Winner.bg Ви пита: Ще бъде ли Господ отново българин?

11:56
Winner.bg Ви пита: Ще бъде ли Господ отново българин?
За българския футбол отново дойде време разделно. Мачът с ЕЙРЕ е съдбоносен по пътя ни към ЮАР 2010. Ако го спечелим, надеждите остават живи, ако го загубим – всичко свършва. Н знам при вас как е, но аз не за първи път усещам оптимизъм в хората около себе си. Някак си, винаги така се получава. Ако футболът е социален феномен в световен мащаб, то в България вярата и надеждата на голяма част от нас зависи от представянето на трикольорите ни. Победите на Националния ни отбор се превърнаха в душевен отдушник на сивото ни ежедневие и ни накараха поне за час и половина да забравяме трудностите.

Днес всички си задаваме въпроса ще се повтори ли отново чудото? Мисля, че няма нищо лошо да използваме и едно от най-паметните клишета в родния футбол, а именно "Ще бъде ли отново господ българин?"

Поводите за оптимизъм преди мача с ирландците довечера не са много. Димитър Бербатов, Мартин Петров, Валери Божинов, Александър Тунчев, а вероятно и Георги Петков отпадат от състава ни. Ситуацията в квалификационната ни група също далеч не е розова. ЕЙРЕ е класен отбор, който демонстрира самочувствие и увереност в победата срещу България.

Ситуацията някак си ми напомня за квалификационния цикъл преди САЩ 94, когато не без помощта на късмета и на Израел успяхме да сътворим чудото.

Въпросите преди тазвечершният съдбоносен мач са много, но ние ще се опитаме да ви зададем най-важните. Затова ви питаме:

► Оптимисти ли сте, че ще успеем да спечелим мача с ЕЙРЕ тази вечер въпреки многото проблеми?

► Ще се класираме ли за Световното първенство?

► Половин отбор ли е Бербатов и ще се справим ли без него?

► Как ще се представят върнатите в състава от Мъри Стоилов футболисти?

► Кой ще бъде лидерът тази вечер?

► Ще бъде ли отново Господ българин? Защото не бива да се залъгваме, че освен почти стопроцентов актив до края, имаме нужда от късмет и благоприятен за нас развой в останалите срещи от групата.

Очакваме вашите коментари!


Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

krasenco
29.03.2009 21:55

Да ви кажа аз за баражите.Най-добрите осем 2-ри отбора играят бараж.Само най-слабия 2-ри не играе.Тъй като гледам точките ние сме застрашени да сме точно този 2-ри най-слаб,ако въобще станем 2-ри де.Затова в оставащите мачове трябва да вземем максимума от точки за да се класираме.

ZeroCold
28.03.2009 22:48

@Rooney_10 , дърварю, кой ти каза че съм евреин или циганин?!? Да ти вадя личната карта ли искаш? Само щото не харесвам сакатия ни отбор? Брей че си жалък, тръгнал да обижда той хората кой от какъв етнос е... Хвани се скрий, щото е смешно така да обиждаш. Погледни от 100 човека дето пуснаха коментар в темата само ти се държиш като малко дете и не зачиташ чуждите пристрастия. И още нещо да ти кажа... НЕ сме се събрали тук да "подкрепяме" нашите момчета. Новината беше "Winner BG ви пита" и понеже ме ПИТАТ, отговарям. А дали на тебе ти харесва отговора, мене не ме ебе, сещаш ли се *wink* *smile*

MCFOXXX
28.03.2009 21:14

Оптимисти ли сте, че ще успеем да спечелим мача с ЕЙРЕ тази вечер въпреки многото проблеми?
[b]Имаме всички шансове, стига да си повярваме. Аз ВЯРВАМ!!![/b]
Ще се класираме ли за Световното първенство?
[b]Иска ми се... Мнооогоооо!!![/b]
Половин отбор ли е Бербатов и ще се справим ли без него?
[b]Бербатов е ЕДИН футболист и то в момента в слаба форма. Ще се справим без него, даже сме и по-добре![/b]
Как ще се представят върнатите в състава от Мъри Стоилов футболисти?
[b]На високо ниво, вярвам! Надъхани, нахъсани, озверели: КЪСАТ, ще късат!!![/b]
Кой ще бъде лидерът тази вечер?
[b]НИЕ *smile*[/b]
Ще бъде ли отново Господ българин? Защото не бива да се залъгваме, че освен почти стопроцентов актив до края, имаме нужда от късмет и благоприятен за нас развой в останалите срещи от групата.
[b]Не знам за него, но аз съм БЪЛГАРИН и вярвам в момчетата![/b]

tamplier
28.03.2009 21:06

Нашите лъвове в момента са по скоро котенца.Никой не казва,че Ейре са непреодолим отбор,но в този си вид трудно можем да им се противопоставим.В група като нашата,определящите фактори не са в наша полза.Един Мартин не стига,трябва в отбора да има още 10 като него.

vizo
28.03.2009 20:51

Нека тази вечер бъдем всички като братя и сестри и да стискаме палци на наште Лъвове

Kalinho
28.03.2009 20:37

абе момчета как нямат мотивация така обиждате много момчета който правят всичко за националния. Колко пъти Мартин е правил чудеса и е стискъл зъби и е играл контузен ами Стилян и той . Най - малкото заради тях двамата не трябва да говорите, че не играят с хъс и желание

celtic
28.03.2009 20:33

няма и какво да ги мотивира...макар че за мотивация когато играеш за БЪЛГАРИЯ и дума не може да става...ама ето...така е братя *sick*

celtic
28.03.2009 20:31

Така е прав си ,,,Pechenqgata,,, а задаваш ли си въпроса защо е така(защо те взимат мачовете..къде на късмет къде на мускули) ЗАЩОТО ИЗЛИЗАТ С НАЦИОНАЛНАТА ФЛАНЕЛКА и играят..а наще какво за премийки за трансферчета...няма дух няма нищо *evil*

Pechenqgata
28.03.2009 19:57

Аз пък не мога да разбера защо мислите че отбора на Ейре е толкова добър, според мен един преодолим отбор, единствената разлика между нас и тях е че те си взеха мачовете с останлите отбори в групата , това което ние не можахме за жалост ей тва е цялата философия...

idol_bg
28.03.2009 19:44

Agilisaurus:Направо ти се чудя откъде тоя оптимизъм.Така както го рече...ми замяза все едно....Отиваме удряме 2 ракии и на хорото.....Виж...на ракии и на хоро..може и да ги смажем,ама като говорим за футбол ситуацията е друга според мен.Пък ако не ти се четат поеми...не ги чети,то не е само да прочетеш,ами и да четеш между редовете както се казва..... *wink*

lurd2
28.03.2009 19:40

celtic може и да си прав но след мача ще жидим кой всъщност е бил
*wink*

celtic
28.03.2009 19:36

и стига вече с този БЕРБАТОВ....хайде моля...

celtic
28.03.2009 19:34

Много си прав ,,tamplier,, така е..затова говоря...Ирландия има нещо което ние нямаме..не вярвам в тези разглезени милионерчета това е *evil*

Pechenqgata
28.03.2009 19:34

До колкото знам всички 2ри отбори играят бараж тъй като фифа незнайно защо намили броя участници от европа за сметка на азия и централна америка, а всички знаем какъв футбол се играе там и доста хора се питат дали заслужава тази квота, аз лично смятам че трябва да се върне на Европа.

tamplier
28.03.2009 19:32

Не виждам какво ви прави оптимисти.С тази защитна формация не ни очаква нищо хубаво. Коловати и Телкийски са футболисти,които са доказали многократно,че нямат място в националния.Миланов и Рангелов просто дописват ясната ни присъда-ние нямаме място на световното с подобни футболни недоразумения.Кой ще обвини С.Стоилов,дори и при загуба ако беше експериментирал с нови футболисти.При все ситуация в групата,нашите шансове са си минимални.Защо му липсва смелост на новия селекционер да редактира стария модел.С повиквателните на Кишишев и Томашич не бих се учудил да се намери смисъл в призоваването на Г.Пеев. Господ е българин само когато се играе с дух и гордост от национална принадлежност.

celtic
28.03.2009 19:30

ами чакай да си погледна личната карта...просто гледам по трезво...според мен няма как да победим тази вечер...има много причини...ако се позамислите ще ги разберете...иначе естествено съм за България

Getcatta
28.03.2009 19:29

Много ми се ще да победим и т.н, но.... ако ние сме българи и си подкрепяме отбора... тези които по една или друга причина сглобиха тази смешна и жалка формация какви са...Няма оправдание за тях от рода на: с това разполагаме, няма други и прочие. Те разбират от футбол и футболисти...така че и да победи тази вечер тази трупа не е българския национален отбор, това не са най- добрите и най- достойните български играчи.... смешно и жалко..м желая им успех.. но не мога от все сърце да кажа: Това е нашия отбор... *wink*

Kalinho
28.03.2009 19:28

вие сигурни ли сте, че втория играе бараж не се ли класираха най - добрите пет или шест отбора

Pechenqgata
28.03.2009 19:24

Тука гледам някакви коментари че ако минем Ейре сме на световно, 2то място вобще не е гаранция че ще се класираме тъй като всички знаем какви отбори ще има на баражите, така че тва 2ро място не означава нищо за нас, ние трябва да гоним 1то място ако искаме да сме сигорни за световното.



nick77
28.03.2009 19:21

да господ е Българин, след малко ще ни постави на мястото ни.

lurd2
28.03.2009 19:21

някой знае ли от кога е winner.bg *smile*

lurd2
28.03.2009 19:19

celtic незнам ти Българин ли си или Ирландец
*wonder*

Pechenqgata
28.03.2009 19:17

Съмнявам се че тази вечер господ ще е българин, но се надявам поне на X а защо не и 2, но загубата означава че това поколение няма да има възможност да се покаже най сетне пред света...

celtic
28.03.2009 19:13

Да естествено че ще бъде...ще се смили над нас този път..ще паднем само с 2:0 или 3:0 хахаха...АМИН *joking*

Kalinho
28.03.2009 19:00

браво момчета харесва ми как мислите

lurd2
28.03.2009 18:54

gocktherock
не си прав, България от 1та минута ще заиграят в атака (както каза и dunavec__ )според мен ще попедим, а как ще протече мача, аз мисля че в 30-35 минута ще одбележим, и ще заиграем отново в атака до края на полувремето.През второто ще заиграем в защита, и ЕЙРЕ ще вкарат но през 70-80та минута ще отбележим и ще си тръгнем с 3те точки. *wink*

tradera
28.03.2009 18:51

Силно се надявам да бием, но зависи от формата на играчите. *wink*

gerrard_888
28.03.2009 18:48

Еми да се надяваме че ще бъде и нашето момче от Гоце Делчев - Макриев да ни зарадва с гол и да победим , защото ирландците не са непобедим отбор дори сме класа над тях но трябва са си поварваме *stop* , успех на нашите , и дано да бъдем 2010 на световното.

Kalinho
28.03.2009 18:44

ще ги надиграем но ще направим някой равен или минимална победа. И двата знака без загуба ни остройват и то напълно.
Дори и при равен имаме мач по малко и седемте точки реално са четери а те имат мач с Италия значи може и една и после тука Марто като влезе във форма и като ги набара и като се почне поне три мисля да им намъкне в софия и сме пред Ейре.
В другите мачове да се дъним еднакво с тях и сме на световно

the_lion_66
28.03.2009 18:43

Ще загубим минимално- вероятно 0:1 и пресконференцията на Мъри ще завърши с думите "Това е футбола. Сега мислим само за мача с Кипър".

dunavec__
28.03.2009 18:39

Нашите НЯМА да се бранят, а ще атакуват от 1-та минута за да вкарат бърз гол. Нямаме друга алтернатива, а който играе за равен обикновено пада! Ако повторим първото полувреме срещу Швейцария с голям процент владеене на топката и си вкараме положенията, тогава ще вземем 3-те точки със сигурност!

gocktherock
28.03.2009 18:33

Дал съм го като прогноза 1:0 за Ейре. Мисля, че нашите ще се бранят добре, но въпреки това Ейре ще ги бие

CoHuK
28.03.2009 18:32

незнам дали господ ще е българин тази вечер но дано е с нас *smile*

dakatabg
28.03.2009 18:15

Тази вечер ще станем за смях пред целия свят,ще паднем поне с 3:0.Това е от мен.

dunavec__
28.03.2009 18:03

Тази вечер Мъри ще демонстрира гросмайсторска класа и ще намери правилната формула за да бием ирландците! В момента нямаме по-способен български треньор от него, така че спрете с нападките срещу него!
Няма да играем защитно, а ще нападаме от 1-та минута в търсене на бърз гол, с който да си улесним мача. Просто не е в стила на Мъри отборите му да играят защитно като правеше предния псевдо треньор пламен марков! *devil*

boby1234
28.03.2009 18:02

Оптимисти ли сте, че ще успеем да спечелим мача с ЕЙРЕ тази вечер въпреки многото проблеми?
не трябва да разчитаме само на късмет, но без него никой отбор не върви напред! Трябва да си "мръднем пръста" все пак, да направим някой добри разигравания и в комбинация с късмета да стигнем поне до един гол *stop*

emo_peleto
28.03.2009 17:59

Господ няма да бъде българин, но ще ги смачкаме! *sick*

Rooney_10
28.03.2009 17:55

ZeroCold хаха дали съм лапе а ? ей може и да не съм нормален ама поне подкрепям БЪЛГАРИТЕ ако ще и срещу Аржентина и Бразилия взети заедно да играем щото съм българин и си почитам българското а такива тъпи еврей като тебе и разни мангали да си пишат тъпите мнения по евреиските саитове тука сме се сабрали да подкрепяме нашите момчета !!! БЪЛГАРИ ЮНАЦИ

charpaka
28.03.2009 17:55

Нашите лъвове не заслужават да ги гледам. Толкова много разочарования... ! СТИГА!

gosho0o0
28.03.2009 17:54

НЕ .. ! твърдо без много мисъл отговарям така на всичките ви въпроси по простата причина, че се нагледахме на бълагрски футбол (национален отбор ) и българско управление. Плюс това и с тези играчи може би щеше да е по- добре но ЕЙРЕ са класен и силен отбор и мисля, че нямаме шанс. Дано не позная.

AriesBG
28.03.2009 17:22

За мен този мач е загубен.Дори да не се класираме ,аз мисля че отбора трябва да си играе играта.Искам да видя хора които не мислят за друго освен за отборната игра.Мисля че няма кой на кого какво да доказва(всичките са слаби с някой изключения),дано да успеят да се сработят като отбор и да заиграят заедно а другото само ще дойде

Bat_Vane
28.03.2009 17:15

Айде БЪЛГАРИ ЮНАЦИИИИИИИИИИИ искаме победа над Ирландия и над всички останали отбори по пътя ни , дано пак имаме много поводи за радост , да ЖИВЕЕ БЪЛГАРИЯ , ДА ЖИВЕЯТ БЪЛГАРИТЕ.

Agilisaurus
28.03.2009 17:08

идол бг, какво направи ти бе бате изписа цяла поема.Отиваме,смазваме ги и си тръгваме.Даже предчувствам,че ще ги бием с много,ама с много

idol_bg
28.03.2009 16:36

Ние българите имаме една много лоша черта.Сещаме се за Господ едва когато ни връхлети нещастие или както в случая...когато каруцата се е обърнала.Истината е че за да бъде довечера Господ българин трябва не ние които ще гледаме,а тези които ще играят да го повярват.Ирландците не са много по добър отбор от нас,дори смятам че ако легионерите ни са здрави сме по класният тим.Работата е там че те за разлика от нас,винаги си вярват в това което искат да постигнат.Трябва преди всичко ние да си помогнем за да ни помогне и Господ.Така че не мисля че е от голямо значение дали съм оптимист,песимист или нещо по средата.Важното е играчите които ще започнат довечера да са наясно какви са.....и това ще си проличи от играта им.Лошото обаче е че сме в ситуация в която за нас е по важен резултата отколкото играта.Лично аз нямам нищо против да играем както в Грузия но да спечелим с 0-1.....а те нека удрят и 20 греди ако искат.Не вярвам обаче че с тези играчи можем да вземем победа.Ако те обаче вярват...толкоз по добре.

bobygbg
28.03.2009 16:28

Треньора е зле. Ние сме зле. И да победим няма да се класираме. Гледайте реално на нещата. С голям зор мача ще е равен. *sad*

HE3AK0HEH
28.03.2009 16:20

► Оптимисти ли сте, че ще успеем да спечелим мача с ЕЙРЕ тази вечер въпреки многото проблеми? - ОПТИМИСТ!

► Ще се класираме ли за Световното първенство? - Естествено! Но за да се класираме, днес задължително трябва да бием!

► Половин отбор ли е Бербатов и ще се справим ли без него? - Не... Мисля, че без него ще играем дори и по-добре. А и ще има някаква изненада за ирландците, защото не познават толкова добре др. ни нападатели - Попов, Макриев и Рангелов. Вярвам, че и без Бербо ще бием!

► Как ще се представят върнатите в състава от Мъри Стоилов футболисти? - Довечера ще видим! Да се надяваме, че ще се представят на ниво!

► Кой ще бъде лидерът тази вечер? - Стенли, определено... и може би Гошо - вратарчето!

► Ще бъде ли отново Господ българин? Защото не бива да се залъгваме, че освен почти стопроцентов актив до края, имаме нужда от късмет и благоприятен за нас развой в останалите срещи от групата. - Да се надяваме!

futbball
28.03.2009 15:59

Ако се погледне логично ... не се залагат големи надежди на националите ни ... националният ни отбор е смятан за аутсайдер в този мач и ... но аз имам някакво предчувствие че успеем да победим ЕЙРЕ ... успех на наще ще стискам палци .. и нека чуем отново фразата "Господ е Българин" *wink*

laryk
28.03.2009 15:47

На всички трябва да ни е ясно че днес схте вземем 3те то4ки на всяка цена предполагам това ще стане в един измъчен мач и ще победиме с 1 на 0 момчетата са надъхани да се докажат без Бербо

brisi
28.03.2009 15:37

Ако бием тази вечер,наистина ше повярвам,че господ е българин.ще ни е много трудно,но ако изплющим ирландците момчета ще придобият самоувереност за останалите срещи.Не ми се вярва да се класираме за световното предвид положението на отборите в групата,но за мен ще е достстъчно,ако в останалите срещи вземем максимум точки *wink* УСПЕХ БЪЛГАРИ!!!

RangerSS
28.03.2009 15:34

1.Нито оптимист ,нито песимист. Всичко се свежда до 90 мин на един терен - ше видим.
2.При воля за победа и НАИСТИНА правилен футбол имаме шансове
3.Пичове,ако берба (между другото съм му фен) пак разкарваше фанелката не бих бил доволен.Сега ще видим как ще се представят Рангелов и Попов.
4.МЪРИ и БЛАГО
5.Той вече е *wink*

Pinturicchio_10
28.03.2009 15:25

► Оптимисти ли сте, че ще успеем да спечелим мача с ЕЙРЕ тази вечер въпреки многото проблеми?
ДА, КОИ БЕХА ЕЙРЕ ЧЕ НЕ СЕ СЕЩАМ НЕЩО?!
► Ще се класираме ли за Световното първенство?
КАТЕГОРИЧНО НЕ!
► Половин отбор ли е Бербатов и ще се справим ли без него?
В СЛУЧАЯ ОТСЪСТВИЕТО НА БЕРБАТОВ Е ПОЛОЖИТЕЛНА И ДОБРА НОВИНА ЗА БЪЛГАРИЯ, ПО РЕД ПРИЧИНИ...
► Как ще се представят върнатите в състава от Мъри Стоилов футболисти?
ДОСТОЙНО.
► Кой ще бъде лидерът тази вечер?
МЪРИ СТОИЛОВ.
► Ще бъде ли отново Господ българин? Защото не бива да се залъгваме, че освен почти стопроцентов актив до края, имаме нужда от късмет и благоприятен за нас развой в останалите срещи от групата.
ЗА СЪЖАЛЕНИЕ ШАНСЪТ (ГОСПОД) Е НАЙ-ВАЖНИЯТ ФАКТОР В ПРОФЕСИОНАЛНИЯ СПОРТ (ОСВЕН В ШАХА) И Е ХУБАВО ТОЙ ДА НОСИ ФЛАНЕЛКАТА НА ЛЮБИМИЯТ ТИ ОТБОР.

tobito
28.03.2009 15:12

Абе чакам кинти от мача на Българите и за това аре и днес да не е българин .... *joking*

Doktorut
28.03.2009 15:11

Ще е българин ако момчетата си повярват и не излязат пренавити или пренапрегнати!Ако разиграват добре както в контролата с Швейцария смятам че резулататът ще е най-малко равен!!!

beto
28.03.2009 15:05

1/Бих искал да бъда оптимист, но ред обективни причини не ми позволяват да съм такъв.Дано бъда опроверган довечера! 2/Едва ли ще се класираме на световното в ЮАР пък и честно казано не го и заслужаваме!Дано и тук бъда опроверган! 3/Във всеки отбор има важни играчи, но дори и за най голямите световни звезди е пресилено да се твърди, че са половин отбор.А самият Бербатов с играта си не е показал, че е толкоз решаващ играч за България!4/Голяма част от върнатите играчи от Станимир Стоилов отдавна са преминали зенита си.И отдавна са изчерпани за голямият футбол.Дано се представят добре все пак! 5/За да ни помогне господ първо трябва да си помогнем сами!

gopev
28.03.2009 15:01

Господ отдавна не гледа над нашите земи... *sad*

Docker
28.03.2009 14:59

Много питате вие от winner.bg. А заплати кога ще давате?

svetlin
28.03.2009 14:57

победа за на6те,трудна но победа
1-0 пьрвото полувреме,но 2-1 накрая с голове на рангелов 54минута и на благо 92минута.аиде на6
те

xardas
28.03.2009 14:56

1. Оптимист съм, че отбора ще се оправи в бъдеще, но за днес ни трябва голяма доза късмет.
2. За пореден път ще има малшанс и няма да се класираме.
3. Бербатов е ценен с това, че държи по 2 защитника около себе си и така се откриват пространства. Може да играе 10 минути блестящо и после 80 дори да не докосва топката.
4. Ще дадът всичко от себе си за да се докажат, в такива моменти когато доказани титуляри не играят имат шанса да го направят.
5. Лидерът ще бъде отбора на домакина *joking* Може би ще блесне халфовата линия.
6. Ще бъде, когато станем дружен отбор, а не звезди и статисти около тях. Все пак е отборна игра.

ivailo_zizov
28.03.2009 14:49

абе ако питаш мен Телкийски и Кишишев по-добре да не ги виждаме довечера... *smile*

winnera_
28.03.2009 14:45

Според мен ирландците ще ни подценят и това е голямата им грешка ,друг е вече въпроса дали ще се възползваме от това, а колкото до Кишишев и Телкииски - те не са за национала и ше ги видим довечера

pukankata
28.03.2009 14:43

Според мен,момчетата ако си повярват ще успеят да победят или ще заварши наравно.Трябва и подкрепа в този момент от всички българи,не само да се плуе.Аз лично вярвам в Мъри Стоилов че ще ни класира на световното,днеска ще е като през 1993 година

bacardy_breezer
28.03.2009 14:38

►Иска ми се да гледам оптимистично на нещата , но реално погледнато шансовете ни за победа в Дъблин са нищожни , по-скоро очаквам равен.
►Определено не.Дори да спечелим 3те точки в Дъблин , неможем да завършим на 1 място в групата ни ,което дава право на директно участие.Ако се доберем някакси до 2рото място ,даващо право на бараж , не смятам ,че ще се справим именно там.Ако на бараж срещнем отбор като Швеция , Хърватия , Сърбия , Русия, Турция ( отбори ,които според мен ще са на баражите ) какви шансове давате на нашите момчета ?
►Мисля ,че липсата на Берба няма да се отрази на играта ни , напротив може момчетата да са по-мотивирани.Смятам ,че по-скоро Мартин Петров ще ни липсва....
►Ще видим довечера , надявам се добре *smile* .
►Благо и Стилян определено притежават най-големи качества.
►Дано ...Много ми се иска историята от 94' да се повтори и отново да отидем на световно и да покажем на света , че българите сме народ с голяма воля и че ако сме единни можем да постигнем всичко ! *wink*
УСПЕХ НА НАШИТЕ ДОВЕЧЕРА, НАДЯВАМ СЕ ДА ПОБЕДИМ , ИСКРЕНО СЕ НАДЯВАМ !0.

Rooney_10
28.03.2009 14:33

ZeroCold еее ти нормален ли си ве тъпанар *stop* БЪЛГАРИ ЮНАЦИ

arestigabe
28.03.2009 14:32

Мисля, че тази вечер ще има един много тъжен отбор-отбора не Ейре. Тази вечер те ще я запомнят като един друг национален отбор преди 16 години

ivailo_zizov
28.03.2009 14:28

Господ ниога не е бил българин, но дори и да е бил през 1993г, сега няма просто как да стане... малко сравнение: Б. Михайлов-Д.Иванков, П. Хубчев- И. Стоянов, Тр. Иванов- Е. Топузаков, З. Янков- Ст. Ангелов, Хр. Стоияков-Б. Георгиев, Л. Пенев- Д. Рангеов и накрая Е. Костадинов-Д. Телкийски... единственото, което ме успокоява, че Ейре не са Франция..., но все пак да бъдем БЪЛГАРИ и да пожелаем успех на нашите...

dakzzz
28.03.2009 14:25

БЪЛЛЛЛЛГАРСКИ ЧЕДААААА , ЦЯЛ СВЯТ НИ ГЛЕДА
ХАЙЙЙ КЪМ ПОБЕДДАААА , СЛАВНА ДА ВЪРВИМ

peshky_
28.03.2009 14:21

/me (music) Now playing: 824. Кали - 4-4-2 айде нащееее ще ги биеееем тия БЪЛ-ГА-РИ Ю-НА-ЦИ

rado_kz91
28.03.2009 14:18

България най - велика на света, да развеем знамена за любимата страна! Ейре 0 : 1 България *smile*

ZeroCold
28.03.2009 14:14

Winner.bg Ви пита: Ще бъде ли Господ отново българин?

НЕ *smile* Напред, напред Ирландияяяяя. За теб пеем, за теб живеем, ти си всичко за нас и ние сме всичко за теб!!! *beer*

anndo131
28.03.2009 14:14

трениора си знае работата..аз съм цскар,но щом мъри е избрал тези момчета значи има защо ! още веднъж . България над Всичко !!!!!!!!! *stop*

mitko2026
28.03.2009 14:06

Дали съм голям оптимист или не разбирам от футбол, но мисля че дори при загуба си имаме шансовете... рано е да се каже кой ще е втори накрая... За мене Х колкото и банално да стане от 4 мача 4 Х да направим ще е идеален!!!
Успех Българи, стискайте палци и бъдете единни. И КАКВОТО И ДА СТАНЕ В СРЯДА ВСИЧКИ НА НАЦИОНАЛНИЯ *devil*

anndo131
28.03.2009 14:03

според мен момчетата имат сили да се справят с роби киин и компания.! Дано довечера наще покажат на какво са способни.Вярвам В тях!!!!!!!!!!!!!! България над всичко!!!!!!!!!! *stop*

venc1
28.03.2009 13:58

Winner.bg Ви пита: Ще бъде ли Господ отново българин?
-на този въпрост ще отговоря съвсем кратко и точно *wink* ще бъде но не сега *smile* а пък надявам се да ме оправдаят ... но едва ли





Стоилов ще започне мача с: Димитър Иванков, Станислав
Манолев, Илиян Стоянов, Игор Томашич, Живко Миланов, Станислав Ангелов, Стилиян Петров, Димитър Телкийски, Благо Георгиев, Ивелин Попов и Димитър Рангелов.

охх дано да нямаме повече от 3 гола в наща врата .... мойто мнение е че : стоянов , томашич телкийски , кишишев , нямат място в национала ... нашия приятел коловати супер много грешки направи срещо швейцария ...телскийски както винаги не блестеше с н6 пак другите им е минала годноста просто

cazorla
28.03.2009 13:58

Стига бе,стига бе!!!Какво само плюете момчетата,които е избрал Мъри?!Я си спомнете драги мои чорбари преди 2 години,когато част от тях бяха в Левски какво ставаше-правеха смешни всички в БГ първенство,а в евротурнирите ни караха да се гордеем с това,че сме българи!Дано и днес го направят,стискайте палци за България и забравете клубните пристрастия !!!

kunz1
28.03.2009 13:53

Типична българска черта вместо да се надяваме на победа и да подкрепяме наще всичко се обръща на цирк с вечното ЛЕВСКИ ИЛИ ЦСКА кво значение има кой къде играел .... Това ни е националния отбор и всеки един който се чувства българин да го подкрепи а не да се обсъжда Левски и цска

Futbulfen
28.03.2009 13:28

Евала на прасетата пак се почва .. aivano за тебе не знам ама мене лично ше ме е срам ако тоя мухлио Вальо Илиев отново се подвизава на терена .. искам да си спомниш мача в Сърбия и да се сетиш тоя паляк колко грешки направи..точно 3 от които станаха 3 гола за сърбите.Тогава бяхме САМО унизени,защото за радост беше контрола,но ако днес такъв паляк като тоя се прояви отново..губим всички шансове да видим България в Африка..у лево! В навечерието на толкова важния за нас мач вие прасетата не спирате да плюете по Мъри и избора му..ама т'ва е като не виждате червени боклуци в стартовата 11торка ще злобеете.. а нали поне ще имате оправдание ако загубим мача..говедата та говедата..боклуци мръсни

aivano
28.03.2009 13:21

Според мен довечера ще спечелим мача,защото нашите са доказали ,че когато са изправени до стената се представят най-добре!Може да звучи не съвсем нормално,но без Бербо,Марто и Божинов отборът ни може да изненада ирландците!макар,че глупостта на Мъри няма да изненада нас!Да излезеш срещу Ейре с джуджета играещи в средата на израелското първенство и касапин от японското първенство ,както и с евроидиот зет на шефа на БФС,който освен тези не притежава други качества е не глупост,а идиотизъм!да не извика Вальо Илиев,който бележи и голове,физически е здрав и играе в коравото руско първенство и да се откаже от Иван Иванов,който е с 3-4 класи и глави над Зетя и също бележи доста голове също не може да се нарече другояче освен глупост!Днес се надявам на ниво да играят Стилян,Благой и Димитър Рангелов,който е свикнал на твърда игра в Бундеслигата!
А -а-а,вярно бе-сега се сетих,защо играе Зетя-сещате се и вие,че на Албиона играят само чужденци участвали в 75%от мачовете на нац.отбор! *lol*

peshkin
28.03.2009 13:21

Определено няма. С тия каруцари дето ги е насъбрал Стоилов никъде няма да стигнем. Щом извика сърбин (Игор Томашич), макар и с българско граждданство, трябва да си наистина сляп левскар.

Badjo1977
28.03.2009 13:19

Аз мисля че с разумна и правилна игра довечера можем да постигнем добър резултат!

Futbulfen
28.03.2009 13:09

►Оптимист съм и мисля,че ирландците не са много повече от нас за да им падаме в краката още преди мача..
►Дори да бием в Дъблин ще е много трудно с оглед на манталитета ни,но въпреки всички шансове има.
►В никакъв случай..аз продължавам да твърдя,че Бербатов е в тежест на отбора .. една псевдозвезда
►Имат много опит зад гърба си и понякога т'ва е от голяма полза..дано и в Дъблин е така
►Безспорно лидерът се казва Стилиян Петров..друг е въпроса дали ще поведе отбора,дали ще му спори играта
►Благо се е помолил за всичко *joking* .. а дано да се получи 2ката тоя мач и отново народа ни да се радва на тема футбол

The_b0o0oS
28.03.2009 13:08

Как ще е отново Българин като ние сме глупав народ.Най малоумното население което някога се е намирало в Европа.
В такива моменти ние вместо да подкрепяме нашите момчрта и да им вдъхваме сили ние ги оплюваме като долнопробни цигани.Голям отбор се ако имаш фенове които те подкрепят във всеки един труден момент независимо дали падаш или губиш,ти знаеш че хората те подкрепят и ще играеш до последно.Но уви България не над всичко,а е под всички.Не играчите не са виновни той народа си е такъв неспособен *wink*

street_breaker
28.03.2009 13:05

Според мен българският отбор ще достигне своята победа и то доста убедително като най - вече ще допринесе до това добрата игра, макар и без Бербатов. Аз лично не съм му голям фен.... и мисля, че това даже ще допринесе за отбора, стига в атаката да се разберат нашите, но мисля, че ще стане факт... *smile* А до колкото до вратяря.... ще съм много радостен ако е НАШИЯТ Георги Петков... най - добрият .... или поне някой от младите... но не и Димитър Иванков.... не стига, че с две леви ръце.... ами и с два леви крака..... дай Боже да не е той. А на последният въпрос мисля.... ДА, ГОСПОД Е БЪЛГАРИН ! И ЩЕ БЪДЕ И ТОГАВА ! Успех на момчетата !

DKS
28.03.2009 13:02

Господ може да бъде само и единствено българин, когато МИЧМАНА коментира мача *sad* Мир на прахта му

hatanasov
28.03.2009 12:39

По време на Великденски пости да намесваме Господ е кощунство. Птичето каца само ведънж на рамото. Ние нямаме никакви шансове с тези амортизирани играчи. Точно по време на постите, Мъри показа личната си омраза към Мартин Камбуров. Когато играе България, клубните пристрастия трябва да останат на заден план. Марто е единственият ни здрав класен голмайстор. Играе еднакво добре и с двата крака и с глава. Добър изпълнител на фалове. И има същия стил на игра като Бербатов. А може би ще играем както винаги за 0:0. Но когато сами отказваме от наличния потенциал. Иван Иванов и Кирил Котев също бяха отхвърлени. В същото време се разчита на Живко Миланов и Йордан Тодоров. Всяко второ тяхно влизане е потенциален картон. Но у нас кой да им ги покаже. А какво да кажем за Тинката, за Манолев, за Телкийски, за Ивелин. Просто няма на какво да разчитаме, освен да се надяваме, че Ейре са много по-слаби от нас?!

dimitrina77
28.03.2009 12:37

Незнам дали Господ ще е Българин,но знам че никак няма да ни е лесно срещу такъв тим като Ейре!И все пак аз лично (както всеки път) се надявам и желая нашия тим да успее да излезе с положителен резултат от двубоя!Колкото до Бербатов-ами аз мисля че трябва да престанем да се занимаваме с него-защо?Ами много просто -той толкова може това е истината и ако трябва да съм конкретен той не е ПОЛОВИН отбор и никога няма да бъде обаче все пак ще липсва на отбора и това ще проличи довечера!Силно се надявам ,че играчите на когото е гласувано доверие ще се представят на високо ниво и ще бъдат повикани пак !Само с един играч не съм съгласен,че не е повикан-Иван Иванов от ЦСКА!
Пожелавам успех на момчетата-нека този мач да не ни разочероват и да се върнат в България с високо вдигнати глави!
УСПЕХ!!!

tipsar
28.03.2009 12:31

Когато Барби е на терена България играе с 1 човек той се казва Бербатов

Tony3akoB
28.03.2009 12:30

►Бием 1:2!

►Да!

►Не,не е половин отбор! Мисля,че и без него ще се справим.... Той не е това което трябва да е за националния отбор,само името му играе!

►Както и преди това!

►Стилян Петров!

►Мисля,че ще бъде българин.А до края 100% актив н ие достатъчен за 2 място...

STAVRITO
28.03.2009 12:27

Когато Барби е на терена България играе с 10 човека сега ще сме 11 срещу 11 така че победата е наша

cesekarchetooo
28.03.2009 12:18

► Оптимисти ли сте, че ще успеем да спечелим мача с ЕЙРЕ тази вечер въпреки многото проблеми? - Шансовете ни са малко, но надеждата умира последна... ;

► Ще се класираме ли за Световното първенство? - Много малко вероятно. Имаме гостуване в Италия, а и другите отбори са доста коварни. Поне се надявам да покажем добра игра. ;

► Половин отбор ли е Бербатов и ще се справим ли без него? - Не е. И без него имаме достатъчно класни играчи. Ное факт, че той и Мартин са най-добрите ни играчи. ;

► Как ще се представят върнатите в състава от Мъри Стоилов футболисти? - Не храня големи надежди за тях /може би заради пристрастия/. Дано отборът да играе както срещу Швейцария - харесаха ми. ;

► Кой ще бъде лидерът тази вечер? - Лидерите ги няма, за съжаление. Вероятно Стилян ще се нагърби с тази отговорност. ;


► Ще бъде ли отново Господ българин? Защото не бива да се залъгваме, че освен почти стопроцентов актив до края, имаме нужда от късмет и благоприятен за нас развой в останалите срещи от групата. - Ще поживеем, ще видим... Успех на националите, и освен с победи, да ни радват и с добра игра. *smile*

roommen
28.03.2009 12:17

► няма да се класираме
► с Бербатов и без него все е тая
► домакините ще водят играта
► необходими са не само лидери а и отборен дух и себераздаване
► относно мачът довечера-" топка " женски род ,върти се мож ли я хвана при кого ще иде *lol*

help_me
28.03.2009 12:16

razorblade ти турчин ли си... България ще победи довечера,нищо че Бербатов го няма,само че трениора е много зле,типичен левскар,повика всички дъртаци,бивщи левскари дано направят нещо остави младите момчета тук/

trendi
28.03.2009 12:08

щом барбука не играе извинявам се ще бием той само вреди на българия по добре без негу само левски шампион и българия неска бие

trendi
28.03.2009 12:07

ще спечелим довечера щом барбука на играе ще бием ще видите

razorblade
28.03.2009 12:05

► Няма да спечелим мача довечера ...не съм оптимист,а реалист
► няма да се класираме на Световното. В сегашния си вид нямаме място там ! По-добре да го гледат по телевизията националните, отколкото да бъдат брашняния чувал там....Всъщност, не самото класирането е важно, а ПАРИТЕ , които ще бъдат получени от евентуално класиране...Ако не ми вярвате, питайте Боби Перуката
► Стига с този Бербатов ....надухте ми ушите.....
► Новите в сътава са бившите стари, така че не виждам нови, освен Макриев ....Ще се представят толкова , колкото им позволи съперника ....
► Лидерът довечера ?!?! сложен въпрос ..ние имаме ли лидери ?!?!..в отсъствието на М.Петров, такъв не виждам
► ..а кой е казал, че Господ е българин ?!?! .....стига клишета и самозаъглване, слезте на земята и гледайте проблемите в очите ..