250 милиона паунда за трансфери в Челси
Единсон Кавани, Еден Азар и Лука Модрич са сред топ целите на "сините".
Трима от основните футболисти на Челси най-вероятно ще напуснат клуба през лятото, тъй като договорите им изтичат в края на юни и до момента не са подновени.
Става дума за Дидие Дрогба, Саломон Калу и Флоран Малуда. "Дейли Мейл" твърди, че на тяхно място вече се търсят класни заместници.
През миналото лято изглеждаше почти невъзможно Кавани да напусне Наполи. Сега обаче отборът, воден от Валтер Мацари, е на цели седем точки от третото място в Серия А и класирането за следващото издание на Шампионската лига е малко вероятно. Така че при оферта от 35 милиона паунда, е възможно ръководството на италианския клуб да пусне Кавани на "Стамфорд бридж".
Колкото до Еден Азар, халфът още през януари разкри, че ще напусне Лил в посока Висша лига на Англия, като Челси е фаворит номер едно за подписа му. Цената на Азар е 25 милиона паунда.
През миналото лято Челси направи сериозен опит да купи Лука Модрич, но тогава от Тотнъм устояха на напористите атаки и задържаха звездата си. Хърватинът си остава в полезрението на "сините" и е вероятно те да направят но опит да го привлекат през идното лято.
"Дейли Мейл" съобщава, че от Челси ще искат да подсилят и защитата си, като Алваро Перейра и Сезар Азпиликуета са топ целите на ръководството на лондончани.






















За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
13.04.2012 22:53
Големи игра4и.... Много трудно ще ги привле4ете,особено Модри4.Успех пък ще се видиме на полуфинала *tongue*
13.04.2012 11:44
абе ясно трябва да е, че революцията в един клуб става с много пари, поне в днешно време... а попринцип, за да израстне един отбор, трябва да се случи да са се събрали няколко таланта в отбора+добър мениджър и шефовете да имат здрав разум да ги задържат /както и самите футболисти да са лоялни/ и с малко пари за нови играчи могат да израстнат, даже сега може би само Тотнъм са в подобна ситуация, а Евертън можеха да са също, но шефа им скръндза и няма кой да им даде дори едни 50 млн., с които да се борят за топ4/5...
13.04.2012 11:40
Дай боже тези трансферни цели да станат реалност. *smile*)
13.04.2012 08:49
Един отбор сам избира начина как да се развива за напреде... със пари или без пари.Ако имаш пари няма ли да ги похарчиш за качествени играчи ? Отбора на Челси има млади и талантливи играчи като: Ориол Ромеу,Джош Макекран,Кевин Де Бруин,Лукас Пиазон,Ромелу Лукаку ! Отборът има светло бъдеще ! Разбира се че трофеите са важни но във един отбор е важно да се гледа бъдещето за да успее за напред !
13.04.2012 10:16
Дано да има повече като теб да мислят позитивно без злоба към противниковия отбор !! найстина имаме млади таланти за това както виждаме вече Дрогба почти не играе до 2 сезона това ще се случи най вероятно и на всички останали по възрастни футболисти в ЧЕЛСИ но винаги ще ги помним !!! а и Мата,Стъридж,Торес,Рамирес,Давид Луис,Мейрелеш,Кейхил който играят редовно са по на 25 годининки *smile*
12.04.2012 23:56
А по темата дано ги вземем тези играчи и има един младеж от Уиган много добре дриблира с топката Фрей мисля, че му бе името.
14.04.2012 09:38
То тоя е от Фулъм.
12.04.2012 23:48
Хайде бе хора Челси ? да добри са но нямат във витрината си Шампионска Лига.А всички отбори който могат да претендират че са големи си имат КЕШ.Най-големите са Реал , Минал , Ливърпул , Байерн , Барса , Аякс , и други.Но Челси и да иска няма да има успехите на тези тимове.Пожелавам им да успеят да спечелят ШЛ и тогава официално ще обявим Челси за гранд ! Отборът играе редовно в ШЛ но не е съумял да го спечели.Фен съм на Борусия Дортмунд отбора на сърцето ми ! *cup**cup**cup*
13.04.2012 00:27
не те прави купата от ШЛ гранд.. пфф от къде го измисли тва.. Арсенал щом нямат ШЛ и те ли не са гранд ?
12.04.2012 23:29
Псувайте ме, ама и вие си знаете истината, а тя е, че сте посредствен отбор без руснака...
13.04.2012 00:26
циганче малко, колко пъти и на какъв език да ти се каже, че Челси не бяха лош отбор преди Абрамович.. Той г*я чул нещо от майка си и вече едно и също повтаря.. Често си много тъп
12.04.2012 23:54
Сигурен ли си ?!?! Абе вие май вече на тъпи се правите не се обиждай ама ако няма пари в един отбор и то от ВЛ ти как мислиш ще играе добре и на ниво най-много да бъдат като корумпираните Левски,ЦСКА и Литекс.Да си дават последните пари на Съдията за да свири за тях.Това ващо завист ли е ?? Като гледам всички големи отбори си имат президен с много пари нали ??На сити им са онея Араби на вас май вие е някаква Фамилия тама, а на нас ние Абрамович и какво има пари копува.Нали иска да направи качествен отбор с добри играчи, които ще се борят за топ 3 за ШЛ ЗА ФА и т.н.Като гледам тука всички гледат Абрамович явно пускате ТВ- само когато показват Абрамович за да видите или чуите какви пари има или как гледа мач на Челси.Защо някой не спомене и за Реал Мадрид примерно, колко звезди изкупиха и сега са в ШЛ и 1-ви в Лигата им.Само гледате да се заяждате.Аз съм за Челси, но играта на Арсенал,Юнайтед,Тотнам и дори на Уиган ми харесва.
12.04.2012 22:52
Ти ако беше като Абрамович първо щеше да си пропаднало наркоманче като всеки един милиардер на Земята...единствено ПР-ти ги държът. Другото което исках да кажа е че многото пари не правят отбора .Челси преди Абрамович може да е бил средняшки отбор от сорта на Астън Вила този сезон ,но е бил по задружен от сега... Представи си сега какво е в Челси... грешка и си с куфарите ,та към Африка или където и да било... Челси няма да вземе Шампионска титла според мен в скоро време... което ме натъжава защото съм фен на Челси не защото съм хейтър и мразя Юнайтед ,а просто са ми по-симпатични по редица други причини ,които няма да изреждам. Та искам да кажа че ако беше останал Грант или Хидник щеше да е по-различно те бяха обичани от играчите и ако несе хвърляха толкова безумни милиони по различни играчи нещата щяха да вървят по-добре... Стъридж и Мата си бяха достатъчни попълнения в атака... Торес идва в излишък... Дори за халфовата линия и защитата ни трябват само 1-2 по талантливи и млади попълнения ,а не като сега ще се опитаме да вземем Кавани, Азар ,Модрич... и т.н. Ние може и Меси да вземем ,но по-добре няма да стане... имаме си достатъчно добри лидерски фигури- Тери и Лампард ,а Ди Матео и достатъчно отдавна с клуба за да се справи като мениджър за идното бъдеще... Ако Челси имаха зъдружието и спокойствието от миналто си ,а не стремежа и напрежението което Абрамович докарва незабавно за титла нищо няма да стане...
12.04.2012 22:54
аз мисля ,че трябва да изградим отново един задружен нов отбор..според мен Боаш се опита да направи това ,но абрамович иска всичко да става на момента.Това ни е проблема
12.04.2012 22:42
Мръсната чукотка пак ограби руския народ! Сега ще си изпере пачките в изкуственото отборче.
12.04.2012 23:45
Мафиот е баща ти . Виж се къв си хейтар някво бедно лапе завижда тука на хората с много пари.Ти нямаш пари да си избършиш гЪза, а ми говориш за мафия.Айде бягай от тука МАНФАчЕ гадно!
12.04.2012 22:58
Тея нефтените магнати от Русия са ми ясни... чисти мафиоти са!
12.04.2012 22:48
Не Абрамович е нефтен магнат не се изказвай неподготвен
12.04.2012 22:46
Ние това като го правихме вие играехте ганкиното!
12.04.2012 22:45
От къде мислиш че идват тея пари? Да не би да е от Челси Ха-ха_ха
12.04.2012 22:45
големи хейтъри има в този сайт ейй ;д изкуственото отборче е единственият английски отбор в ЕВРОПА !!! *smile* няма значение от това дали ще паднем или ще бием барса важното е че сме стигнали дотук,защото вие и това не направихте *wink*
12.04.2012 22:43
И как по - точно ограби руския народ хаха *lol**lol**lol**lol**lol*Д
12.04.2012 22:29
Хаха смешки ние имаме най добрият мениджър в Англия, заедно с Фъргюсън. С най-голям трансфер 15 милиона пак се задържаме в топ 4. А вие смешките, садвайте, защото не може да решите кой мениджър да си вземете *lol* Аз ако бях на мястото на тоя Абрамович досега отбора ми 5 шампионски титли да бе спечелил...
12.04.2012 22:31
Ако ги нямаше* поправям се за грешката си по надоло и се извинявам
12.04.2012 22:23
Уоу, откога сте си съчинили тези неща? Гледам футбол заради Челси. Или заради Абрамович?
12.04.2012 22:26
Ама виж го бе ... 16 годишен тюфлек .... за разбирач се има като е станал на 16 г.... ужас ебати простото поколение!
12.04.2012 22:25
Ставаш смешен не ме разбра накъде бия тъпанар не обичам да обиждам хората ама не се сдържах като не ме разбираш какво искам да кажа мълчи си по - добре! *smile*
12.04.2012 22:20
До коментар [@comment 1043156] от [@user peterrdeadman]:
Що, нямаш какво да кажеш а смешен? Много ти знае устата, ама утре ще ми дойдеш с друг ник, фен на Уигън, закупен от богат индиец...
12.04.2012 22:22
редовен съм в този сайт, с един и същ ник.. Ако не си забелязал иди на очен лекар.. Имам какво да кажа споко, просто не ми се занимава..
12.04.2012 22:17
Говорете си дано ви запомня за следващия сезон пак ще си пишем *smile*
12.04.2012 22:19
Та тогава ще си фен на Сити *lol*
12.04.2012 22:16
аа2 остави ги тия ще си останат с оня руснака... След 2 години и на него ще му писне да дава по 50 милиона за посредствени играчи като Торес, както и 15 милиона за мениджър сменен на зимата...
12.04.2012 22:15
Стига спорихте за купите.. Да не сте фенове на отборите само заради купите ? Дреме ми на х*я, че Челси нямат купи.. Не съм им фен заради тях.. С времето ще дойдат, всичко с времето си.. Богати, бедни, харесва си отбора такъв какъвто е..
12.04.2012 22:16
Така е, затова сте имали 100 циганина за фенове на Челси *lol*
12.04.2012 22:12
Ами аз не виждам Сити да имат отличия в Европа и ФА повече иаме и Купа на лигата и шийлд хахха какво ми пращташ отличия в втора девизия
12.04.2012 22:11
Шампион: 1954–55, 2004–05, 2005–06, 2009-10
ФА Къп: 1970, 1997, 2000, 2007, 2009, 2010
Купа на Лигата: 1965, 1998, 2005, 2007
Чарити/Комюнити шийлд: 1955, 2000, 2005
КНК: 1971, 1998
Суперкупа на Европа: 1998
12.04.2012 22:25
Ами да когато всеки отбор е на мястото си винаги ще е на върха! ще дойде времето да се върнете в 2ра дивизия
12.04.2012 22:25
току що го видя в гугъл нали ? смешник
12.04.2012 22:24
*cup**cup**cup**cup**cup**cup*По успешен клуб от челси даже Преди Шейх Мансур имаме повече купи от Челси !!!!!!!!!!! Football League First Division (first tier) Winners (2): 1936–37, 1967–68 FA Cup Winners (4): 1904, 1934, 1956, 1969, League Cup Winner (2): 1970, 1976 Charity Shield Winners (3): 1937, 1968, 1972 UEFA Cup Winners' Cup Winners (1): 1970
12.04.2012 22:22
Вие нямате и това бе смотаняк !
12.04.2012 22:21
Шити преди циганина имат ли купи ? имат сигурно само от Чемпиъншип
12.04.2012 22:18
Преди Руския Алкохолик: Шампион: 1954–55,*lol* ФА Къп: 1970, 1997, 2000, Купа на Лигата: 1965, 1998, Чарити/Комюнити шийлд: 1955, 2000, КНК: 1971, 1998 Суперкупа на Европа: 1998
12.04.2012 22:17
Браво братле много кратко и точно наистина ми хареса тоя коментар *beer*
12.04.2012 22:16
Само едно нещо ще ти кажа за завършек на моите коментари в тази тема - когато кажеш Арсенал се сещаш за красива игра, за велика история, за велики мениджъри, за велики играчи, за респект.Когато кажеш Челси се сещаш за Абрамович. Това е!
12.04.2012 22:14
Богатажки с трофеи а вие Богатажки без трофеи от 7 години
12.04.2012 22:14
Добре бе като сме богаташки какво изобщо търсиш тук да се обясняваш селянин прост? Май си развил коплекси от Челси това е истината.... то бива бива простотия ама твойто си е вече направо !!!
12.04.2012 22:13
От 21 трофея 10 са след като Абрамович ви купи.Нямам какво повече да кажа.Обиждайте ме, ядосвайте се на моите коментари, но вие си оставате ПРОСТО БОГАТАШКИ ОТБОР И НИЩО ПОВЕЧЕ!
12.04.2012 22:09
Айдеее без пари тоя отбор не вървии.Няма ли много пари,няма бъдеще тоя отбор.Видяхме тая година като не дадохте пари,до каде стигнахте.
12.04.2012 22:13
Това е заради треньора.. Видя като дойде Ди Матео как се промени отбора.. Не е само до парите..
12.04.2012 22:10
Ето, ето, ето това е най-правилния коментар в тази тема.Чисто, просто и ясно - няма кеш, няма победи.Това е Челси след 2003!
12.04.2012 22:10
Така е!
12.04.2012 22:08
Премиършип- шампион (2): 1936–37, 1967–68
Втора дивизия: 1898-99; 1902-03; 1909-10; 1927-28; 1946-47; 1965-66.
ФА Къп: 1904; 1934; 1956; 1969. 2011
КНК (1): 1970
Дъблин Суперкъп (1): 2011
Това е на Сити *lol*
Дори те имат повече отличия от вас... 5 ФА къп и 6 пъти шампиони на втора дивизия *lol*
13.04.2012 13:46
але ей палячо ти що си фен на Арсенал да не би те да играят много красиво
12.04.2012 22:43
ей боклук.. я стига си хейтвал... ходи си гледай балетистите *wink* сад4ме стига си се занимавал с тъпаци братле..остай ги да се радват *smile*
12.04.2012 22:38
Отивай да си играеш игричките и да си изливаш злобата там палячо... на 16 години НЯМА КАК ДА РАЗБИРАШ ИГРАТА ФУТБОЛ кретенче недорасло . без абрамович бяхме 2-ри мога да ти кажа мама ти калилска хайде без да знаеш не говори х*мне просто
12.04.2012 22:35
А бе ма ти луд ли си бе селянин ?*joking**joking**joking**lol**lol**lol*
12.04.2012 22:34
Лека вечер *smile*
12.04.2012 22:34
Гледай реалността ако го няма този руснак сте си за зоната на изпадащите! Айде спирам да ви затапвам, че вече доста се изчервихте! Отивам да си играя ЦС-а не ми се занимава със смешковци
12.04.2012 22:32
Ех тоя Абрамович явно ти е голяма слабост като гледам само Абрамович Абрамович хахахах леле
12.04.2012 22:31
Така ли, ако го нямаше Абрамович, щяхте да сте в зоната на изпадащите *lol* Ние дето зехме един Артета за 10 милиона пасна идеално на стила се справя по-добре от всичките ви халфове
12.04.2012 22:30
Да не забравяме Супер Франки най резултатния Халф в ВЛ и той е по - скъп от целия им жалък отбор мога да ти кажа ,че ако го нямаше Перси Артета и Тио щяхте да сте средняци паляк
12.04.2012 22:28
капитана по скъп и от целия ти нещастен отбор момко
12.04.2012 22:25
Боже в този коментар нямаше никакъв смисъл? И кой ви е капитана? Дето ебе проститутки и дето семейството му е за боклука? Това ли е великият капитан? Дето щеше в затвора да влиза...
12.04.2012 22:24
Когато им станах фен играха красиво. И защото имаме играчи като Тери, Лампард, Дрогба.. Капитана ни играе със счупени ребра.. Вашия какво прави ? Яде си сополите.. До миналия сезон (говоря за Робин Пам Перси)..
12.04.2012 22:22
Моля ти се млъкни баща ми е фен на Челси от 13 годишен и аз съм и фен от как съм проговорил и са ми в сърцето това е първия отбор за който разбрах и които ме запали по футбола и тренирам заради тях и гледам футбол заради тях и заради лЮбовта към тази игра не съм фен на Челси заради Абрамович а заради това което ти казах по- нагоре
12.04.2012 22:21
Така ли? Защо си фен? За вашата ,,красива'' игра?
12.04.2012 22:20
абе ей боклук, за стотен път казвам НЕ СЪМ ФЕН НА ОТБОРА ЗАРАДИ АБРАМОВИЧ.. тъп ли си къв си.. така като те гледам си.. Когато станах фен на отбора дори не знаех, че е толкова богат.. Айде, както се казва, по-умният отстъпва, няма да се занимавам с тебе виждам, че си тъп**
12.04.2012 22:18
Да, виновен е Абрамович, че сте фенове на този отбор *lol* Ако го нямаше него, по средата щяхте да се мяркате...
12.04.2012 22:17
1. "За тях Челси е най-добрия отбор..." Не за всички, споко. 2. "... за тях да направиш отбор със 100-200 милиона е нещо нормално..." Не сме виновни ние (феновете на отбора) за това, че Абрамович е решил да дава тези пари..
12.04.2012 22:15
Стига си спорил с тях, няма да ги накараш да се съгласят с теб.За тях Челси е най-добрия отбор, за тях да направиш отбор със 100-200 милиона е нещо нормално и това трябва да го прави всеки велик отбор.Мани, мани, недей да си хабиш нервите!
12.04.2012 22:14
Хаха, много смешно. Поне ако печелим трофеи не ги печелим с трансфери на 200 милиона. Торес колко време нямаше гол? 24 часа *lol* Айде някой друг пропуск на празна да направи... Хората ви помнят като клуб, оцелял с помощта на собственика. А знаеш ли колко дългове имате?
12.04.2012 22:12
Арсенал да не мислиш, че скоро ще вземат купа.. Пример - Емирейтс къп.. Хората си организираха турнир да могат поне 1 купа да спечелят, те и нея загубиха.. хахаха
12.04.2012 22:04
Феновете на Челси нещо много знаеят..
Я да видим преди Абрамович колко Купи имахте !!!
Челси - 1 Шампионска титла*lol*,3 Фа Къп,*joking**joking**joking*
12.04.2012 22:15
Хахаха ето го и още един! То гледай вас да не ви изпреварят Реаловци и Ситовци за Азаровци и Модричовци *lol*
12.04.2012 22:13
Не се надявай много да сте в такава битка надали ще направите по - добра селекция от тази на Челси Юнайтед Сити ... и др
12.04.2012 22:12
Имах си аз...
12.04.2012 22:12
Не знам дали ще сте в такава битка, но ние със сигурност ще сме!
12.04.2012 22:11
Абе пак не ме разбра ама карай... говоря като цяло то е ясно че този сезон няма как да стане ... а и да не мислиш че с собственик като Абрамович ще позволи 2-ри сезон да бъдем извън топ4 и да не се борим за трофей? Точно напротив! Следващият сезон ни очаква много голяма битка за 1вото място
12.04.2012 22:09
Челси в момента не ги слагай чак в такива сметки. Дори в момента и Арсенал няма да изместят Сити. Смятам, че ако вземат мача на Етихад с Юнайтед, според мен ще спечелят титлата. Но ще видим
12.04.2012 22:06
Я намери се кой да го каже ... ами ние гледаме футбол и отпреди това а не от 2010 г. нещастник малък ! А вие за тия милинони които дадохте напоследък ще си останете завинаги 2-ри ! Даже се гответе да бъдете изместени от Арсенал и Челси простак такъв . ние имаме легенди вие какво имате бе дебил недорасъл
12.04.2012 22:01
А и за Челси - не виждам да имате много бъдещи таланти... А и Абрамович няма да дава на всеки трансферен прозорец по поне 100 милиона.
12.04.2012 21:59
Стига сте тровили аа2, и той има право на мнение, за това е този сайт, така че си замълчете... Както каза той, тези които са фенове на Челси преди 2003 са истински фенове. И вие точно имате ли право да говорите за трофеи при положение, че само нашите титли са повече от всичките ви отличия взети заедно? Приемете го Арсенал започва да се връща виждате Вертонген и М'вила искат при нас, двама страхотни футболисти, Подолски е уреден, имаме много млади таланти - Уилшър, Рамзи, Чембърлейн, Мияичи, Абофе, Джоел Кембъл, Счезни... Да не изброявам още! Та с тези таланти около тях по опитните ван Перси, Росицки, Саня, Вермаелен, Косчелни, младоците ще натрупат опит, заедно и около новите попълнения. На всичкото отгоре през 2014 година ще имаме нови спонсори - парички. Така че очаквайте в най-скоро време АРСЕНАЛ да се завърне - има големи предпоставки за това. Леле, колко текст написах... Искам палци надолу от всички които не мислят като мен!
12.04.2012 22:11
А ти знаеш ли колко средства дават собствениците от тия пари?
12.04.2012 22:10
" На всичкото отгоре през 2014 година ще имаме нови спонсори - парички.". Знаеш ли, че Арсенал са 2рия най-богат клуб във ВЛ ?
12.04.2012 22:09
Челси ли няма бъдещи таланти леле майко. ;х
12.04.2012 22:08
Защо да го правя? Я първо си виж годините тогава коментирай с мене ! Аз съм ти гледал тъпите коментари и с прави те обиждам. Аз да не би да идвам всеки ден да се дразня с вашите фенове у темите ви? Не нали! Спрете и вие! Тоя аа2 няма да е той ако не напише някоя простотия
12.04.2012 22:06
Ти стига си тровил всеки, който се озове във вашата тема. С какво сме ви освирили темата, глупак? Айде малко по културно... Пълен смешник си ми айде почвай да ме псуваш не ме интересува какво ще казваш оставаш си пълен смешник... Срам си за феновете на Челси, с които като цяло се подкрепяме срещу манафите. Но ти си един пълен смешник. Спри се!
12.04.2012 22:03
Абе пубер какво разбираш ти под истински фен? Дай сега че половината са фенове от 2003 г. да не са истински фенове? Хайде бе... много ме дразнят такива като тебе ... а и всички фенове на футбола очакват нещо мнооого голямо през лятото или следващите години... ето и ние очакваме тези футболисти както и да спечелим ШЛ примерно, но това не става само с искане ,а ти и тоя аа2 ще си останете с пръст в уста и след 2014 г.! И мога да ти кажа че изобщо Подолско не е уреден ... иначе бих искал да играе при вас вместо в Юнайтед примерно ... но ето че пак повечето фенове на др отбори осират темите на Челси ... за какъв чеп ми обяснете?
12.04.2012 21:54
и ще дава реал не даде ли бе сити не даде ли аѝ сиктир и аз дасъм на Абрамович ще дам само от фланелки,реклами ще си избие парите коѝто не му изнася да не пише да дразни само
12.04.2012 21:51
аа2 арсенал да не е велик бе смешен
12.04.2012 21:35
Ако Челси не влезе в ШЛ - ще види всичките тия футболисти през крив макарон!
12.04.2012 21:55
Вие като влезнете другия сезон се моли да не сте в една група пак с бенфика и базел да не плачеш
12.04.2012 21:32
Модрич Хълк и Азар това стига и някой бек като Перейра
12.04.2012 21:28
И какво ви интересува вас колко пари дава Абрамович... поне не ги налива в Уефа или ФА като Юнайтед и Барселона... Челси има да подмладява отбор и ще го направи пак както преди години! Вие като нямате пари ще си останете с пръст в уста! Ние ще гоним трофеи
12.04.2012 21:27
Ами на Уинър статийте пак са грешни... 247 млн паунда ще даде Абрамович за ето тези играчи:
Лука Модрич - 40млн
Гонзало Игуаин - 30млн
Марио Гьотце - 40млн
Единсон Кавани - 35млн
Хълк - 35млн
Алваро Перейра - 17млн
Сезар Азпиликуета - 35млн
Еден Азар - 35млн
13.04.2012 11:00
Е това случи ли се направо ''сичко туш''! *joking* Иначе това за парите е добра новина като цяло, щом Романчо ги има, защо да не ги дава? *smile*
12.04.2012 21:31
Това ще е най-голямата грешка ако наистина ги купи (няма да дойдат всички и за какво за Игуаин и Кавани, 2ма централни нападатели), защото играчите няма да са се обиграли.. Както каза аа2 като загубят няколко мача и ще се откажат.. А и както казах трябва да се налагат нови играчи.. Да купи 1-2ма, 3 най-много.. Не 10 човека, които да се чудят кво да правят.. Пълен провал ще е това.. Модрич и Хълк и още някой..
12.04.2012 21:27
чакайте бе кво казвата че челси се е доказал а сити не абрамович е от девет години а шейк мансур от три и си направете какво израстване има в сити
сезон 2008-2009-10 място
сезон 2009-2010-5 място
сезон 2010-2011-3 място
сезон 2011-2012- вече дори се бори за титлата с юнайтед аре малко пишете свестни неща
пишете де май съм прав а
12.04.2012 21:31
ами прав си! даже предния сезон Челси ни минаха с голова разлика..
12.04.2012 21:27
Модрич е нужен *smile*
12.04.2012 21:25
И да кажа на всички, които плюят отбора за парите: Пушкаш (мисля, че той беше) е казал "Малко пари - малък футбол, много пари - голям футбол". Не знам колко е вярно, но..
12.04.2012 21:23
Превръщаме се в Сити... Да ги купят и да се свършва с тези трансфери.. Трябва да се налагат младите футболисти.. Ромеу и Макекрън са страхотни.. Не знам защо Ромеу така изведнъж излезе от състава.. Представяше се великолепно..
12.04.2012 21:20
Това,че вие половината тука сте някакви идиоти и вярвате на тези статии е друг въпрос.То и зимата щехме да хвърлиме куп пари,а дадохме някакви си мижави 15 милиона *wink*
12.04.2012 21:20
чакайте бе кво казвата че челси се е доказал а сити не абрамович е от девет години а шейк мансур от три и си направете какво израстване има в сити
сезон 2008-2009-10 място
сезон 2009-2010-5 място
сезон 2010-2011-3 място
сезон 2011-2012- вече дори се бори за титлата с юнайтед аре малко пишете свестни неща
12.04.2012 21:19
Моята Борусия много ме радва.От 10 години тотална криза ето че сега се видя светлината в тунела.Имаме невероятно млади футболисти играем супер футбол и определено станахме шампиони заслужено.Другия сезон съм сигурен че ще надградим като играем поне един 1/4 финал в КЕШ *smile* !
12.04.2012 21:14
Преди Абрамович Челси колко титли имаше ?*joking**lol*
12.04.2012 22:08
Шшшш, я по-спокойно с обидите бе.Ти човек ли си или си циганин?Баси изрода..Нямам правото да си изкажа мнението ли?Недей псувай като мангал, мислиш си, че си голям мъж като ме обиждаш в интернет-а ли?Смешник! Гинеколога - еми да ти кажа в сравнение с Челси Арсенал притежава величието на 10 отбора.Недей ми говори глупости, отвори си очите и виж истината. Много сте ми смешни такива балъчета дето псуват в нет-а, такива обикновенно завършват с х*й и порно списание в ръцете си.
12.04.2012 21:58
Ми да виж ги пуул велики ама станаха средняци не ,че искам да се заяда с феновете на пуул уважавам много този отбор но просто му давам пример на аа2. Челси те първа ще печели *beer*
12.04.2012 21:55
Ама катил и ние не мразим Арсенал, не мразим и феновете им, мразим само тебе... ти си олигофрен само седи и чака да сере в темите на Челси,... какво ти бърка в г*за това дали Челси е велик нали ти си го знаеш какво се правиш на оборотен мишкар вмирисан . може и да не сме велики но има време в което нещата ще се променят . нали не смяташ че винаги арсенал ще е пред челси? с тази политика ? хм... глупак
12.04.2012 21:50
Не му се връзвам просто се учудвам с какви очи плува Челси като неговия отбор не е ЦЪФНАЛ признавам ,че и Челси направиха слаб сезон за стандартите си но дори и при положение ,че сезона ни е слаб пак сме в топ4 на Европа
12.04.2012 21:49
Аз не мразя Челси, просто се смея на феновете на Челси, които си мислят, че отбора им е велик.Разберете го - вие сте просто поредния богаташки отбор, в това няма НИЩО лошо, но не мислете, че сте нещо повече от просто богаташки отбор.Уважавам феновете на Челси, пък дори да са от 2003 насам, уважавам и тези, които са фенове на Челси преди 2003, но спрете да се мислите за нещо велико.Ето, че тази година явно и парата не ви помага(поне засега).Великите отбори, както каза колегата по-долу са - Арсенал, Юнайтед и Пуул в Англия!
12.04.2012 21:47
Какво му се връзвате ... не виждате ли колко му е акъла ... още го е яд детето че няма да вдигнат трофей близките 20 години... ще се разплаче още малко
12.04.2012 21:47
А и друго Челси както казваш ти от както имат пари печелят титли еми да ама Арсенал също не са слаби финансово но пак не печелят титли хаха.
12.04.2012 21:45
Ти много обичаш да плуеш Челси забелязвам и в други теми я ми кажи ти от колко години Арсенал нямат Трофеи? Замълчи пиши си в теми на твоя отбор и там си давай мненията писна ми да ти гледам скапаните менения в всички теми на Челси . А и друго знаеш ли ,че 40% приблизително от головете на Дрогба са във вратата на Арсенал.?
12.04.2012 21:20
*lol**joking*ахахах Големия Гранд Челси има само 1 титла. преди Абрамович...... в Англия има само 3 Гранд'а Арсенал,Ман Ю и Ливърпул !!!!!!!!
12.04.2012 21:16
1!
12.04.2012 21:11
мисълта за Висша лига без Гигс,Скоулс и Дрогба ме побърква
12.04.2012 21:04
е колко още ще копуват до 250млн тия играчи са не повече от 100млн остават още 150
12.04.2012 21:00
Пак да купят накъв провал като Торес дето и 2 ст. не струва
12.04.2012 21:12
поредният смот*няк в сайта...Торес може да не бележи, както Руни прави от дузпите, ма се раздава за отбора не по-малко от Руни за МЮ... /говоря за момента, щото преди месеци не бе чак така полезен/, така че замълчи и ти...а относно темата-сериозна сума за трансфери и явно едно класиране в топ4 и 2-3 мегатрансфера са им сигурни...ма да не стане като със Сити, които толкова плюете...тогаз челситата ще са смешни, ако не видят титла и се издънят
12.04.2012 21:04
погледни малко статистика и тогава говори *wink* торес е по полезен на челси от колкото суарес на пуул балотели и джеко на сити и уелбек и чичарито взети заедно на юнаитед.. после говори дали не струва 2 стотинки *wink* п.с. статистиката е до преди 3 кръга да не кажете нещо ако случайно има разминаване
12.04.2012 20:59
Кавани , Азар и силен халф искам в отбора си. Имаме си Ориол Ромеу който може да се наложи стига да му даден необходимият шанс от новият наставник . Модрич щорите може да си го държат .
12.04.2012 20:39
после псувате на сити......... :Х
12.04.2012 22:46
Младеж не говори за титлите на сити които са отрпеди 40г *smile*,челси имат титли в европа и доста участия в ШЛ много преди абрамович да ги купи.Сити дори бяха изпаднали през 2001г,не спори с мен защото съм гледал английски футбол от доста години.Челси и без абрамович си бяха известни,играеха не лош футбол и си играеха в европа.
12.04.2012 21:07
Разликата е също там, че Сити са имали 2 титли преди да ги купят арабите, а Челси 1 преди Абрамович.Също така разликата е, че Сити са спечелили 4 пъти ФА преди арабите, а Челси 3 пъти преди Абрамович.Каквото и да кажем и 2-та отбора са ''изкуствено'' направени, и са на върха само заради парите. По темата - мисля си, че като хвърлиш стотици милиони за трансфери за 1 лято правиш огромна грешка.Не трябва да бързат и да купуват много скъпи играчи, защото тея скъпи играчи, ако не спечелят всички мачове започват да се депресират, ако направят една серия от 2-5 слаби мача и ще се откажат от футбола.Няма смисъл да пръскат толкова пари за трансфери!
12.04.2012 21:03
И аз това щях да кажа и двата отбора по един и същи начин създадени *lol* но все пак Челси се е доказал през годините а Сити не *smile*
12.04.2012 20:58
Разликата между челси и сити е там че ние с пари изградихме отбор който е в топ4 всяка година играе в шампионската лига постоянно и както казаха преди мен.. няма само една фа купа.. отбор се прави или с пари или с академия. малко са отборите с академия като на барса така че остават парите но е много важно да знаеш какво да купуваш!
12.04.2012 20:50
Успокои се бе ...
12.04.2012 20:46
И двата отбора са едни и същи,с една малка подробност.Челси беше четвърти когато Абрамович ги купи,а сити се бореха да не изпаднат.И не само тогава,челси не бяха лош отбор и бяха в горната половина на класирането.
12.04.2012 20:46
Челси за налятите пари нямат само 1 ФА къп , тъпак
12.04.2012 20:43
ама и феновете на челси казват че сити разваля футболоа... А ЧЕЛСИ ????????????
12.04.2012 20:41
И твоя отбор е същия какво се правиш.Ако не бяха арабите едва ли щеше да им си фен!
12.04.2012 20:36
Новия тренер на челси ще има голяма хазна *lol* дано се възползва 250 милиона...това са поне 5 качествени играча..
12.04.2012 20:38
Тези пари за нищи ги нямаш,това да не ти е фифа.