Барса смачка Байерн и се класира за 1/2-финала в лигата
Каталунците бяха абсолютни господари на терена през всичките 90 минути и успя да стигне до четири гола аванс само след едно полувреме игра. Резултатът откри аржентинската звезда Лионел Меси след като получи извеждащ пас от Самуел Ето\'о и с техничен удар в долния десен ъгъл на Ханс Йорг Бут откри резултата в 9-а минута.
Второто попадение падна само три минути по-късно. Камерунският нападател на Барселона Самуел Ето\'о бе изведен по чудесен начин от Меси и с прецизен удар удвои преднината на домакините.
Отново Меси в 39-а минута се оказа най-съобразителен в наказателното поле и след пробив на Тиери Анри по левия фланг направи преднината на домакините класическа.
Френският голмайстор на Барселона също записа името си сред реализаторите, като в края на полувремето използва поредната безумна грешка в неадекватната отбрана на гостите и отбеляза четвърти гол.
През втората част каталунците видимо свалиха оборотите и пожалиха трагичния отбор на Байерн Мюнхен. Единствено многобройните пропуски на домакините през вторите 45 минути не направиха резултатът още по-катастрофален за гостите от Германия.
Барселона - Байерн Мюнхен - 4:0
1:0 - Меси - 9 мин
2:0 - Ето\'о - 12 мин
3:0 - Меси - 39 мин
4:0 - Анри - 44 мин
Барселона: Валдес; Дани Алвеш, Маркес, Пике, Пуйол; Шави, Яя туре (Бускетс \'82), Иниеста; Меси, Ето\'о (Къркич \'90), Анри (Кейта \'74)
Байерн Мюнхен: Бут; Одо, Демикелси, Брено, Лел; Швайнщайгер, Ван Бомел, Зе Роберто (Соса \'74); Алтинтоп (Отъл \'46), Рибери; Тони
Видео от мача ТУК !!!






















За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
09.04.2009 19:41
Ти чуваш ли се ве целия отбор на Хетафе минал.Много добре се сещам за този гол и определено не беше целия отбор и да не ти казвам аз да пишеш нещо в нета,че няма да ти стигне целият ден да да гледаш,а и по твоята желязна логика щом аз пиша че Роналдо е по-добър,но не го мисля,то тези които пишат че Меси е по-добър и те не го мислят така ли е Шерлок
09.04.2009 17:44
не обръщаите внимание на паляка Cristianno, ако наистина мислеше че Роналдо е по-добър от Меси , нямаше да изпише толкова простотии да доказва обратното. А колкото до тва дето Роналдо минавал селия отбор и вкарвал а Меси не... То се вижа ,4е е гледал Меси 1-2 пъти и само да му кажа че Меси преди 2 години мина целия отбор на Хетафе и вкара. Но нека да се увери сам и да напише в youtube.com Barcelona Getafe Messi goal и да се увери
09.04.2009 15:34
LIONEL MESI THE BEST.............
09.04.2009 14:15
Ко става е маняци,тъпо ли ви е че Роналдо е най-добрия,жалко за вас ако е така защото в момента няма кой да му се опъне в тая насока,ама нищо пък вие си го плюйте редовно щом така се чувствате по-добре
09.04.2009 14:14
Роналдо е консуматор , а Меси обратното...
09.04.2009 13:35
а бе тоя Crissstiano тоя пубертет малък смешен е толкова жалък
*joking* *lol* много много злетав *smile* МЕСИ е най-добрия и спор няма Роналдо е никой сам няма как да си изработи полжение ФАКТ !!!! *wink* така че ходи си гледай циганската балерина
09.04.2009 13:34
" и се класира " - глупости , така както Барса победиха 4;0 , така и Мюнхен могат да победят 4;0.Знам,че ще е цяло чудо , но не можете да кажете Барса се класира.Ставали сме свидетели на какви ли не обрати , Милян 3;0 Ливърпул HT ; Милан 3;3 Ливърпул FT , Шампион - Ливърпул.Както момчетата от Анфилд вкараха 3гола за 45мин , така и Байерн могат да вкарат 4 за 90мин.
P.S. Не съм фен на никой от 2та отбора !
09.04.2009 13:19
iksvel не съм останал с впечатления че симпатизираш на Левски и Тотнъм, но щом казваш ще ти повярвам.Въпреки всичко дай малко по-споко спрямо всичко в Юнайтед.На всички други ще кажа че миналия сезон магьосника беше Роналдо.Абсолютно заслужено спечели всички индивидуални награди.За този сезон е повече от ясно кой ще е...
09.04.2009 13:01
Абе момчета, оставете Crissstiano да си мечтае. Цял свят сипе суперлативи за играта на МЕСИ - извънземен , вълшебник, магьосник .... просто ВЕЛИК!!!! На тоя етап няма кой да се сравни с него.
09.04.2009 12:29
Къде е 2ката и Х-а ? Няма кой да бие каталунската машина за смърт! Visca el BARCA
09.04.2009 12:23
57 мача за този сезон? Защо ли ми излизат в повече? 30 от Премиършип, 9 от ШЛ, 6 или 7 от Карлинг Къп, 4 от ФА Къп, 2 ако не се лъжа от Световното, 1 за Суперкупата на Европа, 1 за Комюнити Шилд. При положение, че 100% не е играл във всички, как става тая работа?
43 мача и 20 гола е информацията от Wikipedia, не зная дали има по-точна..
09.04.2009 10:25
а за тоя дето каза че Роналдо е безполезен този сезон както и сезонът преди миналия - ето малко статистика (не е лошо да се запознаете малко с цифрите преди да говорите)
2008/09 Season Totals 57(мачове общо) 28(голове) 7(асистенции)
2006/07 Season Totals 58(мачове общо) 26(голове) 20(асистенции)
Е ако това е безполезен играч, то Бербатов трябва да го застреляме на място!
Ако някой не вярва да провери или да ми пише да му дам линк!
09.04.2009 10:17
Егати спора! Айде спорете кой е по-добър Пеле или Марадона? Стоичков или Ромарио? Роналдо или Ривалдо? Зидан или Платини?
Докадето и да го докарате, все ще опре до клубни пристрастия, защото разликата в класите на двамата е минимална (ако има такава). Меси играе с един прекрасен Шави, който не спира да учудва с гения си, с двама невероятни нападаетли като Ето'о и Анри, а на Роналдо му е само Руни (без да се обиждате от Юнайтед ама си е така). Нямате просто база за сравнение.
09.04.2009 09:47
БЕ няма смиъм да спорите.Но за мен МЕСИ е по добър от Роналдо. *smile* Просто като скорост са добри и двамата но Роналдо едно 50 % от топките пада около наказателното и чака да се свири и от тея фалове 80 % са му в стената или над вратата *sick* . Гледахте какво стана с Баирен това очаква и останалите отбори !!! *joking*
09.04.2009 02:41
Bookie, не се обаждай неподготвен - аз подкрепям точно 2 отбора и това са Левски и Тотнъм. Не мисля, че някой от тези 2 отбора изобщо е играл днес...
09.04.2009 01:56
Ей iksvel ходи някаде да коментираш други теми.Кажи нещо за любимия си отбор???Ама те паднаха яко днес а????Мушморок живееш само за да мразиш.Скрий се някъде!!!
09.04.2009 01:34
еи жие двамата явно сте малумни ходете да серете на друга тема бе балъци тва тук не е за ман ю и кви са тея 2 асистенции на меси вие гледахте ли мача е?? бомел ако не се лъжа подаде на анри за гола и се махнете в друга тема!!!!!!!!!!!
09.04.2009 01:24
Да, а около Меси няма много играчи, така ли? И какво като освобождава място за другите като не дава свестни пасове? Ще те разочаровам - Роналдо беше в основата на успехите на Юнайтед само миналия сезон. Този и по-миналия е почти безполезен... Просто виж колко гола е вкарал от дузпи или от статични положения, по колко пъти на мач ляга на тревата, за колко пъти от тези лягания има причина, колко пъти на мач стреля, като му е по-удобно и е по-полезно да подаде и т.н. Той прави тези спринтове само защото знае само това и не умее да подава! А това за Меси е смешно. Голяма работа, че е вкарал 2 гола и направил 2 асистенции! Произнеси си си го сам на глас и чуй как звучи. Ако си нормален би трябвало да ти стане смешно. А ако Роналдо вкара 2 гола или направи 2 асистенции веднага ще го провъзгласиш за Господ, нали?
09.04.2009 01:15
абе тая тема нито е за ман ю нито за невежия роналдо кво пишете тъпотий тука?
09.04.2009 01:07
Хахахаха най-смешния се обади.Ти искаш да ми кажеш,че примерно подават на Роналдо в половината на Юнайтед,той минава целия противников отбор и бележи и считаш асистенцията на играча който е подал на Роналдо в половината на Манчестър-това можеш да си го считаш в някоя игра,но всъщност нещата са доста по-различни и Роналдо е в основата на успехите на Юнайтед в последните 3 години.Меси се отличи с 2 гола и 2 асистенции и какво???????Да се абстрахираме за момент от головете,когато Роналдо е с топката до него винаги има най-малко по 2-ма играча с което той освобождава пространства за съоборниците си,но никой от вас не може да прозре това,когато Отборът на Юнайтед е притиснат в половината си кой се наема да не чисти топката,а да прави по 50-60 метрови спринтове за да изнесе играта и това ви отбягва-малки детайли на играта,които са от голямо значение
09.04.2009 00:52
Crissstiano, искрящата ти тъпота на фенче на Юнайтед и Кристиано Роналдо блести отдалече, ама вече направо заслепява... Стената е на не повече от 7 метра? Ти не си добре...Няма и 10 сантиметра! Най-много асистенции има Роналдо, ама ти не зачиташ тези от средата на терена, ама и тези от ляво също, както и тези от ъгли от 45, 59 и 23 градуса, също и при температура на въздуха 13 градуса...Простотии... Асистенцията си е асистенция! Питаш колко пъти Меси завърши сам атака? Еми много! И също толкова пъти и подаде! Затова се отличи с 2 гола и 2 асистенции! Изказването ти, че Роналдо е по-добър от Меси едвам не ме зашемети с безсмислието си, ама едно нещо ме заби тотално. РОНАЛДО НАЙ-ДОБРИЯТ ФУТБОЛИСТ НЯКОГА? Дано се шегуваш, защото иначе си за психиатрична клиника.. Че то само в момента не мога да изброя всички, по-добри от него, ама списъкът е дълъг и започва с Меси и завършва със залезли вече звезди като Роналдиньо, Бекъм и другият Роналдо дори, които обаче все още се мяркат и дават всичко от себе си за отбора си!
09.04.2009 00:40
е това са мойте хора *smile* колкото до Манчо финала ще го видат през задната ножица на Адебайор *joking*
09.04.2009 00:36
Абе феновете на Юнайтед що не се скриете не стига ,че ви смачкаха на Олд Трафорд ами и може да се каже си вкараха автогол! Вижда се кой е най- добрият отбор в света в момента и това е Барса !
09.04.2009 00:34
Роналдо не изпълнява корнерите в Юнайтед,при тях той бележи и може да се каже че е един от най-добрите играчи с глава.Просто в него е събрано от всичко по-много досега не е имало такъв играч в историята на футбола,така че му се наслаждавайте докато можете
09.04.2009 00:30
До колкото асистенцийте на Роналдо, може и да има най-много от целият отбор, не гледам статистиките на Юнайтед. Но сигурно те идват от корнери или статични положения, които са над 35 метра от вратата на противника. И най-вече от Алекс Фергюсън, който не пуска в игра Райан Гигс, най-добрият играч в състава на червените дяволи един от най-добрите изпълнители в света на статични положения!
09.04.2009 00:29
eXpLos1oN Грешката при гола на Порто беше на Еванс,топка в центъра се бърка когато около тебе са 4 човека,но пред наказателното поле нямаш право на грешки
09.04.2009 00:26
Момчета, оставете Crisstiano, кофти му е, че Порти им сцепи ГЪЗА на МЮ, а Крситиано вкара гол. Ама не беше Кристиано Роналдо, а Кристиан Родригез. До колкото Роналдо, аз видях да прави нещо като асистенция, обаче за Порто. Когато даде лош пас и веднага след него падна първият гол в мача. Ама съжалете момчето, не е свикнал да седи в своята половина на терена и от там да дава пас. Особено да дава пас, не е свикнал. Оставете Crisstiano, да си почине 2-3 дни, да си глътне хапчетата за успокоение и тогава може би, ще може да прецени трезво ситуацията с Меси. Надявам се Пеп, да подаде жалба в UEFA, за жълтият картон и след преглед от комисия, да бъде премахнат, което би трябвало да се случи.
09.04.2009 00:22
Защо ли като ги научиха още им се вързват?А аз не съм сигурен пък за Барса че ще са на финала,шансът на Юнайтед е по-голям според мен
09.04.2009 00:19
Абе .. Роналдо е голям играч, но си има навика, да се прави на цар, както и другите в отбора, които му поддръжават .. когато се осъзнае, че футбола не става по тоя начин .. получава топката, 3-те финта, които целия свят вече научи и удара след това .. Искам финал Манчестър - Барселона, но искам другия ми любим отбор (заради Бербатов най-вече), да играе на ниво, да започне да играе, като отбор и да гледаме един страхотен финал .. но ми се струва, че само Барселона ще стигна до финала
09.04.2009 00:16
Най-много асистенции в отбора има Роналдо,говоря за асистенции във всички турнири и аз не зачитам асистенции от сорта Бербатов подава на Карик в Центъра той навлиза в противниковата половина,стреля и бележи
09.04.2009 00:13
най-много асистенции има Бербатов *wink* не Роналдо. Меси бие, когато има добра възможност, а не като Роналдо .. шопар от центъра да бие, ама само и само да не подаде на някой в чиста позиция, за да е той най-големия, а не някой да има повече голове от него как ..
09.04.2009 00:12
А относно фауловете ако сте забелязали когато Роналдо е зад топката в 90% от случаите стената е не на повече от 7 метра
09.04.2009 00:10
MeToDueB спор няма 4е е така,жалко само 4е на Роналдо му дават да бие фалове,а тои ваобще неможе,ма4и се да копира жунинио но няма нщо общо...само пропилява добри вазможности...4ета в нета 4е реал давали 75млн....за тези пари могат да се купят поне 2-ма класни игра4и
09.04.2009 00:10
MeToDueB ти забеляза ли Меси колко атаки реши да завърши сам този мач,после ми говори дали гледа само да подава,а Кристиано толкова не подава че има най-много асистенции в отбора.Който си го може си го може
09.04.2009 00:07
не .. и Роналдо е уникален футболист, но не толкова .. не е палято, просто е странник .. футболист, който играе за себе си и не му пука въобще за отбора .. при първа възможност : повече пари и повече известност, веднага ще се махне от Манчестър и ще забрави за тоя отбор. Той симулира, защото той бие дузпите и фауловете, ако ги биеше някой друг, никога нямаше да симулира. Доста играчи взимат пример от него в Манчестър, играят лакомо, симулират и т.н .. и само Бербатов е различен, само той подава, само той не симулира, само той мисли .. това не ми харесва в тоя отбор. Имало е мачове, в които Роналдо е подавал и е играл с отбора си, като с отбор, но много рядко, а Меси всеки път подава, всеки път играе с отбора си, като с отбор и въобще е най-добрия на Света !
09.04.2009 00:06
Челси-Барса е 1/2 Барса се класира 100% и във вторият мач др Вторник ще вкарат пак поне 1-2 гола а Ливера трябва да вкара 4 гола така че е ясно единият полуфинал
09.04.2009 00:06
Еми заблуден незаблуден Роналдо не може да бъде спрян просто момчета,колкото и гадно да ви става от този факт
09.04.2009 00:05
аз сам фен на ман4естар ,но сам и реалист и твардя 4е в момента Роналдо е с класи под Меси
09.04.2009 00:04
Много добре се видя на повторението че Меси търси контакт и при едно леко докосване пада.Трябва да поздравим съдията и Меси просто трябваше да замълчи в този момент,даже не падна както трябва
09.04.2009 00:04
Ceistiano ти просто трябва да си много заблуден смешник ако не признаеш че Меси е най добрия футболист в момента в света ! Просто не може да го сравняжат с тоя палячо Роналдо *smile*
09.04.2009 00:03
а дали ако резулатата бе6е 0 0 ре6ението на садията 6те6е да е сащото ?
09.04.2009 00:01
тва, че съдията е идиот и му даде картон, не значи, че и наистина е симулирал. Меси не е симулант и ти го знаеш много добре, но просто искаш да защититиш любимия си футболист .. явно харесваш играча, а не отбора и отборната игра .. за това си защитаваш някакви странни позиции
08.04.2009 23:57
То се видя кой симулира този мач,че и картонче получи *stop*
08.04.2009 23:56
отново Меси доказа 4е е класи над оня стоикаджия Роналдо които може само да симулира и да преска4а топката по 10 пати,но за сажаление ве4е няма кои да му се варже на номерата...
08.04.2009 23:47
Абе кой ги пише тези статии- "Класираха се за 1/2-финала". Еми още нищо не е сигурно на 100%, който е гледал много футбол знае, че в тази игра са ставали, стават и ще стават чудеса, така че нищо не може да е на 100% преди последния съдиийски сигнал в Германия.
08.04.2009 23:44
Предполагах, че второто полувреме няма да се стигне до гол на Барса, но въпреки това Барселона доминираха изцяло над Байерн. А за другия мач- надявах се Челси да бият и ето, че надеждите ми станаха реалност.
08.04.2009 23:40
Меси е вкарвал гол с ръка,така че не ми го хвалете толкоз. *smile*
08.04.2009 23:15
И аз пробвах Х тук, но заложих на челси *smile* знаех си че челси няма да клекнат лесно
08.04.2009 23:02
За Х има време но в следващия мач, ако барса излезат с втория отбор. *joking*
08.04.2009 22:59
Мноо съм тъп *sick* HT 4:0 аз го имам Х *joking* знаех си аз че барса разбиват всички, но пробвах изненада прецаках се яко
08.04.2009 22:57
Абсолютно никаква дузпа просто е смешно даже да си го помислите и аз уважавам Меси,но има още много хляб да изяде за да стигне Роналдо
08.04.2009 22:56
але батко веднага ша си намерят някои друг бе тевез е страхотен играч
08.04.2009 22:54
кристиано ти мислиш ли като пишеш е .Ти сляп ли си не та знам не видя ли че закъсня с дърпането си на крака и го спъна чиста дуспа.Тва да не ти е роналдо да симулира,просто момчетата са надъхани за игра и играят ни най малко си мислят да симулират като роналдо което нещо не му излиза от главата и мисли само кка да спечели някоя дуспа или пряк свободен удар.Аре затва мисли малко като пишеш това че си за ман или роналдо не ти дава никакво право да малоуважаваш такива великолепни играчи като Меси.И да ти кажа че не съм за барселона но не мога да не уважавам такава игра като на барса и дано спечелят ШЛ,а иначе съм за МИЛАН успех на БАрса
08.04.2009 22:54
Други да- Бербатов и Тевез,не ми се мисли с тва нападение кво ще става
08.04.2009 22:52
але пич ти как си ле тва не са левски цска да зависят от двама играча тука говорим за манчу ако ги нямало кво щияло да било ми щияха да са други на техните места
08.04.2009 22:52
Karlovo Кво направи ли-ами игра с контузия вкара гол направи асистенция в 3-те мача в които взе участие и играта на Португалия се въртеше около него,а Меси какво направи за Аржентина а да 6-1 *sick*
08.04.2009 22:50
Точно заради Бербатов в последно време играят с 10 човека на терена Манчестър и момчетата полагат неимуверни усилия да покажат добра игра въпреки него и успяват,а ако в Манчестър не са Рууни и Роналдо ще са просто добър отбор,но нищо повече от това ще им липсва класата в прдни позиции
08.04.2009 22:48
але кво носи роналдо ле секи може да вкарва ма боро тотнам и там тем подобни тои не е лидер какво направи с портогалия като е голям играч
08.04.2009 22:48
Те Барса на Левски не вкараха толкова за 1 полувреме *smile*
08.04.2009 22:47
КВО НОСИ БЕ ЧОВЕК ?? Манчестър никога не може да бъде, като Барселона, защото РОналдо и още 5,6 играча са лакоми и само развалят играта на отбора .. и аз да съм там, от 20 удара .. все ще вкарам 1,2, като Роналдо например. Меси не е лаком, както и целия отбор на Барселона .. много обичате Манчестър, заради това, че има лакоми футболисти и сте им фенове, и аз съм фен, но само когато Бербатов е на терена, защото той е играч, а не другите в Манчестър, той подава, той гради игра, а Роналдо, Тевез и т.н .. я развалят с безнадеждни удари.
Меси е велик !
08.04.2009 22:45
незнам ка ша свърши мача ама знам че са прецаках яко в еврото *sick*
08.04.2009 22:45
И какво му е великото Роналдо носи на гърба си манчо толкова време,а на Меси му я дадоха 2 пъти пред вратата и стана велик
08.04.2009 22:44
абе кристиано .. ти си злетак. Това да не е Кристиано Роналдо да симулира .. колкото да уважавам Ман и Роналдо, все пак това е Меси, а той е велик и никога не симулира .. РАЗБЕРИ ГО !!!
08.04.2009 22:42
Аве момчета вие нормални ли сте бе,как може да кажете че е имало дузпа,това си беше абсолютна симулация от страна на Меси и след което най-нагло протестираше както той така и Гуардиола
08.04.2009 22:42
всеки отбор ще е слаб срещу Барселона .. само Ливърпул може да се противопостави и Манчестър, ако са отбор и играят с Бербатов и свестна отбрана задължително .. иначе и те ще изгорят. Тази година атаката на Барселона е уникална. Те се забавляват на терена и са отбор и определено това е разликата между всеки друг отбор.
08.04.2009 22:42
незнам дали имате възможността да гледате мача,но за мен това е изстинска наслада да го гледам.Буквално ги размазаха.Байерн са КЪСМЕТЛИИ,че засега се оттърваха само с толкова.Мисля,че ще свърше към 6-7 на 1.Айде Барса нека да видим същата игра и през второто полувреме
08.04.2009 22:41
мога да утеша сички левскари че левски падна с 5 за цял мач е те с 4 за полувреме иначе барса не са човешки същества малко милост бре : *smile* *devil*
08.04.2009 22:41
тук в сайта мисля, че съм го дал 2-0, но иначе съм го пуснал 6-1 ;]
08.04.2009 22:40
А аз го играх само 2-0, но още в 12 мин. ми стана ясно, че резултатът ще е двуцифрен. Не бих казал, че Барса ме изненадва с нещо - играят си играта, но Байерн... толкова слаб Байерн от години не съм гледал! Да не говорим, че имат и само 1 удър към вратата на Валдес, който беше и неточен. Жалко. Барса ако продължават в същият дух, може да подобрят рекорда на Байерн от 1/8 финала им със Спортинг! *joking*
08.04.2009 22:39
а и как може да даде жълт картон на Меси за симулация бе .. как. Щех да потроша телевизора от яд, защото Меси не е симулант, а е най-добрия футболист на планетата и той не симулира никога !!!!!!!!!!!!!!!
08.04.2009 22:38
3 ли са , 4 ли са , не знам , но второто порувреме очаквам съвсем да им загубим бройката
08.04.2009 22:38
2 съдийски грешки!не стига,че не даде дузпа а изкара и жълт картон!и другият картон беше спестен на педала ван бомел-знаете за какво.иначе съм щастлив от красотата която творят каталунците.това не е футбол а вълшебство
08.04.2009 22:37
Всеки отбор да се учи от Барса, най-вече Манчестър Ю, защото и те са ми на сърце, от както Бербатов е там. Да се научат, че футбола е отборна игра, да гледат от Барса, че само с пасове става и Роналдо, ако наистина иска да е най-добрия, да гледа от Меси, да подава .. а не да е лакомия, както и останалтие в тоя отбор. Всеки отбор трябва да се учи от Барселона !
вероятно ще позная резултата. Отличен 6 на 0 съм пуснал *joking* Най-великия отбор е Барселона !
08.04.2009 22:36
малии,ебати клането *sick*
08.04.2009 22:35
Това е най-точното определение - СМАЧКА !
Аз имам чувството че тия Барса не играят с Байерн Мюнхен ми с Миньор Перник *sad*
08.04.2009 22:35
Барса води с 4-0 не с 3-0 *joking*