Реал изтръгна успех срещу Леванте, пуснаха кръв на Кристиано (снимки и видео)

00:43
Реал изтръгна успех срещу Леванте, пуснаха кръв на Кристиано (снимки и видео)
Шампионът Реал Мадрид постигна драматичен успех над Леванте с 2:1 като гост в последен мач от 12-ия кръг на испанското футболно първенство.

С четвъртата си поредна победа столичани събраха 23 точки и запазиха пасива си от 8 точки зад лидера Барселона. Мачът се игра при тежки условия и наводнен от падналия дъжд терен. Звездата на гостите Кристиано Роналдо, който получи аркада на веждата след удар от Давид Наваро в началото, в 21-ата минута португалецът откри резултата. Шави Алонсо центрира от фаул от ляво към далечната греда, Наваро изби лошо с глава право към непокрития Роналдо, който от 5 метра стреля силно под гредата.



 

Столичани владееха инициативата до края на първата част, но не успяха дас тигнат до ново попадение.



Роналдо беше заменен на почивката, а в началото на втората част гостите пропуснаха няколко добри възможности да увеличат преднината си.



В 56-ата минута Пепе стреля с глава в напречната греда след центриране от корнер от ляво. Три минути по-късно след ново центриране от ъглов удар от дясно и разбъркване в наказателното поле Серхио Рамос отправи удар с пета от 2 метра, но застаналият на голлинията Папе Диоп изби в напречната греда. Малко по-късно Анхел Ди Мария беше изведен с дълъг пас в чиста позиция в дясно в пеналта, но стреля неточно.



В 62-ата минута Леванте стигна до изравняване. Обафеми Мартинс изведе Анхел Родригес в пеналта, той се пребори с Пепе и от ъгъла на малкото наказателно поле копна топката над плонжа на Икер Касияс. Телевизионните повторения обаче показаха, че при подаването Родригес и бил в положение на засада, която не беше отсъдена.



В 71-ата минута Реал получи правото да изпълни дузпа, въпреки че Хосе Кайехон беше спънат на границата на наказателното поле от Наваро. Алонсо шутира от бялата точка, но Густаво Мунуа изби.

Пет минути по-късно Хуан Луис Лопес получи страхотен шанс да изведе домакините напред. Той се възползва от лошо изчистена от Алваро Арбелоа топка, нахлу в ляво в наказателното поле сам срещу Касияс и стреля по диагонала от 5-6 метра, но на сантиметри от целта.

В 84-ата минута Реал стигна до победата. Алонсо центрира от фаул от ляво и 20-годишната резерва Алваро Мората с глава от 6 метра вкара първия си гол за столичани в шампионата. До края Мартинс можеше да изравни, след като беше изведен с глава в добра позиция от Мартинес, но в последния момент Касияс успя да избие топката от краката на опитващия да премине покрай него нигериец и нападателят от малък ъгъл стреля неточно.








Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

DuX4o0
12.11.2012 18:56

Момчета тук не е поле за изява като искате да си спорите разменете си скайп и толкова.Няма само ваще глупости тука да четем искаме да прочетем всеки какво мисли.Все пак нали за това са коментарите да си изразим мнението и това е *smile*

messyfan
12.11.2012 23:31

Знаеш ли колко си прав?Аман от простотии в темите за Барселона и Реал М.

KaPp1
12.11.2012 18:58

Пич това което каза е парадоксално!

fcbarca2
12.11.2012 18:18

Абе цървул само за опасно влизане се дава *cards* НЕ Е НУЖНО ЗА ДА МУ СЧУПИ КРАКА ЗА ДА ГО ДАДЕ .. именно заради това се дават червените картони за опасни влизания за да се избягват тия влизания ..*beer*

KaPp1
12.11.2012 18:57

грозен може и да е така, но трябваше да дадат и червен картон на Алвеш, че симулира-тогава го изкараха с носилка при положение, че нямаше никакъв допир

Neooo_1995
12.11.2012 18:28

Знам бе пърцул я виж едно към едно [@link http://www.youtube.com/watch?v=VwPQ0fInwx8] ,но картон нема защоли.........

enjo2
12.11.2012 17:17

реал мадрид пак със съдията после барса със съдията а вий измислена дуспа и не я вкарахте и много измъчена победа ама всички мълчат всички измъчено били бля бля ако това беше барса съм сигурен всеки 2 - ри щеше да вика пак съдията пак съдията пууу м****ви ше е*а *angry*

dexter
12.11.2012 17:12

Аз минавам набързо само да добавя един "член за Барса" ! *lol*

MaLkO_LuD94
12.11.2012 16:57

Чакай малко бе засрами се ти изреди целия отбор излагаш се *lol* Санчес Бускетс и Майчеерано са симулантите други няма *wink* С цел да изнерви противника не знам но с цел да го настъпи факти колкото искаш хаха ;д

Neooo_1995
12.11.2012 17:00

Не честно ти си много злееееееееее ,ама много.Не ми се занимава с теб.Казах ти направи статия и ми я прати ти се измъкваш като богомолка.....

Neooo_1995
12.11.2012 16:49

До коментар [@comment 1209443] от [@user MaLkO_LuD94]:

Тази статия е правена от малоумник.........

Neooo_1995
12.11.2012 16:48

До коментар [@comment 1209443] от [@user MaLkO_LuD94]:

"23-ти кръг: Осасуна - Барселона - 3:2
Недадено: засада при гола на Деян Лекич за 2:0"? Кой малоумник е правил тази статия.При гола няма никаква засада.Явно някой пристрастен......
"25-и кръг: Атлетико - Барса - 1:2
Недадено: дузпа за Атлетико при 1:2" - само това да е ,ами засада която вдигнаха на Фалкао ,когато той излизаше сам с/у Валдес ,на повторението се видя ,че засада нямаше ,ами гола на Меси от пряк св. Удар......
"18-и кръг: Еспаньол - Барселона - 1:1
Недадено: дузпа на Раул Родригес с ръка" - Тези горките толкова да са ги рязали с/у Бс ,че няма накъде.Защо не кажеш за дузпата през 2010 в полза на Бс именно с/у Еспаньол?

Neooo_1995
12.11.2012 16:43

До коментар [@comment 1209443] от [@user MaLkO_LuD94]:

Ти четеш ли ме бе?Казах сам да си направиш от 2006 на сам ,не само за един сезон.Не ми копвай от нета.Сам я направи.

Neooo_1995
12.11.2012 16:16

Нямам намерение да си хабя нервите и усилията с прости същества.Тоя Малко ТЪП откакто го знам тоя сайт , го го запомних само с едно.Хленчене и недоволство,Анти-Меси,Анти-Барса ,но иначе идва и хейтва в теми на Реал и после той не е виновен.........Не ти ли писна с редовната ти реч?Бс не са "подпирани" ,не са и "симуланти" нищо че мнозинството от футболни фенове мислят обратното ,но с фен на Барселона на глава не се излиза.Кажи ми тогава как футболист като Мачерано за една година се промени толкова много?Те знаят само едно и също и ще го повтарят цял живот......Нито харесвам Бс ,нито стила им на игра ми е приятен ,нито действията на повечето им играчи, нито 97% от феновете им.

fcbarca2
12.11.2012 15:22

Барса ще завърши без загуба сезона синко *beer**ball**ball**ball**ball**ball**goal* *cup**beer*

kirari111
12.11.2012 15:19

Значи кво?Смяташ че Реал и Юнайтед са подпирани аа?

fcbarca2
12.11.2012 15:17

Пич не падай на нивото на свинете .. 8 точки разлика как ви звучи ? *beer* кво е чувството да знаете от сега че сте изгубили първенството *cigarette**goal**beer*

kirari111
12.11.2012 15:21

Да бе и малко да се отпуснете ще можем да станем първи .

kirari111
12.11.2012 15:11

Откъде знаеш че всички са нарочно?Има и неволни.Обаче ще призная че Пепе е груб.Но вие сте по - зле.Обясни ми срещу Челси кво ще измислиш?Има си справедливост!Един път вие друг път ние.

KILLna7
12.11.2012 16:11

Абе да припомним как срещу Челси упорито се опитаха да ви избутат? Червения картон на Тери и дуспата? Де просветления сподели ни мнението ти затова? Или щом не ви е дал втора дуспа и не е свирил засада на Торес съдията ви е порязъл? Или Челси са играли антифутбол и са били паркирали автобуса пред вратата... Ми на това не му се вика антифутбол, а тактика. Кой вкара повече бие, пък ти си живей с мисълта , че уж сте надиграли отбора на челси...

DuX4o0
12.11.2012 15:51

Как може да им се вразваш та на Барса садиите никога не ги подпират само ги режат аман от тея садии хвахвахвхахвах *lol**lol**lol*

MaLkO_LuD94
12.11.2012 15:15

Какво срещу Челси всички ревете че Барса били подпирани а 1-вия мач помните ли го ??? Не свирена дузпа за Барса срещу Анри и червен на Босингва *wink* Да не говорим че към 80-та минута май беше трябваше да се даде 2-ри жълт и на Балак за едно нарушение *smile* 2-рия мач още в 6-тата минута имаше дузпа за Барса за игра с ръка на Белети мисля че беше след това изгонване на Абидал за дишане във врата ???????????? И накрая Барса били подпирани ???

kirari111
12.11.2012 14:49

Имаш Барса имаш Меси са кво идваш в тея теми а ?

kirari111
12.11.2012 14:48

Ей барселонец такъв бе не се меси в темите на Реал и Роналдо а си гледай скапаните Месилонци защото лазиш по нервите на всеки *cards*.*devil*

MaLkO_LuD94
12.11.2012 15:03

[@link http://www.youtube.com/watch?v=UOBQDJNRhUk] ? [@link http://www.youtube.com/watch?v=st4ar_R4wew&feature=related] ? [@link http://www.youtube.com/watch?v=l00O6OKfi7w] ? Тези уж неволни настъпвания знаеш ли за какви картони са ??? Ама после се Барса били подпираните *thumb_up* [@link http://www.youtube.com/watch?v=nN3Xr2zCbkM] ??? [@link http://www.youtube.com/watch?v=Q2-JfiTYpc4] ??? После се Барса били подпирани бе се Барса се Барса засрамете се малко *wink*

kirari111
12.11.2012 14:56

Да си видял всеки фен във вашите теми?Пропищявате от малка подпора ама гледаш ли Барса а ?Съдиите жестоко ви подкрепят понякога.Помня мача с Челси срам и позор!Както и почти всеки с Реал.*referee*

MaLkO_LuD94
12.11.2012 14:54

Хах За Барса един тъч като се даде обратен и вие всички се изреждате в техните теми нали така ??? И се почват обидите Фарса Съдиялона Платилона и тн... Просто снощи ви подпираха и е жалко че не си го признавате *wink* Аз не искам да влизам във вашите теми но и вие не влизайте в темите на Барса *wink* А не след всеки мач да ревете и да обиждате отбора на Барса и техните играчи *wink*

kirari111
12.11.2012 14:40

Това е футболист.Евала.Роналдо най - велик и Реал най - велики!!!!!

kirowe
12.11.2012 14:16

Измислена дузпа, ама кво да се прави.

John_Jameson
12.11.2012 14:06

Най - трудните гостувания за Барса и Реал този сезон са 7 ! Валенсия, Атлетико Мадрид, Атлетик Билбао, Бетис, Малага, Леванте и Севиля !!! *tongue* И естествено Ел Класико ! *cool* *tongue* Видяхте вече какво стана - Реал загуби от Севиля, а Барса победи, но супер измъчено !!! Реал сега бая се озори и срещу Леванте, същото ще е и за Барса !!! Билбао не са във добра форма, но в никакъв случай няма да се дадат лесно като домакин !! *smile* Честито на феновете на Реал за победата ! *smile*

Vikingit
12.11.2012 13:35

Последни новини от лагера на Реал- Мадридчани проявяват сериозен интерес към Котоошу и Станка Златева. Говори се, че от Реал ще искат от УЕФА да разреши играчите да излизат с бухалки на терена. За старши тренъор на Реал, след напускането на Маймуринъо се спряга по- малкия брат Кличко. Разгледане е и възможността Пепе- бръснатия мангал да бъде играещ тренъор.

messyfan
12.11.2012 13:45

Eх ама си и ти *lol**lol**lol**lol**lol**lol*

messyfan
12.11.2012 12:18

Ако по този начин Реал М. разчитат да вземат мачовете си до края на първенството,би трябвало да се срамуват от себе си.Честита им победа,но не така.Достатъчно велик отбор са и трябва наистина да се раздават на 100% в мачовете си.За пореден път несъществуваща дузпа.Ако има заложна къща с коеф.за залагания при опция за дузпа във всеки мач на Реал М. до края на Примера,то смело ще направя залог за тях.Нека феновете им се радват на това,което отбора показва.

messyfan
12.11.2012 13:24

Ти пък откъде се появи бе" професоре"?Твоите словоизлияния са безгранични.Ходи се радвай на успеха на твоя Селтик над Барселона.Еуфорията ти все още не е приключила май.Отново си в стихията си."Професор по всичкология".Балък.

Neooo_1995
12.11.2012 13:22

Ми да имаше много тънка.Като гола на Ибрата с/у Реал през 2010 Бс-Реал 1:0 с гол от засада.Ти май не си гледал мача?Мс и на теб!

Neooo_1995
12.11.2012 13:21

Точно мойка.Едно и също мънкат и все недоволни повечето.Има 3,4 свестни другото пубери.

messyfan
12.11.2012 13:19

И какво за гола им.Нима имаше засада???Ооооо боже!!!Оня смешен и пристрастен коментатор Борето Касабов не спира да ръси бисери.Абсолютно редовен гол.Ами ти що не коментираш удара на мародера Пепе с две събрани ръце в тила на играч на Леванте?Или не го видя(хте) това положение някъде около 70-мин.С коментарите съм до тук.Приятен ден ти желая.*beer*

aa2
12.11.2012 13:17

Ти пък и ти!Представяш ли си нежния Меси да играе на мокро или някой да го удари така и той да не падне да реве като малка п*тка?Не ги ли виждаш играчите на Барселона, че без да ги пипнат падат и реват.Защо изобщо вие(феновете на РМ) обръщате внимание на тея балъци(феновете на Барселона)?Тея за мен са най-простите същества на света, те си знаят само едно и то е - нас ни режат, другите ги бутат, ние сме велики, другите са жалки!!!Мани ги тея!

Neooo_1995
12.11.2012 13:11

То щото клоуните щяха да могат да играят нали?Дузпи ми като има ще се осъждат.Друг е въпроса ,че тук нарушение имаше ,но то не беше в наказателното ,а на линията.Съдията така е преценил.Ти ако беше съдия щеше да се справиш нали.....От телевизора е лесно.А защо не споменеш нещо за Наваро или за гола им.Гола беше като дузпата.Какво пак сте недоволни??

messyfan
12.11.2012 12:51

Определено не победихте с дузпата,но тя даваше гаранция за победата ви.Друг е въпроса,че Ч.Алонсо я пропусна но не виждам защо ме обиждаш.Да,във всеки мач се отсъждат дузпи в полза на мадридчани,не виждам смисъл да им се помага по този начин.Май не си ме разбрал правилно,бавния е някой друг.Да ви бяха отложили мача щом балерините не могат да играят при такива условия.

Neooo_1995
12.11.2012 12:35

Абе ти бавен ли си.При такива условия да не би твойто отборче ще се справи по добре ,напротив сигурен съм ,че ако БС вчера играеха при такива условия щяха да паднат.С дузпата ли победихме?Много сте заблудени вие феновете на Барселона. *cigarette*

amet_95
12.11.2012 10:35

4естито на вси4ки фенове на реал супер играха със много труд евала на мадрид бравоо *cup**cup**cup*

ivanrealmadrid1
12.11.2012 02:44

и пак ти казвам , казваш че мразиш роналдо защото симулирал , тогава трябва да си мразиш целия отбор .лека от мене. ето малко най-добрия в жанра ---> [@link http://www.youtube.com/watch?v=V4TrnUwvRpA]

MaLkO_LuD94
12.11.2012 02:09

[@link http://www.youtube.com/watch?v=UOBQDJNRhUk] 1-во опит за удар без топка НЕУСПЕШЕН след което просто реши да го настъпи и по най-наглия начин отиде и го вдигна и ти на това му викаш симулация ???
[@link http://www.youtube.com/watch?v=st4ar_R4wew&feature=related] това също ли е симулация ???
[@link http://www.youtube.com/watch?v=l00O6OKfi7w] Сигурно и тук Педро симулира ??? А когато Канаваро удари Меси нарочно с лакът в лицето ??? А да бе Меси симулира *thumb_up* Бива пристрастност ама вие се уливате *thumb_up*

Neooo_1995
12.11.2012 17:41

Казах ти направи статия ,ти ми се правиш на луд тука.Кажи не мога и толкова стига хленчи......Аман от такива като тебе.Като не ти се отдава нещо ,просто не го прави.Не виждаш ли ,че с 85% от коментарите си ти дразниш.Изопачал съм........

MaLkO_LuD94
12.11.2012 17:37

О извинявай ти си професор забравих *wink* Какво да правя ти всичко разбираш няма смисъл то е ясно ти на очевидното го изопачаваш на теб как ти изнася няма какво да говорим ти разбираш всичко *thumb_up*

Neooo_1995
12.11.2012 17:33

Забрави...Хал хабер си нямаш от понятието футбол.Продължавай все същия дух да ръсиш простотии.Казах ти направи ми статия и ми пиши на личен.Лек ден!

MaLkO_LuD94
12.11.2012 17:23

[@link http://vbox7.com/play:eb21f8224e] Това е червен картон виж дали го докосва ???

Neooo_1995
12.11.2012 17:19

Ох ,че си бавен.Едно време като ти разправях ,ти не....ама сега се правиш на професор.Той дори не го докосва бе глупчо.Хич те няма честно.За разлика от теб ,аз играя професионално.

MaLkO_LuD94
12.11.2012 17:17

Алвеш не симулира ако е бил с отпуснат крак то болката е ужасяваща но трябва да си играл футбол за да знаеш а не само да се правиш на професор *wink*

Neooo_1995
12.11.2012 17:06

[@link http://vbox7.com/play:04d2c1b4] точно това му трябва на Алвеш поне да знае за кво се въргаля......Пиши ми вече на личен.

MaLkO_LuD94
12.11.2012 17:00

И ? Направил е фаул и си получи картона *wink* Ама Пепе такива фаулове ги прави и със засилка [@link http://www.youtube.com/watch?v=5VgWqTJ4HYY] *wink*

Neooo_1995
12.11.2012 16:59

И аз няма да видя никого от Реал да прави такова нещо [@link http://www.youtube.com/watch?v=EHEqdCBnj9A&feature=related]

Neooo_1995
12.11.2012 16:58

[@link http://www.youtube.com/watch?v=zCd_rm2uxhM]

Neooo_1995
12.11.2012 16:54

Алвеш,Пике,Масчерано,Фабрегас,Меси,Санчес,Вия,Бускец дори и Иниеста понякога.........Пепе започна да симулира от както го изгониха за няма и нищо през 2011 сещаш се нали...И аз не съм видял някой от Реал да ходи до футболист на Барса с цел да търси контакт ,за да изнерви противника.

MaLkO_LuD94
12.11.2012 16:49

Говориш глупости *wink* Роналдо Ди Мария и Пепе постоянно симулират но аз не съм видял някой от Барса да ги настъпва докато лежат или да им прави брутални фаулове с цел ЧУПЕНЕ НА КРАК *wink* Футбола е мъжка игра но не е ММА нито карате *wink*

Neooo_1995
12.11.2012 16:42

Ако се свири нормално ,ами с тия симулации ,ако почнат да им се дават картони?Точно така трябва да се играе с/у такива футболисти ,които като ги пипнеш и падат и почват да лежат и да се гърчат ,без дори да е имало нещо сериозно.Не мислиш ли ,ако не бяха тия симулации ,нямаше и да я има грубата игра от страна на Реал.Футбола е мъжка игра нали знаеш. [@link http://www.youtube.com/watch?v=VwPQ0fInwx8] - погледни за такова нарушение в мача за ШЛ съдията реши мача в полза на Бс ,а за Купата нарушението беше 1 към 1 ,но тогава дори и жълт не беше показан.

Neooo_1995
12.11.2012 16:37

Мога да ти направя статия с порязванията на Реал и с подпиранията.Направи и ти за Бс?Подпиране имаше в Майорка миналата година.

MaLkO_LuD94
12.11.2012 16:35

Точно пък за Класиките няма какво да говорим вие ритате ударате настъпвате после ревете че Барса били подпирани а ако се свирят нормално трябва да завършвате с по 8 човека ама това не го гледате *wink*

Neooo_1995
12.11.2012 16:31

Абе не ми се измъквай бе.Не само ние и фенове на други отбори ли са свикнали да го казват това ,за Бс.Ми направи ми да видим ,но направи и с подпиранията.Чакам те ,нали си много сигурен.Броят се на пръсти......Боже!Ми да се върнем през 2010 ,знаеш ли колко ни рязаха.Гола на Ибрата да не го забрави през 2010.Или през 2006-2007 когато ви бутаха ,но и така не взехте титлата?Или в Класиките за ШЛ,КУпата на Краля.Това ,че ти си заблуден ,това не е мой проблем.Продължавай да си плямпаш.Казах ти направи статия.И ми я прати на личен и да видим кой крив ,кой прав.

MaLkO_LuD94
12.11.2012 16:26

Хохо не ми се занимава да пиша романи *wink* В момента има 2 сериозно подпирани отбора Юве и Юнайтед *wink* Просто вие сте свикнали да казвате че Барса е най-подпирания отбор и най-симулиращия отбор и на вас никой не може да ви разубеди че не е така *wink* Аз мога да ти направя и статия с порязвания на Барса ама ти дали можеш да направиш статия с порязвания на РМ ??? Мачовете в които са ги порязали се броят на пръстите на едната ръка но както и да е

Neooo_1995
12.11.2012 16:20

"Пич не падай на нивото на свинете" - аз ли обиждам уважаеми гражданино?

Neooo_1995
12.11.2012 16:18

Дай ми факти бе.Къде те обидих?Това ,че съм обективен ,ако е обида........Пиши ми на личен направи си една статия с подпирания на Реал.Аз ще направя с подпирания Бс.Ама не да ми гледаш от нета.Сам я направи и да видим какъв ще е резултата?Пиши ми на личен ,че ми писна да ти обяснявам.

MaLkO_LuD94
12.11.2012 16:11

Когато нямаш аргументи и почваш да обиждаш типично за всеки селянин *thumb_up*

Neooo_1995
12.11.2012 16:06

Че ти някога бил ли си прав бе тъпчо???????

MaLkO_LuD94
12.11.2012 14:42

Нали когато съм прав съм тъп и нагъл *lol* Като не си прав просто можеш да си го признаеш *wink* Ох забравих вие винаги сте прави *thumb_up*

Neooo_1995
12.11.2012 14:40

Твоята тъпотия и наглост край нямат.Аре бегай от тука ,не ми се занимава с бавни хора.Лек ден.

MaLkO_LuD94
12.11.2012 14:39

Ааа значи когато е срещу Пепе е чист фаул а срещу Вия откровенна симулация *joking* Вашата наглост край няма

Neooo_1995
12.11.2012 14:39

[@link http://www.youtube.com/watch?v=FTZ_yWKt8iQ]

Neooo_1995
12.11.2012 14:37

[@link http://www.youtube.com/watch?v=7UovnYxAnkE] - я виж какви дават в полза на БС.................

Neooo_1995
12.11.2012 14:35

Откровена симулация на Вия.Ако Арбелоа наистина го настъпва ..оф какво ти обяснявам.Гледай прасеца на Вия и сам разбери дали е толкова сериозно настъпването му.......

MaLkO_LuD94
12.11.2012 14:34

За Юнайтед дадоха също толкова смешна дузпа *wink* И какво от толкова много мачове за една контрола ли се хавана ? *lol* [@link http://www.youtube.com/watch?v=szsC2IEhBF8] За Барса никога няма да дадът такава дузпа *wink* Няма никакво нарушение да не говорим че всичко става извън наказателното поле *wink* Преди няколко кръга ви дадоха същата с/у Ди Мария май беше и снощи пак такава дузпа и накрая какво Барса били подпираните ама засрамете се малко *wink*

Neooo_1995
12.11.2012 14:33

[@link http://www.youtube.com/watch?v=PBSAj1eJdjE] - Кога Роналдо ще направи такова нещо/??????????

Neooo_1995
12.11.2012 14:29

[@link http://www.youtube.com/watch?v=s3KTZZ01MXA] [@link http://www.youtube.com/watch?v=PBSAj1eJdjE] - На Реал никога няма да дадат такава дузпа....

MaLkO_LuD94
12.11.2012 14:26

Значи снощи Пепе не симулираше а това [@link http://www.youtube.com/watch?v=8FgKM9FPFt4] е симулация нали ??? Когато фактите говорят и боговете мълчат така че си мълчи *wink*

Neooo_1995
12.11.2012 14:25

Вчера ни подпирали.Айде да изкараме една таблица с грешките на съдията и ще разберем?Надъхан ли си?

Neooo_1995
12.11.2012 14:23

Опитваш се да ме подразниш ,но няма да стане.Мен ми е кеф да ви гледам сеирчето.Винаги те нищо не са направили и винаги фактите говорят друго.

Neooo_1995
12.11.2012 14:21

Не виж се бе ,колко си зле.Значи когато някой от Реал симулира веднага започваш да грачиш като гарга .а когато почнем да коментираме циркаджийските номера на БС ,веднага обръщаш плочата и започваш ,че всеки симулирал.Какво за Пепе ,ами дай да те изритам в глезена и да видим дали ще те заболи?Айде да пробваме.Еми ти какво искаш да лежи като Алвеш през 2011 ли......Филми за Роналдо -хахьхаьхьаххах ,а какво да кажем за документалните филми на ФК Барселона?Колко още ще прикриваш истината ,че Бс са симуланти и подпирани в дадени моменти ,когато играта им не върви.

MaLkO_LuD94
12.11.2012 14:18

На вас ви дават всеки мач дузпи не на Барса *wink* То поне да ги имаше де ами то за фаулове извън наказателното ви ги дават *lol* Просто според вас няма мач в които РМ е подпиран вие винаги сте ощетени даже и снощи хаха

Neooo_1995
12.11.2012 14:16

Меси рекламира шампоан - "къде си бе малко луд ... хахаха нали това ти беше изискването за добър футболст , който рекламира шампоан - не става ,твойте думи"

MaLkO_LuD94
12.11.2012 14:15

1 милион пъти казах че няма футболист които да не е симулирал *wink* Това че го е направил 2 3 или 5 пъти означава че е симулант ли ??? Ами вчера Пепе се превиваше като застрелян 2 секунди по късно си стана и дори не куцаше *wink* От мухата правите слон в опит да докажете някаква не вярна теза *wink* Ами какво да кажем за Роналдо които има цели филми за неговите симулации ??? А Ди Мария ??? Айде да не спорим по тая тема *wink*

Neooo_1995
12.11.2012 14:14

Боже ,ама ти си бил извънземно ЮТЪП бе.Подпирали ни целия мач.....глупости ,ако беше така още в началото щяха да изгонят Наваро ,не мислиш ли или то имали с какво да мислиш?Не обвинявам съдията ,че не вдигна флага за засада ,защото 20мин мислих дали има или не.А той трябва да вземе решение за сек.Факт е ,че от 26 Бс яко ги подпират ,това е много ГОЛЯМ ФАКТ.И спри да хленчиш като женичка.

Neooo_1995
12.11.2012 14:11

vbox7.com/play:ccbb1213 - ето гледай ,нали Меси не симулирал...Нали само Санчес и Бускец симулира ли в Бс......vbox7.com/play:38ebc865 гледай.....виж каква дузпа ви дават с/У Еспаньол.

MaLkO_LuD94
12.11.2012 14:08

Да знам че когато казвам истината съм тъп но в този мач ви подпираха яко и това е факт пък нека съм си тъп и нека не разбирам от футбол знаем че вие разбирате всичко затова не знаете кога има засада *thumb_up*

Neooo_1995
12.11.2012 14:07

Каква е истината?Истината е ,че си много тъп.Друга истина ,НЯМА.

MaLkO_LuD94
12.11.2012 14:03

Когато ви казвам истината съм тъп нали *lol*

KILLna7
12.11.2012 12:29

Ей вземи млъкни, че от ден на ден все по тъп ставаш... Вземи кажи нещо като с хората, стига си показвал пристрастия. Сигурно и на феновете на Барса им е писнало да им пилиш по дедовия...

Neooo_1995
12.11.2012 11:27

[@link http://vbox7.com/play:ccbb1213] - погледни бе кви дузпи ви дават и после коментирай тия на Реал.Изгледай клипа. [@link http://vbox7.com/play:38ebc865] - Те Бс въобще не симулират.То така изглежда само.

ivanrealmadrid1
12.11.2012 02:31

вия още в началото се свлече като чувал с картофи - симулация н1 след това фалшивата му агония ако наистина бъдеш настъпен така такава ли ще ти е реакцията при ставането и тичането лед това - симулацията му н2. а за другите ти клипове не знам от какъв зор си ги качил , да съжалявам футболистите ли ? аз ти казвам че симулират , а ти ми слагаш клипове където нямат нищо общо с това за което говорим.и педро и меси бяха настъпени нарочно не го отричам . и наистина ли искаш да задръстя темата с клипове за барса ?

dexter
12.11.2012 02:08

Най - обичам някакви пенделчета, фенове на Барса като вземат да обясняват кой го биле подпирали хахааххаах *lol**lol* А Меси колкото и да е добър, като комплексен играч Роналдо е от друга планета в сравнение с него, така че си пишете домашните и си лягайте рано, не се мъчете да мислите *lol*

ivanrealmadrid1
12.11.2012 01:43

[@link http://www.youtube.com/watch?v=8FgKM9FPFt4] това ми е любимото дано го номинират някой ден за оскар

ivanrealmadrid1
12.11.2012 01:56

значи отричаш че е симулация така ли ?

MaLkO_LuD94
12.11.2012 01:52

1-во няма футболист които да не е симулирал нито веднъж и 2-ро това видео което го показваш е за чист червен на Арбелоа а ти ми го даваш като симулация засрами се *smile*

MaLkO_LuD94
12.11.2012 01:37

1-во по-голям симулант от Роналдо няма и 2-ро в Барса симулират само Алексис и Бускетс *wink* Не по интервютата можеш да разбереш много неща за един човек *wink*

ivanrealmadrid1
12.11.2012 01:41

много си заблуден ако мислиш, че първото ти изречение е истина. за симулации просто барселона е номер 1 всеки го знае , бускетс и алексис са само началото от една дузина хора

ivanrealmadrid1
12.11.2012 01:30

и какъв ви е проблема от днешната победа на реал ? да дузпата беше спорна и тя изобщо не повлия на "мача" всички голове и игра на реал всичко беше редовно. по скоро погледнете вашия мач и тогава преценете кой е подпирания отбор ... е всеки , даже цял свят знае кой е най подпирания (заедно с юнайтед)

Banditos
12.11.2012 01:34

Стават грешки и съдиите са хора *wink*

RealMafia1
12.11.2012 01:29

До коментар [@comment 1209219] от [@user Banditos]:

Бъдете тихи мандитоси ,,,,,,,,

ivanrealmadrid1
12.11.2012 01:27

какво да се спори с фенове на барса в тоя сайт , според тях щом някой се хвалел или рекламирал шампоан следователно не може да играе или не е добър футболист , няма лошо да си фен на барса но е лошо ако си малоумен фен

Banditos
12.11.2012 01:22

Ай кажете ми кой отбор има повече дузпи от вас бе???

Banditos
12.11.2012 01:31

Добре брато видях че има дузпа тая вечер *wink*

MaLkO_LuD94
12.11.2012 01:26

По-подпирани от РМ са само Юнайтед и Юве *wink*

ivanrealmadrid1
12.11.2012 01:25

ти си много интересен бе ? ако ще и 1234234 дузпи да ни дадат като ги е имало има ги това е част от играта и на теб ли трябва да се обяснява

Neooo_1995
12.11.2012 01:23

Мога да ти кажа кой е по-подпиран от Реал.Това е Барса.

Neooo_1995
12.11.2012 01:22

Лека от мен пичове.Не ми се занимава с бавно развиващи се мозъци.Аля Мадрид!

MaLkO_LuD94
12.11.2012 01:15

Боже цял мач ги бутат и накрая пак те са ощетените *lol* По-зле от вас са само феновете на Челси заклевам се *lol*

Neooo_1995
12.11.2012 16:26

"Какво ми прави впе4атление в този сайт.Досега не съм видял и един пост,в който фен на Барса да е запо4вал с обиди към Реал или Роналдо пръв,За сметка на това,феновете на Реал на третия пост запо4ват с епитети и квалификации за Барса и Меси.Комплексаря е арогантен винаги......" - това са твои думи господине ,я виж първия коментар.Нз какво впечатление ти прави ,но едно на мен ми прави ти си поредния с 3Д очила.Според теб винаги ние сме започвали споровете.... не си в час.Сигурно си сляп.

jimidim
12.11.2012 15:23

Аха..а ти щото си от по-големите такива.Я си избърши млякото..Както винаги епитетите запо4ват от вас.

Neooo_1995
12.11.2012 01:21

Знам брат.Повечето са 15г пиклювци.

RealMafia1
12.11.2012 01:19

Не всички фенове на Барселона са като него , той е страшно ограничен и понеже гледа че има батковци които не харесват Реал Мадрид и на него твяа му се струва модерно иначе толко му отбира тиквата на тоя от футбол л.......

RealMafia1
12.11.2012 01:17

Лягай си най малкото не си достоен да коментираш клуб като Реал и играч като Роналдо мишко ......

Crissstiano
12.11.2012 01:17

Е хайде изкоментирай де,ако Реал вкарат от засада или на другия отбор бъде вдигната несъществуваща ще викаш като ученичка !

Neooo_1995
12.11.2012 01:17

А най-зле са тия на Барса*lol**lol**lol*

RealMafia1
12.11.2012 01:05

До коментар [@comment 1209172] от [@user myzrael]:

много навици имаш ти бе нинджа хаха слушай еи мишко ае престани да злобееш и земи се стегни ........аз немога да разбера каква е тази злоба в вас бе кви хора сте бе какво ви направи човекът та го обиждате по този нелеп начин бе ........тстстстстс е за тва сме на тва дередже Българите щото по голяма злоба от наща няма .........

ivanrealmadrid1
12.11.2012 01:34

друг въпрос е че 1 футболист и 100 интервюта да даде ти не можеш да кажеш какъв е дали е егоист или арогантен , докато не го познаваш лично, и ти го гледаш заради футболните му изяви не заради това как се държи

ivanrealmadrid1
12.11.2012 01:32

" и много симулира " тогава отбора ти трябва да плува в храчки

MaLkO_LuD94
12.11.2012 01:31

Плюем го защото е егоист и много симулира и е арогантен и надменен и самовлюбен и тн... а не защото е слаб футболист *wink*

RealMafia1
12.11.2012 01:28

Меси е един Уникален играч на който аз също много се възхищавам но колегата има право до някъде неможе да плюете Роналдо при положение че и в Англия и в Испания е един от най добрите това имаше и човек който не спира да бележи и тук и там защото и децата в 5-ти клас знаят каква е разликата от едното до другото първенство това имаше предвид той а не ти веднага да редиш футболисти

MaLkO_LuD94
12.11.2012 01:24

Чакай малко бе защо трябва да се доказва в Англия ??? Роналдо, Пушкаш, Платини, Алфредо ди Стефано, Бекенбауер, Кройф, Марадона, Пеле ??? Колко от тези велики играчи са играли в Англия ???

Neooo_1995
12.11.2012 01:16

Доказал се е в Португалия,Англия,Испания?Какво повече искаш?Кога Меси ще се докаже в Англия?Никога!

Crissstiano
12.11.2012 01:14

Аз пък виждам,че ти нямаш любим отбор,а само влизаш да хейтваш .

RealMafia1
12.11.2012 01:12

и той като Меси брато ............

myzrael
12.11.2012 01:12

офф, виждам, че ти дори не си фен на отбор, а просто фен на зализаната балерина...ще заиграе ли някога твоя любимец в отбор, който не е подпиран от съдии, че д а го видим тогава колко е велик хихихи

RealMafia1
12.11.2012 01:09

Няма такова нещо за дузпата съм съгласен и както казаха и др колеги радвам се че не я вкара по добре Х отколкото такава победа момчетата от Леванте също се бориха и незаслужаваха да загубят по този начин ........

Crissstiano
12.11.2012 01:09

Цял свят не сте ти и кучето ти !

myzrael
12.11.2012 01:08

Пишете глупости - получавате такива...когато започнете да пишете нормално ще започнете да получавате и нормални отговори. Как цял свят вижда, че Реал ги подпират само за вас феновете всичко си е чисто бяло незнам.....свалете си очилата и тогава!

Crissstiano
12.11.2012 01:04

До коментар [@comment 1209172] от [@user myzrael]:

"Аналдо" кой мач вече подред разплаква Барса ?

Banditos
12.11.2012 01:04

Няма такова подпиране първо има засада второ няма никаква дузпа вижте се всеки мач ви дават измилени дузпи,аз се хващам на бас че отначалото на сезона Реал имат най много дузпи от всички отбори в Европа

RealMafia1
12.11.2012 01:20

ти пък земи се скрий бе Мандитос аман от разбирачи тука ,,,,,,,,,,

Banditos
12.11.2012 01:19

Така ще кажете по добре че я изпусна защото знаете че е измислена но защо я дава съдията замисли се малко лаанколо,ама хубаво че бихте иначе интригата щеше да приключи рано рано,не че имате некви шансове за титлата,но поне за 2 място *wink*

RealMafia1
12.11.2012 01:06

Пак ли ти се обаждаш неподготвен бе момче .......????????

RealMafia1
12.11.2012 01:01

До коментар [@comment 1209166] от [@user myzrael]:

Поредния БЪЛГАРСКИ ЗЛОБАР както се казва ахахаха на Роналдо можеш само куфарите да му носиш смешник хахаха

Neooo_1995
12.11.2012 00:57

Измъчена победа.Терена беше много тежък.2-то полувреме беше много по-интересно от първото.Леванте имаха огромен късмет.Гола им беше от много тънка засада.Не обвинявам съдията ,защото гледах много повторения докато преценя дали има или не.Но засада имаше.За дузпата ,ами нямаше ,нарушение имаше безспорно ,но то не беше в наказателното поле ,а на линията ,явно съдията се заблуди по падането на Кйаехон ,но справедливостта възтържествува и Алонсо пропусна.Добре ,че пропусна ,че тука щеше да е мазало после.За гола на Мората.Мнозина казват ,че Рамос е извършил нарушение Балестерос ,но ясно се вижда ,че си е откровена симулация падането му.Мисля ,че Наваро можеше да бъде изгонен .но това го решава съдията ,а не аз.Според мен Моу направи голяма грешка като пусна Албиол и тръгна да пази резултата.Преспокойно можеше да пусне героя Мората.Албиол е доста колеблив и ми изглежда доста рисков.Браво на Мората излезе с целта да отбележи гол и да помогне на отбора и го направи.Силен мач направиха Кайехон и Сан Икер.Честито Мадричани.Аля Мадрид!

MaLkO_LuD94
12.11.2012 00:53

'' за да не спечелят Реал победата си както някои други отбори'' Навярно визираш Юнайтед ? На които всеки мач дават дузпа ?

Crissstiano
12.11.2012 00:55

Сигурно кой знае ...

Crissstiano
12.11.2012 00:51

Този мач не трябваше да се състои според мен,никакви условия за футбол ! Играчите на Леванте прекаляваха с грубостите и им бяха спестени картони . Заслужена победа за Реал,ако не беше лошия терен,навярно щеше да е по-изразителна ! Нямаше дузпа и добре че Алонсо пропусна, за да не спечелят Реал победата си както някои други отбори *wink* .. Иначе голям Мората !

RealMafia1
12.11.2012 00:53

Много точен коментар.........

RealMafia1
12.11.2012 00:49

А и това което причиниха на Роналдо е за директен червен картон но не му се направи и забележка на Наваро нали или пак съдията ни бутна нещо ????

MaLkO_LuD94
12.11.2012 00:45

Цял мач бутане бутане бутане и поредна дузпа за нарушение извън наказателното поле

Neooo_1995
12.11.2012 01:15

Той така си реве ,това му е хоби брат.Вечно недовелен.

Neooo_1995
12.11.2012 01:13

А сега друга песен започна да пееш.Честно ти си много зле.Съдията -златната резерва на БС ,нима забрави колко мача ви изравнява резултатите.

Crissstiano
12.11.2012 01:13

Само,че преценката му беше грешна , както и при дузпата за Реал, а защо не кажеш нещо за положенията в които ощетиха Рeал ?

RealMafia1
12.11.2012 01:12

Не просто гола не беше редовен защото Алексис пречи на вратаря както беше в случая на мача между Реал и Байерн там се получи същото в ощърб на Реал ....а като Реал не вкара дузпата ти за какво ревеш тогава бе ?

Crissstiano
12.11.2012 01:11

Е то нявсякъде съдията преценя

Neooo_1995
12.11.2012 01:10

Голям смях с тебе.

MaLkO_LuD94
12.11.2012 01:10

Алексис не играе с топката и тук съдията трябва да прецени дали влияе върху играта или не *wink* И какво искаш да ми кажеш че благодарение на тоя гол Барса победи ли ???

RealMafia1
12.11.2012 01:08

Нещо май не си компетентен да ми отговориш на въпроса ?

MaLkO_LuD94
12.11.2012 01:07

Такива като тази днешната за падания на центъра *lol*

Neooo_1995
12.11.2012 01:04

Кви дузпи бе дечко???????Валенсия - ох дечко.Не ми се занимава с теб ,аре бегай да спиш ,че си елементарен само едно и също мрънкаш и все недовелен.

RealMafia1
12.11.2012 01:03

Ти наистина си много ограничено дете , и хабер си нямаш от този спорт но си седнал да се обясняваш тука престани вече дразниш УУУнасяш се вече с твойте простотий кажи ми като си толкова разбирач защо не отсъдиха засада на Алексис при втория гол на Меси ?

MaLkO_LuD94
12.11.2012 01:01

Ако става за въпрос май повече вас бутат от началото на сезона още от мача с Валенсия се почна да не говорим какви дузпи ви дават после Барса били бутаните

Neooo_1995
12.11.2012 01:00

Ми ти гледали мача бе?Всяко падане.При всяко падане си имаше нарушения мойто момче.По не играчите ни не падат без да има причина както го правят играчите на твойто отборче.

Neooo_1995
12.11.2012 00:59

Кво бутане бе??????Наваро трябваше да бъде изгонен.Гола им от тънка засада иначе Реал бутат.Не стига ,че ви бутата от началото на сезона ,ами дошъл тук и почна да дрънкаш ,че ни бутат.Голямо нахалство....

Crissstiano
12.11.2012 00:59

Тъчовете добре, ами измислената засада на Рамос ?

RealMafia1
12.11.2012 00:58

Тва за Роналдо сериозно ли го казваш хахахахах а дечко бягай си лягай

MaLkO_LuD94
12.11.2012 00:56

1-во не говоря за дузпата всеки тъч се обръщаше в полза на РМ всеко падане на техен играч се свиреше фаул 2-ро Роналдо отдавна не е най-добрия и никога повече няма да бъде *wink*

TotalOverdose
12.11.2012 00:54

Глупаво хейтарче какво повлия тая дузпа ??? Разкарай се от тука и коментирай Пръца *wink* А за Роналдо с контузия без контузия с едно око без око пак ще ви дупчи и пак е най добрия в света *wink*

RealMafia1
12.11.2012 00:48

Пак ли ти ревеш бе пак ли си недоволен бе мишморок и гола на Меси не беше редовен заради засада на Алексис но никой не го казва нали смешник дузпата я изпуснаха кво се обяснявате само ........