"Идея за бизнес" на Еврофутбол излъчи двама победители
Пунктът в Русе ще се намира на ул. "Янтра", бл. ДАВ 3, № 9. Проектът за него впечатли журито основно с оригиналното си дизайнерско решение – луксозно обзавеждане, бар плот с истински футболни топки и мащабни визуализации на интересни моменти от футболни сблъсъци, които ще имат за цел да потапят посетителите в уникална спортна атмосфера. Идеята пристигна от русенеца Георги Денчев. Според нея в помещението ще има 60 седящи места, а на големи маси ще бъдат разположени четири компютъра за ползване от посетителите за следене на коефициентите на букмейкърската къща. Предвижда се откриването на стилния пункт да е през април.
Идеите на собствениците на бъдещия пункт в с. Търнава за привличане на клиенти ги извадиха пред останалите участници в конкурса. Габриела Маркова заедно със съпруга си, предвижда редица промоции, социални дейности, участие в културния и в спортния живот на селото, облагородяване на района около пункта, достъп на хора с увреждания до помещението и много други. Тези идеи отлежават от доста време, както самите Габриела и нейния съпруг разказват. Досега пречка е била само липсата на достатъчно финансиране. Помещението, което трябва да претърпи основен ремонт се намира на ул. "Георги Димитров" № 102 в селото. Очаква се то да отвори врати като букмейкърски пункт на Еврофутбол през май.
Стартът на конкурса "Идея за бизнес" бе даден при откриването на третото изложение за нов бизнес Франчайзинг ЕКСПО 2011 на 11.11.2011 г. Той продължи до края на януари. В неговото популяризиране се включиха различни университети – Нов български университет, Колеж по мениджмънт, търговия и маркетинг, студентски и други организации. Разгледани бяха десетки проекти от различни краища на страната – Бургас, Димитровград, Пещера, Русе, Айтос, София и др.
Еврофутбол работи на франчайзингов принцип и е най-големият франчайзодател в България. Компанията съществува от 1993 г. с уникален модел за развитие на букмейкърската мрежа, собствена разработка. Днес, след 18 години, на франчайзингов принцип работят всичките над 750 букмейкърски пункта, които функционират в над 230 населени места от цялата страна.
Еврофутбол продължава да налага и поддържа високи стандарти в управлението на продукта и информационните технологии, а също и в оборудване, обзавеждане и оформление на мрежата. Умелото съчетаване на строгите изисквания със свободата на действие, която компанията дава на своите франчайз партньори, са в основата на постигнатите високи резултати на търговската марка Еврофутбол.
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
Регистрация