Меси посочи желания си наследник

18:56
Меси посочи желания си наследник
Звездата на световния футбол Лионел Меси посочи кой трябва да го смени на върха като футболист номер 1. Не е изненадващо, че желанието на Лео съвпада с клубната му принадлежност.

"Нека Иниеста бъде много щастлив и да се превърне в най-добрия футболист в света", изрече Меси след сватбата на Андрес.

Дали наистина Иниеста е наследникът на Меси и какво мисли Кристиано Роналдо относно това и борбата за Златните топки в следващите години.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Martinho85
12.07.2012 19:40

Ще направят 1-ят вариант,който няма да е справедлив,втория по ми харесва,ама като знам колко са реални и обективни тези,които избират победителя....

John_Jameson
12.07.2012 19:44

Абе всеки си има право на мнение *lol* Винаги ще има недоволни, особено в България *lol* Ако е Меси, феновете на Реал ще го плюят, ако е Роналдо, фенофете на Барса ще го плюят, ако е Дрогба пак ще има недоволни, ако пък е Касияс, ще има хора които ще казват - '' Как може вратар да спечили, вярно че е добър, ама все пак ... '' и тн. *lol* *lol*

John_Jameson
12.07.2012 19:36

Лично според мен тройката ще е Меси, Иниеста, Роналдо, или пък Иниеста, Касияс, Меси, защо пък не и Фабрегас да е в топ 3 ?! *lol* Незнам, ще видим, но не мисля че Икер ще спечели Златната Топка ... ще видим *tongue*

John_Jameson
12.07.2012 19:33

Тези трофеи са за сезон 2011 - 2012 ! *lol* А не само през 2012 ГОДИНА *lol* *tongue*

John_Jameson
12.07.2012 17:36

[@link http://www.facebook.com/photo.php?fbid=403746742994910&set=a.197990850237168.42109.196741823695404&type=1&theater] *lol*

eellbarca_
12.07.2012 13:39

на 23 меси ще му напълни кошарата кво спорите още

John_Jameson
12.07.2012 12:26

Също така и Ромеу е казал, че може да се върне в Барселона *lol*

John_Jameson
12.07.2012 12:19

Winner, Кабай е резервен вариан за Барса, ако не стане сделката с Мартинес, що не направите статия *lol*

eellbarca_
12.07.2012 12:06

касияс и иниеста заслужават златната топка,но меси е съвсем друго нещо " гениялен"

John_Jameson
12.07.2012 12:05

ЧЕТЕТЕ !
Кое му е феноменалното на Меси?
Десетката на Барса се справи с удивителна лекота с рекорда на Герд Мюлер от 1974 г. (67 гола за сезон). Лионел просто набута 9 гола в три мача и активът му набъбна на 72 гола. Това вдъхнови група експерти да анализират съставките, които правят суперзвездата на Барселона толкова феноменален.



Класическите нападатели като Мюлер в един мач набират относително малко технико-тактически данни (ТТД). Не повече от стотина. Във финала на Шампионската лига м.г. на "Уембли" срещу Манчестър Юнайтед обаче Меси набра 164. Вкара и гол... Бракът при най-добрите в света е от порядъка на 25%. В същия финал бракът на Меси бе 11,6%. Той изработи 100 паса, от които само осем неточни.


Относно движението по терена Меси е истински универсал. Той успява да организира атаката - понякога далеч преди наказателното поле на съперника - и да я завърши. Изчислено е, че взима участие в 80–90% от атаките на Барса, докато Кристиано Роналдо в Реал - едва в 50–60%.


- Ударът на Меси не е особено силен - коментират спецовете. - Топката лети с максимална скорост 95 км/ч (при Роналдо - 119 км/ч), но с 41-и номер обувки и да искаш, не можеш по-силно да я ритнеш.


Почти всички голове както Мюлер, така и Лионел вкарват от наказателни удари - не толкова силни, колкото неочаквани и точни. И двамата са с нисък център на тежестта, което прибавя устойчивост и маневреност.
Късите крака означават къс замах и удар като пистолетен изстрел.


- Любопитното е - отбелязват авторите на изследването. - че скоростта на бягане на Меси не е най-висока в световния футбол. За най-бърз се смята Кристиано Роналдо - той може да развие с топката скорост от 33,6 км/ч. Но това е т.нар. дистанционна скорост. При днешният плътен футбол обаче това е рядкост. Именно по скорост на водене на топката никой не може да се сравни с аржентинеца! На дистанция от 5 метра той достига с топката 20 км/ч! (Роналдо - 18км/ч).


Работата е там, че при Лионел воденето на топката е максимално близко до естествения бяг. Техниката е следната: той води топката изключително с левия крак, побутвайки я напред на една стъпка. Тъй като краката му са къси, то и стъпката е малка и топката сякаш се движи по конец.


В наказателното поле на съперника стъпките стават още по-бързи и дребни и тук е нужно филигранно чувство към топката, за да не я изпуснеш...


- Лионел финтира съвсем непринудено противника, топката е като вързана за крака му. Такава техника не се учи или тренира, то е дар божи - или го имаш, или не. Опитите за финтиране при Меси са 72% успешни (при Роналдо - 59%). В 12% от случаите му удрят балтията, но почти не получава травми. Меси просто създава впечатление, че играе в друго скоростно измерение.


- Теслите също могат да се обяснят с биомеханиката на стила на водене на топката - продължава коментарът. - Когато Меси наближи защитник, на оня се струва, че Меси е пуснал дълго топката и прави движение с крака да я избие. Но левият крак на Меси е по-бърз, защото той е в динамика, а съперникът му - статичен. Топката се прокрадва вляво или вдясно, а кракът на съперника по инерция се врязва не в топката, а в крака.


- 87% от головете на Меси са с левия крак. По принцип левичарите са доста неудобни съперници защото автоматизмът на защитниците е настроен спрямо силния десен крак на съперника.


Може би единственият недостатък на Меси е десният му крак. Срещу Челси той проби отдясно с неудобния крак и ударът попадна във външната страна на мрежата.


- Когато дриблира, Меси сякаш не гледа в топката - вижда я с отличното си периферно зрение. Иначе взривният аржентинец е спокоен характер и не хаби емоции да се обяснява със защитниците. Здравата му нервна система е закалена още от детинство. Но всеки нов гол за него е като допинг.

John_Jameson
12.07.2012 11:55

Също така се замислете, защо дразнят Роналдо с викове - Меси, Меси ?! Защо не дразнят Меси с викове - Роналдо, Роналдо ?! Точно защото не харесват Роналдо като личност ! *wink*

John_Jameson
12.07.2012 11:54

Подкрепяли Барса *lol* Да, това го има, ама замислете се само, кое е по - странното, да подрепят Барселона или да подкрепят Райо Валекано *lol* А Реал Мадрид също не са светци *lol* Незнам точно как завърши сезона, ама по едно време, Реал имаше ДВОЙНО повече изпълнени дузпи от така както я наричате Вие, ''благородниците'' УЕФАлона .... *lol*

MaLkO_LuD94
12.07.2012 12:18

Не само мача с Бетис ами и с Хетафе и с Майорка и с Райо, Валекано, Валенсия, Атл Мадрид абе да не ги изброявам всички те си знаят

John_Jameson
12.07.2012 12:08

Хаха, така е, на мача Бетис - Реал, имаше 2 дузпи за Бетис заради игра с ръка, ама *lol* Както те казват - Еми тва е Барселона, как да се свири срещу тях *lol* Така и аз сега казвам - Еми, пичове, ЕТО ТОВА Е ПЪК РЕАЛ ! *lol* *lol*

MaLkO_LuD94
12.07.2012 12:05

Остави ги те само завиждат някой фен на РМ да каже колко дузпи са отсъдени с/у тях в първенството тоя сезон *smile* Те се скъсаха да играят Баскетбол както и да е само заблудените деца си мислят че съдийте подпират Барса но фактите говорят друго *smile*

psiharizlle
12.07.2012 11:45

няма Иниеста няма Роналдо просто Меси е по-различен от всички други футболисти той е нещо като Майкъл Джордан в баскетбола само някой пристрастни заслепени от омраза фенове не го виждат

John_Jameson
12.07.2012 11:49

Точно така е ! Пък и кои са те, та да плюят Меси ?! Пеле и Феномена казват, че Меси е най - добрият, а пък някви жалки хейтърчета тръгват да спорят ! *lol* Аз примерно не харесвам Роналдо като личност, не мога да кажа че е слаб като футболист *lol* Но като личност имам пълното право да не го харесвам *lol* *wink*

John_Jameson
12.07.2012 11:32

Снайдер е много добър футболист, но само до тук. По - скоро през 2010 трябваше да е Шави, и след това пак Меси. *tongue*

Juan_Mata10
12.07.2012 11:13

За мен Меси трябва да има само 1 златна топка от 2009,2010 трябваше да е при Снайдер,а 2011 при Хави

John_Jameson
12.07.2012 11:29

А вашият ''вожд'' къде забрави ? *lol*

John_Jameson
12.07.2012 10:59

Не забравяйте, че предстои мач за Супер Купата на Испания ! Там ще е много важно, как ще се представят Касияс, Роналдо, Иниеста, Меси и Шави ! Много важно е и кой ще спелели тази купа, понеже играчите, които изброих не са от един клубен тим, ала всички те ще се борят за Златната Топка ! *wink*

miro_slavcho
12.07.2012 02:11

Кво е това заглавие бе?? Или Меси умира, или сте много зле..

eellbarca_
12.07.2012 08:40

да ве сякаш прекратява кариерата си

ceco26
12.07.2012 00:26

Иниеста..че той на 31-32, ако не бъркам...тази година може и да го удостоят с това признание, което Шави не получи, но надали...

John_Jameson
12.07.2012 10:54

Грешиш, Иниеста е на 29 ! *smile*

stoinochelsea
12.07.2012 00:20

Aбе Уинър вие май вече съвсем откачихте*sad*Кой го е грижа за желанията на Меси????????

MaLkO_LuD94
11.07.2012 23:54

До коментар [@comment 1123092] от [@user homiie]:

Те на теб ти позволяват да живееш на тоя свят та на мен ли няма *lol* Не разговарям с хора които не знаят кое е засада довиждане

Martinho85
13.07.2012 15:21

Веднага те контрирам и ти казвам,че ако няма кой да ти подаде или изгради атаката за тези голове,половината голове няма да ги имаш,а от тук следва логиката,че еднакво важни и ценни са не само хората,които бележат,а и хората които им помагат и всъщност правят възможностите за реализиране,а от тук следва че Иниеста наравно с Меси заслужава да я вземе,което за пореден път ти доказва факта,че не головете са най-важното нещо за спечелването на Златната топка,а други неща....Головете за пореден път ти казвам,че са най-значими за Златната обувка,не казвам,че за Златната топка нямат значение,но със сигурност то не е първостепенно....За Касияс също мога да ти обясня,ако искаш защо и той,макар да не вкарва голове,е еднакво важен,ценен и полезен като Меси

MaLkO_LuD94
13.07.2012 15:04

Печели се *wink* Още от Наполи щяха да отпаднат но извадиха луд късмет за мачовете с Барса просто няма какво да говорим излишно е и Байерн също ги смачкаха просто господ беше решил Челси да вдигне ШЛ *smile* Напротив головете са сред най-важните фактори за спечелване на Златната топка *smile* Щом всеки мач вкарваш гол какво по-голямо доказателство че дърпаш отбора и си на високо ниво през цялата година *smile*

Martinho85
13.07.2012 07:53

Турнир не се печели на късмет,това не е индивидуален мач,че да стане както я разправяш,това че в даден мач от ШЛ са имали повечко късмет,не значи,че е незаслужено...Пак ти казвам,абстрахирай се от тези голове,мътят ти главата за тая Златна топка...И ти казах кои повече я заслужават-Касияс и Иниеста!

MaLkO_LuD94
13.07.2012 00:28

То Челси са не 6-то място как да я заслужава някой ??? Това че спечелиха ШЛ с късмет не означава че някой от Челси заслужава Златната Топка *smile* Меси Вкара повече голове от целия отбор на Челси всеки мач той е на ниво просто да я заслужава някой от РМ както и да е ама от Челси единствено на треньора бих я дал другите са много далече от Златната топка и това че спечелиха случайно с късмет ШЛ не означава че някой я Заслужава *smile* И не се сещам за играч който да се е представил по-добре от Меси този сезон ???

John_Jameson
12.07.2012 19:38

Няма ли да се даде Златната Топка през Януари 2013 ?

Martinho85
12.07.2012 19:35

Тя ги има,но те не се броят за Златната топка,освен Купата на краля,за нея пак ти казвам се гледат,в случая тая година от януари 2012 до декември 2012,за какво си мислиш,че наградата се дава декември а не май,влез и се поинтересувай за това!

John_Jameson
12.07.2012 19:32

Напротив ! 4 трофея има Барса за изминалият сезон - Супер Купа на Европа, Супер Купа на Испания, Световно Клубно Първенство и Купа на Краля ! *smile*

Martinho85
12.07.2012 19:30

За Иниеста съм съгласен,многократно казах,че трябва да е в тройката с Касияс и някой от двамата трябва да я вземе!

Martinho85
12.07.2012 19:28

Тези трофеи,които каза,не за спечелени през 2012 всичките,не се бъркай...Единствено Купата на краля бе спечелена тази година,какво ми даваш успехи от миналата година,Златната топка обхваща представяне от януари до декември,не от септември до май,не се бъркай!И 200 гола да вкараш пак ти казах каква награда ще спечелиш,а не каква заслужаваш,по тази логика миналата година заради тези голове трябваше да я дадат на Роналдо ли?

John_Jameson
12.07.2012 19:26

Ок, съгласен съм за Златната Обувка, но въпреки всичко Меси пак има повече трофеи *lol* Еми айде да дадат Златната Топка на Торес тогава ! *lol* Няма толкова голове, ама има пък трофеи *lol* Или на Иниеста *lol* Той също няма много голове, но има трофеи *lol* Ето тук идва това за което тварди ти - самото представяне на играча, да Иниеста няма много голове, но лично за мен се представи 2 пъти по - добре от Торес през сезона .... *lol*

John_Jameson
12.07.2012 19:22

Чакай бе, еми тва че си вкарал най - много голове в света през този сезон да не би да е лошо представяне ?! Или това че си спечелил 4 купи ?! Аз не казвам нищо лошо например против Дрогба, ама нито има тези голове за сезона, нито има толкова трофеи, това значи, че не се е представил на нивото на Меси, например.

Martinho85
12.07.2012 19:20

А бе човек,има си Златна обувка,за тези голове,Златната топка се дава за други заслуги,разберете го!

Martinho85
12.07.2012 19:18

Не,тя не отива при най-добрия,а при най-добре представителя се футболист за даден сезон,от тука ти идва заблудата,че Меси я заслужава или пък Роналдо за феновете на Реал.....Без значение кой дърпа в Челси,ти пак ще си на мнение,че никой от тима на Челси например не я заслужава,което за мен е глупост....Туй,че в момента играе Меси и печели нещо и чупи рекорди,не значи,че не трябва да се оценя и награждава с награди индивидуални и всякакви други останалите играчи

John_Jameson
12.07.2012 19:18

А като не са важни головете, кое е важно, трофеите ли ? По този показател Меси и Иниеста имат 4, а Роналдо 1

Martinho85
12.07.2012 19:15

Как да ви обясня,че това,че са най-добри,не значи че я заслужават тази награда...Това не е критерия,за да спечелят,само защото са добри,а през сезона нищо постигнато и спечелено/пак ви казвам изключвам тези голове,които не са важни толкова за спечелването на Златната топка/

John_Jameson
12.07.2012 17:28

Има и друго, Роналдо - Реал Мадрид, Меси - Барселона ... Да, нито Барса нито Реал спечели Шампионска Лига този сезон, но въпреки всичко, това са двата най - добри отбори в света ! Нормално е и най - добрият футболист в света да е от един от тези два тима !

MaLkO_LuD94
12.07.2012 17:11

А кой е казал че Меси не е ЧОВЕКА ОТБОР ??? Не съм казал че Касияс не я заслужава Футболисти като Касияс, Дрогба, Пирло, Джерард, Лампард, Гигс и тн ... Я заслужават но те не са виновни че излизат играчи като Роналдиньо, Феномена, Зидан, Меси *smile* Просто топката е ЕДНА и тя отива при най-добрия *smile* Не съм казал че Дрогба е слаб но просто докато Меси и Роналдо дърпат РМ и Барса през целия сезон то при Дрогба не е така *wink* По-скоро Мата беше доста по-важен от Дрогба *smile*

John_Jameson
12.07.2012 15:47

Ами да, същото важи обаче и за К. Роналдо ! *smile* Ди Мария и Йозил имат голяма заслуга за неговите голове *wink* Един човек не може да играе сам ! Затова в отбора са 11 титуляри ! *wink* Меси например много пъти е благодарил на всички свои съотборници, за Роналдо обаче не съм сигурен ... *lol*

Martinho85
12.07.2012 15:41

Еми щом може,защо тогава всеки да няма правото да спечели този трофей,а не както искаш ти 10 пъти Меси...Хем казваш "А златната топка отива при ЧОВЕКА ОТБОР този който мъкне цял сезон отбора и е на топ ниво винаги",хем като този човек не е Меси и ти казваш и почваш да обясняваш защо този човек/в случая Касияс/ не може да я носи тази топка,нещо си противоречиш,хем да я печели човек,който носи отбора на гърба си,хем като го прави това,но не е Меси,по твоите думи не заслужава....Или това последното,което казах е вярно или си противоречиш!И какво значи няма работа,за теб 2-3 спасени положения малко работа ли са,защото това са 2-3 гола,а някои вратари и това не могат да хванат,така че да кажеш,че вратаря,било то и Касияс,няма работа е смешно,във всеки един мач има,било то малко или много,един мач ще има едно положение за спасяване,другия 12.То по тази логика няма смисъл от вратар както казваш,за мен едно спасяване на вратар е равно на 1 гол на нападател,и като изброи тези играчи по-долу,защо като ти кажат Дрогба и някак си не приемаш факта,че и той я заслужава....Та нали и той дърпа отбора си през изминалия сезон и той бе на топ ниво,какво значение има,че го е правел последния сезон,а не като Меси 4-5 подред,нали затова си има Златна топка за всяка отделна година,тази е играл добре,тази година ще я получи...Някак си не разбирам защо като ти кажат,че не Меси,а Иниеста заслужава топката,приемаш това-а като ти кажат,че вместо Меси,Касияс,Дрогба или някой друг я заслужава се цупиш....Това говори,че не си обективен фен,а леко заблуден!?

Juan_Mata10
12.07.2012 14:38

Напълно съм съгласен за това с журналистите,защото има някой който отбелязва головете за тях това е най-добрия,но никой не гледа кой прави играта как идват пасовете до този реализатор и тн.

MaLkO_LuD94
12.07.2012 13:20

То всеки един играч може да е ЧОВЕКА ОТБОР но малко са тия на които им се отдава *wink* Просто Икер колко и да е добър той в РМ няма работа и рядко му се налага да изпъква *smile* Докато Играчи като Иниеста Пирло Шави Меси Роналдо всеки мач трябва да са на топ ниво и да дърпат отбора напред *smile*

Martinho85
12.07.2012 13:10

Това са пълни глупости,как един втарат да не може да е ЧОВЕКА ОТБОР и да го носи на гърба си,не се излагай...Вратари като Касияс и Буфон правят това вече с години,колко Роналдо носи Реал,толкова и Касияс и това,че един защитник и вратар не взима така често Златна топка е точно защото има много ей такива,може би заблудени като тебе,журналисти,които или не оценят или не виждат какво правят защитниците и вратарите....Относно Пике,прав си за него,няма как да я вземе,ама не защото в тима има Меси и той уж носи отбора,а просто защото не е някой играч от Световна класа....Гледал ли си играчи като Бекенбауер например?Ако не си,гледай и пак ще си говорим

MaLkO_LuD94
12.07.2012 11:49

Купите са важни да но не са най-важното *smile* защото ето Пике има същите купи които има и Иниеста но Пике никога не може да вземе златната топка просто защото е само един защитник *smile* А златната топка отива при ЧОВЕКА ОТБОР този който мъкне цял сезон отбора и е на топ ниво винаги *smile* И Касияс е добър вратар но за мен и той няма шанс за Златната топка не защото не е добър напротив той е най-добрия в момента но все пак като се замислиш един вратар на РМ или Барса колко работа има по време на мач ??? Я му се наложи да спаси 2-3 удара я не затова за мен Икер няма шанс колко и да е добър

MaLkO_LuD94
12.07.2012 11:46

Ами защото наистина е жалко да си фен на футбола и да не знаеш кога трябва да има засада и кога не щом това не знаеш то тогава какъв фен си ??? Или си фен само за да правиш интриги и да обиждаш ?

homiie
12.07.2012 01:50

и как реши, че не знам кво е засада ? хаха ти си уникален тъпак честно

KILLna7
12.07.2012 01:32

Добре де освен постоянство, мисля че и купите са от голямо значение. Нима Касияс не беше постоянен? Иниеста беше постоянен. Дрогба през целия сезон носеше Челси на гърба си. Дори и Роналдо донякъде, но съм далеч от мисълта, че той заслужава да спечели златната топка. Жалко, че и Хуан Мата не получи повече шанс за изява в националния, а иначе и той можеше да се бори за отличието. Направи не малко добри мачове с екипа на Челси,

stoinochelsea
12.07.2012 01:18

Абе пич незнам защо винаги повтаряш като развален грамофон,че не знам какво е засада обаче наистина само тъпотии пишеш!

MaLkO_LuD94
12.07.2012 00:38

Да съм те карал да четеш какво пиша ? Да съм ти писал ? Не знам колко разбирам ама поне знам кога има засада хахах *wink*

stoinochelsea
12.07.2012 00:30

Стига се прави на разбирач бе до гуша ми дойде от тебе*sad*

MaLkO_LuD94
12.07.2012 00:24

Най-важна е играта през целия сезон на какво ниво е ми то има играчи които не са стъпили на терена и имат повече купи от Меси и Роналдо това означава ли че те заслужават повече Златната топка ??? Гледа се 1-во нивото на играча през цялата година ми той Дрогба Торес не че са лоши играчи ама с 2 гола не можеш да вземеш златната топка колко и да са решаващи *smile* Те дори не играеха редовно докато играчи като Иниеста Роналдо Шави Меси Касияс мъкнат отбора през целия сезон макар че едвали Касияс има шанс също както Роналдо и Шави според мен битката е м/у Меси и Иниеста но ще видим има още половин година *smile*

KILLna7
12.07.2012 00:19

Да има някой който се опитват да командват, но има и други които просто изразяват мнение, така че колкото ти толкова и те. И това с акъла, като не познаваш никой не го коментирай. Аз направих грешка да те коментирам за което се извинявам. Единственото което мога да кажа, е че тук хумора ти е на ниво Къци. А ето и факти: Дрогба - финалистн а купата на африканските нации и носител на шампионската лига с екипа на челси. Иниеста - Шампион на Европа с отбора на Испания. Касияс - Шампион на Европа с отбора на испания, и шампион в примера (което не е чак от съществено значение). Че даже ако искаш и Торес - шампион на европа, голмайстор на европейското, носител на шампионската лига. Изобщо не харесвам Торес, но фактите са си факти. Има купи човека и това си е.

KILLna7
12.07.2012 00:12

Знам пич, но просто изразих мнение. Не целя да обида никой. Всеки има право на мнение.

MaLkO_LuD94
12.07.2012 00:09

Ми нормално да ме мразите като не ви мълча ;д вие сте свикнали да командвате ама аз не ви мълча и като изкарвам факти почвате с обидите то и без това друго не можете ;д колкото до моя живот много добре си е имам си приятели гадже кола и поне малко акъл което в повечето тук не го виждам *wink*

John_Jameson
12.07.2012 00:08

Пич, както казах, това, кой ще вземе Златната Топка, не го решаваме ние ... *smile*

KILLna7
12.07.2012 00:06

Къци моля те прочети си пак коментарите и после взми кажи, че не обиждаш никой та да ти се посмеем на типичния за Къци хумор. Научи се да уважаваш чуждото мнение. Целия сайт те е намразил, а няма да се очудя ако и извъннего не са те намразили достатъчно, че и без това цел ден само си висиш пред компютъра... Но както и да е. Не те познавам затова ми не е работа да те коментирам. За златната топка, мое мнение макар и да не харесвам отбора на челси, е че Дрогба я заслужава. Просто този човек на тези години каква игра показва, никоя награда няма да е незаслужена. Иниеста също не е лош вариант. Както и Касияс. Но Меси или пък Роналдо не е заслужено. През 2010 година също мога да кажа, че ограбиха труда на Снайдер и Шави за сметка на Меси, но всичко е в миналото вече.

eellbarca_
11.07.2012 23:48

заслужавая не защото е звезда а със тва което прави всеки мач по терена

John_Jameson
11.07.2012 23:46

Кой каза че Дрогба е по - добър ?! ''Феномена'' или Пеле, или някое друго футболно бивше или пък настоящо футболно величие ?!!! *lol*

eellbarca_
11.07.2012 23:50

петърчо каза *lol**lol**lol**lol*

John_Jameson
11.07.2012 23:42

А пък и ние каквото и да си пишем тука, никой няма да го вземе под внимание ! Не сме ние тези, които решават кой ще спечели златната топка ! *wink*

John_Jameson
11.07.2012 23:41

Няма да е Дрогба ! Бас държа *lol* Мисля че ще е някой Испанец ! Иниеста, Шави, и Касияс има шанс, но едва ли ще му я дадат.

eellbarca_
11.07.2012 23:29

меси шави иниеста са родени за победители всичко друго е пълнежи

petar94
11.07.2012 23:28

а къде забравяте ДИДИЕ ДРОГБА меси има мн хляб да яде още докато стигне класата на дрогба ии на въпроса ви как така та меси е най-добрия в света хаха да ама най-добрите доказват 4е са наи-добри когато на техните отбори им е най-тежко и се търси лидер ии да не в ма4ове с леванте и реал сосиедад аа във полуфинал или финал за дадена купа когато или е мн трудно да спе4елиш или както от мн от вас смятаха невъзможно да аама не Дрогба доказа 4е е игра4ът за големите ма4ове 8 гола в 8 финала вкара и на барца и на байерн спе4ели две титли изведе кот'д'ивоар до финала за купата на африка така 4е не се напъвайте мн тач година златната топка трчбва да е за ДРОГБА *smile*))

MaLkO_LuD94
11.07.2012 23:43

Няма какво да те питам още като кажеш че Дрогба е по-добър от Меси и на всички ни става ясно колко разбираш *wink* Се едно да кажеш че Дрогба е по-добър от Роналдо не че нещо ама нали се сещаш на какво ниво са Меси и Роналдо и на какво е Дрогба *wink* Меси само в ШЛ има повече голове от Дрогба за целия сезон ти сериозно ли мислиш че Дрогба ще вземе Златната топка ??? И не ме пращай да гледам мачове защото аз колко съм изгледал ти докато се пенсионираш не можеш да изгледаш толкова *smile*

eellbarca_
11.07.2012 23:41

ми приятелю явно тва което си гледал не е достатачно погледай още малко, тва да не си го казал пред приятели че ще ти се подиграват цял живот

petar94
11.07.2012 23:39

ето го другия ти палячо си по-зле и от елбарка свали фенските о4ила и гледай реално реално реално на нещата и тогава пак коментирай а аз когато съм гледал футбол ти си ходил прав под масата изгледай още толкова ма4ове и тогава ме питай дали гледам или не

petar94
11.07.2012 23:36

мн си малък мойто мом4е изгледай още бая годинки футбол за да казваш кой е по-добър + това на мен не можеш да ми казваш кво да правя и да отбележа и под4ертая сега не искам да по4неш да ми се надъхваш във нета а вземи си лягай 4е сън4о мина

MaLkO_LuD94
11.07.2012 23:34

Моляте кажи ми че не гледаш футбол *sad* Виж Меси колко гола има с/у РМ ? С/у МЮ вкара и в 2-та финала с/у Арсенал абе изобщо няма какво да говорим рекордите говорят вместо него *wink* Дрогба с 2 силни мача няма никакъв шанс дори за 3-ката И Меси е много над Дрогба просто няма място за сравнения смешно е

eellbarca_
11.07.2012 23:32

тоя пък къде тръгна да сравняваш дрогба със меси я най добре си плувай *lol**lol*

DuFkaTa
11.07.2012 23:23

Уинър, да ви серя и на бъгавия сайт да ви серя!!! ПОЛОВИН ЧАС, ПОЛОВИН ЧАС аз тука пиша коментар по темата, как туй джудже Иниеста не заслужава да е дори в топ 3 на златната топка, за да може като натисна "публикъвай" да ми излезе че тряа се логна пак!!!! Кфо толкова ви пречи това да можеш да стоиш логнат докато не ти се затвори прозореца или докато не излезнеш?!?!?!? Моля ви, опрейте си тая бъгня, че ми писна. Добър сайт беше ама последно време МН западна!!!*angry**angry**angry**angry**angry*

eellbarca_
11.07.2012 23:14

къв касияс вие луди ли сте меси я взима меси всеки мач подобрява рекорд след рекорд

Martinho85
12.07.2012 00:06

Само не разбрах Торес и трите му гола на Евро 2012 какво общо имат със Златната топка?За една зЛатна топка,поне според мен,трябва/а може би се прави/ да се гледа първото постигнатото от отбора на клубно,след това на национално ниво,след това чак трябва да се гледа и приноса на самия играч през сезона за отбора за самите постигнати успехи и друг фактор е държанието на играча извън терена...Ако мислиш,че Меси този сезон ги покрива най-добре и най-пълно тези критерии,не мога да те убедя в противното,или поне не мисля,че ще ми стигнат часовете до разсъмване.....

Martinho85
12.07.2012 00:03

Щом така мислиш,ок,твое право....Но няма ли принос за някакви успехи в даден сезон даден играч,той за мен не заслужава тази награда,дали с Меси е така,не знам...Нито пък хората,които ще изберат носителя тая година го знаят и няма тяхното мнение да е обективно и акуратно....

John_Jameson
12.07.2012 00:02

Сори, че се намесвам в диалога ви, ама Златната Топка се дава за индивидуални качества, да, головете също за важни, айде тогава Торес да я вземе *lol* Да има 3 гола на Евро 2012, но няма пък нужните качества, като игра *lol* Така че и самата игра на даден футболист е от значение, но и головете също са важни ! *smile*

MaLkO_LuD94
12.07.2012 00:00

Аз съм фен на Роналдиньо *smile* Просто Меси направи добър сезон и мисля че я заслужава а и има още доста време докато се даде тази награда та каче ще видим всичко може да се промени една контузия и забраваш за всичко

Martinho85
11.07.2012 23:57

Ама за това си има две награди,Златна обувка и Златна топка,критериите са тях са различни,как да ти го обясня...Виждам,че си фен на Меси и ти се иска едно,ама реалността понякога е друга....За да си добър не е нужно само да чупиш рекорди и да вкарваш голове...И един съвет,ако искаш го приемай,понякога разсъждавай върху чуждото/противоположното/ мнение все пак....А това че чупи рекорди,правят го много футболисти,по тази логика за рекордите,които ми постваш веднага да дават топката на Гигс,понеже има поне по 1 гол във всички сезони от както е създадена Висшата лига,този рекрод по-малък ли е,не-но не е достатъчен за вземане на наградата!

John_Jameson
11.07.2012 23:57

ОК, всеки си има право на мнение. *smile* Според мен Меси я заслужава, но няма да е той. Може и да е в тройката, но повече залагам на Иниеста ! *smile*

Martinho85
11.07.2012 23:54

Аз не хейтвам господине,точно Меси,който ми харесва много никога няма да го направя,но това,че ми харесва,не пречи да гледам реално и да кажа,че тази година Меси не я заслужава...И 2010 беше спорно дали я заслужава,ама това е друга тема,да не влизаме в нея,че вечерта е къса.....

MaLkO_LuD94
11.07.2012 23:52

73 гола през сезона РЕКОРД 50 в Ла Лига РЕКОРД 14 в ШЛ РЕКОРД 5-гола в един мач в ШЛ РЕКОРД + Меси разби рекорда на Сезар Родригес и стана голмайстор на Барса + това някой от тези рекорди са по-стари от таткоти *smile* както и от моя *wink* Подобри един Рекорд от 1929 година за Абсолютен голмайстор май беше и да кажеш че не заслужава е смешно

Martinho85
11.07.2012 23:52

Сто пъти казах,някой из между Иниеста и Касияс,евентуално Шави също.....

eellbarca_
11.07.2012 23:52

добре де кажи кой заслужава според тебе само не ми казвай роналдо що то той няма да е във топ 3

John_Jameson
11.07.2012 23:51

ОК, ама ако Меси спечели и тази година Златната Топка, да не почнеш да хейтваш *lol* Аз не съм казал че ще е той, напротив, мисля си че няма да е той, но все пак ... *smile*

Martinho85
11.07.2012 23:49

Но не и този сезон,не става само с голове и чупене на рекорди....малколуд,мога да го кажа,понеже този сезон ако нямаше по-добри от него,то имаше такива на неговото ниво,не като качества,а като представяне през целия сезон....

MaLkO_LuD94
11.07.2012 23:47

Не можеш да кажеш че Меси тая година не заслужава Златната топка *wink*

eellbarca_
11.07.2012 23:46

няма стига момчето заслужава

Martinho85
11.07.2012 23:44

Стига с Меси пък ти,уникален играч,топ звезда е,ама само защото е такъв до края на кариерата един абонамент ли да му направим за тази награда,аман от заблудени фенски и пристрастни мнения,гледай малко реално,пуу

Martinho85
11.07.2012 22:59

Наследник на Златната топка трябва и заслужава да бъде Касияс точно тази година,макар повече да харесвам Барса от Реал...голям човек,голям футболист,спечели Примера,спечели Европейско,отделно постигна всичко във футбола и счупи почти всеки вратарски рекорд,той е човека...Едва ли казавам нещо по-различно от другите,но е така...дано само не стана като някои велики играчи от последните 15г.,които така и не получиха Златната топка,а я заслужаваха...Иниеста не направи кой знае какъв сезон,макар че не е нужно понеже той е страшно талантлив и класен играч,но тази година ще почака за наградата.

eellbarca_
11.07.2012 20:43

кой има чехли за отбор чехли и срещу барса да бягат пак нема ги стигнат вечно 6/7 в англия

johnterry26
11.07.2012 21:07

ИВАН, МЪЖ, 15 години А аз се чудех защо не можеш да пишеш като хората и си такова малко комплексирано хейтърче.

eellbarca_
11.07.2012 20:57

извинявам се когато говорим за футбол нека да не намесваме челси , че е някак си несериозно ся разбрали българино

johnterry26
11.07.2012 20:47

Я пак ? Че нещо не ти схванах селският лаф ?

night_wolf1984
11.07.2012 20:25

Тука темата е за Иниеста,а не за Челси,бе бахури*angry*

MaLkO_LuD94
11.07.2012 19:48

Барселона работи предимно с юноши от собствената школа *wink* Барселона има собствен стил на игра *wink* Нещо което ''великия'' Челси никога няма да постигне *smile*

dons_11
11.07.2012 19:48

homiie съжелявам но май не разбираш от футбол. Да кажеш за човек изиграл 214 мача и вкарал 169 гола, че и на празна врата да го оставят и ще уцели греда си е пълна глупост

dons_11
11.07.2012 19:43

Мислите си че като Челси са ги победили веднъж са по добрите. От 100 % мача 90 % ще са победи за БАРСЕЛОНА

johnterry26
11.07.2012 20:01

Ти изобщо знаеш ли историята по точно старите сблъсъци между Челси и Барселона Челси колко победи има над Барса писна ми от измислени фенове който дори не си знаят история на клуба !

dons_11
11.07.2012 19:39

johnterry26 тук пише кой иска да е желания му наследник а не, че трябва да поздравявя Челси. Ако искаш си купи очила за да виждаш по добре. А и аз се чудя защо да ги поздравява.

johnterry26
11.07.2012 19:42

Ами ако не можеш да схванеш какво съм написал не е мой проблем *smile*.

offansive7
11.07.2012 19:30

нека феМчетата на уефакаталунияциганиоз да си вярват... тва им остана на горките

MaLkO_LuD94
11.07.2012 21:46

Ами за разлика от тебе аз съм възпитан да *wink* Нито обиждам нито нищо просто ви е яд че казвам истината за вашите отборчета *wink* Докато ти нямаш нито един свесен коментар в който да си споделил мнение без да псуваш и обиждаш *smile* То вярно забравих че ти НЯМАШ собствено мнение *smile*

offansive7
11.07.2012 21:42

lol разбирам да ми го каже някой възпитан човек ДА. НО да ми го казва някво саднато каталунско говно..

MaLkO_LuD94
11.07.2012 21:11

Дори и да напишеш че си на 55 години пак неможеш да скриеш 10 годишния си характер *wink*

MaLkO_LuD94
11.07.2012 21:09

Добре красавецо *lol*

offansive7
11.07.2012 20:13

ти си толкова ограничена каталунска гнида че седиш по цял ден в темите на РМ и спамиш с простотията си! излез малко на вънка да видиш хора 'ГРОЗЕН

MaLkO_LuD94
11.07.2012 19:33

Толко си тъп че дори неможеш да напишеш приличен коментар *wink*

johnterry26
11.07.2012 19:23

Меси: Мразим Челси повече от Реал М

Човекът, който стана център на внимание по време на двубоя между Челси и Барселона – Лео Меси, продължи да налива масло в огъня, като заяви, че каталунците мразят английския клуб.
Лионел Меси продължава да нажежава обстановката от Шампионската лига между Барселона и Челси.

Ето го вашият добричък Меси какво беше казал в интервю след мача на Камп Ноу.

BerbaTheBest
12.07.2012 18:22

Смешникът си ти!*thumb_up* Същата тема е, същата статия, която е отпреди 6-7 години, но явно не можеш да четеш. Тя ако не беше същата, нямаше да е написана по един и същ начин! "Лионел Меси продължава да нажежава обстановката от Шампионската лига между Барселона и Челси."- Това е и в двете статии, а другото, което си написал също го имаше, но не се е копирало! Смешник!*thumb_down*

johnterry26
12.07.2012 00:42

Това не е това което аз написах това е съвсем различно това не е същата тема каква точно информация да давам смешник я си гледай работата............

football952
11.07.2012 23:54

И като гледам това интервю е отпреди 6 години , защото той дебютира за Аржентина през 2006 г. , ако не се лъжа , а и какво толкова лошо е казал Месси ?

BerbaTheBest
11.07.2012 21:48

Лионел Меси продължава да нажежава обстановката преди реванша от Шампионската лига между Барселона и Челси. След като в сряда аржентинецът изигра отличен мач за победата с 2:1, но освен това бе и главният виновник за червения картон на Асиер дел Орно и по-късно бе наречен “актьор” от Жозе Моуриньо, днес младокът разкри какво е отношението на много от съотборниците му към английския клуб. “В Барселона има футболисти, които мразят Челси повече дори от Реал М. Никога не съм си представял, че ще кажа подобно нещо, но сега го правя. Освен това също никога не съм очаквал, че има дерби по-емоционално от Бока – Ривер или Бразилия – Аржентина, но този мач наистина е такъв. Много по-добре е да играем с Арсенал или Манчестър Юн, отколкото срещу Челси” заяви Меси пред “Нюз ъф дъ Уърлд”. Естествено нападателят добави, че е оптимист за реванша и е убеден, че неговият тим ще продължи участието си в турнира. “Челси не е чак толкова силен отбор. В реванша ни очаква сериозна битка, но съм сигурен, че ще се класираме за 1/4-финалите”, добави той. Младата звезда на Барса не попада обаче за първи път в противоречива ситуация. По време на дебюта си за националния тим срещу Унгария миналия август, той бе изгонен само 40 секунди, след като влезе в игра. Давай точна информация!

MaLkO_LuD94
11.07.2012 19:41

Радвай се защото във следващите 100 години не може да се повтори тази случайност Абрамелси да спечели ШЛ *lol*

homiie
11.07.2012 19:39

и щото не може да им вкара.. сигурно Чех и празна врата да му даде, той ще уцели гредата *lol*

homiie
11.07.2012 19:38

Мразят ги, защото Челси е единствения отбор с положителна статистика срещу децата на УЕФА хахаха

johnterry26
11.07.2012 19:29

Ако е един спортсмен щеше да поздрави Челси и да се признае за победен всъщност целият отбор на Барселона трябва да направят това нещо а не да казва кой кого мрази вече го видях каква стока е.

MaLkO_LuD94
11.07.2012 19:27

Всеки може да се изпусне когато е под пара *wink* Това не го прави по-малко скромен и джентълмен *wink* Роналдо и Моу на всеко интервю казват такива неща но те ги казват защото им е такъв характера а не защото са под пара от някой мач *wink*

MaLkO_LuD94
11.07.2012 19:08

Меси е най-добрия *cup**cup**cup* Гела пак няма да отиде на награждаването *lol* Защо ли ? *lol*

eellbarca_
11.07.2012 19:10

така ги виждам нещата: меси и иниеста на награждаването а роналдо снима реклама на нов шампоан

eellbarca_
11.07.2012 19:03

и двамата я заслужавате 1 от двамата ще я вземе