"Разочаровахме в защита, но още имаме шансове"

08:56
"Разочаровахме в защита, но още имаме шансове"
Мениджърът на Манчестър Юнайтед сър Алекс Фъргюсън заяви, че Атлетик Билбао съвсем заслужено стигна до победа срещу "червените дяволи" на Острова в първа среща от 1/8-финалния сблъсък между двата тима в Лига Европа.

"Атлетик игра по-добре от нас и заслужено стигна до успеха. Нашето представяне в атака бе на добро ниво, но в защита бяхме разочароващи. На реванша може би трябва да ползвам Фърдинанд като се надявам това да не наруши ритъмът ни във Висшата лига", заяви Фъргюсън.

"Имаме шансове да ги отстраним, нищо още не е решено", допълни сър Алекс след загубата с 2:3.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

real_madrid92
10.03.2012 10:16

Поредното доказателство кое първенство е по-добро! Вие си мислите, че в Испания има само едни Реал и Барса, без да оценявате отбори като Билбао, Атлетико Мадрид, Валенсия, Севиля, Еспаньол и още много други! Ето сега ще ги оцените като финала в ШЛ е Реал Барса, а на полуфиналите в ЛЕ отидат 3 испански!

katelievnikolai
10.03.2012 09:54

винаги ще му пожелавам на съра пет гола във неговата врата докато не пуска бербатов да играе. тоя дъртия направо го унищожи като футболист и продалжава да го прави,голмаистор не го пуска срещо барса ,после държи го на пейката след това го пуска да играе и жаж три ма4а бележи шест гола и веднага го стопира на пеиката 4е и извън нея.ако не съм прав или съм засегнал някои сори но това е истината.

ned999
10.03.2012 10:29

Подкрепям мнението ти.

gogo_rz
10.03.2012 09:21

Разочароваме като цяло с играта си
Дано да не прави повече експерименти със състава а да натовари на МАХ здравите футболисти пак да става квото ще
от толкова ротации заради контузии и даване на почивки на Рио и Еванс отдзат сме аврамов двор да не говорим за средата Гикс Карик / Гикс- Джонс/ -все резили с тези двоики в центара
Този сезон сме на Славата и името на клуба но щом сме до тук с тези експерименти значи Фърги е наясно с възмовностите ни като цяло .Има светлина и ако спечелим 3 мача поред в лигата и отстраним Билбао пак ше сме на върха.GGMU *beer*

RoSKo0o0
09.03.2012 22:14

И както казах вече... както с Аякс... така и с Билбао... Манчестър Юнайтед ИСКАХА ДА ЗАГУБЯТ (по фенове в уинър.бг) на Олд Традфорд... и пак ще го кажа, защото е истина - пълни смешници сте. Само петните името на добрите отбори.

Lubo0o
09.03.2012 18:56

"На реванша може би трябва да ползвам Фърдинанд като се надявам това да не наруши ритъмът ни във Висшата лига" ---> Това изречение показва ,че САФ не се отнася подобаващо към турнира ..... Пазеше Нани ,пазеше Рио и пусна Смолинг с голямата рана на главата ....

alechko
09.03.2012 18:31

Аз лично съм фен на юнайтед и на Английския футбол.И ще ми е гадно ,че няма да има английски отбори в европейските турнири.Единствено Сити ако се класират ще ми е гадно защото това е отбор без никакви традиций в тези турнири.Надявам се Юнайтед да играят по добре и продължът дано и челси успеят да обърнат мача.Тъпо е без английски отбори точен пример е мача на Барселона в ШЛ

Chelsea_FanBlue
09.03.2012 19:35

Явно забравяш, че предстои мач ЧЕЛСИ - Наполи?!? Един резултат 2:0 е напълно достатъчен за да продължи единственият английски отбор в ШЛ. Не отписвай, който и да е отбор. Примери много мога да ти дам, най-пресните са Челси - Ливърпуул 4:4, Арсенал - Милан 3:0. Както и да е, гледах вчера последните 20 мин на Билбао и смятам, че доминираха в това време, за което бяха повели с 1:3. Реванша ще е повече от ожесточен. *thumb_up*

fena_man_utd
09.03.2012 17:14

manunited666,Дай ми примери.Така на изуст не ми говори говори с конкретни примери.Само за първенството искам да ми каже кои конкретно мачове са това.Чакам.

fena_man_utd
09.03.2012 16:22

aa2,Най-слабият отбор за това ли все още играят? Юнайтед в Англия играе много добре.Това,че отбора има и слаби мачове не е нещо ненормално.Важното е,че си взимат мачовете.Юнайтед напоследък не блести,но не е важно това,а най-важното е,че отбора печели.Ти какво искаш да създаватвсеки мач по 5 чисти положения да владеят топката по 60-70 % от мача.Да отправвят по 15 удара ли? Това няма да стане.Юнайтед е отбор,който печели с тактика и хитрост,а не с много удари или прекалено голямо владеене.Мачове много,в които го доказват стига да си ги гледал,но не като някой псевдо фен,ами като нормален и безпристрастен зрител.

zuma15
09.03.2012 18:10

фенове на отборчета които ги бием с 8 гола моля по тихо

manunited666
09.03.2012 17:11

Специално за Арсенал те и сега ги надиграват нищо , че са слаби.А ако искаш сега да ме убедиш , че Юнайтед от 10 години са много слаби и бият все с късмет , айде моляте осъзнай се.Човек се опитва да е обективен и вас пак не ви устройва , пак ядете и плюете.Смешен , колкото и слаби да са Юнайтед пак са по-добре от Арсенал.Дори в тази слаба форма пак , където ви хванат там ви бият!!!

Arsenal1931
09.03.2012 17:07

кога ги е надигравал бе смешен ? Преди повече от 10 години , след това са смешна комедия

manunited666
09.03.2012 17:05

Не ! Юнайтед в момента са трагедия.Юнайтед е безобразно слаб в момента.Юнайтед преди беше фаворит във всеки двубой.Юнайтед преди в 90% от мачовете си надиграваше противника а сега какво ? Сега даже на собствен терен ни надиграват и ни правят за смях! И то не отбори от най-висока класа а отбори средняци!!! Просто недейте да ги защитавате защото тя играта е показателна , почти всеки мач е мъка мъка мъка мъка.Половината футболисти са направо трагични.Юнайтед няма в момента достатъчно добри играчи , че да претендира за каквото и да било.Единствено може да се направи нещо в Англия и то само защото останлите отбори в момента са тотална смешка и Челси и Арсенал и Пул и Юнайтед а също така и Сити са трагични , остава да разбереме на края на сезона кой от кои е по-малко смешен и трагичен!

iVcHo_SG
09.03.2012 15:50

засади масади , съдии , мъдии 27 мача 20 победи без бербатов , стига с тея ла*на колко бил полезен той , снимайте си го и си го гледайте у вас , отбора е на топ ниво в Англия за пореден път , да базел ни биха , но те биха и баерн , билбао ни биха нечесно , ок приемаме и продължаваме напред какво стане , така или иначе тази година отново в ШЛ има доминация на барса защото са перфектни за жалост , каквото стане и наистина джони евънс е най слабият ни играч за жалост , ако видич беше в игра мисля че щяхме в момента да сме доста пред сити и доста над билбао както и да е

Lubo0o
09.03.2012 19:02

Не си прав Арсенал какво играха онзи мач в който загубиха ? Те чак накрая се сетиха да направят нещо ! Почти цял мач спяха ... А за това Юнайтед колко са трагични има време да се види ! Андерсон се върна колкото и да е непостоянен ще внесе доза разнообразие в отбора ! Чакаме и Клевърли и може да повторим мачовете в началото на сезона ! Йънг влиза във форма , Вленсия е в страхотна форма дано се възстанови бързо ,Нани е лаком ,но на моменти много ефективен ! Само корейчето много да не го пускат нещо този сезон го няма никакъв ,въпреки че не веднъж е показвал добра игра срещу Арсенал !

iVcHo_SG
09.03.2012 16:05

Първо казах топ ниво в Англия и мой човек късмета е един път , неможе на всяка втора победа да викаш късмет , това че неатакуваме незначи че сме слаби , играем на контри и размазваме и буквално има мачове с два удара и два гола това е класа *wink* един път да ми кажеш късмет ок , ама чакай ся , аз незнам за последните години дали сме имали 20 победи от 27 мача хаха както и да е целта е да биеш и да вземеш 3те точки , дори и ако трябва да вкараш гол с ръка на финала и т.н. историята помни само победителите не как си играл , запомни го от мен *wink*

aa2
09.03.2012 15:58

Какво топ ниво бе приятелю?В Европа буквално се подиграват с вас, не с резултати, а с игра.В Англия имате един-два уникални мача и след това печелите с късмет.Играта ви е ужасна.Юнайтед не е бил толкова слаб от много време.Да, резултатите са добри, но рано или късно късмета ще ви напусне и отбори като Норич ще ви бият.Не можеш у дома да играеш все едно си аутсайдер срещу отбор като Билбао.В Англия срещу Тотнъм на късмет спечелихте, срещу Челси с късмет спечелихте точката, срещу Арсенал с късмет се измъкнахте с 3-те точки, срещу Норич с късмет, в началото на сезона имаше доста късметлииски победи, а когато късмета свърши?Юнайтед има нужда от промяна и то бързо, защото кризата ще ги връхлети в най-лошия момент от сезона.А за следващия не ми се мисли, защото най-вероятно ще сте трагични(това е моето мнение).

Kambata10
09.03.2012 15:36

Няма по-слаб защитник в световен мащаб от Джони Еванс! Категорично най-слабият футболист, който е налаган в М.Юнайтед през цялото съществуване на клуба.Най-тъжното, че САФ го е предпочел пред Жерард Пике, който според мен, въпреки че съм фен на МЮ е най-добрият защитник в момента.Може би затова САФ налага Еванс, иска да докаже, че не е сбъркал, но това ми се струва напълно невъзможно! Трябват нови попълнения и то поне 2,3 класни играча!

Man_Un_Fen_92
09.03.2012 16:00

Незнам какво не му харесваш на Еванс ... сигурно си видял ,че има доста обидни коментари срещу него ... но в последно време Еванс започва да ми харесва ... показа го и срещу Билбао ... много добре си игра момчето ! А за Пике ... и аз незнам защо САФ го даде ! Сега найстина е един от най-добрите защитници ! Да се връща Валенсия в игра ,защото е невероятен ! Нани след като се завърна в игра не ми харесва ... много самостоятелно играе !

fena_man_utd
09.03.2012 15:29

То ще е подигравка за футбола.С две загуби шампиони.

rooney_fen_10
09.03.2012 15:13

ДАНО ОТПАДНЕМ ОТ ЛИГА ЕВРОПА!!! Първо с тази игра не заслужаваме да сме в Европа, и второ по-важно е първенството и трябва да се съсредоточим там.

manutd_forlife
10.03.2012 09:16

абе кретен тука нямат нищо общо нито цска нито левски.

Strraxo
09.03.2012 22:31

Ей Чорбар мазен годи в кочината да се търкаляш !

dict8or
09.03.2012 21:28

Правописа ти.

Strraxo
09.03.2012 20:32

Хм а какво ни пречи да направим дубал ?

rooney_fen_10
09.03.2012 17:08

И то много голям, просто гледам реално на нещата. Ти какво искаш заради този безполезен турнир някой от основните ни играчи да се контузи и да пропусне ключовите мачове в първенството ли? Еми аз не искам да гледам повторение на случката с Видич, затова СИЛНО се надявам Атлетик да ни отстранят, защото ако не спечелим първенството това ще е катастрофа.

fuck_chelsea
09.03.2012 16:21

Смяташ се за фен на Юнайтед ли *smile*?

ned999
09.03.2012 14:44

Неговите успехи не го оправдават когато "убива" даден футболист... А в случая много по-важен за нас е Бербатов, отколкото точно- дъртака от сивата Шотландия...
И аз в случая съм обективен- жал ми е за един гениален футболист като Бербатов, и при това много интелигентен като за футболист, да го третира така...
Уважение към старите си имам, но в случая не мисля, че го заслужава (не говоря само за този мач, от началото на сезона не го пуска)

iVcHo_SG
09.03.2012 15:43

а бе човек кой третира барбито е , той ако беше много голям щеше да си е намерил друг отбор където да играе , какво ми са оплаквате всичко от треньора , отбори много , да си намери някъде където да играе , кво ме е*е мен бербатов , аз съм фен на юнайтед и харесвам Руни и Уелбек и Ернандез за нападатели и това е , къде го слагаш бербатов , той даже небеше в групата на финала в ШЛ и кво да не мисли че ше стане титуляр ей ся точно , бабрито да са спасява има си глава да мисли с нея и да са маха всички му го показаха пътя и да си вари като неиска резерва

ned999
09.03.2012 14:29

Тоя Чичарито- с тези дървени крака, една топка не може да си спре... лелеее! А къде е интелигентността на Бербатов? Точните му пасове? Гола вода са без него, ама явно дъртака го наказва...

ned999
09.03.2012 14:27

Само като разбрах, че Берба пак няма да го има, му пожелах да падне у дома, пред собствена публика... Тоя дъртак отдавна почна да ме дразни... - как може да "убие" футболиста ей така... Тая година направо му разби и формата и желанието на Бербатов... Човека играе на веднъж на 3-4 седмици... Или има някаква дразга, или... не знам... Но не е честно, затова му пожелавам да се върне от Испания разгромен и да си свие опашката...

kris_666
09.03.2012 14:30

Когато стигнеш неговите успехи тогава можеш да кажеш, че е дъртак и свичко останало по негов адрес...

fena_man_utd
09.03.2012 13:47

Каква ШЛ те гони теб.Юнайтед този сезон още от първият си мач се видя,че няма да го бъде същото се и отнася до някъде и за ЛЕ по мое мнение Юнайтед този сезон в Европа е изключително слаб отколкото предходният.За мен лично не ме касае толкова дали ще продължат напред,а дали щепокажат някаква стойностна игра.До тук нищо хубаво не съм видял.Едниствено в първенството играят добре и си мисля,че само там ще вземат титлата.

fena_man_utd
09.03.2012 13:33

8510,Ти добре ли си? Евра да не би нарочно да си сабу обувката? Това е пълна простотия! Знаеш колко мачове съм гледал,когато играч или си обува обувкта или си я завързва и играта не е била спирана.Знаеш ли,че играчите на Билбао изобщо не трябваше да играят с топката,а съдията трябваше да я даде на футболистите на Юнайтед,защото тя си беше в тяхно владение преди съдията да спре играта.Също така съдията можеше да поднови играта и по друг начин със спорна топка,но не го направи.

BGAFERA
09.03.2012 13:55

1.без нападателя и защитник БЕРБАТОВ са гола вода 2.ами техните победи са 90% садииска помощ,9% грешка на противника,и 1% няква игра 3.от дузспи и аз мога каквито са на рууни 99%от головете,или да те уцели топката на линията на наказателното поле и да влезне каквито са 99% головете на чичерито–засадито

teenage_head
09.03.2012 13:07

С тези три гола на чужд терен - много трудно, но не и невъзможно. Аз лично предпочитам 20та титла пред Лига Европа, ако трябва да избирам. Ама може да стане чудо и да направят дубъл, но тези играчи са много непостоянни. Джоунс и Смолинг почнаха по невероятен начин сезона, даже голове вкарваха. А Андерсон, Нани и Клевърли - те бяха гръбнака на отбора. Сега само Валенсия и Скоулс играят силно,нещата стоят по много по различен начин, Скоулс е на години, Гигс вече един цял мач не може да изиграе - лоша работа*sad**sad**sad*

madmaxxxx
14.03.2012 12:57

Дразня им се щото бяха един от първите отбори, които познавах на 6 години и това, че в уинър не дават да покажеш привързаност към повече от 3 отбора нека не те кара да мислиш, че не съм им фен. Но брато... плачевни са. Тия имена, които изреждаш с лиги в устата така ще ги псуваш много скоро, че бедна ти е фантазията. Незнам колко години сте били с този състав, но ако за тези години това ви е сработването и това ви е предаването на опит на по-младите..... тежко ви

iVcHo_SG
09.03.2012 15:58

правилно виждаш нещата , обаче се правят много ротации в отбора и затова се получи така , казваш нани андерсон и валенсия са гръбнака , те пак ще са ако изиграят поне 3-4 мача заедно , но това не се случва заради контузиите , всеки мач с различен състав е много трудно , снощи грешката беше много голяма към състав , Ашли Йънг трябваше да е в ляво , а нани в дясно , карик и андерсън в средата , но всеки си има различно виждане

MeToDueB
09.03.2012 14:56

какъв Погба.. айде да не сс 100, , но на 90 % ще избере седмична заплата от 25 хил евро и повече шанс за изява в Ювентус отколкото да се в Юнайтеф .. поне това се говори по достоверните сайтове

Man_Un_Fen_92
09.03.2012 13:54

Нямаме нито един стойностен фитболист ? Пфф .. донякаде си прав , и мен ме е яд ,че Юнайтед не взимат футболисти ... но да кажеш ,че нямаме нито един стойностен футболист ... моля ти се ! С този състав сме най-малко от 5 години *lol* ! Определено лятото САФ трябва да напазарува с някой защитник , един или два халфа и поне един нападател който да замести Чичарито ,че той като го гледах топката неможе да си спре ... добре направи за 1-вия гол .. излъга го ... но като цяло много зле игра този мач ! Усеща се и липсата на Валенсия ... Нани е трагедия от както се върна от контузия ! Иънг навлиза във форма , Гигс е велик ,Сколс също *lol* Еванс ми харесва все повече ! Де хеа невероятен ... но има моменти когато защитата спи пред него ! Дано вземем мача в Испания !

teenage_head
09.03.2012 13:53

А защо им се дразниш толкова, като не си им фен? Защо им гледаш "закърпените" победи? Много е лесно да си фен на Барселона и да критикуваш всички останали. Мога да ти кажа, че точно защото предния сезон беше "закърпен" Фърги реши, че е време да започне подмладяването на отбор, като залага най-вече на англичани. Защото тези момчета сега са неуверени и непостоянни, но са по на 20 години. Имат време да пораснат и да се развият. Не казвам, че не трябва нови играчи - според мен трябва един или двама плеймейкъри по опитни, за да помагат на Погба и Клевърли да се развиват. Но искам да ти кажа, че въобще не си прав, като казваш,че нищо не се променя и Юнайтед затъва, ами точно за да не затъне отборът се подмладява и ключовите футболисти се променят постепенно.

madmaxxxx
09.03.2012 13:40

много ясно, че като не можете да вземете Лига Европа и с Шампионска титла ще се примирите. То накрая и първенството като не можете да вземете ще викате, че не ви е трябвало а сте гонили 2-ро място.... и така до 15-то място. Феновете на Ман.Юн. много бързо претупахте факта, че отпаднахте от ШЛ още в групите. Нали бяхте абонирани за финала? Кво стана? И си в грешка. Нямате нито един стойностен футболист. Скоулс от 2 години е футболист със средно качесвто, ама се скъсахте да го хвалите. Вместо да се ослушате за някой истински талант и да мислите за бъдещето, вашият луд дядка гледа да закърпи сезона (от 2!!!! години). Това изказване знам, че звучи грубо, но голямата картинка оставя такова впечатление. Не отивате към добро.... жал ми е за вас. Докато отбор като Барса ме тревожи кога ще стигне върха си и после ще тръгне надолу, като гледам Ман.Юн. се чудя само колко ли ще е дълбоко дъното преди да тръгнете отново нагоре, което ви пожелавам от сърце. Тонът ми е толкова нагъл, щото супер много се дразня на състоянието на Ман. Юн. Червените дяволи ли им викаха едно време...... ебаси дяволите

Man_Un_Fen_92
09.03.2012 12:39

Само едно нещо забележих *lol* Когато Сити паднат... падат и Юнайтед ! Билбао показа найстина много красива игра ,но само едно нещо не ми хареса ... Феарплей ! Направиха се на идиоти при третия гол ! Юнайтед им остави топката и то тогава когато Юнайтед нападаше и бе стигнал пред вратата ... съдията даде сигнал ... оставиха им топката и тези взеха ,че вкараха вместо да върнат топката в притежание не Юнайтед ! Надявам се в Испания да победим .. вижда се ,че като гости сме по-добри , а на Олд Трафорд какво им става незнам ! Много зле !

Man_Un_Fen_92
09.03.2012 13:13

Чакай малко бе ... това е пълна простотия ! То тогава не трябваше Юнайтед да дават топката на противника ! Все едно един обор да напада и някой нарочно ще си събуе обувката за да спре атаката ! Няма значение дали са я спряли заради играч на Юнайтед или Билбао те са длъжни да върнат топката на противника ! Все пак поздравление за красивата игра на Билбао ... много ми хареса ... това е най-испанския отбор ,ако мога така да се изразя *lol* Без нито един чужденец !

8510
09.03.2012 13:00

Чакай малко,заради играч на Билбао ли спряха играта,евра наруши правилата и играта беше спряна.Трябваше да излезе от терена и да си обуе бутонката,а той какво направи игра с топката.Заради него атаката продължи,а и след това защитата на юнайтед игра с топката.това че защитата им е гола вода не ги оправдава,хайде стига с тия съдии.

guti64
09.03.2012 12:26

цялата работа е в това дали манчестер има желание да играе в лига европа

gos13
09.03.2012 12:35

Виж в "Рууни: Не подценяваме Лига Европа, искам дубъл" има "Не се съмнявам, че имаме сили да постигнем дубъл през този сезон. ........"*joking*

elbarca___
09.03.2012 12:26

при 0-1 кой се класира общия става 3-3 "4-6" ако смятаме гол за 2 на чуж терен не съм сигурен ама на юнайтед им трябват 2 чисти гола от сорта 0-2 1-3

bgchelsea_fc
09.03.2012 12:17

да не мислиш че с тая защита няма да ви вкарат и там

bgchelsea_fc
09.03.2012 12:14

Билбао се подиграваха с тях напълниха ми душата хората хубав футбол играят браво

mitikamenov
09.03.2012 10:58

На реванша Атлетик ще ги разбие .
пп.Ако има някога Балканска лига може да поканим Манчо да играе в нея,и без товя са куци кобили *smile*

aa2
09.03.2012 12:37

Два гола трябва да наваксвате.Ако биете с 0:1 или 1:2 ще отпаднете, защото те имат 3 гола на чужд терен, на вас ви трябват или повече голове на чужд терен при 1 гол разлика победа, или победа с повече от 1 гол.Аз лично не вярвам Юнайтед да се класира.Тази година сте едни от най-слабите в Европа, не мога да си обясня защо се получава така.Такъв Юнайтед в Европа не съм гледал досега!

gos13
09.03.2012 12:28

Ние не го отписваме, далеч сме от тази мисъл, той сам се отписа!*joking*

bgchelsea_fc
09.03.2012 12:15

ха къв 1 гол ве

ReDeViL666
09.03.2012 11:16

Чакай малко , пич! Атлетик , щял да ни разбие на реванша - казваш! Щом Арсенал успяха да наваксат "почти" 4 безответни гола - само късмета ги провали - ние какво бихме направили - като се има предвид , че сме Манчестър Юнайтед !Ние имаме да наваксваме 1 гол и то при положение , че сме гост , а на всеки който гледа футбол , му е ясно , че този сезон Юнайтед играе много по-добре навън отколкото у дома! Не отписвайте никой отбор - камоли Манчестър Юнайтед!

Ludogorec1
09.03.2012 10:56

Фърги да се радва че неги отупаха със ,,,6,7 гола,,,,, билбао показа класа а и можеха да водя поне със ощте 3 гола но де хея беше страхотен на вратата щте се радвам ако атлетико продължи напред,,,,

cheman
09.03.2012 10:33

Юнайтед са добър отбор , но ми се иска Атлетик да ги отстрани - наистина този Атлетик е много силен, а политиката на отбора е уникална

iciooo
09.03.2012 09:33

веднъж видяхме бербатов като защитник,защо пък да не го пусне като титуляр вече,бербатов и фърдинанд централни защитници,супер.

MeToDueB
09.03.2012 09:31

Не мога да си представя Юнайтед да се паднат с Барселона или с Реал М .. няма 1-3 да е .. а 0-8 .. разликата в класите вече е умопомрачително голяма

gos13
09.03.2012 13:00

Разликата е, че едното е мач от вътрешното първенство. Да ти напомня ли Манчестър Юнайтед – Блекбърн 2 - 3, трябва ли да питам къде е разликата?

LoveManutd
09.03.2012 12:06

и колко е голяма разликата бе ??? Вие от Осасуна падате а ние от Билбаоо ??? каде е разликата между Билбао и Осасуна аа??

docs
09.03.2012 09:23

Вземете си оправете сайта като държите да пишем на кирилица не като напишем "г ю" да излиза "по"

docs
09.03.2012 09:19

С три гола на своя терен, незнам за какви шансове говори Фъргюсън... Просто английският футбол е интересен само в Англия, в Европа вече не върви.

gos13
09.03.2012 09:02

Нещо подобно казваше и преди срещата с Базел, даже мисля, че там беше и по-уверен, а какво стана?