Специалния обясни защо Испания не успя да победи Италия

13:37
Специалния обясни защо Испания не успя да победи Италия
Наставникът на Реал Мадрид Жозе Моуриньо коментира вчерашния сблъсък от група С на Евро 2012 между Испания и Италия, като заяви, че селекционерът на Ла Фурия Висенте Дел Боске е сбъркал с избора си да излезе без чист нападател.

Моуриньо, който е работил и в Серия А, похвали звездата на Рома Даниеле Де Роси, който направи страхотен мач в сърцето на отбраната на адзурите.

"Де Роси беше перфектен. Той бе един от най-силните в италианския отбор", заяви Моуриньо.

"Мисля, че Италия ще стигне далеч на Евро 2012", допълва Специалния.

"Испанците сбъркаха, че дадоха толкова свободно пространство на Андреа Пирло. Той трябва да бъде зорко охраняван, тъй като винаги създава проблеми", смята Моуриньо.

"Ла Фурия беше беззъба в атака, логично, те излязоха без чист нападател. Сеск, Шави и Иниеста могат да си разиграват колкото искат, но тези комбинации са напълно безсмислени, ако няма кой да застраши вратата на Буфон", каза още треньорът на Реал Мадрид.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

kirilfan
12.06.2012 00:35

Ако Испания играе в стил "Барселона" няма да стигне далеч... Безмислени разигравания, излишен контрол на топката с 50 паса стигане до вратата,а срещу теб постоена стена от 10 човека... Бързината е в топката от пасовете. Фабрегас според мен е излишен за Испания, Силва играе на пост, който не е за него. При наличието на Торес (не толкова резултатен в последно време) и Йоренте ти да ми излезнеш без чист нападател, това е като глупостта на Гуардиола. Не зная защо Дел Боске , играе стил Барса, видя се,че този стил се изтърква след една година и всички му хванаха цаката. Дано пораздвижи играта малко и дори си мисля,че трябва да пробва да заиграе и с Торес и Йоренте 4-4-2 да видим какво ще стане при наличието на толкова опитна бих казал най-добрата в момента полузащита,а отзад да имаш Пике,Рамос,Алба и т.н. да ми заиграваш без чист нападател е глупост! Ако играта на Испания обаче тръгне независимо от състава им, мисля че няма кой да ги спре... *beer*

balkanski
11.06.2012 22:49

торес провали победата
при атаката имаше човек вдясно при елеминиран вратар

homiie
11.06.2012 17:52

Торес влезе и за 20 минути на прави стотици положения.. Ако беше титуляр 100% щеше да вкара поне 1 гол

karakuli
11.06.2012 17:43

Абе нали играчите на Реал и Барса да са титуляри как ще пуска нападател *lol*

chelsea_00
11.06.2012 16:16

абе вие мн бързо забравихте Кой им спечели Европейското 2008 ...... Неблагодарници

ForzaJuve29
11.06.2012 16:06

Кво сте се заобяснявали как Испания останали с човек по-малко след влизането на Торес,аз кво да кажа за Балотели?Тоя е пълен олигофрен и ако не беше такъв щеше да вкара 2 гола или да вкара 1 гол и да направи 1 асистенция!

aa2
11.06.2012 15:39

да пропускаТ*, извинявам се за грешката си.

holigan4e
11.06.2012 15:38

Всеки знае , че Торес бе грешката на мача. Поне да беше подал , а не да ми прехвърля Буфон .

ceco26
11.06.2012 17:24

все знае, уж, че Торес преди 2-3 години щеше да е нанизал хеттрик на Италия вчера...явно е леко прокълнат...жалко, защото подобни футболисти правят играта страхотна за гледане...

monte_carlo
11.06.2012 15:35

Единствената грешка на Дел Боске е,че вкара в игра Торес,който изпусна 2 100% гола и лиши Испания от победа.Предполагам,че в следващите мачове Йоренте ще влиза в игра за сметка на хлапето *smile*

bojot
11.06.2012 17:32

Това му беше единственото правилно решение вчера. Торес раздвижи играта вчера нищо, че пропусна

manvidic12
11.06.2012 15:19

Защо коментираме само Испания,безумният треньор на Италия сбърка тотално в атака.Как може да пусне Балотели и Касано,тези недуразомения. Не му ли стигна срещу Русия???? Ако беше играл с Ди Натале и Джовинко от самото начало ще да бъде лесна победа с 2 чисти гола.

Mitko_Hristoff
11.06.2012 14:58

Според мен с Йоренте отпред , щяха да имат повече шансове испанците, иначе напълно заслужен и логичен "хикс"...

zerocgti
11.06.2012 14:17

А Торес педераст, але-але? По принцип не бих го псувал, ама вчера изгубих печалба от 800 евра благодарение на това, че не може да излъже вратар и да вкара победен гол..

MaLkO_LuD94
11.06.2012 19:55

Вече съм видел колко разбираш от футбол мълчи си не се излагай *wink* Кой ще го търпи той цел мач да пропуска такива положения на полупразна врата бе ;д

homiie
11.06.2012 17:59

Торес каза, че отива да печели трофеи. До колкото помня спечели ФА, ШЛ и Barclays Asian Cup, която не е нещо особено.. И жалък си ти, че вместо да се потрудиш да постигнеш нещо в живота си седиш тук и плюеш.. А и най-добрите ги мразят само нещастници *wink*

homiie
11.06.2012 17:55

Ей келеш, Торес за 20 минути направи 4 мисля че положения. Ако беше играл цял мач, поне 1 гол щеше да вкара.. А ти стига плю, щото те знаем и тебе какъв си боклук..

homiie
11.06.2012 17:54

Ако не е Торес кой ще вкарва головете ? Ти ли ? Знаете само да плюете, а сте едни мишки смешни..

PREAPER
11.06.2012 15:41

Всички знаем, че Торес изтърва много *lol* Просто не съм съгласен с теб, че след изкарването на Фабрегас испанците все едно са играли с 10 човека. Големият виновник на испанците е Дел Боске, а не Торес. Със система 4-6 цялата работа на полузащитниците отива на вятъра. Играчи като Шави, Иниеста и Фабрегас могат да вкарват голове, но тяхната главна цел е да създават положения за нападателите. Видя се, че след влизането на "Хлапето" за полузащитниците на Испания е сравнително лесно да изведат нападателя си зад защитата на италианците и ако бяха започнали с такава система съм на 99% сигурен, че щяха да спечелят трите точки. Без значение дали на върха щеше да бъде Торес или Йоренте.

aa2
11.06.2012 15:38

Прав си, и на Кержаков, и на Перси, и на Хунтелаар, и на Робен, и на Балотели, и на Подолски им се случваше да пропускат доста, но при Торес просто пропуските са фрапантни.Първо - сам срещу вратаря, той дори не може да си спре топката и да измами ВРАТАР, второ - Буфон беше излезнал до дъгата на наказателното поле и Торес не успя да го прехвърли, като дори не бе близко до това да успее.Просто при него вече е трагикомично, от една страна се смееш на жалкия футболист, който стана откакто избра парата вместо играта, от друга страна ти е жал, че такъв играч стана такова жалко подобие на футболист.В крайна сметка той си го избра.И още една огромна разлика между играчите, които изброих по-горе и Торес - на тях им се случва 2-3-5 мача през сезона да се скъсват да пропуска, а на Торес му се случва 1-2 пъти да вкара.

MaLkO_LuD94
11.06.2012 15:23

Извинявай ама на РВП и Хунтелаар им се случва 1 път а при торес това е всеки мач *wink* На мен лично ми харесва играта на торес но ситуацийте за гол ги изиграва като защитник затова никога не бих искарал Фабрегас за да пусна Торес след като им трябва гол едва ли Торес е човека който ще го вкара макар че за Испания се представя добре за разлика от клубните отбори *smile*

PREAPER
11.06.2012 15:09

Торес със самото си присъствие повлия страшно много на играта. Когато Дел Боске го пусна в игра винаги поне 2-ма от защитниците стояха до него, вместо да пресират испанците. Благодарение на това, че Торес седеше на ръба на засадата испанците получиха шанса да влязат по-дълбоко в половината на италианците и се получиха доста опасни атаки които играчите на Ла Фурия опропастиха. Дел Боске излезе със схема 4-6, пък на вас ви е виновен Торес *confused* Интересното е, че Ван Перси и Хунтелар също се представиха много много слабо и отборът им загуби, но за тях нищо не се говори, докато за Торес започват псувните след всеки грешен пас *confused*

MaLkO_LuD94
11.06.2012 14:47

И какво ще пуснеха Торес титуляр и ще играеха целия мач с 10 човека така да не е по-добре *wink*

Icarus
11.06.2012 14:21

Тука ти си педер*ста че да ми залагаш на испания ... рофл, ти като си толкова добър ходи ти да лъжеш вратаря и да вкараш *wink* Дел Боске е тъп, че не пусна нападател от началото, така че не си го изкарвай на Торес.

MaLkO_LuD94
11.06.2012 14:08

Грешката беше че изкараха Фабрегас за да пуснат Торес и по тоя начин останаха с човек по-малко *smile*

blue9
11.06.2012 20:01

Теб какво те бърка играта на Торес? И какво намесваш Меси сега? Като такива положения меси вкарва с завързани очи, защо не вкара дузпата срещу Челси? Престанете да хейтвате по Торес. А и да ви кажа всичко се връща, щом злобееш по някой.

MaLkO_LuD94
11.06.2012 19:57

Пропуска прекалено много положения Шави и Иниеста немогат да му създават по 10 положения на мач докато той вземе да вкара *wink* Такъв нападател от неговата класа трябва на 2 най много 3 положения едно да вкарва а Торес от 10 10 пропуска *wink* не е лош играч но просто не е във форма *smile*

monte_carlo
11.06.2012 18:24

Как да нямаме аргумент ? Първото положение,можеше да го отиграе дори футболист от средна класа.Излиза сам срещу Буфон,повежда си я силно,после не успя и да го излъже.Второто положение остава очи в очи с Буфон,който на вссичкото отгоре е опразнил вратата си и не уцелва вратата (Меси вкарва такива положения със завързани очи),да не говорим,че в ситуацията можеше да потърси и пас имаше няго съотборник вдясно,които едва ли щеше да сбърка,но Торес реши да бъде "герой" на мача и опропасти усилията на своите съотборници.Изострил играта и какво от това,това повиши ли ефективността на Испания,ами не.В момента Торес е толкова посредствен,че не минава дори за футболист средна класа

Atrocious
11.06.2012 18:13

Ами аз не зная до колко си гледал мача,но точно вкарването на Торес изостри играта на "Ла Фурия".Както бе казано в статията - "Сеск, Шави и Иниеста могат да си разиграват колкото искат, но тези комбинации са напълно безсмислени, ако няма кой да застраши вратата на Буфон".На повечето хора им стана навик да го плюват,без да имат аргумент защо го правят.Да,имаше период в който наистина не отговаряше на очакванията,но не е минал само той през този период.