Кое ще надделее - желанието за отмъщение или по-голямата класа?
Историята
Жозе Моуриньо застава начело на Челси през лятото на 2004 година и прави тима си доминант във Висшата лига на Англия в следващите два сезона. Първото сериозно изпитание за Специалния в Шампионската лига през сезон 2004-2005 година е осминафиналният мач с Барселона. В първата среща каталунците бият с 2:1 на "Камп Ноу", като след края на онзи мач Моуриньо обвинява съдиите, че са подкрепили испанския тим. На реванша "сините" взимат бърза преднина от три гола в първите 20 минути на срещата и тотално помитат своя съперник в този период. Барса, тогава е водена от Франк Рийкард, а звездата на тима е Роналдиньо. Именно бразилецът успява да вдигне Барса и с два неговия гола (единият, от които е истински шедьовър) до почивката каталунците отново се превръщат във фаворити за класиране в следващия кръг. През второто полувреме мачът е двуостър, като и двата тима пропускат чисти положения за гол. Петнадесет минути преди края след центриране на Деймиън Дъф от корнер Джон Тери с глава праща топката в мрежа, вкарвайки четвърти гол. Футболистите на Барса протестират, че Карвальо е задържал Валдес по време на центрирането, но реферът остава глух за молбите им. В крайна сметка воденият от Моуриньо отбор отстранява Барса.
Още през следващия сезон съдбата отново събира тези два тима и пак става въпрос за осминафинален мач. Първата среща е на "Стамфорд бридж", като от този двубой ще се запомни най-вече инцидентът с изгонването на левия бек на лондончани Асиер Дел Орно преди почивката. Лионел Меси развинтва своя баски опонент и го принуждава да си изкара червен картон. През втората част каталунци логично имат предимство и стигат до победа с 2:1. На реванша Челси се опитва да заличи този пасив, но възпитаниците на Моуриньо стигат само до равенство 1:1.
Същата есен Барса и Челси са събрани в една група в Шампионската лига. Там е и българският представител Левски. Лондончани печелят групата, изпреварвайки Барса с две точки. "Сините" печелят мача си с каталунците с 1:0 като домакини, а двубоят на "Камп Ноу" завършва 2:2.
За последно Челси и Барселона се сблъскаха помежду си на полуфинал през 2009 година. След нулево равенство в Испания се стига до равенство 1:1, което е белязано от спорните отсъждания на шведския рефер Йовребро, който подминава няколко ситуации, в които играчите на Челси претендират за дузпа. Изравнителното попадение на Барса пада в последните секунди на срещата и това допълнително вбесява отбора, воден от Гуус Хидинк. Холандският специалист е успял да неутрализира силните страни на Барса за 180 минути, но просто няма късмет.
Интересен факт е, че по онова време Хидинк е временен наставник на Челси, какъвто в момента е и Роберто Ди Матео.
Съставите
Челси
Сезонът на Челси не е успешен до момента. "Сините" са на шесто място във временното класиране на Висшата лига до момента, като слабите резултати доведоха до уволнението на мениджъра Андре Вияш Бояш, който дойде на "Стамфорд бридж" с големи надежди, но претърпя провал.Неговият временен заместник Роберто Ди Матео стабилизира отбора и успя да го класира на полуфинал в Шампионската лига и до финала за ФА къп. Италианецът реабилитира някои играчи от "старата гвардия" на лондончани в стартовия състав, като този ход му донесе позитивни резултати.
Проблемът в състава на Челси ще е отсъствието на Давид Луиш, който получи тежка травма по време на мача с Тотнъм в неделя. На мястото на къдрокосия бранител се очаква да започне някой измежду Гари Кейхил или Бранислав Иванович. Ако сърбинът бъде избран да партнира на Джон Тери в сърцето на отбраната, то Жозе Босингва ще се изявява като десен бек.
В халфовата линия се очаква Ди Матео да заложи на триото Лампард - Микел - Рамиреш, като също така е възможно Микаел Есиен да се появи в титулярния състав.
Хуан Мата и Саломон Калу ще оперират по двата фланга на атаката.
Дилема пред мениджъра на Челси ще е кой от Дидие Дрогба и Фернандо Торес да води атаката на тима. Първият е в по-добра форма и е фаворит да започне като титуляр в този мач.
От времето на Моуриньо Челси използва схема 4-3-3. Опитът на Карло Анчелоти да замени тази постройка с ромбовидна халфова линия претърпя неуспех и самият Анчелоти се върна към използването на 4-3-3.
Барселона
Важни дни предстоят за Барселона. Първо е мачът с Челси, след което каталунците приемат Реал Мадрид в среща от Примера дивисион.
Възпитаниците на Хосеп Гуардиола нямат сериозни кадрови проблеми, като се изключи липсата на Ерик Абидал и Давид Вия.
Каталунците изостават с четири точки от Реал в първенството и са на финал за Купата на Испания , така че те все още вярват в постигането на втори требъл, след този, който извоюваха през 2009 година.
Отстраняването на Челси преди три години беляза началото на бляскав период в история на каталунците. От друга страна, тогава започна и все повече да се прокрадна тезата, че съдиите често удрят по едно рамо на "блаугранас". Лионел Меси и компания имат възможността да покажат на своите критици, че грешат в предстоящите мачове с отбора на Челси, който е жаден за реванш.
Любопитни факти преди мача:
► Челси е перфектният домакин през този сезон в Шампионската лига. Лондончани имат пет победи от пет мача, като са вкарали 16 гола и са допуснали два в този период.
► Това е шестият полуфинал за Челси в последните девет сезона. Тази позитивна статистика е съпроводена от факта, че в пет от тези шест случая "сините" губят в тази фаза.
► Отборът от "Стамфорд бридж" никога не е печелил Шампионската лига, като през 2008 година отборът завършва втори след загуба от Манчестър Юнайтед на финала в Москва.
► Последният път, в който Барселона посети Лондон, беше през май месец 2011 година, когато каталунците удариха Манчестър Юнайтед с 3:1 на финала в Шампионската лига.
► За пета поредна година каталунците са на полуфинал в най-престижния европейски клубен турнир.
► Звездата на Барса Лионел Меси е играл в шест мача срещу Челси, но досега не е успявал да се разпише в сблъсък със "сините".
► През 2000 година Барса бие челси с 5:1 на "Камп Ноу" в четвъртфинал от Шампионската лига. Роберто Ди Матео е титуляр за лондончани в този мач, а пък Гуардиола е в състава на "блаугранас".
Прогноза:
Като оставим настрана клишето, че е много трудно да се прогнозират мачове от тази фаза на Шампионската лига, Барселона е изявен фаворит в предстоящата среща. Каталунците играят превъзходен футбол и са по-силни по постове от своя опонент. Също така в лагера на каталунците има стабилност и сплотеност, което трудно може да се каже за Челси. Преди три години "сините" играха много успешно срещу Барса, но нека не забравяме, че тогава в този отбор все още се усещаше железния дух на Жозе Моуриньо. Временният наставник по това време Гуус Хидинк бе измислил успешна дефанзивна стратегия, която обезвреди Барса в първия мач и даде самочувствие на лондончани да надиграят своите опоненти на "Стамфорд бридж". Не смятам, че Роберто Ди Матео е специалист от класата на Моуриньо или Хидинк, а също така съм на мнение, че заради сбъркана трансферна политика, тази селекция на Челси е по-слаба от отбора, който се изправи срещу Барса преди три години. От друга страна каталунците стават все по-плашещо добър отбор от сезон на сезон. Възпитаниците на Хосеп Гуардиола могат да победят още в първия мач. Ако имате съмнение, просто заложете срещу успех на Челси.
Прогноза: 2
Ето и вероятните стартови състави на двата отбора:






















За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
19.04.2012 13:22
"Ако имате съмнение, просто заложете срещу успех на Челси.
Прогноза: 2" - *lol*
Стойно, не пиши и не мисли повече! Тая работа не се отдава на всички !
18.04.2012 22:33
ДРОГБААА наказва ей наказва каталунските цигани
19.04.2012 00:32
Я се вгледай по-добре в цвета на кожата на Другба и тогава - кой какъв е ще говорим!
18.04.2012 21:01
Хайде да гледаме студиото,компа няма да го барна поне до почивката на мача а може и до края на мача *smile*.Мач се гледа пред тв-то а не пред компа и да пишем коментари както повечето уж фенове *smile*.
18.04.2012 21:06
Е, аз съм с лаптоп, много е удобно. Пък и не ме радват разни ,,експертни" анализи по смешните ни медии. По-скоро по чужди сайтове има някои много добри журналисти.
18.04.2012 21:03
Много си прав братле.
18.04.2012 20:58
Приятно гледане от мен аз се насочвам към тв-то вече нека се насладим на мача и ударим по една две бирички ай наздраве *beer**beer**wink*
18.04.2012 20:41
avenger
Донякъде е така. Ама те и симулациите "им отнемат от блясъка", пък те си ги правя сами, т.е. умишлено предизвикват съдийски грешки.
Е, за радост на всички ни, напоследък и симулациите намаляха значително. Пример за това е Дани Алвеш - удоволствие е да го гледаш, ако играе футбол без симулации и провокации.
18.04.2012 20:49
Съгласен съм и съм напълно против симулациите . Няма смисъл от такива изпълнения , но на латинотата им е в кръвта . Не мога да оправдая Алвеш , Бускетс и Педро . Но това си е за тяхна сметка , защото като завършат кариерите си ще бъдат помнени , че са участвали в състава на Барса , който е спечелил всичко , че са били в един страхотен отбор , но няма начин да се сетят за леките падания , които са направили на моменти и според мене няма да са доволни . Ама ако говорим чисто футболни качества и 3та са си качествени играчи . Заради Фабрегас , Шави и Иниеста Бускетс е на заден план , но нямате си напредстава колко работа върши . Както и Алвеш , който за мен е важен толкова на Месси отколкото Шави и Иниеста на Месси . Педро човекът , който бележи във важните моменти и мачове , но този сезон нямаше късмет с контузийте и прави слаб сезон . *smile*
18.04.2012 20:36
ДАВАЙ ЧЕЛСИ НАПРЕД КЪМ ФИНАЛА И ТИТЛАТА.
18.04.2012 20:48
Напред към 6-тото място .... Договина в ЧШ *lol*
18.04.2012 20:29
Ами нали Мосю Платини каза ,че е крайно време някой отбор да спечели ШЛ в две последователни години тъй че .......
18.04.2012 20:22
БАРСААААААААААА!!!!!!!!!!!!!!
18.04.2012 20:19
Еии , големи хейтъри . Феновете на Челси са прави да негодуват с/у съдията , който свири последния мач на Челси - Барселона и си признавам , че тогава съдията развали мача . Но този мач беше преди 3години няма смисъл вече да се връщате в миналото , каквото и да кажете , каквото и да направите няма да има резултат , и няма да можете да промените това , което се случи преди 3 години . Няма смисъл да се реве след 3години от тази случка и постоянно да се споменава все едно Барса е виновна затова . Те ако искаха да им помагат съдиите щеше ли да има смисъл тогава да играят този красив футбол , а вместо това ей така да си ритат топката и само да чакат авантите . Сигурен съм , че и от Барса не са доволни от тази аванта , защото тези грешки им отнемат от блясъка . Ако на друг отбор му помогнат съдиите не се пише толкова , но когато е Барса става страшно. Фен съм на Барса и не се срамувам от това както всеки друг фен не би трябвало да се срамува от отбора си . Един мач съдията сгафи жестоко и от тогава се почнаха .... *smile*
18.04.2012 20:35
Точно така,мани ги тея идиоти дето говорят само глупости *wink*
18.04.2012 20:35
А ей това е истина поздравявам те за точните думи !
18.04.2012 20:31
И ти бъди жив и здрав но парцелона дано най накрая има справедливост и бъдат наказани от някои отбор *thumb_up* защото на всички ни писна да гледаме съдииски напъсти и актиори
18.04.2012 20:29
Нямам намерение да споря . Всеки си има мнение и има право на него . Бъди жив и здрав . *smile*
18.04.2012 20:25
Млък бе смешен не пиши смешни коментари всички знаем че съдиите ви подкрепят и преди мач футболистите на парца правят свирчоци на така наречени господа съдии за това тихо *wink*
18.04.2012 20:21
То съдията пак продалжава да разваля мачавете особено акто играете вие !
18.04.2012 20:18
Chelsea till I die,
I'm Chelsea till I die,
I know I am,
I'm sure I am,
I'm Chelsea till I die..
18.04.2012 20:17
хаха в пулофинал да се пази ХАХАХАХАХА голям разбира4 си
18.04.2012 20:21
Пич не забравяй,че има и реванш,така че може и да не се хвърлят на макс Барса,в събота имат много важен мач с Реал,днеска и резултатен Х ги устройва,но няма да загубят *wink* То се иска и акъл малко,било полуфинал и т.н,разсъждавай малко,Барселона ще гледа да се мори минимално с вас,защото на реванша ще ви изяде с парцалите,а предстои и доста по-важен мач от тоя идните дни... Едно само е ясно дори да не се раздадат на 100% няма да загубят
18.04.2012 20:15
Стига с тия съдий бе,вие не се спряхте едно и също да повтаряте.Ако не било съдията Барса нямали да бият,все едно Челси са много силни този сезон и мачкат всичко.Дайте да изгледаме мача и след това говорете,пък каквото е речено да стане ще стане *wink*
18.04.2012 20:17
Еми да не са в перфекна форма ама предпочитам тях да гледам от колкото Барселона
18.04.2012 20:13
То4ен резултат 3:1 Дрогба,Калу,Мата за Барса Сан4ез
18.04.2012 20:15
Мечтите са безплатни,максимум Х ще измъкне Челси,ако Барса се пази за Реал *wink*
18.04.2012 20:13
Чакам ви тук след мача!
18.04.2012 20:13
Много ми се иска да видя на финал Байерн - Челси *smile* . моята прогноза 1 - 0
18.04.2012 20:10
Напред мой ЧЕЛСИ.
18.04.2012 20:10
Да бъдем реалисти...какъв шанс имат челси на камп ноу дори и да спечелят минимално сега?!?
18.04.2012 20:16
Вярно,но Барселона е с доста класи над Валенсия,Наполи и Бенфика,но да не спорим сега дано се получи интересен мач *smile*
18.04.2012 20:12
Няма значение какъв шанс имат важното е че щом са стигнали до тук значи има какво да покажат и докажат на всички нас *wink* а и не подценявай ЧЕЛСИ защото Валенсия,Наполи и Бенфика ни подцениха и бяха смазани *wink* *beer*
18.04.2012 20:06
Винаги съм твърдял и продължавам да държа на мнението си, че ЧЕЛСИ е единственият отбор, който може да спре каталунците във всяка една фаза на ШЛ. Моментното състояние на двата отбора е без значение предвид заряда в мача. След като и двата отбора са стигнали до тази фаза на турнира, значи са го заслужили. Резултатът го виждам 1:0 или 3:0, ще има поне 1 отменен гол в мача и 10-ки симулации в единият отбор. Освен резултата, за останалото се надявам да греша. Още веднъж си пожелавам да назначат съвестен рефер за 2-та мача. Не знам, каква е съдийската бригада, не съм чел а и в тази статия е пропуснато да се спомене. Пожелавам успех на CHELSEA, защото от 3-те отбора: в синьо, в черно и в червено-синьо, за сините ще е най-труден мача. *tongue**thumb_up*
18.04.2012 23:34
Кажи си гледната точка по отношение на Уеб и аз ще си я кажа няма нужда да спорим *smile* В кащи си имам и запален фен на барса (брат ми) и на Баер (баща ми) ако започнем да спорим трябва да се избием *lol*
18.04.2012 21:04
Е, не е задължително в първия или втория мач да сме домакини, но иначе си прав. Една измислена дузпа като гост означава ценен гол на чужд терен(впрочем ужасно тъпо правило, уж го въведоха като стимул за гостуващия отбор да напада, но така домакините проявяват излишна предпазливост).
18.04.2012 21:02
Няма да споря с фен на реал,безсмислено е,и ти и аз го знаем *smile*
18.04.2012 21:01
В ущарп и на двата отбора имаше грешни садииски отсаждания *smile*
18.04.2012 21:00
И това е вярно но във втория се решава мача,ето ти пример с байерн.Реал ги подпряха доста,но баварците 1-1 не ги устрои и тръгнаха в атака и си взеха мача.А ако реал ги подпрат във втория няма на къде да се мърда.Едно е да си домакин и съвсем друго да си гост,и да трябва да се бориш със съдията,публиката и съперника.
18.04.2012 20:55
Напротив, даже според мен първият е много по-важен, защото изгражда психологическа настройка у играчите за втория.
18.04.2012 20:49
И вас са ви рязали много няма спор,но просто вашето подпиране идва във решителния втори мач.Точно затова се набива на очи, ако ви бяха подпирали в първия мач а не във втория щеше да е малко по-различно *smile*.
18.04.2012 20:48
Слабо това не променя мнението ми за Барселона , но се радвам че имат такъв свястен фен ти си един от малкото *wink* казвал съм много пъти Барселона са един от най-класните отбори в света , но не са най-добрите поне според мен не искъм да се дразня с фенове на който и да е отбор просто понякога се изнервя от коментари от сорта "Барса бие всички!!!!!!!!! " и тем подобни ...
18.04.2012 20:37
[@link http://vbox7.com/play:31a6113acc]&al=2&vid=106486#commentTop [@link http://www.webcafe.bg/id_446328834] [@link https://www.facebook.com/note.php?saved&¬e_id=382678418421518&id=220506964638665]
18.04.2012 20:33
Именно, това е твоето мнение. Моето вече го написах! ПП: Чудя се защо се хвана точно за това 3:0?!? Сякаш останалото го приемаш за нормално да се случи?! *beer* Наздраве, и нека отборът вкарал повече голове да продължи към финала. *thumb_up*
18.04.2012 20:20
Ем самата истина харабия говор
18.04.2012 20:17
хахаха,изтъркахте се вече,то отсега ми е ясно,че като паднете вечерта,пак ще е заради съдиите *wink*
18.04.2012 20:16
Еми няма как да падне с човек по малко вие сте 14 майна и един да го няма пак сте повече на терана от колкото противника !
18.04.2012 20:14
Напълно съм сигласен с теб надявам се да се насладим на един добър мач . Единственото нещо което не ми харесва когато има мач на Барселона ,че техните фенове много ги прихвалват и стават някак сляпи как отбора им понякога бива подкрепян от съдийте което много ме дразни особено :MaLkO_LuD94 и devcrybg тези двамата са някви уникални ... не само ,че не гледат реално на нещата ами и се превземат тотално с техния отбор като цяло всичките фенове на барса са такива ... за мое съжаление *sad*
18.04.2012 20:13
Пич не,че нещо,ама това 3-0 откъде ти дойде *lol* Барселона няма да падне срещу,който и да е отбор дори да е с човек по-малко цял мач с 3 гола разлика *wink* мачът е Х;2 (0-2;1-1)
18.04.2012 20:01
100* % !
18.04.2012 20:01
Ето така ще излезнат парцелона
-------------------Валдес
----Алвеш ----Пуйол ----Пике ----Адриано
------Шави ------Бускетс ------Иниеста
------Санчес ------Меси ------Фабрегас
------Страничния Съдия------ ------Главния Съдия------ *cards**thumb_up*
18.04.2012 20:01
Мача е 1ца 1:0 100 & *wink* !
18.04.2012 20:00
най твърдата 2 ка в целият тираж
18.04.2012 19:53
Аз само мога да кажа ,че ако Барселона излезе с всичките си играчи 14 на брой няма как Челси да победят ... но лично аз се надявам мача да се играе 11 срещу 11 . Ще е много жалко да гледам как един велик футболен отбор като Челси падат заради съдийте особено когато те не са такъв отбор. Барселона и Манчестър Ю. са едни от най-поткрепяните отбори не може да се отрече класта и на двата отбора , но не може и да се отрече и подкрепата която дават съдийте понякога. Барселона са ми доста антипатични също тъка и техните фенове все повече намразвам барса заради тях и тяхното въхваляване на отбора каточе ли са непобедими - да непобедими са когато са 14 , но са наплно победими когато са само 11 ... Надявам се на един прекрасен мач без грешки от страна на съдията за никой от 2 та отбора и нека по-добрия да победи *smile*
18.04.2012 19:32
Надявам се Дрогба да е титуляр и уинър да са познали *smile*.Дрогба е невероятен и от 1 полужение колкото и малко да е то може да вкара гол.Торес в момента просто неможе да го направи.
18.04.2012 19:11
не се филмирайте загуба 1-2(искам да бием но съм реалист)
18.04.2012 19:05
Дарете дузпа - Класирайте Барселона!!!
18.04.2012 19:54
смешен си *smile*
18.04.2012 18:53
Сваляйте Гащи - Идва Месията... *smile*)))))))))))))))))))))
18.04.2012 18:49
двойка*
18.04.2012 18:48
По-добре Кейхил двоика с Тери а Брана да е на десния бек....но дано се получи страхотен мач без съдийски грешки...и ако Барса бият поне да го направят заслужено....
18.04.2012 18:46
До коментар [@comment 1052432] от [@user koko957]:
Коко,ти си млад и има6 време да се преориентира6.Стани от Барса и си ре6ава6 проблемите.В момента кара6 в насре6тното......
18.04.2012 18:39
Заложих малко парички едната от двете врати да остане суха,мача си е троен отвсякъде!!!
18.04.2012 18:36
Тогава през 2008 съдията трябваше да изяде един бой и да се научи да не свири за УЕФАЛОНА, колко ли дузпи трябваше да има .. дано довечера челси да вкара в 93 минута и фенчетата на ДУЗПАЛОНА ДА РЕВНАТ *lol*
18.04.2012 18:39
ми той нека да вкара в 93-та минута само4е до тогава резултата като е 0-3 не виждам защо ще ревем 4е сте вкарали 1 гол *lol*
18.04.2012 18:12
Айде Челси
18.04.2012 18:32
Ха-ха,готина снимка!!!
18.04.2012 18:20
Сваляй гащи Меси идва*joking**lol*
18.04.2012 18:11
КЛАСАТА винаги е надделявала!
Барса безспорно ще победи!
18.04.2012 18:11
никога
18.04.2012 18:07
Не виждате ли че всеки неутрален фен ви го казва съдиите ви подпират и никой не ви харесва единствено феновете на пръца не споделят мнението на останалите аз също не съм фен на реал или барса но гледам реално и реалността е че сте смешен съдийски отбор
18.04.2012 18:55
бог обича смелите (разбирай добрите) ...надявам се да можеш да го разбереш...
18.04.2012 18:04
Ако Барса излязат със 16 е ясно но ако са 11 срещу 11 ще има интрига
18.04.2012 18:02
Като неутрален фен, гледах мача в Лондон през 2009-а и бях за Барселона! Но това тогава си беше истинска подигравка с футбола и с Челси!
18.04.2012 17:54
Божееееее, коефициента за дузпа, падна от 3,50 на 2,80 *confused*
18.04.2012 17:52
Победа за Челси!!!
18.04.2012 17:51
До коментар [@comment 1052330] от [@user hvs_fcb1899]:
Ти си жалък спри да сънуваш , никой неможе да каже нищо преди мача !
18.04.2012 17:54
Така е но като фен на Барса нормално да казвам така но този sturridge999 е много замаян фен на Челси *joking**joking**joking*
18.04.2012 17:39
Съдията ще надделее!!!
18.04.2012 17:37
Давай ЧЕЛСИ смачкай измисления отбор на парцелона и не позволявай 12-седте играча на парца да ви победят мръсен съдииски отбор пропаднал *wink* в Лондон номерата няма да ви минават ла1нари *beer**angry**cool**vicious*
18.04.2012 19:48
Ти си страшно тъп *wink*
18.04.2012 18:32
Мале не стига че си фенче на най подпирания отбор съществувал някога и бродел на тази планета ами си и тъпо парче баце наричам ги ''ЩОРИТЕ'' за да дразня феновете на Тотнъм тъпо парче си тъпоооооо *wink* и няма да се оправиш ама поне не се излагай смотлио *wink*
18.04.2012 17:58
За какви щОРИ говориш бе ахахахахахахаххах*lol**lol**lol* много си зле.ЩОРИТЕ *lol**lol*казва се Шпорите мойто момче
18.04.2012 17:52
хаха ;д 10 дузпи не ви дадоха ;д какво подпиране с/у милан бе ??? абе я си пий хап4етата *lol*
18.04.2012 17:51
хах абе да се оплаква некои който не го подпират ами фенове на 4елси ман юн милан РМ да се оплакват хах абе я се стегни или като ви подпират не ти пука пък като ви режат ревеш *lol* я не се излагайте *wink*
18.04.2012 17:50
Е поне не ни дадоха дузпа извън всякакви правила на футбола на 1/4 финала, не ни спестиха 4-5 дузпи 2008, още по-назад ялово подпиране срещу Милан. Така, че точно фен на Барса няма никакво право да коментира съдиите. Може и да сте най-добрия отбор в момента, но сте и най-жалкия и най-мразения.
18.04.2012 17:47
По-спокойно, че ще получиш инфаркт *joking*
18.04.2012 17:44
АХААХАХААХАХА ама и без тоя ГОЛ 2-рия срещу щорите пак ги мачкаме нали бе смешник апък вие като видите че ла1ното ви се подава викате съдията да ви го бърше нали бе говнар смотан цял свят ви видя какви сте само вие тъпите лапенца фенчета не разбрахте какво става смешко *wink* !
18.04.2012 17:40
да то сигурно на нас подариха гол с/у тотнъм ;д или ни за4етоха гол от 2 м засада нали *lol* жалки сте *smile*
18.04.2012 17:29
Стига с тия съдии бее !! Не ВИЖДАТЕЛИ БАРСА МАЧКА ВСИЧКИ ЖИВО ???? не виждатели цели 120 мин Милан имаше само 3 удара към вратата ??? Не ВИЖДАТЕЛИ Барса разамаза Ман ю 2 поредни Финала ?!?!
18.04.2012 18:13
Е най-накрая един реалист! Повярвай ми и аз се надявам Байерн на продължи, но просто е нарисувано, какъв ще е финала. Има решения, които не ги взимаме ние... А за довочера - да съгласен съм, че може да е рами мача и няма и да се учудя. Макар, че ти като написа, че смяташ мача за Х, моментално три парцелонци ти дадоха "Не Одобрявам" *joking*
18.04.2012 18:10
я, я, я БАЙЕРН ПО-ОПИТЕН ОТ РЕАЛ?!! Братле предполагам че го пишеш в нетрезво състояние. Байерн без по-малко 3 гюлета няма как да се измъкнат, техния максимум е 1. Не се притеснявай за Кралете, те са сигурни финалисти. Гледай довечера че съдията е на огромен кръстопът и вероятно е имало наддаване от двете страни.
18.04.2012 18:00
Че защо Байерн да не издържи на Бернабеу? Я си представи, че открият резултата. Такъв бетон ще забъркат отзад, че на Реал лошо ще им стане. Може би при 1-1 щеше да е друго в Испания, но тоя гол в 90тата минута много промени нещата. Байерн са по-опитен и спокоен отбор от Реал. Имат и психологическо предимство. Не виждам защо толкова ги подценяваш. Вярно, че на Бернабеу ще е ад, но за мен вече немците са фаворити. А до мача довечера... мисля, че Челси могат да измъкнат Х. Много се съмнявам да излязат краен победител, но на Стамфорд Бридж играят много добре, а и са доста мотивирани. Всички казват как Барса е огромния фаворит в сблъсъка и това може да окаже влияние. За Мадрид прогнозирам победа за Реал и класиране за Байерн, докато за Лондон за мен е Х, а в Барселона вече домакините бият безпроблемно.
18.04.2012 17:44
На всички е ясно, че Барса щеше да отстрани Милан! На всички е ясно, че Барса може да смаже който и да е отбор! Но защо тогава им се свирят дузпи, който не само са спорни, а изобщо ги няма!? Да - Барса надигра Милан, така както надигра и Леванте! Но и в двамата мача им се свиреше дузпа, която меко казано бе смешна! И тук не иде реч само за Барса и съдиите, но и за големите отбори и съдиите! Все едно снощи Марсело не влезе с цел убийство в краката на Мюлер!? И все едно нямаше засада при гола на Рибери!? Но поне там не се свиреха циркаджийски единадесет-метрови удари. И ако при изчистването на Рамос и Коентрао на топката от краката на Гомес, беше вместо "немеца", някой футболист на Барса - моментално щеше да се свири дузпа! И това е реалността - колкото и да спорите тук! Както и това, че Платини каза в началото на сезона, че финал Барса - Реал, ще е перфектното зрелище - е финала е Барса - Реал (освен ако тук има хора, които все още вярват, че Байерн ще издържи на Бернабеу)... това е положението!
18.04.2012 17:21
желанието за отмъщение
18.04.2012 17:06
Днес синята лавина ще се гаври със прехвалената каталунска помия!давайте момчета,ебете ги тия каталунски говеда
18.04.2012 16:59
Абе, на кои двама многознайковци не им харесва коефициента за дузпа в мача??? Вие да не искате коефициент 10 за дузпа и то в мач на Барселона? *confused* Лично за мен, това си е чист подарък от букитата!
18.04.2012 16:54
Довечера излиза синята лавина
Не е уевски нито фиорентина
Челси казва се отборът
тез момчета Барца ще разпорят
18.04.2012 16:53
Давайте момчета,
смели АбрамОви
хвърляте чифтета,
мятайте сополи
кОпайте тревата,
бийте по главата,
каталунския прехвален тим,
с дружни сили да сразим.
18.04.2012 17:18
Добреееееее играч... *joking*
18.04.2012 16:28
Днес букмейкърите раздават сериозни подаръци! Коефициента за дузпа в мача е 3,50, което е перфектният залог за този сблъсък! *beer*
18.04.2012 16:25
Хаха много Подценявате Челси , Барселона са добри да няма спор на като гост не са толкова добри ,Под ръководството на Ди Матео ,Челси се представя отлично и мисля че днес ще запишем още една победа над УЕФАЛОНА ! МАчКАЙ чЕЛСИ !!
18.04.2012 16:23
Резултата зависи на 70% от съдията (всички знаем ПЛАТИЛОНА ако види зор се намесват и резервните им играчи на терена в жълти фланелки) ...
18.04.2012 16:20
Разгром ви чака *cigarette*
18.04.2012 16:19
Барселона в момента са в много добра форма, поне според мен Челси дори Х много трудно ще изкара в тоя мач...
18.04.2012 16:19
Само да питам феновете на Реал каде беше снощи най добрия играч Роналдо... за това Меси е по добър защото в големите мачове е на ниво а не като Роналдо в големите мачове е скътавка и не показва нищо както стори снощи.
18.04.2012 16:24
Защо питаш феновете на Реал питай тия на Роналдо.Все ощр има шанс КР да се реваншира за снощи.Предстоят може би най-важните мачове за Реал през сезона.
18.04.2012 16:19
Много им е кеф на феновете на Реал и Челси , Барселона да загубят довечера *tongue*
Но момчета , това няма начин да стане срещу мижавия отбор на Челси пълен с кюнци и загасващи звезди.
Ааа и след мача най-верочтно пак съдята ще е виновен хихихихихи *party*
Челси - Барселона 1:3 *party*
18.04.2012 16:21
Не пич няма се кефим направо ще умрем от кеф.Едно е да паднат Реал ,друго е да падне "извънземната" Барселона.
18.04.2012 16:12
Троен мач за любителите на Еврофутбол*smile*
Дано да стане хубав мач,а след него да се коментира футбол,а не съдийство*cool*
18.04.2012 16:19
Пич ще следя мача много добре и при всяко побутване в полза на БС ще влизам и ще се дразня с хейтърчетата както те говореха вчера.Нямам нщ против Бс ,ама ти я пишлемата ще ги насера*cool*
18.04.2012 16:10
Кое ще надделее?Много ясно ,че желанието на Платини ще надделее*cigarette*
18.04.2012 16:09
А дано довечера да гледаме футбол,а не ХАНДБАЛ И РЪГБИ както беше през 2009г ..!!
18.04.2012 16:07
Само вижте това [@link http://www.youtube.com/watch?v=s5x0iM0oQps] и после си правете изводите : )
18.04.2012 16:06
Някой знаели кой ще е главен съдия на мача?
18.04.2012 16:04
Напред Челсииии!!!
18.04.2012 16:03
Успех на Челси!
18.04.2012 16:02
Момчета спрете има още доста време до мача а има вече над 100 коментара представям си какво ще е след мача.
18.04.2012 17:19
ще видим след ма4а *wink*
18.04.2012 17:16
много по голямае от колкото тиси мислиш
18.04.2012 17:05
Не бе мой.Копирам от ваще фенове
18.04.2012 16:47
защото вси4ки псевдофенове от РМ ще са тук *lol* а вероятноста барса да паднат не е толкова голяма колкото на теб ти се иска *wink*
18.04.2012 16:07
Ако Бс паднат ,което е много вероятно ще има над 1000 коментара.Вярвай ми!
18.04.2012 15:40
Всички знаем Барса как ще бие ... с дуспа разбира се!!!
18.04.2012 15:53
ами като ги има какво да не ги дават само защото са за барса ли ХАХ
18.04.2012 15:49
оффффф имало е дали са ги,а аз искам да попитам като сте толкова големи защо не можете да вкарате 100 гола,а трябва да гоните победите със дуспи ????
18.04.2012 15:45
я виж тоя сезон за кой са дали пове4е дузпи реал или барса ???
18.04.2012 15:32
Само на мен ли ми изглежда, че човекът, писал тази статия е от Барселона?
18.04.2012 15:32
Барса ще победят, но въпросът е с колко.. *wink*
18.04.2012 15:16
Искам тука всички фенове на Уефа, след мача!
18.04.2012 16:00
Що С*ирка ли ще им правиш
18.04.2012 15:20
На Уефа не знам дали ще са тука , но феновете на Барса ще са . *smile*
18.04.2012 14:47
Въпроса е Не дали ще бие БАРСА а с колко ще бие
18.04.2012 14:45
ето какво стана 2009
[@link http://www.youtube.com/watch?v=cVWNbD0pu9M&feature=player_embedded]
18.04.2012 14:44
Като фен на Ман Юн подкрепям... ЧЕЛСИ!!!
*smile*
18.04.2012 14:42
ГОЛЛЛЛЛЛЛЛЛ ДЕ ИНИЕСТААААААААААААААААААААА*lol*
18.04.2012 14:47
Да бе батко бихме 1-2*lol*
18.04.2012 14:45
*joking**joking**joking**joking**joking**joking* почнали мача *lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol*
18.04.2012 14:40
Фенове на Челси - НЕ искам много да ви обезкуражавам , но това желание за отмъщение е много широко понятие и зависи от много фактори!Вижте нашето отмъщение за финала презз 2009 - удържахме ги до почивката с 1:1 , но после рухнахме под натиска !Не крия , че не ви харесвам изобщо , но това не ми пречи да стискам палци за вас и да разкажете играта на ниските каталунчета.*thumb_up**beer**beer*
18.04.2012 15:31
Челси, поне до сега *smile* да се надяваме и така да си остане след края на този месец.
18.04.2012 15:29
той си се заяжда още преди ма4овете с барса *wink* ревльо си е
18.04.2012 15:24
Като гледам фен зоната ти във Уинър , ти си фен на Ботев Пловдив и Милан . Довечера ще играят Челси - Барса . Напрактика би трябвало да си неутрален фен , защо тогава трябва да се заяждаш с феновете на Барса ? Защото ви елиминирахме с 2 дузпи ? С оглед на играта вие не заслужавахте да ни елиминирате , защото ние ви надиграхме и ако не бяха пропуските на Месси и Адриано резултата може да е и по-голям .
18.04.2012 15:20
*cry**cry**cry**cry**cry**cry**cry**cry**cry**cry**cry**cry*
18.04.2012 15:18
По- добре с 11 в защита, от колкото с 14 на целия терен. *wink*
18.04.2012 15:16
Барса е надигравала много отбори, конкретизирай въпроса ти. Впрочем и Реал е биван надиграван по категоричен начин(онова 5:0 на Камп Ноу, Барселона правеше каквото си поиска). Милан нямаше как да бъде надигран, защото те не играха нищо на Камп Ноу. Мойте уважения към тях, но с 11 отзад и да чакаш шанс на контра не си е игра. Но вижте не искам да влизам в излишни спорове, защото ще бъдат безкрайни *smile* Всеки си има мнение и уважавам вашето.
18.04.2012 15:11
*lol**cry**lol**cry**lol**cry**lol**cry**lol**cry**lol*
18.04.2012 15:09
Милан.
18.04.2012 14:59
Щом на полувремето резултатът е бил 1:1 значи сме ги удържали , никой не отрича , че ни надиграха във всички показатели след 10тата минута !Можеш ли да ми посочиш отбора - който Барса не е надиграла тотално - освен Реал ?
18.04.2012 14:53
През 2009-та беше ебаси финала, не рухнахте, а Барса ви надигра тотално без съдийско рамо за никой от двата отбора. То за това стана такъв прекрасен мач,защото на терена бяха само играчите. Във всеки мач всичко е възможно, това че даден тим е фаворит не значи, че имат кой знае каква преднина. Пример вчерашния мач на Реал. Бяха фаворит, но Байерн си използваха шансовете и се противопоставиха на Реал. Ще видим след 90-те мин. кой е бил победителя *smile*
18.04.2012 14:44
1-1 с гол от 2 метра засада *lol* оба4е за тоя гол никой не говори представям си барса ако вкарат такъв какво ще става сигурно края на света ще дойде преди 21-ви декември *lol*
18.04.2012 14:38
Надявам се Челси да победят това ще е много интересен мач ! Нека по - добрия победи !
18.04.2012 14:29
Челси С Вас сам.....................искам тия барса да паднат най-накрая и от лигата и от шампионска лига штот ми омръзна да ги гледам тия как само дигат купи
*beer**beer*
18.04.2012 14:42
И го казва фен на Барса!!!!*lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol*
18.04.2012 14:25
2:1 за Челси ...
18.04.2012 14:21
1-3
18.04.2012 14:09
Айде Успех на всички и дано довечера Челси бие *thumb_up*
18.04.2012 14:08
Кое ще надделее - желанието за отмъщение или по-голямата класа? Смешно заглавие какво искате да кажете, че в момента Челси не е класен отбор ли ?!! Челси има доста добър състав и съм сигурен, че довечера няма да загубят мача *wink* !!!
18.04.2012 14:41
Къде си прочел да казват, че Челси нямат класа бе?Те просто казват, че Барселона е по-класния отбор и това е било така винаги.Да не казваш, че Челси са по-добри от Барселона?Ха!!!
18.04.2012 14:06
Според мен на Барса няма да им е лесно и резултатът на Моста ще бъде 0:0 или 1:1. За реванша мисля, че на всички ни е ясно какво ще се случи.
18.04.2012 14:11
нееееееееее не ми убивай мечтите още !!!!
18.04.2012 14:04
1:3
18.04.2012 14:03
Мача е 3:1 без гол на Меси ,а вие вярвайте в каквото си искате .
Челси сега просто нямат играчи да се противопоставят на Барселона .
18.04.2012 14:01
дано барса победи залагам 1-2 *smile*
18.04.2012 13:53
Всички фенове на Английският футбол трябва да подкрепят Челси .
18.04.2012 14:01
Не ме интересува кой ще го подкрепя,най важното е да победим Барса *wink*
18.04.2012 13:52
Пожелавам на Челси да играят финал,заради онзи мач с Барселона където съдията беше пълен мангал,а мача порнография.
18.04.2012 13:51
Аз вярвам че Челси ще се постараят!!! *smile*
18.04.2012 13:51
Напред Челси !!! Всички знаем какво стана през 2009 !!! Помнете всичко рано или късно се връща !!!!!!!
18.04.2012 13:48
Каква е възможността Роби Ди Матео да ни изненада със евентуално включване на Ориол Ромеу ??
18.04.2012 13:39
уинар пак с некадърно заглавие
18.04.2012 13:36
Мачкай, Челси!
18.04.2012 13:33
Троен мач,останал съм с впечатления,че Барса играе трудно срещу Челси особено на Бридж и мисля,че и двата отбора имат своя шанс за победа всички видяхме,че Челси срещу трудни противници играе добре а не вярвам Барса да хвърли всички сили в първия мач и имайки в предвид,че имат мач с Реал ще запазят някоя силичка и затова моята прогноза е Х *smile*
18.04.2012 13:22
Абе соломон калу ее титолр аа торес *wink* .... !! ебасии торес триябваше да запо4не като титоларр ;;
18.04.2012 13:18
Нямам намерение да коментирам мача от 2009г. Всички знаят и са видели какво се е случило... Относно "великата" Барселона - ми какво да кажа - подпирана по най-нелепия начин с цел повече приходи... "Великия" Меси - ми то си го пише - няма гол срещу Челси и едва ли довечера играчите на Челси ще го пожалят... Въпроса е само довечера съдията да не е главно действащо лице като отсъди някое смешно положение за Барселона... За мен титуляри трябва да започнат - Чех, Коул, Тери, Кейхил, Иванович, Лампард, Есиен, Рамирес,Мата, Дрогба, Стъридж *smile*
18.04.2012 13:48
17 гола ше вкара *wink*
18.04.2012 13:24
кейхил пропуска ,меси е достатачно кадърен за да вкара на челси,не бери грижа за меси току виж вкара 3 гола довечера
18.04.2012 13:13
АйДЕ ЧЕЛСИ УСПЕХ !
18.04.2012 13:07
*joking*
18.04.2012 13:04
Наистина много тъпо заглавие "по-голяма класа". По какъв показател се определя "класата" ? А и само да добавя, че Карло Анчелоти с "неуспешната" ромбова схема спечели дубъл *joking* Чак след това върна 4-3-3 и то защото бяха продадени Деко, Балак, Джо Коул и т.н. , а беше купен само Рамирес, а и трайно се контузиха Лампард и Есиен. Не казвам че само това е причината де, може и Анчелоти просто така да е решил, но важното в случая е, че ромбът си беше доста успешен. С Микел отзад, Малуда вляво, Балак вдясно и Лампард на върха. Анелка и Дрогба в нападание. Този състав в тази схема беше в основата на дубъла *wink*
18.04.2012 13:06
по купи майто момче по купи и моментна форма
18.04.2012 13:04
красавицата срещу звяра
18.04.2012 13:02
та те барса мислят вече за елкласико и байерн ви тука прогнози си давате някви *lol**lol*
18.04.2012 13:14
аахахахахах
18.04.2012 12:36
Спрете на говорите против барса погледнете малко по реално,имали спорни дуспи и нз си какво те като играят,сьперниците им се 4удят как да си потдадьт 2 паса и да излязат от половината си.Дове4ера барса ще вкара поне 2 ГОЛА*ball*
18.04.2012 12:59
само и единствено със дуспа и червен картон за Челси и то до 30тата минута и го казвам от сега за да няма значение дали е съдийска подкрепа или е било наистина. Иначе максимум един гол и максимум Х. Аз смятам че мача е 3:1, ако не се развие по горе описаният сценарии.
18.04.2012 12:36
що за заглавие ...'' или по-голямата класа'' и каква им беше класата,че не свириха 3 дузпи на финала ли ?
Барселона е най - смешният отбор който може да съществува не знам изобщо как може да има привърженици на този .... ако може да се нарече отбор.
Това е срам за футбола да печелиш чрез съдията много честно нали .. роботи ! хейтвайте колко искате сега.
18.04.2012 12:34
От километри си личи,че тЪпстъра Стойно Стойнов е фен на Дузпалона..."каталунците стават все по-плашещо добър отбор" ясно ми е за кой ще вика.Давай обективни прогнози момче,заблуждаваш хората по този начин.Както е казано по - горе ЧЕЛСИ е перфектния домакин тази година в турнира 5 от 5 у дома,а като гледам как ги бутаха Барса в последния кръг в Испания,направо да викат Йовребо да им свири мача.Срещата е тройна особено , като става въпрос за 1-ви мач.Дано любимия ми Челси не ме подведе.Успех *smile*
18.04.2012 12:06
Айде Челси, време е за чудо, време за вендета!! Барса са силни и имат много по-голям шанс. Но във футбола всичко е възможно, включително и чудеса!! Следователно, дори най-големият завоевател не е непобедим. През 1980 се смяташе, че отбора по хокей на лед на СССР е непобедим и че САЩ нямат шанс. Но уви, чудото се случи. Дано тия думи да отидат право в съзнанията на играчите и да ги нахъсат. Go, Chelsea, boys in blue. God bless you! Amen. *ball**goal*
18.04.2012 11:59
Барса винаги са ми били симпатичен отбор, но тази седмица срещу Хетафе, просто ми дойде в повече като видях как футболист като Сеск се превърна в клоун, и как отново съдията не спря да ги подкрепя 90 минути.
18.04.2012 12:17
Евала батка, ЕВАЛА!
18.04.2012 11:59
Виждам колко знаеш, компетентен. Ти някога играл ли си футбол през живота си, или използваш футбола за да имаш повод да седнеш на МАСА ? Доколкото си спомням и аз ти говоря за сегашния състав. Ама като ти гледам коментарите - имаш - нямаш 15 годинки и само се правиш на много голям. Нормално в днешно време пуберите не знаят как да говорят. Хайде със здраве и недей много да завиждаш, че ще ти излезе цирей на челото.
18.04.2012 11:58
Какъв е тези вероятен стартов състав ? Босингва ? Иванович в центъра ? друг път..
18.04.2012 11:56
защо не си пожелаете успех вместо да спорите за щяло и нещяло и да се оплювате. и двата отбора имат шансове *thumb_up**thumb_up*
18.04.2012 11:56
Тея палячовци Барса направо си плачат да им бъдат чупени актьорските муцуни!!! По смешен/буквално смешемен/ отбор не помня да съм гледал, а гледам мачове от времето на Раванели и Виали когато играха за Юве. Красива игра, но тези циркове, които правят убиват показаното футболно достойнство, което показват. Да излязат срещу Челси без съдийска подкрепа и без циркаджииски номера и ако е речено да ги отстранят, нека да покажат мъжество и да го направят с красивата игра, която знаем, че могат. Лично аз ще подкрепям Челси след като моят Ювентус и тази година пропусна изданието.
18.04.2012 12:36
А да и за твоето мнение, а и за прошката ти _)_
18.04.2012 12:34
еи сега вече се заяждаш, как ще кажеш за един от наистина малкото отбори който играят красив футбол, че не го правят. и да мразя барселона но точно ппоради определени пречини и те са световен факт симулации и то на високо равнище и абсолютно ненужна съдийска подкрепа, а и така формолирана твоята мисъл всъщност показва че ти смяташ Реал Мадрит за отбор който играе красив футбол (браво). И за да докажа своята обективност ще ти кажа че за мен Пойол е един от най-великите на света.
18.04.2012 12:23
Там е още по-зле значи... Верминатора и Росицки.. *smile* Нищо, бяха страхотен отбор с Анри, Овермарс, Виеира, Пирес, Вилтор и още и още. Да си помисли човек, че си фен на красивия футбол. Ама при теб друго е объркано. Просто мразиш Барса и не разсъждаваш ЛОГИЧНО. Един от многото. Нищо, простено ти е.
18.04.2012 12:18
и ти, и ти *smile*, и съм фен на АРСЕНАЛ
18.04.2012 12:16
Пиленце златно, точно това е, че края няма да дойде скоро *smile* Доколкото знам, феновете на балерините страдат от кокоша слепота. Дишай дълбоко, да не хванеш някое по-тежко заболяване. Без нерви, наслаждавай се на магията довечера.
18.04.2012 12:13
смешният си ти и всички тъпи слепи фенове на този театрален цирков отбор но краят идава скоро, а на Стойно мога да му предложа да ми пише лично да си направин едно басче, а именно няма никакъв шанс барса до победят днес.
18.04.2012 12:04
Жалко, че фен на такъв отбор говори по този начин. Ако на това казваш цирк и актьорство, интересно ми е да чуя коментара ти за вчерашния мач на Реал. Просто защото този е най-пресния спомен на този етап. Роналдо ? Марсело ? Рамос ? Арбелоа ? Коентрао ?
18.04.2012 12:01
Вече не *wink* Просто ми станаха доста противни последно време
18.04.2012 11:58
ооо..... и си от Барса
18.04.2012 11:52
Челси ще яде папуро 0-5*joking**lol**beer*
18.04.2012 11:52
Барселона няма спечелен нито един мач честно ? Така излиза според вас,след всеки мач на каталунците има нещо "нередно",когато разбият някой отбор.Във футбола винаги е имало грешни отсъждания,съдиите са хора също,колкото Барса са "подпирани",толкова са подпирани и всички други големи отбори
18.04.2012 11:51
[@link https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/580221_404687606216685_100000263478879_1572494_2110196494_n.jpg]
18.04.2012 11:51
Осиране *
18.04.2012 11:32
Не разбирам как точно феновете на Челси си позволяват да говорят за съдии?Този сезон вашия отбор има един главен играч и това е главния съдия във всеки мач.Уникални, фрапантни, брутални грешки във ваша полза правят съдиите, а вие все пак ревете от тях, не сте ли малко нагли?
18.04.2012 11:35
Ти пък каде се месиш ? гледай си смешния отбор 4:0 ФОРЗА МИЛАН , т'ва ли си повтаряш ?
18.04.2012 11:35
А ти пак ли си тука бе!! Ей начи нещастника му проклет не спря да плюе ... виж жалкия ти отбор който в събота ще бъде разгромен момко! Уигън ви скриха топката! Кажи ми кои са тези мачове че ми е интересно? Мача с Уигън? С Тотнъм? Ехехе виждам че те е яд че Челси е много над нищожния ти Арсенал ! Кажи нещо за Мачовете с Юнайтед примерно келешче ! Знаеш да гледаш само от твоята страна а злобата ти прече да виждаш истината! Смърт за такива като тебе
18.04.2012 11:21
Бе и то и вашия Юнайтед дават парички на съдията ама айде... И отборчето ви отпадна доста ранно тая година от ШЛ .. *lol*
18.04.2012 11:23
а Ливърпул скоро не са помирисвали ШЛ *thinking*
18.04.2012 11:22
Да. *wink*
18.04.2012 11:21
иии сериозно??!? *lol*
18.04.2012 11:20
Според мен Чеп Гуардиола ще заложи на схема 4-3-3-3 с основен плеймейкър и лидер главния съдия, който ще бъде подпомаган от помощниците му.
18.04.2012 11:17
Реално погледнато мачът клони към Х повече, но не бива да забравяме, че Челси ще са жадни за отмъщение и са си на собствен терен. От мен 2:1 трудно, пък после в Испания ще му мислиме. *ball*
18.04.2012 11:53
Ей глупак такъв говоря коректно за този състав какво си тръгнал дами обясняваш неща за които знам много преди да се родиш сигурно
18.04.2012 11:50
Много си прав. Всичко мълчеше, когато преднината в Ла Лига беше 10 точки. Ама сега като стане 1 ще има усиране. Аз лично съм фен на Барселона от ... 15-16 години минимум. И сега ми е много кеф, че в последните 3-4 години Барса помита всичко по пътя си, а и като гледам няма индикаций това скоро да спре, така че ... Свиквайте...
18.04.2012 11:46
Абе човече нагло, ти в ред ли си? Тия тримата дето ги изброи да се сещаш, че именно каталунците ги СЪЗДАДОХА ??? Да се сещаш, че след 2-3 години може да се появи новия Меси, Иниеста или Шави, а? Жалък си брато, да обвиняваш съдиите заради безпомощността на твоето отборче. Само за мача с Челси съм съгласен, че съдията повлия на крайния изход и то много. Гледай си оборчето, което всеки сезон пръска по стотици милиони за играчи, дето вчера ги видяхме колко са добри. Срещна ви един малко по-добър отбор и ви размаза. Много омраза има във вас, медицински сестрички. Не мога да си представя ако Барса спечели требъл този сезон какво ще става с вас... Смешници.
18.04.2012 11:42
Пич аз съм фен на Барса от 10-тина години някъде и ще си остана винаги техен фен,защото ми харесва футбола,който практикуват.За съдиите понякога са ни подкрепяли,но също и са ни рязали в Испания сигурно не си гледал мачове,колко пъти бяхме порязвани,ако си мислиш,че само заради слаба игра сме загубили тези 10 точки се лъжеш,но тогава никой нищо не каза,когато режат Барселона всичко е ок...
18.04.2012 11:38
Е, аз да съм казал че Барселона не са най-добрите в света? Яд ме е на това че едни са фенове заради титлите, а другите за моментната форма на даден отбор ... след време Неймар когато заиграе в отбор от Европа какво ще стане?! Ще викаш само за тях ли... тогава ще си на друга вълна май... Барселона като са най-добри е нека печелят без съдий бе ? Нали за това са най-добри или бъркам определението? Сещаш ли се че последните 2 шампионски лиги са само заради съдийите? Или ще го прикриеш това? Имате Меси, Шави и Иниеста без тях сте посредствен отбор като Валенсия! Това е истината
18.04.2012 11:34
Хайде стига с тея съдии бе,никога няма да проумеете,че Барселона в момента са най-силните в света,не винаги е било така,но когато фактите говорят по-добре си замълчете.Когато има спорно отсъждане за Барса веднага скачате,а когато се свири в полза на някой от вашите отбори всички си траете.Всеки отбор е бил подпиран така,че стига с тея съдии.А и за глупостите ви,че цял свят мрази Барселона нямам коментар.Щом са най-мразените,защо имат най-много фенове ? Или май само хейтърчетата в България ги мразят ?
18.04.2012 11:29
Смешен си само ти какво гледаш миналия мач какво е било ? Нали бихме бе олигофрен ?!?!!?! Ние си бием честно докато вас съдиите ви оставиха в борбата за титлата в испания последния мач! И ти какво искаш? Като са с човек повече да тръгнат да разгромяват противника ли ? И за какво като така или иначе водиха и накрая победиха? То се видя че след гола веднага реагирахме ш*баняк такъв! Гледаш само как да се заядеш тъпо келеме такова ще плакнеш поглед след мача момко
18.04.2012 11:27
Абе смешен видяхме ви всички в мача с Бенфика,цяло полувреме с човек по-малко едва ги биете,пък се точите на Барса,и с резервите си ще ви бият
18.04.2012 11:27
И 2009 , мяхте много надъхани.... , ако не беше съдията.....
18.04.2012 11:26
Абе смешен на този стадион този сезон сме вкарали 16 гола и сме пуснали само 2. Виж срещу какви отбори играхме, а вие срещу какви смешник такъв *wink* Късмет ще е ако вие измъкнете повече от хикс
18.04.2012 11:26
Ако Челси си даде зор ще отпадне,каквото и да даде нямате шанс *wink*
18.04.2012 11:25
Абе ти барселона кво би направи , ако не си давали зор хАХАХА , ами ако Челси си даде зор ? тапак
18.04.2012 11:23
Освен с късмет,Челси може да измъкне и Х,ако Барса не си дават зор,а се пазят за мача с Реал,което малко ме съмнява,всичко зависи от инструкциите на Пеп и кой от 2-та мача счита за по-важен *wink*
18.04.2012 11:17
[@link https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/580221_404687606216685_100000263478879_1572494_2110196494_n.jpg]
18.04.2012 11:17
И стига сте писали за "разгрома" срещу Тотнъм,Барселона определено не е Тотнъм,а е 3 класи над тях *beer*
18.04.2012 11:15
Ще видим кой е рибата и професора довечера,жалко за вас,че за пореден път ще сте саднати и ще си търсите оправдание,за несгодите*wink* Май не можете да проумеете,че тоя Челси няма нищо общо с онзи от 2009-та ? От 4-те останали отбора именно англичаните са най-слабите от всички,тука Барса ще се озори доста по-малко отколкото беше срещу Милан *smile*
18.04.2012 11:16
Какво направи пък Барса срещу Милан? Симулираше и съдията им даваше измислени дузпи !
18.04.2012 11:13
Състава ще е нещо от рода на:
- Чех -
- Иванович - Кейхил - Тери - Коул -
- Микел - Лампард -
- Рамирес - Мата - Калу -
- Дрогба -
18.04.2012 11:12
Оф вие не разбрахте ли че схемата ни е 4-2-3-1 ? И тоя Стойчо който е писал статията много драматизира нещата...
18.04.2012 11:11
барса да преключва с ШЛ за тази година
18.04.2012 11:10
Да си го признаем Челси няма класата на Барса но това все пак е ШЛ.
18.04.2012 11:09
Успех на Челси.. дано си го върнат за ония път.. *thumb_up*
18.04.2012 11:09
ако тва е састава на 4елси 6те направим добар ма4 а и дано думите 4е вси4ко се вра6та да се збаднат ..
18.04.2012 11:03
Айде почвайте да говорите за съдията още от сега. И довечера слагайте хейтърските очила и почвайте да се възмущавате от най- малката съдийска грешка, която не е в пола на Челси разбира се.
18.04.2012 11:00
Челси няма да има футболните аргументи,с които да измъкне повече от Х и то на късмет.0-1;0-2 или по някаква сучайност 1-1,но малко вероятно,а 1-ца никакъв шанс !
18.04.2012 11:02
11 с/у 14 пак ще ви боднем рибо *devil*
18.04.2012 11:02
Абе професоре , гледай си съдийските афери , и не давай прогнози , щото есиен да не счупи гредата тоя път ?
18.04.2012 10:59
Come on CHELSEA!!
18.04.2012 10:58
Успех на Челси *smile*
18.04.2012 10:54
имам предвид тия с 2ките !
18.04.2012 10:54
МАЧКАЙ ЧЕЛСИИИИИИИИИИИИИ
18.04.2012 10:54
Смени дилъра !
18.04.2012 10:53
Довечера ще гледате най-надъхания Челси !!!!!!!!!!!!
2:1
18.04.2012 10:51
Ще надделее съдията!