Разбий кода и вземи куфарчето на Бонд

20:29
Разбий кода и вземи куфарчето на Бонд
Водещата световната марка Heineken, популярна в цял свят с неповторимия си вкус на продуктите и нестандартните си интерактивни кампании, има нова мисия. В съвместната работа по филмите за Джеймс Бонд и най-вече с премиерата на „007 Координати: Скайфол“ (SKYFALL™), Heineken се впуска в мисията да вдъхнови и окуражи българския мъж, да открие Бонд в себе си.

На 23 и 24 октомври, непосредствено преди премиерата на новата лента за Джеймс Бонд, световната марка бира подарява на България най-големия 3D мапинг, правен досега на Балканите. 
Събитието ще се състои пред една от емблематичните сгради на София – ЦУМ. Там ще бъде разположено и куфарчето на Бонд, което ще се пази от охранителите на Силвестър Сталоун, Арнолд Шварценегер, Чък Норис и други звездни герои.  Куфарчето също е основен елемент от новата кампания на Heineken, а всеки успял да разбие кода му, ще стане част от едно наистина неповторимо, интерактивно изживяване.

На 23-ти октомври е откриващото парти, на което освен музика, студена бира и много местни знаменитости, гостите ще могат да видят и как сградата на ЦУМ се раздвижва и става част от филма за най-известния световен шпионин.

Инсталацията започва в 19:30 на 23-ти октомври, а на следващия ден всички софиянци и гости на столицата ще могат свободно да станат част едно истинско Heineken и Bond преживяване.
 

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари