Венгер: В Ливърпул трябва да се доверят на мениджъра си

11:33
Венгер: В Ливърпул трябва да се доверят на мениджъра си
Мениджърът на Арсенал Арсен Венгер посъветва ръководството и феновете на Ливърпул да се доверят на Брендън Роджърс. Под ръководството на Роджърс червените направиха най-лошия си старт на сезона в английския елит от 1962 година насам.

След първите три кръга мърсисайдци имат само една точка, но Венгер е убеден, че начинът на работа на Роджърс ще донесе позитиви на Ливърпул.

"Аз бях поставен под подобно напрежение през миналата година", споделя Венгер.

"Брендън дойде в Ливърпул през лятото и все още се опита да наложи своя стил, а това ще отнеме време. Когато говорим за голям клуб, за мениджъра е нужно да чувства доверие от страна на ръководните фактори. Стане ли това, Роджърс ще успее да извади тима от кризата", каза още Венгер.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

izito
03.09.2012 19:13

Има ли фен на Ливърпул в този саит който да ги е виждал шампиони?Браво на Венгер,че подкрепя колегата си, и си мисля че ако му дадът време отбора ще тръгне нагоре.Дано да се вдигнат защото е срамно отбор като Ливърпул да е на това място.

LFC_1982
04.09.2012 09:42

ти пък си го прочел някаде това и си дошал да се похвалиш мухал....

unbeatable49
03.09.2012 14:51

Мениджърът на Ливърпул Брендън Роджърс призна, че е направил голяма грешка, като е позволил на Анди Каръл да напусне тима и да премине в Уест Хям.

Очакваше се "Червените" да привлекат нов нападател на неговото място, но в крайна сметка това не стана.

На практика Ливърпул разполага само с един нападател в момента, в предни позиции. Отборът разполага само с Луис Суарес, тъй като Фабио Борини по-скоро може да бъде използван по фланга.

Каръл иначе не оправда очакванията като цяло по време на престоя си на "Анфийлд" и бе пратен под наем в състава на "Чуковете".

На въпрос, дали би пуснал Каръл да премине на "Ъптън Парк", ако е знаел, че няма да може да му намери заместник, Роджърс отговори лаконично.

"Не", каза той след вчерашната среща с Арсенал.

"Като цяло иначе се чувствам много привилегирован, че мога да водя клуб като Ливърпул", добави специалистът.

"Винаги съм знаел, че ще бъде много трудно в началото. Целта ми е да накарам феновете на отбора да бъдат горди и да можем да защитаваме успешно името на Ливърпул", каза още той.

"Каквото се е случило, се е случило. Ще видим какво можем да направим през следващите няколко месеца"

"Надявам се, че ще успеем да направим достатъчно конкурентоспособен отбор", завърши специалистът.

xaidut
03.09.2012 15:37

не можа ли нещо да измислиш, че ми копираш информация от статии

xaidut
03.09.2012 14:31

АКО ИСКАТЕ МИ ДАВАЙТЕ -100. Това е самата реалност и ми писна някакви хлапетии да ми пишат глупави коментари. Поне се постарах да изкарам точна информация и да направя един анализ.

LFC_1982
03.09.2012 14:43

Евала. *smile*

xaidut
03.09.2012 14:21

БР е един голям тиквеник. Това е точното определение за него. Още лятото ви казах, че е направил много грешни трансфери и за това ще направя една равносметка. Този БР трябваше да гледа европейското за да избере по класни футболисти. Идеалния нападател за отбора беше Марио Манджукич за 13млн евро, който го взеха от байерн. За централен халф беше идеален 8 на Дания Кристиан Ериксен, който се оценява също за 13 млн евро и крилото на Чехия Вацлав Пилар за 2 млн евро. Това прави общо 28млн за тези три футболиста.
Сега да проследим трансферната политика на БР- за Алън 15млн паунда=19млн евро, Борони 12мл паунда=15млн евро, За Шахим 5млн евро за заплата + 5 млн на реал, някакъв мароканец за 3 млн евро и още 1 млн евро за някакъв млад талант. ТОВА ПРАВИ ОБЩО- 48 МЛН ЕВРО. И на това казвате , че БР Е НЯМАЛ ПАРИ......
Вече трансферния пазар е затворен няма какво да се направи. Да обсъдя стратегията на тиквата. Направо се ядосвам както гледам неговата стратегия. Не може да ми пуска по цял мач да играе стрърлиг. Той е още млад и не може да издържа по 90мин. Едно полувреме му е достатъчно. Той е бърз и техничен гутболист и може да се пуска в последните минути , когато противниковите футболисти са изморени. За Шаших по-добре да не го пуска , че още не се е адоптирал. ако изобщо успее. Защитата не трябва да се пипа тя е добре. З халфове в центъра Джерард , Шелви(смяна Хендерсън) и Алън. В предни линии Борини, Суарез и Даунинг( смяна на СтърлингІ. Като тези тримата постоянно трябва да си сменян позициите. Някъде бях чел за БОрини , че не трябвало да бъде в центъра , защото не можел да вкарва. аМИ ТОГАВА КАЪВ НАПАДАТЕЛ Е КАТО НЕ МОЖЕ ДА ВКАРВА?
На този етап това е най-добра стратегия , която може да се приложи в ливърпул. Има още куп групи грешки от страна на тиквата , но няма смъсл и тях да ги изкарвам.

za4o
01.10.2012 19:22

съгласен сам с теб за почти всичко.... само Кержаков ми е като трън в очите от твоя пост *smile* Мисля че един Иориенте , или Хунтелар 6те паснат перфекно,(мисля че и двамата имат повече вкарани голове от руснака през последния сезон *smile* ) но по тази тема с трансферите може да се говори много...... Основния проблем на БР беше че просто Ливърпул не е отбора който беше преди 3-4 години *smile* ,а това прави по-трудно подписването с класни играчи,защото все пак , не само Ливърпул ще ги желае *smile*

LFC_1982
03.09.2012 21:31

той горкия сбъркал страницата б.а.х.т.и. пича седи седи и са изцепи *lol* *lol* *lol*

LFC_Fan93
03.09.2012 20:21

Какво по дяволите трябва да означава това?Какво съм казал,за каква завист по-точно говориш и какво изобщо съм казал за Юнайтед,за да предизвикам този твой коментар по мой адрес?*confused**confused**confused*

lubodankov
03.09.2012 17:54

ВИЖ моето момче, от както съм фен на Юнайтед не съм и си помислял за друг отбор , това че ти си завистлив е друга работа

xaidut
03.09.2012 17:46

Също ми прави впечатление , че собствениците са американци или е друга причината, но в трансферната им периферия не попадат играчи от източна европа. Иначе тези играчи , които си ги посочил са добри и са на прилична цена.

LFC_Fan93
03.09.2012 16:13

Кержаков също ще струва около 8-9 мил.Един прекрасен нападател,който е в процъфтяваща футболна възраст и би паснал на Ливърпул.Все още не мога да се сетя за друг такъв достъпен и качествен футболист,Сейду Доумбиа бе искан от доста отбори,но не знам на каква цена би бил наличен за трансфер,а и не съм убеден,че типа играч,който ще помогне,доколкото си спомням негови извяи,той по-скоро се подвизаваше повече на крилот,поправи ме ако греша.

xaidut
03.09.2012 16:12

Дано нещата наистина да потръгнат и да се радваме на играта на LIVERPOOL.

LFC_Fan93
03.09.2012 16:06

Така е,тук няма спор,договорите с такива спонсори са за около 4-5 години и това един реалистичен срок,в който отбора да подобри играта си,най-важното е играта,резултатите ще се подобрят,но много по-важно е да се подобри играта,зрителите,затова си купуват фланелки на даден отбор,защото наблюдават играта,и когато видят,че даден отбор се старае и играе красиво,независимо от резултата в края на мача,феновете ще си кажат "ето това е красив футбол,атракция,наистина този отбор се забавлява на терена и едновременно с това и забавлява и мен,харесват ми и ще си взема тяхна фланелка"примерно *joking* И на мен това ми е мисълта,че сега е момента да се използват тези пари да се изгради един същевременно млади и конкурентноспособен отбор,който да няма такива проблеми за в бъдеще,но явно янките виждат нещата по друг начин или просто аз забързвам процеса ,ще поживеем пък ще видим,за какво иде реч.

xaidut
03.09.2012 15:36

Поздравявам те за смисления коментар, НО имам един проблем. Ако отборът продължава да се представя трагично , след като изтекат договорите с компаниите спонсори ще предлагат по-малко пари, ще се продават по-малко фланелки и следователно приходите на отбора ще намалеят, от което ще трябва да се намалят разходите на отбора за трансфери, заплати и др.

LFC_Fan93
03.09.2012 15:08

Така да видим,първо за този твой манжукич,ще започна от него.Да така е наистина цената му е 13 мил европ,което прави около 10-11 мил паунда.Хърватина е нападател върлина или както се казва таран,той не се вписва по нито един показател в стила на Роджърс,отпада веднага.Ериксен безспорно много класен футболист,искан много силно от юнайтед,при проблемите,които има юнайтед те предпочетоха кагава,а не ерксен,който излиза от доказала се през годините,значи нещо не е както трябва с ериксен най-вероятно,САФ е преценил,че не се е развил за Висшата лига,и той отпада.А и плюс това е оценяван на 20 мил евро поне миналото лято аякс искаха толкова от юнайтед.За Пилар те подкрепям на 100%,наблюдавах изявите му на евро2012 и ми направи силно впечатление,нисък бърз техничен промушва се между защитниците намира пролуките има туповен удар и т.н.и е млад,което в днешно време е основен критерий за футболистите. Сега за общите суми си напълно прав,че бяха похарчени толкова,НО бяха продадени много играчи,много бяха дадени и под наем,много бяха освободени,за равносметка,напуснаха 9 дойдоха на практика 4-ма,клубът освен,че взе пари от продажбите на някой,се освободи от 27-28 мил паунда годишни заплати,които вземаха тези 9-ма напуснали,а 4-мата които дойдоха вземат много по-малки заплати от колкото би трябвало да вземат,например алън взема 40к на седмица,което е много по-малко от 65 хил на дървото Адам(който си намери точния отбор за него-стоук сити).От тези на пръв поглед заплетени сметки излиза,че следващото лято ливърпул ще разплоага с около 50-60 мил.паунда свободни за трансфери(освободените пари от заплати и отпуснатите от собствениците 20-30 мил.които се полагат на отбора за всеки един летен трансферен прозорец.Плюс това отбора направи това лято около 70 мил. от продажби на фланелки и в касата влязоха още 25 мил от спонсорския договор с "Уориър спортс".Това прави 95 мил,а може и да са 100 мил,не съм сигурен,защото тези 70 мил е минимална сума,сумата може и да е около 80 мил.100 мил само от фланелки,като добавиш милоните от авторските права и парите от първенството,които всеки един получава в зависимост от класирането си,грубо сметката е около 200-250мил.От всичките тези милиони можеха да отпуснат 50-на мил.за трансфери,за да не попадаме в положението,в което се намираме в момента. Така че Роджърс общо взето направи максималното,което можеше да се направи, с ограничените средства,с които разполаше.Да,един Пилар би бил много добър избор,дори един Ярмоленко от динамо киев,който струва около 8-9 мил.А за нападател ни трябва,някой,който ,когато получи топката в накзателното поле да бъде като хищник и единствената му цел да бъде да вкара топката във вратата,където и да се намира в накзателното поле,такъв нападател е Кержаков(поне той ми изскочи в главата),ако се позамисля ще ми излязът и други имена в главата,но той е точно нападателя,от който имаме нужда,истински хищник в накзателното поле,та дори и извън него.

Fabregas_boy
03.09.2012 14:50

А дали Манджукич,Пилар и Ериксен искат да играят в Пул,дали ще си паснат,дали е тиквеник,щом направи чудеса миналия сезон,дали не искаше Демпси,Уолкът,Джонсън и Стъридж,но ръководството го прееба?

metallingus
03.09.2012 14:43

Като си толкова добър тактик, защо не отидеш да станеш мениджър на Ливърпул ?!

SuperSizee
03.09.2012 14:01

Това не съм го очаквал от Арсен Венгер. Силно съм впечатлен и ми се издигна много в очите този човек !

LFC_1982
03.09.2012 12:57

ако този сезон и БР се провали да връщат Рафа Бенитез с английски дървенца нищо няа да напраим да вземем малко чужденци в отобора някви испанци портогалци всичкиа английски дървен материал в ливърпул ама не изпуснахме никой........

LFC_1982
03.09.2012 14:12

чакай чакай аз не съм казал че БР работи грешно и на мен ми хареса стила му аз не са изказах правилно исках да кажа че ако собствениците на Ливърпул уволнят БР не искам на негово място да дойде поредния пътник аз мисля че Рафа ще е идеален тов а е мое мнение никой не е длъжен да бъде на същото мнение като мене дано всичко тръгне на горе за Ливърпул.... YNWA!!!

LFC_Fan93
03.09.2012 13:17

Ти луд ли си?Какво ти е виновен БР,ти мозък имаш ли бе?Какво искаш да направи без пари.Последния сезон на бенитез помниш ли го?Нямаше пари за играчи и помниш ли как всеки ни биеше,където ни хванеха.Роджърс е прекрасен треньор и аз искам да отправя адмирации към венгер за изказването,ето така мениджърите трябва да се подкрепят,все пак те са колеги работят в една общност.Ти явно си от отнези,които искат с магическа пръчка идва нов треньор и хоп всички проблеми изчезват,осъзнай се малко в какъв свят живееш?Процеса по стабилизирането на клуба ще е дълъг.Спомни си Нюкасъл стигнаха дори до Чемпиъншип,но след това се стабилизираха върнаха се по-силни от всякога и погледни какво правят в момента.Сега нещата са зле,но нас не ни остава нищо друго освен да се надяваме да се подобрят,прочетох откритото писмо на Джон Хенри и мисля,че отбора работи в правилна посока.YNWA!!!

unbeatable49
03.09.2012 12:32

Един съвет Продайте Пепа Рейна и всичко ще е ок *smile* иначе Роджърс е добър ще ви помогне ! евала на Венгер за думите който е казал и Успех на Ливърпул*beer*

Madridist1902
03.09.2012 12:39

Пепе Рейна наистина като че ли вече не заслужава та носи червената фланелка.

Madridist1902
03.09.2012 12:23

Роджърс е много добър треньор вижда се, че Ливърпул играят много красив футбол откато ги пое трябва и малко време за да дойдат резултатите *wink*

dzhalev_71
03.09.2012 11:41

За пореден път, Венгер показва изключителен професионализъм като защитава треньор изправен пред критики заради слабия старт на отбора му. Това наистина го прави велик, а всички, които не се съгласни с това да си намерят по едно въже, а от там нататък инструкциите са прости.

levskirealfen
03.09.2012 12:30

Венгер е един от най-великите мениджъри за последните 20 години според мен и в това няма никакъв спор!

KYLE_WALKER
03.09.2012 12:26

Може да се караме с теб,но браво за този коментар!!

barca_991
03.09.2012 11:59

Евала за коментара *smile**thumb_up*

persie1992
03.09.2012 11:50

Кратко и точно. Извади ми думите от устата