Стана ясен трансферният приоритет на Ди Матео

15:28
Стана ясен трансферният приоритет на Ди Матео
Мениджърът на Челси Роберто Ди Матео ще се опита да привлече в тима нов десен бек до края на август, съобщава "Гардиън".

Специалистът е доволен от играта на Бранислав Иванович, но предпочита да вижда сърбина в центъра на защитата като партньор на Джон Тери или на Давид Луис.

След напускането на Жозе Босингва отборът, спечелил Шампионската лига през миналия сезон, разполага със Сам Хътчинсън и Пауло Ферейра на този пост. Разбира се, Иванович също може да бъде използван като краен бранител, но Ди Матео иска футболист с други характеристики за този пост.

Твърди се, че италианецът се надява да вземе защитника Сезар Азпиликуета от Олимпик Марсилия.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

nouche
08.08.2012 12:01

MaLkO_LuD94 айде спри да хейтваш на всеки отбор,че си смешен ? *wink*

Franki8Lampard
06.08.2012 23:10

И ми се струва че ако господата от Уйнър махнат класацията за коментарите безработните дечковци ще прът да пишат във всяка една тема като обезумяли *lol*

overdrive
06.08.2012 23:02

Незнам къде, кога е казал това Ди Матео, но имате 3 много добри централни защитници и не вярвам Иванович да бъде сложен в центъра освен ако не е наложително.

Forza_Beroe
06.08.2012 19:08

Имаме Лукаку в атака. А тоя дето е писал статията в центъра на защитата имаме и Гари Кейхил. Само глупости пишете, за да ви се четат новините. Иванович ще си бъде отдясно.

Franki8Lampard
06.08.2012 17:49

С риск да стана банален ще ни е по полезен още някой нападател в нападение имаме само Торес и Стъридж

MaLkO_LuD94
06.08.2012 23:59

Прав си *thumb_up*

MaLkO_LuD94
06.08.2012 23:57

Е да ама е тоя Destruction и още няколко фенчета или по-скоро АНТИфенчета освен да обиждат другите отбори и да се правят на велики друго не знаят *smile* Убеден съм че ако ги накараш да изброят 11 играча от Челси 100% няма да могат без чужда помощ *smile* Аз не провокирам просто казвам факти защото и на нас ни писва да слушаме Уефалона Парца и тн *wink* Ето това го говорят само АНТИФЕНОВЕТЕ НА ФУТБОЛА *smile* И може да гледате малко по реално на нещата а не да виждате само това което ви е удобно и ви харесва *wink* Дори феновете на РМ които са врагове на Барса не ръсат толкова обиди и простотия по Барса колкото част от ''феновете'' на Челси *smile* Разбира се аз се съмнявам това да са истински фенове на Челси най-вероятно другата година ще са от Сити ли ПСЖ ще видим *smile*

RomanAbramovich
06.08.2012 23:37

Летим в небесата ? Това,че някои от феновете на Челси правят подмятания от рода ''ние сме шампионите на Европа'' + някоя обидна реплика към друг фен се получава заради провокациите ви ! Под вас имам предвид масата фенове,които ги е яд,че Челси все пак успяха да вземат ШЛ. А това,което ти правиш не е с цел да кажеш някоя истина,а да се правиш на интересен и да ни убедиш ''колко са слаби Челси'' ... Относно 5-те мача,в които сме играли схема 10-0-0 - мачовете бяха точно 3 и то срещу силни съперници - 2 мача с Барса и един с Байерн М. ШЛ е турнир,а в турнирните мачове не е важно да си атрактивен,а ефективен ! Атракцията е за първенството !

Franki8Lampard
06.08.2012 23:32

ди Матео е изградил железен стил на игра в защита и само на контра и отбора от 1я или 2я опит бележи. Относно надиграването като погледнеш отбора на барса голяма част от него са и в националния и са световни и евро (2) за последните години така че Реал с тези играчи едва се надиграват с вас и то от 5 мача да земат макс 2 а отбора им струва доста повече от нашия а относно хвалбите не виждам какво толкова има да се хвалиме има още 21 отбора които са я печелили ако не се лъжа

MaLkO_LuD94
06.08.2012 23:13

На мен не ме е яд че спечелихте ШЛ яд ме е че до миналата година не бяхте никои а сега се помислихте за най-великите *wink* Логично няма как да се надигравате с Барса то само РМ може да се пробва в това нещо но ок спечелихте спечелихте разбирам да надиграхте всички да няма проблем хвалете се колко искате но вие от 5 мача 4 играхте със схема 10-0-0 и не спряхте да се хвалите колко сте добри *smile* И не ме е яд че отстранихте Барса яд ме е че постоянно повтаряте как подпират Барса а никога не казвате как ги режат нали така *wink* Бъдете си шампиони няма проблем но не летете толкова високо не се правете на най-великите защото има още време докато се наредите до тях *smile* Даже изобщо не ме е яд че отпаднахме от Челси защото не може голям отбор като Барса от 3 контраатаки да допуска 3 гола *smile* Вярно те атакуваха с почти всички играчи но пак е недопустимо за отбор от такъв ранг *smile*

Franki8Lampard
06.08.2012 23:05

Ти не казваш истината а направо си се заяждаш е кво напраихме 2 мача в защита и веднага станахме грешници пиша го това за последен път щото вече нзм като фен на барса сам си прецени кой стил на игра е по успешен срещу вас тоя на ман утд или нашия а относно финала ами финал в ШЛ в Гернамия срещу най добрия германски отбор на техен терен какво искаш да не излеземе от тяхното наказателно ли

MaLkO_LuD94
06.08.2012 23:01

1-ви мач дърпане на Анри дузпа и червен картон 2-ри мач дузпа за игра с ръка ??? Ако едно от 2-те положение се дадеше мача се променяше тотално *wink* После кои е казал че вие ще имате положения ??? Ми представи си че Барса се затвореше както Челси тази година ??? Кога ще имахте вие възможност да се надигравате 1 на 1 ??? Кога Пике ще беше останал сам отзад ??? Това че съдията е некадърен не означава че е подпирал Барса *wink* Ако искаше да ги подпира ще дадеше очевадната дузпа в 6-та минута и ставаше 0-1 *wink* И нямаше да гони Абидал и готово *wink* Престанете да мислите че постоянно вие сте ощетените смешно е *smile* Когато порязват БРУТАЛНО Барса не го виждате ама един фаул ако се даде за тях и веднага скачате *wink*

RomanAbramovich
06.08.2012 21:53

ОК,имало е дузпа за Барса - а какво да кажем за неотсъдените за Челси ? Влизане на ЯЯ Туре в гръб на Дрогба и първо контакт с краката на Дидиер и после играе с топката. Задължителен жълт картон и дузпа. Играта на Пике с ръка - жълт картон и дузпа. Не се сещам после Балак като стреля кой точно игра с ръка,но пак имаше такава. Отново дузпа ... И не ми ги разправяй тия,че топката дори не била насочена към вратата - това как ще го установи тоя некадърен съдия при толкова силен удар ? + това ръката на играча на Барса не е в естественото си положение и контактува с топката ... както искаш ми сравнявай ''фактите'',които изтъкна за мача на Камп Ноу през 2009,но е повече от ясно,че подкрепеният отбор не беше Челси *wink* Вече ми е писнало да се връщам назад и да коментирам този мач,но вие просто сте супер долни и нагли !

MaLkO_LuD94
06.08.2012 21:44

1-вия мач с Милан нямаше 2 дузпи за Барса така ли ??? ПХАХАХАХ *lol* Не казвам че трябва да изгонят 2-ма души но Дузпа за Барса имаше което беше задължителен картон за Босингва което означава и червен *wink* Не знам дали мога да намера не мога да търся сега за мачовете с Интер да не говорим там какво порязване беше направо Тексаско клане *wink* Нали знаеш всяка история си има и предистория *wink* Вие виждате само историята понеже така ви изнася

Icarus
06.08.2012 21:35

Без толкова филми.. точно вие сте най - "ощетените" ... булшит, просто ме мързи да те аргументирам, защото няма смисъл, ти си знаеш твоето...

RomanAbramovich
06.08.2012 21:35

Айде айде ... не можел да търси клипчета. Във всеки мач има съдийски грешки. Срещу Милан не сте имали 2 дузпи *wink* Срещу Челси пък само ти я виждаш тая грубост и наложително изгонване на 2-ма души ... явно въпросните ''ощетявания'' не са чак толкова кристални и не можеш да намериш видео материали. За разлика от теб веднага мога да ти изкарам клипове,в които големите съдийски грешки не са една и две и по 3 и нагоре.

MaLkO_LuD94
06.08.2012 21:15

хех за клипчета не мога да рова но вече ти изброих Милан и Челси и ти изброих и фактите *wink* Вие гледате само дали са подпрели Барса ама не гледате че преди това са били сериозно ощетени *wink*

RomanAbramovich
06.08.2012 21:11

Ама какво ме бърка мене какво правят Реал срещу Барса ? Ти идваш тук и плюеш по Челси,а сега пращаш темата на разговор в съвсем друга посока ... Враждата между Реал и Барса е голяма (не че това оправдава действията на играчите),но Барса не симулира само срещу Белия балет. Те си симулират срещу всеки голям отбор ... тези хора са избрали спорт,в който физическия контакт е неизбежен и това не оправдава симулациите на каталунците ! А къде са хората,които се грижат за футбола в Испания ? Да налагат наказания за грубостите на Реал и симулациите на Барса и нещата ще си дойдат на мястото. Ако обичаш намери клипчета,в които порязват Барса срещу голям Европейски отбор (само без Реал М) и тогава опитай да ме убедиш,че съдиите не свирят за Барса *wink*

MaLkO_LuD94
06.08.2012 21:02

Виж как влизат как настъпват *wink* Или това не е важно щом е с/у Барса всеки фаул рискува счупване на крак или контузия *smile* Но щом е срещу Барса браво нали само така после симулирали ами те са футболисти не КАРАТИСТИ *wink* Изкарват си парите с тия крака не могат да рискуват по 5 пъти на мач да им се счупи крака *wink* И после защо остават с 10 човека ??? Я да видим защо остават с 10 човека ??? Защо ли ??? Сигурно от Барса пак симулират а ? *wink*

RomanAbramovich
06.08.2012 20:59

Изкарал си само клипчета с Реал М вс Барса ... какво да им гледам ? Как 22 души си правят каквото искат на терена и съдията не може да им каже нищо. При всеки контакт и играчите скачат върху съдията и всеки му дава акъл,а той горкия от страх ли и аз не знам от какво дори не смее да извади картон ... а уж само капитаните имат право да разговарят с него.

MaLkO_LuD94
06.08.2012 20:49

Ами ако кажеш някоя истина може и да ме заболи *wink* Влез в темата за неймар и виж как симулират Барса *wink* Съдиите не бутат Барса само на вас така ви се иска но за разлика от вас аз показвам факти не говоря на изуст като вас *wink*

MaLkO_LuD94
06.08.2012 20:47

Аз ти изброих факти *wink* ти говориш на изуст *wink* 1-вия мач 2 дузпи за Барса защо не кажеш за тях ??? Защо не прегледаш Амброзини колко пъти рита играчите на Барса и не го изгониха ??? Милан натискали ??? Ами ако 1-вия мач бяха дали 2-те дузпи за Барса какво ставаше ??? Или те не са важни щом са порязали Барса няма значение нали *wink* Влез в Темата ''Оскар убеждава Неймар да премине в Челси'' Там съм изкарал 3-4 клипчета да видиш как симулират Барса и защо играят с/у 10 човека *wink* Ама ги изгледай и тогава говори ако имаш смелост *smile*

homiie
06.08.2012 20:42

ей жалка гнидо, ти ако не влезеш във ВСЯКА тема в тоя сайт да си изкажеш лапешкото мнение не можеш.. гледай си там цирковата група и не се занимавай с Челси.. Видя се без да ви будат съдиите как ви съсипаха и Реал Мадрид и Челси.. И сега ще кажеш, че Челси не са излизали от наказателното си поле - това говори за разликата в КЛАСАТА в атаката, щото цирковата група от общо от сигурно 30-35 удара, Барселона вкара 2 гола. Челси за 7 удара, вкара 3 гола.. И Месита и Педровци не ви помогнаха.. Смятай колко смешен отбор сте.. и тия всички титли последните 4 години всички знаем как ги спечелихте - със АНТИФУТБОЛ - това, което викаш, че играе Челси, а всъщност това е стила на игра на УЕФАлона - само симулации и бутане от съдиите.. А сега да те питам - истината боли, нали ?

RomanAbramovich
06.08.2012 20:39

Още малко ще кажеш,че съдиите свирят против вас ... Айде не говори глупости ! Къде си виждал да дават дузпа при изпълнение на корнер и то преди топката да е вкарана в игра ? В този момент от мача с Милан италианците натискаха и съдията се намеси и отсъди най-смешната дузпа. Дрогба е добър в симулациите - защо съдиите му свикнаха и спряха да му дават фалове при всяко падане,а на играчите на Барса им се свирят измислени нарушения ? Удрят ги в крака,а те се хващат за лицето ... после сте били обективни...

MaLkO_LuD94
06.08.2012 20:24

Така съдиите че са подпирали Барса да няма отбор на който съдиите да не са го подпирали някога *wink* Аз гледам много реално над нещата просто на вас ви се иска да е на вашето нищо че не сте прави *wink* Да не ни подпряха не защото нямаше 2 дузпи за Челси да имаше ама защо гледате само това което на вас ви изнася ??? Защо не кажеш че 1-вия мач имаше дузпа за Барса ??? Защо не кажеш че Босингва трябваше да бъде изгонен при същото положение ??? Защо не кажеш как спестиха червения на Балак ??? 2-рия мач в 6-та минута дузпа за Барса защо мълчите ??? След това изгонването на Абидал СМЯХ и накрая ревете съдията ни ощети е това нормално ли е ми кажи ??? Лесно е да се гледа само в едната полза а съвсем различно е да се гледа реално *wink* А за симулациите за другите падания къде бяха картоните ??? Или щом е за Челси няма значение а ??? За мача с Милан защо гледаш дали е имало дузпа за Барса или не защо не кажеш как съдията спести 2 кристални дузпи в полза на Барса 1-вия мач ??? Или това не е важно щом са порязали Барса *wink* А Амброзини защо не беше изгонен след като цял мач се скъса да рита играчите на Барса ??? И това не е важно нали ??? И накрая Барса подпирани хах ама това че на вас пристрастието ви пречи да виждате реалността не означава че сте прави *smile*

RomanAbramovich
06.08.2012 20:15

Айде бе,вие въобще нямате вземане даване със съдиите *smile* ОК,подкрепящ Барса,но защо трябва това да ти пречи да гледаш реално над нещата ? Челси наистина игра срещу Барса и Байерн М супер дефанзивно,но ние си го знаем и не отричаме реалността за разлика от вас... С ръка на сърцето,ако ми кажеш,че не ви подпряха съдиите през 2009 година срещу Челси едва ли ще мога да намеря думи за да опиша колко сте долни. Или дузпата срещу Милан също я имаше ? В ШЛ винаги играете срещу 10 човека в трудните мачове и не е заради прекалено грубата игра на противника (изключвам изцепката на Тери на Камп Ноу през миналия сезон).

MaLkO_LuD94
06.08.2012 20:03

Ами нас съдийте не ни подпират така че се тая дали ще са 1,2,5 или 10 *wink* Ние поне имаме игра ами вие и това нямате *smile*

MaLkO_LuD94
06.08.2012 19:54

Ще пиша където си искам *wink* Нещо май те заболя от истината а ??? За разлика от теб аз не пиша по-всички фен страници *wink* Просто си казвам истината от което много ви боли *wink*

chelsea888
06.08.2012 18:58

хахаха смейте се колко е смешно само припаднах от смях ........ ти си най смотаното дете да не кажа малоумно в тоя сайт не пиши в статиите на Челси че ръсиш само простотии !

terry_pz
06.08.2012 18:58

А вие се надявайте да увеличат съдиите на мачовете ,с игра се видя ,че нищо не можете.

MaLkO_LuD94
06.08.2012 18:45

Не искам да се заяждам но то за вашата схема няма нужда от нападатели *wink* По скоро купете още един ред защитници *lol*

Franki8Lampard
06.08.2012 18:42

Имах в предвид за чисти нападатели нападението ни е по зле от защитата само с един Стъридж на Торес още не може да му се разчита да бележи постоянно

CrazyBG
06.08.2012 18:01

Азар играе еднакво добре като крило и като нападател...имаме и Пиазон

joseph_Macg
06.08.2012 17:25

Ясно е кой може да дойде , Сезар Азпиликуета или ван дер виил, лично на мен ще ми е приятно да гледам виил , но и Азпиликуета е класен защитник