Това ли е идеалният наследник на Съра?
Португалският специалист, който стана шампион на Англия с Челси през 2005 и 2006 година, вече даде ясно да се разбере, че смята да се завърне на Острова след края на работата си в Реал Мадрид.
Бившият бос на Тотнъм Реднап, който в момента е без работа, сподели днес, че португалецът е правилният човек за наследник на великия шотландец на "Олд Трафорд".
"Мисля, че много от вас знаете, че Жозе планира един ден да води отново клуб от Висшата лига. Аз няма да се изненадам, ако той в крайна сметка се озове в Манчестър, но повече си го представям в Юнайтед, отколкото в Сити", каза Реднап за вестник "Сън".
"Когато сър Алекс реши да се оттегли след тази уникална кариера, ще има много кандидати за поста му, но аз смятам, че Жозе, без съмнение, е човекът, който може да наследи един от най-великите мениджъри в тази страна", добави още Реднап.
"Опитите да водиш този велик клуб пречупиха доста мениджъри. Вижте какво стана, когато сър Мат Бъзби напусна "Олд Трафорд". Хора като Франк О`Фаръл и Уилф МакГинес дадоха всичко от себе си, но беше невъзможно да успеят. Да продължиш нещата след Фърги, когато и да се случи това, ще бъде също толкова тежко, но Жозе може отново да се покаже като специален. Ако някой може да го направи, то това е той, а аз съм убеден, че феновете на Юнайтед ще го обожават", завърши бившият бос на Уест Хям, Саутхямптън и Портсмут.
Всъщност Моу ли е най-подходящият наследник на сър Алекс?






















За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
19.11.2012 14:01
Идеален наследник на СЪРа няма! Който и да го замести има огромна вероятност да се провали, Моуриньо обаче, с оглед на това което направи в Челси и Реал ми се струва, че има шанс да успее повече, отколкото да се провали защото:
1. Познава играта и отборите в Англия.
2. Играчите познават него.
3. Юнайтед има пари и това което му е необходимо като играчи ще бъде взето! Имам предвид 2-3 португалци и някой с който е работил преди, аз залагам на 99% че Пепе ще отиде навсякъде с Моуриньо!
4. Юнайтед има играчи които пасват на работата на Моуриньо!
18.11.2012 19:15
Сити е сборщина от индивидуалности - нямат един слаб играч на поста си. Но за да стане ОТБОР трябва да мине още много време, иначе пак казвам - Хосеп Гуардиола случи на състав. Искам да го видя в друг отбор, който е зле в момента. Сещам се за Манчестър Сити *lol*
18.11.2012 19:12
ако това стане ще е идеално той ще оправи отбора за един можеби два сезона и ще започнем да мачкаме на всякаде лошото е че ако иска да напусне след 2 3 сезона защото го знаем че сменя отборите като носни кърпи а на нас ни трябва човек който да седи в отбора доста дълго време а не за 2 3 сезона
18.11.2012 16:58
За мене слаб тренер е Манчини. Със тоя състав трябва да играе финал на ШЛ и да печели титлата с 15-20 точки разлика.
Да не говорим, че изпуска юздите в отбора, уж Балотели повече нямало да го търпи, уж Тевес повече нямало да играе , а и двамата си седят още *smile*
18.11.2012 16:34
Дрогба_fen
Пеп Гуардиола е доста слаб като треньор, имаше късмет с футболисти. Иска ми се да го видя някъде другаде, начело на клуб с лошо реноме и т.н. ..
18.11.2012 16:55
И аз искам да го видя, но със сигурност не е слаб, ако беше щеше да спечели 2-3 купи, а той превърна Барса в страшилище за цяла Ервопа..
18.11.2012 16:30
Ще чакате за Специалния.
Hala Madrid! *smile*
18.11.2012 16:28
Дано измислят елексир за безсмъртия и да го дадът на САФ *beer* МОУ ще напълни отбора с португалци, МЮ ще заиграе по грозно и дефанзивно и със сигурност няма да бъде толерантен към младите юноши на отбора, а ще вземе вече завършени играчи.
18.11.2012 16:02
Не , това е идеалният наследник на РДМ , скоро и Абрамович ще го разбере !
18.11.2012 15:48
Моу ще се върне само и единствено в Челси. Друг е въпроса, че Роман може да уволни Ди Матео и да доведе Гуардиола, ако още се закучат работите..
18.11.2012 15:22
Хари Реднап ще е следващия треньор на Челси,незнам за Моуриньо.
18.11.2012 14:16
предишния треньор преди САФ също е изкарал доста години в отбора, сега САФ вече е начело над 20 години, трябва именно такъв треньор, който не си сменя отбора през 2-3-5 години като спечели една ШЛ и една, две купи
18.11.2012 14:15
Естествено, че това не може да бъде наследника на САФ поради ред причини .. първата от коят е, че Моуриньо е прекалено претенциозен треньор и за него изграденото от предишния треньор не значи нищо, за това той би искал един сериозен бюджет отделен за трансфери с които да поднови целия отбор така както самия той си иска .. второ, той е меркантилен треньор .. играе с даден отбор докато спечели жадуваните трофей с него .. едва ли би изкарал начело на отбор 20 и повече години .. така както САФ
18.11.2012 13:59
Мисля че Юнайтед трябва да бъде водин от някой от Острова
18.11.2012 13:49
Чакаме с нетърпение Жозе да дойде. *smile* Само един велик треньор може да замени друг такъв. *wink*
18.11.2012 20:15
Представи си следното: Има 50% шанс Пеп да не се адаптира към вас и да ви провали, и 50% шанс да ви направи страшилище като Барса, всеки като чуе Юнайтед да пълни гащите. Кое би предпочел *smile*
18.11.2012 17:49
Не! Ще ти кажа, че Гуардиола спечели тези титли с един отбор, докато Моуриньо където и да отиде става шампион, което означава, че ще може да се адаптира и към Юнайтед, докато за Гуардиола не съм толкова сигурен...
18.11.2012 16:47
ЕХЕХЕХЕХЕ основен играч на отбора.Със симулациите ли?Или с 15 гола в 50 мача?Евала за 40 милиона.Истински топ нападател.На 23 Рууни вкарваше повече от него без да има супер подавачи.
18.11.2012 15:51
Моу е печелил трофеи със всеки клуб който е водил, вярно. Но сравни Барса на Пеп и Реал на Моу, колко трофеи са спечелили. Реал имат само 1 Ла Лига и Копа дел Рей ли там както се казва, а както каза колегата, изкупиха Роналдо, Кака, и други звезди. Реал на Моу нямаше по-слаб състав от Барса на Пеп. Кажи ми тогава, защо Барса спечели абсолютно всичко? Може би Пеп не е толкова слаб тренер а? *smile*
18.11.2012 14:50
Санчез пък не знам къде се е провалил като е основен играч на отбора ? Знаеш ли за колко го купиха ? При Ибра историята е друга. Ти си мега заблуден, Гуардиола 2 пъти подред побеждава САФ на финал в ШЛ и ти казваш ,че го прави ,защото имал Шави и Иниеста, смешен си. Той разви на максимум тея играчи и ги направи това което са сега. Той даде шанс на млади играчи които сега печелят титли. Санчез бил провал, ти си ненормален, той е на 23 години не на 30, я се осъзнай.
18.11.2012 14:19
С Меси,Шави,Иниеста и остатъка как няма да печели?Още повече,че по това време в Реал още не бяха накупили де,що е носило "Златна топка".Иначе е що годе добър треньор,но не се сещам за негов силен трансфер.И Санчес и Златан за които бяха дадени над 100 милиона се провалиха гръмко.Моуриньо е опортюнист.Отива там където могат да му осигурят много пари.Няма да се изненадам ако отиде в Сити.
18.11.2012 14:11
Гуардиола е по-добър треньор. Той спечели с Барса 13 купи за 4 сезона. Това, ако не е добър треньор, то какъв е? Сега ще започнеш да казваш "Ами той Гуардиола с тези играчи как няма да спечели толкова купи" или нещо от този сорт!
18.11.2012 13:42
Идва и ще иска 200 милиона за оправяне на селекцията.Не,мерси.Гуардиола,Мойс или някой друг,който може да работи с младоци и ограничен финансов ресурс.
18.11.2012 13:39
Ясно е че ако се върне в Англия, това ще е за да води Челси *smile* , 100 пъти го е казвал че това му е любимия отбор *wink*
18.11.2012 13:42
Много точно! *smile*
18.11.2012 13:30
жозе е велик разликата е 4е тои няма да остане за дълго във ман4естър но по добре е да спе4елиш нещто за една айди 2 сезона от колкото ништо за ето то4но това го прави спе4иялен щтото където и да отиде вде нещто носи на отбора а това е факт моето мнение
18.11.2012 13:17
Аз категорично смятъм че един ден МЮ ще се води от другият шотландец МАКАР ДА ЖЕЛАЯ ДА ГО ВИДЯ ЕДИН ДЕН В АРСЕНАЛ
18.11.2012 13:16
Аз от 3 години чета за наследик на САФ, ама той май няма си и идея да се пенсионирва.
18.11.2012 13:08
Моуриньо ако ходи някъде в Англия ще е Челси.
18.11.2012 12:56
Не не и НЕ ! Да Жозе е може би най-добрия треньор, но както всички знаете той обича когат вземе всичко с един отбор да си отива а на нас такъв мениджър не ни трябва. Няма да ставаме като Челси да ги правим супа тея мениджъри. След оттеглянето на Съра трябва да го замени човек ,който да остане там дълго време. Това е моето мнение. *smile*
18.11.2012 13:22
Аз също мисля така,но има и още една при4ина да не стане,която е много много важна според мен.Моу изисква да бъде купен всеки един игра4,който си хареса.Това озна4ава доста голяма сума да се задели за трансфери,а сем. Глейзър не оби4ат да хар4ат много пари.Тогава или Моу ще си тръгне(ако е подписал договор),или ще го освободят.
18.11.2012 12:56
Моуриньо в Юнайтед ~ НИКОГА
18.11.2012 12:52
Гуардиола само да поиска и той ще е наследникът на Сър Алекс, знаем отношенията между двамата.
18.11.2012 17:09
Значи нищо не знаеш! САФ и Моу са приятели още от годините в които Моуриньо водеше Порто! + това Гуардиола ще се провали, както се провали AVB в Челси, сигурен съм!
18.11.2012 12:48
НЕ !!!