Понеделнишките мачове на живо в Winner.bg - Арсенал с пореден уникален обрат

22:13
Понеделнишките мачове на живо в Winner.bg - Арсенал с пореден уникален обрат
По традиция в понеделник футболната програма не е много богата, но днес ще може да се насладим на два мача от елитните дивизии на Англия и Испания, както и на три срещи от вторите групи на три от най-футболните държави на Стария континент.

Следете на живо двубоите: Арсенал - Нюкасъл; Виляреал-Хетафе; Санкт Паули - Карлсруе; Ланс - Бастия; Торино - Верона

Срещите от Примера и Висшата лига ще могат да бъдат прогнозирани на LIVE на полувремената им.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Villa777
13.03.2012 20:06

Арсенал с поредната вързия мача си беше Х съдията е тъп къде го видя това продължение 97 минута. :|

onemanrockband
13.03.2012 20:11

Цял мач ги надигравахме тотално и накрая излезе че бихте с късмет *joking**joking* Продължението беше 5 минути, а продължи 8 защото Ван Перси и Крул се сдърпаха и забавиха времето.

mitkobg3
13.03.2012 19:20

Тея арсенал ме изумяват !!!!! Аз сън Фен на барса но просто се вижда че ако арсенал спрат да продават футболисти със сигорност ще се борят за шампиоска лига !!!!!! Но рано или късно това ще свърши. А пък и високия интерес към робин ван перси от големите грандове и ще е много трудно арсенал да го опазят защото се намират в финансова криза и ако някой от грандовете предложи над 50 - 60 милиона арсенал веднага ще се сагласят !!! Това е лично мое мнение !!!

aleksandar09
13.03.2012 18:11

страхотни мачове наистина! Арсенал нямам думи просто... уникални мачове правят напоследък, дано да продължават да радват окото на зрителите !

Addicted92
13.03.2012 16:57

Поздравления за Арсенал , просто ме оставиха без думи ..
Някъде бях написал , че от мачовете с Тотнъм , Милан , Ливърпуул и Нюкасъл ако спечелят 2 мача ще са добре ..
Но вместо това те спечелиха всичките ..
Дано и другия сезон са в такава завидна форма и продължат напред в ШЛ , не само те разбира се .. и всички други английски топ отбори ..

wonderfullcho
18.03.2012 00:43

*lol**lol**lol*

overdrive
13.03.2012 19:09

Да живеят английските отбори, без Ман Сити естествено *lol*

Fabregas_boy
13.03.2012 18:00

Поздравления и за теб,братле!Рядко се вижда фен тук,който да уважава и другите отбори.*beer*

persie1992
13.03.2012 14:27

Премиърлийг9 имам чувството, че Роберто Манчини е не фен на Сити, а антифен на Юнайтед. И такива се срещат

persie1992
13.03.2012 14:26

Едва ли ще е наказан, дори никъде не пише, че го грози наказание. Това беше в групата на Арсенал и реших да го постна. Наистина не вярвайте на всичко *smile* Дано днес стане страхотен мач между Ливърпул и Евертън, аз съм за Евертън, но успех и за двата отбора

Azz1n0th
13.03.2012 14:24

Мамооо къв кеф ви стана като видяхте, че Перси бил получил 'наказание' за 12 мача. Ахахаахаха май яко сте напълнили гащите заради него. Е да - ама НЕ ! Сори Ман Шити и 5отн2м, ама РвП ще си е на линия до края на сезона и ще продължава да къса мрежите. Няма такава информация нито в официалния на Арсенал, нито на Премиършип, а да неговорим, че е немислимо да се даде такова наказание .. *smile*

CASHBOY
13.03.2012 14:02

Браво на Арсенал ! Отбор с характер ...
Сигурен съм ,че третото място е за тях , а не за Тотнъм ..

luiz_lfc
13.03.2012 09:08

Айде да ви видим сега без перси *thinking*

GarethBale333
13.03.2012 07:31

Robin Van Persie to be banned for 12 games following after match tunnel punch at Tim Krul.

Vitaliy
13.03.2012 14:26

ти незнаеш английски бе *lol*

luiz_lfc
13.03.2012 11:45

И аз не вярвам казвам го за да го подразня *lol*

aa2
13.03.2012 11:36

Докато не го прочета в сайта на Премиершип и този на Арсенал няма да повярвам.Стига сте вярвали на всяка глупост която прочетете!

luiz_lfc
13.03.2012 10:13

Не виждаш ли че долу и фена на Арсенал го е написал - . -

Danskrastev
13.03.2012 10:10

Иска ти се *lol* ама ядец

LamparD_CFC
13.03.2012 09:35

От къде го прочете това??

nikshan11
13.03.2012 06:56

тия арсенал станаха като манафите всеки ма4 го пе4елят в края *lol*

martinkata2003
13.03.2012 10:58

Значи учителят им е добър.Освен това,ние поне ги печелим и не сме на 10 точки зад Сити,ако ме разбираш какво искам да ти кажа.

Arsenalsk1
13.03.2012 02:50

Според мен отбора трябва да напуснат Парк,Скилачи,Джуру,шамак,Кохлен,Миячи дето е под наем,Вела(НАЕМ) Денилсон(наем),Аршавин(наем),Истмонд,Бентнер.Изброих 11 играча които имат качества но не са на ниво което да им позволи да са в Арсенал и да донесат трофей.Има още такива но за тези пиша 11.Еми мисля че ако ги продаде ПРОФЕСОРА може да вземе 3 ма класни Един нападател 1 дефанзивен халф от типа на Сонг но с по прецизни пасове един защитник тип Саня,и чакам с нетърпение да се оправи Джак.

Gunner_49
13.03.2012 01:28

той не се заяжда с никого
прочети му коментарите моляте по долу ХАХАХ

Gunner_49
13.03.2012 03:43

Моето желание е твоето да се сбъдне ХАХА Лека нощ

Arsenalsk1
13.03.2012 03:31

На никой нищо няма да обяснявам.Лека нощ ако си ме разбрал ок ако не твоя си работа.Моето желание е отбора да върви на горе.

Gunner_49
13.03.2012 03:10

Няма никакъв смисъл да ти изброявам качествата на покупките на Венгер по простата прчина че Венгер ги е купил, а той май разбира от това малко повече от мен и теб.Естествено че е вярвал до последно ,че играчите му остават. Също така мисля че Венгер знае кога се копуват играчи и кога се сработва състав , но и ти знаеш винаги може да изкчи нещо непридвидено. Естествено че Адеба и Насри и Клиши са отрепки - обесни обратното на Емирейтс *wink* А за 7-те години помисли - всеки отбор си има такъв период.Абсолютно всеки и ние ще го мине това. И ще дойдат добри времена- няма как да не дойдат. А най голямата грешка в това което си писал е мнението ти за Рио ,но ти тва ще го осъзнаеш в последствие.

Arsenalsk1
13.03.2012 02:38

Теб какво те вълнува в кое лице и в кое число пиша ? Нали разбираш какво пиша ! Относно коментара ти ще отговоря така.Ок Насри и Фабрегас тръгват и никога не ги наричай играчите отрепки или тем подобни които са дали своята лепта на любимия ни отбор.Да кофти е че тръгнаха но всеки си има причина един остава за каузата друг защото е на годинки трети защото обича Арсенал а трети напуска за ПАРИ което не одобрявам но това е техен избор.Но кажи ми кой носи отговорност когато напускат капитана и друг халф на топ ниво за което пак казвам Венгер няма вина но на тяхно място кой идва ? Идват доста некачествени играчи Миячи,Парк и тем подобни.А печалбата отива в джоба на собствениците а мен какво ме грее това че финансово сме добре но няма титли ? Като продаваш такива основни играчи за такива суми трябва да вземеш достойни заместници.Артета е добър трансфер другите не са за Арсенал поне на този етап чембърлейн е следен отдавна него него включвам и не забравяй тези дето се взеха на куп бяха купени след 8-2 ако не бяхме паднали така и Сантос нямаше да дойде и Мертезакер.А при нас какво се получи идват нови играчи в края на Август и трябва да се обиграва състава а ВРЕМЕ ЗА ОБИГРАВАНЕ Е през лятото разбираш ли ме ? А не когато те перат като круша и се сщаш че трябват нови.Нима Венгер не знаеше че тези двамата си тръгват ? Знаеше разбира се а след като знаеше трябваше да вземе играчи вместо тях и сега щяхме да сме първи а не 3 ти ти се радваш че сме в тройката аз също но искам да сме 1 ви.Да мачкаме всички да се боят от нас всички отбори.Това го искам а не тройки и четворки 7 годи сме в 4 ворката и какво ? Иначе отбора е във възход и пак повтарям ако задържи този състав и да привлече поне 3 ма КЛАСНИ ще се борим за трофеи.

Gunner_49
13.03.2012 02:12

Пост #75 - ти през цялото време говориш в трето лице единствено число и критиките ти са насочени към един единствен човек и мен това ме подразни и не мога да ги трая такива. Имаш изглед на заинтересован фен значи знаеш че причината примерно насри и Фабрегас да си тръгнат не е един човек а са хората зад него които не дават пари за заплати и това е положенето. А друг е въпроса че тези двамата - мойте уважения но никога не са били легенди на Арсенал и никога няма да бъдат.А за късата пейка какво да кажем - малко ли играчи бяха купени лятото 9 на брой . По скоро проблема тук е пълната каръщина с контузий на 10+ играча по всяко едно време от години насам( сега са само 7 и отбора върви много добре). Погледни Венгер как се състари за няколко години. Той сам призна че тва лято е било най тежкото в живота му.Дано догодина след едно по леко лято сме по добре ,а за сега аз съм доволен и на място в 3-та ХАХАХ

Arsenalsk1
13.03.2012 01:38

Абе еи първото ми постче беше че съм горд че съм фен на Арсенал.Никога не съм псувал Венгер никога, никога няма и да направя само за това което е дал на Арсенал.Но когато има място за критика не си спестявам защото искам титли.А титлите идват С ПОСТОЯНСТВО.С дълга резервна скамейка с равностойни резерви и конкуренция в отбора.И съм против да се продават звездите ни и да сме донори на други отбори които имат от днес за утре някакви амбиции.Видя ли днес като излезе Росицки и Чембо какво стана ? Видя ли че Жервиньо и Рамзи не са им равностойни заместници ? Видя ли че когато няма Саня и Гибс какво правехме ? Видя ли когато ни биеха в началото на сезона каква бе причината ? Явно не си...Не искам да се заяждаш с мен и дай да се радваме на победата.Моите думи са подкрепени с Аргументи.

Omilron
13.03.2012 00:49

Посредствен мач за Арсенал и пак зверски късмет. Абсолютни паляци (2:8, хихи). Между другото, продавам Опел Астра в отлично състояние. Ако някой се интересува, да пише на ЛС. Лека нощ, пъпчивци! *beer**cool*

Gunner_49
13.03.2012 01:09

Браво ГЕНИЙ- страхотен коментар - печелиш награда. БУТИЛКА ПЕРВОКЛАСЕН МОЛОТОВ ВЪВ ОПЕЛА . Лека нощ и приятни сънища *wink*

Arsenalsk1
13.03.2012 00:36

Венгер единствено може да се критикува за това че е стиснат относно закупуването на готови звезди.Според мен от тези азиатци дето ги привлече няма полза от шамак също.чембо е добър но има едни но той развивас прави ги на по 50 милиона и после когато е време за трофеи продава или не може да ги задържи.Сити в момента 4 има има от Арсенал ето ви половин отбор.Туре,Клиши,Насри,Адебайор ако не се лъжа е под наем от сити в тотнъм.Е да открива таланти супер но да ги задържи после.Фабрегас добре.Но защо не задържа Анри дето провали се в Барселона а сега го вика когато е на 34 ? Вместо да взима шамак нека с тези пари да вдигне заплатата на РВП дето играе невероятно.Мога да дам още куп примери но там се намесват и собственици за които Венгер е златна кокошка.По принцип ако не знаете билетите на Емирейтс са най скъпите в Англия съответно въвъ света.Отбора е на печалба постоянно от трансфери но нямаме трофеи защото разпродаваме играчи.Ако сега вземе подолски и остави РВП да добави и Гетце.Тогава може да се говори за атакуване на трофеи.

Arsenalsk1
13.03.2012 02:01

Виж победите не са плод на късмет а закономерност.Днес изпуснахме много положения от които 3 чисти за това победата не е късмет.Когато мачкаш цял мач и не побеждаваш това е кофти късмет но когато вкарваш на края мисля че е закономерност.1 вата минута пропусна Перси, после пропусна още едно положение през 2 ото, после не подаде за гол,изпусна Росицки на празна врата изпусна и Жервиньо от 2 метра сам.Просто на края трябваше да вкараме.Мисля че тези победи ги изстрадахме защото в началото ни беше много тежко падахме със слаби игри.Правехме равен с средняшки отбори.Но бихме Съндърланд и Пуул в последните минути което както каза венгер показва характера на отбора.Но се вижда че гръбнака на отбора са старите Пушки РВП,Саня Росицки Уолкът...Жалко че не отстранихме Милан и това пак дойде след като нямахме достойни резерви.Излязоха титулярите имаха контузии и болки и край от 75 мин натам нямахме напън.Иначе съм съгласен с теб с останалото.Това е Англия и нищо не се знае до последно така че ще видим но мисля че нашата програме е по лесна от вашата.На нас най тежкото ни е в Евертън те са много силни домакини.

KingGeorge
13.03.2012 01:45

Така е, няма го този манталитет на победител, играчите нямат манталитета да бъдат фаворити. Тотнъм винаги са били силни като ъндърдог-а, като аутсайдера. Всеки път, когато ги превърнат във фаворити, и всички очи са отправени към тях в очакване, те не издържат на напрежението. Така беше миналия сезон като се заговори за титла, така беше този сезон, като се заговори за титла, така беше първия мач с Манчо(3-0), така беше и срещу Арсенал сега. И аз очаквах спад в нашата игра и подем във вашата, но не съм очаквал всичко да стане едновременно и за капак всичко, което може да се обърка, да се обърка за Тотнъм. Не искам да се оправдавам, последният месец наистина Арсенал играе хубаво, а Тотнъм зле, но в този месец също така Тотнъм не получават никакви съдийски отсъждания. Капело напуска поста селекционер на Англия и хвърля целия Тотнъм в напрежение. Вие имате целия късмет на света, ние нямаме никакъв. Кажи ми не е ли така, ние срещу Евертън в продължението ударихме гредата, вие за кой ли път в последния месец вкарвате. И все пак сме все още с 1 точка пред вас, а до края на сезона има цели 10 мача. Ако след тези 10 мача завършите пред нас, значи вероятно сте го заслужавали повече. Също както с оглед на сезона досега ние заслужаваме да сме все още пред вас.

Arsenalsk1
13.03.2012 01:29

Казвам истината защото е така.По принцип Венгер няма навика да взима дърти играчи за луди пари.Той взима млади и ги развива най скъпата му покупка е Аршавин който бе звезда и станаха 4 ти на Европейското с Русия когато го взе.За млади таланти може да даде.За това ти казах.ВДВ наистина не влизаше в плановете на отбора на РЕАЛ за това тактично го помолиха.Иначе Реднап е голям мениджър.Винаги съм го харесвал той е много принципиален и прави от нищо нещо.Помня какво направи с Портсмут преди това с Уест Хям, него го викат царя на трансферите в Англия.Ето и вашия отбор е за пример но не се обиждай просто няма го този дух и манталитет отбора ви.Иначе аз очаквах спад в играта ви винагие така още не сте отбор който да държи лудо темпо цяло първенство.

KingGeorge
13.03.2012 01:21

Това лято и Ласана Диара го помолиха да напусне, и бяхме на крачка да го привлечем, но в последната минута се изпедерасти и заяви, че иска по-голяма заплата, което и провали трансфера. Защо се заяждаш.

Arsenalsk1
13.03.2012 01:17

Бих казал го помолиха да напусне реал...

Arsenalsk1
13.03.2012 01:12

вИЖ ПЪРВО КОМЕНТАРИТЕ МИ ПОСЛЕ ГОВОРИ относно това от кога съм фен ще ти кажа преди Венгер да застане в начело и нищо лошо не съм казал за него чети ми коментите по долу.

KingGeorge
13.03.2012 01:11

Доста ме съмнява, защото ВДВ не веднъж е казвал, че е влюбен в Тотнъм. Не мисля, че би ни го причинил. Също така не мисля, че и би напуснал Тотнъм, дори и Хари, Бейл и Модрич да си заминат. Все пак напусна Реал Мадрид, за да дойде в Тотнъм, вероятно не е било за пари и трофеи, а за страст.

Gunner_49
13.03.2012 00:56

Ей такива хорица най ги обичам!!! Точно по времето на сезона когато отбора е НАЙ силен и всички ние го чакаме от 1 година ти МИШО да критикуваш ?!? Я се осъзнай братле - кой си ти да критикуваш ПРОФЕСОРА !!??? Знаеш ли че без него ти дори нямаше да си фен на АРСЕНАЛ ????? Знаеш ли какво е дал той на отбора и на феновете му ??? Знаеш ли че тия които изброяваш в сити (без Коло донякъде) са пълни нещастници ???? Моя съвет до такива като теб в края на НАЙ-ТРУДНИЯ сезон от десетилетия за отбора ни е ИЛИ ПОДКРЕПЕТЕ ИЛИ БЪДЕТЕ ТИХИ ДОКРАЯ !!!

dark_b
13.03.2012 00:51

Ако Хари Реднап поеме нац. и ши остави, дано да вземем ван дер варт*money**wink*

KingGeorge
13.03.2012 00:48

Защо вместо да взима Шамак да вдигне заплатата на РВП? Да го разлигави ли? Или очакваш по 140 гола от него за сезон като м уя вдигне *confused* И да му я вдига, и да не му я вдига, според мен няма особено значение, с колкото и да я вдигне, не може да се мери със заплатите, които дават Сити. Тъй че ако искаш да кажеш да му вдигне заплатата за да отбие интереса на Сити, няма да има файда, ако Перси търси парите, Сити ще го вземат. Досега не е изявил такова желание обаче.

dark_b
13.03.2012 00:46

Пари за Шамак не е давал, той е свободен агент и стигна с Бордо до титла на Франция и мисля 4-твърт финал в шампионската, като бележеше доста с глава, нещо което в Арсенал липсва- е все още. За Парк обаче, за сега парите са най-прахосани, но си го обяснявам с това 8-2 срещу Юн. *joking**wink*

dark_b
13.03.2012 00:42

Рио е много добър и ако следиш играта му в Болтън ще го видиш.Анри? С какво се е провалил отиде в Барселона за единственото нещо, което небеше спечелил и го спечели-това провал ли е?

dark_b
13.03.2012 00:34

Следващия мач е с Евертън. До него ния имаме 8-дена почивка, а те утре играят с Ливърпул, в събота със Съндърланд-през 3-дена, така че за това тежко гостуване ще сме по-свежия отбор. *beer*
*ball**ball**ball**goal**goal**goal*

persie1992
13.03.2012 00:32

Кой ни вика така? Само ти нали *lol* Айде успех в Лига Европа! Ако и нея фанете *joking*

aa2
13.03.2012 00:25

За ръководене на клуба откъм трансфери говоря.Естествено, че той не може да ръководи клуба като цяло.

LamparD_CFC
13.03.2012 00:25

Арсенал навлезнаха във форма и ние трудно ше ги изместим от 4-тото място дано поне Тотнъм продължат да губят точки!

persie1992
13.03.2012 00:24

Кинг Джордж айде много да не се заяждаш, видя, че скапаното ти отборче ще изгуби третата си позиция, даже и топ4 ме съмнява да хванете *wink* Ето защо ви казват щори - през деня сте гооооре високо, а през нощта се спускате надолу, ако ме разбра *wink*

KingGeorge
13.03.2012 00:31

Да ти обясня ли на вас защо ви викат Анала или сам ще се сетиш? Идиот. Лека, аа2, аз моя отбор си го гледам и не ми харесва това, което се случва, за твоя отбор казах вече. Просто доста голяма част от феновете на отбора ти са пълна измет.

gentaro
13.03.2012 00:23

Макар , че съм от Юнайтед , няма как да не призная класата на Артилеристите . Браво на Арсенал ! Това е отбор който никога не се предава и гони победата до последно , затова ме кефят максимално.

Iron4
13.03.2012 00:21

тази тема е предимно за Арсенал така че нека феновете на другите отбори да си гледат и да си пишат в тяхните си теми..

SuperSizee
13.03.2012 00:31

Е това как го определени не знам, но винаги има някой който си мисли, че трябва да казва какво да правят останалите. Много важна победа за Арсенал, измъчиха максимално феновете си.

Arsenalsk1
13.03.2012 00:20

Каквото и да кажа ще е малко.ГОРД СЪМ чЕ СЪМ ФЕН НА АРСЕНАЛ.Точно такива мачове карат да си фен на отбора. !!!

dark_b
13.03.2012 00:14

Радвам се за трите точки, но не ми хареса че Ван Перси прегря. Незнам на какво се дължи на спекулациите ли незнам. Много е добър, но факта че в няколко случая неподаде, а в други неуспя да изведе и Уолкот и Жервиньо щеше да ни коства победата. Мое мнение!

braberikos
13.03.2012 00:14

"Арсенал с уникален обрат " НИЩО УНИКАЛНО , случва се за 5-ти път може би . Внимавайте как боравите с думата уникално .

Roberto_Mancini
13.03.2012 00:13

само сити няма този късмет :@ беееееее

Premierleague9
13.03.2012 14:24

Ае стига с тоя смешен късмет бе ! Това е характер не късмет кво разбираш ти от фубтол смешник ...

real_gunner_7
13.03.2012 00:20

То не е късмет.Просто в сити играят с пари не със сърце.Ще го разбереш Юнайтед като ви отмъкнат купата и се откажеш от този отбор.

red_army_10
13.03.2012 00:11

Пуснете една тема за Арсенал и Нюкасъл, играха все пак 4-я и 5-я, каква е тая подигравка?! Невероятен спектакъл се получи!

ChelseaBoy7_9
13.03.2012 00:07

Перси показа че колкото и добър да е, толкова и жалък е... Това не му е първия мач в който се държи така...

TheHeavenMakers
13.03.2012 00:04

Арсенал си спечелиха мача защото бяха по добри , но за мен тези нападки на Перси спрямо Крул не му правят чест ! Всички го разбрахме че в момента е голям футболист ама така да се държи със сънародника си е жалко и смешно и подхожда само на неосъзнатите деца които търсят злоба за да се изразят , каквито впрочем са повечето фенове на този отбор !

aa2
13.03.2012 00:02

Абе квото и да кажем най-важното е, че бихме.Браво, честито на всички.Нюкасъл е по-добре да не ходят в Европа, че ще ги хванат Лудогорец и ще стане лошо.Отбор борещ се за зона ШЛ би трябвало да напада постоянно и да се опитва да играе футбол, а не да играе затворено и да разчита на изчистени топки от защитниците.

almost_famous
13.03.2012 00:01

Иначе Нюкасъл не играха лошо но бях сигурен че Арсенал ще победи, просто са по-класни и в много добра форма

aa2
12.03.2012 23:57

Ето това е...Браво, браво!!!Уникални пропуски и малко късметец ни донасят победата.Пфффф, изтръпвам вече на всеки мач на Арсенал!!!

aa2
12.03.2012 23:56

Айде дано сега да не ни вкарат гол, че ще боли!

blinderchyyy
12.03.2012 23:55

Бравоо!!! Заслужаваха го. 30 лв. от този мач , никак не е малко *smile*)

aa2
12.03.2012 23:55

Тея Нюкасъл се доказват като тотални боклуци!В последните 3 мача между тези два отбора само провокират нашите играчи, само опитват да им изкарат картони, само бавят играта като жени...Големи боклуци са наистина!

wilsherebeast
13.03.2012 00:20

Със сигурност мнението му има 5000 пъти по - голямо значение от твоето.

aa2
13.03.2012 00:16

Явно той си мисли, че е.Каквото и да си мисли важното е, че в момента е играч номер 1 в Англия.

ChelseaBoy7_9
13.03.2012 00:15

И какво като има такова самочувствие? Да не е безсмъртен и да му е позволено всичко?

wilsherebeast
13.03.2012 00:10

Братле, в крайна сметка и ти ако си един от най-добрите нападатели в света и ти ще имаш самочувствието му (особено, че сте взели изключително важен мач в 95-тата минута)

aa2
13.03.2012 00:10

Може и да бавят играта, но не от 15-тата минута.Крул веднага след гола на Арсенал започна да бави играта с тези аутове. Almost_famous, Перси от доста време е такъв нервен и не разбирам защо.Дано не се повтаря това, че някой съдия ще му покаже червен.

almost_famous
13.03.2012 00:08

в крайна сметка си прав, и двамата са виновни щом се стигна до там, а лошото е че са сънародници *confused*

ChelseaBoy7_9
13.03.2012 00:07

Те Арсенал сигурно никога не бавят играта? Я тия номера в някой друг цирк...

aa2
13.03.2012 00:05

След 2-рия гол да, но след 1-я на Арсенал?Не искам да се изцепвам, но сигурно 5 минути изхаби в биене на аутове.Наистина беше АДСКИ, АДСКИ грозно това което правеше.Само му липсваше да си бърка в гъза и да си мирише пръста за да бави още време.А ако видиш на повторението положението където започна спора ще видиш, че Крул каза нещо на Перси след което Перси му отвърна гневно.И двамата са виновни, това са селски постъпки, надявам се и двамата да разбират колко смешно са изглеждали отстрани.

almost_famous
13.03.2012 00:03

не вярвам Крул да е бавил след 2-рия гол на Арсенал, така че май нещо друго се е изцепил Перси, нищо против него, просто аз така ги виждам нещата ..

aa2
13.03.2012 00:00

Еми да ти кажа, като нападател Перси едва ли уважава боклуци дето бавят по 5 минути изпълнението на аут, нали знаеш?То един път да забави, два, три, ама по 20-30-40 секунди на всеки аут...Еми нормално е Перси да му се кара!

almost_famous
12.03.2012 23:59

аз пък защо ли си мисля че точно ван Перси провокира Крул ??? Извинявай много, но ти освен да се оплакваш за щяло и нещяло друго не правиш, погледни реално на нещата.

BGB5
12.03.2012 23:55

С този футбол както и срещо милан арсенал печелят фенове невероятен натиск и голяма игра на арсенал

aa2
12.03.2012 23:54

Четири поредни обрата, три от които бяха след голове в добавеното време...Баси отбора!Явно като ги критикувам ще спечелят...Така, така!!!

KingGeorge
13.03.2012 00:33

Да може и да греша, съжалявам, ако е така, наистина имаше един с доста подобен като твоя ник, който псуваше отбора и няколко човека го псуваха и него затова.

Arsenalsk1
13.03.2012 00:27

Е Да Горд съм че съм фен на Арсенал !!! Дали съм псувал аз отбора ? Никога.А някои тук псуваха те знаят кого визирам и викаха венгер да се маха...

aa2
13.03.2012 00:24

Аз лично бях един от тези, които искаха оставката на Венгер, и все още бих я искал, ако не си промени философията за ръководене на клуба.На мен лично ми омръзна всяка година да гледам едно и също!За тези, които са ОБИЖДАЛИ клуба....нямам какво да кажа за такива хора.Айде, лека вечер от мен, нямам нерви да споря.Късмет и на твоя отбор, пак ти казвам - имате една точка преднина, може да се окаже достатъчна, не се ядосвай все още!

KingGeorge
13.03.2012 00:22

Хах, много ти е къса паметта значи. Щото точно ти ги озаптяваше вашите като си псуваха отбора, имаше доста хора, помня само един Арсенал1 или нещо такова, не е изключено да е бил и #56 дето сега вика, че е горд да е фен на Арсенал, хахахаха

aa2
13.03.2012 00:22

Е, то и ние ви бихме с 5:1 на ваш терен, какво толкова?И вие нямахте победа на наш терен над десетилетие, какво толкова?И вие не сте завършвали над нас повече от десетилетие, какво толкова?И вие нямате титла в Англия повече от...4-5 десетилетия, какво толкова?

dark_b
13.03.2012 00:21

Това, което казваш за феновете на Арсенал се отнася за обсолютно всички фенове на останалите отбори в света и е така откакто се е създала играта футбол. Няма смисъл да спорите днес бие утре вие и така.

Heart
13.03.2012 00:20

Не се знае дали ще е само с една позиция*wink**beer*

KingGeorge
13.03.2012 00:20

2:1 3:3 3:2 2:1, това бяха 3-те победи и равенството от последните 4 дербита преди това. Голям праз. Ако ще се връщаш по-назад не отдавна ви бихме и с 5:1. ГОЛЯМ ПРАЗ.

aa2
13.03.2012 00:19

Аз не помня някой да е ОБИЖДАЛ Арсенал(говоря за феновете на Арсенал), помня че много от нас искаха Венгер да се махне, защото ни омръзна всеки сезон да виждаме едно и също.И ти да си на нашето място и ти ще говориш по този начин. red_army_10, няма нужда да говориш такива неща, момчето е очевидно ядосано от факта, че набързо, набързо стопихме преднината им от нас и сега иска да ни обиди възможно най-много.Недей да се караш с такива хора, нека яда му мине и ще разбере, че говори простотии.

KingGeorge
13.03.2012 00:17

И кво като сте ги надиграли, и Юнайтед ги надиграха на ОТ, ама завърши 1:1, нали? А моето "отбрче" и с 15 позиции да се смъкне, пак ще ги подкрепям с цялото си сърце, за разлика от смешници като теб, които като отборът му падне и започва да освирква собствените си играчи, да ги псува, тях и отбора, да иска главата на мениджъра и какво ли още не. Колко бяхте забавни като падахте, половината ви "фенове" си псуваха отбора, а другата половина псуваха първите, че не ги подкрепят като падат.

red_army_10
13.03.2012 00:16

Оставяй го тоя. Яд го е че скъмс нямат титла от 50 години и ся мрънка понеже се вижда, че и третото място вече му отстъпва отбора... Такива колкото искаш, играта ни обаче говори достатъчно. 5-2, нямам какво повече да кажа...

aa2
13.03.2012 00:13

Нямам какво да ти кажа...Ти ако беше фен на Арсенал в момента какво щеше да кажеш?Понякога даден отбор вади късмет, какво искаш?Ако Тотнъм бяха късметлии в момента щеше ли да говориш така?Вас ви разпорихме и само късмета ви спаси от двуцифрен резултат, тук не се ядосваш на късмета, нали?Срещу Съндърланд си заслужавахме обрата, срещу Пуул не заслужавахме и гол, но това е друг въпрос..Просто сега е периода на Арсенал.

red_army_10
13.03.2012 00:12

Измъкваме, ама колко ги надиграхме не е истина... Така като гледам яко си се спекъл, понеже отбрчето ти е на път да пропадне с една позиция в класирането...

KingGeorge
13.03.2012 00:11

Какво има да спориш, каквото си е вярно си е вярно. Осирате се от късмет вече. Да си печелихте мача днес с 5:0 нямаше да съм разгневен, въобще даже. Ама тва нещо какво е, последните 5-6 мача... все се измъквате с голове в продължението, пък срещу Ливърпул да не говорим какво беше. То в момента играчите ви ако цял мач седят в кръга в центъра и играят карти мълния ще удари другите и пак ще спечелят, ето толкова много късмет имате.

aa2
13.03.2012 00:04

Човек, нямам нерви да споря, в момента съм радостен.Разбирам те, че те боли, че има голяма вероятност пак да ви минем(не казвам, че ще го направим, а че има вероятност да го направим), и сега искаш да си изкараш яда някъде.Все пак имате 1 точка преднина, кой знае, може да се окаже достатъчна.Лека вечер ти пожелавам.

KingGeorge
13.03.2012 00:02

я не се занасяй, с гола на Саха да не би да взехме нещо. От 28 мача единствено срещу Фулъм късметът ни помогна, че успяхме да задържим резултата след натиска им. Във всичките останали 27 мача късметът ни се смее в лицето. То ващо направо е осиращо вече, радвайте се докато сте го хванали за ташаците и не го пускате. Че не беше отдавна само се жалвахте за мал шанс, съдии, лош терен, по-трудна програма от Манчо и какво ли още не.

Lubo0o
13.03.2012 00:02

Да те ти четат коментарите и се стягат !

aa2
12.03.2012 23:58

Нека бе, лошо няма, вие като бяхте късметлии някой да ви го казваше?Гола на Саха срещу нас сигурно не го искаш, защото бе късметлийски, нали?

KingGeorge
12.03.2012 23:56

Баси късмета*!

aa2
12.03.2012 23:53

ГОООООООООООООООООООООЛ ГООООООООООООООООООООООООЛ ГОООООООООООООООООООООООООООООЛ !!!!

Heart
12.03.2012 23:55

Пфуу! Щях да получа инфаркт човече*lol* Ай честито!*thumb_up**beer* Тотнъм, идвамеее*vicious*

aa2
12.03.2012 23:47

Това са нашите момчета - похвалиш ги 2-3 пъти и започнат да се насират, явно трябват само критики за да играят добре.Съдията също ще е много добре да спре да им дава нарушения на Нюкасъл за всяко падане, хубаво ще е Крул вече да получи картон, защото от аутове се загубиха поне 4-5 минути...Еми, айде вече да се усети да показва картони тоя Уеб !

genchooo
12.03.2012 23:31

1:2 Виляреал ако бяха вкарали дузпата щеше да е 2:2 *erm*

pr0fy
12.03.2012 23:00

2 дузпи за жълтата подвовница.Добре ли им е *joking*

efc27
12.03.2012 22:53

Бастия ще се завърнат в Лига 1.Браво направо ги смазват *beer*

aa2
12.03.2012 22:50

Явно само Манчестър Юнайтед заслужава теми в този сайт...Много грозна работа!
За мача - време ли е според вас да спрат да ни режат срещу Нюкасъл?Положението на Ба си беше 1000%-ов червен, а Уеб дори фаулт не даде, е стига де!

aa2
12.03.2012 22:52

Не знам, за мен удар с бутонките в крака и то високо вдигнат крак както беше на Ба...Това си е червен картон, а Уеб дори фаул не даде.Това вече си е тотална гавра с Арсенал, бива един-два мача, ама то почти всеки мач по едно такова положение, е стига де!

red_army_10
12.03.2012 22:51

Абе чак червен не е, ама си беше за жълт. Второто трябва да ги надиграем тотално вече и да взимаме мача.