"Надиграха ни, вадим поуки и атакуваме Висшата лига"

08:13
"Надиграха ни, вадим поуки и атакуваме Висшата лига"
Мениджърът на Манчестър Юнайтед сър Алекс Фъргюсън заяви, че отпадането от Атлетик Билбао в ЛЕ е заслужено и "червените дяволи" ще си вземат поука от двете загуби срещу испанците.

"Загубихме заслужено. Няма смисъл да се оплакваме. В началото на второто полувреме можеше да ни вкарат още 2-3 гола и да отидем към разгром", коментира Фъргюсън.

"За наше огромно съжаление отпаднахме от Шампионската лига твърде рано, сега напускаме и Лига Европа", продължи специалистът.

"Очаква ни още много дълъг път във Висшата лига. Задължително трябва да победим Уулвс в неделя, ще си извадим поуки от мачовете с Билбао", допълни сър Алекс.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Kingisback
17.03.2012 16:55

Не не,разпраха ви ! не било приоритет за тях ,ако загубите и ВЛ пак ли с тва обяснение ше излезете и ШЛ ли не беше важна. Да не е приоритет ,колко да не е пари ли няма ,слава ли или... или толкова не е важна че ви прегази 7 в Испания....а вие и достойнството си не запазихте заради слабия приоритет на този иначе толкова смешен турнирец. Калъфффи!

pr0fy
16.03.2012 23:38

Спокойно бе момци.Завистливи хейтърчета тишина.Ясно беше , че Лига Европа не е дори и малък приоритет за нас. Висшата Лига , ще си я вземем за 20 ти път.Тишина *wink*

vlatkyn
16.03.2012 22:57

Съра свърши с късмета и отбора му и Бербатов и всички в манчо

manutd_forlife
17.03.2012 07:53

е да то вие така викате 20 години... Всеки един мач всяко едно докосване е късмет прав си

morophreme
16.03.2012 23:24

Вие точно от Арсенал не трябва да говорите за късмет, защото последите 5-6 мача ги взимате на магия след 90-та минута.

Rapeto
16.03.2012 19:10

бербатов е виновен! *joking*

gos13
16.03.2012 19:47

Само той! От мисли по Бербатов не може да си подреди отбора.*joking*

Scripted
16.03.2012 19:08

Тук чета коментари как сички плюите Фъргюсън.Спрете да го плюите мишки такива когато стигнете неговите успехи тогава имате право да му казвате къв е що е.

metal_tiger
16.03.2012 17:28

Тоя дъртак дано даси глътне дъвката, да се задави и да пукне.
Ама то тей, като остарей човек и изкуфява.

manutd_forlife
17.03.2012 07:57

какво е твоето извинение тогава?

psiharizlle
16.03.2012 16:10

Дано да не вземат Висшата лига не я заслужават цял мач не играят и с някой смешен гол бият. Този сезон за мен Сити игрово е с класи над останалите най-справедливия шампион е СИТИ

Manower
16.03.2012 18:09

Един реалист, ех имало и читави хора!

gos13
16.03.2012 16:47

Прав си, ще видим.

gos13
16.03.2012 16:00

А поуките от вечерното уиски кога?*joking*

gos13
16.03.2012 15:52

Ти досега ако не си се научил .....................???????????????*joking**joking**joking**joking**joking**joking*

RealMafia1
16.03.2012 15:11

Какви поуки ще си извадиш бе дърт мръшляк земи се пенсионирай бе маимуно..

kozel4e
16.03.2012 14:19

Защо са им Гьотце и Азар, на които цените са космически, защо не погледнат към всеки един испански отбор, където има момчета като Х. Мартинес, Муниан, Йоренте, Иско, Адриан...все момчете на по около 20 и струват 10 пъти по-малко, а с нищо не са по-лоши

maniaka1232
16.03.2012 13:36

Барса безпорно е най-добрият отбор в света от няколко години , но айде моля ви се стига ми го хвалете , защото без меси са на нивото на толкова омразния ви Манчестър , а без Шави и Иниеста са ГОЛА ВОДА. Така че отбор от 3 играчи не ми го хвалете.Вярно е , че са богове в стила си на игра , но всичко идва от тези 3-мата.Вярно е ,че имат невероятна отборна игра , но тези 3-мата я правят зверски ефективна.Така ,че моля ви спрете с прехваленето и се наслаждавайте на играта им.Колкото до Ман. Юнд. усещам някаква завист към този отбор.Но този отбор е пример за отборна игра , няма зависимост от играчи и въпреки не до там красивата си и добра игра побеждават с духа и характера на 11-те излезли на терена.Цял свят видя ,че нямаха желание за евро турнирите , така че не си правете глупави заключения, а вижте какво творят в първенството = Цел номер 1

nikolet232
16.03.2012 12:48

Алекс Фъргюсън! вземи си поука как и с какъв състав да се играе решаващи мачове.Време е да си ходиш,жалко че си класен Мениджър.СПРИ ДА ДЪВЧИШ ДЪФКИ *joking*

scrooll7
16.03.2012 12:19

Значи ако Ливърпул имаха шанс да спечелят ВЛ,мислиш ли че ще се хвърлят с всички сили в Лига Европа?

Asamoah
16.03.2012 12:17

Умния поправя грешките си,а мъдрият не ги допуска Фърги Фърги

rosenkam
16.03.2012 12:09

Пич ако беше нарочно нямаше да излязат с титулярни състави.Просто толкова си могат.Да се радват че не бяха с отбори като Реал или Барса защото тогава резултата щеше да е катастрофален, не че сега не е.Отправдания , че висшата лига е предимство.Кой бяга от парите и купите.Просто отборите от Испания са великите отбори.Това е истината.Само погледнете Барса, Реал М, Атлетико Б, Атлетико М, Валенсия.

scrooll7
16.03.2012 12:20

виждам че си фен на Пул,затова ти давам пример с тях

moonwalkera
16.03.2012 12:00

И двата Манчестърски отбора паднаха нарочно...едва ли им е до това, да се изтощават в турнир от 2-а класа..като и двамата са в битката за висшата лига.

rooney_4ever
16.03.2012 11:33

До коментар [@comment 1006467] от [@user Modcup]:

още 100 пъти го покажи *cards*

vargala1313
16.03.2012 11:20

Колега какво 4-място Юнайтед тази година са Шампиони на Англия залагам всичко

madmaxxxx
16.03.2012 11:15

Дано повечето отбори от висша лига да си направят и те изводите от тези мачове на МЮ с Билбао и да им порнат дупетата в шампионата... да видим после като завършите на 4-то място кво ще ревете, че и Шампионата не сте искали сигурно..... Или сте искали да развиете бъдещето с Рио, Гигс, СКоулс и разни вносни ментета.....

vargala1313
16.03.2012 11:11

Методиев ти май не ме разбра. Както написах по-долу Барса в момента са най-силния отбор в света Факт.... Просто исках да кажа че всеки отбор минава през трудни периоди. И като казах че Барселона не са били фактор преди да спечелят ШЛ през 2006г. Имах предвид... Какво направиха Барса в ШЛ през 2001-2002-2003-2004-2005........... Всеки абсолютно всеки отбор минава през трудни периоди вижте един Реал Мадрид та те 5-6 години не бяха минавали 1-8 финал но въпреки това са рекордъор по спечелени купи.

ger44o
16.03.2012 10:52

Ще атакуваш висшата лига ,мръсна гадино, защото само там поръчковите съдии и уговорени мачове са в почти всеки кръг .....

satacka
16.03.2012 10:37

ще си извадим поуки от мачовете с Билбао", допълни сър Алекс.

А дано, ама надали. Поуките са, че трябва освежаване на центъра на Юнатед. Клевърли и Погба са надеждата, ама им трябва още 1-2 сезона достатъчно игра. Един Гьотце, един Азар... избори много

kozel4e
16.03.2012 10:36

А защо си мисля, че няма да могат да победят и Уулвс в неделя. Фен съм на Юнайтед, но не стига, че в последните години играят трудно срещу Уулвс, а сега са си и слаби на всичко отгоре.

satacka
16.03.2012 10:44

Английския и Испанския футбол са коренно различни. Не ме учудва, че сме 1-ви във ВЛ, защото никой друг отбор в Англия не играе като Билбао с такава силна преса. Ние сме свикнали да овладеем топката и да укротим играта до пред наказателното и да си я разиграват преспокойно. Докато стилът на Билбао и изобщо на повечето испански отбори е друг. Нашите трябвапе вчера да правят бързи комбинации, но с тези играчи (Гигс, Парк, Карик главно) не са (вече) за такъв тип футбол. Клевърли и Погба са още млади с малко мачове зад гърба си и така. Не си мислете, че нашите са били пълни слабаци. Убеден съм, че на всеки английски отбор би им било трдуно с/у Билбао. Особено да трябва да наваксваш на техния стадион. Просто тая година е годината на Испания. Само вижте колко отбора имат в турнирите на 1/4 финална фаза.

OPELLL
16.03.2012 10:30

Ае къв път го очаквало тос Дъртак...да са маха от манчестер че и Бербо провали даеба и нещасника..се едно гледам Пената..сащия искуфял дядка

ub7
16.03.2012 10:21

Значи аз си спомнял срещу Сампдория Барса спечелиха 1-вата си КЕШ (ШЛ сега) началото на 90-те. Преди СП'94 бяха голям фаворит да вземат 2-ра но Милан ги премаза с 4-0. Но пък бяха печелели сума ти пъти КНК, УЕФА - тогава турнирите бяха 3 на брой. Винаги са били фактор - винаги са били съперникът на Реал - на най-великия клуб във футбола. Сега е тяхното време - да видим докъде ще успеят да намалят разликата в брия накупите (и дали изобщо). Сега със всичките тези пари ... Сити, Челси, и т.н. са единствено модерни. Но това няма да държи дълго. Като го свитнат Абрамович ? става? Като на шейха сина му каже 4е е е от Манчестър Юнайтед ? Умират прави. Много преди да се родя (не да започна да гледам) в Барса и Реал са играли едни от най-големите футболисти.

MeToDueB
16.03.2012 10:26

така е .. Висшата лига е била безлично първенство преди десетина, петнадесет години .. не са играли и този стил .. а в Барса и Реал винаги са играли велики футболисти ... да не ги изреждам, няма смисъл .. ясно е за всеки.

MeToDueB
16.03.2012 10:17

добре, че се паднаха с английски отбор и всички английски отбори, като излизат срещу Ман Ю излизат с голям респект, че дори и страх и за това в дузпите имаха късмета и спечелила ШЛ, а през 99-те сътвориха буквално чудо срещу Байерн М .. но все пак в Европа се показва кои са най-добрите в Света, това са : Милан, Барса, Реал, Байерн М ... Ман Ю е надолу, казвам го защото много хора казват, че били най-добрия отбор в Света, може би за тези дървени футболисти наистина постигат много, виновен е големия САФ, но само като тръгнем да сравняваме отбора на Ман Ю - Джони Евънс, Рафаел, Флетчър, Карик, Парк, Ернандес .. и т.н .. с Пике, Пуьол, Дани Алвеш, Шави, Иниеста, Меси, Санчез, Вия .. или да не изреждам съставите на Байерн М и Реал М .. далеч са Юнайтед, с оглед това постигат наистина велики успехи все пак са първи пред състава на Сити, който като футболисти е класи над тези на Юнайтед и ще победи с 3-4-5 .. гола на своя стадион, но накрая Юнайтед ще са шампион, но пък ако се махне САФ след време (защото не е на 40-50 години) .. този отбор с тези играчи в средата на таблицата ще влезне и ще се бори за топ4, а в историята на ВЛ този отбор не е падал под 3-то място, няма друг такъв отбор в Англия, поклон пред САФ

Modcup
16.03.2012 10:06

Ираола развинти защитата на Юнайтед vbox7.com/play:504381a1f9

vargala1313
16.03.2012 10:01

Абе хора не мога да ви разбера. Да тази година Юнайтед се издъниха много яко в Европа Факт... Но това е една година. Да ви припомня ли че преди Барселона да вземат втората си Шампионска лига през 2006г. Не бяха никакъв фактор в Европа. А сега са най-силния отбор. Нещо да ми кажете

Lubo0o
17.03.2012 11:41

Ем не са ми ! Тъпчеха на едно място ...... Показвай статистики ако искаш и от 20 г. ПР.ХР. !!!

MeToDueB
16.03.2012 10:43

с Арсенал голяма помощ 4-те гола на Меси в първия мач за това ли имаш в предивд и втория, в който изгониха Перси за разкарването на топката ?? А срещу Реал кое .. касапските влизания на Пепе .. и стилът, който е да рушат играта на Барса с грубости, а не си игра .. стига, спри се. съдиите, вятъра, терена .. гледай си бг първенството.

LoveManutd
16.03.2012 10:36

Добре Методиев само че титлите от сезон 2008/2009 и 2010-2011 са с помощ от съдиите ако не бяха съдиите срещу Арсенал и Реал да ги подкрепят мислиш ли че щяха да имат !!!

MeToDueB
16.03.2012 10:09

Юнайтед 3 титли на Европа - 68, 99, 08 Барселона - 92,06,09,11 1994 Барса - Ман Ю 4 - 0 Goals from: Stoichkov 9, Romario 45, Stoichkov 52, Ferrer 88 СТОИЧКОВ !!! да не си припомняме двата финала в ШЛ, че Барса все едно играха с Уест Бром, а не с Ман Ю *lol**lol* не били фактор, айде ходи си лягай

MeToDueB
16.03.2012 09:50

Мисля, че в Европа по-жалък Юнайтед не съм гледал .. да и с Барса бяха жалки и в двата мача, но все пак онова беше финал срещу Барса, а не четвърт финал в Лига Европа или директен двубой са класиране в 1/8 в ШЛ .. Ман Ю разочароваха тотално освен с Аякс първата среща 0-2 .. нямаше мач в който да покажат истинското си лице, случвало им се е и преди .. когато завършиха на 4-то място в групите, явно за тях ВЛ е по-голямо предизвикателство, за това винаги ще са с класи под Барса, в момента и под Реал, под Байерн М .. а ако и Челси и Сити имаха добри треньори (в случая Челси - опитен), Юнайтед щяха да са .. 3-4 ..

gos13
16.03.2012 19:43

" Реал слабия, който падна от Пул с 0-4" Тогава Реал завършиха на 2-ро място, на това *слаб Реал* ли му казваш. Сега Барса е на 2-ро място, по твоята логика *слаба Барса* ?

MeToDueB
16.03.2012 10:12

еми като е важно тяхното първенство за това, като се паднат с някой сериозен отбор, като Байерн М, Барса, Реал и т.н (изключвам онзи Реал слабия, който падна от Пул с 0-4), сега .. говорим за сега, защото във футбола няма вчера и утре, има само сега .. Ман Ю се представиха плачевно в евротурнирите, факт.

teenage_head
16.03.2012 10:06

Офф стига и ти с тва "ако". Юнайтед е първи и няма "ако". Юнайтед, дето всички го плюят какви слаби футболисти има, показва по добри показатели от Сити, които е извънземен с мултимилионна селекция. Юнайтед не са слаби, просто трябва малко почивка някоя година. Сега приоритетите са други, аз още като се паднаха с Аякс ви казах - Юнайтед ще отпаднат и ще си гледат титлата. А особено сега, когато се изкачиха на 1вото място, въобще ги боли фара за всичко друго. Англичаните са големи патриоти и за тях най-важно е тяхното си първенство. Пък и сега отборът е в преходен период, няма сили за повече, не са се сработили толкова добре младите футболисти.

MeToDueB
16.03.2012 09:48

Ако Сити не бяха с толкова слаб треньор и Челси с толкова неопитен .. Ман Ю с тези смешни футболисти щеше да е на 3-то място, наистина имат опита, имат духа, имат големия треньор САФ .. но Джони Евънс ... Рио Фърдинант е много непостоянен .. абе не ми се коментира, а и Клевърли вчера разочарова тотално, една топка не успя да спре и подаде .. пък и Парк само се въргаляше, те и на Рууни не го оставяха да диша, но все пак вкара гол и се стараеше .. беше му трудно сам. Гигс е на 38, легенда, велик играч, но трябва да се мисли за бъдещето .. да имат Погба, но може и да го изпуснат, а и е на 18 години .. един 22-23 годишен играч също ще има бъдеще, но и повече опит .. без трансфери не става. Но все пак ще спечелят висшата лига заради слабия треньор на Сити и с оглед по-трудната им програма, не виждам къде Юнайтед ще загубят точки освен със Сити .. може и 6-0 да паднат, ама пак накрая ще са шампиони .. Сити има по-трудните мачове и слабия треньор Манчини

United9
16.03.2012 09:33

Еми то беше ясно че там ще хвърли сили още след първата загуба от Баските*wink*

zerocgti
16.03.2012 09:28

Чак пък най-големия му провал.. Сико2.. Атлетико вчера не играха с Юнайтед.. Играха с Бешикташ. Научете се да изписвате правилно имената на отборите..

Siko2
16.03.2012 10:45

Моя грешка *thumb_up*

Modcup
16.03.2012 09:19

vbox7.com/play:504381a1f9 Ираола развинти защитата на Юнайтед

gogo_rz
16.03.2012 08:48

Хванал се е за тази 20 титла.
Нещо май се е вманиачил за този рекорд и всичко др.няма значение за него.Дано я вземем -иначе цената която платихме за тази куза ще е непростима...този сезон в Европа сме ТРАГИЧНИ бие ни кой където ни хване няма Базел а да не говорим че снощи
Билбао се подигра ТОТАЛНО с нас.САФ има само лигата в момента Ако не се справи този сезон Няма де е белязан само като 25-тият му юбилеи но и като най-големият му провал до сега........

Manchu
16.03.2012 08:29

Какво се оправдаваш,изобщо не ти е било в плановете Лига Европа.Така играхте снощи че сте под всяка критика дъртак.

Siko2
16.03.2012 08:45

Значи от както отпаднахте от турнира не е в плановете му. А преди това не бяха закани как не сте имали купата във витрината, колко сте били мотивирани да я вземете и тн... Просто ми се струва, че се помислихте за финалисти още със започването на турнира, но Атлетико излязоха доста корави! Дано в плановете на САФ да влиза вишата лига, че..... *lol*