Милано и Мадрид: УЕФА бута Барселона в ШЛ

11:15
Милано и Мадрид: УЕФА бута Барселона в ШЛ
Почти истеричен вой в един глас нададоха от Милано и Мадрид медиите, близки съответно до Милан и Реал Мадрид след реваншите във вторник от четвъртфиналите в Шампионската лига.

В най-интересния от тях италианският първенец падна 1:3 като гост на “ Барселона”. Каталунците се класираха за полуфинала след 0:0 в първия мач.

Основна отправна точка за атаките срещу “Барселона” стана втората от двете дузпи, свирени във вреда на “Милан” от холандския съдия Бьорн Куиперс и реализирани от Лео Меси. При резултат 1:1 11-метровият бе отсъден, след като защитникът на гостите Алесандро Неста дръпна и задържа за фланелката Серхио Бускетс от каталунците при изпълнение на корнер. Веднага след това Пуйол изблъска Неста, но основните протести на италианците дойдоха от факта, че като че ли в момента на нарушението топката все още не бе в игра.

“Подарък за “Барселона” и “Яростен “Милан” бяха вчерашните водещи заглавия на най-големите италиански спортни ежедневници “Гадзета дело спорт” и “Кориере дело спорт”. В подобен тон бяха и изказванията на играчите на “червено-черните”. Най-язвителен очаквано бе Златан Ибрахимович: “Започвам да разбирам как се чувства Моуриньо, когато стъпва на “Ноу Камп”, намеквайки, че съдиите подкрепят каталунците на всички равнища.

Обобщение на настроенията в Милано и Мадрид направи говорителят на Жозе Моуриньо - Еладио Парамес. В профила си в туитър той възмутено написа по време на почивката: “След тези 45 минути вече се знае кой ще спечели Шампионската лига!!!”. С това той продължава психологическата война преди финала в Мюнхен, където има вероятност да гледаме повторение на Ел Класико.

С двата си гола от дузпи Меси стана най-резултатният футболист в едно издание на Шампионската лига - 14. Толкова има и Ван Нистелрой през 2002-2003 г., но с две попадения в предварителния кръг. “Барселона” пък стана вторият отбор с пет поредни полуфинала след “Реал” в първите издания на купата на шампионите.

В другия мач във вторник “Байерн” надви “Олимпик” (Марсилия) с 2:0 след дубъл на Олич. Първият мач завърши при същия резултат.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

AnonymousS
06.04.2012 01:10

До коментар [@comment 1033886] от [@user RealMafia1]:

Ха ха ха,ето затова ти говоря."Вече и Златан знаел какво било..."*lol**lol**lol* Прочел мнението на Златан и айде вече всичко е така.Ами прочети мнението на анализаторите на Марка,те поне там са заклети Мадридисти,защо ли хората там са толкова обективни?Сигурно е някой таен заговор срещу Монката*lol**lol**lol*

AnonymousS
06.04.2012 00:58

Кажи сега от какво си недоволен,колкото и да ми е трудно да разбирам какво пишеш,не се притеснявай,специално за тебе ще се по тормозя малко.Айде казвай от кой мач си недоволен?*erm*

AnonymousS
06.04.2012 01:14

Ами как няма да са свикнали хората,като всеки ден се дъвчи едно и също?А защо се дъвчи това?Защото Барселона бият наред и всеки против тях се чуди какви оправдания да си намери.Ти след мача с Интер,някъде да си прочел да се коментира гола от засада на Милито?Дузпата срещу Алвеш?Дузпата срещу Ибра?Гола на Боян?Отговора е много прост-НЕ.Ама въпреки,че се класираха Интер напред,цялата помия се изсипа върху Бускетс,баси обективността,нали?

RealMafia1
06.04.2012 01:11

Колега писна ми всяка вечер да споря за едно и също с феновете на барса никога няма да сме на едно мнение такаче е излишно да се караме обиждаме и така нататака лека вечер...

RealMafia1
06.04.2012 01:08

защото хората вече свикнаха с това че барселона е подпирана в почти всеки мач от 2005 до сега е за това цялата помия е върху тях .

AnonymousS
06.04.2012 01:07

Ами тука бъркаш и то много,не съдиите направиха това име на Барселона,а медиите които реват само за ситуациите в тяхна полза.Ти след мача с Милан в Италия,да си чул/прочел някъде,как дадена медия сере по Милан,Уефа и Платини?Аз не съм видял подобно нещо.А там се подминаха две ситуации за дузпа и един червен картон,и това беше в ПОЛЗА на Барселона.Ама виж сега какво става след една дузпа за Барселона,цялата ПОМИЯ е по-тях,защо ли?

RealMafia1
06.04.2012 01:04

а колкото до мачовете не че съм недоволен просто е глупаво всяка година в ШЛ да се получава едно и също но ти явно неможеш да разбереш че съдийте направиха това име на барселона не те самите а съдийте с тво постоянно рамо към тях тук таме ги резнат един мач и така а барса играят красиво много са добри и мисля че без съдийте са достатъчно кадърни за да си печелят мачовете сами

AnonymousS
06.04.2012 00:56

Ама виж как си се ориентирал правилно "РеалМафия".Евала,поне знаеш на какъв отбор си фен*lol**lol**lol*

AnonymousS
06.04.2012 01:04

Оооо,тука си в голяма грешка.Това че пишеш супер зле,не трябва да е обида за тебе,не знам защо толкова навътре го приемаш? И бъди спокоен,много неща мога да ти кажа,ама ти нещо не смееш да попиташ,защо ли?Нали си голям спец?Айде,чакам да ми кажеш от кой мач си недоволен?

RealMafia1
06.04.2012 01:02

няма смисъл аз незнам всички фенове на барса ли сте от отдела по правописа толкова сте малоумни че се заяждате с тва кой как пише щото няма какво да кажете друго ли просто не ми е ясно но едно щи кажа не си ми гадже и не ти шиша обяснение в любов та да се съобразявам как пиша смешник

AnonymousS
06.04.2012 00:59

ФК Кръстника,хмммм,ами к'во да ти кажа,дамм супер ще е *lol*

RealMafia1
06.04.2012 00:58

в моя отбор ако има мафия незнам в барса трябва да се е преродил кръстника

RealMafia1
06.04.2012 00:57

само това ли можа да измислиш бе смотаняк

AnonymousS
06.04.2012 00:54

Ха ха ха,алооо СОФЕТО,от там ли сме или на две туби бензин от София?*lol**lol**lol*Я си признай,без бой,ГРАЖДАНИНО *lol**lol**lol*

RealMafia1
06.04.2012 00:55

хаха ела да провериш бе селъо

AnonymousS
06.04.2012 00:51

Коментар 113,е специално за капацитети като тебе,чети,после мисли и след това простотии ръси,understand me?

RealMafia1
06.04.2012 00:53

абе мишко ти ли не обиждаш бе я си прочети коментарите бе прошляк глупаци сме били хейтъри сме били еи шматко седи си в варна и си натискай парцалите а колко си бос на тема футбол разбирам по смотаните ти коментари бе лешник ........

AnonymousS
06.04.2012 00:49

На футболна тема съм бил бос???*lol**lol**lol*Това как го разбра бе ГРАЖДАНИНО?Много си забавен,направо нЕмам думи*lol**lol**lol*

AnonymousS
06.04.2012 00:35

Събрали се тука сульо и пульо и тръгнали да разсъждават,а не се сещат,че само с ХЕЙ не става,иска се и малко акъл.Ама те откъде да знаят това,нали точно това им липсва и то в големи количества на масата малоумници тука*lol**lol**lol*

AnonymousS
06.04.2012 00:46

Аз защитавам всяка теза с АРГУМЕНТИ,а паляци като тебе влизат и почват да обиждат.Нито съм те питал нещо,нито съм ти търсил мнението,а ти какво направи НЕГРАМОТНИ "приятелю"? " селянин прос",е ти к'во искаш бе мангалче?Да ти мълча и да ти се радвам ли?*lol**lol**lol**lol*Я в човката и това е*lol*

RealMafia1
06.04.2012 00:40

леле ти вярно си доста прост ама яко прост хаха ей ограничена маймуно земи ако искаш и сестрати за преводач хич не ми пука но не ми спори на тема футбол щото си толкова бос че няма накъде варненски плъх

AnonymousS
06.04.2012 00:29

RealMafia1 явно за тебе,ще трябва да си търся преводач от СЕЛО,а к'во ще кажеш?*lol**lol**lol**lol*

AnonymousS
06.04.2012 00:28

Събрали са,фенове на отбори,които били рязани срещу Барселона,да можело каталунците да играя финали Бхухахахахахаха
Нали точно и в тези мачове,рязаха Барселона ве ТЪП?Ама това защо не го коментират ГРАЖДАНИ,като теб?ПОРКЕ?ПОРКЕ?
Тука,наистина е пълно с доста луди.Абе този сайт да не е за психично болните?*lol**lol**lol*

AnonymousS
06.04.2012 00:25

До коментар [@comment 1033845] от [@user RealMafia1]:

А вие къде сте били рязани бееее,алооооо*lol**lol**lol**lol*
Кажи ми бе ГРАЖДАНИНО*lol**lol**lol**lol*

AnonymousS
06.04.2012 00:20

Не ми трябва да ти всички разсъждения до тука .Само като видя,че се кефиш на подобни изроди и направо обезумявам.Бахти ненормалниците има в днешно време.

StoyanovKST
06.04.2012 00:05

Аз лично съм борец и мога да ти кажа за толкова хора, които са били абсолютни гадняри в живота, даже изроди , но са световни шампиони и то няколко пъти не веднъж и олимпийски.. Но няма как да ги знаеш защото са борци а не футболисти, та тези хора са велики и хората по цял свят ги уважават, не заради характера им , а заради това което са постигнали *wink*

AnonymousS
05.04.2012 23:55

Глупака едно не може да проумее:Колкото свирят за Барселона,толкова ги и режат.Но проблема идва,от това,че Барселона буквално се подиграва с всичко живо на зеления килим.Хейтъра от това полудява и си търси всякакви причини да омаловажи успехите на Кан Барселона.Мразещия палячо,вижда само това което иска да види.Правят се на супер "обективни"*joking**joking**joking*,а когато ги попиташ за резачките срещу Барселона,се чудят от кой кладенец вода да ти донесат*joking**joking**joking*,пълни кифладжии.Те знаят само едно,а именно *cry**cry**cry**cry**cry**cry* и така вече сума ти и години*joking*

AnonymousS
05.04.2012 23:48

Баси мизерниците*joking*След първия мач,защо не реваха срещу УЕФА,съдиите и Платини?Сега много им знаят човките.ПОРКЕ?Кан Барселона докато специалисти от цял сват се изреждат да ги хвалят,тъпаците плюят по-тях*joking*

Johan_Cruyff_14
05.04.2012 22:54

А колкото до Реал и отменения гол на Игуаин във втория мач - да, там имаше нещо гнило, съгласен съм.

thrillseeker
05.04.2012 22:41

През 2010 когато Интер вкара гол от 2 метра засада при победата срещу Барса или пак на реванша когато им отмениха напълно редовния и то решителен гол в края си мълчаха капутите !

elbarca___
05.04.2012 22:35

моу барса го създаде и барса ще го унищожи елементарно е

elbarca___
05.04.2012 22:46

колега ако Моу не е бил преводач във барса ти и аз нямаше да сме чували за Моу

RealMafia1
05.04.2012 22:40

Хахаха това че е бил преводач там незначи че барса го е създала колега .....

RealMafia1
05.04.2012 22:03

Жълт и червен картон [редактиране]

Жълт картон

Червен картон

Жълтият и червеният картон са въведени през 1970 г. Жълтият картон се присъжда на играч, за да го предупреди за сериозно допуснато от него нарушение или неспазване на правилата. Два жълти картона в един мач, присъдени на един и същ играч, довеждат до червен картон, от който следва отстраняване на провинилия се играч от терена. За особено сериозни нарушения понякога съдията отсъжда директен червен картон, който често води със себе си забрана за поява в следващи официални мачове, в зависимост от правилата на съответната футболна федерация. Отстраняването от игра е тежко индивидуално наказание на провинил се играч, което уронва неговия авторитет. Отстраненият чрез червен картон играч не може да бъде заместен от резервен. Обикновено всички нарушения (спъване, хващане на топката с ръка, препречване - играчът няма намерения да играе с топката, но препречва пътя на противника, у когото е топката, и това може да е повод за нарушение), по време на игра се наказват с определен картон. Най-тежкото наказване на футболист за една среща е получаването на 1 жълт и 1 директен червен картон.

AnonymousS
06.04.2012 00:17

Аз дали ще си лягам или не,си е мой проблем.Само споменаването на този изрод и може да ти го слагам цяла вечер без почивка.И г-н Франко ли е ВЕЛИК според тебе?Да ви има и величията.Отиди да обясниш на Евреите колко е велик Хитлер и да видиш какво става,няма да ти остане дупка за запушване до края на живота си*lol*

AnonymousS
06.04.2012 00:15

Мача с Челси е много прост.Един малоумник свири мача и ощети и двата отбора.Да съгласен съм,че Челси беше по-ощетения отбор,но не разбирам глупаците тука?Ако толкова много са искали Барселона да продължи,защо чакаха до тази 93 минута?Кой им беше казал,че Барселона ще вкарат 100% гол точно тогава?Уж искат да избутат Барселона до финала,а не им дават дузпа в началото на мача,а после гонят и Абидал!?!?!Защо?Нали искат да Барселона да е на финала?Ами ок искат,ама ги режат,много странно нали? Никой не оспорва дузпите на Челси,никой.Имаше един некадърен съдия и ако беше си свирил по-правилата,един бог знае какво щеше да стане.Аз не мога да гарантирам,че Барселона щеше да се класира,но кой може да ми гарантира че при 0-1 още от съблекалнята за Барселона,Челси щяха да се класират?Ама това е много сложен размисъл за днешния хейтър*lol*,на него му дай да *cry**cry**cry**cry**cry* по Барселона и му гледай сеира *lol*

StoyanovKST
06.04.2012 00:10

Толкова си елементарен че не е истина, отивай да си лягаш не стой тук, не е за теб да пишеш коментари! Кой ти говори за Евреи и кога съм казал че съм фен на Хитлер? Просто ти си такава мишка че неможеш да схванеш какво говоря, но какво да се очаква от човек влизащ в спор който не разбира, ходи си лягай, мижетурко *wink*

AnonymousS
06.04.2012 00:06

Ти някакъв скрит фен на Хитлер ли си?Мразещ евреите?Ама недей така,че след година/две не се знае,кой ще е собственик на отборчето ти,то както е тръгнало след 5 години на Премиър лийг да не и виками Ерей лийг?*lol*

StoyanovKST
06.04.2012 00:02

Много си глупав, кой ти говори за ВОЙНА? Апък и да Хитлер е велик, постигнал е неща които никой друг неможе и не е постигал.. Хората говорят за него сега и ще говорят винаги, както ще говорят и за Моу и за Пеп и за Венгер и тн.. тези хора са велики, не защото са били с гадни или добри характери , а заради това че са направили толкова много , че хората да ги говорят с години... дори някои с векове!

Johan_Cruyff_14
05.04.2012 23:26

Интересна дефиниция... Значи казваш, че Хитлер е велик? Той е постигнал всичко в германската политика и от твоето определение излиза, че е велик. Интересно ще ми е да чуя отговора ти.

StoyanovKST
05.04.2012 23:04

Човек който е постигнал всичко в тази сфера значи е велик *wink* когато човек постигне такива неща , няма никакво значение какъв е като характер! Примери много един от тях е Стоичков *wink*

Johan_Cruyff_14
05.04.2012 22:47

Поне такова впечатление съм си изградил от медийните му коментари, може и да е много различен всъщност. А ,,набеден" е доста спорно, според мен просто имаме късмет със съдийте. Ето няколко примера: 1) Мачът с Челси. Онзи идиот Йовербо не свири три дузпи за Челси и веднага привържаниците на конспиративните теории изказаха мнение, че Барса имат договорка с УЕФА. ХАХАХА!!! 2) Арсенал. Според мен съдията изгони Ван Перси, защото се сети, че трябваше да го направи 10 минути по-рано. Но подобни постъпки предизвикват скандали и аз не ги подкрепям. 3) Реал. Интересното е, че повечето ми познати(включително и фенове на Мадрид) ми казаха, че в първия момент и те са си помислили същото като мен - опасно влизане на Пепе и директен червен картон. Съдията няма как да види, че нямаше контакт. А че Алвеш е симулант - това е съвсем друга тема. 4) Милан. Нищо нередно. Чисти две дузпи за домакините. Къде пише, че фал в наказателното поле трябва да се свири с по-малка строгост, отколкото в центъра на терена? Това е от мен.

RealMafia1
05.04.2012 22:35

Това не е слабо съдийство този отбор е набеден че трябва да е номер 1 според мен а колкото до Моу твоето исказване също не е добро след като ти нито познаваш моу нито нищо моу е постигнал толкова колкото много др трнери не са такаче а като човек незнам но без да го познаваш незнам защо имаш толкова оспорвано мнение за него ...

Johan_Cruyff_14
05.04.2012 22:32

Това го повтарям от няколко години - че Барса нямат вина за все по-слабото съдийство по европейските терени. И този проблем трябва бързо да се реши.

Johan_Cruyff_14
05.04.2012 22:30

Доста интересно изказване, моля за бърз отговор защо пристъпваш към обиди. ,,Велик" човек също е доста субективно и абстрактно. За мен Моуриньо не струва като човек. Общо взето, доста наивно коментарче си ми написал. Желая да съм по-дискретен, но е така.

RealMafia1
05.04.2012 22:28

Да но този картон бе просто подигравка с Венсант но виж сега съдийте са хората който решават а не ние или футболистите аз за това казвам Барселона няма вина или пък който и да било отбор за съдийските грешки в тяхна полза но просто съдийте им искарват лошо име поне според мен ...

RealMafia1
05.04.2012 22:26

Прав си няма смисъл хах благодаря за точния съвет ...

Johan_Cruyff_14
05.04.2012 22:26

Че е пресилено - така е. Но практиката се променя. Давам ти пример - Компани с/у Юнайтед. Преди 30 години щях да аплодирам шпагати като този. А сега какво стана...

StoyanovKST
05.04.2012 22:24

Пич, няма какво да му говориш на този тип без мозък.. Аз не съм никой който може да каже кое как е, но ХОРА като Венгер , Моу и др. мениджъри на отбори им го казват, значи е така, невиждам смисъл тези велики хора да говорят лъжи..и разбирам ако тези подрепи бяха 1, 2 или 3 години ами те почват още от 2005г... затова няма смисъл, на келеш без мозък , който знае само Барса и нищо друго няма какво да му говориш , безмислено е *smile*

RealMafia1
05.04.2012 22:18

Да така е но исказването на Малко луд ме подразни просто неможе да ми каже някой че за опасна игра се вади директен червен картон жълт да втори жълт да но директен червен това вече е доста пресилено ...

Johan_Cruyff_14
05.04.2012 22:16

Мисълта ми е, че напоследък все по-често се дават картони за опасна игра. Преди не беше така. Не казвам, че подкрепям тази практика, но е факт, че я има.

RealMafia1
05.04.2012 22:13

Еми виж сега аз мисля че това което пише в уикипедия е така а щом мислите че дори без контакт се дава червен картон ок

Johan_Cruyff_14
05.04.2012 22:12

Хубаво, копирал си ми нещо от Уикипедия, но там НЕ Е футболният правилник. Тези редакции са от любители - аз мога да отида в същата тази статия сега, да я променя, да я копирам и да кажа, че съм прав, като същевременно се подкрепя с цитат.

elbarca___
05.04.2012 21:49

излезте на терена смачкайте барса 2/3/4/5/6-0 и никой няма да ви е виновен елементарно е

svetlin1999
05.04.2012 22:31

е ти си голам идиот

elbarca___
05.04.2012 21:47

аве кви са тия смешници милан челси реал винаги ги убиеваме от бой и те накрая пак ревът съдията помогна на барса ...аве земи я неучете тази игра най-накрая и спрете да хленчите

elbarca___
05.04.2012 21:09

ама къф кеф ми е да ви гледам как плачкате *joking**joking**joking**joking* и сте безсилни пред могъщата барса

elbarca___
05.04.2012 21:07

аве тия не спреха да ревът ве деба и женчовците ви 4 100% дузпи за барса от двата мача който получи само 2 *devil*

catalan
05.04.2012 19:19

Барселона са най добрите и мадричани се насират защото знаят кво ще им се случи *wink*

N10
05.04.2012 18:16

“Гадзета дело спорт” и говорителя на Моу,не знаех че са Милан и Мадрид!!!*joking*
Нищо,от днеска вече знам.*lol*

jelko
05.04.2012 17:02

Влиза мъж в магазин за спортни стоки:
- Имате ли тениски на Барселона
- Да. Каква искате - на играчи или на съдията - отговаря продавачката

miro211
05.04.2012 18:58

Без обиди МОЛЯ!!!

Hriskooo
05.04.2012 17:58

Кухи лейки , този виц е за Юнайтед и се появи преди 5-6 години.

tapaka2222
05.04.2012 16:35

ихаа кви са пичове тез сакати аматьори все нас бутат тез съдий бе вече се питам нашия президент да не е женен за съдийте тва че неможе да играете футбол реал мадридчета слабички не ви дава основание да ревете съдийте ако не е роналдо сте пълна скръб ама така е за пари и гол ше ходи по мадрид мизерника долен *smile*

KanoRM
05.04.2012 15:32

Мача Реал - Байерн е 50/50 . Може би това , че Байерн не са свикнали да играят с топ отбори ще окаже влияние .

Drakoveca
05.04.2012 15:05

и да не ревът и да не ревът т'ва. да вземат по-добре да се научат да играят футбол и едните и другите, щото и Амброзини заслучаваше *cards* срещу Барса *stop*
А пък Мадрид си ги знаем

MaLkO_LuD94
05.04.2012 12:59

а тогава имало ли е отрепки като господин МОУ които да плетът интриги и главната зада4а да им е това ? въпроса е 4е се говори винаги когато барса са били ''подпирани'' във въпросните ма4ове с интер 4елси арсенал милан и реал м *wink* а когато са ощетявани това се забрава още на другия ден ? фиго зидан карлош са се истински игра4и а не като тия пародий в днешния реал които знаят само една дума и тя е съдий *wink* немога да говора за оня реал бил съм малък но техната доминация е била доста по малка от тая на барса през тия години но едвали и тогава не е имало спорове просто това е политиката на вси4ки отбори да нападат най-добрите

RealMafia1
05.04.2012 22:00

Хахахаххаа небило задължително да има контакт за да бъде изгонен играч хахахаха абе ей лапе ти добре ли си чел ли си някога за какво се дава червен картон ти си един 14 годишен тарикат влизаш тука правиш се на важен и си мислиш че много разбираш от тая игра и само едно щи кажа през 2005/2006 ти не си знаел какво са мачове това че си си променил възраста не ти се получава всички те знаеме на колко си даже някой ти побликува снимки тук такаче не ми се прави на разбирач и недей да спориш за неща който ти самият не си гледал

MaLkO_LuD94
05.04.2012 21:30

и какво за тия срещи ? ма4а с 4елси него помна с милан да слу4ва се на ма4 знаеш ли по колко засади са вдигани без да съществуват *wink* с арсенал си беше правилно изгонен леман *wink* с 4елси 1-вия полуфинал помниш ли го хаха *wink* с арсенал също *wink* а за реал няма какво да говорим изгледай им само един ма4 срещу барса и ще видиш 4е те всеки ма4 трябва да са с по 10 4овека *wink* и само да ти кажа не е задължително да има контакт за да бъде изгонен даден игра4 *wink*

plamen_milan
05.04.2012 21:24

Няма как да1) Сезон 2005/06 - осминафиналът: Челси - Барселона на Стамфорд Бридж. Дел Орно получава директен червен картон за по твърдо влизане рамо в рамо срещу "лекичкия" тогава Меси.Мача завършва 1:2 в полза на каталунците,а реванша 1:1 и така Барселона продължи! 2) Сезон 2005/06 - полуфиналът: Барселона - Милан .След аванс от 0:1 за Барса в първата среща на реванша бе отменен напълно чист гол на Андрий Шевченко в заключителните минути на мача и след 0:0 Барселона отива на финал!Срещу Милан има неотсъдена дузпа през 2006 на Сан сиро . А преди това има неотсъдена такава за Бенфика и спорна такава за Барселона 3) Сезон 2005/06 - финалът: Барселона - Арсенал . След очевидната доминация на лондочани в първите минути и пропуснатите полужения в 19 минута вратарят Леман бе изгонен с директен червен картон,при положение че можеше да се даде авантаж и гола на Барселона да бъде зачетен и Леман да беше само с жълт картон! Въпреки това Арсенал повежда с 0:1 но Барса прави пълен обрат и грабва трофея! 4) Сезон 08/09 - полуфиналът: Челси - Барселона на Стамфорд Бридж - сините от Лондон имаха претенции за 4 дузпи през целия мач, нито една от тях не беше свирена. Барселона вкараха гол в последната минута на мача и продължиха напред. Дрогба : "Това е позор." 5) Сезон 10/11 - Барселона - Арсенал. Каталуцните безкомпромисното надиграха топчиите, но трябваше ли да бъде отсъждан този нелеп червен картон на Ван Перси? Още един мач, след който се говореше повече за картона, отколкото за мача като цяло. Венгер: "Нелепо съдийство." 6) Сезон 10/11 - сблъсъците с Реал Мадрид. Отменен гол на Реал заради несъществуващо нарушение,както и червен картон на Пепе за никакъв досег с крака на Алвеш. Кристиано Роналдо след мача: "Следващия сезон направо подарете купата на Барселона." 7)Сезон 11/12 - мачът с Милан. Ибрахимович: "Корупция." 4:1 2646 www.youtube.com/watch vbox7.com/play:18265137 www.youtube.com/watch www.youtube.com/watch ти го обясня явно.

MaLkO_LuD94
05.04.2012 21:10

5 4ИСТИ НАРУШЕНИЯ ??? ти знаеш ли какво е ДУЗПА ??? ти просто не си запознат с правилата *wink* то самото влизане на ПЕПЕ е за 4ервен картон *wink* или трябва да му с4упи крака първо ??? а за 1-вия ма4 с милан нищо не казваш или там понеже ощетиха барса и няма зна4ение нали *wink* ХА ХА ХА ще ги запомнят такива като теб със съдииството и то не защото е така а защото така ви се иска *wink*

MaLkO_LuD94
05.04.2012 21:06

зна4и когато е за барса няма дузпа когато е за другите има 4 не 1 *lol* ето това е да си пристрастен *wink*

StoyanovKST
05.04.2012 21:02

Момче ти си ЛУД!!! Неможе да ми говориш че 4-години фенове от ВСИЧКИ ОТБОРИ в света, хулят по Барса защото само така им отървало.. Ти нормален ли си? Фенове като мен, които харесват играта на Барса, направо им става смешно след такива мачове! 2009-срещу Челси, каквото и да е ставало в 1-вия мач, неможе от 5 чисти нарушения, повтарям ЧИСТИ да не даде нито 1 дузпа.. 2010-та си получиха заслуженото и направиха ужасна постъпка с пускането на водоструйките.. МНОГО ПОДЛО! 2011 направо отрязаха ушите на Реал с изгонването на Пепе, което дори небеше нарушение и цял свят ВИДЯ ТОВА! После 2-рия мач ако не се лъжа им отмениха 100% гол.. сега с Милан защо ли съдията свири нарушения преди да е свирил старт на корнера ? Да не говорим, че във ВСЧКО ЕДНО ЕДИНОБОРСТВО във всяко едно наказателно поле има дърпания по блузата... Защо рефера видя само това в на Барса? То бива, бива но вече е прекалено...! 4 години все едно и също гледаме, съдиите на Барса.. Само 1 въпрос немога да си отговоря, защо помагат на такъв голям отбор с тези уникални играчи...Лошо, защото хората ще запомнят този невероятен състав със съдийството , а не с тази невероятна игра!

plamen_milan
05.04.2012 21:01

Ми какво щеше да стане.Ми айде да предположим,не 4ри ама може би 6 дузпи нямаше да свири за Челси.[@link http://www.vbox7.com/play:51442923] 11мин и 40 сек положението на Анри.Сигурно ще ми кажете,че съм пристрастен но...за мене това не е нарушение.Анри просто симулира.За какво да гледам пристрастно като не съм фен на нито един от 2та отбора.Гледах с удоволствие как Хидинк изнесе лекция на Барса,и им показа че не са непобедими. Пристрастен не съм аз,вие явно не сте наясно със себе си и ще кажете на бялото черно.Както и да е живи и здрави!

spider_m
05.04.2012 20:41

Много точен коментар ...

spider_m
05.04.2012 20:40

Имах предвид хората тук ... антифеновете на Барса... Тези, които казват, че съдиите ги закарали до полуфиналите ... Тези нищо не казаха тогава. Реваншът щеше да е формалност и нямаше да има такива заяждания ...

MaLkO_LuD94
05.04.2012 20:11

може и така да е ама ако 1-вия ма4 бяха изгонили балак и бяха свирили дузпата срещу анри тогава какво ставаше със втория ма4 ??? ами и дузпата на белети ами картона на абидал ??? нещата са свързани *wink* просто на вас ви харесва да гледате само в едната посока (пристрастно) *wink*

plamen_milan
05.04.2012 20:02

Никой нищо не е казал?!Ти на кой свят живееш?

plamen_milan
05.04.2012 20:01

Ако ще говорим какво е имало на Челси на полуфинала им даваха 2 от 4те дузпи и забравяте едната титла,която имате.

spider_m
05.04.2012 19:59

Така е ... всеки критикува и псува, когато им свирят дузпи, а когато не им дадоха две чисти в Милано, никой нищо не каза ...

MaLkO_LuD94
05.04.2012 19:24

то 4е не ги подпират това е ясно *wink* просто на вас така ви се иска *smile* те ако ги подпираха например 1-вия ма4 им даваха 2-те дузпи които ги имаше и втория ма4 оставаше протоколен *wink*

plamen_milan
05.04.2012 19:12

Има сумати клипчета,какви глави то се вижда стига да свалиш очилата.И защо да не ги харесвам?Последните години има за какво,но съм им симпатизирал още от времето на Стойчков.

MaLkO_LuD94
05.04.2012 16:34

просто на барса не ги подпират това се слу4ва само в главите на хората най-ве4е на тия които не ги харесват *wink*

bigred81
05.04.2012 13:36

и аз съм на това мнение,но всяко нещо с времето си.до преди 5-6 години никой не ги броеше за фактор в ШЛ,а само им беше останало името,и това време ще дойде скоро-това се слу4ва със всеки един отбор

plamen_milan
05.04.2012 13:24

Този Реал,за които говориш опорочаваше футбола,защото събра най-доброто,което имаше тогава.Нима можем да ги съдим за това? Но не си спомням някой да ги е подпирал така осезателно в ШЛ.Всички големи отбори са подпирани в даден момент.Това с Барса преминава всякакви граници,а те са най-добрите и не е наложително.

Johan_Cruyff_14
05.04.2012 12:37

Все пак няма да се занимавам цял ден с това, имам работа.

Johan_Cruyff_14
05.04.2012 12:29

Да не споменавам и Сър Алекс. Там темата е дълга...

Danskrastev
05.04.2012 12:32

Сър Алекс.....казах ти като коментираш нещо и говориш за него гледай поне да е със покрити аз му казвам дай ми пример за 2 отбора който скачат срещу 1 отбор за такъв проблем като и 3те отбора са грандове на европа ти ми развиваш локуми за Съра за Англия *lol*

Johan_Cruyff_14
05.04.2012 12:28

Англия на световното... Примерно.

Danskrastev
05.04.2012 12:39

Някаде да си прочел Арсенал и Челси скачат срещу това че се подпира Юнайтед това че тука българите си коментираме че се подпират в Англия хората не мислят така и е така отбор който губи от последния с 2-3 на собствен терен няма как да е подпиран...когато Райо Валекано бие Барса с 2-3 на камп ноу ми се обади *lol*

Johan_Cruyff_14
05.04.2012 12:36

Доста често в Англия стават подобни неща. Подпрат ли последните 20 години някой конкурент на Юнайтед за титлата, веднага скача пряко ощетеният, както и Сър Алекс. Има много подобни случаи, оставям те ти да си ги намериш, имайки предвид, че си от Арсенал. За феновете на Юнайтед - не искам да ви обиждам мениджъра, само давам пример, който да го удовлетвори.

Danskrastev
05.04.2012 12:30

Англия не казаха че германия е подпирана казаха че съдийте са гола вода питам те за пирмер в който 2 отбора се обединяват затова че 1 отбор е подпиран чакам примера ти *lol*

Danskrastev
05.04.2012 12:26

Те и двата клуба имат интерес да скачат. Сякаш това е първата подобна ситуация във футбола. Ми не е, разбира се.
: Това ти е коментара дай пример за друга такава ситуация в футбола чакам....

Danskrastev
05.04.2012 12:14

За да скачат така яросно 2 клуба значи има нещо....просто мачовете на Барса са 1на порнография хем свирят за тях хем само симулират и 1 меси който всеки го е страх да го пипне защото ще падне за дуспа...

Johan_Cruyff_14
05.04.2012 12:18

Те и двата клуба имат интерес да скачат. Сякаш това е първата подобна ситуация във футбола. Ми не е, разбира се.

MaLkO_LuD94
05.04.2012 12:03

такова бутане има само в о4ите на тези които не харесват барса *wink* ина4е няма никакво бутане

Higuain207
05.04.2012 18:28

Раул Гонзалес Бланко е моя човек

MaLkO_LuD94
05.04.2012 16:38

то е така ама аз не съм от тия *wink* ето роналдиньо ми е единствения любим игра4 но като бега от барса аз не съм си сменил отбора бех за тех преди да отиде там и това 4е си тръгна (изгониха го) няма да се промени *wink* и меси сам няма да си тръгне то е ясно но дойде ли му времето никой няма да го пита както и не питаха роналдиньо и ето'о *smile*

Higuain207
05.04.2012 16:16

Виж мойто момче да прав си повечето фенове на РМА в сайта за КР ,а не за отбора-ФАКТ.Ти да не мислиш ,че ваще фенове са нещо по различно.Ако някой ден Меси се махне от БС ,което е малко вероятно защото той обича БС и тя него също.Всички така наречени фенове на БС се местят с него.Футбола внещно време е мода и пари.

Danskrastev
05.04.2012 12:50

Ще ти дам 1 пример когато Реал бяха на върха спомняш ли фиго роналдо зидан карлош и прочие..тогава някой говореше ли за съдийство не само за красив футбол ето това не постигна барса а щом има въпроси протести и скандали там където има дим има и огън....

MaLkO_LuD94
05.04.2012 12:46

сори [@link http://www.youtube.com/watch?v=S7tLmp7kQJA] хех зна4и кога е за барса са малки неща а кога е за другите отбори са явни и 100%-ви ситуации така ли ? аз ти давам примери от които може да се промени целия ма4 нети говора за тъ4 или корнер *wink* да прав си но защо не излиза съдийството при реал м ? които ако ги следиш в първенството ще разбереш колко много ги подпират ??? защо не се разшумя след така из сайтовете след 1-вия ма4 с милан когато барса бяха ощетените ??? просто барса пре4ат на много отбори и затова вси4ки се обединяват срещу тях *wink* защото нали знаеш 4е ако я нямаше тая силна барса последните 5 6 години отбори като милан и реал м щяха да властват в евротурнирите и да пе4елят *wink* ( а за реал се отнася и в испания ) ако я нямаше тая силна барса реал щеше да има поне 10 купи за последните 4 години *wink*

Danskrastev
05.04.2012 12:36

Линка е за Бетис Реал *lol* не си спомням 1вия мач може от всяко положение да си съчиниш всичко става въпрос за явните и 100 процентови неща иначе ако търсиме и най-малките неща винаги ще намериме нещо аз ти говоря за 100 процентови ситуаций знаешли кое най-лошото е че политиката на съдийте е следната според мене взимаш 1 даваш 1 и може би по тоя начин когато не си дал за 100 процентови неща после за нещо което най-малко може да се свири се свири...барса е добър отбор никой не го отрича но понякъкав начин на преден план излиза съдийството...

MaLkO_LuD94
05.04.2012 12:35

да то сигурно през 2002 година барса бяха на мода с техното 6-то място *wink* айде не ставай смешен *wink* ти ако си ''фурнаджийска лопата'' каквито са пове4ето фенове на реал които преди няколко години бяха из ман ю заради роналдо сега са от реал ве4е аз не съм такъв *wink*

MaLkO_LuD94
05.04.2012 12:31

2 имаше другите бяха просто падания за дузпа *wink* ама и 1-вия ма4 с 4елси балак беше за гонене както и имаше дузпа срещу анри *wink* и положението с белети който игра волейбол на аут линията също *wink* за удар без топка се дава директен 4ервен картон *wink* [@link http://www.youtube.com/watch?v=he-o53J2mcI&feature=g-vrec&context=G241550eRVAAAAAAAABQ] къде я виде тая засада ??? за реал няма какво да говорим просто изгледай един техен ма4 срещу барса без зна4ение кой и ще разбереш защо 4есто остават с по 10 4овека *wink* грешката си е на неста да не го държи *wink* това 4е 1-вия ма4 им се размина не озна4ава 4е втора такава ситуация ще бъде подмината

Johan_Cruyff_14
05.04.2012 12:25

Гледам и ти нямаш други. За въпросния мач с Челси дузпите са три.

Higuain207
05.04.2012 12:22

Та ти не си фен на отбора Барселона ти си фен на модата ,който отбор е на мода ти си с него.Такива като теб им викам ФУРНАДЖИЙСКИ ЛОПАТИ*wink*

MaLkO_LuD94
05.04.2012 12:22

ми ок имай си *wink* аз си имам 1 и ми стига

Danskrastev
05.04.2012 12:22

Друг пример ? я го дай да видиме няма такъв просто *lol*

Danskrastev
05.04.2012 12:21

Гледал ли си Челси Барса вопще имаше поне 2 100 процентови дуспи 1ната я беше направил пике а другата беше с игра с ръка точно на метър от съдията при шут на играч на челси...Перси заслужава ше жълт картон който получи при провокацията на Алвеш докато 2рия беше пресилин просто той не чу съдийския сигнал даже езика на тялото му това показваше ама нали трябва да се свири за барса чистия гол на меси беше от засада...ако говориш за 1ви мач просто пак погледни да видиш реал направиха рекорд защото масчерано и бускетс се правеха на интресни и за това искараха толкова картони на реал спомняшли си 1 мач как Алвеш изкара червен картон на реал сложиха го на носилка и точно след 1 мин пак се върна ама не си спомняш тия работи..как бусекетс се засилваше удряше се в противников играч и веднага фал за барса и тая 2рата дуспа я има ако играят балет ама те играят футбол но както и да е всеки си има мнение и аз уважавам твоето...

Higuain207
05.04.2012 12:20

еми имам 2 тоя и никито9565(латински).

Higuain207
05.04.2012 12:19

Абе бот нали ти гледам ИП-то.После ми говори

MaLkO_LuD94
05.04.2012 12:16

ок щом казваш имам 10 ника *wink* пове4е от един ник имат само тея които се крият *wink* можеби ТИ ???

Johan_Cruyff_14
05.04.2012 12:16

НарушенияТА на Сонг по-скоро. Поне 10-15. А каква засада бълнуваш ти? Голът си бе чист. Има разлика, разбира се. Ама и дузпа има...

MaLkO_LuD94
05.04.2012 12:14

5 4исти дузпи ??? ти знаеш ли кога се свири дузпа ??? май си гледал друг ма4 *wink* явно подпирани ? то сигурно затова изгониха абидал за неправилно дишане ? какъв перси какви 5 лева бе а когато перси настъпи меси по глезена за какъв картон беше ? а когато удари алвеш в лицето без топка ? а когато отмениха 4истия гол на меси ? а когато го спънаха и само съдията не виде дузпата ??? тея ситуации не ги виждате нали виждате само това което ви се иска ??? само да ти кажа 4е в тоя ма4 реал направиха рекорд по фаулове в ШЛ и само изгледай ма4а да видиш какви влизания прават и дали трябваше да завършат с 11 4овека *wink* а първия ма4 като не дадоха 2 4исти дузпи за барса ние ревахме ли ??? а да ми кажеш какво трябваше да направи амброзини за да бъде изгонен ???

Danskrastev
05.04.2012 12:12

Гола на меси беше от засада а нарушението на сонг не беше за червен пусни си мача и пак гледай...и я ми кажи има ли разлика при 1-1 и 2-1 на полувремето ?много ясно че има...

Higuain207
05.04.2012 12:11

Вярвай си........такива като теб ходят с по 3/4 ника*wink*

Johan_Cruyff_14
05.04.2012 12:10

Бяха три. Колкото до Арсенал - какво стана в Лондон? Там Сонг не трябваше ли някое червено картонче да получи? Ами чистият отменен гол на Меси? Мачът щял да бъде друг... Ти откъде знаеш бе? Да не си врачка?

MaLkO_LuD94
05.04.2012 12:08

само 1 за твое съжаление *smile*

Danskrastev
05.04.2012 12:06

Ти вопще гледал ли си мачове на барса я си спомни Барса челси 2009 година тогава бяхте явно подпряни имаше 5 чисти дуспи нито 1на не се свири да де се червен картон на перси който беше меко казано подигравка тамън когато резултата беше 1-1...мача с реал миналата само ревахте само се трашкахте при всяко докосване падахте като принцески и мача с милан резултата е 1-1 и тоя дава смешна дуспа точно в 43 минута при 1-1 на полувремето мача ще ше да е друг така че това че си фен и не мислиш реално над нещата е друг въпрос...

Higuain207
05.04.2012 12:05

Ти колко ника имаш бе?3/4

Johan_Cruyff_14
05.04.2012 12:05

Даа. Да не говорим пък за онзи как му беше името... Амброзини. Тоз какво трябваше да направи, че да го изгонят.

Johan_Cruyff_14
05.04.2012 12:02

А и къде пише, че фал в наказателното поле трябва да се свири с по-малка строгост, отколкото в центъра на терена?

paunQ
05.04.2012 11:58

Стига вече с тея съдии.. *lol* Снощи футболистите на Бенфика показаха ли на целия свят как се играе с 10 човека и с гол пасив от несъществуваща дузпа? Показаха. Милан да се учат. *smile*

Higuain207
05.04.2012 11:52

Футбола доста се променя едно време такава дуспа никъде нямаше да видиш

Johan_Cruyff_14
05.04.2012 12:00

Тук вече си прав. Преди 30 години щях да се изсмея на подобно положение.

Higuain207
05.04.2012 11:42

В първия мач си имаше дуспа за БС ,но не я отсъдиха.В груповата фаза също имаше чиста дуспа за Милан ,но пак не бе отсъдена.1-та дуспа си беше чиста на Камп Ноу ,а за втората кво да говорим ,да имаше задържане ,но то беше преди топката да е в игра ,а и после видяхме тарзанчо кво направи

Johan_Cruyff_14
05.04.2012 12:00

Абе участието на Пуйол в ситуацията също е доста спорно.

Higuain207
05.04.2012 11:51

И Пуйол си свърши добре работата в нея ситуация.

Johan_Cruyff_14
05.04.2012 11:46

Задържането продължи и СЛЕД като топката влезе в игра.

Higuain207
05.04.2012 11:39

Имайки предвид ,че Милан вече за 2-ри път ги плющят съдиите с/у БС.

saniniesta
05.04.2012 11:39

Ей тва е да си жалък, защо никой от ръководството на Барса не каза нищо за двете не свирени дузпи на сан сиро? ЗАЩО?! ПОР КЕ? ПИСНА МИ ОТ ХЕЙТЪРИ, БАРСА НЕ СА СЪДИЙСКИ ОТБОР, А ПРОСТО НАЙ-ДОБРИЯ!

linerov65
05.04.2012 11:38

Милан (града) май забрави как същия противник с Интер бе ограбен преди 2 години, а миналата седмица за двете дузпи на Барса в първия мач. Така-е един ден пе4елиш друг губиш, а никаде не пише, че ако небе дадена дузпата щеха да се класират.....

luiz_lfc
05.04.2012 11:24

Нормално е да са ядосани то стана прекалено вече всяка година едно и също не спряха да ги подпират *sad**erm*