Меси: Не желая да играя във Висшата лига

09:59
Меси: Не желая да играя във Висшата лига
Лионел Меси заяви, че никога няма да играе в Премиършип, защото иска да остане в Барселона до края на кариерата си.

Аржентинската суперзвезда играе в клуба от 13-годишен и няма никакво намерение да напуска каталунския тим. Меси призна, че гледа мачовете от Премиършип.

"Имам приятели, които играят в Англия, като Серхио Агуеро, Уейн Рууни. Това са футболисти, които много харесвам. Истината е, че винаги съм искал да бъда в Барселона и да приключа кариерата си тук. Не знам какво може да се случи за в бъдеще, но до колкото зависи от мен ще остана в Барса до края на кариерата си", каза Меси.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Sn0pS
19.03.2012 01:58

Ако отиде в Вишата лига ще играе колкото Уолкът

beneficato1
19.03.2012 01:32

кое не разбираш при идентичен казус фиорентина беше пратена в селските дивизии а реал спасен малко като ситуацията с нашето цска

beneficato1
19.03.2012 01:23

Само заблудени типове могат да твърдят че испанското първенство е по силно и по интересно от висшата лига.И двата отбора са затънали в дългове и висят на бюджета на Испания и Каталуния.Реал даже беше фалирал,правителството на Хосе Мария Аснар го спаси през 2003.Испанското е на 4 място след английското германското и италианското.

Junytooo
19.03.2012 01:26

ти си 1 от многото заблудени хора в нашата държава,но и от такива хора се нуждае за да вършат черната работа.

geshcheto_90
19.03.2012 01:18

Не иска защото знае че ако отиде няма да може да играе така както в Испания!

spurs_92
18.03.2012 22:47

Висшата Лига е по-силното и по-интересно първенство, в Испания Реал И Барса имат по 30 победи,3-4 равенства и 2-3 загуби като тези загуби са най-вече от преките мачове помежду им, представяте ли си Реал да загубят от Сарагоса или някой друг отбор от дъното, а виждате в Англия, Юнайтед падна от Блекбърн ( на олд трафорд), Сити пък от Суонзи и тн. Английското първенство е много по- конкуренто

troublesome86
18.03.2012 22:20

Който има желание влиза в гугъл и пише следното: Колко точно е конкурентна Премиър Лийг. Джонатан Уилсън от АНГЛИЙСКИЯ вестник Гардиън се е постарал да го обясни на слепите.

beneficato1
19.03.2012 01:28

Гардиън е левичарси социалистически вестник ,ако това ти е основанието просто няма смисъл

onemanrockband
18.03.2012 20:17

Меси не е за Висшата Лига. 1 мач срещу Стоук Сити и ще го контузят 13 пъти *stop*

mitkoaikiwt
18.03.2012 20:16

Правете разлика между силно и интересно първенство.В Испания просто не е интересно вече този сезон.А в Англия има борба за титлата и за 3-тото място за директно влизане в групите на ШЛ.АЗ съм фен на английския футбол,но е доста субективно да се каже кое първенство е най-силно

Neill_88
18.03.2012 19:47

Искате или не,тази година Бундеслигата е най-интересна.

troublesome86
18.03.2012 17:21

Разликата между 4-тия и 17-тия в Англия е 29 точки.В Испания е 14.Най-добрите треньори и играчи са в Испания.Испания мачка във всички гарнитури на Световно и Европейско ниво.Също така 3-те испански отбора за претенденти за ЛЕ,а другите 2 са претендентите за ШЛ.Нима Атлетико Мадрид не претупа Ливърпул и Фулъм.Нима Манчестър не беше унижен от Атлетик Билбао 2 ПЪТИ.Нима Барса не си прави тренировки с Манчестър и Арсенал.Да не говоря че Арсенал е единствения отбор КОЙТО НЯМА УДАР В МАЧ ОТ ШЛ.Антирекордът е в мач СРЕЩУ ИСПАНСКИ ОТБОР.Нима пък Тотнъм не беше отнесен с 4-0 от Реал..Жалки сте мозъци промити.

solskjaer20
18.03.2012 19:23

Да, но между 1-вия и 2-рия е 10, а между пъвия и вторияв Англия е 1 при еднакъв брой мачове. Ако ги сравняваме от 1ви до 4ти - Англия-18, Испания-29! Кво ми сравняваш 4 и последен.. Те освен Барса и Реал няма кой да спечели Ла Лига.. Последно Валенсия спечели 2004 и до там. Няма интрига! Миналата година Челси стопиха 10 точки и се върнаха в битката. Тази година много се успорва първото място и до преди 3 седмици и Тотнъм бяха в битката. Еми извинявай, но няма да се съглася, че Испанското е по-добро. Просто, че има два силни отбора не я прави силно. Трябва тръпка, магия, успорваност, битка!

mitko911
18.03.2012 19:21

Заблудения човек си ти, бе момче! Не осъзнаваш колко абсурдни неща пишеш *wonder* Като много можеш да пишеш простотии и аз мога, като ще съдим за първенствата по разликата в точките между отборите Разликата между първия и петия в Англия е 21 точки Разликата между първия и петия в Испание е 30 точки Ти с какъв акъл ги пишеш тези глупости ? Ако хората, които ти дават плюсчета се замислят ще осъзнаят, че разликата между 4-тия и 17-тия в Испания е по-малка, защото тимовете, които се борят за нещо различно от място в ШЛ са много малко! За сметка на това в Англия са : Ливърпул, Тотнъм, Арсенал, Челси, Мачестър Юнайтед, Манчестър Сити и Нюкасъл. Айде кажи сега, че Билбао са по-добри от Ливърпул, а Малага са по-добри от Челси. На тъпотията на хората трябва да се отговаря с мълчание ама някой път говорите небивалици!!!

mitko911
18.03.2012 19:07

Испанското първенство никога, ама никога няма да бъде по-добре от английското. Това, че отбори, като Реал Мадрид и Барселона мачкат не го прави силно. Я ми кажи, като знаеш много последните години колко отбора различни от Реал и Барса са играли финал в ШЛ??? Аз мога да ти кажа доста повече от 2 английски отбора ! Айде не се излагай, защото футбола в Испания е, като държавата без покритие. Хвърлят пари, които на практика нямат!

FC_BarCeLoona
18.03.2012 19:05

Пич много радваш...*lol**lol**lol*ЕВАЛА ти правя!*beer**beer*

radunchu
18.03.2012 18:52

ЕВАЛА БАТЕЕ *beer**beer*

Sevliotok
18.03.2012 18:31

Някой да вземе да ти сложи коментара в рамка и да го постави в началото на сайта!

dark_b
18.03.2012 18:17

А и Арсенал може и да няма удар в ШЛ, но е и единствения отбор който има попадение в ШЛ, без да е отправил удар *wink*

dark_b
18.03.2012 18:14

Личи си че от футбол повечето неразбирате, но..... Първо само един футболист който е играл и в Испания и в Англия има правото да казва - пак според него кое първенство е по-добро(факт е че всеки испанец казва че в Англия е по трудно заради бързия и твърд футбол, докато в Испания е по-техничен) Второ виж разликато м/у първия и четвъртия в Испания и 1 и чертвъртия в Англия. Трето сезона в Испания е в пъти по-голям за отборите от Висшата лига в сравнение с тези на Ла лига. *stop*

ChelseaMrtn
18.03.2012 18:07

кажи ми кое му е интересното на Испанското първенство , това че шампионът се знае 10 кръга преди края ?

luddeN
18.03.2012 18:04

Много точно казано ! Браво пич !

neymarchooo
18.03.2012 16:54

ще си остане в барса до края или поне още много години, помнете ми думата *smile*

MUTTO
18.03.2012 16:25

да ако го лепне С А Ф щеостане на пеиката до приклюцване на кариерата си... щото нее анги4анин*lol*

Roberto_Mancini
18.03.2012 14:24

меси хич не е за ВЛ. без шави и иниеста кръгла нула

ChelseaMrtn
18.03.2012 17:02

виждаме виждаме на световното колко гола имаше ?

neymarchooo
18.03.2012 16:54

нали ? за това в аржентина ги прави криви ........

Messiah
18.03.2012 13:36

Че за какво му е да ходи в тая умряла лига???

123456789
18.03.2012 12:59

Ако дойде това джудже в ВЛ тоя ще се откаже още 1вия мач *lol* !!

kris_666
18.03.2012 12:35

Меси махнели се от Барселона край с добрите му изяви. За това доста хора смятат, че Роналдо е по-добър.. *smile*

MeToDueB
18.03.2012 12:20

Меси където и да играе ще си играе неговата игра и ще е еднакво опасен и там и тук .. в Англия повече наблягат на зрелището, макари противоречивите резултати да показва друго, а то е, че в Испания хегемоните Реал и Барса печелят с по 5,6 гола просто така, но не е точно така .. в Англия защитите на отборите не са по-добри от тези в Испания .. като футболни качества англичаните са дървета, които ги учат да се блъскат и бутат, но има страшно много чужденци в английското първенство, без които то няма да е толкова зрелищно и в крайна сметка има баланс .. има и отбори, които играят типичния английски стил, но има и такива, които практикуват друг стил .. видяхме с Атлетик Билбао пак казвам .. постоянна преса, безспирно беше и не им даваха да дишат имаха по 2,3 секунди да спрат и подадат топката играчите на Юнайтед .. видяли сме Меси срещу Юнайтед какво прави .. прави си ги каквото поиска, с Уест Бром, Съндерланд и Уигън по-трудно ли ще му е ??? ПИТАМ

kris_666
18.03.2012 12:42

не е заблуден а е прав *wink*

MeToDueB
18.03.2012 12:30

заблуден си и ти .. бягай далече.


18.03.2012 12:29

ДА ПО-ТРУДНО ЩЕ МУ Е!Юнайтед типично английски стил ли играят?Или континентален?ПИТАМ?????ПИТАМ????? Да излезе срещу типично английските отбори да го видим. Първо,че Меси не е вкарвал гол в Англия ако не се лъжа.Второ Меси е играл английски отбори,които играят по европейски-Арсенал,Челси и Юнайтед.Много ясно,че ще му е много по-лесно там от колкото на Британия в Събота и после на Рийбок във вторник да речем.

elbarca___
18.03.2012 12:11

сами се закопавате със тези изказвания така излиза че англия е една касапница и не се играе футбол а се ритат като във ММА

saniniesta
18.03.2012 12:10

Ебати бавните типове сте... Меси е най-великия футболист!

b0uncer
18.03.2012 12:08

разбира се, че няма да иска да играе във ВЛ ... един шпагат на Кевин Дейвис и кариерата на Меси е приключила хаха

messyfan
18.03.2012 12:07

Мили мои,защо си мислите че Меси няма да играе на ниво и да бележи много голове?Както споменаха някои фенове по-долу нима Агуеро и Давид Силва не играят на ниво и не бележат голове?Най вероятно Меси не иска да играе във ВЛ защото ще остане вечно благодарен за това,което Барселона са направили за него и са го спасили за световния футбол.Друг е въпроса че той може да направи това евентуално към края на кариерата си,но в момента е на 24 и има да даде и да спечели още много титли с Барселона.

elbarca___
18.03.2012 11:49

бербатов бе голмайстор за юнайтед па кво остава за лео меси *lol*

MeToDueB
18.03.2012 12:16

няма как да е мързелив и да е там, мързеливите сме ти, аз и още доста хора, които само пишем, чоплим семки и гледаме футбол .. (е ритам аз лично от време на време, но не може да се сравни с ежедневните тренировки, които води играчът, който според теб е мързелив). Като метри изминава много, но спринтовете са му малко .. разпределя си силите, не е първа младост, не е 1,70 да е повратлив и да издържа .. мързелив не е в никакъв случаи .. изминава доста метри, все пак не му е фикс идея да стои отпред и да чака, а обича да играе с топката и изнася атаките, не си запознат.

elbarca___
18.03.2012 12:09

играч със такива качества не стоят резерви на мен специялно не ми харесва много е мързелив не му се бяга

MeToDueB
18.03.2012 11:54

много пренебрежително отношение към Димитър Бербатов .. да ти кажа честно, като интелект и идеи на терена, както и подавания, че и фантазията с която вкарва головете си Берабтов .. не отстъпва на никой играч, просто е добър със своя стил, неповторим .. добрите играчи си имат стил, а не са обикновенни риткотопковци, Бербатов е един от тях, независимо дали сега е резерва и дали въобще някога ще играе, той го доказа още от Байерн Л, след това в Тотнъм и не малко в Ю

elbarca___
18.03.2012 11:46

аз мисля че ще вкара повече от 50 ако отиде във юнайтед

bozata5
18.03.2012 11:45

Висшата лига? Затова ли от примера има 5 отбора в евро турнирите защото висшата лига била много по-силна

MeToDueB
18.03.2012 11:35

Ще вкара и 50 гола сигурно, защото не се извършва толкова много преса както в Испания .. въпреки, че срещу Барселона всеки излиза с едно наум и ако пресира много, може да се открие и да получи доста голове, но видяхме как Ман Ю са свикнали те да владеят топката и някой отбор, като ги пресира какви са жалки (В случая испанския Атлетик Билбао), аз гледам само ПШ .. но сега испанското първенство е по-силно и това е факт .. да не изреждам отбори, няма смисъл .. не са един, не са и два .. и като се паднат с английски ще берат ядове английските, много преса извършват по-слабите испански, а по-силните пък са свикнали постоянно да владеят топката един Ман Ю не би се противопоставил на топ 8 от Испания на нито 1 отбор .. Давид Силва се наложи добре в Сити, вкарва голове и асистира .. да наистина сблъсаците са по-твърди и по-трудно се отсъждат нарушения, но Меси където и да играе си остава ЛИОНЕЛ МЕСИ.

Azz1n0th
18.03.2012 11:28

Забравих да кажа по темата ... ако Меси дойде в Английското съм 100% сигурен, че няма да вкара над 20-25 гола за целия сезон. Отборите от долната половина на класирането не са такива женствени като тия в Испания, които като видят Меси бегат в страни. Сигурен съм, че и това е причината да не смени отбора. Трудно е да се играе без Шави, Иниеста зад тебе ... вече и Фабрегас.

elbarca___
18.03.2012 11:28

меси 170/69 сколс 170/69 силва 170/67 мата 170/63 ленън, белъми и още куп други фитболисти със еднакви телосложения са звездите на вишата лига не е важно колко си висок и колко тежиш по важното е какво правиш със краката тва е глупав спор,обичта на лео към барса е твърде голяма да се раздели със този клуб

insi
18.03.2012 11:25

Абе хора вие малоумни ли сте? Испания има 6 квоти за Европа. Като изключим Виляреал, които в момента са в голяма криза и са пред изпадане, останалите 5 отбора са на 1/4 финали в ШЛ и ЛЕ и то доста убедително. Да, Реал и Барселона са много пред останалите, но разликата между 3 и 11 място е 9 точки. Колко по-равностойно искате да е? Отбори като Атлетико Мадрид, Атлетик Билбао и Севиля може би догодина няма да играят в Европа за сметка на Осасуна и Леванте, за които подозирам, че не знаете дори по един техен футболист. А дори не искам да започвам темата за Билбао (9 победи в Испания) и Юнайтед (21 в Англия). В крайна сметка някой ще ми обясни ли С КАКВО Висшата лига е по-добра от Примера? По-бърза, динамична, равностойна?

daniel_man_utd
18.03.2012 11:14

Ако меси отиде в Премиършип, отбора в който ще отиде е Манчестър Юнайтед или може би в Сити ! *wink*

Breathin
18.03.2012 11:06

Меси и в ВЛ
ще е добър но дали толкова колкото в Барса може би никога няма да разберем...

Aguero16
18.03.2012 10:57

Меси не е за ВЛ, там футболът е корав, още 1вия мач ще го сменят принудително ...

cesc4barca
18.03.2012 10:55

Меси като е вкарвал "хет трици" на билбао, юнайтед е бил надиграван по тотален начин и напълно унижен точно от тях така че не се обеснявайте скъпи мой *wink* сладури събудете се, Челси е единсвения отбор които се опитва да отсрами жалкото ви първенство, 1врия в англия унижен от 6тия е Испания

Manower
18.03.2012 14:04

Имало е да, но по-отдавна. Исках да кажа, че в близките години 4 отбора не е имало, три е имало през 2009-та на четвъртфиналите.


18.03.2012 13:49

На 1/2 е имало обаче и то два пъти.

Manower
18.03.2012 13:39

Приятелю гледам футбол от доста време и мога да ти кажа, че скоро на 1/4 финали в ШЛ не е имало 4 английски отбора! *smile* И друго, ако смяташ че Меси няма да смени Барселона с Англия заради това, че няма да е толкова добър си в тоталната грешка! Явно не знаеш доста неща за него, има си предистория и може малко да почетеш за нея! А Раул като играе сумати години в Реал, защо не е отишъл в Англия? По същата логика, че ще бъде слаб ли? Глупости, не правете генерални заключения и докадки какво може да стане, ако еди какво си. А споровете за Ла Лига и ВЛ са глупави,защото всяко първенство си има интрига и за това има различни фенове, за да има за всекиго по нещо! *smile*

Azz1n0th
18.03.2012 11:26

Ти се гордей, че е кръвния ви враг, че да имате повече от английските отбори. Разчитайте на тях ... В момента английските отбори са в криза, както се вижда и играят доста слабо, но така бе и през 2004, а на следващата година всички знаем какво стана на финала в Истанбул, за това по-добре не се радвайте толкова. Следващия сезон отново ще има английска хегемония и поне 3 или 4 отбора на 1/4 Финал в ШЛ. Освен това, като говорим за по-добро първенство нямаме предвид само лидерите в първенството и колко трофея имат в ЕКТ. Един отбор винаги може да е в криза и не това определя силата на първенство. Неможе да се говори, че първенство в което първия има над 60 гола повече от 3тия в класирането е по-силно от първенство в което всеки може да загуби от всеки. Играе се до последен дъх. Борбата не е само за 1во място, а за Топ 4, за 5то място, за изпадане. И всичките тези които изброих са по-интересни от борбата за 1вото място в Ла Лига, която се реши на 1вия полусезон ... Радвайте се че тая година имах крах в играта на английските отбори, но той ще мине и както винаги ще има по 2 пъти повече английски отбори от колкото испански и италиански взети заедно на 1/4 финали в Европа. В Испания отборите, които излизат срещу Реал и Барса са загубили мача още в тунела, докато в Англия до края на продължението не се отказват ... един малък пример - изгледайте последните 4-5 мача на Арсенал във ВЛ *smile* Мисля, че е глупаво да се коментира кое е по-добре, ама ти си хейтърче, което никога няма да каже, че англ е най-добро. Е разбирасе освен, ако след няколко годинки Барса западне и ти лекичко смениш любимия отбор на някой от ВЛ с повечко парички и добра момента форма.

shifo76
18.03.2012 10:33

Да , защото там няма да можеш да вкарваш хет-трици когато си поискаш ..

cesc4barca
18.03.2012 10:54

Да затова е Шампионска Лига не спира да вкарва ХЕТ ТРИЦИ на германски , италиански и англииски отбори когато си поиска.

Danskrastev
18.03.2012 10:16

Меси ако дойде в ВЛ ще е много смешно много ще го пердашат *lol*

katiliuS_United
18.03.2012 10:15

този футболист е наистина от световна класа но ако отиде във малко по добро парвенство каквото е английската висша лига ще му е доста по трудно защото футбола е много по агресивен от Ла Лига , а какъвто е дребничак ще го смажат


18.03.2012 12:03

Ла Лига този сезон може да не е по-слаба от ВЛ,но със сигурност в Англия футболът е по-силов.Като гледам мачовете на Барса виждам,че за най-малкото нещо се свирят фалове за Барса.Не казвам,че симулират постоянно,но контакта е минимален,а противниците винаги са санкционирани.Ако имат късмет ще е при второто нарушение,а ако не,при първото.Докато в Англия жълт картон се дава при 3,4 нарушение,разбира се ако не са много груби.Това позволява на Барса и в частност Меси да си играе футбола,защото като имаш жълт картон вече си много по-предпазлив.А даде ли се шанс на такъв футболист да прави каквото си иска,то със сигурност ще има последствия. В Испания Меси си дриблира необезпокояван,а в Англия най-много да мине един футболист и при втория вече ще е на земята.И картон няма да има още от първото такова нарушение,а чак от 3 или 4-тото.А в един отбор има 10 полеви играча,които могат да извършат доста нарушения срещу него без да ги изгонят. Виж например Сонг какво прави в Англия.Раздава ритници наляво, надясно,но няма толкова жълти картони да не говорим за червени.А в Европа още в 10,15 минута е декориран в жълто.Това е разлиаката!

persie1992
18.03.2012 11:57

Има разлика между Меси и Агуеро!

scouser_pool
18.03.2012 11:01

Агуеро има много добра физика , подобно на Суарез-тук не става дума за височина , а за цялостна структура на тялото , нали си виждалк Агуеро и Суарез к'ви мускулчета вадят за височината си , докато Меси е по-лекичък!

cesc4barca
18.03.2012 10:56

Май забравяш коя страна има най много спчелени ШЛ ? Само Реал имат повече от всичките ви отборчета *lol*

Manower
18.03.2012 10:54

Агуеро смазаха ли го като дойде в Англия????????

katiliuS_United
18.03.2012 10:34

вмомента може да има някаква криза във отборите , но иначе забравяш коя страна има най много отбори в елиминацйоната фаза в Шампионска лига.

DeIvId7
18.03.2012 10:29

ти мнения недей да даваш виждаме го колко е силно английското първенство испанските отбори ги бият където ги хванат

katiliuS_United
18.03.2012 10:28

просто отборите са много равнопоставени (не всички но повечето) Ла Лига не гледам защото доколкото виждам по спорните сайтове как Барселона била със 5 гола Еспаниол (примерно) Реал смазал едиси кои и така всеки кръг , апък миналия кръг лидера на Англия Сити падна от Суонси които този сезон влезе във вишата лига от наистина доста години

persie1992
18.03.2012 10:28

Ти май не разбра какво искаше да каже той? Единоборствата са по-твърди, повече нарушения се извършват, а той какъвто е мъничък направо незнам *lol*

paunQ
18.03.2012 10:22

Не мога да разбера с какво ВЛ е по-добра от Ла Лига този сезон..