Барселона спечели на "Ел Сардинеро" с два гола на Меси (видео)

20:49
Барселона спечели на "Ел Сардинеро" с два гола на Меси (видео)
Отборът на Расинг Сантандер посреща шампиона Барселона в мач от 27-я кръг на испанската Примера дивисион. Срещата на стадион "Ел Сардинеро" започва в 19:00 часа българско време.

През първите 10-тина минути на мача очаквано гостите поеха инициативата и владееха топката доста по-често. Това обаче не довеждаше до опасности пред вратата на Сантандер, с изключение на един хубав удар по диагонала на Педро Родригес, но той бе неточен. В 15-та минута Лионел Меси стреля опасно от пряк свободен удар от дъгата пред наказателното поле на Расинг, но вратарят Марио Куеста успя да избие топката в корнер. Андрес Иниеста пък в 23-та минута нацели напречната греда, след като финтира бранител на домакините и отправи много техничен удар с десния крак. Малко след това Фабрегас изпусна от чиста позиция, като стреля силно в тялото на вратаря от близко разстояние. Точно в 29-та минута на мача каталунците поведоха в резултата, когато Фабрегас намери Меси с прострелен пас, а аржентинецът от чиста позиция не пропусна за 1:0 за Барса. До края на първото полувреме гостите продължиха да бъдат по-силният отбор, но нови попадения не паднаха.

Десет минути след началото на втората част гостите получиха право да изпълнят дузпа за много спорно нарушение в наказателното поле срещу Франсеск Фабрегас. Зад топката застана Лионел Меси, който реализира безпроблемно за 2:0. По малко от пет минути по-късно Шави изведе Исаак Куенка с брилянтен пас, а младият играч стреля в страничната греда на Марио. Сантандер отбеляза попадение в 70-та минута, но двама играчи бяха в засада и голът правилно бе отменен. До края на мача нови попадения не бяха отбелязани и Барса си тръгна от "Ел Сардинеро" с трите точки.

Стартови състави:


Сантандер:
Марио, Алваро, Перес, Сисма, Еспиноса, Диоп, Колса, Арана, Гулон, Мунитис, Бабакар

Барселона:
Валдес, Алвеш, Масчерано, Пуйол, Бускетс, Шави, Иниеста, Фабрегас, Куенка, Меси, Педро


[www.online-soccer.ru] Racing Santander 0-1... by all-goals
Racing Santander 0 vs 2 Barcelona -... by elkooratoday

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

RealMafia1
12.03.2012 19:52

Дузпа (от френски Douze pas, буквално Дванайсет крачки) е единадесетметров наказателен удар в играта футбол. Този френски термин е възприет в България през 1894 г., когато футболът е бил въведен от група швейцарски учители. Ударът се изпълнява от специално определена точка в наказателното поле, намираща се на 11 метра от вратата. По време на изпълнението всички играчи с изключение на изпълнителя трябва да се намират извън наказателното поле. Вратарят трябва да е застанал на голлинията по време на изпълнението на дузпата. Ако бъде отсъдена дузпа в самия край на полувремето или срещата, времето трябва да бъде продължено до изпълняването на удара. До момента на удара от изпълняващия състезател никой друг играч не трябва да навлиза в наказателното поле. Дузпата се изпълнява след даден от съдията сигнал със свирката.

Нарушения, при които се отсъжда дузпа [редактиране]
При умишлена игра с ръка в наказателното поле на футболист различен от вратаря, при неумишлена игра с ръка се дава или дузпа или непряк свободен удар в наказателното поле. Най-често играта с ръка се наказва с картон по усмотрение на съдията.
При нарушение срещу противников футболист.

Реал Мадрид (на испански: Real Madrid Club de Fútbol, в превод Реал Мадрид Клуб де Футбол) е испански професионален футболен клуб от испанската столица Мадрид. Отборът е създаден през 1902 г. и е признат от ФИФА за най-успешният футболен клуб на 20 век.[5] Реал Мадрид е 31 пъти шампион на Испания, носител на 18 Купи на Испания и рекордните 9 титли на Шампионската лига.[6][7] Реал Мадрид е един от първите членове на ФИФА[8] и на организацията Г-14.[9]

Клубът играе своите домакински мачове на Стадион Сантяго Бернабеу, намиращ се в централната част на Мадрид.

Реал Мадрид притежава най-многобройни фенове от всичките други отбори в света. Също така клубът е и най-богатият във футбола по отношение на приходи (?351 милиона) и вторият най-ценен (на стойност над ?950 милиона за 200.

Това е най великия клуб в историята на футбола. Футболът в Мадрид е въведен от преподаватели и студенти, някои от които са завършили Оксфордския или Кеймбриджкия университет.[2] Те създават футболния клуб Football Club Sky през 1897, който играе мачове само съботните сутрини.[2] През 1900 г. отборът се разделя на два различни: New Foot-Ball de Madrid и Club Español de Madrid. От своя страна 6 март 1902 г. Club Español de Madrid се разделя на два различни отбора, единият от които е Реал Мадрид (с тогавашно име ФК Мадрид).[2] Само три години след основаването си, през 1905 г., ФК Мадрид печели първия си официален трофей - Купата на Испания, след победа над Атлетик Билбао на финала.[2] Тимът печели първата от четирите купи на Испания.[2] Реал Мадрид е един от основателите на Испанската ФА на 4 януари 1909 г., когато клубният презудент Адолфо Мелендес подписва споразумението за създаването му.[2] През 1912 тимът се мести на ново игрище, носещо името Campo de O'Donnell (на български Кампо де О'Донъл).[12] На 29 юни 1920 г. крал Алфонсо XIII дава титлата „кралски“ (Royal) на клуба.

През 1929 г. първият сезон на Ла Лига е открит. Реал Мадрид е начело до последния мач, в който са надиграни от Атлетик Билбао с резултат 2-0 (първата среща завършва 5-1 за Рела Мадрид) и така Барселона печели титлата с една точка разлика пред Реал.[14] Тимът печели първата си титла в Ла Лига през сезон 1931-32. Реал Мадрид печелят титлата и през следващия сезон и така стават първия отбор в Испания печелил титлата два последователни сезона.[15]

През 1945 г. президент на Реал Мадрид става Сантяго Бернабеу Йесте.[16] Под неговото председателство, след гражданската война в Испания, започва „прераждането“ на клуба. Построен е нов стадион, впоследствие кръстен на самия него. Започвайки от 1953 г., Сантяго Бернабеу се впуска към стратегия на привличане на играчи от чужбина със световна класа, като може би най-значителната придобивка на клуба е Алфредо Ди Стефано. Така се ражда първият мултинационален отбор в света.[17]

През 1955 г., след идея на един френски журналист (Габриел Ано), Сантяго Бернабеу, заедно с Густав Себеш, създават турнир, днес известен като УЕФА Шампионска лига (турнир, включващ по тези времена отбори от Испания, Португалия, Италия и Франция).[18] Това дава възможност на Бернабеу да създаде отбор, който се превръща в световна сила и в Испания, и в Европа. Реал Мадрид печели Шампионската лига 5 пъти по ред, между годините 1956 и 1960, като на финала през 1960 г. Реал побеждава Айнтрахт Франкфурт с внушителните 7-3.[17] Това е рекорд, ненадминат до днес от нито един друг футболен отбор.[19] Отборът печели за шести път Шампионската лига през 1966 г. след победа над ФК Партизан с резултат 2-1.[20] Реал Мадрид е побеждаван на финалите за купата през 1962, 1964 и 1981 г. Тимът е печелил два пъти Купата на УЕФА,[21][22] а на финала на Купата на носителите на купи (КНК) два пъти са били побеждавани.[23][24]

Стартовата единайсетторка на Реал Мадрид за финала на Шампионската лига през 1998

Със започването на 80-те години Реал Мадрид губят лидерството си и в Испания и в Европа. Започва ерата на La Quinta del Buitre - Кохортата на Лешояда.[25] Звездите на кохортата са Емилио Бутрагеньо (с прякор „Лешояда“), Маноло Санчис, Мартин Васкес, Мичел и Мигел Пардеса.[26] Благодарение на тази магическа петорка Реал Мадрид отново овладяват европейския и испанския футбол. През втората половита на 80-те тимът печели два пъти Купата на УЕФА и пет пъти последователно Испанското първенство.


АЙДЕ чЕТЕТЕ СЕГА ДА ВИ ДОЙДЕ АКЪЛА

elbarca___
12.03.2012 19:04

цяла испания са на нож 90 процента от отборите на ла лага са на нож толкова явно подпиране на реал и ощетяване на тяхтните съперници време е във оставащите 10/11 кръга да се премахнат всичките корумпирани съдий време е да спрем мафията във мадрид на оръжия братя *lol*

RealMafia1
12.03.2012 19:26

давай братле с тебе съм да спреме корумпираните съдий та да си намерите място най после хахаха

elbarca___
12.03.2012 18:10

мафия мафия мафия мафия мафия реал трябва да им наложат 10 години наказания да не играят във ла лигата заради уредени мачове със съдийте във секунда ви е местото

RealMafia1
12.03.2012 18:22

да бе да бе така е ако ги премахнат ще ви е най добре тогава няма да има отбор с повече титли от вас хахаха понякога си адски забавен

wilcho_FCB
12.03.2012 17:01

Решението в края на мача срещу Бетис в събота да не се даде дузпа за игра с ръка на бранителя на Реал Мадрид Серхио Рамос отново даде ход на анализите къде би се намирал в класирането настоящият лидер, ако спорните съдийски отсъждания в негова полза всъщност не бяха дошли. Вестник “Спорт” открива къде са подарени 10 точки на “белите”, точно колкото е и разликата с Барселона, и допълва картината с изброяване на 10 недадени срещу тях дузпи

13 КРЪГ, ВАЛЕНСИЯ – РЕАЛ М 2:3 (+2)

“Местайя” беляза началото на установения план Реал Мадрид да бъде направен шампион. Хосе Антонио Тейшейра Витиенес се направи на сляп при явна игра с ръце в пеналтерията на Игуаин в добавеното време, което можеше да донесе равенството на Валенсия.

19 КРЪГ, МАЙОРКА – РЕАЛ М 1:2 (+2)

Ударът срещу Майорка бе от умопомрачителни измерения. Перес Монтеро първо пропусна да свири дузпа за нарушение на Лас Диара срещу Виктор, а после отмени редовен гол на нападателя, който излезе на позиция с бег от собствената си половина. Резултатът щеше да стане 2:0 за балеарците.



22 КРЪГ, ХЕТАФЕ – РЕАЛ М 0:1 (+2)

Айса Гамес продължи тенденцията на “Колисеум Алфонсо Перес”, като се направи, че не вижда умишлената игра с ръка на Пепе в наказателното поле, а това можеше да донесе равенството на Хета.

25 КРЪГ, РАЙО ВАЛЕКАНО – РЕАЛ М 0:1 (+2)

Делото на Фернандес Борбалан си беше направо за съд. Спести дузпа с бонус червен картон за удар с лакът на Серхио Рамос срещу Диего Коща, опрости Пепе, настъпил умишлено Пити, а накрая изгони Мичу, който при влизането си игра с топката.



27 КРЪГ, БЕТИС – РЕАЛ М 2:3 (+2)

Сагес Оскос замени контузения рефер Итуралде Гонсалес на почивката и ще да си е мислел, че свири мач по хандбал, защото не видя игра с ръка в пеналтерията на гостите първо на Чаби Алонсо, а после и на Серхио Рамос. Освен това не видя засада на Кедира при гола за 2:3.

10 НЕДАДЕНИ ДУЗПИ

Съдиите не свириха 10 дузпи в осем шампионатни мача през сезона. Освен изброените по-горе, има и още: в Малага на Кедира срещу Хоакин, в Хихон на Лас срещу Де лас Куевас и на Серхио Рамос и Пепе срещу Сангой, както и срещу Атлетик на Серхио Рамос срещу Ибай Гомес. Какво после да се чуди човек на баланса на “белите” по този показател през сезона: 10 дузпи в своя полза и... нито една против в 26 мача!

7 МАЧА С ЧИСЛЕНО ПРЕВЪЗХОДСТВО

Към горния факт трябва да прибавим и червените картони срещу съперниците. Реал Мадрид този сезон е изиграл седем мача с числено предимство, което си е ни повече, ни по-малко от 27% от двубоите. Сатрустеги (Осасуна), Куртоа и Годин (Атлетико), Егурен (Спортинг), Де Маркос (Атлетик), Ибора (Леванте), Доминго Сисма (Сантандер) и Мичу (Райо Валекано) тръгнаха към душовете предивременно. Равносметката е осем срещу три червени картона в полза на “белите”.

12 ПРОСТЕНИ ЧЕРВЕНИ КАРТОНА

Серхио Рамос трябваше да бъде изгонен срещу Барса заради непрекъснатите си насилствени прояви срещу Меси, срещу Гранада заради удар с юмрук срещу Ниом, срещу Атлетик за настъпване на Ибай Гомес, срещу Леванте за удар без топка срещу Дел Орно и срещу Райо за удар с лакът срещу Диего Коща. Пепе настъпи Чави Торес срещу Леванте, сгази Меси срещу Барса и настъпи Пити срещу Райо. Имаше агресивни прояви също на Карвальо срещу Науелпан, на Коентрао срещу Иниеста и на Лас срещу Токеро. Кристиано Роналдо пък трябваше да бъде изгонен срещу Атлетик.

Breathin
12.03.2012 23:02

ахаххаха защо ли не дадеш за Барса?Колко им помогнаха и този сезон или няма да ти стигне да го напишеш на веднъж?

RealMafia1
12.03.2012 18:48

Тази статия е олицетворението на Великата Барса този сезон: кой ни сра в гащите?! Най-силният отбор в историята на футбола се оправдава със съдиите. Колко жалко е това, жалка Барса. След толкова бутане от страна на съдиите, сега те да се оправдават с тях. Много обичат да се вадят такива статистики със спорни положения от мачове на Реал, обаче защо не кажете всъщност какъв супер отбор е направил Жозе? Този отбор на Барселона е сигурно най-добрият изобщо във футбола, а Реал се усмелява да им води с цели 10 точки преднина. Жалко е най-добрите да се оправдават така, като п*тки.Дам а барса ВЪОБЩЕ не ги подбпираха тоя сезон хаха : ) Като извадиш и техните точки придобити от съииски грешки и пак ще стане една солидна разлика в точките между реал и барса била тя и по малко от 10. Реал този сезон безспорно играе по добре в Испания и заслужено печели титлата , а самия факт ТОЧНО фенове на барса да говорят за съдиите си е вече комично.

RealMafia1
12.03.2012 18:04

и сега какво променяш ти с тази статия чие мнение е това мнение на каталунски вестници вие искарахте реал мадрид че нищо не играе че са най слабия отбор в ла лига че са най некъдърните недей смешни ставате вече вижте първо вашите подпирания или както го наричате съдийски грешки после мислете за нас а на вас кой ви пречеше докато нас ни подпираха вие да си печелите мачовете а пак ли някой свири срещу вас айде стига извинения за това че сме пред вас с 10 точки това значи само едно и гуардиола го каза по слаби сте този сезон от там идва тази разлика ...

elbarca___
12.03.2012 15:06

реал не сртуват и 5 пари доказателството е под мен още една подарена титла от съдийте за 110 годишнената на отбора

ivanrealmadrid1
12.03.2012 13:48

Реал не били имали 9 не 4 а 3 купи еее *lol**lol* добре бе пичове особено пък оня антимадритист ме разбива отвсякъде смешника искам още като него да се смея *lol**lol* може ли да се толкова завистливи хора да има 4ак си направил регистрация в която повече се споменава за отбора който мрази ... пълен смях

RealMafia1
12.03.2012 16:30

абе мани ги тея бе тях ги е яд че ние имаме а те нямат защото докато те ги спечелят ние ще сме много по напред както и сега така и след години реал ще е номер 1 в европа и света

deucec
12.03.2012 09:54

До коментар [@comment 999536] от [@user ANTI_MADRIDISTA]:

забрави да отбележиш че първите 5 купи на реал са през първите 5 години от създаването на шампионска лига ,когато е имало 4-5 отборчета , а кралят на испания е купувал или е принуждавал реал да спечелят ... така че фенчета на реал не се радвайте с вашите "9" купи , защото са всъщност 4 !

Breathin
12.03.2012 23:02

сад феЙС НИГА 999999999999 !

RealMafia1
12.03.2012 16:29

евала и на теб много разбирачи станахте много айде престанете да злобеете и после елате да пишете в тези теми

ivanrealmadrid1
12.03.2012 13:44

ами на барса купените(подарените) от уефа *lol**lol*

MANBARJUV
12.03.2012 13:05

Всъщност не са и 4, а 3, защото 6-тата им купа е купена(подарена) от Франко!

Breathin
12.03.2012 10:06

9

hh19
12.03.2012 08:44

До коментар [@comment 999536] от [@user ANTI_MADRIDISTA]:

Не мрази феновете за миналото !!!
Радвай се на отбора си бе човеко!
Защо си хабиш времето да постваш цели страници при положение че почти никой не си е направил труда да ги прочете ? Не злобей за нещо което няма да ти е от полза!
Аре със здраве!

ANTI_MADRIDISTA
12.03.2012 03:13

сПЕТциално за поредния НЕГРАМОТЕН БЯЛ ПРОМИТ МОЗЪК- RealMafia1

Чети дете глупаво,чети,това което ще ти изкарам е извадка от АРХИВИТЕ на Испанската футболна федерация!А твоите простотии,даже мога да ти кажа кой БЯЛ ПАТКАН ги измисли преди няколко години!!!Но сега ЧЕТИ и най-важното МИСЛИ!!!


Съперничеството между „Реал” и „Барселона” датира още от първите години на испанския футбол, но неговият връх е достигнат през 30-те години на миналия век. Причината е в Гражданската война, която избухва през юли 1936 г., предизвикана от насилието на крайни привърженици на левицата. Тя продължава почти 3 години, отнема живота на около половин милион души и придава политическа окраска на отношенията между двата клуба.

До злокобната 1936 година двата гранда вече са набрали скорост в турнира за купата, който датира от 1902 г., и в първенството, стартирало през 1928 г. С избухването на Гражданската война обаче Мадрид и Барселона се превръщат в центрове на враждуващите лагери. Столицата е седалището на генерал Франсиско Франко, на военните и фашистите. Другият град е център на просъществувалата за кратко Независима каталунска република и на съпротивата на републиканците. ФК „Барселона” се превръща в олицетворение на „недисциплинираната” и националистическа Каталуня и напълно оправдава мотото си „Повече от клуб”. Показателно е, че войната приключва едва когато този град е превзет от армията през 1939 г.


Тригодишният самоубийствен конфликт в Испания слага тежък отпечатък най-вече върху историята на „Барса”. Броени седмици след началото му войници на Франко убиват клубния президент Жосеп Суньол-и-Гарига, отявлен деец на левицата. През следващата 1937-а футболният отбор заминава на турне в Северна Америка, където играчите са приети като официални представители на воюващата Втора испанска република. В опит да съберат пари за клуба си те изиграват 14 мача и печелят турнир в Щатите. Само четирима обаче се връщат обратно, останалите търсят убежище в Мексико и Франция. През март 1938 г., малко преди окупацията на Каталуня, офисите на „Барселона” са разрушени от бомба. А след края на войната Франко унижава до крайност „недисциплинираната” „Барселона”, като назначава за неин президент своя довереник и аристократ Енрик Пинейро.

Това е втори опит на грубо вмешателство след 1925 г., когато генерал Примо де Ривера затваря клубния стадион „Лес Кортс” за 6 месеца, бесен от освиркването на испанския национален химн. Във футболния фолклор влиза и полуфиналът между „Реал” и „Барселона” за купата през 1943 г. След победа с 3:0 у дома в първия двубой каталунците са разгромени на „Чамартин” с 1:11 – това освен,че е най-голямата победа на Реал срещу Барселона,е и най срамната.Все още се говори за войниците на Генерала,как са посетили каталунците след първия мач и преди втория.Резултата е на лице!
Междувременно през 1941 г. Франко забранява имената, които не са от кастилски произход и повечето клубове се ориентират към английски суфикси, избирайки „Атлетик”, „Атлетико” и други. „Барселона” е принудена да изчисти каталунския флаг от клубната си емблема, тъй като той е сред забранените символи, и също претърпява лека корекция в името си. Тя е възстановена едва през 1974 г. (Каталунски футболен клуб „Барселона”), когато здравето на генералисимуса се влошава и се усеща промяна в политическата ситуация.
Размразяването се усеща и от „Барселона”, която усърдно започва да заличава белезите от Гражданската война. През 1974 г. е извоювана титлата с ценната помощ на привлечения предишното лято Йохан Кройф. А на 27 ноември хор от 3500 изпълнители изпява за пръв път официалния химн – нещо немислимо за предишните години. Остават още 12 месеца до смъртта на диктатора…
Покрай всички злини, които е сътворил, Франко има известен дял и във „възмъжаването” на онзи „Реал”, който през 50-те покори европейския шампионски турнир и сърцата на милиони запалянковци.

Това стана както с негласна правителствена подкрепа, така и с нечестни понякога средства. Част от онзи непобедим отбор, завоювал в средата на миналия век 5 поредни КЕШ-а, е и Алфредо ди Стефано, откраднат от „Барселона”. През 1953 г. той първо се договаря с каталунците, но при пристигането си от Колумбия е пресрещнат от президента на Белия балет Сантяго Бернабеу, който го убеждава да се отклони към Мадрид.


Така че Ди Стефано, макар и да е един от най-добрите футболисти на ХХ век, едва ли някога ще бъде приет като такъв в Каталуня. Тук всеки, който е сменил синьо-червената фланелка с тази на „Реал”, попада в един специален списък на „предателите”, които завинаги остават низвергнати. Той започва да се попълва още през 1930 г. покрай легендарния вратар Рикардо Самора. Както в случая с Ди Стефано, така и в неговия „Реал” действа по един и същи начин – предлага финансови условия, непосилни за „Барселона”. Един от най-паметните мачове в кариерата на Самора е последният в кариерата му в Испания с екипа на мадридчани срещу „Барселона”.

Това е финалът за купата на Испания през пролетта на 1936 г., броени дни преди началото на Гражданската война. Благодарение на невероятно негово спасяване в последната минута Белия балет удържа победа с 2:1. По-късно до Самора ще се наредят още „предатели” – Бернд Шустер, Михаел Лаудруп, Луиш Фиго и други.
„Барселона” обаче притежава още един списък – много ценен, макар и кратък. В него са онези чужденци, които с течение на времето се идентифицираха с Каталуня и я припознаха за своя втора родина.

Първият е Йохан Кройф, който не само подари част от себе си на отбора – и като играч, и като треньор, но даде на сина си каталунско име – Жорди. След време до него се нареди българин. Христо Стоичков бе част от тима, който за пръв път спечели КЕШ и за пръв път записа поредица от 4 шампионски титли в Примера дивисион. Докато Камата бе в „Барселона”, тя доминираше над „Реал”. Това чувство за превъзходство бе най-ценното за каталунците. Ицо помогна на отбора да се реваншира за годините на Франко, когато самочувствието на Каталуня бе мачкано.

RealMafia1
12.03.2012 17:59

хаха ок ок няма да споря с теб няма смисъл (злобар) хах

ANTI_MADRIDISTA
12.03.2012 17:30

Много ясно,че съм АНТИ-реВал!!!Това е най-долния отбор в цял СВЯТ!!!Най-МРАЗЕНИЯ-ФАКТ!!!Не случайно акаунта ти се казва "РеалМафиа1",нямаш си идея колко си прав!!!Вие във футбола сте МАФИЯ номер-1!!!Така е било,така е и сега и винаги ще бъде така!!!

RealMafia1
12.03.2012 16:26

Слушай ме малко първо не ме обиждай защото това доказва колко си глупав ти не аз второ както един фен на барселона Н10 каза всеки може да вади извадки слухове и така нататака такаче не ме занимавай с глупости защото ти не си фен на барселона а както ти е и ника ти си анти фен на реал такаче не ме занимавай с твойте извадки и слухове

ANTI_MADRIDISTA
12.03.2012 02:58

Меси пак ги зачеса яко *joking*,само *goal**goal**joking*

Виска Ел Барса *cup**cup**cup*

elbarca___
12.03.2012 00:01

войници на Франко са нахлули в съблекалнята на Барса и са заплашили с пистолети футболистите .

RealMafia1
12.03.2012 00:03

ти ме кефиш с теб няма да споря *wink* *beer*

RealMafia1
12.03.2012 00:03

През 70-те години , част от футболистите на каталунците участвали в мача, признават с половин уста,че нещата са били доста преувеличени. Също така, любопитен факт е,че седмица след този мач с каталунците, Реал Мадрид губи финала от Билбао. Тогава следва логичния въпрос,след като войници са заплашили каталунците,защо нищо не са направили срещу баските,които първо са не по-малко "обичани" от каталунците и второ в онези години Атлетик Билбао е бил доста по-силен отбор от Барса(стават шампиони на Испания през същата 43 година) и властта,ако е трябвало да праща войници с пистолети е по-логично да го направи срещу тях,а не срещу Барса.

Captain
11.03.2012 23:09

Аз се включих в темата, повлиян от името Пепе. Просто много ме дразни този играч. Не защото е от РМ, просто прави такива безумни влизания, толкова е груб... просто наистина няма място на терена. Няма да забравя какво направи срещу Хетафе. Първо изрина един после продължи да го мачка и настъпва след което нападна други играчи ... незнам какъв трябва да си за да направиш такова нещо.Просто трябва да му забранят да играе до живот на този, няма значение от кой отбор е!

RealMafia1
11.03.2012 23:12

съгласен съм с теб пепе е много груб играч и трябваше да го накажат сериозно за нарушението срещу меси но за сметка на това перес му обеща при още една подобна проява е вън от Реал Мадрид няма как един играч да петни името на Кралският клуб ...

N10
11.03.2012 23:07

Кое действие е по-важно в един футболен мач - първото или второто?


Първо действие:
Гол на Бетис,след като топката се удря в лакътя на асистента на Бетис.

Второ действие:
Топката се удря в ръката на Алонсо.


Надявам се сега да си ме разбрал напълно*wink*

RealMafia1
12.03.2012 00:02

и ти си прав тея спорове нямат край хаха

N10
12.03.2012 00:00

И какво очакваш да стане?Някой да каже "Дамм,фена на Реал е прав"-едва ли! Аз ще ти кажа какво ще стане. Ще излезе един с подобна извадка за Франко срещу Барселона и пак ще започнете да се храните *joking* Аз ти казах и предния път,в безсмислени спорове няма смисъл да се вкарваш*wink* Той,като иска да хейтва,ти отколкото и кладенеца вода да му мъкнеш все тая*wink* Единствения начин да се избягват подобни спорове е-ИГНОРИРАНЕТО!!!Показваш му *cards* и това е*wink* Все пак не си мисли,че се опитвам да те поучавам,просто ти казвам,какво бих направил аз на твое място*wink*

RealMafia1
11.03.2012 23:52

да такае но много от феновете на барса засягат този въпрос постоянно за това го изнамерих в нета и го публикувах за да престанат да мешат франко баба му и нз си кой още

N10
11.03.2012 23:47

По този въпрос,може да се спори на дълго и широко,но с какво?С извадки от тук и там + слухове от този и онзи! Затова лично аз,няма да влизам в спор за неща които не съм ги гледал-а само чел*wink* Просто няма смисъл.*wink*

RealMafia1
11.03.2012 23:40

пак съм съгласен с теб и аз мисля че е смешно да говорим за корупция на толкова големи отбори доказали се неведнъж искам да кажа нещо на ЕЛБАРСА.Мисля,че е крайно време да се напише истината за Франко, за неговия режим и да се споменат някои интересни факти. И ще видим, дали наистина Реал Мадрид дължи успехите си на него : 1)Едно от нещата върху които лежи каталунската пропаганда за подкрепата на Франко към Реал Мадрид е прословутия полуфинал за Купата на Краля между Реал Мадрид и Барселона завършил 11:1 през 1943 година. Според каталунците, войници на Франко са нахлули в съблекалнята на Барса и са заплашили с пистолети футболистите . И те "умряли от страх" и за това загубили. През 70-те години , част от футболистите на каталунците участвали в мача, признават с половин уста,че нещата са били доста преувеличени. Също така, любопитен факт е,че седмица след този мач с каталунците, Реал Мадрид губи финала от Билбао. Тогава следва логичния въпрос,след като войници са заплашили каталунците,защо нищо не са направили срещу баските,които първо са не по-малко "обичани" от каталунците и второ в онези години Атлетик Билбао е бил доста по-силен отбор от Барса(стават шампиони на Испания през същата 43 година) и властта,ако е трябвало да праща войници с пистолети е по-логично да го направи срещу тях,а не срещу Барса. 2) Реал Mадрид печели първата си титла на Испания, едва 15 години (1954) след като Франко идва на власт (1939) . Франко е бил фен на Атлетико Мадрид, самите „дюшекчии” са били причислени към авиационните сили . Причината за възраждането на Реал Мадрид се казва Сантяго Бернабеу, именно след като той става президент на клуба идват и успехите. Едва,когато Реал Мадрид започва да печели КЕШ , Франко се появява на стадиона на клуба. И днес сме свидетели,как успехите в спорта се ползват от политиците за дивиденти. 3) Барселона е спечелила близо половината си трофеи от домашната сцена по време на неговият „тираничен” режим – 8 титли на Испания, 10 Купи на Краля. След смъртта на Франко (1975), отборът на Барселона за 15 години има една титла (1985). Всякакви конспирации,че заради Франко не можело да станат шампиони отпадат автоматично. 4) Реал Мадрид в първите десет години на изданието на КЕШ, играе осем финала (шест печели и два губи), така че мисля,че е напълно нормално такъв отбор да доминира на домашната сцена. 5) Много интересен факт е, как по време на диктатура и подтисничество, се строи стадион за сто хиляди души (говоря за Ноу Камп) . 6) Всеки човек,запознат с историята на Испания по време на режима Франко знае,че тогава правата на каталунци и баски са били силно ограничени- нямали са право да говорят собствения си език, нямали са такава автономия като сега. Но по отношение на спорта, държавата не се е месила-фактът,че баски и каталунци печелят толкова купи по време на режима на Франко е красноречив.

N10
11.03.2012 23:32

При един отменен гол на Бетис,мача ставаше 0-2 за Реал преди ситуацията на Алонсо,а при 0-2 едва ли Бетис щяха да си повярват че може да вземат нещо от този мач. В този ред на мисли,искам да ти кажа,че в мачовете срещу Челси,Интер,Арсенал и Реал имаше подобни ситуации,преди претенциите на всички за "подпирането" на Барселона.*wink* Като цяло съм на мнение,че съдиите са правили грешки,днеска правят такива и за напред ще правят-докато УЕФА/ФИФА не вкарат видео наблюденията във футбола! Но съм далеч от мисълта,че този или онзи си купуват купи. Може да изиграят някой мач на черното тото(това е по-вероятно и лично аз вярвам,че и големите отбори го практикуват понякога),но да купуват турнири или лиги е доста смешно*wink*

RealMafia1
11.03.2012 23:23

съгласен съм с теб сега найстина разбрах какво искаш да ми обясниш *beer*

N10
11.03.2012 23:17

Винаги е важно първото действие*wink* И това не е от вчера или днес.Така е било винаги и така ще си остане и за напред.*wink*

RealMafia1
11.03.2012 23:11

Да разбрахте еми и двете според мен са важни защото ако съдията беше отменил гола на бетис заради нарушениео мачът щеше да е друг а ако беше дал дуспа на бетис за ръката на алонсо мачът пак щеше да стане друг няма важно действие и двете са важни защото са в хода на мача и можеха да променят много неща дори и крайния резултат (кой щеше да е победител а не резултатът 3:2)

RealMafia1
11.03.2012 23:06

Най-успешният отбор в турнира е Реал Мадрид, който е печелил купата 9 пъти. След него се нареждат Милан (7 пъти), Ливърпул (5 пъти), Байерн Мюнхен, Барселона и Аякс (по 4 пъти).

По традиция купата на европейските шампиони се дава всяка година на отбора, спечелил финалния мач на турнира. Той има право да задържи трофея в рамките на една година. Ако един отбор спечели три последователни купи на европейските шампиони или спечели турнира общо пет пъти, той има правото да задържи трофея завинаги, като за следващото издание на турнира се изработва нова купа.

RealMafia1
11.03.2012 23:04

Шампионска Лига на УЕФА (на английски: UEFA Champions League), е най-важният европейски клубен футболен турнир. До сезон 1992/93 носи името Купа на европейските шампиони (КЕШ, на английски: European Champions' Cup, ECC). Той се смята за един от най-престижните трофеи в световния клубен футбол. Провежда се всяка година от УЕФА.

Титлата „европейски шампион“ е печелена от 21 различни отбора, 12 от които са я печелили повече от веднъж. Най-много титли има отборът на Реал (Мадрид), които са печелили титлата девет пъти, пет от които са в първите пет години от създаването на турнира. След като Милан успешно защитават титлата си през 1990 г. нито един друг отбор не е успял да спечели титлата в две поредни години.




Отборите, които са получавали завинаги трофея са:
Реал Мадрид - спечелил първите пет издания от 1956 до 1960 година
Аякс - спечелил три последователни трофея от 1971 до 1973 година
Байерн Мюнхен - спечелил три последователни трофея от 1974 до 1976 година
Милан - спечелил купата за седми път през 2007 година
Ливърпул - спечелил купата за пети път през 2005 година

Клубове от общо 31 страни, членки на УЕФА, са записвали участие в груповата фаза на турнира



НЕМОЖЕ НЯКОЙ ФЕНОВЕ НА БАРСЕЛОНА И НЕ САМО ДА МИ КАЖАТ ЧЕ ТАЗИ СТАТИСТИКА НЕ ЗНАЧИ НИЩО

Manower
11.03.2012 22:41

Честито каталунци! Вече навлезнаха във форма.

elbarca___
11.03.2012 22:39

пък може и да ги пори като риби във момента кой знае *thinking*

RealMafia1
11.03.2012 22:55

а ти пак си се разлигавил и честно да ти кажа ставаш непоносим про такова положение иначе също си свестен човек

Captain
11.03.2012 22:34

Ами може, нямам представа какъв. Аз нищо лошо не съм казал за него нито искам да се карам с някой. Просто спорихме малко, което е нормално щом сме привърженици на различни отбори.

N10
11.03.2012 22:36

*thumb_up*

Captain
11.03.2012 22:29

Явно и той самия осъзна, че не е прав и избега *smile*

N10
11.03.2012 22:32

Не е лошо момче,просто много се поддава провокации*smile*

elbarca___
11.03.2012 22:11

Франко със танка на бернабеу а ходи играй *lol*

Captain
11.03.2012 22:10

Другата тема за Пепе. Значи там искаш да ми кажеш, че всичко е ОК щом не го е докоснал?! Извинявай ама при такова влизане... Неможеш да отречеш, че този дървар не играе грубо! Просто трябва да кажеш на черното бяло ако си мислиш така. И как си мислиш, че съдията трябва да забележе, че краката им се разминават на 1мм разтояние. На това не му се казва съдийска подкрепа! Има такива съдийски грешки които няма как да се избегнат във футбола. Като зачекваш темата..кажи тогава за Пепе когато настъпа Меси и НЕ последва наказание. Според теб Неумишлено ли беше ?

elbarca___
11.03.2012 22:00

защо винаги се хващате за арсенал след като ни отмениха чист гол във англия

RealMafia1
11.03.2012 22:53

виж сега прав си за много неща но искам само да кажа че не всичко в футбола започва и сврършва с реал и барса според мен съдийте доста се усраха и в двата мача но немога да ти разбера въпроса колкото до Каптаин колега виж неискам да се караме или да те провокирам просто искам да кажа че съдийте понякога правят непростими грешки и искарват лошо име на даден отбор в случая на реал и барса и аз и ти знаем че това са найвеликите отбори на всички времена но в случая с пепе да и аз съм наясно с правилника Жълтият и червеният картон са въведени през 1970 г. Жълтият картон се присъжда на играч, за да го предупреди за сериозно допуснато от него нарушение или неспазване на правилата. Два жълти картона в един мач, присъдени на един и същ играч, довеждат до червен картон, от който следва отстраняване на провинилия се играч от терена. За особено сериозни нарушения понякога съдията отсъжда директен червен картон, който често води със себе си забрана за поява в следващи официални мачове, в зависимост от правилата на съответната футболна федерация. Отстраняването от игра е тежко индивидуално наказание на провинил се играч, което уронва неговия авторитет. Отстраненият чрез червен картон играч не може да бъде заместен от резервен. Обикновено всички нарушения (спъване, хващане на топката с ръка, препречване - играчът няма намерения да играе с топката, но препречва пътя на противника, у когото е топката, и това може да е повод за нарушение), по време на игра се наказват с определен картон. Най-тежкото наказване на футболист за една среща е получаването на 1 жълт и 1 директен червен картон. и аз знам някой неща като теб но искам да кажа че това е опасно влизане и се получавяа жълт картон а не директен червен но няма значение това са минали неща има много свестни хора измежду феновете на барса доказахте го за пореден път уважавам вашето мнение *beer**beer**beer*

N10
11.03.2012 22:24

1-во момчетата на Расинг си ритаха от самото начало*wink* 2-ро имам един прост въпрос към тебе: Кое действие е по-важно в един футболен мач - първото или второто?

elbarca___
11.03.2012 22:22

личен въпрос: със п/у/т/ч/еците как си пориш ли ги *lol*

RealMafia1
11.03.2012 22:04

не се хващам за тях просто искам да ти кажа че така не се печелят шампионски лиги като вас да тази вечер нямаше вина отборът на барса за смешната дуспа но за изгонването на пепе най голяма вина има артиста(дани алвеш) съжалявам но и при арсенал и при челси и при нас ви помогнаха и то солидно печелете титли бъдете най добри но не с реферите а сами тогава всеки ще ви признае защо тази вечер футболистите на сантандер почнаха да ритат момчетата на барса защото се изнервиха писнаим от постоянна подлкрепа към барса да иматакава и към реал но снощи и ощетиха и помогнаха на реал нека бъдем честни

RealMafia1
11.03.2012 22:00

Барса подчини Арсенал, рефер побутна „непобедимите” напред

Ван Перси: Съдията е смешник

27-годишният Ван Перси, който в последния момент се възстанови от контузия и попадна в титулярния състав, нарече швейцареца смешник. Холандецът получи втори жълт картон, след като продължи да играе при подаден сигнал за засада.

“Отстраняването ми от игра повлия за развитието на мача. Този съдия е смешник. Как мога да чуя сигнала за засада, след като близо 95 000 зрители вдигаха невероятен шум”, заяви Ван Перси пред “Скай Спортс”.

“Бузака не бе на ниво през цялата среща. Дори не знам защо той ръководи мачове на това ниво в Европа. Поняга не мога да ги разбера тези неща”, допълни холандецът./БЛИЦ


Французинът е изразил недоволството си от отстраняването от игра на Робин ван Перси. Самият Венгер отрече пред “Скай Спортс” да се е карал с швейцарския рефер.

“Казах му лице в лице моето мнение за неговото решение. Той със сигурност не е узрял за подобно ниво на футбола, след като взе такова решение”, заяви Венгер./БЛИЦ


Ван Перси: Червеният картон беше подигравка, реферът цял мач свири против нас

„Опитах се да му обясня, че 95 хиляди човека ми пречеха да го чуя. Но той цял мач свири против нас. Не знам изобщо защо бе тук тази вечер. Чувстваме се малко излъгани, тъй като до този момент бе 1:1, а реферът уби интригата,” завърши Робин Ван Перси.

Captain
11.03.2012 22:06

Абе човек, какво ми ги пиешеш тези изказвания?Какво искаш да каже РВП и Арсен? Ами много ясно, че така ще кажат!Защо не цитираш някой от играчите на Барса , макар, че и те не са критерий. Има си правилник и съдията така е свирил! На всичкото отгоре как всички други 20 играчи чуха сигнала и спряха да играят само РВП не го чу... брех брех изведнъж оглуша този човек. Или като, че ли цял мач беше тихо и публиката само тогава нададе вой. През останалото време си го чуваше много добре съдийския сигнал. Айде моля ти се !!!

elbarca___
11.03.2012 21:46

често да ви призная във този отбор виждам 5/6 поредни ШЛ

vaskoyankov123
11.03.2012 21:39

Теа Расинг бахти касапите,то бива ритане ама тва :Х

elbarca___
11.03.2012 21:38

3 отбора и 5 мача ни делят от написването на нова златна страница на барселона ние ще сме първият отбор защетил титлата си от ШЛ Оргинално(пищова)

cesc4barca
11.03.2012 21:32

Ако Реал победи барса с по добра игра напълно честно бих ви поздравил ама няма как да стане понеже барса са класа на реал и тва всеки го знае.

elbarca___
11.03.2012 21:21

докато меси шави и иниеста са във отбора барса ще е непревземаема крепост във ШЛ

RealMafia1
11.03.2012 23:46

Искам да си върнеш думите назад за ерата франко прочети и научи най после истината за тези простотий който говориш

RealMafia1
11.03.2012 22:02

не но аз не ги оспорвам и не говоря за тях че как са били взети тък като съм нямал възможност да ги видя но ти си този който говори за ФРАНКО се едно ти е братовчед

elbarca___
11.03.2012 21:59

ти бяше ли свидетел на първите 5/6 ШЛ на реал

Captain
11.03.2012 21:58

Е щом казваш, че всички тук знаят, че съдията го е изгонил нарочно ... значи сигурно ще е така *cool*

elbarca___
11.03.2012 21:56

той тва много добре го знае резултата беше 1-1 при червения картон и умишлено разкарва топката със цел печелене на време

RealMafia1
11.03.2012 21:55

ти изобщо знаеш ли кой е франко и кой е гампер та си седнал да говориш за ери ти беше ли там та знаеш кой как е ставал шампион ти си типичен българин за вас всичко е далавера навсякаде е корупция е за тва сме на тва дередже в тая държава заради такива като теб а ди теб КАПТАЙН моляте не се насилвай да четеш правилника всички тук знаем че съдията го изгониу нарочно иначе барса беше обречена

Captain
11.03.2012 21:51

Аз няма да ви се меся в спора не искам да се вклюявам и да се карам, само искам да ти кажа, че Перси беше правилно изгонен. За умишлено разкарване на топката след съдийски сигнал се дава жълт картон. Това го пише в правилника. Така, че не виждам кое е пресилено.Не му е дал директен червен, дава му жълт, който му е втори и съответно червен.

elbarca___
11.03.2012 21:47

ами ако пропуснем ерата Франко би трябвало да сте зад нас за тва че пак ние сме си номер 1

RealMafia1
11.03.2012 21:44

а сега кой е номер 1 елбарса а кой е номер едно сега кой е най титулования отбор сега след 10 години и теб и мен може да ни няма камоли тоя циркадйииски сайт

elbarca___
11.03.2012 21:44

ще бъдем най великия въпрос на години след 10 г ако го има този сайт само ще те запитам кой сега е номер 1

RealMafia1
11.03.2012 21:42

с кое ги изгониха заслужено може ли да ми припомниш че нещо ми се губи за това че пепе не докосна артиста или за това че ван перси ритна топката след сигнала на съдията ? ЕЛБАРСА първо спечелете 9 титли от този турнир спечелете ги пет пъти поред спечелете лалига 31 пъти да не казвам вече 32 и тогава ела и кажи на всички че вие сте най великия испански отбор ставали ?

cesc4barca
11.03.2012 21:31

Еми да, заслужено ги изгониха.

RealMafia1
11.03.2012 21:26

само ти така си мислиш е ако съдийте гонят футболисти както изгониха перси както исгониха пепе да няма да има кой да ви спре

RealMafia1
11.03.2012 21:14

Искам само да кажа че всеки коментар е излишен за този мач добра игра на барса заслужаваха да победят Но едно голямо Но нека феновете на барселона да не говорят че реал ги бутат съдийте защото видяхме какво се получи в поредния мач на барса когато съдията им удря по едно стабилно рамо и искам да кажа на тези който казват че титлата е купена господа купува се мач два три но от 26 мача 23 победи 2 загуби и един равен това не е купена титла а просто един велик отбор отново се исправя на крака и пак ще доминира в цяла европа

monowave
11.03.2012 21:30

напротив аз ще ви честитя победата, стига да не се заяждате тогава. и искам да се извиня за обидата дето ти казах "говнио" защото не е така изглежда че мислиш трезво. просто бях изнервен на коментарите на другите индивиди

RealMafia1
11.03.2012 21:27

прекалено много се силиш а знай че това е нож с две остриета защото ако ви победим и вие отпаднете незнам какво ще кажете тогава а ако загубим ние мадридистите пак ще сме тук защото ние не мислим че ще ви смачкаме а очакваме хубав мач и се надяваме да ви отстраним дори и минимално

monowave
11.03.2012 21:25

а ако ни биете честно тогава ще ви честитя победата

monowave
11.03.2012 21:24

дано да ни се паднете в ШЛ да ви смачкаме

RealMafia1
11.03.2012 21:17

имаше барса за господар но всичко се променя и реал го доказва с всеки изминал мач сажалявам но го приеми най после всеки отбор има добри и лоши моменти а вашите тепърва започват

RealMafia1
11.03.2012 21:16

не той просто е на 12 години и още неосъзнава какво става в света на футбола трябва да поотрасне малко да гледа мачове да се интересува от футбол и тогава да седне да коментира ...

elbarca___
11.03.2012 21:15

европа има само един господар и тва е барса

Breathin
11.03.2012 21:14

остави го тоя monowave ' много тъпо животно е няма смисъл.

elbarca___
11.03.2012 21:11

трябваше да не дават дузпа за барса а да дадът поне 1 на бетис *devil**devil**devil**devil*

monowave
11.03.2012 21:10

интернет тролове вие сте по-зле и от манчинито бе *sad*

monowave
11.03.2012 21:06

До коментар [@comment 999271] от [@user Breathin]:

а бе от теб по-голям няма

elbarca___
11.03.2012 21:03

кво спорите със хора чийто отбор е по жалък и от тях самите

RealMafia1
11.03.2012 21:02

До коментар [@comment 999251] от [@user elbarca___]:

батко по добре си замълчи след тая вечер не би трябвало да си толко оверен че само реал ги подпират съдийте хах

RealMafia1
11.03.2012 21:09

не бе няма да се занимавам с теб не си мисли за насилие и др глупости просто да се видиме да ти обясня някой неща ако ли не мисли преди да кажеш нещо

monowave
11.03.2012 21:08

уплаших се не искам

RealMafia1
11.03.2012 21:06

пак те питам искаш ли да се видиме за да ми изясниш някой неща за футбола аз ще ти кажа къде съм и ще те чакам а малчо

monowave
11.03.2012 21:04

а бе ти си на 10 години виж се само как пишеш немаш никви 23 години. фейспалм

RealMafia1
11.03.2012 21:04

няма да споря с теб ти винаги знаеш всичко *beer*

RealMafia1
11.03.2012 21:03

попитахте нещо искаш ли да се видиме и да ти покажа как се става артист за цирка а малчо

elbarca___
11.03.2012 21:03

100% дузпа къде видя подпиране

monowave
11.03.2012 21:03

не си в оная селската тема на реал

monowave
11.03.2012 21:01

злобата ви против барселона е огромна. извинявайте но нищо няма да промените, нито жалките ви отборчета ще станат по-добри нито вие. това е истината приемете я *smile*

elbarca___
11.03.2012 21:01

чиста дузпа 100% който не му изнася да напусне

RealMafia1
11.03.2012 21:03

ти май не си гледал мача а пак си се люлял на люлката пред блока хах недей така ще ти се смеят хората ти поне си от малкото свестни фенове на барса

RealMafia1
11.03.2012 21:01

До коментар [@comment 999248] от [@user monowave]:

искаш ли да се видиме гледам че си от софия и да ми го кажеш така по директно пък да видим после кой ще е за цирка ам малчооо

amet_95
11.03.2012 20:58

коментирам ма4а доста спорна дуспа но и да нямаше дуспа барселона бе по добър на терена

breiknz
11.03.2012 20:59

Един свестен коментар , ЕВАЛА! *smile*

luiz_lfc
11.03.2012 20:52

Първенството вече се доиграва.... не мисля че ще има кой знае какви промени 1.Реал 2.Барса 3.Валенсия

breiknz
11.03.2012 20:51

Дори днеска за Бромич имаше не свирена дуспа *smile*

KrisPK
11.03.2012 20:54

Но имаше и за Манчестър несвирена тека ,че не се исказвай непотготвен *smile*

Sweeney_Todd
11.03.2012 20:41

Истината е, че отдавна вече няма фенове на Реал или Юнайтед. Всички вече са антифенове на Барса. Малко са вече феновете на футбола, които си пускат в Събота и Неделя вечер мача от Ла Лига, гледат го с бира в ръка, и просто се наслаждават на футбола. Сега има тринадесетгодишни злобарчета, които са излъгали в някой спортен сайт за годинките си, те сядат с нагласата, че тоя или оня е подпиран от съдията и почва да хейтва и да плюе...после влиза в някой от въпросните сайтове, където е на около 20 години (та да е по- респектиращ и да изглежда по- компетентен) и почва да сипе цялата си злоба, като претендира, че е "неутрален" фен. Ако ви трябва пример, вижте rollingstones

N10
11.03.2012 22:11

Тука пак много деца,пак много нещо. Отговарям на тебе,защото ти се правиш на най-големия и най-умния,но всъщност показваш точно обратното.Ще си позволя и да те цитирам: "Фен съм на Реал от 2003-та година, когато играха най-красивия футбол някога.. " Значи,един малко по-голям любител на футбола на средна възраст 25-30 годишен,след като прочете само това и му става ясно що за "палячо" си.Поредното детенце дошло тука да тролва в тема на Барселона.Искам само да те светна,че Реал Мадрид играеше най-хубавия си футбол през 98,00 и 02!Точно 2003 година почна спада в блясъка на Галактико и така не се завърна до така наречения днеска Галактико-2. Следващия път,когато се опитваш да се правиш на такъв какъвто не си,първо вземи се замисли и после пиши. Това беше първи и последен безплатен урок от мен*wink* Колкото до мача. Тотално надиграване от страна на Барса над Расинг,с дузпа или не,това 0-2 е най-малкото с което се отърваха!!!Колкото до самата дузпа,50-50,един съдия ще я даде,друг не. Яд ме е,че Пеп не пуска Тейо,Барата и Монтоя титуляри.В смисъл шампионата вече е сдаден и в мачовете до края,ще се радвам ако по-често почне да ги пуска в игра.Това ще е изключително полезен опит за тях за другия сезон!!! Най-интересното от края на този мач,е 50-я гол на Меси за сезона.*thumb_up*

KrisPK
11.03.2012 21:17

Не им се искаше на фифа 2009 година да играят на финала пак Ман-Челси *joking**lol*

monowave
11.03.2012 21:13

не ти просто мразиш барселона и това е ясно

KrisPK
11.03.2012 21:10

Аз съм Неутрален фен като играхте с Арсенал,Милан,РМ и мога да ти кажа ,че си ви бутаха до финала да си рекламират total football *smile*

monowave
11.03.2012 21:08

ами кой си ти да казваш кой е подпиран и кой не? ти си против барселона това е ясно

KrisPK
11.03.2012 21:06

Хах кой си ти та да ти доказвам има достатъчно клипове в youtube ходи и гледай и се наслаждавай на подпиранята (как фифа рекламира футбола-тотал футбол)

monowave
11.03.2012 21:03

Докажи го

KrisPK
11.03.2012 21:03

Не чесна си беше но вие изобщо не трябваше да играете на финала *stop*

Higuain207
11.03.2012 21:03

Гледам БС само когато играят с РМА.ако става на въпрос то и БС е падал с 5:0 от Реал и т.н.

Higuain207
11.03.2012 21:00

Спор няма последните 3г. Бс е по-добра от РМА ,но до преди тия 3 год. да не биехте само вий.

monowave
11.03.2012 21:00

сигурно и победата против вас беше със съдийска помощ

monowave
11.03.2012 20:58

а бе се съдиите на вас са ви виновни, жалки сте

Sweeney_Todd
11.03.2012 20:57

Не ти се хваля...защо се опитваш да се заяждаш? просто според мен ти е било по- леко, че не си го гледал тоя мач...само изразих мнение

RealMafia1
11.03.2012 20:56

ти на тоя закво му обръщаш внимание видял ли си на колко години е мани го тоя не е гледал и един мач на барса него мозъка не му е развит още той поковината от барса неможе да ги запомни

KrisPK
11.03.2012 20:55

И двата пъти стигнахте до финала с помоща на *referee**whistle**wink* Дори бих казал и 2006 ако помниш случайно *confused**cool*

RealMafia1
11.03.2012 20:55

на кой два финала ни раскъсахте бе пишлегар на кой бе ти си толко малак че надали помниш последната купа на барса бе малчоо

rollingstones
11.03.2012 20:54

Ама то трябваше да млълнете още на миналото класико.. Защото тогава имаше 2 дузпи за нас, отмениха чист гол и ни дадоха червен картон за симулация на Бускетс.. Ама вие сте наални и не млъквате.

monowave
11.03.2012 20:54

Имате една победа за 3 години. Това ли ви прави велики ?!

Higuain207
11.03.2012 20:54

и с това ли ще ми се хвалиш.

monowave
11.03.2012 20:53

Разкъсахме ви на два финала, какво повече искаш? На трети? Извинявай те МЮ са в ЛЕ. Аххехехееххехе

Sweeney_Todd
11.03.2012 20:52

И не си сгрешил!...все пак, едва ли има фен на Реал, който да не е преживял болезнено онова 5 на 0

monowave
11.03.2012 20:52

А бе мен, да не би симулациите да са измислени от Барселона? Ще ви пометем на 22-ри и ще млъкнете отново.

KrisPK
11.03.2012 20:50

Дам жалък съм защото казвам истината за барцелона

rollingstones
11.03.2012 20:50

Човече гледам футбол редовно от 2003та година. Почнах да дразня лапетата тука, защото и те дразнят в темите на Реал... Фен съм на Реал от 2003-та година, когато играха най-красивия футбол някога.. Ти едва ли си ги гледал, защото съм на 99% сигурен, че гледаш футбол от 2009-та,,, Когато Барса станаха шампиони... Ти си от тези фенове или по-скоро псевдо фенове дето само зная "само меси" "само барса" "роналдо гея" "реал ги подпират"..... В момента аз казвам, че съдията греши в полза на Барса, защото е така. Дузпата беше точно по театралните ви умения... Ще го кажа за последен път, за да не си помислиш, че съм антифен на Барса *wink* Съдията ни помогна в една ситуация - да. Но в друга ни ощети *wink* Бетис вкараха гол благодарение на играта си с ръка. Алонсо също използва ръката си в наказателното поле, но вече са квит. Това на Рамос беше коляно... Ако кажеш, че е ръка, официално те признавам за малко лапенце, гледащо футбол от 2009-та година *wink*

Higuain207
11.03.2012 20:48

спрях да гледам Бс след мача им с Челси в ШЛ

monowave
11.03.2012 20:47

Мога да ти кажа, че ти си един от най-жалките хора тука. Повече пишеш коментари в темите на Барселона, отколкото на Манчестър. Нареждаш се до роберто_манчини, БорнТуХейт, елкагео и другите индивиди. Просто си жалък.*nerd*

Fozzera
11.03.2012 20:46

Не виждам обаче причина да се обвинява отбора след като е подкрепен(говоря за Барса,Реал и другите по-големи отбори) защото е съдийска грешка.

KrisPK
11.03.2012 20:44

Еми виж ся да ти кажа нещо ако барца си печели титлите и купите честно както трябва да е няма да имате Антифенове а и тази тенденция (за мн. антифенове на барца) я има в мн.страни *beer*

ivanrealmadrid1
11.03.2012 20:30

още не мога да разбера как фенове на барсенола говорят за подпиране на реал , да погледнат собствения си катарско уницефски съдийски отбор начело с мишел платини *lol**lol*

breiknz
11.03.2012 20:29

Не знам, но снощното с подпирането на Р.М беше прекалено ...

breiknz
11.03.2012 20:32

Е ти ако на това не викаш засада не знам какъв разбирач си по-добре си пусни някой филм да гледаш ...дечко

Fozzera
11.03.2012 20:32

За дузпата съм съгласен, но ако кажеш че гола им беше редовен това ще е най-голямата смешка днес... :*joking**joking**joking*

rollingstones
11.03.2012 20:31

Какво подпиране бе *lol* Искаш да кажеш днешното ли? Да.. това вече е прекалено *lol* Изсимулирана дузпа и отнет гол на Сантандер

holigan4e
11.03.2012 20:31

А на Барса вечното не е ли прекалено ?

Sweeney_Todd
11.03.2012 20:27

Ееее, как им отмениха гола на тия Расинг :@:@:@:@ само ни подпират...

ivanrealmadrid1
11.03.2012 20:32

затова са европейски и световни шампиони *lol*

breiknz
11.03.2012 20:30

И национала на Испания има същата емблема *wink*

ivanrealmadrid1
11.03.2012 20:28

ами кой отбор има спонсор като уефа ?

Roberto_Mancini
11.03.2012 20:15

много зле испанската лига

breiknz
11.03.2012 20:19

Много зле относно съдиите, иначе нали видя Билбао какво направиха с М.Ю. Това че има 2отбора които са наистина над другите в испанкото не значи че е зле *wink*

Sweeney_Todd
11.03.2012 20:15

Само Меси би продължил да играе в такава ситуация *lol* Дузпата беше чиста.

KrisPK
11.03.2012 20:16

Ахахахахахаха свали малко тези очила ,че ставаш смешен

anio_84
11.03.2012 20:14

Театралните действия на Барса почнаха..

Fozzera
11.03.2012 20:14

Опитахме от на Реал лекарството!!! Много е сладко така!

rollingstones
11.03.2012 20:28

Щом играе с ръка, значи има нарушени, балъко. Не знаеш правилата на футбола :Х

Fozzera
11.03.2012 20:25

Смешен си...футболиста на Бетис игра с лакът и изобщо не влияеше на ситуацията, докато 2те изпълнения от Реал бяха с РЪКА.

breiknz
11.03.2012 20:22

Смешен си бе пич има 2 снимки които се вижда на тях всичко не пиши глупости *wink*

rollingstones
11.03.2012 20:21

На Бетис не им дадоха дузпа, но пък им дадоха гол вкаран благодарение на ръка *wink* Така, че мълчи... не са ни подпряли за нищо... Съдията просто се реваншира като не даде дузпа когато Алонсо игра с ръка.. А в края на мача Рамос игра с рамо *wink* А сега вас очевидно си ви подпира съдията.. Разбира се ако съдията не даде нещо грешно в полза на Сантандер *wink*

KrisPK
11.03.2012 20:20

Дам съгласен съм на 120% с теб *beer*

Fozzera
11.03.2012 20:18

Ако я нямаше тази подкрепа към 2та гранда, испанското щеше да е още по-интересно и нямаше да има толкова караници между феновете

KrisPK
11.03.2012 20:17

Да де това казвам и аз *smile*

Fozzera
11.03.2012 20:16

Не отричам че ни подпряха, но снощи яко ощетиха Бетис при 1:0 и при 2:1 !

KrisPK
11.03.2012 20:15

Затова нямате право да говорите когато РМ ги подпират защото и вас ви подпират-един дол дренки.

KrisPK
11.03.2012 20:13

Отиваш в Барца ставаш актьор няма как *smile*

breiknz
11.03.2012 20:11

Аре вие като сте "ПЕРФЕКТНИ" стига пишете кой какъв е *wink*

FC_BarCeLoona
11.03.2012 19:54

Тука май има повече фенове на РМ,отколкото на Барса!Да ви е*а в тъпите хейтъри,ама после ние сме "хейтвали"!*angry**angry**angry**angry*

FC_BarCeLoona
11.03.2012 20:23

Оооо аз не обичам да пиша в теми на чужди отбори.Е пиша ама разни работи,зависи за кой отбор...*smile*И не смятам да гледам и да пиша в темата на Реал ,че после да не ми мрънкат!*smile*

Breathin
11.03.2012 19:57

пич е виж в темата на РМ колко фенове на Барселона са писали.

Fozzera
11.03.2012 19:50

Какви са тия хейтърчета където осират темата с тия минуси бе, видяхме ви снощи!

CASHBOY
11.03.2012 19:04

Давай Меси , вкарвай голове , за да минеш онзи гей Роналдо ....

kris_666
11.03.2012 20:30

Колкото и да го храниш Роналдо няма да постигнеш нищо с това *smile* нито ще почне да вкарва по-малко, нито да играе по-зле. *smile*

Fozzera
11.03.2012 18:41

Играх го 0:4. Хеттрик на Меси и един гол на Фабрето!

breiknz
11.03.2012 18:39

Стига с тоя Куенка нищо не прави ,Тейо вече 3пати се доказа ...

ivanrealmadrid1
11.03.2012 18:39

ехее аз като видях състава на барса , те сантандер нямат никви шансове ;д