Ди Матео: Те вкараха ли гол? Не. Ние вкарахме ли? Да!

08:33
Ди Матео: Те вкараха ли гол? Не. Ние вкарахме ли? Да!
Мениджърът на Челси Роберто Ди Матео бе изключително доволен след победата с 1:0 над Барселона в първия полуфинален мач от Шампионската лига.

"Успяхме да победим, защото добре бяхме проучили противника. Гледах Барселона срещу Милан и срещу Реал Мадрид. Днес те играха по същия начин. Стилът им е уникален, а играчите – извънредно качествени", заяви Ди Матео на пресконференцията след двубоя.

На въпроса не смята ли, че Челси е спечелил незаслужено, тъй като Барселона доминираше през целия мач, италианецът отговори: "Не смятам победата ни за незаслужена. Вкараха ли те гол? Не. Вкарахме ли ние? Да. Значи трябвало е да спечелим ние. Иначе е вярно, че техните положения бяха повече от нашите, но футболът е игра на голове".

"Въпреки чистата победа не сме фаворити. Всички знаем какво ни очаква на "Камп Ноу". Ще бъде много, много трудно, но се надявам да отбележим поне един гол и там. Трябва да дадем най-доброто от себе си, ако искаме да се класираме за финала на Шампионската лига", завърши италианецът.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Ludogorec1
19.04.2012 20:44

там ште ви скрият топката,,,,,, ди матеиски не един а пет гола ште ви вкарат

Ginekologa
19.04.2012 16:45

18/04/12, 20:45 Chelsea - FC Barcelona FT 1 : 0 (1 : 0) (0 : 0)
06/05/09, 20:45 Chelsea - FC Barcelona FT 1 : 1 (1 : 0) (0 : 1)
28/04/09, 20:45 FC Barcelona - Chelsea FT 0 : 0 (0 : 0) (0 : 0)
31/10/06, 20:45 FC Barcelona - Chelsea FT 2 : 2 (1 : 0) (1 : 2)
18/10/06, 20:45 Chelsea - FC Barcelona FT 1 : 0 (0 : 0) (1 : 0)
07/03/06, 20:45 FC Barcelona - Chelsea FT 1 : 1 (0 : 0) (1 : 1)
22/02/06, 20:45 Chelsea - FC Barcelona FT 1 : 2 (0 : 0) (1 : 2)
08/03/05, 20:45 Chelsea - FC Barcelona FT 4 : 2 (3 : 2) (1 : 0)
23/02/05, 20:45 FC Barcelona - Chelsea FT 2 : 1 (0 : 1) (2 : 0)

el_barca_
19.04.2012 16:13

на кампа: ние вкарахме ли голове Да,Челси вкараха ли голове НЕЕЕЕЕЕ *lol**lol**lol**lol*

bambam68
19.04.2012 18:13

на кампа играят 11 + 1 главен + 2 странични + 2 зад вратите съдии.....така че сметни си ги ако си ходил на училище редовно!*cool*

bambam68
19.04.2012 16:05

Абе разбирачи....я вижте кои отбор може да бие и БИЕ тези лигави Барса?!?Само ЧЕЛСИ може да ги спре!Е разбира се ако няма червено картонче,дузпа и т.н!защото все пак какво има на фанелките на Барса?!?УНИЦЕФ...е не върви отбора на УНИЦЕФ да отпада още рано рано нали?А и нали късмета е със силните?!?Снощи кои имаше късмет??ЧЕЛСИ!И какъв е извода??!А на тези дето обичат залози...залагаите че в реванша ще има ЧЕРВЕН картон!В ЧЕЛСИ за МЪЖЕ!А не деца дето при всеки допир и падат като житни класове и гледат съдията с влажен поглед!!финал ЧЕЛСИ-РЕАЛ!Е ако разбира се олигофрените от УЕФА не спуснат заповед отгоре разбира се....

Alex_Lampard
21.04.2012 23:10

С тая наглост и безочливо държание , не знам как се гледаш в огледалото :Х:Х

David_Luiz4
20.04.2012 12:55

Цял свят видя каква гавра с футбола беше тоя мач в Лондон 2009 и ти имаш наглостта да пишеш такива тъпотии!!!E тва е да си пристрастен и да не виждаш по далеч от носа си*stop*

MaLkO_LuD94
19.04.2012 19:11

- 2009, ДВУБОИТЕ С ЧЕЛСИ, А.К.А. ЙОВРЕБО. Правилно е да се разглеждат двата полуфинални сблъсъка, не само вторият, защото иначе се пропуска една неотсъдена дузпа за Барса в първия мач (както и една игра на Балак с ръка в наказателното поле в 5-тата минута на втория). Тия две положения, при които съдиите пожалиха Челси, определено променят развоя на сблъсъка. Те не доведоха до скандали по две причини: защото Барса в крайна сметка победи, и защото Пеп не е човек, който обвинява друг за провалите си. Отборът на Барселона стисна зъби и игра до последно, и при 1:0 за Челси, и след като несправедливо изгониха Абидал, когато Анелка се спъна сам, на метър от него. Скандалите дойдоха след това - с дейното участие на Анелка и Дрогба, който падаха по-театрално и от Бускетс при всяко докосване от противника. Единствената чиста дузпа, която бе спестена беше играта с ръка на Пике (той самият не можа да повярва, че му се размина). Извод от двата мача: подпиране за каталунците няма, даже напротив - спестена дузпа за Барса в първия мач, след това и в началото на втория. В случай, че бяха отсъдени, щяхме да гледаме съвсем друг двубой, без скандали и вероятно с пълна доминация на Барса. Йовребо може да е некадърен съдия, но не е подкрепил целенасочено Барселона (с премълчана дузпа и измислен червен картон). ОТГОВОРИХ ЛИ ТИ ???

Alex_Lampard
19.04.2012 18:43

2009 година 0:0 в Барселона , после в Лондон 1:0 първо полувреме за Челси , 5 неотсъдени дуспи за Челси (виж повторение на мача и после ми коментирай) и накрая на второто полувреме Иниеста вкарва гол , който се брои като 2 заради гостуването на Барса ... Като си толкова голям фен , защо не знаеш за този мач преди 3 години ?? Много си жалък..

MaLkO_LuD94
19.04.2012 18:23

кой полуфинал бе хаха ??? бех айде да не казвам къде досети се сам ;хах

bambam68
19.04.2012 18:13

ти помниш ли полуфинала в ЛОНДОН!??!Или си бил още с биберона?!?

UnitedRules
19.04.2012 17:38

Ако се подредят правилно в защита 11 човека, вервай ми Барселона и греда няма да може да ударят. Спомняш ли си Интер? Че те даже и с 10 човека играеха *smile*

MaLkO_LuD94
19.04.2012 16:46

вие освен за съдий за нещо друго можите ли да говорите ??? или се застраховате за реванша ?

Raul9520
19.04.2012 16:30

Ти си бил много тъп бе*smile*Мисленето не ти се отдава ,явно*erm*

sturridge999
19.04.2012 16:23

Да бе сами ще си доидат както си доидаха в Лондон смешник ахахаХахааахХаха пак съдиите ще ви бършат задника на там вървят нещата актиорчета пък тебе като те гледам какво си ми лапенце не пиши коментари *wink*

el_barca_
19.04.2012 16:21

вие май много си повярвахте ако бяхме си вкарали полуженията днес дали ще си да си тука,на кампа ще бием със доста голяма разлика вие си стойте 11 във защита па те головете за барса сами ще си дойдат

sturridge999
19.04.2012 16:15

ЧЕЛСИ на реванша не ми се мисли какво ще прави но ако направим едно 1:1 на кампа или 0:0 ще е много добре разбира се че ако резултатът е 1:0 за парца ще има дузпи и пак имаме шанс не трябва да допускаме повече от 1 гол пък най добре ще е изобщо на кампа да не ни вкарат но това е почти невъзможно но все пак през 2009 на кампа не ни отбелязаха...... !!! Значи пак може би имаме шанс но футболистите са други в сравнение с отборът от 2009 година и сега иначе 100 на 100 че парца пак ще ги подпрът това е напълно ясно и всички го знаем само ще кажа КЪСМЕТ НА НАШИЯТ ОТБОР И ДАНО СМАЧКА СЪДИИСКИТЕ напасти !!! *beer**angry*

Roberto_Mancini
19.04.2012 14:30

hahaha na Kaмпа Барса ще вкара поне 5 гола !

homiie
19.04.2012 18:12

хахаха и ти мълчи, щото Наполи ви е*а, а до колкото помня Челси ги биха 4-1.. А ние бием Барселона, вас и на Шитихад ще ви пръснат задника от голове..

kalchy
19.04.2012 15:00

Да се съгласа един път с тебе *smile*

Toddor
19.04.2012 13:28

Страхотен е Роберто, дано да продължи така и Абрамович да го остави за постоянно.

madmaxxxx
19.04.2012 12:59

Ди Матео добре си изигра козовете.... включително и около 5-6 карти жокер (късмет).

geg
19.04.2012 12:50

MaLkO_LuD94 коментар#14
Добре е, че се опитваш да бъдеш обективен, но освен "слабата игра на барса в завършващата фаза" не си забелязал слабата игра на Челси в завършващата фаза - при двете възможности на Дрогба в първото полувреме да излезе сам срещу Валдес след точен дълъг пас и при контрата подобна на тази при гола през второто полувреме. Така че това са нормални неща - Челси има класен вратар и може да си позволи да разчита и на него, а пропуски прави всеки.

faraona9696,
Меси не игра слабо, но в общи линии бе опазен. Що се отнася до Роналдо (не знам какво ти бърка в здравето, че го намеси), той има асистенция срещу Байерн. Научете се да се радвате на футбола и на двамата, бе, хора. И на всички други добри футболисти *wink*

MaLkO_LuD94
19.04.2012 13:00

просто барса имаха 6 7 положения който и аз ще вкарам не е нормално за отбор като барса да пропускат толко много ;х в тоя ма4 си проли4а много колко важен е меси в нападението на барса :Х

UnitedRules
19.04.2012 12:36

.... Всеки път е възможно различен защитник да го спре, не е казано, че винаги Тери или винаги Иванович го спират. За това се обърнах към тримата като цяло, ако може да ме разбереш. Не отричам, че Меси е много добър, но вчера не бе така. Вкара ли гол? Не! Ми тогава всички да признаят, вчера Челси въпреки късмета си, успяха да опазят играчите на Барселона и най-вече Меси и направиха така че Барселона не успя да вкара - следователно - Челси бяха по-добрия отбор вчера!

faraona9696
19.04.2012 12:13

хаха тоя мн смешен маи не е бил на камп нол *lol* тама е както воина барса както играе там играят седно са на световно така че челси да си прави сметката да внимава какво говори тоя идиот

isai__70
19.04.2012 12:28

Ди Матео е играл като играч на камп ноу-въпросът е дали ти си бил на камп ноу в което силно се съмнявам*joking*-иначе много точно изказване-ние вкарахме,а те-не-футболът се играе на голове но някой хора явно и това не го знаят*wink*

UnitedRules
19.04.2012 12:11

Абе аз лично вчера не видях Меси в игра. С изключение на няколко добри паса, Меси не можа да направи нищо друго. Тери, Иванович и Кейхил му дойдоха малко в повече. Евала на тези три много добри футболисти, успяха да направят така че Меси да изглежда като един напълно обикновен нападател.

kris_666
19.04.2012 11:59

Евалата на Ди Матео! Иска да свали напрежението от футболистите с това изказване.. *smile*

berbatow9
19.04.2012 11:57

Месси игра ли бе ?! Оо, той в Англия не може, аз забравих. Иначе за голям играч се има.. Да, той е 'най-добрия' в света ,но с такива мачове... То в Испания лесно да се играе ( ЗА НЕГО ) отива в Англия ,все едно го няма.. И какво става, хайде говорете за този мач какво е направил фенчета!? *smile*))

big_star
19.04.2012 18:49

Роналдо се е доказал достатъчно много и с игра, в който и отбор да иде е лидер , и голмайстор на първенството, така че по добре мълчи.

sturridge999
19.04.2012 13:59

фараончо 96 набор неграмотно лапенце си бате мълчи си там и не се излагай с тая измислена парцелона дето само съдиите я бутат и снощи като не бутнаха парца тя падна тъй че тихо *wink* смешник

faraona9696
19.04.2012 12:15

видяхме и роналдо кво напраи срещу баварците нищо само 2 удара апак меси ностоп атаки тва му стига и се доказва с дела не с празни приказки както роналдо или някои др

homiie
19.04.2012 11:33

Меси се видя какво направи срещу защитници от Англия - нищо, освен няколко добри паса.. Това не е като в Ла Шитня само да седят, да го гледат и да му се радват.. Дано Бием и втория мач или поне равен..

Johan_Cruyff_14
19.04.2012 20:54

А ти разлика между силно и конкурентно първенство правиш ли?

UnitedRules
19.04.2012 13:31

Прав си, и на мен не ми е интересно да гледам разлика от 30 точки между първите два отбора и третия *smile* И силно се надявам вече така дългоочаквания финал между Барселона и Реал Мадрид да не се осъществи, защото ми става банално и отегчително да слушам и да гледам само за тези два отбора (все едно футболът се върти около само два отбора). Челси-Байерн Мюнхен ще бъде много по-интересен за окото мач.

homiie
19.04.2012 13:26

Пич, не говорим за турнирите на УЕФА, а вътрешните първенства.. Във Испания първите двама голмайстори са със 19 гола пред третия. Това какво е ? В класирането първите 2 отбора са с 29 точки пред 3тия.. Това интересно ли е ? НЕ !.. Никаква интрига.. И там РМ и Фарса всеки мач като вкарват по 4-5 гола и си решават мача още в първите 30 минути, интересно ли ? Интересно е надиграването.. В Англия определено го има. Не като в Ла Шитня другите отбори да са там само за да могат РМ и Фарса да си правят головата разлика..

jamski
19.04.2012 11:54

Не бих казал че "ЛА Шитня" е слабо първнество, колко представителя има в на полуфиналите на уефа от испания и от англия?Както всяка година испанските отбори укопират УЕФА явно не им е никак слабо първенството просто Барса и Реал са много силни

qdReniq
19.04.2012 11:16

Gogata85: 19 април 2012 [10:52]


ти си разорил букитата *joking**joking**joking* да си ги харчиш дълги години и със здраве*joking**lol*

viler
19.04.2012 11:06

Изклютелно точно изказване на Ди Матео надявам се на реванша да запазят резултата и да се класират *smile*

MaLkO_LuD94
19.04.2012 11:04

по-скоро победиха заради слабата игра на барса в завършващата фаза и с много късмет *wink* просто опазиха меси и се видя другите какви калитковци са :Х

Barsa_fen_92
19.04.2012 12:31

Дори и да не ти бях гледал профила , от коментарите ти разбрах 4е си инфантил на не пове4е от 15-16 години, естествено и фен на Реал,а също така не си гледал снощтният ма4 *smile* . Меси връзваше цялата защита на 4елси , просто играеше ролята на плаймейкар и нямаше как да се изяви , като нападател. Мисля 4е рейтовете и 3 те голови паса ( безо4ливо опрапастени ) говорят сами за себе си колко си е свършил работата. Еедин колега отдоло написа , 4е " 3 мата защитници от 4елси са си свършили добре работата и в купум са успели да опязят Меси" - ХА-ХА-ХА замисли се сам над коментара си и какъв невероятен комплимент му направи,щом са нужни 3 ма , за да може да изглежда като , "абсолютно обикновен нападател".

MaLkO_LuD94
19.04.2012 12:06

абе виждали сме го какво прави с/у МЮ и Арсенал недей си мисли 4е английските отбори са много нещо *wink*

berbatow9
19.04.2012 11:59

Ми нормално да пазят Месси, това е Англия ,а не Испания! Месси в Испания си прави каквото иска, а тук какво направи ?! АБСОЛЮТО НИЩО! *smile*

Johan_Cruyff_14
19.04.2012 11:58

Да, ние и не играем с чист нападател. И Меси, и Вия, и Санчес(въпреки, че играе на върха) не са чисти нападатели.

karakuli
19.04.2012 11:33

Ако Меси се беше контузил като Давид Вила в този сезон вие умирате бе момче ! нямате един чист нападател

Gogata85
19.04.2012 10:52

браво на Челси. спечелиха ми 17 лв *blush* както казах от следващият сезон за отборите на Арсенал и Челси ще проявявам само респект *thumb_up*

satacka
19.04.2012 10:10

Абе нали знаете, че късмета е да удариш гредата, защото шанса за това е по-малък, дори и от гола. Та, Барса имаха късмет, ама то какъв им късмет *lol*

Notlike
19.04.2012 10:02

Какво значи испанското първенство - Барса и Реал мачкат. Английското - всичко е равностойно. Доминантът в Испания и Европа падна от шестия в Англия. Правете си сметката коя лига е по-качествена. А иначе Челси си заслужиха победата. Всеки се бори за резултат, играта няма значение. Те и Ливърпул тоя сезон надиграха почти всички, ама вижте ги де са - кретат по средата на таблицата, за мое съжаление. Успех на реванша и дано съдиите да не ударят тесла на англичаните, което силно ме съмнява.

Icarus
19.04.2012 15:53

Точно, вие няма от какво да се срамувате, играхте си много добре, но просто защитниците ни бяха на точното място и имахме късмет *smile*

leomesi
19.04.2012 15:04

Смешен турнир ? По-малко пари от Висшата лига ? Ай кажи ми кво друсаш А между другото Юнайтед с кой играе полуфинал сега че нещо май ги истарвах ти като техен фен ще ми подскажеш хахахахахах А и не е срамно да паднеш от челси както и от билбао срамно е да се оправдаваш по начина по който ти го правиш

leomesi
19.04.2012 15:00

Пич знам че това не е мерило но с моя коментар исках да покажа на човека който цитирах че не е прав.

MaLkO_LuD94
19.04.2012 11:07

и добре ли си бе ? а с/у уигън на колко играхте на 5% ли ??? просто биобао си ве сма4ка *wink* това 4е МЮ са слаби никои него крие и нее слу4айно 4е силните баски ви сма4каха *wink*

Jason182
19.04.2012 10:26

Грешите много като сравнявате отбори по този начин. Всикчки играчи са хора и са равносилни,Барселона нито има Супермен нито Батман. Челси ги би защото играха най добрия защитен мач на годината. Като играеш със сърце и цел,даже и да си аутсайдър можеш да победиш *beer*

cesekarchetooo
19.04.2012 10:23

Олигофрен такъв, ако Юнайтед играеше с повече от 10% от възможностите си срещу Билбао, щяхме да ги размажем. За САФ тоя смешен турнир не е мерило, защото за титлата в Англия ще получим в пъти повече пари. Хайде ти обратно в леглото, щото Челси снощи яко ви приспаха.

leomesi
19.04.2012 10:12

А какво да си доминант в Англия и да паднеш не от шестяи а от седмия и не само да паднеш в двата мача но и да бъдеш надигран ! Говориш глупости хайде обратно в леглото

Krasimir88
19.04.2012 10:01

Съдиите ще се намесят и ще бутат Барса на финал.

el_barca_
19.04.2012 09:43

челси имаха късмета на целия свят но на кампа просто ще ги размажем

izzotzade
19.04.2012 09:09

"Иначе е вярно, че техните положения бяха повече от нашите". Че Челси изобщо имаха ли положение освен гола *lol*

Отговор
:
11
dimbara_chelsea
19.04.2012 10:13

пич ако си гледал мача ше знаеш ама кво се разправям със злобари като тебе