Стъридж да е титуляр ....

mincho97
20.11.2012 21:07

Луд ли си? То по-добре някои от централните защитници да е нападател и ще вкара гол! Иначе според състава с който излиза Челси си мисля че няма да има много голове...