Арсенал и Челси не успяха да си вкарат гол в дербито на "Емирейтс"

16:40
Арсенал и Челси не успяха да си вкарат гол в дербито на "Емирейтс"
Арсенал и Челси завършиха наравно 0:0  на стадион "Емирейтс" в среща от 35-я кръг на английската Висша лига.

Първата по-сериозна възможност за гол стана в 13-та минута. Тио Уолкът центрира от фаул на задна греда, Ван Перси изпревари бранителите на Челси и засече топката, но холандецът уцели лявата странична греда на Чех.

Челси главно разчиташе на контраатаки, като в 23-та минута Малуда бе изведен на чиста позиция от Калу в наказателното поле. Французинът опита да намери Торес с прострелно центриране по земя, но Кошчиелни се хвърли на шпагат и изби в корнер. След изпълнението на ъгловия удар, Кейхил игра с глава, като топката стигна до Фернандо Торес, който получи на границата на малкия пеналт и опита удар, но бе затворен от бранител на домакините. Три минути по-късно Малуда с прецизен пас намери Калу, който надбяга Кошчиелни, излизайки сам срещу Шчесни, който излезе извън наказателното си поле, за да пресече паса. Калу успя да прокара топката покрай вратаря на "топчиите", но след това Вермален изчисти.

Четири минути преди края на първата част "артилеристите" бяха близо до откриване на резултата. Ван Перси центрира от фаул към точката на дузпата, където Кошчиелни бе оставен непокрит и стреля с глава, като в този случай напречната греда помогна на Петър Чех.В 43-та минута Сонг намери Ван Перси на границата на малкото наказателно поле и капитанът на Арсенал стреля по диагонал към вратата, но Чех затвори ъгъла и спаси. До края на полувремето резултатът остана непроменен.

В началото на втората част Тио Уолкът получи мускулно разтежение и бе заменен от Жервиньо.

След изминаването на първите петнадесет минути на второто полувреме Венгер реши да пусне в игра Диаби, изваждайки Росицки. Ди Матео отговори на тази промяна с рокада Ромеу за Джон Оби Микел. "Сините" станаха по-агресивни в средата на терена. В 68-та минута Торес с пас по земя намери Стъридж в наказателното поле и бившият нападател на Манчестър Сити шутира с левия крак към вратата, но ударът бе лек и попадна в ръцете на Чех. Минута по-късно Арсен Венгер направи третата си смяна, като пусна в игра Андре Сантуш, който замени Алекс Окслейд-Чембърлейн.

В 73-та минута Хуан Мата се появи в игра за Челси и малко по-късно испанецът вкара топката в мрежата на Арсенал, но голът нямаше как да бъде зачетен, защото имаше отсъдена засада. Осем минути преди края Ван Перси получи пас в коридор между двамата централни бранители на Челси. Капитанът на Арсенал успя да се измъкне от Джон Тери и от чиста позиция в наказателното поле холандецът пробва да матира Чех с удар с десния крак, като топката премина встрани от вратата. Три минути по-късно Жервиньо проби в половината на Челси и с пас по земя намери Ван Перси на границата на пеналта. Нападтелят финтира Гари Кейхил, излизайки сам срещу Чех. Капитанът на Арсенал реши да премине и през вратаря, вместо да стреля, като по този начин той само си затвори ъгъла и когато най-накрая Ван Перси шутира към вратата, Чех без проблем блокира. Реферът Майк Дийн даде четири минути продължение на мача. Нито един от двата отбора не успя да стигне до победен гол и така в крайна сметка се стигна до равенството.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

GeorgiChelsea
22.04.2012 00:33

Дори в групите се паднаха с Челси което по принцип е невъзможно *wink*

GeorgiChelsea
22.04.2012 00:19

Точно преди ливърпул да спечели ШЛ отпадна правилото шампиона да се класира директно в ШЛ ако е назад в класирането (а може и преди това да е нямало такъв случай) незнам.Но те играха по компромис направен от УЕФА и започнаха от първия предварителен кръг а какво е станало с отбора 4ти в първенството не знам!

IvanIR
21.04.2012 19:09

Абе хикса си беше логичен кво се напъвате тука *sad*

Chelsea_FanBlue
21.04.2012 19:08

"В 68-та минута Торес с пас по земя намери Стъридж в наказателното поле и бившият нападател на Манчестър Сити шутира с левия крак към вратата, но ударът бе лек и попадна в ръцете на Чех." Не съм гледал мача, т.к. бях на работа, но се радвам, че Стъридж е бил леко иначе автогол!!!

fena_man_utd
21.04.2012 18:03

Не лъжи! Ако Челси спечели ШЛ и завърши 5-ти.Тогава ще има 5 отбора от Англия в ШЛ.Стига обаче 3-тия и 4-тия да прескочат квалификациите.

aa2
21.04.2012 19:03

Само 4-я ще трябва да играе квалификационен кръг, 3-тия влиза директно в групите.Победителя в предишното издание на ШЛ и 4-я играят предварителни кръгове, разликата е в това, че победителя от ШЛ ще играе от 1-я предварителен кръг, а 4-я в Англия ще играе в само в последния.

headhunters___
21.04.2012 17:48

В 68-та минута Торес с пас по земя намери Стъридж в наказателното поле и бившият нападател на Манчестър Сити шутира с левия крак към вратата, но ударът бе лек и попадна в ръцете на Чех!

Уинър, тва дето сте написали излиза че Торес и Стъридж са правили атака към собствената си врата ?!?!

headhunters___
21.04.2012 17:56

Ми как торес и Стъридж правят атака и удар и топката е в ръцете на ЧЕХ ?!?! егати удара *lol*

strong4chelsea
21.04.2012 17:55

ХАХАХАХАХАХХАХА УБИ МЕ БРАТ !

sad4me
21.04.2012 17:42

Напротив!!! Ако Челси спечели ШЛ и е извън 4-ката ще играе за сметка на 4тия, този който е завършил на 4 място ще играе в ЛЕ !

aa2
21.04.2012 17:55

Провери сезон 2005-2006 и ще разбереш, че грешиш.

fena_man_utd
21.04.2012 17:33

Случвало се е отбор да спечели дадена купа и след това да отпада в по-долна дивизия и да играе в Европа.

fena_man_utd
21.04.2012 17:31

Общо взето е бил мач с повече тактическо надиграване.Вижда се,че Челси от тук до края на сезона ще се стреми две неща.Първо*lol*а вземе колкото се може повече точки,което е логично и най-вече тактически повече да надиграва съперника си и чак тогава да печели.След това на второ място идва добрата игра и красива.За тях сега е важно да печелят.Дали красиво или грозно е без значение.Важно е да се печелят точките,защото накрая това се гледа,а не дали си играл красиво или си направил повече атаки,но без успех.Благодаря ти за коментара!

nikshan11
21.04.2012 17:29

жалко,4е Дрогба не игра ина4е щеше да е интересно *smile* *lol*

homiie
21.04.2012 17:26

Челси ако играха с титулярите си вземаха мача без проблем..

Strraxo
21.04.2012 17:20

Честито Челси !!! 17:00 Нюкасъл Стоук 2-0 - 20' 1во полувреме *smile*

fena_man_utd
21.04.2012 17:19

Искам да помоля,някой фен на Арсенал или Челси да ми разкаже как са играли? Благодаря Ви!

aa2
21.04.2012 17:25

Колебливо, тактически се надиграваха в центъра, с много грешки, но и с много положения за гол, но липсваше добрия завършващ удар.Арсенал удари 2 греди, Челси имаше няколко уникални шанса при контри, но последния пас им бе слаб.Перси изпусна 1-2 чисти положения, Жервиньо се включи добре, Сонг направи поредни 10 смешни и неточни подавания, Уолкът игра г-д преди да се контузи, Рамзи беше тотална дупка, Андре Сантош се включи много добре.При Челси беше подобна ситуацията - Стъридж имаше няколко добри положения, при които можеше да подаде или да стреля, избираше да стреля и го правеше лошо, Торес имаше някои добри включвания, но като цяло и той не направи много, Тери беше великан в защита както винаги, Бертран(д)(не знам как се казва точно), игра много добре, Кешли влезна и беше изключително слаб, Мата влезна и нищо не направи.Като цяло беше интересен мач, но главно заради грешките на 2-та отбора, които позволяваха на противника да опита да направи нещо по-интересно в атака, но и 2-та отбора завършваха зле атаките си(при Арсенал имаше някои атаки, които завършиха добре, но късмета спаси Челси). Добър мач беше!

GeorgiChelsea
21.04.2012 17:19

ами аз както ги виждам нещата днес е последната ЕВЕНТУАЛНА победа на Нюкасъл *smile*

GeorgiChelsea
21.04.2012 16:56

1во че ми викаш с**янин и 2ро че Челси ще забраят за топ 4 щото Тотнъм днес ще паднат и Челси имат мач с Нюкасъл

nikshan11
21.04.2012 17:09

пи4 не ставай смешен Нюкасъл нямат нашата класа и според мене можем да ги победим *smile*

chelsea_blue12
21.04.2012 17:06

Успех *lol* *lol* *lol* *lol* *lol*

GeorgiChelsea
21.04.2012 17:03

хаха 1вия полусезон както нямаха загуба нюкасал сещаш ли са кво им са случи на техния стадион *lol*


21.04.2012 17:02

В който Нюкасъл няма да загубят.Там ще трябва да направите поне 1,2 атаки ако искате гол и ще ви бият.

GeorgiChelsea
21.04.2012 16:53

по добре да беше пуснал Лукаку и Макехран вместо Торес и Калу ...

Double_De
21.04.2012 16:53

Босингва, Малуда, Стъридж, Торес всичките бяха зле

karakuli
21.04.2012 16:50

Мача миришеше на равен още преди да е започнал *lol*

Don_Matthew
21.04.2012 16:48

Стъридж не беше на ниво определено, така да се каже съм доволен от равенството с оглед на състава, с който излязохме и това, че бяхме гости. Успех срещу Барса. *beer*

dadeds
21.04.2012 16:48

Не знам какво се опитваха да направят играчите на Челси.. да игнорират Торес колкото се може повече или да спечелят мача..

Juan_Mata10
21.04.2012 16:46

Просто когато Рамирес и Мата не са по фланговете не не работят на ниво

Double_De
21.04.2012 16:45

Стъридж е голяма лакомия *angry**angry**angry*

Double_De
21.04.2012 16:50

Ами да, Торес и той през 1вото тичаше, 2рото заспа и не мислеше при отиграванията си...

chelsea_blue12
21.04.2012 16:46

Аз дори не мисля ,че Стъридж е изтичал 2км влачеше се по терена буквално.

georgechelsea
21.04.2012 16:44

тая принцеса пак си стана същото л---о каквото си беше

Double_De
21.04.2012 16:44

Пълно разочарование от Босингва, Стъридж и Торес за мен през 2рото полувреме. Ромеу също, но той не е виновен, че не игра толкова много и сега изведнъж хоп срещу Арсенал, Стъридж и той. Доволен съм от Бертранд и Калу. Арсенал бяха по-добрите.

Strraxo
21.04.2012 16:44

Челси се отдалечава от топ 4 ..

nikshan11
21.04.2012 17:41

да прав си. През сезона не на евертън им са отнели право да у4астват,а те просто се провалиха в квалификацийте *smile*

aa2
21.04.2012 17:32

Когато Ливърпуул спечели ШЛ те завършиха на 5-то място и играха предварителни кръгове.Когато даден отбор спечели ШЛ или ЛЕ той получава автоматично участие и за догодина в турнира, ако не успее да се класира от първенството.Ако сега Челси вземе ШЛ и завърши на 5-20 място те пак ще играят в ШЛ, същото важи и за 1-те 4 отбора в лигата.

GeorgiChelsea
21.04.2012 17:09

Такова нещо само на Манчо може да се случи !

nikshan11
21.04.2012 17:07

това не беше шанс просто късмета на Ман4естър беше убийствен то4но тогава тери щеше да се подхлъзне ;Х

GeorgiChelsea
21.04.2012 17:04

Е без значение.Допуснаха ги заради титлата в ШЛ

Kireto1232
21.04.2012 17:03

На 5-място беше Ливърпул като спечели ШЛ тогава *smile*

GeorgiChelsea
21.04.2012 17:03

Дано ама ако утидем на финал се съмнявам за 2ри път да си изтърват шанса както срещу Ман Ютд

chelsea_blue12
21.04.2012 17:02

е извинявам се тогава *smile*

nikshan11
21.04.2012 17:01

мхм страхо е прав,но дано и за нас да има компромис :хха :0

GeorgiChelsea
21.04.2012 16:59

Лъжеш се.Когато Ливърпул спечелиха ШЛ бяха на 7мо място в първенството и с компромис ги допуснаха следващата година от първия предварителен кръг

Strraxo
21.04.2012 16:58

Напротив само победителя отива в груповата фаза ..

chelsea_blue12
21.04.2012 16:57

Не знам ако не се лъжа отборите които са на финал в ШЛ директно отиват в груповите фази така ,че не бъди много сигурен ,че няма да ни гледате там а пък и Челси е вече с 1ия крак на финал след като не допусна гол на чужд терен и има аванс от 1 преди реванша.

GeorgiChelsea
21.04.2012 16:55

Хаха тихо тихо ... всички говорят за Барса и съдиите ама ако не бяха съдиите в Англия Манчо щяха да са на 13то място

Strraxo
21.04.2012 16:52

Браво ама др година няма как да демонстрирате такова представяне в ШЛ щото няя да играете там *lol* !!!!

chelsea_blue12
21.04.2012 16:49

Докато вас ви шибаха отбори като БАЗЕЛ и БЕНФИКА ние шибахме Бенфика и Наполи а в сряда победихме най-добрия отбор в света има ли нужда от сравнения на представянето на двата отбора в ЕВРОПА БЕ ? Челси се представя слабо в първенството на пък за сметка на това е на финал за купа и се представя отлично в ШЛ

Strraxo
21.04.2012 16:47

1во няма как да хапнем нищо на Етихад 2ро и да ни бият имаме 2 точки преднина а и кво играта ни е перфектна а др. година ще гледаме Челси в ЛЕ ! КЕФ !!!!!

chelsea_blue12
21.04.2012 16:45

Ти се радвай ,че твоя отбор с тая игра е на 1во а нищо чудно да лапнете големия на Етихад и да се сбогувате с 1вото място

moonwalkera
21.04.2012 16:43

В.Перси просто беше в най-лоша форма от всички играчи на Арсенал на терена..за мен най-добре се представи Косчиелни.

aa2
21.04.2012 16:41

Браво и на 2-та отбора, опитваха да вкарат, но не успяха.Поздравявам Челси за добрата им игра в защита.Тази седмица буквално показаха на Барселона и Арсенал как се играе в защита.За нас остава надеждата да вземем 3 от 3 мача докрая и да останем в топ4 и на 3-то място.

Ginekologa
21.04.2012 16:41

торес колко си тъп еѝѝѝѝѝ

dadeds
21.04.2012 16:42

Нормално е това да се случва след като това му е второто докосване на топката в мача. Когато се научат, че трябва да му подават, тогава ще вкарват голове, а колкото до Стъридж.. повече не трябва да вижда топка с тази егоистична игра!

eternal_man
21.04.2012 16:40

По нито един аспект в играта на този етап Торес не може да се доближи до отиграванията на Дрогба ! Просто терминаторът няма спирка, но за жалост на Челси се контузи..

Ginekologa
21.04.2012 16:36

тоя как цисти пред стъридж баси каратистите*joking*

aa2
21.04.2012 16:34

Говоря за пасове, които и Шчезни ще успее да даде точно.

aa2
21.04.2012 16:33

Сонг - 9 или 10 грешни паса до момента.Браво, браво, великан е!

aa2
21.04.2012 16:29

Нещо липсва в атаката на Арсенал..

Arsenal1931
21.04.2012 16:27

Искам само да добавя , че МОЯТ отбор според мен играе по-добре.. показваме по-голямо желание , а и атаките и положенията са в полза на Арсенал , мача НЕ Е 2ка отникъде , а по скоро Х1 , незнам какви прогнози предлагаше сайта и потребителите му в началото

aa2
21.04.2012 16:00

Тоя глист Сонг няма ли да спре да греши с подаванията бе?Баси балъка, 6 или 7 грешки вече, то бива да си слаб, слаб ама това неговото е наглост!!

rarabg
21.04.2012 16:03

Пич раздавай го малко по спокойно...

Ginekologa
21.04.2012 15:50

андре вилас боаш е виновен рибата да сме 6-ти в момента*cigarette*

aa2
21.04.2012 15:45

Обаче тоя Ди Матео е уникален.Дори мен ме успокоява, въпреки че не съм фен на Челси.Супер спокоен пич, физиономията му сякаш те кара да си спокоен и ти.При спорни положения просто вдига ръце и се ядосва като нормален човек, а не се тръшка като луд.Великолепен е!

chelsea_blue12
21.04.2012 15:47

Да не забравяме и страхотното му разбирателство с играчите *wink* *smile*

sad4me
21.04.2012 15:45

И да добавя защитата на Челси е бетон! То се знаеше че ще тренират това още един път! Просто мача с Арсенал не е толкова важен колкото реванша с Барса! Хубав и динамичен мач!

aa2
21.04.2012 15:43

Еххх, колко яко би било, ако днес феновете на 2-та отбора не се караме като селяни...Спрете се, защо се карате сега?Мача е великолепен и няма съдииски грешки, няма грубости, има положения и пред 2-те врати.Защо се карате пак?

sa6etoo
21.04.2012 16:25

това ни е проблема.. не да си гледаме нашия отбор по интересно е да оплюваме другия и не дай си боже да кажат нещо лощо за неговия тим.. светът се срутва при тия псевдо фенчета.. *sleep*

unicef_89
21.04.2012 15:52

Заложено е в гена на българина да се заяжда , а не да се забавлява.. в този сайт виждам 90 % анти-фенове на футбола които се радват като пада някой отбор който не харесват поради безмислена причина повече отколкото победите на своя отбор ! За жалост*erm*

chelsea_blue12
21.04.2012 15:44

Най-точният ти коментар *smile*

Juan_Mata10
21.04.2012 15:42

До коментар [@comment 1056560] от [@user persie1992]:

И къв ни е късмета,че Калу два пъти като го извеждат чака да го настигнат или,че Тери не успя да ви вкара с глава ли тва ли ни е късмета

vlatkyn
21.04.2012 15:40

Венгер да уволни диктора и сме шампиони

Juan_Mata10
21.04.2012 15:40

Малуда и Стъридж просто правят простотия сле простотия Босингва е същия

moonwalkera
21.04.2012 15:38

Този стил на игра на Челси ми напомня за Интер (когато спечелиха ШЛ).. страхотна игра в защита, няколко късметлийски моменти и на полувремето е 0:0 . Много подреден отбор, браво..страхотен Чембърлейн но май ще трябва Жервиньо да влезне на мястото на Рамзи и Алекс ще играе в центъра

Don_Matthew
21.04.2012 15:37

Имаме късмет, но с този състав не можем и да мечтаем за по-добро развитие, да не говориме, че бяхме и малко по-добри.

sad4me
21.04.2012 15:37

Арсенал имаха 3 100% положения, но ние имахме поне 5 възможности да застрашим вратата на Арсенал. Хубав и динамичен двубой марак да сме с "резервите" пак ви надиграваме!
Но нито гредите правят головете, нито надиграването!

persie1992
21.04.2012 15:37

Челси със сигурност не може да продължава така. Няма всеки път противниците им да удрят греди

unicef_89
21.04.2012 15:34

за една седмица 5 греди, и мисля ще продължават с тая защита .. ако не започнат да влизат най-накрая : )

sa6etoo
21.04.2012 15:33

ае не разбрахте ли, че тая игра нямаш ли късмет си аут.. арсенал нямат късмет челси имат, другия кръг арсенал може да имат късмет челси не. кво ревете не знам... а и нали имате перси що не вкара преди малко... стига сте се оплаквали и си гледайте мача.. *nerd*

aa2
21.04.2012 15:38

Така е.Аз лично не се оплаквам, да, ударихме 2 греди и Перси имаше великолепна възможност да вкара, но това е футбола.Дано 2-то полувреме ние да имаме повече късмет и да ви вкараме.Нека по-добрия победи!

sa6etoo
21.04.2012 15:36

за това говоря.. просто тази седмица явно ни е късметлийска на челси..

aa2
21.04.2012 15:35

Абсолютно!Миналия мач между тези 2 отбора беше обратното - Арсенал имаше много късмет и си вкара положенията.

aa2
21.04.2012 15:33

Ние Челси - Барселона ли гледаме или Арсенал - Челси?Сякаш виждаме едно и също в 2-та мача.

Double_De
21.04.2012 15:44

Ами гости сме, нормално е за мен. А и не играем срещу Уулвс.

Juan_Mata10
21.04.2012 15:43

Както на вас и на Барса стила ви е да държите топката ние играем защитно с мн контра атаки

aa2
21.04.2012 15:42

Най-вече на контра атакувате.

aa2
21.04.2012 15:41

Приликата СПОРЕД МЕН е в това, че Челси повече се брани, а Арсенал повече атакува.Челси прави добри контри, които са страшно опасни, точно както в мача с Барселона.Другата прилика са 2-те греди за Арсенал и грешките в защитата на Арсенал при корнерите за Челси.Това е моето мнение, не знам, може би за вас няма прилики в 2-та мача, но аз ги виждам така..

Double_De
21.04.2012 15:40

Точно пък както срещу Барса не е *wink* Знам, че не харесваш Челси, но бъди малко по-обективен. По-добре играете от нас през 1вото полувреме, но не мисля, че Челси предимно седи в собственото си поле и се защитава. Все пак сме гости, и не мисля че е невъзможно да победим. Успех!

chelsea_blue12
21.04.2012 15:39

Ахахаах къде е приликата бе ? Ти футбол гледаш ли в тая игра има 2ве фази АТАКА И ЗАЩИТА Челси се справя и с двете много добре до момента и двата отбора нямаха късмет да отбележат гол.

Arsenal1931
21.04.2012 15:31

късметлии челси... само това ги спасява да продължават напред , не само в този мач... 5-1 са головите положения ако не бъркам , правете изводи

Manchu
21.04.2012 15:30

егати,омръзна ми тея челси само късмета да ги покрива.То бива бива ама,с Барса сега и тука 2 греди.

STIMS
21.04.2012 15:24

Домакините са на трета позиция във временното класиране с 54 точки, докато "сините" са шести с 57 пункта.... отзад напред май е класирането

vlatkyn
21.04.2012 15:21

Доктора на Арсенал е за уволнение отдавна

aa2
21.04.2012 14:54

3-та грешка от която дойде тази опасна атака за Челси.

aa2
21.04.2012 14:51

Сонг само с 2 грешки досега.Уникален е!!!

RosickyBoy
21.04.2012 14:40

Без Луиз, Иванович, Дрогба (човекът, който носи победите на Челси с/у Арсенал в 70% от случаите) и най-важното Мата и Лампард, а на тяхно място млад десен бек, и Ромеу, а със завръщането на Кошчелни в защита с партньорство с Вермаелен, и типични бекове, мисля, че Челси мислят само за реванша с Барса и мача е от сорта на 2:0 или 3:1. Успех *smile*

sad4me
21.04.2012 14:42

За нас този мач не е от значение. Ако бяхме загубили от Барса щяхме да излезем с титулярите, но сега имаме голям шанс да се класираме на финал. Успех все пак

Roberto_Mancini
21.04.2012 14:36

дано Арсенал да бие !! и Челси няма да очаства в ШЛ селдващия сезон

sad4me
21.04.2012 14:40

[@link http://www.youtube.com/watch?v=CBnq-nO6Cl8]

JIMBOOO
21.04.2012 14:36

Мисля че Арсенал ще победят, а Челси ще пазят сили за Барса

Don_Matthew
21.04.2012 14:31

Ето това е голямо решение според мен - да играеш срещу отбор като Арсенал и да си пазиш важните играчи за Барса. Добър ход според мен, но не мога да дам ясна прогноза за мача. *ball*

GeorgiChelsea
21.04.2012 14:30

Незнам ама гледай само какво ще се случва със тоя Гипс отляво *wink*

aa2
21.04.2012 14:34

И аз на това се надявам.Искам да видя едно великолепно дерби без съдийска простотия.

GeorgiChelsea
21.04.2012 14:33

Ами да видим.Надявам се да стане хубав мач без съдийски грешки както в последни 5 кръга

aa2
21.04.2012 14:31

Гибс е великолепен талант и аз лично вярвам, че днес ще се справи перфектно с атаките на Челси.

GeorgiChelsea
21.04.2012 14:27

До коментар [@comment 1056465] от [@user red_army_10]:

хаха много щях да се радвам ако мертезакер играе щото е пълно дърво а косчелни е 3 пъти по добър от него

georgechelsea
21.04.2012 14:26

за мен проблемите ще дойдат от Босингва но просто няма кой

moonwalkera
21.04.2012 14:25

Ех, Аршавин сега щеше да свърши ГОЛЯМА работа

Denislav4o
21.04.2012 14:24

"Домакините са на трета позиция във временното класиране с 54 точки, докато "сините" са шести с 57 пункта."
Готино ;р

red_army_10
21.04.2012 14:24

Съставът на Челси ясно говори каква е целта на сините, за мен обаче мачът си остава труден за прогнозиране, защото Арсенал са с доста контузени играчи - Уилшър, Артета, Мертезакер, Фримпонг, а Диаби и Коклен тепърва се възстановиха. Няма да коментирам и формата на Жервиньо и Рамзи...

aa2
21.04.2012 14:28

Прав си.От нашите липсващи само Артета този сезон е главно лице в нашия отбор.Уилшър не е играл този сезон и не можем да приценим дали щеше да е лидер на отбора, Мертезакер беше стабилен, но си мисля, че Кошчелни и Вермаелен са 2 пъти по-стабилни.Дано не се усети липсата на играчите, които изброих по-горе.

GeorgiChelsea
21.04.2012 14:25

от всичките играчи които изброи само Артета най вероятно щеше да е титуляр ако не беше контузен мой

Double_De
21.04.2012 14:20

Много тежък мач, успех на Челси! Нека по-добрия победи *smile*

GeorgiChelsea
21.04.2012 14:19

То срещу арсенал и младежите да пуснат няма да изглежда безнадеждно полужението при положение че средната възраст им е 13 години *lol*

red_army_10
21.04.2012 14:25

Бяхме по-добри, да! Пет гола ви набихме, това говори достатъчно.

GeorgiChelsea
21.04.2012 14:23

И кво в този мач Арсенал са били по добри ли ? Тъпа грешка на Тери реши мача !

red_army_10
21.04.2012 14:21

Хехе, много си забавен. Октомври месец обаче кой знае колко си ревал. На всичкото бас хващам, че средната ни възраст точно този мач е по-висока от вашата или е равна...

korektor
21.04.2012 14:17

моля ви Арсенал за 1 подарак за РД-то ми *lol* 1 победа *lol*

georgechelsea
21.04.2012 14:17

само тоя Малуда от къде ми го пусна не ми е ясно точно него ли намери да пусне

Juan_Mata10
21.04.2012 14:12

Поне Мейрейлеш да беше пуснал,че с тоя състав сме за никъде в халфовата линия все куци коне без Есиен

Juan_Mata10
21.04.2012 14:31

Не би трябвало да мислим,че ще прави чудеса,като в началото,защото не е играл отдавна и е загубил форма

GeorgiChelsea
21.04.2012 14:24

Мата в първия мач срещу Барса беше трагичен!Дано в реванша да не е така

Lampss
21.04.2012 14:21

Ориол Ромеу е перфектен,незнам за какви куци коне говориш,а пускането на Малуда е наложително,все пак Мата трябва да си почива за мача с Барса *wink*

aa2
21.04.2012 14:12

В нашия състав виждам една дупка - Рамзи, другите са добре, освен Сонг, но на негово място просто няма кой да сложим.Дано ги бием.Пожелавам късмет и на Челси.

Lampss
21.04.2012 14:20

Да прав си,Сонг доста често дава такива гениални пасове,но дано днеска не даде такива *lol*

aa2
21.04.2012 14:20

А ти грешките на Сонг виждал ли си ги?На мач по 10 грешни паса, от които започват добри контри за противниците.Това ме дразни при него.Иначе наистина е важен играч за нас, но според мен е такъв, защото нямаме друг на неговия пост.Може би догодина Фримпонг ще заеме неговото място.

red_army_10
21.04.2012 14:19

Абе ти чуваш ли се какво говориш бе човек?! Май не си гледал много обстойно мачовете ни тази година. Виждал ли си асистенциите на Сонг? Срещу Евертън, Лийдс за гола на Анри, срещу Пул, срещу Челси миналата година и куп други. Виж му статистиките и ще видиш, че почти всеки мач е с асистенция. Много грешна представа имаш за него, той освен в атака е безкомпромисен и в защита.

moonwalkera
21.04.2012 14:17

Скоулс е великан на висшата лига, обаче и той получаваше доста картони, това е напълно нормално за дефанзивни халфове, така че оправдавам Сонг

Juan_Mata10
21.04.2012 14:17

За мен без Перси,Сонг и Артета сте за никъде просто няма кой да ви прави играта и реализира без тях,тк таме някой прави нещо по-хубаво,но главно те ви теглят отбора

moonwalkera
21.04.2012 14:16

По-скоро Саня ги прави тези грешки на последък (макар и той да е страхотен футболист) .. Сонг по-скоро единствения му недостатък е че прави доста нарушения. А и незнам дали помниш че последния ни мач с/у Челси на Емиратс, именно той вкара първия гол

rooney_fen_10
21.04.2012 14:16

Така е, в момента Сонг и Артета оперират играта на Арсенал, нещо като Скоулс за Юнайтед. Лошото обаче е че във всеки мач Сонг прави дежурните си 2-3 грешки. Ако изчисти това от играта си, ще стане незаменим.

aa2
21.04.2012 14:14

Освен да руши играта на противника за друго не го бива(в последно време), виж колко точни подавания има...На него всеки 2-ри опит за далечен пас му е грешен.Надявам се днес да не се излага!

moonwalkera
21.04.2012 14:13

Сонг?!! Човече, Алекс е от най-важните ни играчи! Той разиграва топката..играе решаваща роля в подаванията,контра-атаките и защитата.

sad4me
21.04.2012 14:11

РОМЕУ ! Само Малуда ме притеснява...

rooney_fen_10
21.04.2012 14:10

Мисля, че на всички вече ни е ясно, че Челси има съвсем различни цели от първенството и този състав го доказва. Успех и на двата отбора и нека по-добрия победи. *smile*

torreschelsea9
21.04.2012 14:09

Добър състав радвам се че почти всички почиват за Барса !!!