Съдията, който обича да помага на Манчестър Юнайтед
През януари 2005 година Тотнъм гостува на Манчестър Юнайтед в мач от Висшата лига. Резултатът е 0:0, когато в последните секунди халфът на лондончани Педро Мендеш матира Рой Керъл с удар от центъра. Топката се удря в напречната греда, тупва зад голлинията и излиза. Реферът Марк Клатънбърг отсъжда играта да продължи. Срещата завършва наравно.
Две години по-късно феновете на Евертън са на път да разкъсат Клатънбърг. По време на мърсисайдско дерби арбитърът готви да извади жълт картон на Тони Хибърт за грубо нарушение на десния бек. След като разменя няколко думи с капитана на Ливърпул Стивън Джерадж, Клатънбърг гони Хибърт. Това обаче не е всичко. По-късно Дирк Кайт влиза с два крака в едно единоборство с Фил Невил и е наказан само с жълт картон. Към края пък карамелите настояват и за дузпа, след като Джолиън Лескът е повален в пеналта на Ливърпул. И тук Клатънбърг остава безмълвен. Не е чудно, че следващият път, когато този съдия ръководи мач на Евертън, е пет години по-късно.
Декември 2009 година: По време на мача между Манчестър Сити и Болтън Клатънбърг гони Крейг Белъми от гражданите, след което отива при мениджъра на небесносините Марк Хюз и го пита: Как търпиш да работиш с този всеки ден?
Октомври 2010 година: Клатънбърг ръководи домакинство на Манчестър Юнайтед срещу Тотнъм. В един епизод от мача вратарят на гостите Аурелио Гомес улавя топката, но помисля, че реферът е дал нарушение в полза на шпорите. Гомес пуска топката на земята и позволява на Луиш Нани да я вкара в мрежата. Клатънбърг, естествено, бърза да посочи центъра.
Интересен факт е, че преди началото на мача вчера феновете на Челси се скъсаха да освиркват арбитъра. Всеобщото настроение сред привържениците в Англия е, че Клатънбърг е един от съдиите, които здраво бутат Юнайтед, когато свирят техни мачове.
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
31.10.2012 17:55
Моля отговорете ми на един въпрос , защото нещо не разбирам. Футболът е игра , създадена за забавление и за сплотяване на хората ( и за правене на пари , но нека го отпишем това).Тогава защо подяволите се карете помежду си като сдавени псета?? Акъл имате ли ?? Всеки избира кой отбор да подкрепя и не разбирам какво е виновен и какво може да направи когато отборът му печели по нечестен начин ?? Сърдите се когато плюят българите ,а пък в същото време показвате колко сте ниско образовани и как се държите се едно от гората са ви хванали .
30.10.2012 14:02
аз мачовете на Мангалчестър не гледам от доста години, а Челси щом тази умряла защита на червените не са успели да пробият, няма за какво да претендират. Явно и на острова са научили нашите чалъми с купуването на съдиите.
30.10.2012 11:39
Какъв Съдийстечър, какви 5 лева ?! Разбирам, че ви липсваше Аткинсън и може би Жирков или Дрогба с неговите симулации и засади в този мач, ама айде по-сериозно...
Гледайте гиф-че на обезглавяването на Клевърли от страна на Торес. Може би Торес ще иска да го наградим в рицарско звание или ако не червен, то поне черен колан по ЕМЕМЕЙ.
Ами ръката на Луис ? Слепи ли сте ? Я вижте дали е от упор и дали нарочно ръката му е на два метра вдигната във въздуха от тялото. Спира топката, какво значи неволно, след като дори ръката не му е близо до тялото. Ако това бе ситауция в наш'то поле, не мога да си представя какъв РЕВ щеше да стане, малиииииии........
Пак щехте да опищите света ако тия две положения беха на обратния полюс. Да не говорим за напрекъснатите нарушения на Оби Микел и Луис.
Айде малко по-сериозно, разбирам, че ви е тежко, защото победния гол наистина бе от засада, ама нямаше да се стигне до там, ако съдията си свириеше на момента и Торес беше изгонен доста по-рано, нямаше да се стига и до този спорен втори жълт картон.
30.10.2012 18:53
Изписа толкова нещо по темата и най-после нацели нещо. Напълно съм съгласен, че дузпа за ръката на Луис можеше да се свири. Беше от близо, но беше далеч от тялото и тука вече е по преценка на съдията, който, май, пак беше далече от ситуацията, а и разчиташе на страничния (същия, който проспа засадата при гола)...
30.10.2012 15:06
"...глори - глори..
30.10.2012 10:30
абе честно кой е тоз ИДИОТ дето е писал статията?едно време в диема имахе един коментатор...гретиен славов...дет за х*й не ставаше като коментатор и анализатор...та то автора тука е в пъти по-зле...кон с капаци,бетер си от испанските марка и ел мундо в глупостите си(ако въобще знаеш каои са тия издания)...
НЕВЕЖИ СТЕ!АМАТЬОРИ!
30.10.2012 09:18
Това е истината [@link http://vbox7.com/play:3fd49efe8c]
30.10.2012 00:39
Уинърчета......,повече от 3 месеца не ви чета.Дори си бях забравил регистрацията тук,добре,че браузъра я помни...Та да преминем към въпроса...Вие очевидно сте най-големите хейтъри на Ман ЮНД.Без значение дали бият с 8:2 или падат с 1:6,вие ги нареждате по всякакви параграфи.Само искам да ви кажа,че отборът не е виновен за съдийските грешки,защото това наистина са съдийски грешки.Отбор от този калибър не купува мачове.Това не е Левски или ЦСКА и ВЛ не е някакво долно първенство.Юнайтед щяха да победят така или иначе.Челси си имаха някакъв моментен домакински натиск в края на първото и началото на второто полувреме,но всичко беше до там.Червения картон на Торес беше пресилен,но Клатънбърг просто е гледал на запис какво направи испанеца срещу Клевърли през първото полувреме(влизане с бутоните в гърдите).За мен това си е чист червен картон,без значение дали е спорна топката или не.Нека да поговорим за дузпата...Аре осведомете се малко за правилата за засадата,а именно:когато нападателят е сам срещу ГОЛлинията,зад гърба на вратаря и всички сульовци облечени в синьо(или какъвто и да е друг екип)засада НЯМА.А именно Чича беше точно в такова положение.Друг е въпросът,че той е светкавично бърз и се изтегли до положение,в което да отиграе топката.Така че млък на вас уинърчета и всички смешни хейтърчета.Яд ме е единствено за това,че не ви оставиха 11 човека на терена,че да ви бием,както трябва.
30.10.2012 18:12
Засада няма!? Май не само Уинър не си чел... Ситуацията с Торес с опасната игра срещу Клевърли - високо вдигнат крак, и двамата се движат към (атакуват) топката - е една от малкото отсъдени точно от съдията: фал и жълт картон. За това, че "отборът не е виновен за съдийските грешки,защото това наистина са съдийски грешки", разбира се, си напълно прав. Ама се очертаваше това да е един от най-запомнящите се футболни мачове, без значение как щеше да завърши, а сега е мача с едни от най-фрапантните съдийски грешки...
30.10.2012 11:07
Ти май наистина си вярваш,а?предпологам,че 70-80% владеене на топката е моментен натиск ;/
29.10.2012 23:46
Съдийте убиват Английския футбол вече нямам наслада да го гледам и ще спра за известно време.
29.10.2012 23:41
Освен Юнайтед, явно здраво подпира Ливърпуул и Болтън *lol**lol* Безумна статия, честно...
29.10.2012 22:52
[@link https://www.facebook.com/photo.php?fbid=482330478453884&set=a.184301854923416.43758.184294368257498&type=1&theater]
[@link https://www.facebook.com/photo.php?fbid=357649244330046&set=a.132391810189125.27902.132384116856561&type=1&theater]
Но за тези полужения си мълчите ..... *lol*
30.10.2012 18:16
"Пепе , когато ритна Алвеш"?! Ха-ха-ха Че той не го докосна. И това си беше съдийска грешка...
30.10.2012 11:04
Аз ако имах твоя правопис и аз бих си мълчал за тези полУжения.
30.10.2012 08:22
Айде да не си спомняме колко поредни победи имаха Челси срещу Юнайтед с разни несправедливи отсъждания (голове от засади и тн.). Вярно е Юнайтед играят много смотано, трябваше след 2-рия гол не да легнат в 20-та минута да се дават като разгонена мома, а да ги досмачкат... ама не. Рефера е правил грешки в мачовете в полза на Ливърпул, Болтън, Юнайтед и още кой ли не друг който не е споменат в статията, ама заглавието е "Съдията, който обича да помага на Манчестър Юнайтед". Срещу Тотнъм през 2005 какво беше виновен, че страничният беше далече и не видя как топката влезе, все пак той трябва да му сигнализира ? Отново срещу Тотнъм, какво са виновни Юнайтед, че Гомес беше пълен идиот? Това би си го признал всеки фен на Тотнъм, иначе за какво им е 2 пъти по-стар вратар а не си го държаха? Проумейте го това не е БГ не е и Италия. Да има черно тото но там участват играчите, а не съдиите понеже става мега явно. И ако е фен на Юнайтед ... защо е помагал и на Пуул ?
30.10.2012 08:07
Еми ей така, всяко положение си има гледна точка, + това нарушението не е умишлено, ама аз какво да направя че си тъп пристрастен олигофрен *wink*
30.10.2012 04:19
Човек какво ми спориш? Помниш ли когато Еванс направо с карате проби гърдите на Дрогба и тогава нямаше картон .... [@link http://www.youtube.com/watch?v=8ebDopBdmig] ето линк ако не помниш
30.10.2012 01:17
Ти луд ли си бе идиот??? Как ще определиш влизане с БУТОНКИТЕ напред В ГЪРДИТЕ ,като леко и за жълт??? Ти нормален ли си??? Помниш ли защо изгониха Пепе , когато ритна Алвеш , това не е жълт а ЧИСТ ЧЕРВЕН, незнам защо толкова пренебрежително гледате на това влизане, но е 100% червен картон!!! Ама как, вие саднати фенчета на саднато отборче, няма какво да ви говоря, просто няма смисъл!
29.10.2012 23:06
За 1вото тоест отгоре жълт картон, нарушението не е умишлено, а и Торес се опита колкото можа да избегне сблъсъка, като се опита да си сгъне крака макар и късно, но все пак сблъсъка беше сравнително лек *wink* за 2рото мога да кажа засада на Дрогба, но по късно гол на Македа който си поведе топката с ръка преди да вкара( помниш го нали *wink* ) Така, че реално погледнато 1:0 и в сезон 2009/10 абсолютно заслужено си бяхме Шампиони!!! И в този ще бъдем, колкото и да се опитват да ни спират разни наемници фенове на дадени отбори *wink*
29.10.2012 23:00
Тези полУжения са само пУлУвината от мачовете. Втората снимка със засадата на Дрогба същия мач и Македа вкара с ръка, ама ти за това полУжение си мълчиш ти ? *thinking*
29.10.2012 22:30
*joking**joking**joking* [@link http://www.facebook.com/photo.php?fbid=526936617334882&set=a.447122421982969.113042.224953434199870&type=1&theater]
29.10.2012 22:22
Хахахахаха вие всички съдии по света ще ги искарате,че са фенове на Манчестър е хХХААХа
29.10.2012 21:54
Според мен трябва всички отбори да се обединят и да спрат да играят, докато не се уволни всичко наред от съдийската дружинка, и докато не се въведат видеоповторенията като помощно средство! И още нещо което е много важно да се премахне лицето Дейвид Гил от ФА, супер неуместно е присъствието му там!!!
29.10.2012 21:53
*whistle*
29.10.2012 21:53
2 несъществуващи, пресилени червени картона и гол от засада...Имали смисъл червен мишок да се обажда в тая тема...Да четат само как си печелят омразата на всички хора които гледат футбол...
29.10.2012 21:51
От статията ви излиза, че Клатенбърг май обича да бута Ливърпуул
даже и да хейтвате неможете като хората.. *lol**lol**lol*
29.10.2012 21:45
с това юнайтед ще спечели единствено и само омразата на всички останали фенове.и според мен трябва да се промени нещо с това съдийство.не стига, че го направиха при най-малкото докосване да има фал, ама вече то заприлича на балет наистина.ако гледате мачове от 1980те години(в англия) се вижда твърд, истински футбол.не знам как се стига до тази ситуация с реферството.а юнайтеде най-ненавиждания отбор в англия.точно заради "грешките" в тяхна полза.
29.10.2012 21:06
И все тая п*тка Евънс е център на внимание!То бива бива ренде ама тоя е жив инвалид!
29.10.2012 21:05
Manchester United's former Captain and Legend Gary Neville
said : Gary Neville : "The referee killed the game and the
better team deserved to win which was Chelsea and
not, Manchester United.
Gary Neville on Torres's dive: "If Torres stayed where he was, Evans could've broke his leg.
29.10.2012 20:54
Това е факт
29.10.2012 20:48
Имам приятели фенове на Юнайтед и си признаха, че съдията ги подпря и че заклаха Челси. Единият от тях даже ми каза, че Иванович не е трябвало да бъде изгонен, защото нарушението не беше умишлено, но както и да е.
29.10.2012 20:41
Понякога се чудя кое е по-жалкото отбора ман ю или феновете им, а може би едното дава отражение на другото *wink* Арогантност и наглост това е описанието за вас!!!
29.10.2012 20:07
Сефте не е*cigarette*
29.10.2012 20:05
Казаха ли ви го бе!!!!!
29.10.2012 19:55
Ей тука само хора без сякакъв мозък.Тапаци от класа.Какво само се заяждате и се обиждате като лапетата в 5 клас.Всички отбори в тази игра се стремят към победата - кой подкупва съдиата , кой налива много пари ,други пък имат влиятелни хора на влиятелни позиции. Това е !! Не ни харесва , но никой не ни пита. Това което ни остава е да се държим като хора , а не като изруди хванати от гората.
29.10.2012 20:02
Евала на това момче , единственото смислено нещо което съм прочел досега, много добре казано и на място
29.10.2012 19:50
Без цел да се заяждам , но в мача с Пул цял свят видя очевадната подкрепа от съдията , само вие не.Сега пак всички виждат подкрепата от съдийте , но според вас пак всички си измислят и всички се оправдават докато вие сте най-добрите.
29.10.2012 19:49
когато играем 11 на 11 падаме но, бием когато играем с човек ( с Челси 2-ма повече ) странно 9 кръга са минали а ние намаме равен?
29.10.2012 19:18
Манчестър Юнайтед - Арсенал 03.11.2012
Съдия : Howard Webb Мога да кажа само Горките играчи на Арсенал *wink*
29.10.2012 19:31
по добре мисли за 7-ми че ако пак се издъните ще играете в лига европа като нас миналата година *smile* и недеи поражда вражди . ти си фен на челси не се мазни на Арсенал мазнйо *smile*
29.10.2012 19:00
от кое не сте доволони, 100% чарвен картона на иванович ,(последен в атаката), имаше контакт с торес ,но тои откровенно си падна за фал .Играч струващ 50 мин . едва ли се гордее с това , гол от 100% засада без спор ,но има още 2 засади за челси който не бяха свирени като цяло лошо съдийство !Поправете ме ако бъркам !!GGMU
29.10.2012 18:48
До коментар [@comment 1199246] от [@user forsberg]:
Прав си няма да ги настигнем след 100 години юнайтед а след 15 години *smile*!
29.10.2012 18:39
Не искам да се заяждам, но следващия мач Юнайтед има с Арсенал и май рефер щял да бъде Уеб. Препоръчвам на феновете на Арсенал, които аз много уважавам, да не гледат този мач, защото просто няма смисал и само ще си хабят нервите. Много странно защо като играха с Тотнъм и Евертън и бяха 11 с/у 11 Юнайтед паднаха, а като играха с Челси и Ливърпул и бяха 11 с/у 9 и съответно 11 с/у 10 те биха, като и кьорав човек щеше да види, че ако бяха 11 на 11 Юнайтед падаха и двата мача не 100, а 200 %.
29.10.2012 19:45
Много странно защо като играха с Тотнъм и Евертън и бяха 11 с/у 11 Юнайтед паднаха, а като играха с Челси и Ливърпул и бяха 11 с/у 9 и съответно 11 с/у 10 те биха, като и кьорав човек щеше да види, че ако бяха 11 на 11 Юнайтед падаха и двата мача не 100, а 200 %.
29.10.2012 19:42
Лесно ти е на теб, като знаеш, че винаги в трудни моменти, има един човек, който ще ви помогне, и този човек е съдията. То се вижда в Европа какво правите без съдийска помощ. А и съдиите ще ви дават точки, дават точки до един момент, когато в даден сезон ще видиш, че сте извън топ 4 и тогава ще кажеш ,,Ех, колко хубаво беше, когато съдиите ни бутаха *cry*''.
29.10.2012 19:38
Посочи ми нещо, което те е накарало да се засмееш !!!
29.10.2012 18:54
на тебе ти давам + явно ти си затова тука , каквото и да значи + или - какво общо има това с футбола . А след 15 години ти пак ще ревеш че твоя отбор го режели садиите ако тои все още е във вишата лига , и на Абрамович не му е писнало и не го е продал.
29.10.2012 18:49
Много си прав Ванко евала нека да те плюят и дават минуси истината ги боли тия манафи кенефски!
29.10.2012 18:47
ти си най забавния фен тука *smile* *lol*
29.10.2012 18:18
Фактите са налице! Няма джаро няма маро, аре всички от Юнайтед да си затварят тъпите плювалници и да свикнат с жалкия факт, че смотания отбор дето подкрепят е 5 пъти по-подкрепян от съдиите в Англия. Това е срамно и лично аз ако бях фен на МЮ щеше да ми е много тъжно, защото това е много жалка история ...
29.10.2012 19:16
Аз много добре знам какво ви е, вчера достатъчно се нагледах от ламерски изказвания за мача от ваши фенове, които просто ме вбесиха още повече, защото се правят на ударени и почват да се обясняват как мача бил "справедлив". И 95% от феновете на Юнайтед в тоя сайт са такива - недоклатени палячета.
29.10.2012 18:36
Ето затова си бъди фен на Челси и небъди тъжен *smile* хахахах
29.10.2012 18:33
ехх ама такива като теб въобще не им минава през ума какво ни е на нас, нали? Мислиш ли, че искаме така да бием? Със сигурност такива като теб не праваят положението по-хубаво ама трябва малко сиво вещество, че да се сетиш как ни е на нас а не просто да ни приемате като такива, които се надяват на съдията да ви напраска няколко червени и да се свършва. А я ми кажи защо да МЪЛЧИМ? Вие използвате тази възможност да си избивате комплексите спрямо юнайтед( не казвам това за теб, ама за по-голямата част от вас). Ти би ли млъкнал, ако обиждам твоя отбор? Замисли се
29.10.2012 18:13
толко много се пише за мача на Юнайтед , докато за мача на Пуул и мача на Юве почти никаде ....
29.10.2012 17:43
Юнайтед 19
Ливърпул 18
Аренал 13
Астън Вила 7
и тн.
29.10.2012 17:43
частта за дербито на Мърсисайд е излишна, ако ще вините МЮ, но мача не е бил много приятен явно /не съм го гледал/, но надали Пуул са били 1-2ри в класирането, още по-малко са спечелили с няколко точки разлика пред конкурента си...каквото и да говорите-МЮ си е съдииски отбор, защото невинните уж грешки на съдиите откъм дузпи и засади във ваша полза и картоните за противниците ви печелят 3те точки в мачове, в които сте на път да спрете победна серия и в края на сезона това да ви коства титлата ! реалното съдииство през последните 20 години щеше да ви остави с някакви си 10-15 титли в Англия /отделно ФА и КК дето и там сте имали спорно спечелени мачове при никаква форма и заслуга/
29.10.2012 18:31
Абе мен,какво си тръгнал да даваш акъл на хората и да се репчиш че когато ти си гледал футбол от Англия еди кой си бил с баща си в училище?Чуй ме сега какво ще ти кажа.Хвани баща си за ръчичка и да те води обратно в училище защото май не си завършил и трети клас.На всяка дума имаш правописна грешка-неграмотник.
29.10.2012 17:48
кой от 2-та мача не си гледал , последните 20 години споно съдиство? ти от колко години гледаш Англиското първенство защото преди 20 години няма как да си го гледал.защото едва от 93-4 година почнаха да предават по някой мач и тогава беше бум на кабеларките.
29.10.2012 17:20
Добре дайте да спрем да приказваме глупости и да погледнем нещата обективно. Вие казвате, че съдията ни бил подпрял. ОК, дайте да извадим солидни аргументи и да поспорим.
1-во: Казвате, че картона на Иванович бил незаслужен?!?! Хахахаха, е моят отговор. Първо Иванович е последен в защитата, второ Йънг излиза сам срещу вратаря. Е това ако не е чист червен картон, здраве му кажете.
2-ро: Казвате, че картона на Торес бил незслужен. ОК, тук може да се поспори, но при положение, че през първото положение, на Торес беше спестен червен картон, мисля че сега няма за какво да се оплаквате, а и като добавим откровената симулация на Торес, мисля че червения картон е повече от заслужен, в тази ситуация.
3-то: Казвате, че гола на Ернандес е от положение на засада. Абсолютно съм СЪГЛАСЕН с това твърдение, незаслужен гол, но немаркиран от страничния съдя. Защо, ще кажете??? Съдията ни подпира??? Едва ли. Нека отбележим, че пред Ернандес бяха 3-ма човека (Кейхил, Луис и Чех), и топката се отби в Ернандес моментално, което означава че ситуацията се случва за ЧАСТИ ОТ СЕКУНДАТА!!! Искам сега някой да излезе с ръка на сърцето и да ми каже, че ако той е бил на мястото на съдията е щял да види ситуацията за, пак повтарям, ЧАСТ ОТ СЕКУНДАТА. Не мисля че има такъв човек. Но все пак нека отбележим ситуацията като грешка на съдията.
ОК, до тук добре, това са аргументите на феновете на Челси. Я да видим сега какви са нашите аргументи.
1-во: Още в началото на мача Иванович влиза изключително грубо с двата крака напред, в краката на Евра. И като добавим факта, че Иванович НЕ игра първи с топката, това по всички правила е ДИРЕКТЕН червен картон, който обаче е спестен от съдията. Какво щяха да правят Челси близо 70 минути с 10 човека и с 2 гола назад??? Само един Господ знае.
2-ро: В края на първото полувреме Торес играе изключително грубо, вдигайки крака си опасно високо, за да отнеме една топка от Клевърли, което видимо застрашава здравословното му състояние и то БЕЗ ДА ИГРАЕ С ТОПКАТА. Отново по всички правила, това е ЧЕРВЕН картон, който обаче е СПЕСТЕН. Какво щяха да правят Челси ако бяха останали с 10 човека при резултат 0-2??? Никога няма да разберем.
3-то: При една атака на Юнайтед, Валенсия пробива по крилото до аут-линията и при опита му за центриране топката е отбита от Давид Луис, забележете, с РЪКА, което може би предотвратява голова ситуация, а това по силата на правилника е... ДУЗПА!!! Отново спорна ситуация отсъдена в полза на Челси... хмммм.
Сега ми кажете, че ние сме били подпряни от съдииите! Но естествено вие точно това ще кажете, по простата причина че омразата ви към Манчестър Юнайтед, замъглява разсъдъка ви. Стига съм писал толкова, истинския футболен фен ще разбере моите думи, хейтъра ще продължи да хейтва. Лека вечер. *smile*
29.10.2012 20:37
Кво да го споменавам,той ви е талисманче на купата от 2009 година не пише барса ами Йовербро.
29.10.2012 18:48
АНДРЕЕССС!!! Бас ловя, че Йовербро ще е споменат, ако ми отговориш*lol* Това показва колко малък клуб сте и колко са изстрадали неговите фенове - 98 години без никакви успехи.
29.10.2012 18:18
Много поздрави от Торес. Английски отбор означава извън англия,КЕШ(ШЛ) и т.н.Така,че незнам кой се изказва неподготвен.
29.10.2012 18:03
Не се занимавай, все пак това е Челси - най-великият отбор, вечно ощетените.
29.10.2012 17:16
До коментар [@comment 1199153] от [@user cristiano_kiko]:
Ливърпул е най успешният английски клуб,незнам как са след вас.
29.10.2012 17:42
неспора за това , просто изложих факт които показжа кои е по титулования отбор от 2-та ( думата одва от титли ) по успелия отбор има повече титли? нали така. аз не казвам че са само 2-та отбора знам мног за истоеията Англиското първенство , извинявам се следващият път ще бъда по конкретен да не да не се получават недоразумения (16 купи от които 7 пъти шампион Астън Вила )
29.10.2012 17:30
Купите далеч не са всичко. Ако гледахме само кой колко е спечелил без цялостната история на отбора значи тъй като МЮ и Пуул са много напред от другите то не играят много отбори във ВЛ. Ако не се лъжа единствения отбор освен МЮ и Пуул минавал 10 пъти ВЛ е само Арсенал ( несъм много сигурен, може би Астън Вила бяха близо 10 ).
29.10.2012 17:23
Юнайтед брой купи спечелени59 Ливърпул брой купи спечелени 57
29.10.2012 17:14
Гледам съм мача в който отмениха гола на Педро Мендеш срещу МЮ и това беше подигравка с великата игра!!! Идва края на мача и отменят прекрасен гол който щеше да е победен 100% пък и за такива попадения се говори с години, обаче сега е останал спомена от съдийчестър само в оня мач!!
29.10.2012 17:14
Много ясно че ще обича Юнаитед , то па оставаше да обича челси или Сити *smile* това е полужението Юнайтед е най обичания отбор в света.
29.10.2012 17:27
когато аз съм започнал да се интересувам от футбол , ти си бил с баща си в училище ако ме разбираш. и като незнаеш някой неща най добре е да несе правиш на умен а да прочетеш и да изложиш някакви факти, а не да приказваш нещо щото така си си мислил че е
29.10.2012 17:19
Това е полУжението,върни се в на началното.
29.10.2012 17:19
Ела при мене в Англия , и виж сам. лошото е че знаеш че Юнайтед е най обичания отбор и това те яде от вътре . няма нищо , не мога да ти се сърдя че мразиш Юнайтед всеки има право сам да избира кого да харесва и кого да мрази *smile*
29.10.2012 17:15
Вие сте най-мразения отбор в Англия *joking**joking*
29.10.2012 17:08
Гледайте за какво става въпрос [@link https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8ebDopBdmig] *referee*
29.10.2012 17:03
E то как да не се възмутиш...то всеки съдя бута Ютд...Тази година почнахте с пълна сила Ливърпул преебахте ,сега нас...Взехте си нашия съдя Аткинсън и не само това ма и ми се дървите насреща...саднати хейтъри ни викат *lol* *lol* *lol* ма като сте прости няма какво да ви се обяснява. Някога уважавах Ютд ,но сега го мисля съвсем спокойно за най-тъпя и корумпиран в Англия ,Шотландия, Ирландия, Северна Ирландия , Уелс и всички околни о-ви. И няма какво да ми се обяснявате просто приемете че сте педери и отбора ви вчера спечели по най-лошия начин. *thumb_down**thumb_down**thumb_down* WHO THE FUCK ARE MAN UTD!!!
29.10.2012 17:03
rooney_fen_256 2560 29 октомври 2012 [14:41] #2 Отговор
9:13
Изглежда, някой саднат фен на Челси е писал тази статия. Жалки ставате вече! Един нормален фен след като приключи даден мач, вече гледа към следващия, а вие като захапете даден мач и го стискате, като помияри. ФИЛМА Е ТАКЪВ, ЧЕ СЪДИЯТА АКО БЕШЕ В ДЕРБИТАТА ТВА И С ЛИВЪРПУЛ ВИЯ ЩЯХТЕ ДА ГЛЕДАТЕ КЪМ ДРУГИЯ СЕЗОН
29.10.2012 16:46
Тоя ще грабне златната свирка гаранция !
29.10.2012 16:46
Манфите са жалки както и гнусните им фенове мислех други отбори за лекета но много съм грешил дори съм уважавал юнайтед но сега разбрах какви п**ки са!
29.10.2012 16:43
Да не забравяме и Хауърд Уеб.
29.10.2012 16:39
До коментар [@comment 1199115] от [@user nikulai4u85]:
И наистина ли смяташ че магаре като валенсия умишлено няма да изрита топката в ръката на Луиз с опит да спечели дузпа? Мислете малко ве хейтърчета недорасли!!!!
29.10.2012 16:38
Този съдия да въри на Бесилото!!!
29.10.2012 16:38
Админчето е як фен на Челсито *smile*
29.10.2012 16:35
След всеки мач обвинявате садията това е 3-4 съдия вече вие сте жалки пу**и саднати фенчета на челси
29.10.2012 20:25
Ами след този мач как да не го обвиняваш. Виж му позицията при двата червени картона - или е на огромно разстояние в зона далече от страничен или бяга зад играчите пак на голямо разстояние и без видимост към ситуацията? ПП Въпросът ми е реторичен - не очаквам да си рационален по него...
29.10.2012 16:24
Клатънбърг е един от най-слабите съдии в Премиършип.Просто всеки негов мач е провал.
29.10.2012 16:18
Вече се разбира че могат и без нови попълнения защото си имат садий който да ги бутат на горе ето и едно видео [@link http://www.youtube.com/watch?v=2wShKHH0tBQ] сами преценете
29.10.2012 15:44
Уеб, Холси, Фой, Клатенбърг - добра армия си имат Юнайтед. Абрамович дава пари за футболисти, ама смисъл няма, трябва да плаща за съдии.
29.10.2012 15:29
Не че нещо, но и двата случая с Тотнъм не са описани правилно. 2005 година Мендес като шутира от центъра в 90-тата минута при 0:0, вратарят на Юнайтед се опита да хване топката, но тя отскочи от ръцете му, тупна на повече от метър във вратата, след което той е изкара навън с ръка. Гол не беше даден. 2010 Нани симулира в наказателното поле за дузпа, каквато не му беше свирена, след което хвана топката с ръце, остави я на земята, и след 3-4 секунди си я вкара във вратата. Потресаващо съдийство...
29.10.2012 15:27
Абе сериозен конкурент има вече Уеб.
29.10.2012 15:09
Clattenburg became a FIFA referee in 2006, at the age of 30. He refereed Alan Shearer's testimonial match on 11 May 2006; he is a Newcastle United fan, and therefore does not referee competitive games involving Newcastle.
29.10.2012 15:03
Уинър, уинър...
29.10.2012 16:45
Ти си ходещ минус,те хората им е жал да ти дадът вот на коментара даже.
29.10.2012 16:35
Като подпрат арабите или ощетят Юнайтед що не правят статия ве? А и в тази статия няма грам истина , пълнете ме с минуси, не ми дреме.
29.10.2012 15:13
Уинър си е уинър не си криви душата да си признай,че манафите ги потпряха...
29.10.2012 15:01
[@link http://therepublikofmancunia.com/wp-content/uploads/2009/05/ourhistorymakesusstrong.jpg] - Специално за паляка който е написал тази смешна статия!!! *beer*
29.10.2012 14:47
Мислех,че по голям боклук от Уеб няма , ама тоя го надминава даже
29.10.2012 14:42
Много правилно даже !!! Браво..
29.10.2012 14:41
Изглежда, някой саднат фен на Челси е писал тази статия. Жалки ставате вече! Един нормален фен след като приключи даден мач, вече гледа към следващия, а вие като захапете даден мач и го стискате, като помияри.
29.10.2012 17:00
Еми от много неща. Първо от това, че ви бихме на скъпоценния ви и о*ран мост. Второ, че сме само на една точка от вас и скоро ще ви минем. Трето от това, че изхарчихте сигурно към 300млн. последните години за атакуващи футболисти и пак ние сме с най-доброто нападение в Англия.
29.10.2012 14:49
От какво да сме саднати,4е ние сме с класи над вас и ако сега се изправите срещу Реал Мадрид или Барса ще ви надупят с 5,6-0 ли ?!
29.10.2012 14:31
Жалка статия, от жалак драскач. Какво имат общо мачовете Ливърпул - Евертън, Сити - Болтън, А случката в мача между Тотнъм и Юнайтед, когато Нани вкара си я спомням много добре, решението беше правилно и грешката тогава беше на вратаря!
Комици сте, Уинър.