Реднап: Крайно време е да въведем високите технологии

08:49
Реднап: Крайно време е да въведем високите технологии
"Зачитането на втория гол бе катастрофа, огромна грешка на Аткинсън", избухна мениджърът на Тотнъм Хари Реднап след загубата от Челси с 1:5 на полуфиналите за ФА къп.

В началото на второто полувреме удар на Хуан Мата бе избит от гол-линията, но реферът прецени, че попадение има и "сините" поведоха с 2:0.

"Вторият гол бе катастрофа. Не бе дори близо до гол. Огромна грешка. След това ние се отворихме и те се възползваха. Аткинсън направи голяма грешка. Не мога да проумея как може да даде такъв гол", коментира ядосаният Реднап.

"Разговарях с него и той ми каза, че се чувства по-зле от мен. Наясно е, че е направил груба грешка. Време е да се вкара технология за тези ситуации, това не може да продължава", допълни мениджърът на "шпорите".

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

MaLkO_LuD94
16.04.2012 18:33

гола е нередовен нормално е да иска да се въведът

jimkata_smk
16.04.2012 17:45

за кво спорите дали е минала гол линията като ппреди тва тери направи фал .. мн ясно Че няма гол

chelsea_00
16.04.2012 16:03

[@link https://p.twimg.com/AqjDlIJCAAA8UI8.jpg] Колко и да си сляп ......

Anders0n
16.04.2012 15:07

Добре де как очаквате един човек да може да види в това меле топката с точност до сантиметри?!А страничните съдии са на около 25-30 метра (не съм сигурен колко точно) Естествено,че в такава ситуация не може да си напълно сигурен.Работата на реферите е изключително трудна,аз лично много се възхищавам на тези хора! *thumb_up* Вие тук ми гледате 100 повторения и някакви снимки на стоп кадър,а при тях става за части от секундата...осъзнайте се малко и стига с тия псувни към реферите и те са хора *smile*

GARVANA11
17.04.2012 00:47

напълно съм съгласен с теб,на съдиите е трудно да видят всичко в реално време.само едно ми е интересно как все го виждат в полза на едни и в вреда на други?как и сега и миналата година с Челси все им признаваха голове които не са?и как преди години топката мина половин метра зад голлинията на Манчестър юнайтед при 0:0 и не признаха гол за Тотнъм.тва е въпроса че грешките винаги са в ощърб на едни и полза на други.и както по доло прочетох ако не е сигурен съдята на 100% няма право да свири каквото и да е било.

Lampss
16.04.2012 16:15

*thumb_up*

KingGeorge
16.04.2012 15:22

Ама виж сега, празни приказки всеки може да си говори и всеки ги говори тук. Разбира се, че в реално време не можеш да си напълно сигурен. Но това е професионален съдия. Той ТРЯБВА да е сигурен. По правило, ако не е абсолютно на 100% сигурен, че топката е минала голлинията, той НЯМА ПРАВО да отсъжда гол. Там е и главният проблем, не толкова самата грешка, колкото факта, че съдиите СИ ПРАВЯТ КАКВОТО ИСКАТ и не ръководят нещата по правилата и никой нищо не прави по въпроса. Тях никой не ги наказва.

KingGeorge
16.04.2012 14:38

Отдавна не бях влизал в този сайт и вероятно ще съжалявам, че отново го правя, и коментирам, но ще кажа само едно:
За всички, които казват, че при 5:1 с втория гол или без него все тая. Ами хубаво, нека другият път съдията ей така да ни даде на нас 5 гола, с 5:0 да поведем, пък дали вашите играчи няма да им падне и дух и настроение и всичко и да вкараме още 2 за 7:0, и след мача да ви викаме "и без тия 5 гола пак ви бием 2:0"... същата работа е. жалка работа е. и са жалки коментари това. от жалки фенове.

ceco26
16.04.2012 14:26

абе не знам дали е така, но си мисля, че в 2-3 мача, в които челси са вкарвали "голове" /и то май само на спърс/ съдия е бил Аткинсън... /говоря не само за този сезон, а и за предните 2-3/

Manchester_1878
16.04.2012 17:42

Добре мислиш.Наистина и в предни сезони,в мачовете между Спърс и Челси има признати голове,който не са минали линията както и обратното.Не съм сигурен дали съдя е бил Аткинсън,но е факт,че ги има.Време е да вкарат технологии на гол линията,за да спрат такива грешки,справка 1/8 финала на световното Англия-Германия,мача можеше да е друг както и този.Нормално е и съдиите да грешат,хора са,аз на стоп кадър трудно преценявам,пък съдиите трябва от движение за части от секундата.Не може и да става дума за умишлено отсъждане.Лошото беше,само че сега вместо Челси да се говори,че са заслужено на финал,ще се говори,че са подпрени на финал.Жалко и за Тотнам,късмет занапред и на 2та отбора.

LiverpoolFen20
16.04.2012 13:30

[@link http://www.sportsmole.co.uk/football/chelsea/fa-cup/news/terry-mata-goal-wasnt-over-the-line_23880.html]

zombie
16.04.2012 12:50

Топката не е минала с целия си обем. Вижте оранжевата бутонка е на вътрещната част на гол линията, а топката стърчи в дясно от нея, значи не е преминала с целия си обем.

teenage_head
16.04.2012 12:17

Ами снимката не е правена на гол линията, нормално да не може да се прецени от нея. Иначе първото полувреме имаше и чиста дузпа за Тотнъм, Давид Луиз направи нарушение, но съдията не го видя, а и доста от вас май не са. Аз не съм за Тотнъм, но вчера ми се искаше да гледам мач без съдийски грешки. Във Висшата лига трябва да се вземат сериозни мерки с тия съдии, че толкова яки мачове прецакват. В почти всеки мач вече има абсурдни отсъждания, развалят футбола!

Danskrastev
16.04.2012 11:14

Тая снимка не е вярна пуснете си мача и вижте положението с фотошоп е лесно...

Danskrastev
16.04.2012 13:01

И къде е тоя коментар хахха и с какво хейтвам просто съм гледал мача и това си явен фотошоп *lol* божеее

MaLkO_LuD94
16.04.2012 11:33

ми то дори на тая снимка си ли4и 4е не е вътре имаше доста по хуббави от нея от уинър се излагат ;х

botevchelsea17
16.04.2012 11:29

одеве чета твой коментар че хейтърите се появи ли ами ти си най-големия хейтър в снимката няма никакъв фото шоп...

Chelsea_FanBlue
16.04.2012 10:30

"Реднап: Крайно време е да въведем високите технологии" *thumb_up**thumb_up**thumb_up* За съжаление, чак 2014г ще се въведе тази технология!

vatev
16.04.2012 10:26

До коментар [@comment 1048193] от [@user botevchelsea17]:

тя и гредата е на гол линията ама я я виж и тя е след гол линията извод вратата е крива (според твойта логика)

PoIoGaVo
16.04.2012 10:07

Въпреки снимките ситуацията е пак спорна, но както каза рефера това щеше да има голямо значение ако ги бяхме били с 2:1 а при 5:1 за 1 гол не е кой знае какво. Вярно е че ако бяхме 1:1 а не 2:1 след гола на Бейл мача щеше да тръгне по друг начин...

vatev
16.04.2012 10:28

Прав си, че мача можеше да се развие по друг начин жалко, че съдията осра мача.

alexandart
16.04.2012 10:04

[@link https://p.twimg.com/AqjDlIJCAAA8UI8.jpg]
ето още 1 снимка, по - отблизо.

Siko2
16.04.2012 09:37

[@link https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/524374_413477511996070_100000014731355_91397016_2050177133_n.jpg]

posydon
16.04.2012 11:13

оо това е гол

Jason182
16.04.2012 09:19

Незнам за какво се чуства ужасно рефера след като топката мина линията..

jimkata_smk
16.04.2012 12:41

мина я ама тери направи фал

justbork0
16.04.2012 11:07

Ей пич ти къв мач си гледал бе ?

chelsea_fannn
16.04.2012 09:27

Не я мина напълно и ти го знаеш , съдията направи грешка !