Венгер поиска финансов феърплей

12:02
Венгер поиска финансов феърплей
Мениджърът на Арсенал Арсен Венгер даде интервю, в което отново заяви, че въвеждането на финансовия контрол във футбола би било изключително полезно, тъй като то ще покаже "реалните способности" на отборите. Френският специалист смята, финансов феърплей (отборите да купуват от това, което печелят) трябва да бъде въведен.

Миналата седмица се състоя среща на президентите на всички 20 клуба от Висшата Лига, на която бе обсъден именно този въпрос, като опциите около въвеждането му ще бъдат обсъдени по-късно тази година. Лимит на харченето за отборите със сигурност би засегнало трансферните политики на отбори като Челси и Манчестър Сити.

Венгер пък за пореден път не скри, че е привърженик на идеята, заявявайки:

"Отборите трябва да използват единствено ресурсите, които печелят, това ще покаже реалните им способности. Аз се придържам към финасовия феърплей от много дълго време, защото вярвам в красотата на истинския футбол!"

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

ARSEEENAL
08.09.2012 15:15

„27 клуба, сред които и победителят в Шампионската лига Челси и нашият ЦСКА, могат да бъдат изхвърлени от европейските турнири след 30 септември заради нарушаване на принципите на финансовия феърплей, информира официалният сайт на УЕФА.“
Това го качих,не за да се заяждам,а защото във вчерашната тема на Венгер и Финансовият феърплей много фенове на Челси се подиграваха! Аз знам,че Уефа няма да изхвърли Челси(за разлика от ЦСКА да речем),но това е само един предупредителен „Камбанен„ звън!

bgsamuil
07.09.2012 18:26

Тази идея е много по-добра от колкото да имат лимит цената нтрансфера. Въпреки, че съм фен на Сити идеята много ми харесва. И както каза Венгер "Така ще се покаже класата на отборите". Надявам се от другото лято това да влезе в сила и ако е така ще е много интересна като цяло Висшата лига. А относно Венгер за мен той, не е от класата на Фъргюсън, но в последни години Арсен доакасва, че е със всичкия си и винаги завършва на прилична позиция и никога сваля оборотите дори да води с 5 гола - мача миналата година със Блекбърн го доказа, а и като пада също не се предава - първия мач със Ман Юнайтед. За сметка на това Фърги се отказа направо след третия гол на Сити про гостуването им миналата година. Не визирам мача със Саутхямптън, защото там мача не беше решен, за разлика от гореизброените. Това е от мен - Едно 13 годиншмо пишлиме *joking**lol*

Fabregas_boy
08.09.2012 15:05

Забравяш колко мача обърнахме и то в последните минути.

real_gunner_7
07.09.2012 17:49

Не самите богати отбори като ПСЖ,Сити,Челси,Анжи вече и Зенит,развалят футбола.Развалят го мафиотите,които притежават дадения отбор.Собственика на Арсенал - Стан Крьонке също е от тези,но не дава пари за трансфери поради простата причина,че предпочита да налива парите си в бейзболния си отбор в Америка,където парите са още по-големи.

Frank8Lampard_
07.09.2012 17:22

Просто отборите трябва да спрът да надуват цените на играчите си така ще има за всекиго по нещо по скоро да се сложи 1 твърда цена на играчите и да не могат да се купуват за по висока или по ниска сума

SuperSizee
07.09.2012 17:06

Реално погледнато трябва да бъде така. Изкарваш 50 млн от тв права, реклами, продаваш 2 за по 20 и тогава харчиш 70 млн. Тогава цените на играчите ще паднат драстично и ще е далеч, далеч по изравнено всяко първенство...

squawk
07.09.2012 15:42

Отбори като Сити, ПСЖ, Челси и Анжи развалят футбола... *erm* На Атл етико Мадрид се възхищавам дали са 1 млн евро за трансфери и победиха Челси, които дадоха 100 млн *lol*

Fabregas_boy
07.09.2012 17:19

Политика беше,че и Челси спечели ШЛ,Абрамович каза,че ако в Мюнхен сините не вдигнат трфея ще поведе руснаците на Велика отечествена война.*wink*

sa6etoo
07.09.2012 17:06

То не само този мач е политика от няколко години целия футбол е политика и начин да изкарваш милиони.. А колкото до финансовия феърплей има си и плюсовете и минусите като за някои по-малки отбори тези минуси може да са пагубни.. Щом отбор като Рейнджърс който е сила в Шотландското първенстро изпадна до 4-та дивизия и то заради парични проблеми.. Като цяло цялата политика е объркана като се започне от отборите даваши сума ти и милиони за 1 играч и се стигне до там как изобщо един играч може да е ценен на 40-50-60 милиона..

ryangiggs1000
07.09.2012 17:00

seems legit

zvmgb
07.09.2012 16:53

всичко в тоя мач беше политика *smile* за жалост това е футбола.Челси искат Фалкао обаче от Атлетико са им казали,че ако спечелят купата тогава ще им го дадът и са се разбрали и ето ти цялата работа ще видиш сега зимата Фалкао като иде в Челси *smile*

k1r37o
07.09.2012 15:42

То не че и Реал Мадрид спазват много финансовия феър плей ама аре...

brickbat
07.09.2012 15:35

На мен ми е много по-интересно, когато видя борба между различните, разнообразните стратегии и политики, отколкото двубой между Норич и Саутхемптън. Тоест по-добре да има едни с пари, едни с млади играчи, с опитни играчи, с защитен или атакуващ футбол с техничен футбол от колкото да се опитва някой създава равнопоставеност. Ако искате да гледате еднотипен футбол, гледайте долните дивизии, не е казано, че трябва да си фен на Арсенал, Сити, Юнайтед или Челси.
Даже конкретно проблема на Арсенал е, че не Сити дават много пари, а политиката на Арсенал е алчно насочена. Ако отбора си запазва всички добри играчи вместо да ги продава щеше да печели една камара купи. Така, че когато самия ти не искаш да печелиш купи, а пари, тогава какво се оплакваш!? Много ми е чудно дали шефа на Арсенал ще предпочете да продаде играч за 5 милиона примерно, а не за 25 ако се въведе въпросния феърплей.

ARSEEENAL
07.09.2012 16:22

Ами мисля,че доста „обстоятелствено„ ги коментирах! Наистина последният пост беше само за Арсенал(съжалявам ако съм бил неясен) и по-точно ме подразни думата „Алчен„,която мисля не е правилно употребена в този случай!Може би ти не си запознат толкова с кухнята на Арсенал! Надявам се този път всичко е ясно,а безспорно по другите неща имаме много сходни мнения!

brickbat
07.09.2012 16:00

ти се хвана за моето последно... коментирай другите неща които казах или да разбирам, че като казваш "не си прав що се отнася до Арсенал", в останалото съм прав? *smile*

ARSEEENAL
07.09.2012 15:55

Не си прав що се отнася до Арсенал! Те продават играчи не за да си пълнят джобовете,а защото в момента отбора има нужда от пари!Омръзна ми да пиша едно и също! За стадиона,за старите(много неизгодни спонсорски договори)! Освен това в Арсенал на младите играчи заплатите са доста добри(отколкото в другите отбори).По принцип в Арсенал няма много голяма разлика в заплатите! Примерно някой да взема 250 000,а друг-45 000!Такива аномалии няма! Затова се чудя,че употребяваш думата „Алчен„ за Арсенал! Просто Арсенал се оправя само с наличните си ресурси,без да се наливат „Грешни„ пари! За което и става дума в долните коментари! Затова аз се възхищавам на Венгер ,че съумява да задържи отбора толкова години в топ 4! 16 год. подред участие в КЕШ! Съжалявам че последното го написах,защото сега Челси феновете ще почнат.......! Но в крайна сметка само времето ще покаже кой е прав и кой крив!

skipar
07.09.2012 14:52

" Аз се придържам към финасовия феърплей от много дълго време, защото вярвам в красотата на истинския футбол!" В днешно време така не се печелят трофеи според мен.

Bundesligarcho
07.09.2012 14:33

Ако се въведе финансовия феърплей,след една две години ще гледаме Сити Челси и ПСЖ у долните дивизии

ryangiggs1000
07.09.2012 14:29

Дам и след това Арсенал и М.Ю ще хвърлят чоп кой да е шампиона.

ARSEEENAL
07.09.2012 14:23

Много ми е тъжно че „юношите бледни„ от Челси започнаха с хейта дори и без даже и да се напънат малко да помислят(Надявам се има с какво)! И много ви моля,ако ходите на училище поне се научете да пишете на Български! На някой от вас граматиката е направо Срам!!

dqmvolceto
07.09.2012 14:03

Ако този финансов феърплей бъде наложен това ще е чудесно за юнайтед и Арсенал защото по принцип Юнайтед само това което е спечелил през сезона харчи . А арсенал накрая на всеки трансферен прозорец изравняват харчовете и печалбите . Най - многа се радвам защото Сити иЧелси няма да харчат космически суми .

headhunters___
07.09.2012 13:59

Не мога само да разбера защо пишете Арсенал сякаш е някакъв ГРАНД, преди БЕШЕ наистина.. но последните години никакъв гранд не е.. едва влиза в топ 4, падат с по 7-8 гола през сезон .. просто пълна трагедия.. Арсенал е г/д от ранга на Тотнъм в момента *smile* *smile*

LondonChels
07.09.2012 13:52

аа Реал Мадрид хич не копува играчи*lol*

Madridist1902
07.09.2012 18:32

Последните няколко сезона вие сте пръснали 10 пъти повече от нас за трансфери...Само това лято пръснахте 98.700.000 евро нали се сещаш ?

simon_66
07.09.2012 15:02

Момче,осъзнаваш ли,че даваш примери с хора отпреди 10-15 години...няма нищо общо между тогавашните пари,които са били давани за трансфери и сегашните.А парите ,дадени примерно за трансферите на Роналдо и Кака,ги изкарват за един сезон.Да си чул последните 2-3 години Реал да са правили някакъв голям трансфер..те си имат изграден отбор и се стараят да запазят колектива без да продават или купуват играчи(стига се до купуването на някого само при нужда от подсилване на някой пост).

LondonChels
07.09.2012 14:34

Модрич = 40 мил евро Роналдо = 90 мил евро Кака = 65 мил евро Зидан = 60 мил евро Бекъм,Фиго,Роналдо има и др. !!!!!!!

scouser_pool
07.09.2012 14:05

Въпроса не е да купуват играчи , а с какви пари го правят!В Реал Мадрид понастощем влизат най-много пари и те ще спечелят от феърплея , защото те , Барса,Юнайтед имат най-големите ресурси...тоест Реал пак ще правят горе-долу същите трансфери , обаче Сити , които нямат чак такива приходи и парите им идват от собственика , не от клуба , никога няма да могат да купят Роналдо примерно , защото няма да си позволят...да не говорим високите им заплати какво влияние ще окажат , аз съм за идеята и доста мениджъри са , вкл/ и Роджърс и колкото и да се критикува политиката на Ливърпул в момента имаме сравнително ниски заплати за клуба , а като се има предвид , че сме в топ 10 на клубовете по приходи и в топ 5 на най-комерсиалните много ще спечелим както и Арсенал примерно!

Madridist1902
07.09.2012 14:01

2 сезона само един Модрич и един Есиен който е под наем, а колко напуснаха...

LondonChels
07.09.2012 13:52

Ko му е великото бе ?
Загубен Финал 200 УЕФА
Загубен Фиунал ШЛ 2006
10 години Без Трофейи ??

catalan
07.09.2012 14:58

"Трофейи" ква е тая дума бе мой

ARSEEENAL
07.09.2012 13:26

Ето това ще бъде най-големият „трансферен удар“ на Венгер,ако наистина стане реалност! Арсенал е един от малкото отбори,които по принцип имат политика на „нормална„ икономическа дейност. И във същото време е отбора който страда най-много от това! Ако всичко се приложи както трябва(силно се надявам),то Арсенал ще бъде в много по-изгодна позиция от другите водещи клубове! Имат голям „Доходоносен„ стадион(2014 год. ще бъде окончателно изплатен!).Не на последно място много добра школа! Единственият друг отбор,който е в позицията на Арсенал е М.Ю.! За това Съра също се изказа по същият начин!Оптимизма ми този път идва и от едно интервю,което четох на Платини! Той е твърдо за прилагането на този Феърплей„защото самата Рецесия в момента в Европа е най–голямото доказателство за това! С една дума: Ще харчиш толкова,колкото си изкарал!Толкова е просто!Платини дава точно Арсенал за пример като отбор с правилна политика!За да не бъда обвинен в пристрастност,той дава за пример също и Байерн и Борусиа Дортмунд! Последно искам да успокоя феновете на Арсенал,да изтраят още две годинки(повечето са доста по-млади) и тогава ще видят и Хубавата страна от политиката на Арсенал! Нека феновете на другите отбори(особено Челси и Сити) се замислят доста преди да продължат с подигравките! И накрая ще кажа: Който се смее последен,се смее най-добре!

brickbat
07.09.2012 13:22

Това не може да стане без да се въведе друго правило (по-скоро закон), а именно да не се позволява на собствениците да използват клуба за погасяване на техни дългове. Защото Юнайтед примерно изплаща кредитите на Глейзър, а в друг случай отбора би имал на разположение милиарди за трансфери. По-скоро може да се определи таван за трансферите - да кажем 50милиона.
Това което иска Венгер би било дошло добре за тези клубове които са с по-скромен бюджет, но я си представете ако Челси и Сити трябваше да градят отборите които имат сега с продължение на години, защото ще им бъде забранено да дават толкова много пари. Това би означавало в Англия да има 2-3 силни отбора, които се борят за титлата, а другите ще са от ранга на Нюкясъл и Евертън. Сега е много по-интересно и може да се гледаме класни играчи събрани в няколко силни отбора. Плюс това Арсенал и останалите от топ4 са много по-популярни отбори в света (което носи приходи) от колкото средняшките отбори, т.е. те пак нямат да имат много полза от това. Даже си мисля, че слабите финансово отбори печелят от това, че Сити са богати и дават луди пари за трансфери, защото играчи като Адам Джоунсън, Уейн Бридж, Недум Онуоха и всички невлизащи в първия отбор, а иначе футболисти с качества могат да играят именно в по-бедните клубове.

rooney_fen_256
07.09.2012 13:20

Финансовия феърплей от край време е наложителен, но явно някои чичковци паричковци (Абрамович, Мансур и т.н.) си плащат, за да бъде отлаган колкото се може. Няма да се учудя ако догодина кажат, че го отлагат с още 1-2 години, заради някаква глупост.

MU121
07.09.2012 12:49

Палячо.Спазва феърплей за защото не му дават пари за трансвери.

CreationKiller
07.09.2012 12:59

Как може да е на 37 години и да не знае да пише?

Fabregas_boy
07.09.2012 12:58

Остави,сигурно е фен на Анжи,ПСЖ,Челси или Сити,затова го стяга дупката.

CreationKiller
07.09.2012 12:57

и се научи как се пише думата "Трансвери" - "Трансфери"

CreationKiller
07.09.2012 12:56

Тъкмо и аз това щях да му казвам, но ти ме изпревари

Fabregas_boy
07.09.2012 12:54

Значи двамата най-велики мениджъри във ВЛ са палячовци,защото Венгер и САФ,заедно с Мойс са мениджърите,който най-много настояват да се въведе финансовия феърплей.За такава стъпка са и президента на Валенсия,както и спортния директор на Дормунд.Помисли пак кой е палячото.

ryangiggs1000
07.09.2012 12:42

Подкрепям Венгер въпреки,че не съм фен на Арсенал,това което някои клубове правят е грозно.

paunQ
07.09.2012 12:18

Абстрахирам се от това, че Венгер е треньор на моя любим Арсенал и ще кажа, че съм съгласен! *smile* Това трябва да е така. *smile* Нека запазим красотата на футбола, а не да гледаме ходещи милионери. *smile*