Над 1,5 милиона българи са гледали Лудогорец - ЦСКА
Според пийпълметричните данни, двубоят в Разград, определил шампиона на България е на второ място по гледаемост в телевизионния ефир по време на излъчването.
По данни на GARB, пазарният дял на телевизията по време на мача достига 25 процента в основната възрастова група 18-49 години и близо 34 сред мъжете във възрастова група 18-34 години.
На 23 май националната телевизия ТВ7 показа в пряко комбинирано предаване и срещите Левски - Светкавица и Литекс - Локомотив Пловдив, които бяха решаващи за определянето на
бронзовия медалист и на участника в Лига Европа. През по-голямата част от излъчване на двете срещи, телевизията е най-гледаната телевизия в активната възрастова група 18-34 със среден пазарен дял 23 процента.
Футболният сблъсък между Лудогорец и ЦСКА за пореден път затвърди тенденцията на стабилен ръст на пазарния дял и позициониране на медиата сред телевизионните лидери в България.
През пролетния полусезон двубоите Левски-Черно море, Левски-Миньор Перник, Лудогорец-Черно море, ЦСКА-Видима Раковски, Черноморец-Черно море, Славия- ЦСКА, ЦСКА-Черно море, комбинираните предавания Калиакра- Лудогорец и Видима Раковски-Левски и Левски-Светкавица и Литекс-Локомотив Пловдив, както и финалният мач Лудогорец- ЦСКА предизвикаха сериозен зрителски интерес, като пийпълметричните данни показват среден пазарен дял на футболната селекция на TV7 от близо 17 процента сред активната аудитория 18-34 години и близо 19 процента сред мъжете на възраст 18-34 години.
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
Регистрация