Играчите на Реал убедени, че Моу е пътник

11:23
Играчите на Реал убедени, че Моу е пътник

Футболистите на Реал Мадрид са убедени, че Жозе Моуриньо ще бъде аут от клуба още преди края на сезона, съобщава "Ел Паис".

Кралския клуб започна ужасяващо сезона в Примера дивисион, като спечели едва четири точки в първите си четири мача. Шампионите вече не вярват, че имат каквито и да е шансове да защитят титлата си от миналия сезон.

Журналистът от "Ел Паис" Диего Торес разкрива в свой материал, че между играчите на Реал и Моуриньо има конфликт от доста време, като основната причина са методите на работа на специалиста.

"Моуриньо предпочита отборите му да са убийствени на контра и именно това е основният елемент, на който той залага по време на заниманията. Португалецът обаче е неглижирал тренирането на синхронизирани комбинации, целящи да се справят със сгъстена отбрана. Това прави Реал беззъб и статичен, когато изостава резултата срещу малък отбор, който се е прибрал в глуха защита. Такива бяха случаите и с Хетафе, и със Севиля в събота", пише Диаго Торес.

Торес също така цитира футболист на Реал, според който всички треньори в Примера вече знаят номерата на Моуриньо и затова от началото на тази кампания белия балет е доста предвидим, а резултатите са катастрофални.

В съблекалнята на Реал били бесни от факта, че Моуриньо не се опитва да промени нещо в подготовката на тима, а на пресконференции постоянно обвинява играчите за слабите резултати.

"С всяко свое изказване той сякаш се подготва за момента, в който ще напусне. Моуриньо си мисли, че е бойкотиран от отбора, но проблемът всъщност е в него", смята източникът от съблекалнята на Реал, цитиран от "Ел Паис".

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

zipovic
24.09.2012 03:09

Реал ми харесва пове4е като Отбор играта им е по бърза по актрактивна от колкото на барса.Барса е един от анй добрите отбори но за6то лиии ? някой задавал ли си е този вапрос ? При Реал и Барса няма разнообразие докато единият отбор ти пражи 90 минуте ма4 с 15000 паса и ти вкарва 4-5 гола и то едно и съ6то лице при другия е разлицно 90 минутен пас с 60/40 % владение на топката 20 цорнера изпълнени и от двата отбора има 500 паса от двата отбора нападат и двата отбора и двата отбора 4акат и за КОН атаки и ма4а ти става много приятен за гледане
Ддд

Johan_Cruyff_14
17.09.2012 19:03

Втората част от писанията ми се отнасяха най-вече за drogba_fen_91.

LMessi_Barca
17.09.2012 18:59

Моу вече има проблеми с много играчи от Реал, а и с ръководството ако направи още някой и друг слаб мач ще го махнат.

drogba_fen_91
17.09.2012 18:48

Предпочитам да бях 15 годишен пиклю, отколкото на 46 години да се излагам така..

Messi9818
17.09.2012 18:24

ако не успеят да бият Ман.Сити..и не спечелят 6 тояки от следващите два мача на в пурвенството е аут според мен..тва е мое мнение

drogba_fen_91
17.09.2012 18:08

С този Йохан Кройф на глава не може да се излезе( язък, че петниш само името на легендарния Кройф)

Единственото, което има в Испания са 2 отбора - Барса и Реал, другото е за запълване на местата, както каза колегата по-долу. Може да играят едни от най-добрите футболисти там, но 80% от тях играят в гореспоменатите 2 отбора...

Кажи какви дербита има в Испания освен Ел Класико, говоря ти за големи дербита. В Англия мога да ти изброя поне 10 - Юнайтед - Ливърпул, Юнайтед - Сити, Юнайтед - Челси Юнайтед - Арсенал

Виждаш, че само с Юнайтед са 4

*smile*

Да не говорим за Тотнъм - Арсенал , Ливърпул - Евертън , Челси - Арсенал....

Мисля, че схвана. Да не говорим че Ел Класикото последните 2-3 години става 1 и също почти - Барса размазва Реал, като изключим последните 2-3 мача, когато Реал ги биха.

Ти съдиш само по това, че напоследък Испанските отбори бият Английските, това са ти единствените аргументи. А ако утре Сити бие Реал, кво праим тогава?

drogba_fen_91
18.09.2012 04:30

Еми ок тогава сър, гледайте Барса Атлетик, Реал Кастиля, Селта Виго и други велики дербита. Ясно е че Юнайтед и Челси никога няма да достигнат тяхното ниво..... Аз нямам какво повече да Ви кажа. Успех в живота ви пожелавам

Juan_Mata10
17.09.2012 21:15

Кат ти гледам изказванията май ти си с пилешкия мозък,а това с КПР и Уигън е пример и да гледал съм ги достатъчно и не съм особено впечатлен от повечето

Johan_Cruyff_14
17.09.2012 19:51

*lol**lol**lol* Това за Фелайни... С тази разлика, че КПР и Уигън не са в една провинция, феновете им не се срещат всеки ден, а и нямат играчи от класата на ЛА ЛИГА. Но не очаквам пилешкият ти мозък да разбере това, нито пък очаквам да знаеш къде играят долупосочените футболисти, пък камоли за качествата им.

Juan_Mata10
17.09.2012 19:47

Ти си пълен тъпак честно не знам от колко време гледаш футбол,но мога да ти кажа,че не разбираш,кво му е дербито на някви си изпадащи отбори по същата логика КПР и Уигън е дербито на века и кво им е доброто на тия играчи дето ми ги даваш,аз кат ти кажа един Фелани и само някой халфове на Барса и Реал са по-добри

Johan_Cruyff_14
17.09.2012 19:26

Толкова ли си нетърпелив...*joking*

overdrive
17.09.2012 19:24

Отново ще се опитам да кажа че миналия сезон беше по-различен... последните години неможе това да се види. И въпреки това първенството беше интересно и се случиха много неща. Сега с нетърпение чакам да ми обесниш обратното както винаги!

Johan_Cruyff_14
17.09.2012 19:22

Този аргумент е валиден във всяко първенство, Валенсия също беше на максимум 5-6 точки от лидерите до януари, дай да ги изкараме, че са се борили за титлата...

overdrive
17.09.2012 19:15

Миналия сезон чак след зимата битката стана между два отбора.... обикновено точките са приблизителни в края на сезона, но неискам да говоря с цифри и да сгреша. Хората които гледат знаят. Всеки сезон при "дърварите" (както ги наричаш) не се знае кой ще спечели. Да гледаш финалното класиране е лесно. Ако гледаш всеки кръг е друго!!!

Johan_Cruyff_14
17.09.2012 19:10

2012 - Юнайтед и Сити; 2011 - беше ясно, че друг освен Юнайтед не може да стане шампион; 2010 - Челси и Юнайтед; 2009 - Ливърпул и Юнайтед; 2008 - Юнайтед и Челси... и прочее. Та колко отбора са се борили за титлата в Англия?

overdrive
17.09.2012 19:07

Кога съм казал че моето ел класико е Ман Ю и Челси. Има едно Ел Класико. Но това което drogba_fen_91 се опитва да каже е че всеки сезон при нас стават тези големи мачове а вие в последните години имате едно Ел Класико, а конкуренцията за спечелването на Ла Лига е между два отбора. В Англия отборите нямат Меси, Роналдо, Шави и много изброените по-долу, но излизат и играят и всеки кръг има големи мачове. Аз тази година съм 99% сигурен че Барса са шампиони.... за Англия немога да правя спекулации освен да подкрепям отбора си!!

Johan_Cruyff_14
17.09.2012 18:59

Радвам се, че оценяваш чувството ми за хумор. Това как аз живея не ти влиза в работите... Няма да гледам дървари, ако ще и в двора ми да играят и имам пълните права да го правя. Зарядът на малкото Ел Класико(Барса Атлетик - Реал Кастиля) винаги ще си остане по-голям от твоето ,, ел класико" Манчестър Юнайтед - Челси.

Johan_Cruyff_14
17.09.2012 18:55

Да, това е астурийското дерби, разбира се, че е невероятно. Челси - Манчестър Юнайтед никога не е било дерби, а само голям мач, има разлика. Няма го заряда на Ел Класико, няма я тръпката. Ако си гледал втория мач за Суперкупата или второто полувреме на първия, ще знаеш какво е ДЕРБИ. И моля те, недей говори за Депортиво Ла Коруня(Супер Депор), нека Челси направи техните постижения, пък тогава пускай усмихнати личица. Разбира се, че ще гледам галисийското дерби, нито един английски мач няма този заряд. И един Боби Борисов като коментатор не променя много.

overdrive
17.09.2012 18:52

Забавен си. Докато ти си на памперси след 20, 30 години и се кефиш на великото дерби Хихон - Реал Овиедо, аз ще гледам футбол!!

drogba_fen_91
17.09.2012 18:47

Продължаваш да се излагаш... Наистина ли мислиш, че тия дербита дето ги изброи, могат да стъпят на малкия пръст на тези, които аз изброих... Особено последните 3 ''дербита'' направо паднах от стола от смях, велики дербита - Хихон - Реал Овиедо *lol* Имаш ли някаква представа, колко хора гледат примерно Юнайтед и Ливърпул или Манчестърското дерби, за каква страст и адреналин става дума.. Дербита, в които нищо не е сигурно.. Да не говорим за Челси - Манчестър Юнайтед - любимото ми дерби, спокойно можещо да се нарече английското ел класико в последните 6-7 години. Ако случайно си гледал 2та мача от миналия сезон ще знаеш за какво става дума - Сумати голове, положения, изпуснати такива, картони, адреналин - всичко, което футболния фен иска.. Ама ти сигурно си гледал Селта - Супер Депор *joking**joking**joking*

Johan_Cruyff_14
17.09.2012 18:44

Нима? За всеки случай не отговарям пред 15 годишен пикльо, който не е постигнал нищо в живота си. Мога да пиша колкото си искам коментари. Ако има ограничение, ще го спазвам, даже ще те уведомя за това.

overdrive
17.09.2012 18:39

drogba_fen_91 е прав! Какво още чакаш да чуеш което не е по твоето мнение за да отговориш. Има по смислени неща в тоя сайт от това да имаш повече коментари за един ден от броя на дните в годината.

Johan_Cruyff_14
17.09.2012 18:36

Странно как тези отбори за ,,запълване на местата" правят за смях претенциозните английски ,,грандове"... Каква ирония само. А за дербита - Реал Сосиедад - Атлетик Билбао, Реал Мадрид - Атлетико Мадрид, Барселона - Еспаньол, Севиля - Бетис, Реал Мадрид - Валенсия, Гранада - Малага, Селта-Супер Депор, Тенерифе - Лас Палмас, Хихон - Реал Овиедо и прочее и прочее...

idol_bg
17.09.2012 17:15

Ако някой още се чуди къде е разликата между Реал и Барса.....еми ето това е...В отношението на играчите и треньорите към клуба.В Барселона имат свой собствен игрови стил който не се променя независимо дали се сменят треньори и играчи.Барса играеше по един и същи начин и при Кройф и при Рийкард и при Гуардиола и сега с Вилянова.Само изпълнителите бяха различни.Реал нямат собствен стил на игра от 25-30 г. насам.Стилът им е този който изповядва треньора и при всяка смяна на ръководството се сменя стила на отбора в зависимост от разбиранията на всеки треньор.Оттам и голямото текучество на играчи.Реал нямат ясна стратегия....никога не са имали.Играят сезон за сезон.Ако сега питаш Ф.Перес какво ще става в Реал през зимната пауза....едва ли ще може да отговори.Това което сега играят Реал....не е техен запазен стил,това е стилът на Моу,така както той разбира играта и когато някой ден си тръгне (защото той е само един наемник) белият балет ще останат като сирачета и ще чакат следващия треньор да им каже как да играят.Това в Барса не може да се случи,защото както казах вече не отбора се съобразява с треньора,а треньора се съобразява със стилът на отбора.Затова Валдано се махна от Реал....не заради някакви търкания с някой си,а защото той прозря че с тази политика не могат да се конкурират с Барса.С тази си политика Реал ще стават шампиони веднъж на 4-5 сезона,а през останалото време ще са вечно след Барса и с тия темпове най-късно до 15 г....Барса ще си задмине по титли.

ceco26
17.09.2012 17:12

нима ще напусне преди да направи сериозен опит за титла в ШЛ с Реал? и ако напусне се чудя играчите, чиито агент е агента на Моу какво ще правят? да не ги прибере при новия си клуб...

roki4a_91
17.09.2012 16:25

Дано се махне само всява смут в отбора Роналдо им бил виновен ето каква била работата,айде време е да си ходиш в англия Реал и без роналдо и паляка ще са перфектния отбор!

likata
17.09.2012 15:50

Той човечеца от кога иска да се махне ама договори майка*joking*.
По-добър вариант от Висенте Дел Боске за реал няма.

Frank8Lampard_
17.09.2012 14:53

Ако напусне ще се върне в Челси най вероятно и без това ди Матео не се слави от ръководството

overdrive
17.09.2012 16:42

А би трябвало да се слави и от ръководството и от феновете на Челси и изобщо футболните фенове. Аз като фен на Арсенал които всеки сезон имаме по-няколко сериозни проблема много се впечатлих как Ди Матео от много демотивирания и в лоша форма отбор на Челси направи шампиони на ФА и ШЛ. А относно Моу да си тръгва от Реал.... така или иначе много отбори го искат, пък и според мен той е повече за парите отколкото за отборите на които е бил мениджър. Да спечелиш всичко с Интер за 1 сезон и БУМ - догодина в Реал *erm*

Don_Matthew
17.09.2012 14:38

После ми казвайте, че испанското първенство е по-силно от английското, интригата изчезна на 4тия кръг... *stop*

catalan
17.09.2012 18:36

Ако под тва смешно равенство имаш предвид "разката" добре *lol* Късмета ви помогна и всеки го знае.

drogba_fen_91
17.09.2012 18:11

Да, така си и мислех, втората част на коментара дето изброяваш футболистите си си го копирал и го спамиш във всяка една тема, виждал съм го на 3 други места поне... *smile* Щото сигурно даже не помниш имената на футболистите.. *lol* Ама така е като главата ти не може да измисли нищо друго.... Ай със здраве

Johan_Cruyff_14
17.09.2012 17:54

Да бе, сигурно е изтичал целия терен сам самичък, как пък не се измори...

BerbaTheBest
17.09.2012 17:54

Аз "разкатаване" не видях, видях един отбор и един автобус, както и една голяма доза късмет за "Синия автобус"!*wink**thumb_up*

Johan_Cruyff_14
17.09.2012 17:54

Немското и Холандското са най-интересните първенства, къде ми слагаш дърварите. Само за справка, в Холандия до последния кръг 5 отбора можеха да са шампиони, докато цифрата в Англия е две. Всяка година. 2012 - Юнайтед и Сити; 2011 - беше ясно, че друг освен Юнайтед не може да стане шампион; 2010 - Челси и Юнайтед; 2009 - Ливърпул и Юнайтед; 2008 - Юнайтед и Челси... и прочее. В Испания играят най-класните играчи - Меси, Вия, Санчес, Педро, Сеск, Шави, Иниеста, Бускетс, Алба, Алвеш, Пуйол, Пике, Масчерано, Игуаин, Бензема, Роналдо, Йозил, Ди Мария, Кака, Алонсо, Марсело, Арбелоа, Рамос, Пепе, Касияс, Солдадо, Фалкао, Навас, Йоренте, Хави Мартинес, Али Сисоко, Адил Рами, Давид Албелда, Софиано Фегули, Жонас, Пабло Пиати, Виктор Руис, Жереми Матю, Тино Коста, Диего Годин, Филипе Луис, Марио Суарес, Адриан Лопес, Арда Туран, Кристиян Родригес, Габи Фернандес, Хуанфран, Гари Медел„ Алваро Негредо, Диего Пероти, Иван Ракитич, Хосе Антонио Рейес, Жереми Тулалан, Диего Буаноте, Обафеми Мартинс, Серхио Байестерос, Андер Итураспе, Оскар де Маркос, Икер Муняин, Маркел Сусаета, Андони Ираола, Роберто, Гилерме Сикейра, Алваро Сехудо, Раул Гарсия, Иско, Иниго Мартинес, най-класните отбори - Барса, Реал, Валенсия, Атлетико, Билбао, Севиля и най-красивият футбол в Европа, заедно с Германия и Холандия. Това е магията и величието на испанския футбол!

I_Love_Chelsea
17.09.2012 17:22

Да Видяхме че Челси разката барца с 10тима и то на вашия Ноу камп

zizinho
17.09.2012 17:17

И 20 гола да вкарат все тая е.Аз ти казвам, че от тия 20 отбора в Испания само 2 се борят за титлата и само 2 могат да спечелят ШЛ.Всички останали запълват първенството.В Англия няма ощетени отбори от ТВ права.В Англия младите играчи могат да подпишат договор на по-ранна възраст.В Англия последния може да смачка първия в класирането.Конете с капаци, като теб няма как да го признаят.Ти си знаеш Барселона и Аякс и това е.Английското и Немското са най-интересните първенства.А миналия сезон Челси и Байерн М свалиха Реал и Барса на земята.Тази година ШЛ може да е за Барселона или Реал, но това не променя факта, че самото първенство е по-слабо.


17.09.2012 16:58

По същата логика мога да ти извадя как преди 3 години Ливърпул направо разпиля Реал, Юнайтед надигра и 2 та мача Барселона 2008 година, Челси мачкаше където види Валенсия, Виляреал и тем подобни отборчета!! Това, че Атлетико имат 10 средностатистически футболяги и 1 извънземен нападател Фалкао, който спечели сам мача е съвсем друго! В момента испанските отбори са по-комплектовани от английските! Само, че в Англия последния в класирането излиза надъхан преди мач с някой от грандовете все едно играе финал на ШЛ!! Мисля, че е безмислено да ти вадя статистика последните 5 години отборчетата от Испания как се насират като чуят Реал или Барса...

Johan_Cruyff_14
17.09.2012 16:36

Тези ,,аматьори" преди две седмици можеха да ви вкарат 10 гола, ако искат. А именно те загубиха с 5:0 от Барса миналия септември.

zizinho
17.09.2012 16:21

И видяхме как Челси взе ШЛ под носа на двата испански гранда и немският колос.Нещо повече - нито Барса, нито Реал игра на финал.Английското е най-силното първенство в последните години.Има по-голяма конкуренция, отборите играят страшно много мачове, които са през 3 дни в даден момент от сезона.Физически и психически се смазват и въпреки това играят на високо ниво през цялото време.И има разлика в това всяка седмица да излизаш срещу отбор, чиито играчи ще умрат на терена, за да вземат дори точка и испанските полу-аматьори, които излизат, падат с 5:0 и не правят нищо.Не е нормално Лео Меси да вкарва всеки мач по 2 гола.Причините са 2 - геният на Меси и нищожната съпротива на съперниците му.Не отричам, че има добри и атрактивни отбори, но самото първенство не може да се мери с Английското.

catalan
17.09.2012 14:49

По силно е. В лига европа 3 от 4 отбора са испански на полуфинал, В ШЛ 2 от 4 на полуфинал, Испания световен и европейски шампион, Може би англииското е по интересно, но не и по силно. Видяхме Атлетико кво направи Челси.

catalan
17.09.2012 14:25

То не зависи от Абрамович, а от самия Моуриньо. Вече е голямо име в треньорската професия и ще отиде там където иска. То от доста интервюта си личи ,че вече има ясна представа за бъдещето си и за отбора който ще води след реал, но спомена само ,че е от ВЛ. Ще видим, ама според мен няма да сти тръгне от Реал докато не спечели ШЛ.

John_Jameson
17.09.2012 13:26

Цв. Цв. ще спретне една операция, под кодовото име ''Bye, bye, my love, goodbye'' *lol* И Моу ще изхвърчи от Реал ! *joking**joking*

nikshan11
17.09.2012 12:45

Ако напусне на Абрамата веднага ще му светнат о4и4ките *lol*

joseph_Macg
17.09.2012 13:28

Няма да се очудя ако стане така , ако играта на Челси не се промени *smile*