Сърът открехна изходната врата за Бербо

20:22
Сърът открехна изходната врата за Бербо
Мениджърът на Манчестър Юнайтед Сър Алекс Фъргюсън заяви, че бъдещето на Димитър Бербатов в клуба е под сериозна въпросителна, предаде официалният сайт на "червените дяволи".

"Говоря с Димитър непрекъснато. Той заявява открито, че иска да получава по-често шанс да играе като титуляр. Аз го разбирам, все пак е на 31 години. Но за съжаление, не мога да гарантирам, че това негово желание ще се случи. Ситуацията около неговия договор и този факт, могат да го изпратят в друг тим през лятото”, заяви Фъргюсън пред официалния сайт на Юнайтед.

Днес Бербатов трябваше да подпише нов контракт с  Манчестър, но изказването на сър Алекс поставя бъдещето на Бербо под въпрос.

Едно е ясно - ситуацията вече изглежда да е повече от финансово естество, а не от футболно.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

vlatkyn
15.03.2012 21:13

Ако не го изгонят, ще си стои там като пън. Другаде повече пари няма да види.

amet_95
15.03.2012 21:00

бербатов наи добре ве4е да смени отбора и да докаже 4е не е игра4 за пеиката *thumb_up*

Messiah
15.03.2012 20:58

Направо ми писна да го жалят тоя пуяк - като иска да играе - да беше напуснал!

termil
15.03.2012 18:16

тои този е изперкал тотално как ще държиш играч от такава класа на пеиката за сметка на чачарито и незнам кои си

ivan79
15.03.2012 17:30

Най ще ми е интересно ако Бербатов влезе и вкара 2 гола и юнайтед се класират за следващата фаза какво ли ще каже тоя пуяк фергюсън след мача

zerocgti
15.03.2012 19:36

Няма такава опасност, пич. Бербатов не е в групата. (:

Minimalife
15.03.2012 19:00

И пак няма да го пуска да играе като го види че почва да вкарва голове го прибира на пейката *lol* той тая пейка е направи като нова баси...

MeToDueB
15.03.2012 16:44

Перси е най-добрия нападател по всички показатели в Англия, за теб е Рууни, но статистиката е по-важна в случая .. не говорим само за този сезон на Перси !!! А общо за последните 6 .. Рууни има моменти на приливи и отливи, особено началото на миналия сезон едно много трудно начало за него, в което бе много слаб, а в английски национален отбор също се представя не добре, не според очакванията, докато Ван Перси няма момент на спад, по-скоро контузиите му пречеха преди и не можеше да играе често.

zelen1q
15.03.2012 16:35

За мене ако махнем Роналдо и Меси тъи като те не са типичните централни нападатели Руни е наи добрия нападател в момента Барса и Реал ще ако разберат че се продава ще се изпокарат кои да го вземе .

MeToDueB
15.03.2012 16:32

така е, но цената не означава нищо .. много скъпи играчи са пропадали .. Робиньо 32,75 милиона .. толкова смешен футболист .. понякога цените лъжат, това не прави Рууни по-малко футболист, нито повече .. но мнозина го сравняват с Меси, с Кристиано с Ван Перси .. добър е, но не най-добрия

zelen1q
15.03.2012 16:27

Незнам каква е разликата в цените на Перси и Руни но няма да е голяма .Пич цената си е цена тя говори сама . За тебе може Перси да е по добър за други Руни и двамата са добри тука не е важно какво мислим ние а какво мислят спцеиалистити и кои повече е търсен цента не се определя само от головете които е вкарал даден играч за един сезон има много фактори

MeToDueB
15.03.2012 16:22

Бербатов е на 31, между другото подлъгах се по твоето изказване, не знам какво вижда цял свят, но фактът е, че Бербатов играе с главата си, а Рууни с физическата си мощ, ако и двете са в едно е перфектно, но с изключение това, че Бербатов на моменти ме дразни, тъй като не играе достатъчно мъжки да бутне или да спъне някой, да покаже агресия .. стилът му повече ми допада въпреки това, просто гениално сътворява нещата.

zelen1q
15.03.2012 16:16

Цената на Бербатов в момента е изкуствено завишена ще видим за колко ще бъде продаден и ще си говорим тогва сега нищо немога да кажа .Но 15 милиона за 32 години са си много наистина не вярвам да бъде продаден за толкова

MeToDueB
15.03.2012 16:20

отговори ми за Перси и Рууни, които са горе-долу на едни години защо цената на РУуни е по-висока, като нито е по-продуктивен, нито по-ефективен, нито нищо .. нито асистенциите са му повече, нито е по-голям лидер (не че не е лидер, но Перси е мнооого мнооого голям играч). Не сравнявай младия Рууни с 32-годишния Бербатов по цена, Бербатов на 27 години постъпи в топ отбор и е тръгнал от България, минал е през много труден път, а Уейн Рууни имаше поле за изява от по-млад, все пак е играл в Евертън и много по-рано дойде трансферът му в голям отбор, като Ман Ю .. това което е постигнал Бербатов в предвид факта от къде е тръгнал за мен е нещо несравнимо, както и на Стоичков постижението .. играл за отбора на завод Юрий Гагарин и стигнал до Барселона, златната топка, златна обувка и т.н

tenko_bbb
15.03.2012 16:14

Аз не мога да разбера как може да се карате за Бербатов и Руни разликата целия свят я вижда Руни универсален Бербо перде.

zelen1q
15.03.2012 16:17

Пич целуя свят я вижда освен големия фен на Бербатов Методиев

zelen1q
15.03.2012 16:07

Не знам за какво спорим вече аз ти казвам че Рунии е с 1 класа над останалите нападатели в МЮ и с прави си играе всеки мач без значение че е Англичанин .Всички други са на по едно ниво всеки има някакво предимство и затова на шута на САФ се пада Бербатов защото е на 32 почти другите са млади това е истината а не някакви конспираци че едните били рекламни агнети другите национали и така

vrigittal
15.03.2012 17:21

хаха бил с класа над останалите..*beer**joking*

MeToDueB
15.03.2012 16:03

аз лично не харесвам головете с шутове от далеч, за това съм и фен на Барселона, много по-важни са за мен интелигентните комбинации и дори голът да е от 1 метър, ако преди това е имало 20-30 паса, двойни комбинации също така .. много по-зрелищно е от хамала от далеч, в който предимно вратарите са виновниците за подобни голове, а не толкова незезмните удари н футболистите, които ги опитват .. но всеки си има мнение и разбирания .. мен не ми харесват шутовете от далеч и никога няма да ми харесват ..

zelen1q
15.03.2012 15:57

Хаха ти кво искаш бе един нападател трябва да има силно изразен шут да не се колебае да бие от далече да има самочуствие Берба и онова подобие Шишарката колко пъти са посмели да шутират от далече 0 Берба от 50 гола в АНглия няма нито 1 извън наказателното всичко е от по 10 метра говори ги тия колко е ефективен на САФ и на националния селекционер на АНглия явно те всички не виждат че Рунии според тебе руши атакаите

zelen1q
15.03.2012 15:54

Колкото и да харесвам Бербатов като футболист немога да не призная че Рунии е с една класа над него

MeToDueB
15.03.2012 16:09

Ами Рууни е най-енергичния футболист на Света, като такъв е нормално да струва и много пари + това е английски национал. Не всичко са тези цени .. например Ван Перси в трансферде пише, че струва от 39,5 милиона до 45 милиона, а Уейн Рууни струва от 57 до 65 милиона, а разликата между двамата е наистина много голяма .. На Перси коефициента в голово изражеие му е под 1,40, а на Рууни над 1,70 .. Перси е по-добрия нападател за последните 6 сезона, както и в асистенции с малко превъзхожда Рууни, по-голям лидер е, все пак той е капитан на отбора си, а Рууни на моменти може да действа импулсивно и безрасъдно и да провали отбора си .. въпреки, че и той е лидер. Кажи ми има ли логика в тези цени ??? Бербатов е на 31 години, за годините си не струва малко пари, не е национал + това вече, и не играе .. и пак 10-15 милиона паунда .. за 31 годишен играч нападател, не са много тези на такава цена.

zelen1q
15.03.2012 16:03

Няма кво да ти коментирам преднамерените ти изказвание защото гледам си някаф върчал фен на Бербатов няма лошо . Само ще ти дам един неоспорим факт пък ти после търси няква конспирация на пазара . Виж цената на Рунии на пазара и ги сравни с Бербо и останалите

MeToDueB
15.03.2012 16:01

Рууни в краката има много, в главата няма нищо, Бербатов е точно обратното (това в краката нямам в предвид футболните качества : техника, удар и т.н, ами физическата подготовка, Рууни кипи от енергия все пак. По-добър е в тичането, в шутовете от далеч .. но н мен лично Бербатов повече ми харесва, защото играе с главата си, вкарва по-красиви голове, Да онзи гол на РУуни със Сити бе страхотен, но голът на Бербатов над Ливърпул за 0-2 овладяването на коляно беше невероятно и след това шута

zelen1q
15.03.2012 15:51

Ако ми правиш сравнения на нападателите на МЮ с Рунии си смешен Рунии може да ти вкара гол от всякаде и го е правил докато другите са консуматори не са вкарвакли от дистанция . Виж колко гола има Рунии извън наказателно виж и всички останали 0 е отговора

MeToDueB
15.03.2012 15:53

ами виж и опитите на Рууни и ги сравни с опитите на Кристиано Роналдо, Меси, Ван Перси и т.н .. да видиш кой е по-ефективен и резултатен от опитите си, Рууни пробва по 10 пъти на мач и не винаги успява, на моменти опропастява на пръв поглед голови атаки с нескопосаните си удари, да бележи и от далеч, но по-често я праща в небесата .

Double_De
15.03.2012 15:50

Ами Бербатов тогава да е отвори, да излезе, и да е затвори.

zelen1q
15.03.2012 15:01

Ако Бербатов беше на 25 щеше да играе 5 пъти по често

zelen1q
15.03.2012 15:00

Кви фанелки кви 5 лева кви 110 милиони държави истината е че в МЮ има един изявен на наи високо ниво нападател като Рунии другите са от една черга и годинките на Бербатов си казват последната дума

MeToDueB
15.03.2012 15:09

видяхме го Рууни миналия сезон първите 20 мача .. не можеше да спира топката, не знаеше от коя страна се рита .. стига, и той е имал моменти на падения и възвишения ..

iVcHo_SG
15.03.2012 14:46

ами ако някой се чуди защо берба е резерва , ти много добре обесни защо , защото спринтовете са му малко както и пресата , затова ернандез и уелбек някои ден ако изтърват супер много и т.н. пак могат да ги пуснат ако отбора играе на контри , защото юнайтед прави предимно това вече , а тези качества автоматично го правят 0 в труднит мачове според мен защото , юнайтед не е барселона и разчитат много на защита в дербитатата и на избухващи контри , а относно показателите няма смисъл да говорим за това кой на кой отбор е вкарал и т.н. мога само последно да кажа нещо което от 2 мача на бербатов може да забележеш и да видиш че работата нестава , ето пример връща се на центъра измъква топката и я подава на някаъде , , отбора прави атака и всички се чудят къде е втория нападател ? и се оказва че е още задъхан на центъра а бързата атака са е*е по този начин , друго важно е отново свързанно с бързина , правим бърза атака в важен момент , топката се дава на фланга на бербатов , който я иска там и какво става времето спира , мачът замира , атаката се убива и т.н. в подобните случай какво правят другите , ернандез примерно бяга много , пресира , винаги е напред в атаките , играе с много засади и затова е супер опасен за противниците , защото само да мигнат и ги на еба*а по най бързия начин , а за силата , мощта и паса на уелбек няма да говоря , а той дори има и бързина , е разбира се аз смятам че руни и ернандез са перфеткно нападение , резерва уелбек и извън състава другия 4ти нападател *wink*

MeToDueB
15.03.2012 14:51

за мен Уелбек е играча, който може да се развие повече и от Рууни, просто при него сега има от всичко, не по-много, но все пак от всичко, което предпоставя да го развие, той има техника, интелект, физика (висок е, здрав е), пасовете също са му перфектни, пласирането му е добро .. в завършваща фаза има какво да се желае, но все пак е млад и перспективен. Ернандес прави едно и също, по-скоро той е по-добрия избор за резерва, но честно да си призная, последните 2 или 3 мача Ернандес се стараеше и да организира играта, връщаше се и боравеше с поне една идея по-добре от преди, когато не можеше да спира топката и да дриблира с нея, явно тренира доста, а и подаваше добре.

iVcHo_SG
15.03.2012 14:25

е без спортна злоба победител не се става никъде , но аз ти говорих за актуални неща ти ми говориш за мачове от преди 5 години , дето вкарвал , нали въпроса е сега дали вкарва , за да играе и на какви отбори вкарва , аз ако съм САФ няма как заради дето бележел с тотнъм да го пусна за това , явно трябва причина и то актуална , бербатов е имал много моменти в юнайтед , но и не са малко срамните , но както и да е , аз исках да обесня че в моментна форма неможе да го сравним дори с уеблек и ернандез , надявам се да се стегне и когато влезе да вкарва и да вкарва повече от всички , но и да пресира постоянно както другите , да спринтира повече както другите и да бъде полезен както другите , но едвали ще се случи , в този спорт няма аз съм такъв тип футболист и играя еди си как , тук играеш както ти кажат ако неможеш те махат , защото има умели футболисти като рууни , като гигс , като фил джоунс който могат да играят на много позиции и не казват аз немога и т.н. играят както им кажат , така че някой дето казват ама бербатов е такъв тип че бяга малко ама инак много вкарва , това са селски неща , трябва да играеш както се изисква от теб , като не го правиш значи пречиш на тима си , пък и той е на 31 няма за кога да го чакат да се намества , както виждате има футболисти като нани , който някой път адски много се излагат и са алчни , обаче друг път решават дербита и то не едно две ами много и асистират и т.н. , но те дори и да сбръркат са на по 25-6 години и скоро ще получат пак шанс , докато при дъртите е съвсем малък шанса ..

MeToDueB
15.03.2012 14:31

Ами по показатели този сезон Бербатов е по-ефективен и от Рууни пред гола, защото за времето в което е играл е вкарал доста голове, те са 8 .. Уелбек от много време е в суша, а всеки мач е на терена, Рууни бележи, но има и доста голове от дузпа и пак по минути, ако изчисляваме Берабтов е малко по-ефективен в голово изражение, но както и ти и аз ще се съгласим, не ги пресира, изнася топката добре, но в момента Рууни е диригента на Юнайтед и играе в тази позиция .. причините Бербатов да не е титуляр не са една, не са две, не са 5 .. парите също играят някаква роля, националността на Уелбек и Рууни, защото те и слабо да се представят и 5 мача и 10 мача им се дава шанс, докато се представят добре, спомни си миналия сезон Рууни и първите 20 мача за сезона колко беше слаб, но играеше и когато имаше дузпа я биеше, неслучайно първите му голове дойдоха именно от дузпа, за да понатрупа самочувствие и да влезне в ритъм, просто към него доверието е неограничено. Като изминати метри БЕрбатов не изминава малко, повярвай ми .. защото се връща на центъра и организира, връща се при корнери на съперника, а след това е в чуждото наказателно, където очаква подавания от своите и се стреми да играе много с топката, но като спринтове са му малко .. там е проблема, че спринтовете не са му много, когато трябва да ги пресира .. иначе не му е проблем да вкарва на големи отбори, няма този синдром да вкарва само на слабите отбори, както ти каза, за това ти отбелязах факти от периода му в Тотнъм и само 2 сезона там .. в които играеше всеки мач

MeToDueB
15.03.2012 14:19

забравих онзи гол срещу Мидълзбро от далеч невероятния, че и с Ливърпу 2-2 завършиха и свали топката 2 страхотни паса за Кийн, те бяха невероятен тандем, а и със Севиля направиха същото. Кийн и Бербатов беше най-добрия тандем на двойка нападатели който съм гледал през живота си. Просто няма такава игра, но Тотнъм имаха проблеми в защита и вкарваха по 3, а получаваха по 3,4 гола .. така беше всеки мач просто.

MeToDueB
15.03.2012 14:17

Съветвам всеки, който гледа Бербатов от времето, в което е в Юнайтед и помни "само" хетрика на Бербатов с Ливърпул, 5-те му гола над Блекбърн, магическата асистенция с Уест Хям, и невероятните голове срещу Съндерланд и Блекбърн и още няколко хубави неща сътворени от Бербатов, да види няколко гола на Бербатов от Тотнъм само за 2 сезона, в които той беше лидера и му се даваше шанс, имаше увереността и самочувствието, това са головете срещу ПСВ, когато ги вкара в продължения, срещу Чарлтън, когато направи невероятен спринт от центъра на терена, срещу Арсенал онзи от невъзможния ъгъл, няколко страхотни отигаравания срещу Ман Ю, както и срещу Челси и злобата в очите му при гола в Карлинг Къп във финала срещу тях. Невероятните голове над Спортинг Брага също така и анализираните на играта му като цяло в мача от коментаторите, които очертаха идеите му, като цяло пасовете му, движението и головете, тогова дайте пак да говорим.

MeToDueB
15.03.2012 14:12

така че това, че не може да бележи на големите отбори е вън от съмнение, защото може, доказа го само за 2 сезона в Тотнъм .. спомням си гол с глава, когато направи смешен Тери, който се бе нагъзил и Бербатов се подпря на гърба му и вкара за 3-2 или 4-3 не си спомням .. пак с Челси вкара паднаха 2-1 .. мисля, пак с Челси в Карлинг Къп от дузпа много ключово попадение, а има и много други отигравания и незабравими моменти, които са останали в съзнанието ми от тогава. А пък с Арсенал вкара един невъзможен гол от много трудна позиция след подаване на Кийн с пета, а вкара и още един срещу тях, а при победата с 5-1 на Тотнъм за купата срещу Арсенал направи незабравими неща. С Юнайтед също винаги игра на ниво, но вкара само 1 гол, създаваше доста проблеми на Юнайтед, но класата на Тотнъм е по-малка и губеха срещите. А пък с ПСВ, Севиля и Спортин Брага не бяха слаби мачове в УЕФА .. просто сега играе по-малко, през първия сезон игра доста, но играеше назад и пак остави ярка следа .. жалко, че не се оценява по една причина, а тя е, че никога не се затичва да направи шпагат, да удари едно рамо на някото .. да покаже спортна злоба.

iVcHo_SG
15.03.2012 13:25

и това че казваш че всеки има слаб период как да го възприема че си съгласен да е резерва нали така ?! и аз съм съгласен защото другите не са в тази слаба форма и така излиза

iVcHo_SG
15.03.2012 13:23

ама аз неискам да съпоставям силните с слабите мачове на бербатов хаха , защото няма ккак и в какво да ги мерим , но все пак за да ти докажа че ернандез и уелбек и руни, всеки един не е по малко полезен от него , мога ти предложа да ми намериш статистика и да напишеш на кои и на колко отбора от топ 8 на англия е вкарвал голове от както е в юнайтед ( това са около 50 мача ) и ако я намериш тази статистика , аз ще ти намеря рууни , еднандез и уелбек , кой на колко от тези топ 8 е отбелязвал за много по-кратък период *wink* така че не ми се спори , факт е юнайтед са 1ви с този тим който са , бербатов е 4ти нападател и това е факт , няма да споря , искам факти не голове срещу изпадащи и т.н. за 4 сезона човека един хетрик вкара на пул и вече за го боготворим , а или да му броя головете срещу изпадащите ей сега точно ... младите момчета за един сезон вкараха на алл гранде майка , за 1 сезон смешна работа е някой да спори че САФ грешал както някой се мъчат да кажат *wink*

MeToDueB
15.03.2012 14:06

мен статистика не ми трябва, тъй като гледам Бербатов 2 цели сезона в Тотнъм и 3-те изминали, в които бе в Юнайтед без нито 1 мач пропуск !!! Нито един. От топ 8 не мога да ти изкарам статистика, вярно че няма нито един гол срещу Арсенал например, но той има 1 или 2 участия срещу тях, откакто е в Юнайтед, просто играят с такъв стил с Парк- Рууни и Бербатов никога не е в състава в този мач, срещу Челси през първия си сезон има гол и аситенция за 0-3, Ливърпул е другия отбор и с него си спомням 4 участия негови, един път дузпа срещу него за купата, другия път хетрика, а през първия му мач в ВЛ с тях имаше асистенция към Тевес, а пък в един мач загубиха с 1-4, като домакин Юнайтед и Бербатов игра .. Юнайтед имаха 2 удара, един от които греда на Бербатов с ударо от далеч. Бербатов преди да отиде в Юнайтед бе неизменен титуляр във всяка среща за Тотнъм, отбеляза доста голове на Челси, Арсенал .. а вкара и на Ман Ю при едно равенство 1-1 (говорим за 2 сезона, в които игра в Тотнъм) ..

iVcHo_SG
15.03.2012 13:03

доказал се е че е добър да , но един футболист няма вечна форма все пак , това което е направил остава завинаги и да трябва да се печелят всички мачове както казваж , но в момента както виждаме от 28 мача имаме 21 победи без бербатов това означава че отбора е перфектен и без него , той може да се е доказвал , но аз дадох пример от последните му изяви когато е бил титуляр не оправдава - мач с Сити за купа , мач в една от англииските купи отново мисля че с кристъл палас , и мача нюкасъл в който губим 3-0 , това са му последните титулярни изяви които напълно разочароваха , за мен е ясно че като размазваме уигън , той ще вкара но ето че всеки друг го прави в момента и пак всичко върви в Англия

MeToDueB
15.03.2012 13:10

ти ми изреди 3 мача слаби на Бербатов, защото се концентрираш върху неговата игра, но повече са били добрите му, както ти можеш да изредиш 20-30 от 150 мача слаби за Бербатов и отбора, така аз мога да ти изредя 50 от 200 слаби на Рууни особено миналия сезон в началото. .. всеки един играч има такива мачове, футбола е колективен спорт .. когато той не е играл добре, всички не са играли добре .. така че грешиш отново ... няма какво да коментирам повече ..

iVcHo_SG
15.03.2012 12:23

хаха бахти пут*ките има тука , САФ бил слаб треньор , аз незнам по света да има друг толкова успешен треньор хаха , как може да го кажете незнам , само да ви напомня че в момента Видич оцъства , Нани има лека травма и Андерсон също , когато тези играчи се завърнат и няма контузени тогава бербатов няма да е в групата дори , защото е 4ти нападател , да видим тогава какво ще се пише и кой ще пищи , всеки треньор има мнение и си го казва и от него зависи тима , след като треньора ти казва няма да разчитам на теб , ти си прави заключенията , ама така е много хора като са п*тки искат те да си избират кой къде да играе , неразбирате ли че вашето мнение няма значение за САФ , това не е ПС игра на която си редиш състава и вкарваш 20 сезона с бербатов хаха , забравете го , той е история за юнайтед , пък начина по който напусна тотнъм означава че повече там няма да стъпи дори , той отива в германия 99%

MeToDueB
15.03.2012 12:45

Като цяло не мислиш много трезво. Защо, веднага ти казвам. Защото Бербатов е оправдал доверието на САФ още от първия си сезон, когато бе според статистиките най-полезния играч на Юнайтед и направи доста асистенции и отбеляза ключови попадения над Болтън в 91-ва мин за 0-1, над Мидълзбро за 0-1, над Нюкясъл за 1-2 и още невероятни неща направи. Викаш, че е вкарвал само на изпадащите, ами ако гледаш английски футбол ще разбереш, че това са мачовете, които могат да ти осигурят титла, ако печелиш като гост и като домакин, а в директните сблъсаци със силните отбори и да ги спечелиш всичките, ако загубиш с "изпадащите" точки, все едно нищо не си направил, а и Бербатов срещу топ отборите е получавал по-малко шанс, тъй като Юнайтед играе по-насигурно в такива срещи в с повечко преса. Сър Алекс Фъргюсън безспорно е голям треньор, а Бербатов не е първия и последния играч, който САФ заличава буквално, случи се преди това с Тевес, преди това с Руд Ван Нистелрой с Дуайт Йорк и с много други, просто кръговрат, такъв е футбола .. Бербатов се е преборил с конкуренцията на Ернандес и Уелбек с това, че е вкарал много ключови попадения, измежду които 3 хетрика (1 над Ливърпул, в един мач и 5 гола, а и много невероятни неща, като онези голове над Съндърланд, Блекбърн, Пул (ножичните), онази аситенция над Уест Хям и мног одруги неща, които нито един в отбора не би направил .. няма способността, за това и Бербатов е там, внася нещо различно, но вече няма бъдеще в този отбор, но той се докза, факт !!!

iVcHo_SG
15.03.2012 12:12

САФ винаги е бил прав и винаги е бил най-добрия треньор и направи юнайтед което са , бербатов е резерва защото неможе да пребори конкурентите си , това че е вкарал на изпадащи тимове не го прави по-добър , фърги му даде шанс да е титуляр но тогава паднаха от едната купа и от нюкасъл с 3-0 , там невидяхме нито фантазията на барби нито нищо , за един от финалите срещу сити той също игра и отново провал , шансове е получил но не е оправдал доверието , схемата на юнайтед е бързина и преса , трябва да си сляб за да не го видиш , затова бавни и небягащи нападатели неиграят в момента , относно резултатите това че юнайтед е 1ви доказва че фърги правилно преценява кой да играе и кой не , относно бербатов смятам че играч който е уж добър , но не е включен в групата за финал в ШЛ когто е на 30 години , и после се съгласи да седи в отбора , смятам че това е лигльо без характер , вие представяте ли си на рууни ако не му дадат да е в групата как ще реагира ? веднага ще напусне , но барби си е барби , това е характер , на юнайтед треньора е САФ и всички ще се нагаждат според него , така че на който не му понася да се изнася

MeToDueB
15.03.2012 10:28

всичко е пари .. за Юнайтед Бербатов е различен играч, на първо място играе с фантазия и техника, на второ с не толкова енергичност и не ги пресира, не само за Юнайтед, но и за Англия това е крайно нетипично за футболист, който и да е той, просто са малко тези .. които играят с главата си на първо място, а на второ с налагането на физическа сила .. Докато на Уелбек плащат 42 хиляди паунда, на Чичарито 80 хиляди паунда, а на Бербатов 100 .. Уелбек е английски национал, бъдещето на Англия, ако стане и 50% популярен колкото е Рууни .. фланелки, реклами и той може да донесе приходи, Ернандес всеки ден носи приходи с популярността си на друг континент в 110 млн държава, еми нормално е клуб, като Манчестър Юнайтед да иска да печели пари от рекламите и фланелките на футболистите си, на второ място да плаща по-малки заплати, а на трето да са по-сигурни и като отбор, тъй като всеки един извършва преса и защитата е по-уверена, а в нападение нещата стават бързо и ненадейно на контри .. с Бербатов печелят красота за окото, като цяло, защото играе с мисъл и фантазия, играе различно, но не е достатъчно ..

Pechenqgata
15.03.2012 10:20

по добре да са маха *lol* кадето и да отиде ще буде по добре уценен от САФ *lol*

MeToDueB
15.03.2012 10:18

Иначе САФ е чакал Бербатов на летището при пристигането му, дал е 30 милиона паунд за него най-скъпия трансфер в историята на Ман Ю, през първия сезон Бербатов беше връзката между нападатели и халфове и беше най-полезен играч за отбора си, през втория сезон не му дадоха много шанс, но пак вкара важни голове и направи ключови неща,а през третия му не е нужно да споменавам какво направи .. и сега не му дават шанс

MeToDueB
15.03.2012 10:12

Бербатов съм му голям фен на чисто футболните качества, както и на самия него извън терена, а и на терена има много положителни качества, но на едно не съм му фен, няма спортната злоба, няма стремежа за доказване (имал ги е като по-млад, знам го, а и на моменти сега го има, но не са много тези моменти). Не ме кефи, че Бербатов е като агне .. трае си, мълчи си .. за това съм повече фен на Стоичков на първо място, заради непримиримия характер, а на второ съм фен на Бербатов, така е и всеки един фен на футбола, просто трябва характер да демонстрира Бербатов, щом е там, значи го има, но в дадени моменти е нужно повече да покаже

Man_Un_Fen_92
15.03.2012 11:12

Да ... ако Бербо имаше характера на Стойчков, щеше да е по-различна ситуация !!! Можеби ще му тегли една дълга майна ... и ще си тръгне *lol* Все пак успех му пожелавам на Бербо и дано отиде в някой отбор в който ще играе повече !!!

RoSKo0o0
15.03.2012 08:27

Бербатов е типичен българин - не знаещ какво иска мазохист. Той, ако имаше достойнство нямаше да е в този отбор. Но пък има и друго нещо... той и да играе и да не играе... си изхранва колената в рода, ко му пука *smile*

berbatoglu
15.03.2012 08:13

Да наистина Димитър ще напусне тима през лятото, но този път няма да са слухове и спекулации а реалност. Освен това Бербатов трябва да напусне заради себе си, името си и кариерата си!

Arsenalsk1
15.03.2012 03:18

Не знам как може да го храните САФ ? Прав не прав лицемер какво ли не се изписа...Абе погледнете класирането хора Мю са първи.Не знам след този факт не може да му се каже нищо.Той казва кой ще играе кой не. До тук е прав във всичко.Бербо е добър но не пасва в неговата схема В ВАЖНИТЕ МАчОВЕ особено !!!

madmaxxxx
15.03.2012 07:44

мога само да му се изсера на схемата на лудия дядка. К'во като са на първо място? Ами ШЛ? Нали тази година щеха си го връщат с възроден и подмладен състав на Барса? То се знае, че всичко е за пари от доста време. Иначе нямаше само да мрънка, че оня му харесвал, другия "би го желал" в състава си и накрая остава със същия състав. Не изключвам и факта, че още преди три години искаше просто да провали Бербатов щот не го кефи. А нашия понеже се подмокря пред името на МЮ и веднага му се надупи за парички.

FIGHTERA
15.03.2012 01:14

Знаете,трудно положение.Този мексиканчето и онзи младия,заедно с англичанчето са в игра и Съра схемата търси.Пуска онези 2-мата и онзи 3-тия за Лигата Европа по друга схема,защото онзи беше контузен,а другия наказан и стана този резултат.Тежък мач беше срещу добър отбор все пак,знаете как е.За реванша ще влючи всички футболисти с които разполага но резултата лош и не се знае кой ще играе.Знаете,търсим голове,резултат.Имат млади играчи,опитни,ще помогнат с младите.Винаги така е било.Манчо си е Манчо,Билбао-Билбао,Рома-Рома.Голям отбор с трофеи,титли,купи,фенове,които протестират,дългове,милиони.За разлика от България,там има всичко.Тука лошо,времето там дъждовно,вали,няма къде да се излиза и така.

kozel4e
15.03.2012 10:03

*joking* *thumb_up*

brickbat
15.03.2012 01:17

хаахха *lol*

RealMafia1
15.03.2012 01:05

На 16 март в петък пък ще бъде теглен жребият, който ще определи двойките на 1/4 финала, като мачовете от тази фаза ще се играят на 27-28 март и 3-4 април. Жребият ще бъде пълен като веднага след това ще бъдат определени и евентуалните сблъсъци на 1/2 финала и така ще стане ясен пътят на всеки отбор до финала.

AlexGun
15.03.2012 00:46

САФ много бързо забрави кой им спаси задниците миналия сезон в поне 10 мача. Без Бербатов щеше само да сънува титлата.

Велик треньор без съмнение, но преди. Мина му времето, не взема правилните решения вече... Бербатов му пожелавам всичко най-хубаво, в друг отбор.

galantain
14.03.2012 22:43

по тази логика гигс,сколс,фърдинанд,евра,парк,карик,видич и те трябва да търкат пейката всички са над 30-те

Gogata85
14.03.2012 22:37

ами най-вероятно така ще стане. Ще му удължат договора с една година до края на март и лятото ще го продадат. Прекалено много се изписа по тази тема за година и половина.Аз като фен на Юнайтед съм на мнение че Берба е играч за нашият отбор, но ако САФ не смята да разчита на него по-добре да си върви. Нашето момче направи каквото можа и помогна страшно много на клуба за което ще съм му винаги благодарен. Не знам дали става въпрос за пари, все пак се писа че ПСЖ и Галатасарай са предлагали много добри суми на Берба да играе за тях, докато от Юнайтед са му предлагали преподписване за по-малка заплата. Ако това е вярно изборът е бил ясен ако иска да остане и да играе за Юнайтед приема условията, ако иска повече пари отива в друг отбор. Не виждам смисъл излишно да се заяжда със САФ защото на всички е ясно че нищо няма да спечели. От ясно по ясно е че има нещо между него и САФ въпреки това което се пише. Та Берба вече почна да не е в групата на дори по-маловажни мачове в които би било логично да играе.Сега ще видим дали и утре ще влезе или само ще гледа мача от близо. Дано нещата се решат по скоро по един или друг начин, но ако лятото Берба си тръгне нека си тръгне като шампион на Англия за пореден път. ГЛОРИ ГЛОРИ МАН.Ю. *cup*

Gogata85
15.03.2012 07:37

май вече има 10 мача защото мисля че се брои дори когато е бил резерва но не е влизал в игра

linerov65
15.03.2012 00:37

Ако не направи 10 мача за първенството и Манчо стане шампиони, то Бербо няма да получи медал и да-е шампион за 2012 год. Стария нарочно го прави, иска да му смъкне заплатата или изчезва, а може и други дрязги да имът....

FIGHTERA
14.03.2012 21:45

Еми да.Да се върне в Байер пак добре ще е.На тях такъв играч им липсваше срещу Барселона.Като САФ-чо пусна Гигс и Циркаджито се видя на какво дередже са.Някои хора просто не могат да разберат,че в някои мачове опита и търчането не помага...

baryTa
14.03.2012 21:41

да тръгва към я испания я германия ще зима по малко но поне ще радва почитателите си!

FIGHTERA
14.03.2012 21:41

Е дано да се махне.Байерн,Ювентус,Малага,все са добри отбори.Те само чакат да имат такъв играч-мечта за всеки отбор с амбиции за трофеи.Пък дори и Анжи ще му дойде добре.Те имат амбиции също. *smile*.А иначе най добре ще е да не подписва Бербо,стига само Лъчко да не заламти за пари....

RealMafia1
14.03.2012 21:44

и валенсия и интер го искат и севиля да отива ливърпул също да отива някаде да се маха от тука а стареца дано си счупи и двата крака боклука мръсен

FIGHTERA
14.03.2012 21:35

Абе Бербо пак да се направи на сърдит както беше в Тотнъм,да го видиме тогава какво ще прави шотландеца.По лошо от българският инат няма *smile*

RealMafia1
14.03.2012 21:36

няма смисъл по добре да се огледа къде да отиде през лятото и твае мани го тоя САФ пенсията омрела

FIGHTERA
14.03.2012 21:33

РеалМафиа1,аз не съм им фен изобщо но всеки път ги гледам само с надеждата да видя Бербатов в игра.Никога Манчо не са купували здезди.Взеха една единствена,направи ги шампиони и за награда:извън групата за финала на Ш.Л....Ама на Гигсчо и Скоулс му гарантира шотландеца че ще играят...А истината е,че не са нищо повече от Бербо.

RealMafia1
14.03.2012 21:34

е нали са му набори може ли да не им гарантира тоя пенсионер омрел той не си уважава футболистите тоя простак дърт комплексар

nerealno_zlo
14.03.2012 21:21

трябва да му купи едно пакетче дъвки за да го подкупи *lol*

FIGHTERA
14.03.2012 21:16

От тоя С.А.Ф. нищо не става.Видя се,че е слаб треньор и го доказва всеки път.Тоя Руниту имаше 3 гола за 20 мача,контузи се,искаше повече пари да получава,направи се на сърдит глезльо и пак тъпия шотландец почна да го пуска редовно.Циркаджито в големите мачове името му не се чува и пак играе.Уелбек е за отбор от нивото на У.Б.А.където не се изисква много класа и нямат амбиции за Европа.Бербатов стана голмайстор на първенството,направи Манафите шампиони и на финала на Ш.Л. не беше и в групата.Тоя шотландец е супер слаб треньор и най вече- прехвален.Само тъпите фенчета на Манчо няма да искат да се махне.Жалкото е,че почва да затъва самия отбор.А някога играеха футбол....

RealMafia1
14.03.2012 21:22

аз съм фен на манцхестър но искам саф да си тръгне писна ми от прищевките на тва говедо и не ме е яд друго а това че се подиграва с бербатов е за тва берба да си тръгне а с него и тоя говнар САФ

Kingisback
14.03.2012 21:11

нахрани го бе Митаче! давай му по 2 лв. на клоуна с червения нос да те пуска и не искай заплата,така ще си му любимец!

RealMafia1
14.03.2012 21:13

ама не той верно се ебава с него дееба и некъдърния старец да се маха тоя ЛАЙНАР

RealMafia1
14.03.2012 20:58

абе тоя вече се ебава с нащо момче дееба и дъртия нещастен комплексар дано отпадне от лига европа дано не спечели висшата лига фен съм на ЮНАЙТЕД но този човек ме кара да се откажа от това незнам какво ще прави този отбор но трябва сериозно да се замисли тоя пенсионер гаден да става и да си заминава

pisarovo
14.03.2012 20:48

Е разгеле, писна ми да не мога да разбера САФ защо не разчита на Бербо. Най-сетне дартанян изплю камъчето. Дано Митко да си намери до0стоен клуб за класата му и да бъде оценен подобаващо, защото такива футболисти като него да гледаш е наслада. Успех Берба!

Stanimir95
14.03.2012 20:25

Стой в манчо,берба *smile*

Strraxo
14.03.2012 20:39

Еми всички който не харесват Юнайтед казват "манчо".... Според теб така ли тряя се казва на Юнайтед?

mitko911
14.03.2012 20:36

Това не го знаех и аз, би ли ми обяснил защо е обида за Манчестър Юнайтед ?

Strraxo
14.03.2012 20:31

Ей Станимире престани да казваш "манчо" неграмотник тъп !!!!!!!!! Тва така наречено "манчо" е за обида към Юнайтед смешник !!!!

Fireball91
14.03.2012 20:31

И на мен ми се иска да остане ,но ще е до лятото според мен, защото просто ще опитат да му вземат 10-15 милиона, кандидати има и то не лощи -Валенсия, но Берба да му мисли къде иска да играе.