Сър Алекс: Истинска лудост, УЕФА да реагира
"Намирам за невероятно, че един клуб може да плати 45 милиона евро за едно 19-годишно момче. Когато някой плати толкова пари за един младок, тогава може да се каже, че футболът просто е полудял. Само УЕФА може да спре това нещо, ПСЖ е извън всякакви норми в момента", заяви сър Алекс.
Преди време Фъргюсън се гневеше на Манчестър Сити поради същата причина. Това лято Сити е сдържан играч на пазара, но гражданите вече отнеха титлата от Юнайтед и многомилионните покупки дадоха резултат. Дали и при ПСЖ парите ще доведат до успех?






















За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
10.08.2012 13:20
Хахах вие наистина сте безнадеждни. Аз се опитвам да ви обясня нещо като хората, вие - правел съм се бил на тарикат, хората какво искали...........
Отказвам се. Аз ви говоря ясно, точно и конкретно с примери, а вие с някви селски истории като "алооо" и някви полуграмотно написани постове. Мислете си каквото искате. Казах ви - фактите са си факти.
А това, че нямало да има пари под масата е най-голямата глупост на света. В целия свят, във всички области, във всички държави хората си въртят пари под масата и правят далавери, обаче видиш ли с хубав закон щяло да се промени *joking* Хората в цял свят си правят фирми фантоми, точат ДДС-та, правят по десетки фирми, че да прекарват парите, да плащат по-малко данъци, перат се пари, наркотици, цигари нелегално навсякъде.......... обаче видиш ли във футбола няма да има такова нещо. Във футбола всичко е чиста монета *joking*
Футболът вече от доста време не е спорт. Футболът е бизнес и колкото по-рано го разберете - толкова по-добре. Толкова пари се въртят там и най-вече се "перат" там. Толкова залози, врътки с букмейкъри, калчополита, глупости........... вие си вярвайте ако искате, гонете си вятърните мелници и си мислете, че светът ще се подобри *cool*
10.08.2012 13:01
Добре бе умнико, защо вместо да си чешеш езите тука, не предложиш и ти нщ, според тебе какво трябва да се направи а, за да се върне играта?? Вместо да казваш кой колко смешен бил предложи ти нещо...айде да те видим !!! И изкам да дадеш ти някъква идея или решение, какво трябва да се направи според тебе за да се ограничат шибаните бизнес араби във футбола и как фубола да бъде игра а не бизнес???
10.08.2012 09:42
Един баланс на всеки тим може да е много различно направен , продажби , покупки , печалба от ШЛ от първенството без спонсорски договори и готово *wink*
10.08.2012 09:38
ask виждам че се правиш на голям тарикат , хората тук искат футбола да е интересен , а не купешки и измислен - примери много , да кажем торес 50 млн и отива от пуул в Челси хаха това е нереално просто , но има и много други случай ! Дали това може да се спре , ами повярвай може . Ти ми говориш за някакъв положителен баланс ала бала , ама чакай ся мислиш ли че неможе да се сложи трансферен баланс ? Или брой трансфери на година ? Алооо момче осъзнай се малко преди години в големи първенства се слагаха ограничение на чужденци , на играчи извън европа и т.н. и т.н. Всичко може стига някой да иска , това за под масата не е вярно за трансферите , защото ако сложиш примерно трансферен баланс на всеки отбор в смисъл неможе да харчиш повече от колкото продаваш на сезон и ко прайм ? точно това е спасението ! друга възможност въвеждане на минимален брой младежи от школата в първия отбор по време на мач и въвеждане на максимален брой нови попълнения и готово , къде е проблема примерно челси има възможност да купи 3ма този сезон и какво прави челси нищо особено , но поне не вреди като ПСЖ и Сити миналия сезон , защото тяхното изграждане щеше да трае повече години и през това време да гледаме интересен футбол ! Вариянти много повярвай и изобщо тея за под масата не ми ги казвай , като има хубав закон всичко се променя дори и да не се изчисти напълно *wink*
10.08.2012 00:02
И впрочем посочените неща са ФАКТИ, не ми е нужно да съм роден, за да ги знам.
09.08.2012 23:45
а то ти не си полудял...
09.08.2012 23:42
Johane , това кой мислиш , че го е писал ? Ловим бас , че 1во не е журналист , 2-ро , че е фен на Барса ... И аз мога да измисля доста неща от 1900 година и да ги пиша на всякъде и айде докажи , че не са истина .. БИл ли си роден тогава ,че да коменитраш от 1914г. ?Кой е бил роден ? И според теб как чак сега излизат нещата на яве , ако изобщо са така . Просто спрете с глупостите .
10.08.2012 00:26
Ще черпиш ли за баса?
10.08.2012 00:00
Този материал е базиран на статия, написана от Рубен Урия – журналист от Eurosport Espana. Нещо да кажеш?
09.08.2012 23:22
Кво се оплаквате от съдиите бе.Научете се да губите.прочели една статия където подряли Реал и вече знаят всичко ,а защо не споменете и ситуациите в които са рязани???
10.08.2012 00:25
Еми да в нета има всичко наготово ,за какво ти е друго.............
10.08.2012 00:05
Не ми и трябва...
10.08.2012 00:02
само това ли ще кажеш? мисля че информацията не е достатъчна *lol*
09.08.2012 23:42
Друго да имаш??????
09.08.2012 23:38
Реал дълги години бе подпиран в испанския футбол. Мислех си, че по-подпиран Реал от Галактикос няма да има, но е, на, появи се преводачът и неговия ,,рекорд". Виж това, смятам, че е полезно: Омръзнало ли ви е Барселона да бъде наричана от привъженици на Реал (Мадрид) „съдийски отбор“? Дошло ли ви е до гуша от идващите от Мадрид непрестанни обвинения, че в основата на всеки успех на Барса неизменно има нещо нередно? Достатъчен е бърз поглед към историята на испанския футбол, за да си дадем сметка, че ако някой от двата гранда има поводи за недоволство, то това със сигурност не е „Клуб N1 на XX век“. И така: Алфонсо Албенис Хордана, първи председател на Националната съдийска колегия на Испания – играч на Реал (Мадрид) пез сезон 1911-1912, сосио на Реал (Мадрид) от 1912г. насетне и част от ръководството на клуба в продължение на 8 години (от 1913г. до 1921г.) Карлос Диесте Вега, втори председател на Националната съдийска колегия на Испания – играч на Реал (Мадрид) през сезон 1914-1915, а впоследствие част от ръководството на клуба в периода 1914-1921г. Луис Колина Алварес, трети председател на Националната съдийска колегия на Испания – сосио на Реал (Мадрид) и член на ръководството на клуба през сезон 1919-1920г. Антонио Де Карсер, четвърти председател на Националната съдийска колегия на Испания – сосио на Реал (Мадрид) и част от ръководството на клуба. Брат му Хуан е първият треньор на Реал (Мадрид), а през 40-те години другият му брат – Фернандо, е вицепрезидент на Сантиаго Бернабеу. Луис Иглесиас Гарсия, пети председател на Националната съдийска колегия на Испания – временно изпълняващ длъжността. В двата месеца, през които е начело на Колегията, не взема никакви съществени решения. Хулиан Руете Муниеса, шести председател на Националната съдийска колегия на Испания – играч на Реал (Мадрид) в периода 1904-1910г., а впоследствие и секретар в управленския екип на клуба. Алфонсо Албенис Хордана, седми председател на Националната съдийска колегия на Испания – връща се начело на Колегията след като е бил неин първи председател. Антонио Де Карсер, осми председател на Националната съдийска колегия на Испания – връща се начело на Колегията след като е бил четвъртият й председател. Еулохио Арангурен Лабайру, девети председател на Националната съдийска колегия на Испания – играч на Реал (Мадрид) в продължение на десет години (1911-1921г.) и сосио от 1911г. насетне. Мануел Алварес Кориолс, десети председател на Националната съдийска колегия на Испания – прекарва само година начело на Колегията. Макар и мадридчанин, не е свързан с нито един от отборите от града. Емилио Суарес Марсело, единадесети председател на Националната съдийска колегия на Испания – сосио на Реал (Мадрид) от 1922г. и член на Икономическата комисия на клуба. Рамон Ечарен Сансмагарай, дванадесети председател на Националната съдийска колегия на Испания – оглавява Колегията в продължение на година. Не е сързан с нито един клуб. Педро Ескартин Моран, тринадесети председател на Националната съдийска колегия на Испания – признава, че е привърженик на Реал (Мадрид). Поради този факт дори отхвърля оферта на Барселона да бъде технически секретар на клуба. Журналист в MARCA. Луис Саура Дел Пан, четиринадесети председател на Националната съдийска колегия на Испания – играч на Реал (Мадрид) в продължение на 9 години, сосио на клуба от 1905г. По-късно оглавява и Испанската футболна федерация. Еулохио Арангурен Лабайру, петнадесети председател на Националната съдийска колегия на Испания – отново начело на Колегията след като е бил нейният девети председател. По-късно става и вицепрезидент на Испанската Футболната федеация. Емилио Алварес Перес, шестнадесети председател на Националната съдийска колегия на Испания – съществуват слухове, че е свързан с Реал (Мадрид), но не са открити документи, които да доказват това. Ниварио Де Ла Крус Ернандес, седемнадесети председател на Националната съдийска колегия на Испания – неприкрит привърженик на Реал (Мадрид), чиито контакти с членове на управленския екип на клуба са публична тайна. Мануел Асенси Мартин, деветнадесети председател на Националната съдийска колегия на Испания – не е свързан с нито един клуб. Прочутият Хосе Пласа, деветнадесети председател на Националната съдийска колегия на Испания – автор на знаменитата фраза „Докато аз съм председател, Барса няма да спечели първенството!“ Играч на тогавашния Б-отбор на Реал (Мадрид). През 1970г. подава оставка в знак на солидарност с Гурусета – рефер, обвинен в некомпетентност от Барселона след като в мач между каталунците и Реал (Мадрид) отсъжда дузпа за столичани за нарушение, извършено 2 метра извън наказателното поле. Хосе Фернандес Де Ла Торе, двадесети председател на Националната съдийска колегия на Испания – не е свързан с нито един клуб. Хуан Франсиско Пардо Идалго, двадесет и първи председател на Националната съдийска колегия на Испания – не е свързан с нито един клуб. Хосе Пласа, двадесет и втори председател на Националната съдийска колегия на Испания – през 1972г. се завръща начело на Колегията и запазва поста до 1990г. В рамките на периода 1972-1990г. Реал (Мадрид) печели 11 титли на Испания срещу само две за Барселона. Фернандо Де Андрес Мерино, двадесет и трети председател на Националната съдийска колегия на Испания – липсват доказателства за връзка между него и Реал (Мадрид), но е любопитен фактът, че по негово време твърде често за мачове на Барселона наряди получава съдията Рамос Маркос. Каталунците нямат нито един спечелен мач, под ръководството на въпросния рефер, който дори си позволява да коментира едnо от дербитата между Барселона и Реал (Мадрид) за телевизия… Телемадрид. Педро Санчес Санс, двадесет и четвърти председател на Националната съдийска колегия на Испания – макар да е реферирал мачове единствено от регионалните дивизии, оглавява Колегията след „мистериозен“ отказ от надпреварата за поста на каталунския рефер Алберт Хименес. Впоследствие Санс става част от Мадридстката съдийска колегия. Артуро Лопес Еспиноса, двадесет и пети председател на Националната съдийска колегия на Испания – сосио на Реал (Мадрид). От казаното дотук може да бъде направен следният логичен извод – Реал (Мадрид) е контролирал Националната съдийска колегия на Испания през по-голямата част от нейното съществуване. Подобна е ситуацията и по отношение на дисциплинарните комитети на Футболната федерация. И все пак… Барселона е „съдийски отбор“, не забравяйте. Може би е крайно време за малко здрав разум, вместо евтина медийна пропаганда. Конците в испанския футбол винаги са били и продължават да бъдат дърпани от един клуб. Да, същия клуб, с чиято фланелка преди време за снимка позира настоящият президент на Испанската футболна федерация Хосе Мария Вийяр. Вероятно се досещате за коя спортна институция става въпрос. Обличат се в бяло…
09.08.2012 22:28
Хахахха е дали ще доведат? Разбира се, че да, там където има пари и условия има и спорт *wink*
09.08.2012 22:15
САФ не вярвам на Моура повече от 10 млн. да даде. Той не би се изръсил с 45 милиона даже и за Меси.
09.08.2012 21:58
Най-жалкото във случая е че отбори,като Сити,ПСЖ и донякъде Челси,плащат луди пари за играчи по 30-35 милиона паунда,въпроса ми е един ЗАЩО,САФ е купувал може би само 4-5 футболиста на цена 25-30 милиона,откакто влязаха такива суми във футбола,Фърдинанд,Рууни,Верон,Бербатов,други не се сещам,а именно всеки един от тях беше взет с цел да изгради отбора около него,с някои хора се получи с други не,няма значение,но това наистина е ЛУДОСТ,особенно хората от ПСЖ и Сити,просто незнам как човек ще отиде да играе във отбор,който е с отминала слава от 50 години,но донякъде ги разбирам,за това и хората са казали : КОЕТО НЕ СЕ КУПУВА С ПАРИ СЕ КУПУВА С МНОГО ПАРИ " !
Не че САФ неможе да ги извади,но е нереантабилно,НИКОЙ ГОЛЯМ ОТБОР НЕ ДАВА ТАКИВА ПАРИ ЗА НЕДОКАЗАНИ ФУТБОЛИСТИ,ТРЯБВА ДА СИ ЛУД,може да е бързо момчето и технично,но ако беше чак толкова голяма звезда за 45 милиона,щяха да го искат всички НЕРЕАЛНО Е,та той Роналдо като отиде в ПСВ беше взет за в пъти по-малко пари,а това момче,такива суми просто не виждам умисъл да се дават,да си го тачат в ПСВ,историята и купите се купуват с пари дотолкова доколкото днес те има утре те няма,защото дали ще се казваш Барселона,Реал М,Милан,Манчестър Юнайтед или Байерн купите и обстановката в тези отбори е коренно различна от всички други по света,защото това са шампионски отбори,може да включим и Ливърпул,макар че от 20 години нямат титла в ПШ,за разлика от другите тимове тези изпъкват във Историята,нещо което неможе да се каже за останалите.
09.08.2012 21:49
жълт
09.08.2012 21:42
ахахах колко плати барца за сеск фабрагас и алексис санчез 39 и 37 млн а реал за роналдо....
09.08.2012 20:02
*beer*Гледам в сайта,че „RED NOUS“(за да няма грешка пояснявам,че това е „Партизанското име на Фергюсън),на български–„Червеният нос„ е пропищял,че „видете ли УЕФА трябвало да разгледа трнсфера на Моура.Било „Лудост да се дават толкова пари за19год. играч!!*thinking*АЙДЕ *surprized*ДОБРЕ ДОШЪЛ В „КЛУБА„!!Когато ВЕНГЕР им го разправяше всички му се „СМЕЕЕЕХА“! А сега когато „Чифутите„ му спряха парите вече не му е „СМЕЕЕШНО!! Иначе наистина е прав!Нека сега да почуства какво му е било на ВЕНГЕР,когато му „отмъкват най–добрите играчи,защото „НЯКОЙСИ„ със „СЪМНИТЕЛНИ„ пари е решил просто да си„начеше крастата„!В същото време проваля труда на други отбори!!Но най-лошото е че по този начин прави„Мечешка услуга„ и на собственият си отбор!!Купува готови звезди за „бързи резултати„,не развива собствена школа и в един момент*tongue*риказката свършва!!Пресен пример–МАЛАГА!!Нека за миг да се поставим на местото на „ТЕХНИТЕ ФЕНОВЕ„!!Защото утре може наистина да сме ние!!!МОЛЯ ДА МЕ РАЗБЕРЕТЕ ПРАВИЛНО!!!*thinking**thinking**thinking*
09.08.2012 20:00
Аре кво са му е гадно че те нямат толко пари нали хаухауухахуауха :S
09.08.2012 18:20
[@link https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/312928_461748590532029_1208210339_n.jpg]
09.08.2012 18:19
А бе то един играч и 90млн не струва,ама си мълча тогава.
09.08.2012 18:17
Нечовешка е наглоста на Фъргюсън.Колко ли пъти той е давал безумни пари за младежи,и колко пъти е надцаквал други отбори с високи суми
09.08.2012 17:28
Ще ме изкефи ако ПСЖ не успее нищо
09.08.2012 17:27
Нали Лукчо искал при Манафите хахахахха
09.08.2012 18:21
Ми нали уш искал па в Принтер (нали ти така викаше)
09.08.2012 16:58
За Кристиано Роналдо
На 12 август 2003 г. преминава в Манчестър Юнайтед срещу 12,4 млн. паунда, което е световен рекорд за тийнейджър.
09.08.2012 16:49
Отбор с милиони и без традиции не е истински отбор. Просто една кратковременна илюзия.
09.08.2012 17:04
ти на ПСЖ ли викаш отбор без традиции - БООЖЖЕЕЕЕЕЕЕ. И двата отбора имат традиции е верно че на МАН ЮНТ традицията е Хауард Уеб да им спечелва по 20тина точки на сезон но все пак
09.08.2012 16:37
Наистина нищо против нямам ПСЖ или пък Челски(и няколко други, които не заслужават да ги спомена), но това на нищо не прилича.. Футбола вече стана машина за пране на пари и вече се показва свободно. Това вече не е религия, не е спорт, а бизнес.. Не може в една страна с традиции и футболни успехи да има такова безредие подвластно на парите, а УЕФА стои със скръстени ръце и безомощно гледа.. Правят се някакви планове, но къде са? Отбори с традиции и велика история започват да затъват, докато други, заради прищевките на някакви си мургавели изкупват всичко що знае от коя страна се рита топката за по милиони и това не е нормално. Защото ние почитателите искаме да гледаме как този спорт се практикува с желание, а не просто "защото това ми е работата". Исками се да видя хъса и лоялността във футболистите и борбата за своя любим отбор, но вече ги няма, защото нещеш ли онзи мургавелко ти цака 2но или 3но пари отгоре и колко му трябва на човек.. Колко още мога да пиша по тази тема, но какъв ли е смисъла..
09.08.2012 16:03
"Сър Алекс Фъргюсън разкри, че Арсенал се отказва да отстъпи на £ 15million офертата на Манчестър Юнайтед за Робин ван Перси" Той иска с трици маймунки да лови. ([@link http://www.dailymail.co.uk/sport/teampages/manchester-united.html])
09.08.2012 15:11
парите движат света, тая пенсия още ли не е разбрала
09.08.2012 15:11
тъп бастун, а когато му дадоха 80 милиона за роналдо, не каза нищо
09.08.2012 15:36
Ей Кирове къде сравняваш двата сезона на Моура със шесте или седемте сезона не помня колко бяха със Манчестър Юнайтед на Роналдо ,а въобще къде ги сравняваш двамата .Роналдо на колко беше като Мадрид го купиха ,ама я си спомни колко пари са дали Манчестър Юнайтед като е бил на 19 на Лисабон така веЧе може да сравниш . И моля ви се стига сте си морили пръстите да пишете глупости, изпушете една цигара помислете малко и тогава пишете
09.08.2012 15:02
стига си мрънкал е дъртак
09.08.2012 14:54
И какво, като имат толкова пари ще го вземат! Манафите не са го взели, защото им мина времето взимат когото искат, а има много отбори с повече пари от тях! Идиоти, ако можеха да извадят толкова пари за него щяха да го направят така, че да си траят, нещастници! Не сме 1990 г.
09.08.2012 14:23
Това му изказване е по скоро от яд, че му взема и този играч под носа *lol* Уефа ще направи нали въвежда финансовия феърплей от догодина. не случайно отборите който могат да си го позволят правят трансфери като луди. Това че юнайтед нямат финансите това не е проблем на другите отбори, да си сменят собствениците и ще имат пари. Лошото за Сафа е, че няма да намери заместник на Скоулс и Гигс за малко пари.. не и от тяхната класа.
09.08.2012 17:07
*surprized* Евала! Това казвам и аз- истинските фенове са принудени да плащат твърде много!
09.08.2012 14:58
А питаш ли ме мен колко съм откачен да изсипя почти 2 хиляди паунда за сезонна карта за всички домакински мачове на Арсенал.
09.08.2012 14:43
Ами ако си фен на даден отбор да ти кажа няма да има значение дали ще дадеш 100 или 130 паунда? За да си решил да ходил на мач би трябвало да имаш финансите и да си направиш кефа от мача не да броиш всяка стотинка.
09.08.2012 14:37
*joking**joking*Какво общо има цената на билета със играча не разбрах?*joking**joking*Всичко общо има. Нататък не чета. Няма смисъл
09.08.2012 14:33
Чакай къде отиде ти? Какво общо има цената на билета със играча не разбрах? Красотата на футбола не е дали ще се дадат 100 милиона или 1 милион за някой играч.. красотата е като излезе на терена да играе и да радва феновете. Аз като фен на Челси мога да ти дам пример с Торес- дадоха се 50милиона за него сума която беше много дори за него, но като го гледам как играе ми е все тая колко е струвал защото ми харесва че се раздава за отбора а не че са дадени 50 милиона за 10 гола на сезон.. Футбола започна да става такъв сериозен бизнес с такива колосални суми точно след трансфера на Роналдо в Реал.. До тогава имаще по 1-2 по грандиозни трасфера и до там.
09.08.2012 14:27
Прав е това е напълно ненормално. И да те питам теб- ти на мач на Челси ходил ли си? По 100-130 паунда как ти се вижда на мач? Футболът е за хората, това е красивото. Не за милионерите! И друго аз съм ходил на мач на Барса, давал съм 100 евро, сега пак ще ида в Букурещ на 11, но въпроса е в това което казвам по-горе.
09.08.2012 14:18
Какво се е размучал тоя дъртак? Защо не беше бесен когато Реал Мадрид му дадоха 100 милиона евро за Роналдо? Все някой му е крив на тоя боклук.
09.08.2012 13:58
Според мен САФ е прав да протестира,то вече футбола се превърна в бизнес.*stop**money*
09.08.2012 14:58
Е не става въпрос само за този Моура виж това лято ПСЖ колко пари пръснаха за играчи,а и има още време до края на трансферния прозорец и съм сигурен,че ще продължават да харчат още пари.
09.08.2012 14:29
Че то кога не е било бизнес? А за дъртака да предложи 30-35 милиона за 19 годишен не му се вижда много така ли? И както пича под мен се изказа "като Реал му дадоха 95 милиона за Роналдо нямаше проблем нали". Само дрънка глупости , а можеше да се изкаже със скромното "Яд ме е , че отмъкнаха играча под носа , а наистина ни трябваше" , ама не , дай УЕФА да разследва.. тъпак..
09.08.2012 13:58
Тези покупки са ефективни, само ако се възвърне инвестицията. Моура не е име като Кристиано Роналдо, фланелката му няма да се продава толкова, а ПСЖ не е толкова голям отбор. Всъщност зависи от мениджърите на самите големи клубове дали ще съществуват такива отбори. Защото сега ако ПСЖ не направят нищо в евротурнирите, всичките им пари ще отидат на вятъра и другия сезон тази "лудост" с покупките няма да могат да я повторят.
09.08.2012 13:31
Имал дал,немал ревал *lol* Същата работа е и тук, Фърги само реве, а не действа,иска всеки играч да го вземе с 5 милиона по-малко от цената му, еми не става така, ПСЖ,събраха Дрийм Тийм и ще си върнат парите *smile*
09.08.2012 13:09
така е. Футболистите вече струват прекалено много. 45 Милиона за един 19 годишен играч, само за да се премести във Франция и да играе за друг отбор а отделно ще има и бонуси и така нататък. С тези пари можеш да храниш толкова селища с поколения наред
09.08.2012 12:48
Абе Фъргюсън да се маха от футбола.Не времето той даваше по 3 500 000 паунда за играчи като Анди Коул,Дуайт Йорк и т.н. ... а с 3 500 000 паунда тогава е като сега да си купиш Роналдо и половин Меси,така че шибаняка да мълчи,като той харчеше сумати пари тогава за трансферите................. Напълнете ме с минуси,през **** ми е .... Казвам истината !!!!!!!!!!!!!!
09.08.2012 13:17
Да той харчи, но и продава. А ПСЖ и Сити?
09.08.2012 12:43
Дано още в групите на ШЛ да се паднат манчо и ПСЖ.
09.08.2012 12:42
Шейховете тотално разбиват футбола! Трябва да се вземат мерки. Футбола първо е спорт, после е бизнес!
09.08.2012 12:53
Щом има купувам / продавам, вече първо е бизнес, после е спорт!
09.08.2012 12:44
Вече е обратното баце*sad*
09.08.2012 12:40
Хаха Яд ли ти е дъртак
09.08.2012 12:59
хаха добре че бяха шейховете дави купят целия отбор иначе не се знаеше в момента в коя лига щяхте да бъдете
09.08.2012 12:57
Напомни ми да те питам същото като ви спрат кранчето и свърши кешовицата.
09.08.2012 12:43
А тебе яд ли те е ,че Челси ви отмъква всичко*thinking*
09.08.2012 12:39
Той ли ще казва кой колко пари ще дава. Как все САФ е недоволен ? Как един път примерно Хари Реднап, Мартин О'Нийл, Робетро Мартинез или Дейви Мойс не претендират. Според мен наистина трябва да има някакъв трансферен таван, но не е САФ човекът който ще казва на УЕФА какво да направи. Хората които могат да претендират са мениджърите които изброих,а и не само те. Има още много много и в другите първенства. Пример един Дейвид Мойс, който не е давал повече от 10 мил. сигурно никога, а води такъв клуб като Евертън, досега никога не се е оплакал, а САФ, който сега не взе някакъв младок и вече голяма работа станало. Знам сега, че феновете на Юнайтед още като ми видят първото изречение ще ми дадът минус(не че това ми пука), но това е истината. Никой мениджър в Европа не говори и не претендира, колкото САФ .
09.08.2012 12:37
A като прибра за Роналдо баснословна сума, пък било и за доказан играч, УЕФА не му трябваше и беше усмихнат. (45 милиона евро, недоказан играч, 80 милиона евро, доказан играч, пазарна икономика).*joking*
09.08.2012 12:39
Еее тогава му изнасяше.
09.08.2012 12:25
Може да ви е интересно.
Манчестър Юнайтед IPO: Забравете за футбол, това е медийна компания.
[@link http://www.wired.com/business/2012/07/manchester-united/]
09.08.2012 12:21
Много завистлив е тоя дъртак.Преди той като даваше извънземни суми не ревеше.Сега като вижда ,че губи почва под краката и започва да реве*wink*
09.08.2012 12:25
пич я само ми припомни кога и за кого е давал тия извънземни суми ?
09.08.2012 12:13
А когато даде на Порто 30,5 млн. евро за 19-годишният мега-некадърник Андерсон не рева .
09.08.2012 13:05
30 милиона Евро са 20 милиона Паунда, това не е чак толкова голяма сума, ама 45 милиона евро + 9 милиона на агента му? това прави 44 милиона паунда, не е като да няма разлика а? + Това друго е да се дадат 25-30 милиона за 1 играч на един трансферен прозорец, даже в Юнайтед това става през 5 трансферни прозорци, не 1. Тъпите ви сравнения изобщо не са на място, осъзнайте се. Отбори като П$Ж и $ИТИ провалят футбола с техните 150-200 милиона похарчени за 1 трансферен прозорец и даване на нереално суми за 19 годишни лапета! Рано или късно ще свършат като Малага и ще отидат там където им е мястото!
09.08.2012 12:40
По-скоро го е яд, защото вече никой не иска да се набута в замиращия му отбор *wink*
09.08.2012 12:26
яд го е щото малкия боклук е имал готов договор с Юнайтед ... "Everything was agreed between Sao Paulo and Manchester United," Ribeiro told UOL. "The contract had been written and just needed to be signed. But then Leonardo called me and asked to talk to Lucas."
09.08.2012 12:22
много точно казано ама нали сега трябва да се прави на ощипана мома яд го е че отиде в ПСЖ не в Юнайтед затова толкова много лае сега
09.08.2012 12:08
А ти като даваше 30 милиона не беше ли лудост? Д*би дъртака мазен !! *thumb_down* Застанал да ми реве за чужди играчи ..
09.08.2012 12:08
В Англия - ФА, извън Англия - УЕФА. Не звучи ли смешно? *joking**lol*
09.08.2012 12:07
45 милиона за 19 годишно момче ? Не мерси. После казвайте, че модрич не стувал 40 милиона (ирония)
09.08.2012 11:47
45 млн за младок на 19 години, който въобще не се е доказал... никъде. САФ е прав :/
09.08.2012 11:42
Според мен едно от решенията може да бъде първо таван за заплатите, примерно 120.000 е МАКС!! и второ, от УЕФА да назначат нщ като скаути и когато даден клуб поизка даден играч той да отиде и да го отцени колко реално струва...примерно еди кой си е на възраст, с такива качества, и на тази позиция, струва толкоз и отборите който са заинтересовани дават реалните пари и преговарят с играча, и той вместо да гледа парите (разликата в заплатите няма да бъде толкова голяма) ще избере клуба в който изка да играе а не като сега клубът който най МН пари му плаща...УЕФА да не забравят че футбола трябва да е игра а не бизнес!!! Парите наистина убиват играта.
10.08.2012 02:35
Не ставай смешен с тези идеи.*joking* "и така, зн пак си има недостатаци" и то много.
10.08.2012 01:03
Да прав си, но може например да се назначят, по 3,4,5 скаута на една страна примерно Италия, и през годината да си водят записки, да гледат отборите, да следят играчите, да ги наблудават и отцяняват и преди трансферните прозорци да си дадът списака там на УЕФА или дирекно на клубовете, с мнение всеки колко реално струва, и отборите да си знаят...за толкоз пари дето можем да харчим, можем да си позволим еди кой си играч или можем да вземем тея 2та...да стане нещо като листите на Футбол Мениджъра нз дол си я играл...гледат цените "А, от 9 млн на дало можем да си позволим, и преговарят с тях, (дали клуба изка да ги продава, или играча изка да остане или изка в др отбор е отделен въпрос)...и така, зн пак си има недостатаци, но поне ще се ограничат араби и прочие във футбола, и ще се гледа повече играта отколкото бизнеса!!!
09.08.2012 14:32
Това за скаутите е много умно , но си има и недостатъците. Я си представи идва трансферен прозорец и с толкова много клубове в европа и всеки отбор ще си има примерно план за подсилване на да речем на две зони минимум и от тия две зони имат списък със по пет играча на позиция евентуални покупки .я сметни колко скаута ще има трябват на Uefa за да смогнат на всички.Всеки играч си има дадена цена , но клубовете собственици просто не я гледат тая цена и си я надуват на произвол
09.08.2012 11:40
Това е срам за футбола вече *smile* Защо не въведат правило всеки клуб да има право да купува само по 1 играч над 30 млн евро *smile* Така ще има за всички и отбори като Сити ПСЖ ,РМ, АНЖИ и Челси няма да се открояват *smile*
10.08.2012 03:45
Абе, човек, ти повтаряш едно и също само. "Аз знам, аз разбирам, аз мога". Хубаво - за Байерн и Борусия добре- съгласен съм. А това за 2015 я стане, я не. То се говореше, че от 2013 година ще е, та го отлагаха, та го сукаха. А дори и да стане - има вратички. И ще има страшно много пари под масата. Продължаваме примера с Челси. Да речем, че го направят така - да направят така, че да задължат клубовете да се самоиздържат. И да сложат таван на футболист 20 милиона. Да не може да се купува/продава за повече от 20 милиона. Купува си Абрамович един втородивизионен клуб - сателит. Купува Абравмович 5-тима играчи по 20 милиона. Продава шестима играчи от школата, дето не струват реално и по 1 милион всеки на клуба си - сателит по 20 милиона всеки (като тия пари си ги дава от джоба). И хоп ФК Челси - 20 милиона печалба. (това разбира се е само пример - няма да стане толкова явно и очебийно). Друг пример - Абрамович дава от джоба си на някоя компания - примерно на Самсунг - дава 120 милиона на ръка и сключват договор, според който Челси ще получат 120 милиона ако продължат да носят екипи със спонсора Самсунг. И хоп - ФК Челси с 20 милиона печалба (дори и след покупката на 5 играча по 20 милиона). Всъщност парите пак ще са от Роман. Просто ще преминават през посредник. Трикове ще има много *wink* И сега за ситуацията. Моура има таван 20 милиона. Юнайтед предлагат 20 милиона. ПСЖ предлагат и те 20 милиона + на ръка дават още 20 на Сао Пауло и още 5 на играча и още 5 на агента (примерно). Шеихът кани собственика на Сао Пауло на вечеря на яхтата си и докато ядат му бута под масата 20 милиона в едно куфарче. Кой ще ги проследи ? Как ще се отчетат ? И в крайна сметка каква ще е разликата ? ПСЖ пак надцакват Юнайтед с повече пари ! И какво ще се промени след 2015 ? Нищо ! *money* А и те УЕФА нямат файда да го правят това. Сити и ПСЖ тепърва ще набират "фенове" (умишлено слагам кавичките). Челси, Ливърпул, Юнайтед, Реал вече имат много. Ако тези клубове бъдат изхвърлени от ШЛ - приходите им ще се сринат и ще започнат да западат. Така няма да участват в ШЛ и ЛЕ, а там има най-много пари от билети и ТВ права. Ако участват само отборите, които са на печалба - то трябва да си цъкат в ШЛ само Арсенал, Дортмунт, Байерн и там още 2-3 отбора. ШЛ ще стане скучна, щото всеки отбор средняк ще може да се добере до там, щото видиш ли "ще е на печалба" и така ще угаснат тия два турнира. А това ПлатиМи, Блатер и цялата УЕФА никога няма да го допуснат. С тоя финансов феърплей те само симулират дейност, за да покажат "ето нас ни е грижа, ние правим нещо" на такива заблудени душици, дето си мислят, че богатите отбори с богати собственици ще се сринат. Същото беше и с допълнителните съдии. Някой видя ли разлика след слагането на още двама съдии. Тук под мен ще се избият кой бил най-ощетяваният отбор, кого са прецакали най-много *wink* Явно проблемът още съществува. И ще продължи да съществува, щото УЕФА печелят от това нещо. А щом по горните етажи печелят - всички са щастливи *cool* Много добре съм си "у"сведомен аз *wink* "У"сведоми се и ти, помисли малко, имаш 3 години до 2015, пък ще видим дали ще се промени нещо..........*sleep*
10.08.2012 00:09
А защо гледаш само последния мач и какво точно ви порязаха в него ??? Пратих ти клип виж какви настъпвания и влизания има на Пепе, Марсело, Арбелоа, Рамос и тн ... Това са се спестени червени картони но за тях никои не говори защо ли ?? Защото Барса са порязаните в тези ситуации затова *wink* Това че Бускетс прекалява е така но е смешно да се твърди че вечно Барса е подпираната при положение че има факти че не е така *wink*
09.08.2012 23:35
оф човек спорим от 2-3 4аса в тая тъпа статияя :@ Незнам за теб ама нас ни порязаха във последния мач от ШЛ на Камп Ноу който каквото ще да говории ! Колкото до РМ и те играят грубичко (което е разбираемо се пак играят с-у отбор който владее мн топката и от това играчите на противника се изнервят ) Но хайде грубо влизане води до жълт картон , но като прибавим и изпълненията на Д.Алвес , С.Бускетс и другите балеринки картоните стават червени е за това няма как да не казват хората ,че ви подпират !
09.08.2012 23:23
Ако играеха карате ,целия ви отбор ще ше да е лазарета.
09.08.2012 23:18
От мъжка игра до ръгби и карате ( които са съвсем различни спортове ) разликата е огромна *wink*
09.08.2012 23:17
*lol* как няма да ритат и ти сигурно си от балет школата ? и така ти се струва.Как цял свят го вижда ,че свирят за вас само вие феновете на Барса не забелязвате това /?
09.08.2012 23:17
[@link http://www.youtube.com/watch?v=TVye4t7aNWU&feature=player_detailpage] виж само колко брутални влизания и настъпвания и колко от тях са НЕНАКАЗАНИ и после говори чеса ощетявани и си спести това че всеки мач играят с 10 човека защото ако се свири реално на тия брутални нарушения и настъпвания и 10 им са много *wink* Други клипове няма да ти показвам няма смисъл *smile*
09.08.2012 23:16
Момче футбола е мъжка игра ,не е за момиченца ,ако не ти харесва ,ходи в балета там не ритат*wink*
09.08.2012 23:11
И къде по-точно са ги резали бе ??? То Ако съдиите свирят нормално те трябва всеки мач да са с 9-10 човека защото Пепе постоянно настъпва и рита *wink* Рамос постоянно рита Арбелоа също настъпва и рита абе целия отбор са такива *smile* Играят Карате не футбол и после ревът че са били с 10 човека тцтцт *lol*
09.08.2012 23:01
говоря ти за ЕЛ КЛАСИКО бе рапач такъв, във всяко едно класико съдиите ги режат *wink* незнам ние дали ще сме в топ 5 ама вие пак няма да земете Примиера или ШЛ , целия свят ви разбра какви джумали сте ....
09.08.2012 22:56
Нима? За кой период става дума, понеже Реал Мадрид е имал много съдииски титли, но тази от миналия сезон минава границите.
09.08.2012 22:56
тъй , тъй явно наистина не си разбрал.!!! УЕФА са взели решение и ще влезе в сила от сезон 2015. За отбора който сам се издържа ами това е Байерн Мюнхен , По същия път са тръгнали и Борусия Дортмунд, но там за съжаление трябва да изплащат още пари, които са пръскани от безумното старо ръководство на отбора.Отбора беше дори фалирал. Иначе примера с Челси и Абрамович бе само пример тъй като се сетих за този клуб и за него като личност.В действителност можех да визирам и друг отбор с друг човек начело на същия.И както казвам това бе само пример. НО Стой и гледай след 2015 година , ще има таван на много неща. това което става днешно време в футбола не нормално и няма как това да продължи!!! Инак примерите които си нахвърлял под път и над път са много, не е нужно все пак сме можещи и знаещи хора тук в сайта, е не всички но една част е такава.*lol* И трябва повече да се усведомяваш или да питаш като не знаеш.*beer*
09.08.2012 22:55
РМ да са ощетявани ти добре ли си ??? ЛД *lol* Те цяло първенство играят Баскетбол и ги бутат яко да стигнат до титлата той разправя резали ги *lol* Мен не ме интересува РМ сега нали говорехме за Арсеналчо *lol* Тая година и в топ 5 няма да сте *lol* Дано се паднете с нас в ШЛ да ви изпратим подобаващо *beer*
09.08.2012 22:45
РМ са носта ощетявани от съдиите спрямо вас циркаджйй гнусни *lol* И тоя Педрито да си обръсне цепеняшкия мустак ;Х
09.08.2012 22:34
Да бе се съдиите са виновни прав си *lol* Да знаеш щом Барса бие значи и съдията е ритал с тях това да си го знаеш *beer**beer**beer* Винаги когато Барса бие значи е имало помощ *beer* Та те без съдията и светкавица не могат да бият добре че ги бутат та да спечелят и те някои мач грехчета *cry**beer**beer**beer*
09.08.2012 22:26
еми да как ли пък няма да ни биете със тоя индивид каде го бяха сложили за съдя и ЦСКА щеше да ни бие
09.08.2012 22:21
И колко пъти отпаднахме от вас ? *lol* Май където ви хванем ви спукваме от бой а ? *lol*
09.08.2012 22:18
еми това щеше да е фарса да паднето от отбор каде няма точен удър *smile* скапан клоунски отбор
09.08.2012 22:12
Нямаш добра памет като за млад човек, холандецът никога така и не вкара онзи удар във въпросния мач, а засадата бе безспорна. Нека да ти кажа аз пък какво помня: 1. Отменен чист гол на Меси в първия мач. 2. Недадена дузпа за ръка на Джору в първия мач. 3. Недадена дузпа за ръка на Аршавин в първия мач. 4. Спестен червен картон за Сонг в първия мач след куп грубости и нарушения. 5. Недаден втори жълт картон на Ван Перси на два пъти преди въпросното положение/ 6. Грубости от всякакъв характер се толерираха. 7. Измислена дузпа и червен картон на Пуйол през 2010-та. Всичко това може да бъде документирано със снимков материал.
09.08.2012 22:11
Кога е вкарвал гол бе ? *lol*
09.08.2012 21:45
За това колко разбирам от икономика няма да коментирам *wink* Разбирам си достатъчно, но това е друга тема. Аз не мога да разбера това какво общо има. Той Абрамович затова е собственик на клуба. Както са Глейзър и т.н. Дали си пълноправен собственик или държиш мажоритарен пакет - няма значение. Щом той е собственик - той коли и беси. Като му писне на Абрамович и "спре кранчето" ще караме с каквото имаме и това е. Ако му писне съвсем - има си сделки. Ще се намери някой, ще купи клуба и това е. Ако не се намери - ще изпадне като Портсмут и Лийдс и готово. Какъв е проблемът? Защо трябва парите да се генерират от клуба ? Къде има такъв закон ? Абрамович си знае работата. Дори да приемем, че Челси му е играчка - нека е така. Той си е решил, купил си е клуб и си го поддържа. Да речем, че ти искаш да си купиш кола. Може да я използваш като такси и да ти носи приходи и с тях да и плащаш бензин и резервни части. Така тя СЕ САМОИЗДЪРЖА. А може ако имаш много пари да си купиш кола за 100 000, да и направиш тунинг за още 50 000 и да ти харчи по 1000 лева на месец. Тя не ти генерира приход, само разход. Това значи ли, че трябва да се сложи таван на това какви пари да си харчиш за глезотията - колата ?! НЕ ! Значи не трябва и да се слага таван на това колко Роман, Мансур или който и да е шейх да си харчи за глезотията - отборът, който притежава ! А колкото до това, че на Абрамович щяло да му писне - това го разправяте всички от години и още не му е писнало. Човекът си обича футбола, обича си Челси и това е. Може да го обича, щото му е глезотия, може да го обича, щото си пере парите там (което е по-вероятно). Няма значение. Разправяха феновете на другите отбори, че като спечели ШЛ ще зареже Челси, щото няма да му е интересно, а той напротив - даде още десетки милиони за трансфери, така че........логиката ви куца много сериозно *wink* И да ти кажа, че аз не знам отбор от големите клубове, който да излиза на печалба, освен Арсенал. И Барселона не се издържат сами, и Юнайтед. Кой покрива загубите ? Дали е Абрамович или банките ? Каква е разликата ? И не мога да разбера какво общо има това с темата. Ти искаш да ми кажеш, че УЕФА трябва да се намеси, защото Челси, ПСЖ и Сити харчат пари, които не са генерирали сами. Половината жени, които пазаруват по цял ден в мола са курвички, държанки на някой женен богат чичко. Той си върти бизнеса , дава и да му харчи парите с приятелки в Мола, пък нейното задължение е да не казва на жена му, че му е любовница и да му пуска от време на време в някоя хотелска стая. Това също не са изкарани пари с работа, с трудов договор. По тази логика на касите в Моловете трябва да сложат таван на харчовете на тия кифли до 50 лева (примерно), щото това не са техни пари, а са им дадени от трето лице, на което ако му писне ще им спре кранчето, така ли ?! *joking* Или пак аз нещо "не съм разбрал" както трябва ? *lol*
09.08.2012 21:44
ами аз помня един жилт картон за ван перси като играхте ван перси беше във засада вкара гол но естествано не му го зачетоха и съдията даде жълт картон защото е отправил удар...
09.08.2012 21:22
И без ваш удар към вратата ви бием. Всъщност, не знам защо се оплаквате, Арсенал е най-подпираният клуб срещу Барселона.
09.08.2012 21:06
да със клоунския съдя ни биете *wink*
09.08.2012 20:13
100% *lol* Нали вас ви спукваме от бой какво искаш ???
09.08.2012 20:04
много добре , но точно ти от пазарна икономика нищо не разбираш.За примера с 300 или 3000 лв си прав, но това го знае и едно малко дете и всеки човек дори независимо колко прост е, защото примера ти е отнесен към човешката пригоденост или усета му как да оцелее с нищожните 300 лв. А за 3000 лв. там е ясно като бистра вода. ТУК става въпрос както си писал обаче за имаш-харчиш и нямаш-пестиш. Та първо като нямаш, то няма нужда и да пестиш,щото ти просто нямаш или иначе казано това което маш едва покрива най-належащите нужди. И второ когато имаш въпроса е твои ли са или са ти дадени от трети лица и точно тук е проблема в футбола!!! ПСЖ ги няма парите полушава ги от друго място, както е с Челси т.е. парите на Абрамович. И в това крайна сметка е основната ти грешка или неправилното ти мислене което се е внедрило в тиквата ти.Ако Абрамович желае утре може да спре кранчето и същото е и с парите НА ПСЖ, които идват от друго място, а не се създават или генерират от клуба.Айде с здраве*beer*
09.08.2012 19:53
Еми когато другите симулират го правят в годината венъж не на секи мач по 3-4 пъти ръфлек ...
09.08.2012 19:33
Ама виж сега, аз не съм казал "Челси може без пари", сещаш ли се? Челси че харчат пари, че са правили глупави трансфери никой не го отрича. Ние с TheoWalcott14 ти обясняваме, че и Барселона харчат пари, а не че Челси и Арсенал не харчат. Всички харчат. Ако не харчат - изпадат. Това е. Днес го написах в една друга тема. Живеем в 21 век - пазарна икономика. Сър-а говори глупости. Какъв таван ще сложат, какъв лимит - имаш - харчиш. Нямаш - пестиш. Ако вземаш 3000 лева заплата - купуваш си ризи от Andrews и дънки Madoc всеки месец. Ако вземаш 300 лева заплата - купуваш си от Илиянци и Димитровград. Всичко е толкова просто. И самият Фъргюсън не си вярва като говори. Просто досега държеше юздите в Англия и Европа, сега тръгва да ги изпуска и използва влиянието си, за да се опита да промени нещо. Само че.... едва ли *wink* Като продаде Роналдо - не рева. Като даде 30 милиона за Рууни, когато беше на 18 - не рева. А тогава ония години 30 милиона са като сега 60. А сега реве....... Но не ме учудва. Той си е стара лисица, знае кога и какво да говори. Когато го бутат съдиите мълчи. Когато го ощетят реве. От доста време си е така, аз вече не му обръщам внимание, то всъщност май вече и повечето хора.......... Много е голям, наистина най-големият треньор, заедно с Жозе в последните 10 години. Тия психологически игри са му част от репертоара. Миналата година излезе, каза как Реднап "вероятно ще е новият треньор на Англия" и Тотнъм се сринаха. Бяха на три точки зад Юнайтед, точно преди техния мач и за 3-4 седмици и Арсенал ги минаха, отидоха 4-ти и то едва едва останаха там. Сър-а е цар на тия схеми. Знае кога какво да каже винаги, ама.......както казах - този път сам не си вярва *nerd*
09.08.2012 19:07
Поне играят нещо за разлика от твоите ;д 8-2 ??? Интересно когато от Челси Мю или някой друг клуб симулират се едно нищо не е станало но когато някой от Барса симулира и се почва веднага *lol* СМЕШНИЦИ *lol*
09.08.2012 19:04
поне не играят балет ..
09.08.2012 18:51
Това с ибрахимакон беше най-голямата глупост която съм виждал но както и да е А кажи нещо за юношите на Барса в 1-вия отбор ??? Колко от вашите играчи са юноши на Челси ??? То 50 млн за Торес също е глупост но както и да е вие сте богаташи можете да си го позволите *smile*
09.08.2012 18:38
Забравяш и милионите за Ибрахимович, че и Ето'о дадоха допълнително. Също и 25-те милиона за Чигирински. *wink*
09.08.2012 18:22
Да виждам колко можете без пари :@ да ми излиза Иниеста и да казва ,че искал Сонг в Барса преди това и оня балетмайстор Бускетс , да не говорим как облякоха Сеск във фланелка на Барса ;х непоказаха никакво уважение към Арсенал ,а и да не са по назат незнам кой даде 50 млн за Вия да не говорим ,че и за Масчерано , Фабрегас , Санчез също дадохте бая кинти .....
09.08.2012 12:13
Барса разчитат много на собствени юноши нещо което за тези отбори които споменах това е чуждо *wink* Тези отбори знаят само ПАРИ ПАРИ ПАРИ и ПАРИ *wink* БАРСА може и без пари *smile*
09.08.2012 11:49
И БС забрави.
09.08.2012 11:39
И отново Уефа трябва да му помага. Не му ли стигат съдийските подаръци в първенството и в ШЛ?
09.08.2012 11:20
Абсолютно прав е Сър Алекс. Колкото и да съм противоречал на всичките му досегашни мнения тук не мога да го оспоря. Що за простотия е това? Какви са тези 45 милиона за някакъв 19 годишен сополкьо дето хал хабер си няма къде отива? Тия шейхове нямат ли си друга работа ами почнаха да тъпчат ненормални пари във футбола. Докато се наливат такива колосални суми в някакви посредствени клубчета като Малага, които междувпрочем вече си понесоха последствията, а в същото време отбори с традиция като Рейнджърс (колкото и да им неприятни на Селтик се налага да ги спомена). 54 пъти носители на титлата в Шотландия. А къде са сега? В четвърта дивизия. Заслужава ли един такъв клуб с традиции подобна съдба? Отговора определено е НЕ, не заслужава. Заради няколко въшливи милиончета ги смъкнаха до аматьорско ниво. Пълна простотия.
Или пък друг клуб споделящ тази съдба - Портсмут. След шепа недодялани собственици, които изцицаха всичко до каквото успяха да се докопат и ето го резултата - Помпи е в първа лига в много тежка администрация само с ДВАМА професионални футболисти в отбора си. Нормална ли е тази съдба за клуб, който няколко пъти е печелил ФА Къп? Определено и тук отговора е НЕ!
А в същото време богатите клубчете дето до преди 4-5 години ги нямаше никакви и над 10-тото място не са си показвали главите сега се къпят в пари и си позволяват всеки играч, който им дойде на акъла.
Нормално ли е един отбор едвам да си връзва бюджета за сезона, а друг да има ДВА МИЛЯРДА паунда дългове? НЕ това определено не е нормално. Трябва да се въвъде таван за трансферните суми в този футбол. Иначе скоро както вървят нещата един играч ще е по 100 милиона ако ще и най-долнопробния да е. Трябва сериозно да се подходи към този проблем. Нали уж някакъв финансов феърплей щеха да вкарват. Да не стане така, че като не го спазваш идва Блатечки и ти свива салама от хладилника.
09.08.2012 12:13
За финансов феърплей се говореше че влиза от 2013/2014 година.
09.08.2012 11:20
тея са извън контрол
09.08.2012 10:52
Според мен Алекс е прав....ама и Челси дадоха прекалено много за Оскар...
09.08.2012 10:51
Прав е Саф, аз го гледам от страната на затънали клубове без финансови средства( например Рейнджърс), те не могат да си платят и лекарствата, а пък някои като Пари Сен Жермен дават по 50 милиона за недоказани футболисти. А иначе снимката кърти.
09.08.2012 10:50
дали е прав? ами ако той ги беше дал всичко щеше да е ок нали? ама понеже отиде в ПСЖ и айде ся да каже нещо *angry*
09.08.2012 15:15
Ама не ги е дал нали смешко?
09.08.2012 15:01
Като се е опитвал ся да не мрънка! *angry**angry**angry*
09.08.2012 11:05
хах първо той никога нямаше да ги даде тея 45 мил.,той се опитваше да ги свали под 30
09.08.2012 10:44
Саф е напълно прав тоя е нешовешко !
09.08.2012 10:42
Все едно сега за мен да се дадат 25 милиона.
09.08.2012 10:37
Прав е донякъде САФ.
09.08.2012 10:37
Дано и другите големи мениджъри последват примера на Сър Алекс Фъргюсън и да започнат да се оплакват от това, защото наистина футбола е ''полудял''!!!Не може да се пръскат такива пари за супер млади момчета, просто не може, не е нормално!