Официално: Роджърс поема Ливърпул до 24 часа

22:32
Официално: Роджърс поема Ливърпул до 24 часа
Брендън Роджърс ще стане мениджър на Ливърпул до 24 часа, съобщава официалният сайт на Суонзи.

Президентът на лебедите Хю Дженкинс заяви, че в момента двата клуба обсъждат неустойката, която да бъде платена, за да бъде прекратен контрактът на специалиста с уелския тим.

"Говорих с Брендън затова дали той иска да поеме Ливърпул, след като от мърсисайдския клуб се свързаха с него. Роджърс говори с техните собственици и след това ми съобщи, че желае да поеме червените", разкрива Дженкинс.

"В момента преговаряме с колегите от Ливърпул условията по неустойката на Брендън. Смятам, че до 24 часа всичко ще бъде уточнено", казва още президентът на Суонзи.

"Пожелаваме успех на Брендън Роджърс и се разделяме с него с най-добри чувства", завършва Дженкинс.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

PavelDonchev
04.06.2012 00:03

Аз съм си фен на Ливърпул още от много малък но мисля че повече от 10 място няма да видим тоя сезон за жалост. Няма да просперираме при този треньор

Monster_d3viL
31.05.2012 18:13

Premierleague9, млъкни приятел! *stop* .. Толкова си ограничен, че когато някой ти доказва с думи традициите на отборите и те затапва, ти обръщаш темата и с това доказваш колко си малоумен. Викаш, че Юнайтед никога нямало да са в криза така ли ? Според теб сме средняшки отбор ? Да те светна, един средняшки отбор никога няма да има успехите на Ливърпул. Аз си признавам, че съм на 15, но съм много по-грамотен и много повече съм заинтересован с футбола от теб знам, че Юнайтед 20-21 години бяха без спечелена титла на Англия. Интересно ми е ако сега това се повтори като се махнат САФ, Скоулс, Гигс какво ще е твоето мнение, вероятно веднага ще минеш от Сити нали ??? Такива сте всички сополи в днешно време, когато отбора бие - УРАА !!! Когато отбора губи - ГЛУПАЦИИ, ЗА НИЩО НЕ СТАВАТЕ ВЕЧЕ НЕ СЪМ ЗА ВАС и т.н. Мога да ти кажа с ръка на сърцето, че Ливърпул е много ПО-ВЕЛИК отбор от Юнайтед. Въпрос на време е и мисля, че сега с началото на сезон 2012/13 ще е мига на Роджърс и Ливърпул. Сега искам отново да чуя едно твое комплексарско мнение за да ме накараш да се пръсна от смях *lol*

Premierleague9
31.05.2012 19:14

1. Не казвам ,че никога няма да сме в криза. Всички ме разбирате грешно. Добре , щом ви дразня , ще млъкна. Но не съм казал ,че никога няма да сме в криза. Разбира се ,че и ние ще имаме лоши моменти. Просто Ливърпуул не е в криза , те се свличат все по - надолу с всеки изминал сезон! Добре , всеки си има мнение ! Аз ви казвам, к'во мисля , тук всички ми скачате и ме карате да споря с вас! Просто трябва да стане някаква промяна в Ливърпуул , те не могат да продължават така. Може би трансферите , знам ли ... Или пък Рафа Бенитес! Преди бяхте много силни , но сега какво стана с Ливърпул ? Аз не съм такъв фен. Аз винаги подкрепям отбора. Ако ще и да бяхме паднали с 0:10 от Сити пак щях да ги подкрепям. Не си мисли ,че съм от тези "фенчета" един ден от Юнайтед , другия ден от Сити. Да , Ман Юнайтед и Ливърпуул са най-великите отбори в Англия , но не мисля ,че Ливърпуул е МНОГО по-велик от Юнайтед.

luiz_lfc
31.05.2012 15:01

Хаха на сити е късмет а вашето не е добре *lol*

Furiok0
31.05.2012 12:26

от това което играеха Суонзи мисля че Роджърс е много добър мениджър и играта която практикуваше дано да я наложи и в Ливърпъл с много подаваня и задържане на топката.А нз какво ви прави кеф на чуждото нещастие защото според мен е по важно да гледам страхотни мачове,повече равностоини и борещи се за титката отбори,но ваша си работа.На всички които са верни на Ливърпул искам да им кажа Youll Never Walk Alone !!!

dexter
31.05.2012 10:48

Бонуса за Ливърпул е, че Роджерс познава изкъсо Чемпиъншипа и няма да има проблем да ги върне обратно като изпаднат *joking*

Premierleague9
31.05.2012 17:18

Ако мога да те светна , че в последните 20 години имаме 12 титли и никога не сме били извън топ 4! Не мисля ,че това ще се промени скоро!

shifo76
31.05.2012 17:12

Ае пич ти по-добре се гръмни щото си голям тъпак. Първо като е "дете" що се занимаваш с него ? И второ според мен Premierleage9 е прав , защото ти ако си гледал мача си видял ,че и двата гола паднаха след грешка в защитата на КПР. Е, добре защо точно след като разбраха ,че Болтън изпада допуснаха тези грешки ? Защото спряха да играят. 2 грешки в защитата и хоп 2 гола. Кога ? След като Болтън изпадна. В случая на Ман Юнайтед , не е късмет ,защото играчите им са по - опитни от тези на Сити. Тогава МЮ бяха много големи. Направиха требъл , имаха страхотен отбор с опитни играчи. Юнайтед имат класата, която Сити никога не е имал. Юнайтед има характера, който Сити никога не е имал

SuperSizee
31.05.2012 16:12

Спокойно и вашето време ще дойде, когато сте с равен брой точки с 10-тия ... и това изобщо не е в далечното бъдеще.

tymypa
31.05.2012 16:08

Ето отново колко си прост доказваш .... показах ли ти как се пише правилно ? показах ти! ти казваш че знаеш ама не пишеш така защото си свикнал по друг начин ... и тогава това е добре ама друг ако го прави не е добре. както на сити е късмет а на юнайтед не е късмет ахаххаах заблудено дете малко .... разбери че не винаги това което мислиш е правилно. моля ти се спри да се излагаш вече че ми е жал за теб

Premierleague9
31.05.2012 15:56

Твоето е неграмотност , ти почваш всяко изречение с малка буква и изпускаш препинателни знаци.

tymypa
31.05.2012 15:34

Ами като не разбираш ще ти го повтарям понеже бавно зацепваш. Значи може ти да пишеш така както си свикнал ама другите не може. хахаха ей такива сте всички лапета в днешно време

Premierleague9
31.05.2012 15:04

Ае стига повтаряй едно и също бе ... И знам къде се слага разстояние просто така съм свикнал да пиша.

tymypa
31.05.2012 14:42

На 24 съм. Ако говориш за препинателни знаци само ще ти кажа, че не пиша курсова работа, а сме в интернет където това няма никакво значение. На 18 си, а си умствено ограничен явно. Въпроса ми е следният - не мислиш ли, че когато най-успешният мениджър се махне и 2-ма от най-добрите ви футболисти се махнат, ще имате големи проблеми? Или си мислиш, че понеже името ви е манчестър юнайтед, само заради самото име винаги ще побеждавате? Така повече ли ти харесва поста ми като има препинателни знаци? Като гледам ти дори не знаеш къде се слага разстояние когато има препинателен знак. Не се излагай повече.

Premierleague9
31.05.2012 14:29

А и ти не схващаш какво пиша така ,че няма да споря с теб.

Premierleague9
31.05.2012 14:28

1. На 18 съм 2. Не мисля ,че ти си на повече , та ти дори не можеш да пишеш.

Premierleague9
31.05.2012 14:25

Аз не казвам ,че Сити нямат желание да станат шампиони . Както каза , кой няма ? Аз казвам ,че КПР имаха повече желание от тях да се спасят. Не искам да кажа ,че ако имаш желание биеш , ако нямаш падаш. Всеки отбор има желание да спечели мач , особено когато се решава титлата. Просто в случая КПР имаха повече желание от Сити ...

tymypa
31.05.2012 14:22

ясно е че си лапе както казах дори не схващаш смисъла на това което пиша. просто няма смисъл да се спори с тебе след като ти дори или не можеш да четеш или си умствено ограничен заради малкото ти години и не можеш да разбереш нищо от написаното.

Premierleague9
31.05.2012 14:21

*lol**lol**lol**lol* Та ние сме 19 точки пред 3тия как няма да сме в борбата за титлата бе ?*lol**lol**lol* Преди да дойде Скоулс не бяхме ли в борбата за титлата ? Аз не помня скоро Юнайтед да са били в такава криза като Ливърпуул... Та , след 2-3 години ще сме в криза *lol**lol* Ако говориш за такава "криза" като Ливърпуул*lol* Това няма как да стане ... Неможе ей така от върха отидем на 8мото място. То даже тва на Ливърпуул даже не е криза те вече са си чист средняшки отбор... Ливърпуул : 2008/2009 : 2ро място 2009/2010 7мо място 2010/2011 6то място 2011/2012 8мо място ... Вървите все по-надолу и все по-надолу , мой човек!

tymypa
31.05.2012 14:07

ако имали желание с 5-0 щели да бият хаха смешен си ... кой няма желание да спечели лигата ? и какво искаш да кажеш че ако имаш желание винаги биеш с много ако нямаш желание тогава губиш така ли хахахах само с това изречение си личи че си някое лапе на 14 години. и си противоречиш даже ... значи и вашият финал ШЛ вие не сте имали желание и на късмет сте го спечелили а ?

tymypa
31.05.2012 14:06

ами ти така го каза че ливъпул са спечелили мижава купа затова ти казвам че вашата е по мижава. дъвката ви прави цялата игра с неговите умения за разпознаване на млади таланти и неговите тактики. ако скоулс не се беше върнал нямаше и да сте в борбата за титлата. гигс ви е спасявал не малко пъти. всичко което казвам е че сега се смееш на пул че са в криза но вие ще бъдете в криза след 2-3 години когато най важните фигури в отбора ви се махнат

Premierleague9
31.05.2012 13:34

Пхах ако имаха желание щеше да си ги бият без проблем с 5:0. Не да треперят 40 секунди преди края да вкарат 2 гола ...КПР имаха по - голямо желание за победа от Сити ! Кво от това ,че съра ще се пенсионира ? И Гуардиола се махна от Барса нали ? Пак ще мачкаме всичко наред ! Кво от това ,че ще се махнат 2мата "пенсионери" Гигс и Скоулс ? Поне имайте малко уважение! Гигс има над 900 мача и 21 години е в Ман Юнайтед .

Premierleague9
31.05.2012 13:31

Еми и вие взехте ШЛ по късмет през 2005 и аз кво да направя ? Нали сте я взели ... И сити взеха ВЛ по късмет и к'во ? И Челси взеха ШЛ по късмет и к'во ?

Premierleague9
31.05.2012 13:29

Еми нали пак е купа бе ? Пак се играе мач за нея ? Ония пич ми казва на мен ,че не Ливърпуул за без купа , т.е че Ман Юнайтед са без купа. К'во от това ,че Резервън къп е по стойностна? Нали и КШ е купа?

tymypa
31.05.2012 13:23

карлиг купата е по стойностна от комюнити шийлд. комюнити е благотворителна купа. ама то се вижда че не разбираш. той и дъртия вече изперка падна от средняци още в групата на ШЛ и пак не пускаше бербо и изгуби всичко за което се бореше

tymypa
31.05.2012 13:21

точно това на сити е характер и желание за победа. ще ги видим юнайтед след 2-3 години когато дъвката се махне и пенсионерите ги няма какво ще правите тогава.

shifo76
31.05.2012 13:21

И кво като са взели купа бе ? Един път ще вземат Резервен къп и тва им прави сезона успешен ? Да не говорим ,че и ние имаме купа този сезон - Къмюнити Шийлд. И преди съм казвал ,че за Резервен къп се борят отборите с по - малки амбиций ,като Ливърпуул .Отбори като Ман Юнайтед , Челси , Сити се борят за ШЛ , докато Ливърпуул се бори за Резервен къп. Голяма работа неможе винаги да имаме купа бе ? Ние да не сме някакви ... Както този сезон на Юнайтед , така и Челси са имали неуспешни сезони. Ливърпуул и Арсенал в последните години рядко печелят трофей , да не говорим ,че Арсенал няма трофей от 6-7-8 години.

shifo76
31.05.2012 13:15

Това не е късмет , а характер. Късмет е това на Сити срещу КПР.

luiz_lfc
31.05.2012 13:06

Хаха само не разбрах защо ви имаше в темата за големите отбори при положение че 1999 взехте ШЛ на късмет *lol*

svog
31.05.2012 12:46

хах смешник не Ливърпул са бе купа хахахах

Premierleague9
31.05.2012 11:08

*lol**lol**lol**lol* Ха смешник , Не Ман Юнайтед е на 8мо място , зад Евъртън и с равни точки с Фулъм.*lol**lol**lol*

SuperSizee
31.05.2012 11:04

Ти нас не ни мисли, ами хвани мисли твоя отбор, защото и историята не му познаваш...Когато дъвкача се откаже ще трябва да продължите традицията за треньор от острова, а такива много кадърни няма...И вече няма да има играчи като Улбек, Валенсия, Карик и тн да правят що годе сносни мачове и ние може 20 години да не сме печелели, то вие може и да ни минете *wink* ... Големите мачове и в Европа, и в Англия ги изпуснахте. Така, че Ливърпул няма как да изпадне, а разочарованията, които те чакат са много повече от нашите *wink*...

flyboy
31.05.2012 09:16

На Лувърпул му трябва треньор от световна класа... С тоя ще стане същото, което и с Ходжсън ;]

Premierleague9
31.05.2012 09:06

Знам ,че не е по темата , но кажете ми кога отваря трансферния прозорец ? На 1 юни или на 1 юли ?
2ма ми казват на 1ви юни , двама на 1ви юли ... Е , на кого да вярвам ?

123456789
31.05.2012 10:30

ЮНИ *smile* ! Иначе честито на Пул.Догодина ако и Пул са в борбата за титлата ще бъде много яко.Радвам се също че не се набутахте с АВБ :Х !

lfc_bul
31.05.2012 01:48

Продължавам да си мисля, че Кени Далглиш не трябваше да напуска, но да видим може пък да стане нещо ... Искрено се надявам Роджърс да върне ония дни ! *thumb_up**tongue*

UnitedRules
31.05.2012 01:10

А дано на този мениджър му провърви. Пожелавам му да вдигне този велик отбор на крака и да го прати там където му е мястото! С нетърпение очаквам следващия сезон и силно се надявам двата основни конкурента за титлата да бъдат Юнайтед и Ливърпул. Защото мърсисайдци са единственият отбор, който може да подложи под напрежение Юнайтед, на титла разстояние са от рекорда на дяволите, а и все още този мач е по-голямо дерби от колкото със Сити! Много уважавам Ливърпул, и повечето от приятелите ми са фенове на този отбор, така че искрено му пожелавам УСПЕХ!!!

chazyyy
31.05.2012 00:43

До колкото съм имал възможност да наблюдавам мачовете на Суонзи , те играха доста красив и приятен за окото футбол и това малко или много се дължи и на Роджърс. Млад е и има хляб в него , дано успее да вземе най - правилните решения за Пуул и да ги направи отново претенденти за топ 4 , а след време и за титлата..

martinkata2003
31.05.2012 00:31

Аве ким сиким Брендан Роджърс?Ахахахахахах,тия вече изнемогват,а аз мога да кажа поредното наздраве.*sick*

georgechelsea
31.05.2012 00:17

и тоя по подобие на Боаш се изхвърли твърде бързо и ще бъде поне според мен голям провал за Ливърпул тази година да той е много талантлив треньор но не е за голям отбор и това ще се види съвсем скоро

di_santo
31.05.2012 00:09

Силно се надявам на възраждане от страна на Ливърпул..и да фен съм на Челси, но всички знаем кои за Пуул и те определено имат своето място сред най-големите *smile* Хейтърите да си траят, за такива отбори добро или НИЩО *smile*

nterziev
31.05.2012 00:02

До многознайковците ще спомена само едно име...Бил Шенкли треньор на Карсли Юнайтед,Гримсби Таун,Уоркингтън,Хъдърсфийлд на 46 години подписва с Ливърпул а печели 3 титли на Англия,2 ФА Къп,1 Купа на Уефа,1 КЕШ,2 Чарити Шийлдс дори може да са повече *smile* Така,че моля големите разбирачи,които мислят че вече сме изпаднали или поне ще се борим за ТОП 10 да млъкнат и да си седнат на задниците и не да ми говорят това е било преди 1000 години,винаги е еднакво *smile* Много големи треньори са тръгнали от нищото,Роджърс направи от Суонзи един страхотен отбор с красива игра ....така,че помислете преди да пишете а и е само на 38 *smile*

nterziev
31.05.2012 00:14

Риск винаги има...ако не рискуваш ще изгубиш *smile* Да видим Гуардиола също е риск,дали стила му ще пасне в Англия,дали играчите ще се разбират добре с него?Бил Шенкли е бил никому неизвестен човечец дето е водил някакъв забутан отбор,в същото време Бредан Роджърс докара Суонзи до Висшата Лига,направи ги един от добрите отбори в Лигата и конкурент на всеки *smile*

tymypa
31.05.2012 00:10

а само да ти кажа, че в миналите му 2 отбора които е водил е бил уволнен заради лоши резултати. бил е трениор само 4 години (повечето години е бил помощник) това беше възможно най рискованият вариант който ливърпул можеха да изберат и те го направиха. роджърс е голям риск и е по вероятно ливърпул да бъдат под 9-10-то място през януари отколкото да се борят за топ4. другото е че този неизвестен трениор ще бъде много трудно да привлече добри и известни играчи (то и сега е трудно без шампионска лига пък камоли с неизвестен трениор) дано да греша и да се окаже новият гуардиола и да постигне много успехи но едва ли ще го направи с средняшките играчи които имат ливърпул и под напрежението под което ще бъде и без никакъв опит на високо ниво и с малка вероятност за привличане на класни играчи.

TeChNoTrAx
31.05.2012 00:06

Абсолютно си прав, никой треньор не е започнал от най-високото ... А тука хейтърите са на всеки ъгъл ... Веднага критикуват преди да се замислят, че Роджърс е млад треньор с потенциал .... *smile*

Lubo0o
31.05.2012 00:02

Да им е честит ,дано успее да направи нещо ,но едва ли ......

XIZOR
31.05.2012 00:01

Това Ливърпул е като правото хоро всеки който отива там прави крачка напред и след някой друг месец две назад.*joking*

gos13
30.05.2012 23:57

Въпросът е дали феновете на Ливърпул биха одобрили стила на футбола, който той налага. [@link http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2012/05/30/3136207/liverpool-supporters-could-turn-on-rodgers-if-he-brings-his]

nikshan11
30.05.2012 23:39

много искам пуул да са в 4ката,но просто невиждам някакъв шанс да влезнат в 4ката щото челси ще са много по-силни от сега и постоянни,а за Ман4естърци по4ти сигурно ще са там и Арсенал може би *smile*

TeChNoTrAx
30.05.2012 23:31

Изразявам пълна подкрепа за неговото назначение! Отборът има нужда от млад мениджър, който да има добра концепция за отбора, както и да направи добри трансфери за по-малко пари, а Роджърс е точно такъв мениджър *smile*

ziLonG
30.05.2012 23:21

Не си научиха урока след Ходжсън сега и Роджърс ... тези хора не са отбор от ранга на Ливърпул , те са за отбори от средата на таблицата , които това ги устройва и влизането в топ 10 е постижение. За отбор като Л'пул според мен Капело,Хуан Де Рамос, че дори и АВБ е по-добър избор от Роджърс , а личното ми мнение е , че най-подходящия е Рафа Бенитез *smile*

ziLonG
31.05.2012 09:52

Аз не казвам кой с какво с започнал , а просто че са се доказали с отборите ,които водят всеки е спечелил нещо..... никъде не съм писал кой от къде е започнал

TeChNoTrAx
31.05.2012 02:46

Само да те светна : Моуриньо започва кариерата си в Бенфика през 2000 и води 2 отбора преди да вземе Порто. Кариерата на САФ започва през 1974 и сменя 2 отбора преди да поеме Абърдийн АВБ започва в Академика Коимбра и след това отива в Порто Така, че гледай преди да пишеш и да коментираш, информирай се малко, нито Моуриньо е започнал в Порто, нито САФ е почнал в Абърдийн или Юнайтед, нито АБВ започва с Порто, така че мисли преди да пишеш глупости *wink*

ziLonG
31.05.2012 00:41

САФ прави Абърдийн шампиони ... Моуриньо печели ШЛ с Порто ...... АВБ печели ЛЕ с Порто те са постигнали нещо Роджърс направи доста добър сезон за отбор като Суонзи

TeChNoTrAx
30.05.2012 23:33

Никой треньор не е тръгвал от най-високото ниво... Моуриньо, САФ и АВБ да не мислиш, че са започнали от най-високото ниво ? *smile*

luiz_lfc
30.05.2012 23:16

Добър тренер според мен ще се справи на добро ниво и ще ни върне в четворката

Jason182
30.05.2012 23:11

Суонзи не съм ги гледал много но според мен на Пуул им трябва някой по опитен мениджър с по технична стратегия

Raul9520
30.05.2012 23:03

Успех му пожелавам в Пул.Пожелавам му да направи Пул отново онази червена машина ,която всяваше страх във всеки отбор.

GoGoGunners
30.05.2012 22:58

Вие надъханите..Не Пул останаха с калъфките.

dexter
31.05.2012 01:05

A Арсенал обраха де що има купи, нали *lol**lol**lol* Отделно Юнайтед взеха и супер купата, не се напъваи да мислиш, типично за фен на Арсенал, не ти се отдава *lol*

dexter
30.05.2012 22:56

Най - накрая успяха да излъжат някой, жалко само за човека, така да си провали кариерата *lol*

lalug_mamut
30.05.2012 22:43

добър треньор е но на мен повече ми допада мартинез все пак успех с новия им тренер *thumb_up*

lfcfann97
30.05.2012 22:42

Добре Дошъл! Само да не развали отбора и да не продава този - онзи...Дано се справи добре.Успех!

tishowinner2
30.05.2012 23:04

ми да ти кажа донякъде си и прав въпреки че не ми е приятно. доста от играчите ни показаха слаба игра. някои накрая на сезона си въранха формата и загатнаха за класата си но да видим сега лятото с брендън как ще процедираме при "шопинга" *erm*

extol
30.05.2012 22:53

К'во има да ви разваля на и без това толкова затъналия "Ви" отбор??? Човекът направи чудеса с непретенциозния уелски отбор, пък ще развали вашата помия?!

stenkata
30.05.2012 22:41

ако не постигне резултати бързо ще трябва повечко време,но със сигурност ще има успехи...

stenkata
30.05.2012 22:39

дано направи нещо да възроди ливърпул..не е лош тренер