Далглиш: Може би трябва да играем грозно, за да печелим

10:55
Далглиш: Може би трябва да играем грозно, за да печелим
Ужасно е, че загубихме след играта, която показахме, сподели разочарованият мениджър на Ливърпул Кени Далглиш.

Вчера "червените" паднаха с 1:2 от Арсенал на "Анфийлд". "Мърсисайдци" пропуснаха дузпа, на два пъти удариха гредите, но в крайна сметка отстъпиха след гол на Робин ван Перси в края.

“Ако обърнем внимание на представянето ни ще кажа, че момчетата бяха фантастични. Ужасно е, че при тази игра загубихме. Едва ли някой ще отрече, че играем с мисъл за атака. Създаваме положения и статистиката го доказва. Може би следващата стъпка е да започнем да играем грозно и да вкарваме голове, с които да печелим. Мнозина бяха скептични и след като спечелихме Карлинг Къп, но мисля, че с играта си в този мач опровергахме критиците. Неприятното е, че не получихме награда за усилията си. Трябваше ни просто малко късмет, с който изходът щеше да бъде различен”, коментира Далглиш.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Gerrard951
04.03.2012 21:58

Така си е Арсенал играха грозно, но спе4елиха не заслужено!

vaskoo_1892
04.03.2012 20:32

Айде кажи ми тогава от къде знаеш че Кени е пияница?И от кога стана адвокат на играчите?А и като обиждаш Кени обиждаш и Ливърпул.

luiz_lfc
04.03.2012 17:14

Погребняк В Първите му 4-ри мача Има 4-ри Точни Удара И Те са Превърнати В Гол Това е нападател такъв нападател ни трябва!

luiz_lfc
04.03.2012 19:58

Кавани е 100 милиона Лавеци е по скоро да гради играта не може да вкара от сяко положение Гомез не мисля че байерн ще го продадът и остава само Солдадо надявам се да го вземем ако кени няма да разчита на Керъл пак казвам предпочитам керъл да се налага..

nterziev
04.03.2012 18:59

Така е пич,прав си Погребняк вкарва като луд.Проблема,е че той не е играч за Ливърпул.Виж в средните отбори така да ги нарека,без да ги обиждам де има играчи,които са вкарали повече от нашите.Проблема,е че отбора разчита изцяло на тях,защото е техен голмайстор а ние разчитаме на всички,дори защитниците да бележат.Да трябва ни някой,който да реализира положения,но не да е от отбор от 2-рата половина на таблицата на Англия а някой от Испания,Германия,Италия визирам директно от 3-те страни Солдадо,Гомез,Кавани или Лавеци... *smile* Отбора играе перфектна игра,много отбора разчита се на всички на полето но положенията не се реализират аз изключително бях разочарован вчера след такава игра и толкова хвърлен труд да паднем и просто ни трябва 1 играч,който да реализира на всякъде др. сме добре *smile*

gos13
04.03.2012 16:46

Спокойно бе хора, хубавите работи бавно стават. На Челси, а после на Сити колко години им трябваха, а там дори имаше много, много инвестиции. За сега Купа, ЛЕ, ще дойде и другото следващия сезон, а има още 12 срещи.

luiz_lfc
04.03.2012 17:15

А бе макар да сме с мач по малко не ми се вярва Челси И Нюкасъл да паднат 4 пъти до края на сезона а ние само да печелим...

nterziev
04.03.2012 15:19

Хахах наслушах се на много глупави коментари по-долу ....Ако вие предпочитате ужасна игра,помощ от съдии и все пак да печелите пред това да гледате как отбора ви смазва друг опонент изцяло във всички зони,по всички показатели значи не разбирате от футбол.Какво за вас футбола само победата ли е а?Аз лично гледах няколко ужасни мача на Ливърпул през тоя сезон дето ги взехме не заслужено и бях напълно разочарован от играта.За вас е важно само отбора ви да печели сигурно титлите да се кефите и да се радвате ама ако отбора ви играе така както игра вчера Арсенал ще ви бъде ли кеф да ги наблюдавате.На Ливърпул им липсва късмет и човек дето да реализира положенията иначе играта е уникална и много разнообразна видяхте,как играчите си сменят позициите.Айде пак Даунинг,1 пас сгреши и вие го изкарахте педер*с а кой ни напрай играта в финала за КК а??Суарез ако направи един такъв пропуск и него ли ще псувате а..?Какви фенове сте вие бе смешници да го е*а вземете се стегнете Ман Сити правеха отбор 4 год. вие какво искате за 1 година вече да спечелим 2 купи и да влезем в ТОП 4 ли?!?Вярно нямаме много късмет откъм реализиране на положенията,ама не трябва да се ядосвате на играчите.Те играят фантастично а вече гледам всички почти ги псуват Хендо колко уникални паса даде,правеше и пробиви нещо нетипично за него ама като паднахме и вече всички са ви виновни,бихме вече голямата работа са играчите.Ако мислите така да правите за напред защо въобще сте фенове ???Просто не мога да ви разбера....някои имам предвид има доста верни фенове,които докрай подкрепят отбора ама др. е въпрос на време да станат на Барса фенове а след 2 год. ако ние мачкаме пак да станете на Ливърпул фенове,това ли се нарича фен?Ако не можете да изтърпите малко време да се направи страхотен състав то въобще още ся ставайте от Барса или Реал там....Ман Сити и такива.Впрочем Ман Сити дадоха към 500 милиона и направиха отбор чак след 4 год. труд вие какво със 100 милиона хвърлени искате за 1 год. дори шампиони да станем...Айде стегнете се какво е това отчаяние.А колкото до другите фенове на др. отбори,ако вие предпочитате грозна победа пред униканла игра то много жалко за вас...

mutito0o
04.03.2012 17:50

Е тва е пи4 *smile* напълно изясни си4ко *smile* Евала *smile* Аз също мисля като тебе... предпо4итам красива игра вместо груба и грозна победа :Х ... Това за Хендо .. е нормално да се ядосват защото не показваше на какво е способен още но си прав 4е да го псуват... Даунинг пък винаги съм го подкрепял и продължавам.. Спиъро просто е още млад но в ма4а с Арсенал бяха феноменални с Хендо...

Forever1892
04.03.2012 14:45

Трябва ни КАЧЕСТВЕН централен нападател и това е ясно за всички!!

tymypa
04.03.2012 14:05

супер игра но няма кой да вкара... и стига с тея извинения за късмета ... късмет беше 1-2-3-4-5 пъти ама това вече си е просто липса на класа от нападателите просто няма кой да вкарва головете суарез е добър като техника но още няма усета за гола. анди керъл е бездарен отсякъде няма спор. тъпо е всеки път оправданието да е късмета защото вече ясно си личи че късмета няма нищо общо с невкарването на голове.

Zoogy
04.03.2012 20:40

ми отиди ти кат много разбираш

dadeds
04.03.2012 13:52

Важното е, че си огигурихме място в Лига Европа. Мисля, че вече изпуснахме 4-тото място, но трябва да паднем още 2-3 пъти, за да инвестират пари в нови .. по-качествени покупки. Тряба да се съсредоточим в спечелването на ФА Къп.

teenage_head
04.03.2012 12:46

Да, загубиха, случва се. Футболът си е късмет и не може всеки път, като владееш и нападаш, да печелиш. А това изказване не му прави чест на Кени и с него обижда Арсенал. Аз си мисля, че пак уиннър са попроменили думите му...

ReDeViL666
04.03.2012 12:28

След като не могат да вкарат гол - искат да бият!Нелепо е!
Да се научат първо да вкарват голове - след това чак да правят стратегии за защита или за атака!
Ти и хубаво и грозно да играеш - като не можеш да вкараш гол - няма смисъл!

scouser_pool
04.03.2012 12:22

Други причини са , че стила на игра е различен и т.н. още много ...не мисля , че са окуцяли , същите са си , не знам ти дали си гледал мачове на Керъл с екипа на Нюкасъл например , защото аз съм му гледал и си е същия както в момента с разликата , че тогава тактиката на свраките беше да го търсят постоянни , а 80% от головете му са супер смешни...даже си мисля , че в последните 3,4 седмици е по-добър отколкото тогава в Нюкасъл , Даунинг играе ама има още да работи върху играта си+ това играч не се взима само по статистиката ..то ако беше толкова лесно и сигурно , нямаш гаранция как може да се развие кариерата на играч в различен клуб , най-ясния пример е Торес!

scouser_pool
04.03.2012 12:08

Абе, въобще , аз си мисля , че Далглиш изкопчва максимума от този състав и е невероятен мотиватор , ама си мисля , че направи някои грешки при трансферите , въпреки че точно ние не сме хората , които да дават акъл на човек , който до 5 години ще е СЪР!

avenger_
04.03.2012 12:18

Аз вече си мисля дали пък тези играчи могат да играят в толкова голям отбор ? В предишните си отбори са били лидери , но на предишните им отбори очакванията са различни в сравнение с на Ливърпул и те там бяха лидери .

scouser_pool
04.03.2012 12:18

Какво искаш да ми кажеш?Че вината е на Далглиш?Ти нормален ли си...иначе , спокойно мога да ти дам отговор по най-простия начин като ти обясня , че ЛИВЪРПУЛ не е Астън Вила,Блекпул или Нюкасъл и за начало очакванията са 100 пъти по-големи...миналата година Блекпул и Нюкасъл бяха новаци и върху тях нямаше никакво напрежение , виждаш колко е лесно за новаците да блестят в първия си сезон и да правят изненади , Вила пък тогава бяха супер зле и Даунинг беше от лидерите там , сега до него има играчи като Суарез,Джерард,Рейна , които са се доказали пред цял свят!!!

almost_famous
04.03.2012 12:12

е той Кени какво е виновен, че когато Адам беше в Блекпул без малко да ги спаси САМ, че Даунинг играеше страхотно във Вила, че Керъл вкара 12-13 гола в първия си полусезон във Висшата лига, а като ги купи всичките окуцяха изведнъж ..

scouser_pool
04.03.2012 12:06

А на вас може да не ви отърва(вкл. фенове на Ливърпул) , ама аз искам да играем красиво...победите ще дойдат , не знам аа2 за какво спокойствие говори , при положение , че миналата година по това време 70% от състава беше различен , а и доста млади душички като Хендо,Спиъринг,Кели се налага да играят , смея да твърдя и , че още не се е саботил състава , но аз определено не искам да играем грозно ...искам да е красиво , но и правилно !

scouser_pool
04.03.2012 12:03

А и халфовата ни линия не пресира достатъчно когато Лукас го няма...Спиъринг е добре ама му трябва партньор като Джерард , а не Хендо или Адам(особено Адам)...иначе не знам как може да твърдиш , че защитата ни е зле , при положение , че е най-добрата в Англия (разбира се , заместниците не са достатъчно достойни)

rooney_fen_10
04.03.2012 11:44

Може би Далглиш най-накрая ще разбере, че шампион не се става само с красива игра. Понякога трябва да побеждаваш грозно, вместо да губиш красиво.

vaskoo_1892
04.03.2012 20:33

долният коментар беше за теб...

rooney_fen_10
04.03.2012 14:21

Отново питам, къде си ме видял да обиждам ЛИВЪРПУЛ? Онзи път нарекох Далглиш пияница, защото се бе заял с някой играч на Юнайтед или нещо такова, НО отборът на Ливърпул, не съм го обиждал.

vaskoo_1892
04.03.2012 13:30

имаше една статия не си спомням соя беше и ти беше наричал Далглиш пияница и такива...

rooney_fen_10
04.03.2012 12:46

Ти виждал ли си ме да обиждам Ливърпул? Ако искаш се разрови в коментарите ми и ще разбереш, че не съм обелвал лоша дума за един от най-великите английски клубове. Но просто има някои хора, в този сайт които ме нервят с простотиите си и тогава и аз съм склонен да изръся някоя простотия, така че ако по някакъв начин съм обидил Ливърпул моля те да ме извиниш. *smile*

scouser_pool
04.03.2012 12:24

Това мисля , че го каза , защото той се заяде с теб и отбора ти иначе не съм сигурен , че го мислиш...ако е така , си жалък(само ако е така*joking*)

rooney_fen_10
04.03.2012 12:20

Еми предпочитам да правим 1 красив мач на 10 години, ако трябва, но накрая пак да сме шампиони. Ти като искаш си гледай красивата, но неефективна игра, която с годините ще избледнее, докато аз ще гледам трофеите във витрината на Манчестър Юнайтед и ще се радвам на успехите на любимия ми отбор. *smile*

ceco26
04.03.2012 11:59

и вие заради това правите 5 красиви мача на всеки 5 години...

aa2
04.03.2012 11:43

Работата не е дали играете красиво или грозно, а да има постоянство.Пуул прави един много добър мач и в следващия се усира.Да, вчера направиха много хубав мач, но в крайна сметка силните отбори побеждават точно в такава ситуация в каквато беше Арсенал.Пуул показва адски слаба игра пред вратата, не може да целиш гредите от 1-2 метра, не може да не успяваш да вкараш гол от 1-2 метра, това не е късмет, а слабост на нападателите, защото това не е 1-2 мача, а целия сезон.Да не говорим за защитата, то при Пуул това май го няма.Просто им трябва повече спокойствие и може би повече надъхване преди мач, защото се вижда, че нещо им липсва.

tarantino_q
04.03.2012 13:38

Напълно съгласен *thumb_up*

almost_famous
04.03.2012 12:08

Една контузия ни провали сезона, Лукас, той внасяше спокойствието и коефициентът му на полезно действие беше по-висок от на който и да било на неговата позиция. 90 и кусур % успешни такъла, е това си беше феноменално просто.

scouser_pool
04.03.2012 12:00

Какво за защитата?Моля,моля???Ливърпул има най-добрата защитна 4ка , проблема е , че Джонсън-Шкъртел-Агър-Енрике са една верига , която се прекъсва , когато едно парченце от пъзела отсъства...може би за бековете не важи-там имаме Кели , който в защита е страхотен + Аурелио,Робинсън,Фланагън(аз лично харесвам Робинсън , колкото и да хвалят Флано всички)...само , че Коатес и Карагър не се справят , когато трябват да заместват някой в централната зона , което е разбираемо за първия може би...Кара е на години вече ли , не знам , даже скоростта не му е чак такъв проблем, вчера коментатора го каза , позиционирането много го бърка и не само вчера ами и на още 2,3 пъти фатално този сезон!

Danskrastev
04.03.2012 11:23

И с грозна и с хубава игра се тая аз тоя сезон 1 хубав мач не видях повечето мачове ла ливърпул са 1-1 и това ако е красив футбол просто тея футболисти който взеха са много посредствени тоя Даунинг да не може да подаде 1 пак както трябва направо е жалко...

AnfieldRoadL4
04.03.2012 11:34

1-1 Не е красив футбол, така е. 1-1 е резултат. Футболът е как играеш на терена. В тая държава всеки рабира от резултати, особено след като види крайния, и си мисли, че разбира и от футбол.

arsenal_gunners
04.03.2012 11:13

Нещо, от което са си изпатили както Ливърпул, така и Арсенал... И накрая титлите отиват другаде *thinking*

Woodbook
04.03.2012 11:18

Ние и грозно и хубаво да играем кат сме толкова некадърни , че вратата немоем уцелим.. Иначе вратата по-лесно са уцелва от гредата а ние вече имаме 25-27 греди...

carroll
04.03.2012 11:12

все ми е тая как ще играем важното е да бием.