Официално: Челси уволни Андре Вияш-Бояш
Решението е взето след поредицата от слаби резултати на лондонския тим, който губи позиции в първенството на Англия и е пред отпадане от Шампионската лига.
В съобщението се казва, че Челси ще продължи да се бори във всички надпревари, в които участва, но за добро представяне трябва промяна на треньорския пост.
Временно за мениджър на тима е назначен Роберто Ди Матео.
Както е известно вчера Челси загуби гостуването си на Уест Бромич с 0:1, което се оказа последен катализатор за уволнението на Андре Вияш-Бояш.






















За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
07.03.2012 15:41
Най накрая го уволнихте .
05.03.2012 20:31
Андре Вияш-Бояш много добър мениджър.Футболистите са виновни за това положение на Челси
05.03.2012 07:25
Браво ... !
05.03.2012 00:50
Фернандо Торес е имал повече мениджъри в последните 14 месеца, отколкото голове за Челси (Ходжсън, Далглиш, Анчелоти, АВБ и Ди Матео)
05.03.2012 00:52
тва нещо не се връзва? ако трябва да се смеем кажи го по забавно и интересно че нещо ти се губи смисъла... не всеки има таланта на къци въпцаров
04.03.2012 23:25
Челси не е бил толкова слаб от повече от 10 години. Сега да видим кой тумбак ще ни сервират.
04.03.2012 23:20
Хубавите неща стават бавно жалко за него не съм фен на Челси но ми харесваше като мениджър.Трябаше му само време
04.03.2012 22:48
Мислите ли,че Абрамович е седнал и САМ е взел това решение..Защо се излагате това било хубаво онова не било,той сигурно има поне 10 съветника,които следят АВБ как тренира отбора,какви подобрения има, кави спадове и това всичко се докладва и се слага чертата до сега не я беше преминал,но явно минусите са станали твърде много и времето му дойде..
05.03.2012 09:04
трябва да си толкова прост за да напишеш това. АВБ е млад и без опит , той рискува като дойде в ВЛ, но това не е причина за слабите резултати
05.03.2012 08:45
*beer**joking*
05.03.2012 08:24
Да, АВБ беше машина.. Ръждясала и неефективна, при това..
05.03.2012 00:00
Абе пич,ако беше толкова умен,начетен и ги разбираше толкова работите нямаше да седиш и да ми спориш за глупости в 12 часа в някакъв измислен сайт.Ти пишеш пълни глупости кога Абрамович е изгонил Хидинк,хората ти обясниха,че са близки приятели и просто дойде като временен мениджър да помогне на отбора и после си се върна да ръководи Руския национален отбор.Какъв е Лампард,че да каже да уволнят АВБ,то това трезвомислещ човек не може дори да си го помисли а какво остава да го изрече.Дори не е капитан.Всеки тренер може да отстранява играчи от отбора,ако не следват неговите така да ги наречем правила.Какъв тренер си ти,ако се страхуваш от играчите си ХАНСИС.Тренера на Замбиа ги шамареше и гледаш ли до къде стигнаха,той малко прекаляваше,ама все пак целта си оправда средствата !!!!!!!!!
04.03.2012 22:51
о да сигурно грант, хидинк, моу , анчелоти и всички останали са уволнени заради "съветниците".... не се излагай ... абрамович подкрепяше Авб но всичко стана заради ЛАМПАРД преди малко дори четох 3-4 статии, по късно или утре ще ви дам да видите самата истина... АВБ беше машина... не мога да повярвам още
04.03.2012 22:31
а вие не мислите ли че накрая ще им писне на хората и може абрамович да си остане с пръст в уста когато никой няма да иска да води отбора ?? хаха
04.03.2012 21:20
много ми е чудно как Матео ще промени нещо та нали той досега беше в отбора ако имаше нещо по-различно беше да го кажа на Боаш поне за мен трябваше да се назначи някакъв мениджър например Бенитес до края на сезона а пък после да идва Моу а иначе много се радвам че си замина понеже с неговото съмочувствие където само ми повтаряше че имал пълната подкрепа на Абрамивич е сега се видя каква подкрепа е имал
04.03.2012 22:30
Жалко... Може би не бе точното време да се назначава Боаш,но все пак е талантлив дори и да не се справи с Челси!
04.03.2012 21:34
ми виж изказването му след мача с уест бром където казва че не е сигурен за поста вече , а виж изказването и на лампард след болтан виж кой виновен а срещу уест бром точно ТРЕНЕРА Е НАЙ малко ВИНОВЕН КАТО стъридж на 2 пъти изпусна сам срещу вратаря аз не го виня виня отбора като цяло че не само АВБ е виновен...40% беше негова вината останалите 60% на играчите ама трябва малко да разбираш играта за да разбереш
04.03.2012 21:14
Ди Матео няма да може да се справи с това напрежение, което е създадено в момента в Челси. Да бяха намерили достоен заместник поне, преди да уволняват....
04.03.2012 21:08
Аре чакаме го в Асеновец, като водоносец *wink*
04.03.2012 20:53
наи накрая тоя ги варна 20 години назад
04.03.2012 20:37
Голяма грешка беше уволнението на АВБ *smile*) Трябваше му време да за постигне успехи с Челси *smile*
04.03.2012 21:27
хахах забавен си *smile*
04.03.2012 21:24
Под успехи, имаш предвид Чемпиъншип нали?
04.03.2012 20:25
ще доиде време ,когато ще ревете за Боаш .Наистина ли си мислите ,че Гуардиола ще паряса Барселона и ще дойде да ви оправя лошата форма .Бъдете реалисти .Моу- малко вероятно (но все пак вероятно).А пък може и Капело що да не?
04.03.2012 20:29
ние вече ревем да бяхте слушали по диема сега какво говорят относно челси ама вие децата тука на разбирачи се правите
04.03.2012 20:13
Егати майтапа, уволняват Боаш, а назначават Ди Матео... Челси и в ЛЕ може да не играят при тези обстоятелства. Да видим все пак какво ще се случи *smile*
04.03.2012 22:39
Т'ва да не е арсенал 8-2 ХАХАХХАА
04.03.2012 20:23
ее недей тей бе братле . Ди Матео е легенда на Челси . и би трябвало да вдъхва респект на играчите и по точно на лидерите.
04.03.2012 20:11
И това е част от футбола !
Дано да е за доброто на Челси .....
04.03.2012 19:33
Пича изкара парички от цялата работа *money*
04.03.2012 19:30
Никакво търпение. Не може едни и същи играчи 6-7 години... Който да дойде ще трябва постепенно да смени играчите, а това не става за половин година *wink*
04.03.2012 19:18
Според мене това е грешка , може би след сезон или 2 тимът щеше да се върни в формата си
04.03.2012 19:14
човека си беше добре кат не ни стават играчите не е виновен тои
04.03.2012 19:03
Трябваше да го остави.. :@
04.03.2012 18:57
[@link http://vbox7.com/play:709c7ffd16] Уникален Гол !
04.03.2012 18:53
Нали Абрамович, ти имаше доверие? *lol*
04.03.2012 18:39
а и със сигурност ди матео ще води челси до края... което означава че да видим бенитез има 1% вероятност тей като абрама ще се цели в по опитен менижър като моу и пеп които се смятат за основни кандидати за поста
04.03.2012 18:39
Хайде честито да ви е, дано е за добро и да си подобрите играта! И дано руският смешник да има повече търпение със следващия треньор. Добрите времена често не идват толкова бързо, колкото ни се иска *cup*
04.03.2012 18:21
Време беше. Не че е некъдърник, ама когато в един отбор има много стари кучета,така става
04.03.2012 18:18
хаха какви деца се опитват да ми нареждат а тоя тедо я ми обясни от какво да ме е срам? че челси няма да види трофей заради трениорите ли хайде събуди се бе момко
04.03.2012 19:55
Какво го споменавате Чех във всеки коментар ? Да не би да е на 60 години.. Видяхме го Ван Дер Сар на 40 години каква машина беше..
04.03.2012 19:49
Айде стига ги защитавахте тези играчи... Изчерпаха се, претърпяха тежки контузии и вече не са същите... Да не говорим за мотивацията - каква мотивация вече да имат играчи като Чех, Тери, Коул, Лампард, Дрогба след като вече са се наредели сред най-добрите както в Челси, така и в Англия, така и в Света...
04.03.2012 18:37
хубаво ако точно с този състав завършим на 3то място или било то на 4то, да спечелим ФА къп и ШЛ или поне да направим нещо специално лично аз ще разнеса по каса бира на всички тука!
04.03.2012 18:29
Проблема не е в играчите,ще видиш с нов трениор каква мотивация ще имат и как ще играят
04.03.2012 18:03
сад4ме - млъкни моля те, не разбра ли, че дразниш ВСИЧКИ фенове на Челси ? А по темата - 3 победи за 12 мача как ви се струват ? Вярно, че му трябва време, но той първо ни уби, постави сумати анти-рекорди и сега ще ни оправя..
04.03.2012 17:28
това няма как да стане випове като мен не се срещат с незнам как да те нарека като теб
04.03.2012 17:26
Разгеле
04.03.2012 17:23
в някакъв измислен вестник таймс пише че бенитез ни взима до края на сезона...
04.03.2012 17:23
Хора не се нападайте, вижте какво става в Англия...фенове на съперници се обединяват за благото на едно детенце, а вие тук се ядете като кучета и котки...българска работа...
04.03.2012 17:25
аз съм съгласен с теб
04.03.2012 17:18
една от големите му грешки е че изгони по такъв смешен начин Анелка който е дал много на клуба. същото бесхе и със Алекс.. и се опита да изолира Лампард... богу тои е ембелмата на клуба ...
04.03.2012 17:17
До коментар [@comment 988624] от [@user sad4me]:
Годините ги виждаш гледам футбол от 5 годишен *wink*
04.03.2012 18:12
Не те ли е срам да се наричаш фен на Челси?А по темата-адски много се изкефих като разбрах*party**party**party**party*
04.03.2012 17:54
със сигурност съм по голям от тебе палячо като не си ме виждал да мълчиш защото ей такива без да знаят а говорят най ги мразя
04.03.2012 17:53
ти си много забил бе НЕМОЖЕш ЛИ ДА РАЗБЕРЕш чЕ ВСИчКО ИДВА ОТ ИГРАчИТЕ КОЙТО ИМ ХАРЕСА - ХАРЕСА КОЙТО НЕ - ПРАВЯТ ВСИчКО ВЪЗМОЖНО ДА ГО РАЗКАРАТ
04.03.2012 17:47
обади се ГОЛЕМИЯ*joking**lol*
04.03.2012 17:45
Лидерите се обръщат срещу треньора за слаби резултати и при Сколари беше така.Ако може да ми кажеш,като са толкова виновни те защо не изгониха Грант,Моу,Раниери,Карлето ?
04.03.2012 17:42
ти мене не гледай виж себе си колко си смешен не ме занимавай с детстките си изблици повече
04.03.2012 17:34
аз така като ти гледам акъла по нищо не си личи да ти имам уважението
04.03.2012 17:31
АХАХАХАХАХАХААХА Аз може да се мисля имам правото гледам футбол над годините ти живот и мога да се наричам "професионалист" поне толкова колкото да видя проблемите на 1 отбор а не да го водя , а ти тъп ли си или не искаш да разбереш защо челси беше слаб ??? ЛИДЕРИТЕ ОТКАЗАХА ДА ГО СЛУшАТ И ОТТАМ ДОЙДОХА СЛАБИТЕ РЕЗУЛТАТИ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
04.03.2012 17:28
Напротив ти се мислиш за професионалист,а тези които са за уволнението са реалисти
04.03.2012 17:22
ами ето 15 и се мислиш за професионалист? БОЖЕ ГОСПОДИ БОЖЕ !!!! нема кво да допълня повече
04.03.2012 17:17
Надявам се някои ден някой от тези видни футболни експерти от сайта да бъде треньор на някой отбор, за да му гледаме публично сеира...
04.03.2012 17:21
аз оня георгечелсие искам да го вида, на мене ми стига само физиономията да му видя каква е а не да го гледам как води отбор за да разбера колко е смешен
04.03.2012 17:18
твърдо съм ЗА
04.03.2012 17:14
за какво подмладяване и време ми говорите... разбирам да играем само с млади момчета на които им трбва време и се опитва да ги наложи.. 3 победи от 12 мача ... колко още трябваше да го търпиме... личи си просто че няма нужната класа и опит най вече за английската лига *smile*
04.03.2012 17:13
челси ИГРАЧКАТА НА РУСКИЯ АЛКОХОЛИК *devil*
04.03.2012 17:14
Ясно защо Сити имат играч Абдул Резак,защото собственика ви е искал някой като него
04.03.2012 17:09
Трябва подмладяване наистина, но защо Боаш не налагаше Лукаку, толкова пари се дадоха за него, защо не налагаше Райън Бертранд... вижда се, че Ашли Коул е изчерпан.
04.03.2012 17:09
Моята теория е , АВБ , иска да подмладява отбора , за това време , се иска много , но РУСКИЯ БЕК е нетърпелив , и според мен , трябва треньор , който да съчетава млади и стари футболисти => ЖОЗЕ МОУРИНьО друг няма
04.03.2012 17:07
ОчАКВАМ ВЕчЕ Торес ДА Блесне !*thumb_up*
04.03.2012 17:05
Ако дойде при вас Гуардиола,взимате шл!
04.03.2012 17:12
Кой му е виновен на Тери,да отива на монтьор да му оправят кракът!
04.03.2012 17:11
Виновен защото Джон Тери се препъна ли
04.03.2012 17:10
Казвам това което мисля,Челси заслужава да стигне до нещо,толкова години се бореха,на финал бяха,но Ван Дер Саар е виновен!
04.03.2012 17:07
Стига писа глупости ..
04.03.2012 17:07
Не на Пес
04.03.2012 17:06
На ФИФА ли
04.03.2012 17:03
Колкото и да се дънехме исках да видя поне един треньор да остане повече от 1-2 години
04.03.2012 17:00
ПОРЕДНАТА ГОЛЯМА ГРЕшКА НА РОМАН...ЗАГУБИХМЕ ЕДИН ОТ НАЙ-ДОБРИТЕ ТРЕНИОРИ В МОМЕНТА РАЗЛИКАТАТА БЕшЕ - СЪБЛЕКАЛНЯТА...жалки играчи жалък роман
04.03.2012 17:13
Моля ти се спри да ръсиш простотии,още като го видях онова за Хидинк ми стана ясно колко си смешен и да искаме и да не искаме Боаш да го има нищо не може да се промени,защото вече го няма *wink*
04.03.2012 17:00
Не съм сигурен че вината беше в мениджъра, защото едни и същи футболисти веднъж играят добре веднъж много зле !!!
04.03.2012 16:59
Дейвид Мойс е добър вариант, но ме съмнява да стане.
04.03.2012 16:58
Честито на Челси, време беше тоя хайвер да се махне!
04.03.2012 16:58
нееее *devil* оффф да го уволнят след мача със сити бе
04.03.2012 16:59
Манчини как не каза наркоман *lol**lol* както беше казал на Марадона направо умрях от смях тогас "Тоя наркоман няма ли да млъкне накрая" нещо такос *lol**lol*
04.03.2012 16:59
Звънни на Абрамович и му кажи да го върне до мача...
04.03.2012 16:57
oooo*surprized**surprized**surprized*
04.03.2012 16:55
Абе вие кви фенове сте бе, да се нападате един друг...
04.03.2012 17:16
Няма спор, че са гръбнака на отбора. Не знам за какви грешки говориш не им следя мачовете, но ако АВБ се беше опитал да намери някакъв баланс между опитни и млади можеше днес да не обсъждаме тая тема
04.03.2012 17:12
А това което пиша не е ли истина? Гръбнака на отбора - Чех, Тери, Лампард, Дрогба вече се прекършва поради една или друга причина... За мен тези хора трябва да останат в отбора, но не като играчи... Правят доста нелепи грешки които са срамни за класата им... Някои не се и раздават максимално...
04.03.2012 17:06
и аз мисля така
04.03.2012 17:05
Прав си има разлика, но и ти ако си от ФЕНОВЕТЕ, а не от феновете няма да пишеш така *wink* всеки клуб си има проблеми и в края на краищата никой от Челси не знае, че вие, а и ние дишаме някъде по континента, така че все пак няма нужда да се карате. ЛИЧНО МОЕ МНЕНИЕ
04.03.2012 17:02
доста грешно виждане имаш на нещата
04.03.2012 17:01
Има разлика между "фен" и "фен" *wink* ... mrkamenica - прав си, аз съм на мнение че някои футболисти вече се изчерпаха и започнаха да правят прекалено много грешки, да не се раздават максимално..
04.03.2012 17:00
Какво да не Ви слагам...на всички ви пише във фен зоната Челси...да не съм ви го турил аз, че да не ви слагам всички
04.03.2012 16:58
Не слагай всички под "фен" !!!
04.03.2012 16:55
Ако искате ми дайте 100 минуса,но за мен това е ГОЛЯМА ГРЕШКА !!!!!!
04.03.2012 16:53
До коментар [@comment 988556] от [@user georgechelsea]:
И мен такива като теб ме карат да се "гордея" че съм българин, когато дори не могат да пишат правилно на родния си език...
04.03.2012 17:05
кой ми говори за правопис *lol* къде пише трениор вместо треньор*joking*
04.03.2012 16:44
*thumb_up*
04.03.2012 16:44
на гуардиола половин сезон му стигна за да направи барса номер едно *wink*
04.03.2012 16:51
Хидинк пое Челси само защото е близък приятел с Абрамович и това беше услуга към него. В същото време той водеше и национален отбор и много пъти каза че ще му е трудно да върши и 2те неща заедно защото напрежението е много голямо...
04.03.2012 16:50
напротив - той замина защото отбора не спечели ШЛ а романа щеше да му бие шута.... много неща се изписаха тогава но аз съм сигурен че е така както твърдя!!
04.03.2012 16:48
Хидинк си тръгна по-съвсем други причини...
04.03.2012 16:47
ми то и на хидинк му стигнаха 6 месеца да направи челси ако не най силния то от най силните топ3 отбора и вапреки че преби барса на 1/2 всички знаете какво стана в тоя мач хидинк избяга за да не става за смях след поредното уволнение от простия руснак вижте забележете кой е в вреда и кой в полза на отбора и сами си правете изводите!!
04.03.2012 16:41
Еми честито*lol*
04.03.2012 16:41
До коментар [@comment 988523] от [@user sad4me]:
са пак ще го истрият
04.03.2012 16:40
Стига се Хулихте . САМО ЧЕЛСИ ! *ball*
04.03.2012 16:34
При следващото ми пътуване до Лондон, ще се постарая да се видя с някои от управата на клуба и да го информирам какви гениални треньори на по 15 години си имаме в България....
04.03.2012 16:49
и още нещо... 1ви избор е георгечелсеа той професора ся влезе в фифата да си пробва възможносите аз мисля че реал и барса в 1 пак няма да ни се опрат все пак тренер ни е един 17 лайнар който само си бърка отзаде и ми лафи за работата на боаш
04.03.2012 16:37
хаха поне някой да промени обстановката... някой трезво мислещ
04.03.2012 16:35
ахаахахахааахахахха ТОчно така *joking* *joking*
04.03.2012 16:32
На Челси им трябва подмладяване...неможе да се разчита само на играчи които са ви носили победите преди 5-6 години. Няма значение кой ще е следващият треньор, ако не се вземат млади и класни играчи.
04.03.2012 16:34
ми то 50% от отбора е променен спрямо миналата и по-миналта година
04.03.2012 16:32
бирмингам
04.03.2012 16:31
а по коя ще го дават или няма да го дават поТв
04.03.2012 16:30
И какво, като дойде Моуриньо и Чех, Тери, Коул, Лампард, Дрогба ще станат на по 25 години и ще играят страхотно ли?
04.03.2012 16:33
някоя тройка могат да метнат кой знае деба и хулиганите
04.03.2012 16:27
АНДРЕ , АНДРЕ... КОЛКО ЖАЛКО чЕ ТЕ ИЗМЪчВАХА ВСИчКИ пожелавам ти късмет където и да отидеш както И МНОГО УСПЕХИ КОИТО В чЕЛСИ НЕ ПОСТИГНА ЗАРАДИ "ЛИДЕРИТЕ" КОИТО ТРЯБВА ДА ДЪРПАТ ОТБОРА НА ПРЕД А ТЕ ПРАВЯТ ТОчНО ОБРАТНОТО КЪДЕТО И ДА ОТИДЕш ще следя твоя отбор непрекъсното защото твоята работа е радост за окото
04.03.2012 16:51
ти нямаш нужда от помощници ти да не си луд 10 години ще печелиш требъли и аз после ще обирам аплодисментите смисал ще делим работата 50/50 хаха бе мани не искам да ми лафиш
04.03.2012 16:49
отивам даже теб ще те сложа заместник-треньор *lol*
04.03.2012 16:46
Добре, добре щом си "отговорил"... gokt0pa - Гуардиола нищо не е направил в Барселона... Този отбор и без треньор да остане пак ще играе така... Барселона е това което е благодарение на предшественика на Гуардиола...
04.03.2012 16:45
отивай и не излизай докато не направиш требъл с челси след това пробвай с някой 3тодивизионен отбор да го направиш шампион щото ти си велик
04.03.2012 16:42
аз ти отговорих и няма какво повече да ти кажа айде сега отивам да си играя Фифа *lol*
04.03.2012 16:37
а сега ще ходя да им го предам ли
04.03.2012 16:36
Ти няма ли да отговориш на това което те питам или няма какво да измислиш?
04.03.2012 16:35
е да то неговите клеканя и реакций няма къде да ги видиш прав си
04.03.2012 16:26
И къф беше смисъла да го уволни сега?Да намери заместник и да го уволнява са кфо като е тоя заместник трениор все едно ни чака нещо по-добро...Дали е АВБ или тоя заместника няма разлика да намерят истински опитен специалист!
04.03.2012 16:31
Този даже е по-зле! Абрамович може да направи едно последно усилие и след това да не се меси повече, а то е да върне Уилкинс и Моу!
04.03.2012 16:26
ее жалкоо
04.03.2012 16:26
Супер, от кога я чакам тази новина. *smile*
Жалко обаче, че вече е твърде късно и всички купи и титли са изгубени.
04.03.2012 16:25
Трябваше да се изчака... пак избърза Абрамович, искам да върнат Рей Уилкинс!
04.03.2012 16:24
поне нявкой знае ли дали тренера ще е ди матео или той временно ще води до бирмиган?
04.03.2012 16:24
Грешката на АВБ беше , че не знаеше как да използва Стъдидж .. дано следващия знае
04.03.2012 16:33
абе ти незнам как да те нарека гледал ли си тия Мейрелеш и Босингва къде ги пускаше какви смешници са бе нали си голям разбирач айде бягай заедно с Боаш
04.03.2012 16:33
ахаха ти не знаеш какво говориш ... не виждаш ли че Дрогба вече го мързи ,а пък торез не е в форма докато Стъдидж е показал че играе много добре като централен нападател ...
04.03.2012 16:30
А Фернандо Торес и Дрогба не са л ицентрални нападатели? Точно тоя циганин Стъридж не трябва да играе за Челси повече, гаден мангал и егоист е. Най-много ме дразнат такива, като него
04.03.2012 16:28
ми това беше главната грешка защото сами видяхме че нямаме добър централен нападател ,а той ми пуска Стъдидж като крило ,който се чуди каде е на това място.
04.03.2012 16:26
приятел и оттам идва въпроса!! На кого ще играе? на 50 млн струващия торес (добре той не е незаменим) или на легендата дрогба който пак щеше да ревне че не играе и щеше да напусне отбора а след това и останалите да бойкотират тренера /? защото лампард направи точно това!!! играхам мейрелеш и рамиреес 2ма по млади от него и той започна да прави идиотщини... немога да повяяяяяяяяярвам
04.03.2012 16:25
то ако това само му беше грешката щеше да е добре.. *lol*
04.03.2012 16:22
Рафа Бенитес ли ще е новият?
04.03.2012 16:22
Временно за мениджър на тима е назначен Роберто Ди Матео.
04.03.2012 16:21
Всъщност тоя, дето не бил истински фен е доста прав. Звездите си изгониха треньора. Лампард и Ашли най-вече. Нещата бяха ясни. И сега ще си проличи разликата. Същите играчи ще започнат да мачкат, за да не изпуснат мястото в ШЛ догодина и ФА къп тази година. Не че, АВБ е некадърен - той е страхотен тактик, миналата година се видя. Само че няма личностен подход. На терена може да спечели всеки мач, но мачът тръгва от съблекалнята. А и сам си е виновен. Имаше зимен трансферен прозорец, имаше отпуснати средства. Трябваше като вижда кой не го уважава и съботира - да направи една чистка и това е. Да се махнат звездите, а той не го направи и сега си плати. Колкото си е "платил" е спорно де - щото на него ще му плащат, ама..... Минало. Сега ще видим какво ще стане. Догодина Моу или Гуардиола - един от двамата ще е мисля. *thumb_up*
04.03.2012 16:21
Най после свършиха мъките на АВБ.
04.03.2012 16:19
Какъв прогрес тряяше да се види ??? Какъв прогрес искате вие за няма половинд година ??
04.03.2012 16:18
ВРЕМЕННО за мениджър на тима е назначен Роберто Ди Матео.Ще си намерите друг и ще се оправите
*thumb_up*
04.03.2012 16:16
за мача с бирмингам
04.03.2012 16:16
Що годе добра идея. Дано само Бенитес не дойде, че ще закъцаме хеп10. Чакаме Моу или Пеп! *beer*
04.03.2012 16:15
а по коя ще го дават или няма да го дават поТв
04.03.2012 16:15
ннеее за каквоооооооо Сега с тоя Бенитес не ни чака нищо добро
04.03.2012 16:12
аа така ве най-накрая една добра новина за феновете на 4елси дано да дойде Рафа да пооправи малко отбора ви *thumb_up*
04.03.2012 16:11
ще видим срещу бирмингам а по коя ще го дават или няма да го дават поТв
04.03.2012 16:56
мерси някой да ми каже
04.03.2012 16:54
или по диема или по нова спорт зависи по коя ще дават ма4а в ШЛ ма4а е във вторник
04.03.2012 16:10
наи после
04.03.2012 16:10
Нищо не разбира този руснак от футбол,да си беше намерил по-хубаво хоби...даде рекордна сума за привличане на млад и перспективен треньор и накрая му даде половин сезон и го изгони *thumb_down* Челси съвсем я закъсаха вече,АВБ е много амбициозен човек и ако му се имаше малко повечко доверие щеше да изстреля отбора нагоре.Този сезон дори Лига Европа няма да видят *wink*
04.03.2012 16:28
Някой го боли задника за твоето мнение. Нека си коментират феновете на Челси.
04.03.2012 16:18
Еми да ти винаги Хейтваш хораата немогат да разберат кога си сериозен...
04.03.2012 16:16
В момента не хейтвам,а изказвам мнение за изгонването на треньора и си пиша съвсем по темата!Като съм фен на Юнайтед нямам право да си изкажа мнението тук за АБВ ли?Каде да го изкажа в тема на Юнайтед ли? *thinking*
04.03.2012 16:14
Почваш да ме дразниш моля ти се спри да хейтваш в темите на Челси и си гледай западналия отбор
04.03.2012 16:13
или ШЛ или нищо*smile**wink*
04.03.2012 16:06
Разгеле
04.03.2012 16:04
Не трябваше точно сега ... можеше след краят на кампанията
04.03.2012 16:03
Грешка!Проблема е в играчите,не в треньора.Нищо чудно ако Челси не се класира на магия за шампионската лига да махне и Ди Матео тоя тъпак Абрамович
04.03.2012 16:04
И аз мисля така,но винаги трениора го отнася....
04.03.2012 16:02
не се заяждам и обиждам ама тоя път ще кажа че който мисли че не е трябвало да си ходи или не е гледал мач на челси или е болен идиот *wink*
04.03.2012 16:02
Време беше
04.03.2012 15:59
Той пък тоя Ди Матео все едно ще направи нещо.
04.03.2012 15:59
само дано не остане тоя до края на сезона защото той е същия като него
04.03.2012 16:10
айде млъкни и не се излагаи и стига с тая Фифа не всички са като теб по цял ден пред компютъра и да играят разни игрички като Фифа и други
04.03.2012 16:05
Предлагам този виден футболен експерт да поеме отбора... Разбира от играта, прави невероятни трансфери, знае слабите места на противниците... НО ВСИЧКО ТОВА - САМО НА ФИФА...
04.03.2012 15:58
ГРЕШКА е това уволнение, само това ще кажа...
04.03.2012 15:57
Айде довечера ще черпя ..*beer*
04.03.2012 15:57
Очакваше се, това да се случи ..
04.03.2012 15:56
наи накрая,евала браво
04.03.2012 15:55
Крайно време беше да го направят! Учудващо е че го търпяха толкова много време
04.03.2012 15:55
И сега накъде?
04.03.2012 15:54
ЕЕЕЕЕ РАЗГЕЛЕЕЕЕЕЕ *lol**lol**lol*
04.03.2012 15:54
мама ти тъпа руска хамава ТИ НИщО НЕ РАЗБИРАш ОТ ФУТБОЛ КОЛКО ДОБРЕ СИ МИ беше като бях в лондон и челси не беше богатаашки клуб колкото и добро да направи за него толкова и разочарования претърпяха всички истински фенове заради тебе !!!! ЗАЩО НЕ ОСТАВИ 1 ИСТИНСКИ МЛАД СПЕЦИАЛИСТ ДА РАБОТИ КАКТО ТРЯБВА А МУ СЕ МЕСИТЕ ДЕБА КОПЕЛЕТАТА
04.03.2012 16:29
Стъридж си беше още от миналата година във форма като беше под наем във Болтън така че и да беше и да не беше Боаш той щеше да си играе
04.03.2012 16:29
Отговаряй не ми се обеснявай...
04.03.2012 16:27
намери се кой да ми казва че съм смешник хвани отиди в банята и се огледай и ще разбереш какво е значението на тази дума
04.03.2012 16:25
Аз пък не съм фен на Челси ама им следя играта и текива като теб много ме дразнят много ще ми е интересно как ще се справя Челси без старите си играчи като Лампард Тери Есиен и Дорогба например да те видя тогава ....
04.03.2012 16:20
тогава да мразим анчелоти затова че взе торес
04.03.2012 16:20
ами да ще правя каквото си искам !!! и ако не бяха те щяха да са други бе !!! времето им мина колкото и да са дали на отбора даже отбора ми стана ЛЮБИМ заради тях но преля чашата ТОВА !!!
04.03.2012 16:18
тренера избира кой ще играе не лампард на всеки му идва времето и лампард неможе вечно да тегли отбора! Голям е но не може заради 2ма 3ма отбора да върви назаде!! и не забравяйте всички че ако не беше боаш мата и стъридж дори нямаше да ги гледате а те са двигателите на отбора тъпи деца смотани
04.03.2012 16:16
Е нали много "разбираш" не един път си казвал кой и защо трябвало да си ходи и кой да идвал... Пълен смешник си... Осъзнай го най-накрая... И ако може по обосновани отговори...
04.03.2012 16:14
треньора който според мен е за Челси е Моуриньо и за мен беше грешка че беше уволнен на другите въпроси не съм аз човека който да ти отговори има си треньори
04.03.2012 16:12
остави го какво му обясняваш той не възприема Лампард Дрогба и Тери имат общо повече голове от целия отбор но той смята че те правили поразия как да му го обясниш
04.03.2012 16:12
Един смислен коментар,а ония дето мн знайте да остане,както каза гагерелатед,като се вижда,че отбора не върви и в бъдеще ще е по-зле няма смисъл да остане
04.03.2012 16:11
Отговори ми на тези въпроси - Кой е подходящия мениджър и защо? Кои трябва да бъдат купени и защо? Кои трябва да напуснат и защо?
04.03.2012 16:10
Стига си обиждал ЛЕГЕНДИТЕ бе .. Те и Абрамович , ако не бяха дали щяхте да сте в Висшата Лига .. Помисли , преди да пишеш ..
04.03.2012 16:09
е кво Лампард е бойкотирал кат вкара сумати голове тоя сезон за Челси и тоя пак не го пускаше титуляр ..
04.03.2012 16:07
и това ми бил истински фен да плюе всички заради треньор който неставаше за Челси хайде върви сменяи отбора щом не ти изнася
04.03.2012 16:07
Знаем те че си най-смешният хейтър спокойно *smile*
04.03.2012 16:05
Треньора става да се остави ако се вижда някакъв прогрес или пък се знае, че след няколко месеца отбора ще играе много добре! Нито едното нито другото тука! Отбора играе все по-слабо всеки мач, няма да се класира най-вероятно за ШЛ догодина и ще отпадне безславно най-вероятно от Наполи.. Ако това не е довод за промяна незнам кое е.. сега може би някои ще кажат, че когато САФ дойде в Юнайтед 86 година първите 3 години отбора беше хипер зле, но времената в днешния футбол са такива, че когато нещо не върви треньора хвърчи факт! За мен това е правилно да го уволнят пък вече кой да назначат си е отделен въпрос *smile*
04.03.2012 16:03
айде ся и оня лампард дрогба легендите които уж са гръбнака на отбора да отиват да поркат за това че заради тях тренера беше уволнен !!! ВСИчКИ МАЛКИ ГАМЕНчЕТА СИ МИСЛИТЕ чЕ БОАш Е СЛАБ, НО ИСТИНАТА Е чЕ ХОРА КАТО ЛАМПАРД ДРОГБА И ТЕРИ БЯХА ПРОТИВ НЕГО И ТОЙ ЗАГУБИ СЪБЛЕКАЛНЯТА ЗА ТОВА ИДВАХА ЛОшИТЕ РЕЗУЛТАТИ А НЕ чЕ Е СЛАБ БЕ ДЕЦА и ето нашите легенди дърпат отбора назад !!!! КОлкОТО И УВАЖЕНИЕ ДА ИМАМ КЪМ ТЯХ чАшАТА ПРЕЛЯ НЕ ИСКАМ ПОВЕчЕ НИКОГА ДА ГИ ВИЖДАМ В МОЯ ЛюБИМ ОТБОР КОЛКОТО И ТЪПО ДА ЗВУчИ ПРОСТО ТЕ СЕ ПОМИСЛИХА ЗА ПО ГОЛЕМИ ОТ КЛУБА Е НЕКА ТЪПЯ РУСНАК СЕГА ДА СИ ХВЪРЛЯ МИЛИОНИТЕ ЗА НИщО
04.03.2012 16:02
каква грешка бе момче тоя беше да ни направи така че да завършим извън първата 10 то колко време му се даде от 10 мача имаме една победа ти какво искаш повече не ми е ясно щом си толкова голям фен стига си критикувал Абрамович защото ако не беше той сега нямаше да сме и във Висшата лига
04.03.2012 15:58
Ето един дето разбира от футбол *wink* Това си бе голяма грешка да го уволнят.. За мен той заслужаваше още 1 година да се докаже Всички дето само го плюят не са никакви фенове, какво очаквате да направи един тренер ако го оставят да работи половин сезон и малко ????? Просто всичките не разбирате от футбол ако смятате за правилно изгонването на Бояш *smile* .. Все едно, това е поредната грешка на ръководството и поне да се надяваме да сме в топ 4 по няква магия..
04.03.2012 15:54
ди матео
04.03.2012 15:53
За нищо не ти благодарим, некадърник.
04.03.2012 15:53
дано се справи
04.03.2012 15:52
бб
04.03.2012 15:52
Очакваше се!
04.03.2012 15:51
Романееееееее, Романе.......