При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни,
които им споделяме за осъществяване целите
на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите
условия
на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на
Вашето
съгласие.
Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и
промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни
– Партньори на Спортал.
За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за
наши или на трети страни, наши партньори, инициативи,
промоции, игри, оферти и други.
За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
04.10.2012 19:18
дуспа нямаше.вярно ръката не му беше към тялото но все пак се удари от полувин метър и се удари в рамото му, дори и да беше към тялото му ръката пак щеше да се удари там.дуспа няма
04.10.2012 22:20
е да те за тва са там *lol* за да ни ядосват, *lol*
04.10.2012 21:58
Важно е как ще го свири съдията ! Тва е ! *lol*
04.10.2012 21:53
е добре де малко под рамото ама и ръката да му беше към тялото пак там отиваше топката,до колкото знам в правилника се казва , Че ако е отблизко разтояние не е фал
04.10.2012 20:52
"...се удари в рамото му.." Е, значи Суботич има най-дългото рамо. Направо за Гинес*wink*
04.10.2012 19:07
Дортмунд заслужаваха победата. Спорно е дали имаше дузпа, не взимам страна.
04.10.2012 17:11
ми сложи си я зад гърба бе! Аз ли да те уча
04.10.2012 17:51
Точно !!! *beer**beer*
04.10.2012 16:59
Това е от подобен тип положения, в които по някога причисляваме и засадите - т.е 50/50. Някой ще я свири, някой не. Погледнато реално, човек не може да има толкова бърз рефлекс, топката е изритана със сила от половин метър и се удря в ръката му. От друга страна, не си спомням добре, но мисля че ръката на Съботич стоеше точно между топката и гол линията, което значи че можеше и да бъде гол. Но все тая, тези ситуации са много тънки, а чарът на футбола по някога зависи и от грешните съдийски отсъждания.
04.10.2012 16:58
Дузпа има ако топката отива във вратата!!! Ако не е насочена на там, няма дузпа! Неуспях да гледам мача и затова няма как да коментирам, но правилата са такива! Топката ако отива във вратата е 100% дузпа.. ако не отива, значи няма дузпа! Това е положението!
04.10.2012 16:52
НЕ само , че НЯМАШЕ дузпа , но и тя НЕ БЕШЕ изпълнена от БАЛОТЕЛИ ПРАВИЛНО и според ПРАВИЛАТА - той НЯМА ПРАВО ДА СЕ СПИРА!*angry**angry*
04.10.2012 20:13
Затваряне на очите..... фен на Юнайтед *lol**lol**lol*
04.10.2012 19:50
Еми ти мислиш така, аз не, но в крайна сметка е важно решението на съдията ! *lol*
04.10.2012 19:15
Сега няма да гадаем дали съдията щеше да отмени гола на Нани , ако беше вкарал , но можем да коментираме тази на Балотели , защото това със сигурност беше много ЯСНО затваряне на очите от страна на съдията при изпълнението на Марио!Мисля си и че при ситуацията с отсъждането дузпата е същото!
04.10.2012 17:53
А Нани не се ли спря срещу Галатасарай ??? Да, той не вкара но и сега спирането на Балотели не беше изцяло ! Веж дузпата на Меси срещу Милан миналият сезон в груповата фаза и я сравни с тази ! Тогава Меси се спря с цялото си тяло, а при Балотели не беше така ! *tongue*
04.10.2012 16:39
Юрдеци колкото и минуси да дадете все тая! Така са нещата! ЮРдеци
04.10.2012 16:38
Няма дузпа, ама иначе добитъците отпадат от ШЛ, то и за Галата имаше две дузпи срещу Юнайтед- 100 процентови, ама никой не ги даде. Така са нещата. Един ден и Лудогорец или друг БГ тим ще направи пробив дали в ЛЕ или в ШЛ и пак ще ни накажат! Бъдете сигурни.
04.10.2012 16:31
Нямаше дузпа естествено...
04.10.2012 16:08
Извинявам се за повторенията
04.10.2012 16:00
За Сити отново се съмнявам,че ще преминат групите,а някои ги мислят за сериозен фаворит за титлата. Във вчерашният мач Борусия заслужаваше победата,дори да съм фен на Байерн Мюнхен това трябва да се признае. И какво друго,освен: Фантастичен Марко Ройс,за пореден път.
04.10.2012 15:37
Той спря пътя на топката, а ръката му не беше прилепена !!! Ако подаването беше минало, можеше да се стигне до удар и евентуален гол ! *tongue*
05.10.2012 09:07
Можеше да се стигне до удар и евентуален гол.......Топката от 60 см го удря в ръката.Освен, ако не спира сигурен гол дузпа не трябва да се свири.А дори Агуеро не знаеше какво се опитва да направи в тази ситуация.Няма как да седиш, като дърво и да се опитваш да затворириш толкова поврътлив играч.Дортмунд за втора година страда в ШЛ.Много добър отбор са и е супер гадно, че така бяха ощетени.Трябва да завършат на 2 място, след Реал.
04.10.2012 16:38
Тя изобщо не трябваше да е там ! И двете ръце трябваше да са му зад гърба !!
04.10.2012 16:07
А кажи тогава колко време има Суботич да си прибере ръката, след като от 40 сантиметра му бият с всичка сила в ръката!
04.10.2012 15:36
Дузпа имаше !
04.10.2012 15:35
Глупости, дузпа имаше!! Единствения случай в който топката удари ръката и да няма нарушение е когато ръката е прибрана до тялото...няма значение от колко близко или дали има умисъл или не, ръката му попречи на патя на топката и точка...сам си е виновен че беше разперил така тея ръце.
04.10.2012 15:21
Така е винаги мачестърите от срам им дават дузпички да си вкарват головете та да бият.. после реват като магарета съдийте дърпат БАРСА видяхме вчера съдийте кой дърпат
04.10.2012 12:46
Сити пак няма да минат групите!!!*joking**joking**joking*
04.10.2012 11:49
Да,наистина няма умисъл и няма движение на ръката към топката,НО ръката на Суботич реално спира пътя на топката към вратата....сложно положение според мен 50/50 както я даде,така можеше и да не я даде тогава пък Сити щяха да ревнат,сега Борусия ревнаха... и на съдиите не им е лесно...!!!
04.10.2012 10:22
Абсолютно си прав, Борусия заслужаваше победата!
04.10.2012 09:31
И за мен няма дузпа точно поради тези причини които е изброил и Суботич, няма умисъл и време за реакция при удъра в ръката му от по-малко от метър...
05.10.2012 14:48
Естествено ! *smile*
05.10.2012 13:15
Къде ги четете тия правила? Хайде да питам по друг начин: Вратарят изритва топката, Суботич е на това разстояние и с това положение на тялото, топката го удря в това "дългото рамо" и влиза във вратата. Гол ли е?
04.10.2012 21:21
Тогава ще спира сигурен гол,а сега едно центриране при положение,че има много играчи в малкото наказателно а и вратаря е там.Топката дори не беше насочена към вратата.Дузпа няма!
04.10.2012 16:03
+1 !!
04.10.2012 13:47
На същото мнение ли щеше да си, ако Суботич беше на голлинията? Ако да, значи съдията греши.