Пеп разбра по болезнен начин, че Реал Мадрид не е Сантос

09:32
Пеп разбра по болезнен начин, че Реал Мадрид не е Сантос
Сантос не е Реал Мадрид или по-скоро Реал Мадрид не е Сантос -  в това се убеди миналата вечер наставникът на Барселона Хосеп Гуардиола.

Във финала на Световното клубно първенство Барса излезе с 3-ма в защита, а на моменти дори играеше с двама в отбрана. Бразилците, разбира се - технични, но без особена тактическа дисциплина и с ужас към пресата като приом в играта, станаха за смях, гледайки от близо как каталунците плетат гол след гол.

Гуардиола реши да изпита схемата с 3-ма в защита и срещу Реал, използвайки 4 халфа, Тейо и Алвеш като крила и Меси в предни позиции. Резултатът стана ясен на всички - титла за мадридчани.

Хубавото за феновете на Барса е, че срещу Челси и в един евентуален финал в ШЛ Гуардиола ще излезе с 4-ма в защита и няма да си прави гавра с европейски колоси, защото ново пренебрежение срещу сините от Лондон, а след това Реал или Байерн едва ли е най-доброто, което може да предложи Пеп.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Gheorghe_Hagi
23.04.2012 09:32

Тервел Илиев мойто момче кой си ти въобще и играл ли си някога тази игра??? Дани Алвеш бил играл дясно крило хахахаха...... Дани Алвеш единствено в националният отбор миналата година играеше дясно крило докато Майкон беше дясен бек, Дани алвеш си игра чист дясен бек и при всяка атака на реал си се пребираше и Барса си играеха с 4ма в защита, пуснете репортаж от мача ,доказателство е да се сетите кой срита Роналдо на няколко пъти и реал получиха фаулове. Даже противно на безумната статия мога да кажа, че Барселона игра с по дефанзивна схема защото по принцип когато противника е затворен барса се включва и с двата бекове едновременно и отзад остават само двама а срещу реал имаше постоянно трима отзад, Пуйол,Масчерано и Адриано само Алвеш се включваше но при всяка атака на Реал той се прибираше на десният бек. Тоя Тервел разбира от футбол колкото баба ми фантазират си нещо и опитват да си пишат мненията, пфффф

Junytooo
23.04.2012 01:01

1 мач победиха и вече четем най различни смешни коментари и статии.Хубаво е човек да си вярва.

Manch0u7d_bg
22.04.2012 22:33

Не говорете глупости за рийкард. Спечели трофей с Галатасарай и сега е селекционер на Саудитска Арабия. Обмисля план да стане треньор на мексиканския Чивас Гуаладалахарас.

qko_ciklq
22.04.2012 19:10

Гуардиола изобщо не експирементира в снощния мач, още повече че играеше с/у Реал при това на Ноу Камп. Според мен дава приоритет на ШЛ за това реши да запази част от играчите си. За негово съжаление тези които влязоха на мястото на титулярите все още не са готови за такъв мач.
Друго , че категорична оценка на треньорските качества на Гуардиола може да се даде едва след като се докаже в друг клуб. Тъй като веднага се сещам за Рийкард и неговата "извънземна" Барса с която мачкаше, а след това май никакъв го няма. Дори го изгониха от Турция.
С тея играчи на Барса и най-вече отбор и аз да застана сигурно ще спечеля някоя купа.
Друг е въпроса, че самия Гуардиола си осра мача вчера с неадекватната схема която избра и не се поправи цял мач което е голям минус за него.

UnitedRules
22.04.2012 16:57

Ясно се вижда, че на Моуринио му трябваше известно време докато се приготи най-вече към стила на Барселона. Футболистите на Реал не са по-малко качествени от тези ба Барса, а Моу вече започва да набира скорост и да показва невероятните си разбирания за играта. Аз от тук на сетне, не виждам как Барселона би победил Реал толкова лесно. Докато Моу е в Реал, от тук нататък това ще бъде най-успешния испански отбор.

sdw
22.04.2012 15:34

бати глупостите,първия мачко когато барса победиха реал,те отново играеха 3-4-3 тактика.Сега пък паднаха и се оправдават с тактиката...смешници

mitko911
22.04.2012 13:43

Спрете да говорите глупсти!
Гуардиола излезе с най-добрия възможен състав и схема за момента. Барселона изелезе за победа и може би подцени Реал Мадрид( за мен това е пълен абсурд, едва ли нормални хора биха подценили Реал)
Погледнете фактите, Шави е на 32 и мисля, че Гуардиола трябва да започне да мисли малко и да се сеща, че няма да може да е пълноценен при толкова тежка програма. Същото се отнася и за Пуйол, който е на 34.
Давид Вия е контузен, Ерик Абидал също. Каквото и да говорим тази година Барселона има много проблеми в кадрови план.
Ако Гуардиола не си оправи защитата не ги чака нищо добро!

josephbg
22.04.2012 14:59

нямам думи от глупостите които измисляте

noti
22.04.2012 13:41

За жалост,този път Барселона беше надиграна!!!

mitkobg3
22.04.2012 13:13

Аз се вазхищавам на Пеп че прави такива рискови тактики той просто знаеше че ще е много трудно да спечелят титла даже и ако вземат Ел класико затова той пробва с тази тактика и явно не стана затова се надявам друг път да си излезем с предишната схема и да победим !!!!

Notlike
22.04.2012 12:34

Трябва човек да е много ограничен, за да не направи разликата между Кройф и останалите. Той наложи тоталния футбол като играч през 70-те с Аякс и Холандия, той го направи в Аякс и Барселона като треньор...

psiharizlle
22.04.2012 12:31

хаха за каква криза говорите загубили един мач от Реал и от Челси, който си беше абсолютен късмет и вече криза..

kris_666
22.04.2012 12:26

Тази загуба ще повлияе лошо на тима на барселона и срещу челси ще направят грешна стъпка! Мое мнение *smile*

BerbaTheBest
22.04.2012 12:45

Аз мисля, че ще ги стимулира и играчите ще искат да се реваншират на феновете си! Надявам се да продължим в ШЛ, за да не бъде губенето на титлата безсмислено!*thumb_up**wink*

CASHBOY
22.04.2012 12:00

Барселона все още е по-добрият отбор и на финала в ШЛ ще го докажат !

extol
22.04.2012 11:46

И още нещо, мачът беше силно повлиян от шанса! Ако Тейо беше една идея по-концентриран и можеше да завършва брилянтните извеждащи подавания, които му бяха предоставяни щеше да е друг изхода от мача. Наистина Пеп рискува и в случая не спечели, но едно ще ви кажа... велики неща не се правят с премерени постъпки, а с оползотворяване на шансове след поети рискове!
При 1:1 само малшанса и страхотния пас на Йозил донесоха толкова жадуваната (на теория още не спечелена) титла на Реал. Така че е смешно да се сочи с пръсти и да се правят генерални изводи...

Joro1914
22.04.2012 22:56

ами пи4, какво да ти кажа, освен положението на Пейо(Тейо) в 55мин. и понеже чета, че коментираш късметлийските голове на Реал, искам да те попитам, този в 5 рикошена на Барса, не беше късметлийски? Ролнално е играч, доказал се и в предишните си отбори и националния и за сега има няма 42 гола, сигурно 40 от тях са му късмет, според теб? Късметлията Роналдо влачеше, като магаре Ман.Юн., както го прави с играта и головете си този сезон за Реал, ама не сигурно и там е било късмет? А за отбора на Барса, искам да споделя, че които и да беше треньор на този отбор в последните 3-4г. освен Гозно, щеше да спечели тези прословути 13 от 16 трофея.

avenger_
22.04.2012 13:49

Казах Пике , защото гледах и гола му с/у нас за Купата на краля за 2:2 , който е почти същия . Иначе имах напредвид Маш.

GarethBale333
22.04.2012 13:24

глупак *lol* пике не игра !

wayne_rooney_44
22.04.2012 12:43

Какъв Пике като той не игра

avenger_
22.04.2012 12:25

Добър вратар е има качества и е наше момче от школата . Свикнал е с играта на Барса и не чисти често топките , а подава на иргачите пред него , но е и малко хазартен тип . На няколко пъти е правил лоши грешки както например през декември с/у Реал и с/у Леванте също както и с/у Реал вчера . Сега играчите трябва да се концентрират в/у мача с Челси и да забравят бързи тази загуба , има за какво да играят . *smile*

fearcho
22.04.2012 12:16

Подкрепям те и двата гола са вратарски, от колко години насам не купиха един стабилен вратар тоя Валдес и резерва не бих го държал пълен некадърник!

avenger_
22.04.2012 12:05

Да прав си Тейо можеше да изравни резултата в 55мин. , когато Тиаго го изведе с/у Касияс , но изигра ситуацията много лошо , изобщи никаква концентрация при удара . Ааа , втория гол на Реал мога да го определя като вратарски , защото ако Валдес беше помислил малко и не беше излязал този гол можеше и да го няма . Гледах повторението на гола няколко пъти и видях , че Роналдо отиваше встрани и Пике вече го настигаше и ако Валдес не бе излязал най-много от тази ситуация Реал щяха да спечелят корнер . И първия гол също грешка на Валдес , но затова Реал са толкова голям отбор възползват се от грешките си и бяха много ефективни , без кой знае колко чисти положения си вкараха 2гола , а наще пропуснаха както с/у Челси го направиха . Шави през първото също разочарова с пропуск ....

Lubo0o
22.04.2012 11:45

Просто Гуардиола пое вече готов състав с мега звезди в него ! И не му беше трудно да ги наставлява ,но когато вече изпаднаха в някаква мини криза ,той не може да ги вдигне на крака ..... За мен Пеп не е нищо особено и Бенитес да имаше такива играчи и той щеше да направи нещо ......

nom3rcy
22.04.2012 17:26

Поел е готов шампионски отбор ? хахахха... ами защо тогава Рийкард не направи това, което Пеп направи при полужение, че е и мноооогоо по - опитен ...

Stan1926
22.04.2012 11:10

"защото ново пренебрежение срещу сините от Лондон, а след това Реал или Байерн едва ли е най-доброто, което може да предложи Пеп."
Ти как реши, че барса ще отстранят челси?

berbatoglu
22.04.2012 10:54

кризата на барселона не е завърчила- следва отпадане от челси*devil*

sturridge999
22.04.2012 10:47

(просто Пеп не е мега класа като Моу това е истината.....случайно или не спада на Барса започна откакто Кройф си замина....проосто това беше апогея на един колеблив сезон в които най-вероятно всичко ще блесне други ден като Челси ги отстрани на Ноу камп - е ако отново съдиите не ги побутнат като с Милан например) ТОЧЕН коментар браво *thumb_up*и наистина много ще се спукам от кеф ако опукаме парца на кампа *beer*

extol
22.04.2012 11:43

Пълни глупости говориш, приятелю! Барселона на Пеп е в пъти по-качествена от тази на Кройф. Показателни са и спечелените 13 от 16 възможни трофея в неговия период, нещо, което Барселона на Кройф така и не направи в такъв мащаб. Едно време се играеха по 30 мача на сезон във всички първенства, а сега топ отборите играят по 60! Умножи това по няколко години и ако имаш и малко сиво вещество ще видиш, че е невъзможно да си хегемон за много продължителен период от време. Защо няма отбор печелил ШЛ, от прекрояването й, 2 поредни пъти? Защото е адски трудно и не може да се сравни с КЕШ, когато са играли 5 мача само шампионите и прочие.

StoyanovKST
22.04.2012 11:38

Брато , само да ти кажа че тази игра на Барса, която гледаме сега се дължи не на кой да е, а точно на Кройф *wink*

marteto87
22.04.2012 11:06

Какьв Кроиф тои работеше в Аякс нещо се бьркаш

ogi999
22.04.2012 10:44

просто Пеп не е мега класа като Моу това е истината.....случайно или не спада на Барса започна откакто Кройф си замина....проосто това беше апогея на един колеблив сезон в които най-вероятно всичко ще блесне други ден като Челси ги отстрани на Ноу камп - е ако отново съдиите не ги побутнат като с Милан например

BaDema8228
22.04.2012 09:59

Аз пак му казвам евала,да играеш с 3-ма защитници в такъв мач е просто е много смела постъпка,а ако беше направил по дефанзивна схема щяхте да ревете,че играел с много в защита,то на вас не може да се угоди *smile*

nom3rcy
22.04.2012 17:23

Той не ги подцени, защото знае що за отбор са РЕАЛ! По-скоро експериментираше / доста грубо казано /, ако мога така да се изразя

rooney_fen_10
22.04.2012 10:26

Нищо не се знаеше, всичко е възможно във футбола...

ForzaJuve29
22.04.2012 10:20

Дори Барса да бяха били нямаше да са шампиони,Реал щяха да си бият до края и нямаше да си изгубят точката.

Jurka5
22.04.2012 10:12

Напротив,той подцени Реал. Мислеше,че понеже в последните мачове ги дрънкат и някак си по навик Реал ща паднат независимо с какво схема играят или с кои играчи.А,дефанзивна схема не знам дали Барса могат да я използват и за какво му е като му трябваше задължителна победа.