Сър Алекс разкри какво мисли относно бъдещето на Бербо в големия футбол
Специалистът прецени, че Бербо е ненужен на червените дяволи и започна да налага в атаката на тима Уелбек и Ернандес.
"Бербатов има пред себе си още години на най-високо ниво, той е топ-футболист", заяви сър Алекс.
Не е сигурно обаче дали с тези свои думи Фъргюсън просто не се опитва да вдигне цената на Митко преди очакваната сага около българина през летния трансферен прозорец.






















За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
22.04.2012 18:55
той не продаде Тевес, защото Тевес бе под наем, но не го закупи поради тази причина заради смяната на стила и баланса в отбора.
22.04.2012 18:40
По принцип нещата с Бербатов тръгнаха на зад от мача с Ман. Сити за купата когато изпусна двете голови положения пред него и не успя да вкара нито едно тогава, ако беше ги реализирал едва ли щеше да е на пейката този сезон.
От тогава тръгна всичко и почна да го сменя малко по малко за Чичарито, а той от своя страна влизаше като резерва и бележеше по някога. В едно интервю след време беше казал САФ че е взел грахчето с цел подмладяване, но не си е представял, че ще го включи още първият сезон в титулярният състав. Това е истината просто от мача с Сити и пропуските на Берба тогава почна малко по малко да го измества. Това беше и повратният момент когато философията му стана да гледа към младите футболисти.
22.04.2012 18:43
не е това .. фислофията на САФ е да има един твърд титуляр нападател всеки сезон, а втория нападател да играе по 3-4 до максимум 5 сезона в отбора и след това следва промяна на стила. Тя по принцип промяната на стила в Юнайтед е всеки сезон, но крайната промяна е следната, когато продаде Тевес за Бербатов и сега когато продава Бербатов за Уелбек и Ернандес, след това ще продаде някой измежду тях и ще вземе нова суперзвезда и така .. въртележка.
22.04.2012 18:04
Не ми пука къде ще играе (естествено в някой от по- известните клубове) важно е да бъде титуляр.За да може да показва това ,което показва почти всеки път когато е на терена .Успех
22.04.2012 13:16
Да отива в Борусия Дортмунд там ще къса синджира и без това май Лукас Бариос ще се маха.
22.04.2012 11:59
и на Бербатов нищо не му липсва (всмисъл, че висок и не е толкова бърз, и не ги пресира толкова много) .. той си е играл така винаги и САФ знаеше това, ако му трябваше бърз, който да пресира играчите, то тогава щеше да държи Тевес в отбора, но САФ искаше да смени стила, както го смени и сега. Какъвто и да беше Бербатов .. пак щеше да го продаде, философията на САФ е такава, гледам че англичаните ги държи по повече сезони, но чужденците ги жертва и с тях си прави жалките, но успешни ротации (жалки, защото ги пренабрегва за сметка на по-слаби футболисти), така е било винаги
22.04.2012 11:56
а пък Тевес и Форлан да не говорим .. въобще не ги оцени САФ, а знаем за какви футболисти става въпрос .. и накрая пак се оказва, че САФ е прав, разбира се ако говорим за спечелването на титлата в Англия, тъй като в Европа са си жалки Юнайтед, в това няма спор.
22.04.2012 11:55
абе Бербатов не е първия, нито последния който е заменен след 3,4 сезона .. в случая са 4, но той игра буквално в 3, ако не и в два и половина .. Философията на САФ си е такава .. да мени стила всяка година и да жертва футболисти, като Бербатов в името на отбора .. преди това е пожертвал Нистелрой има 5 сезона в Юнайтед, Кантона 5, Теди Шерингам 4 сезона, Андрю Коул има цели 6, Дуайт Йорк също има 4, като в последния сезон и той бе почти винаги резерва .. такава си му е философията на САФ, той не е дал е така на вятъра тия пари 30 000 000 паунда, знаел е кога ще се раздели с Бербатов, просто го е искал и го е взел, Бербатов с нищо не го разочарова, няма как да го разочарова с добрата си игра през първия и третия, двата шампионски сезона, а през втория му играеха 4-5-1 .. просто всяка година Юнайтед мени стила си и за това е номер 1, никой не може да се нагоди към тяхната игра. След година, две и Ернандес ще го продадат, защото почват да се нагаждат и към неговия стил (друг е въпроса къде биха взели играч, който не борави добре с топката, а е добър само в малкото наказателно ..
22.04.2012 11:50
За глупости се карате ..... То е ясно ,че Бербо е с класи над Чичарито и Уелбек ,но те са млади и имат доста време за да се развиват ! Успех на Бербо където и да отиде !!!
22.04.2012 11:03
аре стига сте се правили на професори берба не трябва на юнайтед защото утива на възраст вече в момента в юнайтед се прави тотално подмладяване .От другия сезон ша кажем сбогом на гигс и скоулс със сигурност.Стига спекулации успех берба от фен на юнайтед пребиваването ти в англия привършва повече и от успешно хетрик срешту пуул от 40 или 60 години никой не го е правел 5 гола в един мач само 4 преди бербатов голмайстор на лигата и няколко титли в пълнежа от успехи и като добавка най скъпото попълнение в манчестър юнайтед успех.
22.04.2012 13:07
Е един фен който мисли трезво.
22.04.2012 11:08
Напълно съм съгласен с теб. За това Бербатов вече е извън сметките на Дъртия, защото отбора се подмладява. Аз просто обясних, че е много по-добър от Чичарито и Уелбек, но за съжаление е и по-възрастен от тях.
22.04.2012 10:49
САФ пълен тапак...
22.04.2012 10:30
Не виждам с какво са по-добри Уелбек и Чичарито от Бербатов. Съра не винаги е прав в преценката си.
22.04.2012 12:50
Бербатов има старт, но самия той си разпределя силите някак си и не прави безброй спринтове на мач, а ги прави когато трябва .. иначе старт има, гледам го от доста време
22.04.2012 12:39
Ама ти сериозно ли говориш?!*confused**thinking*
22.04.2012 11:24
Да ама примерно като трябва да се надвяга някой от противниковия отбор за топката според теб Бербо ли ще стигне 1ви иначе донякъде съм съгласен с теб.
22.04.2012 10:52
Позволи ми аз да ти отговоря. Казано най-кратко, Бербатов има техника която грахчето няма, има страхотен нюх към играта, перфектно пъво докосване, уникален поглед върху играта. Винаги знае как да привлече вниманието на защитата и да пусне пас към съотборник. Той е отборен играч - винаги предпочита да подаде от колкото да се лакоми. Единственото което Чичарито и Уелбек правят повече от Бербо е това да бягат като малки деца след топката от което не виждам голям смисъл. Трябва да се мисли и именно Бербатов го прави, а не бяга безидейно след топката.
22.04.2012 10:49
Млъкни али раза
22.04.2012 10:36
А кажи ми Бербо в кво е по-добър от Уелбек и Чичарито?